abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 3 juni 2018 @ 18:37:02 #151
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179584077
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:45 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben erg verdeeld door dit artikel. Aan de ene kant zou je van een programma dat wij allemaal betalen verwachten dat ze op een humane en nette manier omgaan met deze kwetsbare doelgroep. Aan de andere kant is dit een doelgroep die blijkbaar sowieso liever op facebook gaat zitten klagen dat ze geen huis kunnen vinden, waarop bnn dan weer inhaakt. De dames achten zichzelf groot en wijs genoeg voor het krijgen en zelfstandig opvoeden van een kind, maar ipv hun zaakjes op orde te krijgen spenderen ze hun dagen op facebookgroepen voor jonge moeders en het wegpaffen van een doos shag.

Ik denk dat bnn zich sterk moet gaan afvragen welke hulp zij kunnen bieden en daar ook eerlijk in moeten zijn. Er zullen altijd genoeg mediageile tieners blijven die, ook met de correcte informatie, hun verhaal willen doen. Of zet bijvoorbeeld een intern programma op, waarbij alle dames in 1 seizoen samen zijn en samen hulp krijgen en van elkaar kunnen leren en ze elkaar kunnen steunen en stimuleren. Iets als dream school. Baby school.
Dit
With love :*
pi_179584903
quote:
Ik ben erg verdeeld door dit artikel. Aan de ene kant zou je van een programma dat wij allemaal betalen verwachten dat ze op een humane en nette manier omgaan met deze kwetsbare doelgroep. Aan de andere kant is dit een doelgroep die blijkbaar sowieso liever op facebook gaat zitten klagen dat ze geen huis kunnen vinden, waarop bnn dan weer inhaakt. De dames achten zichzelf groot en wijs genoeg voor het krijgen en zelfstandig opvoeden van een kind, maar ipv hun zaakjes op orde te krijgen spenderen ze hun dagen op facebookgroepen voor jonge moeders en het wegpaffen van een doos shag.

Ik denk dat bnn zich sterk moet gaan afvragen welke hulp zij kunnen bieden en daar ook eerlijk in moeten zijn. Er zullen altijd genoeg mediageile tieners blijven die, ook met de correcte informatie, hun verhaal willen doen. Of zet bijvoorbeeld een intern programma op, waarbij alle dames in 1 seizoen samen zijn en samen hulp krijgen en van elkaar kunnen leren en ze elkaar kunnen steunen en stimuleren. Iets als dream school. Baby school.
Goede post. Eens ^O^
pi_179585289
quote:

Ga weg joh. Het is een omroep- geen ggz.
Rip City
  zondag 3 juni 2018 @ 19:32:29 #154
128838 yosander
Spiekerd
pi_179585408
Zaten er hier mensen niet voor de sensatie te kijken? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_179585481
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:27 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ga weg joh. Het is een omroep- geen ggz.
Als je een omroep bent en geen ggz moet je je ook niet aan die doelgroep wagen. Als je een bepaalde doelgroep graag in beeld wil brengen zul je dat - vooral als publieke omroep - op een verantwoorde manier moeten doen.
  zondag 3 juni 2018 @ 19:38:03 #156
220052 Blue_note
The world's greatest
pi_179585541
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef yosander het volgende:
Dit. En nu roomser dan de paus willen zijn.
De man die Danny uitdaagde om de mobiele quote alert te maken!
  zondag 3 juni 2018 @ 19:57:35 #157
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179586098
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef yosander het volgende:
Wat dat betreft vond ik Mani's post wel treffend. Eigenlijk kan het niet wat hier gebeurt maar stiekem smullen we ervan. Nou en.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:35:33 #158
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_181596391
Er komt een nieuwe reeks, maar wat hier allemaal staat is ook wel bijzonder...

https://www.ad.nl/show/om(...)p-een-buik~a963e23c/
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')