abonnement Unibet Coolblue
pi_178433998
Zij heeft nu al make-up op :') ? Tering.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 20:48:29 ]
pi_178434032
Zo ontzettend veel domheid is me te veel :W
  dinsdag 10 april 2018 @ 20:50:05 #103
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178434082
Nou, dan ga ik niet eens proberen om haar te vrienden op Facebook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178434248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Nou, dan ga ik niet eens proberen om haar te vrienden op Facebook.
Toch nog maar aan het kijken.
Maar
Wat
Een
Domme
Kut |:(

Preventief anticonceptie toepassen zo niet misstaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 20:54:42 ]
pi_178434354
Kapot veel
:')
  dinsdag 10 april 2018 @ 21:01:48 #106
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178434561
Jayda omdat Jayden niet kon. Genot.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 10 april 2018 @ 21:04:06 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178434650
Visagiste een leuk woord vinden en het dan maar willen worden :'( _O-
pi_178434703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Visagiste een leuk woord vinden en het dan maar willen worden :'( _O-
Maar het niet kunnen uitspreken :D

Arm kind. Voor de geboorte al een verkut leven.
  dinsdag 10 april 2018 @ 22:05:04 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178436967
Elk antwoord was een 1 op 1 opsomming van haar begeleiders. Ze zegt exact wat haar verteld is.

Focusen op de baby, geen drugs in de buurt, verkeerde vrienden enz. Dit soort meisjes zijn de meest makkelijke prooi voor lover boys.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_178444159
Idd @ook_gek ze had het ook veel over een "stabiele"omgeving. Ik heb nog nooit een 17 jarige dat horen zeggen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 2 juni 2018 @ 09:19:11 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179554768
Zó ‘helpt’ de televisie kwetsbare tieners

Hulptelevisie
Tv-programma Vier Handen op één Buik volgt jonge (aanstaande) moeders. Zij tekenen verregaande contracten in ruil voor een vergoeding. ‘Ik had hulp nodig. Het maakte me niet uit hoe of van wie.’

https://www.nrc.nl/nieuws(...)are-tieners-a1605154

Interessant artikel.
pi_179554847
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 09:19 schreef Pino112 het volgende:
Zó ‘helpt’ de televisie kwetsbare tieners

Hulptelevisie
Tv-programma Vier Handen op één Buik volgt jonge (aanstaande) moeders. Zij tekenen verregaande contracten in ruil voor een vergoeding. ‘Ik had hulp nodig. Het maakte me niet uit hoe of van wie.’

https://www.nrc.nl/nieuws(...)are-tieners-a1605154

Interessant artikel.
de deelnemers willen wel het geld maar als het lastig wordt gelijk weer bijltje er bij neergooien. Vind het wel goed dat dat niet kan.
pi_179555207
https://www.nrc.nl/nieuws(...)are-tieners-a1605154


Zo krijg je toch een beetje een nare bijsmaak van dit programma.

(ik hoop dat de link leesbaar is)

Edit : oh, spuit elf :+
Somebody that I used to know
pi_179555230
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 09:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

de deelnemers willen wel het geld maar als het lastig wordt gelijk weer bijltje er bij neergooien. Vind het wel goed dat dat niet kan.
Ja, maar de beelden worden wel volop gemanipuleerd (zelf een zak McDonald's eten halen, maar de aanstaande vader ermee binnen laten komen 'voor het plaatje') en de deelnemers worden behoorlijk klemgezet. Integriteit is nou niet het eerste woord wat in me opkomt.
Somebody that I used to know
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:06:35 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555254
Behoorlijk ontluisterend artikel idd :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179555283
Maar goed wij kijken ernaar en genieten er ook van, dus wij zijn ook niet vrijgepleit van schuld.
Somebody that I used to know
pi_179555286
Eerlijk gezegd verbaasd het me niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_179555303
Sneue mensen zijn sneu.

Ik ben er ook wel van overtuigd dat bepaalde zaken in scene worden gezet of worden gemanipuleerd, maar laten we niet vergeten dat dit soort mensen sowieso al niet de winnaars zijn in het leven. Zwanger op je 15e (vader vaak onbekend of al weg), geen werk, geen fatsoenlijk huis, ruzies, roken als een ketter en ga zo maar door.

