abonnement Unibet Coolblue
pi_178416786
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:02 schreef TeenWolf het volgende:
Welkom in Nederland en dat terwijl de meeste overlastgevers Hollandse tokkies zijn die nergens en met niemand rekening houden onder het mom van 'ik maak zelf wel uit wat ik doe en schijt aan de rest'.
Turken discrimineren niet nee :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 april 2018 @ 22:24:34 #102
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_178416843
quote:
99s.gif Op maandag 9 april 2018 22:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Turken discrimineren niet nee :D
Wij zijn niet zo lomp, vooral niet met omgang met de buren. Turken houden van hun land, maar zullen veel eerder rekening houden met hun naaste buren.

Mijn Hollandse buurman noemt mij een 'verademing', nadat ik naast ze kwam wonen in plaats van
de Nederlandse familie die er eerst was. Geldt voor de meeste Turken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_178416875
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wij zijn niet zo lomp, vooral niet met omgang met de buren. Turken houden van hun land, maar zullen veel eerder rekening houden met hun naaste buren.

Mijn Hollandse buurman noemt mij een 'verademing', nadat ik naast ze kwam wonen in plaats van
de Nederlandse familie die er eerst was. Geldt voor de meeste Turken.
Mijn tante heeft een leuk winkeltje, en al die Turkse vrouwen gaan niet naar de Turkse winkels maar naar haar winkel omdat ze niets van mekaar moeten hebben. Integratie geslaagd, dat wel, maar ook lekker discrimineren O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 april 2018 @ 22:29:06 #104
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_178416932
quote:
99s.gif Op maandag 9 april 2018 22:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn tante heeft een leuk winkeltje, en al die Turkse vrouwen gaan niet naar de Turkse winkels maar naar haar winkel omdat ze niets van mekaar moeten hebben. Integratie geslaagd, dat wel, maar ook lekker discrimineren O+
Dat misgunnen heb je meer bij Marokkanen onder elkaar helaas, mijn eigen ervaring en ook wat mijn beste Marokkaanse vriend toegeeft.

Misschien zie jij het verschil niet tussen die 2 bevolkingsgroepen, al zal het ook wel onder Turken kunnen voorkomen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_178417338
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat misgunnen heb je meer bij Marokkanen onder elkaar helaas, mijn eigen ervaring en ook wat mijn beste Marokkaanse vriend toegeeft.

Misschien zie jij het verschil niet tussen die 2 bevolkingsgroepen, al zal het ook wel onder Turken kunnen voorkomen.
Mijn tante praat met haar klandizie en die zeggen dat. Ik heb de kans dat nooit gehad het verschil te zien, kom daar nooit overdag omdat ik werk dan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 april 2018 @ 23:02:18 #106
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_178417570
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 22:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn tante praat met haar klandizie en die zeggen dat. Ik heb de kans dat nooit gehad het verschil te zien, kom daar nooit overdag omdat ik werk dan.
Ja tuurlijk dat geloof ik best, hoewel het vroeger meer was worden ook nu ook door best wel wat Nederlanders Marokkanen voor Turk aangezien.

Ach voor de rest heb ik er geen problemen mee, helaas is iets voor een ander gunnen een kunst tegenwoordig haha.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_178418562
Mooi, houden zo. Laat eerst eigenbevolking maar eens een woning krijgen.
pi_178420169
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:02 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ja tuurlijk dat geloof ik best, hoewel het vroeger meer was worden ook nu ook door best wel wat Nederlanders Marokkanen voor Turk aangezien.

Ach voor de rest heb ik er geen problemen mee, helaas is iets voor een ander gunnen een kunst tegenwoordig haha.
Als ik benieuwd ben naar afkomst dan vraag ik dat wel, maar over het algemeen kan ik me er niet druk om maken.

Een ander wat gunnen is niet vanzelfsprekend nee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_178510660
Ik wil hier toch even op reageren ik zal wel rasist genoemd worden maar ok

Ik verhuur zelf woningen waar ik 30 jaar me uit de naad voor gewerkt heb

Mn laatste woning heb ik voor 150 k gekocht wegens de huurbescherming die tot het extreme doorwerkt zijn wij zeer zeer voorzichtig aan wie wij de sleutel geven want je komt haast nooit meer van ze af huurders inkomen etc checken we niet wij spreken met de gene af waar we het beste gevoel bij hebben en vandaaruit maken we de beslissing

Wij adverteren voornamelijk op Poolse forums omdat we met polen zeer goede ervaringen hebben

Rachid komt bij ons ook niet in aanmerking Chinezen weer wel

Al mn spaargeld zit in de woning en wij willen alleen zaken doen met mensen waar we een heel goed gevoel bij hebben

Ik woon in Amsterdam west en nee Marokkanen hebben we gewoon geen goed gevoel bij

Jammer en helaas tikkie verhuren we ook niet aan
Chinezen polen etc
Ik bescherm mn bezit ook al is dat niet fair tov rachid
pi_178510692
5 woningen hebben we in de verhuur en ook 5 Poolse huurders
Wat ook meespeelt mn vrouw is pools en wij hebben qua afspraken en betalingen zeer goede ervaringen met polen dus vandaar
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:05:47 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178510754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:58 schreef Prinsmm het volgende:
Ik wil hier toch even op reageren ik zal wel rasist genoemd worden maar ok

Ik verhuur zelf woningen waar ik 30 jaar me uit de naad voor gewerkt heb

Mn laatste woning heb ik voor 150 k gekocht wegens de huurbescherming die tot het extreme doorwerkt zijn wij zeer zeer voorzichtig aan wie wij de sleutel geven want je komt haast nooit meer van ze af huurders inkomen etc checken we niet wij spreken met de gene af waar we het beste gevoel bij hebben en vandaaruit maken we de beslissing