Je hebt niet alles voor het kiezen in je leven, daar ben ik mij heel bewust van. Maar iedereen die wil kan een baantje krijgen en iedereen die wil kan hulp krijgen. Maar dat zijn lange en niet leuke trajecten, dus daar kiezen ze niet voor. Liever gaan ze rokend liggen wippen in een steegje, en zijn dan verbaasd dat ze zwanger zijn. Uiteindelijk kan de maatschappij daar weer voor opdraaien, maar belangrijker weer een kind op aarde die al 1-0 achter staat.

Moet je ook eens opletten hoeveel tienermoeders zelf ook een tienermoeder hebben.... wel leuk hoor dat oma worden op je 30e, maar dan heb je toch wel keihard gefaald in je leven.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:10:52 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555312
Het bedrag voor deelname vind ik ool bizar laag trouwens, maar daarmee voorkom je misschien aan de ene kant dat mensen voor her geld meedoen, aan de andere kant is hun doelgroep zo kwetsbaar dat het voor hen nog heel veel geld is en ze dus idd voor het geld meedoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179555352
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:10 schreef Leandra het volgende:
Het bedrag voor deelname vind ik ool bizar laag trouwens, maar daarmee voorkom je misschien aan de ene kant dat mensen voor her geld meedoen, aan de andere kant is hun doelgroep zo kwetsbaar dat het voor hen nog heel veel geld is en ze dus idd voor het geld meedoen.
Voor de mensen die meedoen is er veel meer te ‘winnen’. Ze krijgen hulp van een ervaren moeder (BN’er) en zijn met hun kop op TV. Dat opent deuren. Net als bij Dubbeltje op zijn kant en dergelijke programma’s. Als je die kansen grijpt, dan is dat veel meer waard dan 750 euro.

Maar het zal niemand verbazen dat de meeste deelnemers die kans niet grijpen en die 750 lekker uitgeven aan sigaretten.
pi_179555360
Maar even serieus : wie verbaast dit? Mij niet. Geen enkele persoon gaat achteraf nog akkoord met tonen van zulke intieme beelden (kinderkamer, etc), dus daar moeten contractuele afspraken over zijn gemaakt.
En de hulp vinden we hier vaak oppervlakkig en niet structureel, dat blijkt dus ook wel te kloppen.
En van die bekendmaking van de dna-test kreeg iedereen een naar gevoel in zijn buik en had te doen met de ouders die in spanning afwachten terwijl de redactie de uitslag al wist.

Wat dat betreft doet Derk Bolt het qua integriteit een stuk beter met Spoorloos. Daar kan menig programma nog een puntje aan zuigen.
Somebody that I used to know
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:15:41 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555369
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:10 schreef GereDathan het volgende:
Sneue mensen zijn sneu.

Ik ben er ook wel van overtuigd dat bepaalde zaken in scene worden gezet of worden gemanipuleerd, maar laten we niet vergeten dat dit soort mensen sowieso al niet de winnaars zijn in het leven. Zwanger op je 15e (vader vaak onbekend of al weg), geen werk, geen fatsoenlijk huis, ruzies, roken als een ketter en ga zo maar door.

Je hebt niet alles voor het kiezen in je leven, daar ben ik mij heel bewust van. Maar iedereen die wil kan een baantje krijgen en iedereen die wil kan hulp krijgen. Maar dat zijn lange en niet leuke trajecten, dus daar kiezen ze niet voor. Liever gaan ze rokend liggen wippen in een steegje, en zijn dan verbaasd dat ze zwanger zijn. Uiteindelijk kan de maatschappij daar weer voor opdraaien, maar belangrijker weer een kind op aarde die al 1-0 achter staat.

Moet je ook eens opletten hoeveel tienermoeders zelf ook een tienermoeder hebben.... wel leuk hoor dat oma worden op je 30e, maar dan heb je toch wel keihard gefaald in je leven.
Ze zijn sowieso al niet de winnaars in het leven en dat verwijt je ze? Het geeft vooral aan hoe kansloos veel tienermoeders zijn, en dat ze daar idd maar moeilijk uit kunnen ontsnappen, ook niet beter weten en ook niet de handleidingen en begeleiding krijgen die daarvoor nodig zijn.
Maar lekker makkelijk om te doen alsof ze er voor kiezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:16:50 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Voor de mensen die meedoen is er veel meer te ‘winnen’. Ze krijgen hulp van een ervaren moeder (BN’er) en zijn met hun kop op TV. Dat opent deuren. Net als bij Dubbeltje op zijn kant en dergelijke programma’s. Als je die kansen grijpt, dan is dat veel meer waard dan 750 euro.

Maar het zal niemand verbazen dat de meeste deelnemers die kans niet grijpen en die 750 lekker uitgeven aan sigaretten.
Zoveel echte kansen blijken het niet te zijn hè... artikel wel gelezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179555385
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:10 schreef GereDathan het volgende:
Knip
En daarom moeten ze juist in bescherming worden genomen en niet met hun verhaal op tv. Maar ja, dat strookt niet met de belangen van de tv-makers.
Somebody that I used to know
pi_179555392
Ben nu aan het lezen. Dacht dat de bevallingsbeelden altijd wel besproken werden, want de een komt veel bloter in beeld dan de ander. Maar misschien wordt de camera zelf er bij sommige ziekenhuizen ook gewoon uitgezet door het zhpersoneel, omdat het een heftige bevalling is.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:19:10 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179555404
Stiekem weet je natuurlijk wel dat het er zo aan toe gaat. Blijft wel schandalig om dit type mensen op deze manier uit te buiten.

Maar ik ga volgend seizoen gewoon weer kijken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179555411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn sowieso al niet de winnaars in het leven en dat verwijt je ze? Het geeft vooral aan hoe kansloos veel tienermoeders zijn, en dat ze daar idd maar moeilijk uit kunnen ontsnappen, ook niet beter weten en ook niet de handleidingen en begeleiding krijgen die daarvoor nodig zijn.
Maar lekker makkelijk om te doen alsof ze er voor kiezen.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat in elke laag van de bevolking de werking van een condoom wel bekend is. Al zijn de meeste door de pil heen zwanger, wel knap dat het programma die verwaarloosbare procenten weet te vinden en ze allemaal uitzend.

En ja, ze kiezen er vaak voor. Zij laten zich toch zwanger neuken of niet dan? En ze zijn veelal te beroerd om te werken, want schoonmaken of krantjes lopen is iets voor andere mensen.

Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar wel dat ze wel erg makkelijk de slachtoffer rol kiezen, een ander moet het maar oplossen voor ze. Die constante stroom van smoesjes, die gaan je echt niet verder brengen in het leven.
pi_179555420
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoveel echte kansen blijken het niet te zijn hè... artikel wel gelezen?
Ja, alle miljoen woorden.

Zoals elke keer was de boventoon hoe zielig ze waren en hoe anderen dat maar op hadden moeten lossen.
pi_179555443
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En daarom moeten ze juist in bescherming worden genomen en niet met hun verhaal op tv. Maar ja, dat strookt niet met de belangen van de tv-makers.
Dat moeten ze ook doen met Tempation Eiland deelnemers, of Oh Oh Cherso, of Zon Zuipen Ziekenhuis. Maar wij kijken er maar wat graag naar he?

Ze hoeven niet mee te doen, en het staat ze vrij om kansen te pakken. Veel deelnemers zijn gewoon goed verder gegaan met hun leven, maar gek joh, die hoor je niet.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:24:26 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Stiekem weet je natuurlijk wel dat het er zo aan toe gaat. Blijft wel schandalig om dit type mensen op deze manier uit te buiten.

Maar ik ga volgend seizoen gewoon weer kijken.
En dat terwijl ze afgelopen seizoen al minder heftige gevallen hadden.
Maar dan zit driekwart van de users in de reeks te janken dat de aflevering niet heftig genoeg was, dat er met de tienermoeder "niets aan de hand" is.
Men heeft idd liever een snuivende, zuipende zwangere die een verslaafde baby ter wereld brengt, en het liefst zou men het lijden van de baby terwijl die afkickt ook nog in beeld hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179555496
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:22 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat moeten ze ook doen met Tempation Eiland deelnemers, of Oh Oh Cherso, of Zon Zuipen Ziekenhuis. Maar wij kijken er maar wat graag naar he?