Wij adverteren voornamelijk op Poolse forums omdat we met polen zeer goede ervaringen hebben

Rachid komt bij ons ook niet in aanmerking Chinezen weer wel

Al mn spaargeld zit in de woning en wij willen alleen zaken doen met mensen waar we een heel goed gevoel bij hebben

Ik woon in Amsterdam west en nee Marokkanen hebben we gewoon geen goed gevoel bij

Jammer en helaas tikkie verhuren we ook niet aan
Chinezen polen etc
Ik bescherm mn bezit ook al is dat niet fair tov rachid
Ok, goed verhaal man. Speciaal een account voor aangemaakt ook?
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:08:43 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178510784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:58 schreef Prinsmm het volgende:
Ik wil hier toch even op reageren ik zal wel rasist genoemd worden maar ok

Ik verhuur zelf woningen waar ik 30 jaar me uit de naad voor gewerkt heb

Mn laatste woning heb ik voor 150 k gekocht wegens de huurbescherming die tot het extreme doorwerkt zijn wij zeer zeer voorzichtig aan wie wij de sleutel geven want je komt haast nooit meer van ze af huurders inkomen etc checken we niet wij spreken met de gene af waar we het beste gevoel bij hebben en vandaaruit maken we de beslissing

Wij adverteren voornamelijk op Poolse forums omdat we met polen zeer goede ervaringen hebben

Rachid komt bij ons ook niet in aanmerking Chinezen weer wel

Al mn spaargeld zit in de woning en wij willen alleen zaken doen met mensen waar we een heel goed gevoel bij hebben

Ik woon in Amsterdam west en nee Marokkanen hebben we gewoon geen goed gevoel bij

Jammer en helaas tikkie verhuren we ook niet aan
Chinezen polen etc
Ik bescherm mn bezit ook al is dat niet fair tov rachid
Dus je geeft gewoon toe dat je discrimineert op basis van afkomst maar vanwege je spaargeld enzo, ocharme jij, moeten we het je allemaal maar vergeven?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_178510892
Nee ik geef toe dat ik zelf beslis aan wie ik mn kostbare bezit in handen geef

Ik heb met Marokkanen niet al te beste ervaringen vandaar

Chinezen heb ik in het verleden wel aan verhuurd
Tja vooroordelen
Als ik een woning adverteer krijg ik tientallen reakties ik kies uit waar ik me het beste bij voel
Bijstand moeders hebben ook geen voorkeur
pi_178510903
Je hoeft me niks te vergeven ik weet dat ik me niet populair maak
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:22:32 #115
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178510958
Tja, huisjesmelkers en hun onderbuikgevoel... het is een lastige combinatie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:32:54 #116
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_178511108
Men zou ze de kost moeten geven die het begrip discriminatie hierbij zouden kunnen gebruiken om juist eerder aan de bak te komen. Iedereen gewoon rustig op zijn beurt wachten, a.u.b.!!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:36:13 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178511156
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:22 schreef Ringo het volgende:
Tja, huisjesmelkers en hun onderbuikgevoel... het is een lastige combinatie.
Begin een sociale verhuur
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178511179
Ach het is zoals t is wij volgen ons gevoel thats it
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:37:48 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178511185
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Begin een sociale verhuur
Begin er lekker zelf een.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_178511194
Mensen die niet werken willen we ook niet ook discriminatie
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:39:00 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178511204
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:37 schreef Prinsmm het volgende:
Ach het is zoals t is wij volgen ons gevoel thats it
Daarom, dat doen er kennelijk meer en dan krijg je situaties zoals in het artikel.
Gewoon lekker doorgaan!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:39:04 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178511208
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Begin er lekker zelf een.
Typisch linkse houding, klagen maar niets ondernemen. Anderen moeten het altijd oplossen of doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:40:08 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178511228
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Typisch linkse houding, klagen maar niets ondernemen. Anderen moeten het altijd oplossen of doen
Voor een rechtse eikel sta jij ook opvallend vaak in de klaagmodus.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:40:51 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178511236
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Voor een rechtse eikel sta jij ook opvallend vaak in de klaagmodus.
Ik klaag niet, ik zeg je gewoon de waarheid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:43:23 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178511262
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik klaag niet, ik zeg je gewoon de waarheid.
Oh, interpreteer jij zo jouw eigen geklaag.
Genoteerd!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_178511381
Aha, vandaar dat de Marokkaanse overheid meer dan 250.000 villa's bouwt en twee wolkenkrabbers van 260 en 540 meter. Nieuwe villawijken In Marokko:













Turkije doet dit al jaren:





Dit zijn bedragen die de Nederlandse overheid mis loopt. Elke nadeel heeft zijn voordeel.
pi_178511564
Ach het is ook meer met polen loopt het lekker en we hebben ook wel eens een zuipende pool geweigerd

Ik heb vroeger een airbnb gerund daar was iedereen welkom

Alleen een langdurige relatie van mogelijk tientallen jaren ben ik erg voorzichtig en wat wantrouwig
pi_178511610
Er zullen vast fantastische bijstandmoeders Marokkanen en Ethiopië statushouders zijn maar onze voorkeur gaat daar niet naar uit

Het is toch ons kindje he

Als we een kamer in ons eigen huis verhuren zijn we ook zeer kieskeurig je zit er toch mee opgescheept

Mn Italiaanse beste maat wil ik ook niet aan verhuren heeft te maken dat ie altijd met geld aan het vogelen is ik heb gewoon geen zin in gezeik en ik wil met een gerust hart slapen
pi_178511657
Ja ik heb een account voor aangemaakt klopt en ik zal nu stoppen

Ik deug niet maar dat maakt me geen reet uit ik slaap met gerust hart succes alle en de groetjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')