Dat zeg ik :

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:09 schreef Postbus100 het volgende:
Maar goed wij kijken ernaar en genieten er ook van, dus wij zijn ook niet vrijgepleit van schuld.
Somebody that I used to know
pi_179555499
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl ze afgelopen seizoen al minder heftige gevallen hadden.
Maar dan zit driekwart van de users in de reeks te janken dat de aflevering niet heftig genoeg was, dat er met de tienermoeder "niets aan de hand" is.
Men heeft idd liever een snuivende, zuipende zwangere die een verslaafde baby ter wereld brengt, en het liefst zou men het lijden van de baby terwijl die afkickt ook nog in beeld hebben.
Spreek voor jezelf mafklapper.
pi_179555636
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat zeg ik :

[..]

Ik kijk in ieder geval met een ander doel dan leedvermaak. Ik hoop elke keer dat ze de boel bij elkaar kunnen vegen en de kansen grijpen.
pi_179555669
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik kijk in ieder geval met een ander doel dan leedvermaak. Ik hoop elke keer dat ze de boel bij elkaar kunnen vegen en de kansen grijpen.
Of dat gelukt is komt vaak niet echt in beeld, ja dat ze meewerken met een of andere meeloopdag of zo, meer niet.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:40:51 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179555688
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf mafklapper.
Normaal reageren valt je kennelijk zwaar.
Lees in de reeks even terug hoe men tekeergaat als het allemaal weer eens niet heftig genoeg was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179555728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Of dat gelukt is komt vaak niet echt in beeld, ja dat ze meewerken met een of andere meeloopdag of zo, meer niet.
Klopt. Er zou best een ‘hoe is het nu met’ serie mogen volgen.
pi_179555738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Klopt. Er zou best een ‘hoe is het nu met’ serie mogen volgen.
Er is vaak wel een terugblik aflevering, maar dan met alle meisjes in 1x.
pi_179555754
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Er is vaak wel een terugblik aflevering, maar dan met alle meisjes in 1x.
Ja, heel kort na het seizoen. Ze zouden na 3 of 5 jaar terug mogen gaan wat mij betreft. En dan ben ik benieuwd hoeveel deelnemers hun kansen gepakt hebben en waar het nu goed gaat. Ik denk het meerendeel, maar weet het niet zeker natuurlijk.
pi_179555768
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, heel kort na het seizoen. Ze zouden na 3 of 5 jaar terug mogen gaan wat mij betreft. En dan ben ik benieuwd hoeveel deelnemers hun kansen gepakt hebben en waar het nu goed gaat. Ik denk het meerendeel, maar weet het niet zeker natuurlijk.
Zoals ze het nu aangepakt hebben zullen die deelnemers dat waarschijnlijk niet willen hè.
pi_179555821
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Zoals ze het nu aangepakt hebben zullen die deelnemers dat waarschijnlijk niet willen hè.
En dat baseer je op 1 zielig verhaal van mensen die hun leven verknoeien?
pi_179555895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En dat baseer je op 1 zielig verhaal van mensen die hun leven verknoeien?
Nee ook zonder dat verhaal is de opzet duidelijk voor de korte termijn is en max. 1 terugblikaflevering.

De afleveringen van afgelopen seizoen hadden ook allemaal zo'n anticlimax einde, waarbij er soms dus idd zo'n meeloopdag was bedacht best wel vlak na de bevalling om nog even te laten zien dat ze hun leven echt wel op de rails gaan krijgen.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:14:40 #142
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179556063
750¤ is wel echt bizar weinig.
Ik ga naar huis.
pi_179556143
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf mafklapper.
Ze heeft wel gelijk, dit is precies wat ik eerder aankaartte. Er waren hier gewoon mensen ontstemt na een goede aflevering. Dan ben je toch ongelooflijk triest? We hebben het hier over mensen die geilen op andermans leven waarbij het niet verloopt zoals het zou moeten. Dat daar een baby de dupe van is, who cares. Zolang wij onszelf maar kunnen vermaken en ons gerust kunnen stellen dat ons leven misschien niet eens zo slecht is. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het enorm stuitend.

Het laatste seizoen daar zaten gelukkig afleveringen bij waar het goed ging en goed afliep, maar de seizoenen ervoor was het net een freakshow. Op een gegeven moment afgehaakt omdat ik het allemaal niet kon aanzien. Maargoed, dat zijn blijkbaar juist de afleveringen waar menigeen op zit te wachten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-06-2018 11:43:36 ]
pi_179556243
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl ze afgelopen seizoen al minder heftige gevallen hadden.
Maar dan zit driekwart van de users in de reeks te janken dat de aflevering niet heftig genoeg was, dat er met de tienermoeder "niets aan de hand" is.
Men heeft idd liever een snuivende, zuipende zwangere die een verslaafde baby ter wereld brengt, en het liefst zou men het lijden van de baby terwijl die afkickt ook nog in beeld hebben.
Helemaal eens Lea.
Zonder daadwerkelijk drama blijf ik niet thuis voor tienermoederstruggles.

En dat geldt voor het gros hier :)
blablablabla
pi_179556607
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, dit is precies wat ik eerder aankaartte. Er waren hier gewoon mensen ontstemt na een goede aflevering. Dan ben je toch ongelooflijk triest?
Die discussie over 'saaie afleveringen' is afgelopen seizoen al uitgemolken hoor, dat hoeft niet nog een keer.

Bovendien was al gauw duidelijk dat ze dit seizoen andere moeders hadden uitgezocht dan het seizoen vol ellende daarvoor.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Normaal reageren valt je kennelijk zwaar.
Lees in de reeks even terug hoe men tekeergaat als het allemaal weer eens niet heftig genoeg was.
Heb teruggelezen, maar je overdrijft ontiegelijk.
  Moderator zaterdag 2 juni 2018 @ 13:00:21 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_179557302
Ergens verbaast het me dan ook weer niet. Het is zo'n programma waarbij ik me wel vaker afvraag of je dit soort mensen niet tegen zich in bescherming moet nemen. Zeker met de eerdere seizoenen. De laatste serie had ik dit minder.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_179559252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:18 schreef Chai het volgende:
Ben nu aan het lezen. Dacht dat de bevallingsbeelden altijd wel besproken werden, want de een komt veel bloter in beeld dan de ander. Maar misschien wordt de camera zelf er bij sommige ziekenhuizen ook gewoon uitgezet door het zhpersoneel, omdat het een heftige bevalling is.
Lijkt me dat het sowieso besproken wordt, want in sommige gevallen is er niets meer in beeld dan enkel de dichte deur van de bevallingsruimte. Ze mogen de beelden alleen achteraf niet meer zien (of laten wijzigen).
pi_179564319
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:14 schreef nietzman het volgende:
750¤ is wel echt bizar weinig.
Vooral dit is onbeschoft laag. Kunnen ze beter 1 film maken bij Ad en Don.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 19:52:55 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_179564965
Deze mensen hadden al eerder beschermd moeten worden en niet zwanger moeten kunnen worden. Kost de samen leving belagelijk veel geld. Moet wel zeggen dat laatste seizoen een stuk minder erg was.

quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:14 schreef nietzman het volgende:
750¤ is wel echt bizar weinig.
Weet je hoeveel blikjes red bull of goedkopere varianten ze daar van kunnen kopen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_179577571
Ik ben erg verdeeld door dit artikel. Aan de ene kant zou je van een programma dat wij allemaal betalen verwachten dat ze op een humane en nette manier omgaan met deze kwetsbare doelgroep. Aan de andere kant is dit een doelgroep die blijkbaar sowieso liever op facebook gaat zitten klagen dat ze geen huis kunnen vinden, waarop bnn dan weer inhaakt. De dames achten zichzelf groot en wijs genoeg voor het krijgen en zelfstandig opvoeden van een kind, maar ipv hun zaakjes op orde te krijgen spenderen ze hun dagen op facebookgroepen voor jonge moeders en het wegpaffen van een doos shag.

Ik denk dat bnn zich sterk moet gaan afvragen welke hulp zij kunnen bieden en daar ook eerlijk in moeten zijn. Er zullen altijd genoeg mediageile tieners blijven die, ook met de correcte informatie, hun verhaal willen doen. Of zet bijvoorbeeld een intern programma op, waarbij alle dames in 1 seizoen samen zijn en samen hulp krijgen en van elkaar kunnen leren en ze elkaar kunnen steunen en stimuleren. Iets als dream school. Baby school.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')