abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:34:03 #101
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178154956
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:18 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is sowieso het geval. Intelligentere mensen worden langer kinds gehouden. Die zitten vaak tot hun 22-ste nog op school en hebben dan nog nooit verantwoordelijkheid gedragen. VMBO-ers hebben op die leeftijd al 3 kinderen en een scheiding achter de rug.
De vmbo'er leert niet ook gewoon door? :P
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_178155048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:11 schreef bamibij het volgende:
Wat een mongool :')
  maandag 9 april 2018 @ 16:32:25 #103
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178409242
Wel grappig :P
Maar als de vent een kleurtje had was het wel een Turk, Erdogan aanhanger, Islamist, IS-aanhanger etc.

:P
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178540586
Dit is al eerder een keer in het nieuws geweest. Toen was het in Amerika. En dan nog het lef hebben om jezelf 'creatief' te noemen.. :')
pi_178540667
Ik vraag mij alleen wel af welk bewijs ze hebben verzameld om deze man voor 'mishandeling' te veroordelen. In Amsterdam heb je een man die fietst altijd als een baby (speen in de mond), omdat dat 'moet' van zijn meesteres.
pi_178540691
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 21:19 schreef Rangono het volgende:
Ik vraag mij alleen wel af welk bewijs ze hebben verzameld om deze man voor 'mishandeling' te veroordelen. In Amsterdam heb je een man die fietst altijd als een baby (speen in de mond), omdat dat 'moet' van zijn meesteres.
als het is omdat ze het beiden wel n tof idee vinden, is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
compact en kleverig.
pi_178540737
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als het is omdat ze het beiden wel n tof idee vinden, is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Jawel. Maar ook die man die als een baby over straat gaat, kan opeens van gedachte veranderen en aangeven dat die gedwongen werd.

Dus ik vraag mij sterk af welk bewijs ze verzamelen. Uiteraard gaat het in deze situatie niet om een fetish (maar om een wraakactie van haar vriend), maar had ze echt geen mogelijkheid om gewoon te zeggen: 'stik maar in je rancune, ik ga weg?
pi_178540757
Zo vraag ik mij ook af of de veroordeling er ook was gekomen als het andersom was geweest. Denk het niet.
  zondag 15 april 2018 @ 22:22:39 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_178542012
Maar ging ze echt vreemd met de bovenbuurman?
  zondag 15 april 2018 @ 22:25:18 #110
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178542057
Vrouw geeft aan alles te willen doen, als de man maar niet weggaat. Man stelt voor dat ze dan naakt met een bordje over straat moet. Dan is het toch volledig haar eigen keuze?

De mishandelingen zijn natuurlijk walgelijk en moeten bestraft worden, maar dat naakt over straat lopen m.i. niet. Of de vrouw zou straf moeten krijgen voor onzedelijk gedrag of zo. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178542133
Misschien heeft de vrouw een laag IQ/is ze zwakbegaafd? Dat ze niet voor haarzelf kan nadenken? En dat de eis daarom ook zo hoog is uitgevallen?
pi_178542231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom staat er Nederlander in de TT?

Bang dat we er vanuit zouden gaan dat de dader géén geboren Nederlander zou zijn of wat????
En dan nog, is het een Nederlander of een "Nederlander" ?
pi_178542275
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:25 schreef Klaploper het volgende:
Vrouw geeft aan alles te willen doen, als de man maar niet weggaat. Man stelt voor dat ze dan naakt met een bordje over straat moet. Dan is het toch volledig haar eigen keuze?

De mishandelingen zijn natuurlijk walgelijk en moeten bestraft worden, maar dat naakt over straat lopen m.i. niet. Of de vrouw zou straf moeten krijgen voor onzedelijk gedrag of zo. :')
Ik kan me zo voorstellen dat je als je mishandeld wordt geen nee durft te zeggen tegen zoiets.
Enig idee hoe sterk de invloed van zo'n partner op je kan zijn?
compact en kleverig.
  zondag 15 april 2018 @ 22:41:18 #114
267651 Klaploper
pi_178542306
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat je als je mishandeld wordt geen nee durft te zeggen tegen zoiets.
Enig idee hoe sterk de invloed van zo'n partner op je kan zijn?
Ja.
pi_178542321
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:41 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ja.
dan snap ik je opmerking niet zo goed.
compact en kleverig.
pi_178542357
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dit is niet echt dwang te noemen toch? Ze stelt het zelf voor notebene.
  zondag 15 april 2018 @ 22:45:58 #117
267651 Klaploper
pi_178542372
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat kan. Dat is een verschil in mening.

Zij deed dat om te voorkomen dat haar vriend bij haar weg ging. Niet ondat hij haar anders zou mishandelen, maar ondat hij anders weg zou gaan. Met de informatie uit het artikel is geen reden om iets anders aan te nemen. Jij doet dat graag, omdat je graag de vrouw énkel als slachtoffer ziet. Ik doe dat niet. Ze is slachtoffer van mishandeling, maar zover wij weten is dat naakt op straat lopen niet onder dwang gedaan, en is er geen reden on te denken van wel.
pi_178542449
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:45 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Zij deed dat om te voorkomen dat haar vriend bij haar weg ging. Niet ondat hij haar anders zou mishandelen, maar ondat hij anders weg zou gaan. Met de informatie uit het artikel is geen reden om iets anders aan te nemen. Jij doet dat graag, omdat je graag de vrouw énkel als slachtoffer ziet. Ik doe dat niet. Ze is slachtoffer van mishandeling, maar zover wij weten is dat naakt op straat lopen niet onder dwang gedaan, en is er geen reden on te denken van wel.
Heb je de vrouw gesproken? Uit bericht blijkt helemaal nergens uit waarom ze met zo'n bord is gaan lopen.
pi_178545761
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:45 schreef Klaploper het volgende:

[..]

je kan die twee dingen niet los van elkaar zien imo.
Dat heeft niets te maken met iemand enkel als slachtoffer wíllen zien, maar puur met het soort giftige relatie waar ze in zitten.
compact en kleverig.
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 07:24:38 #120
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178545856
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:25 schreef Klaploper het volgende:

Mentale dwang is ook gewoon dwang he.
pi_178546758
Die vrouw is vrijwillig naakt over straat gaan lopen, dus zou ze gestraft moeten worden voor onzedelijk gedrag. Ook de 'mishandelingen' hoeven niet bestraft te worden aangezien dat bij de relatie hoorde en zij ook vrijwillig in die relatie bleef.

We hebben het hier over een sterke, onafhankelijke, volwassen vrouw. Niet over een kind. Als vrouwen sterk en onafhankelijk willen zijn, dan moeten we eens op houden met ze als kinderen te behandelen. Neem maar eens verantwoordelijkheid voor je doen en laten.

'Mentale Dwang' _O- _O- _O-

Kun je het je voorstellen dat men zoiets bij een man zou zeggen? Nee tuurlijk niet, die zou meteen verantwoordelijk gehouden worden. Keer op keer wordt maar weer eens bewezen dat vrouwen nooit verantwoordelijk gehouden worden in deze maatschappij.
  maandag 16 april 2018 @ 09:22:24 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178546909
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 09:12 schreef JaJammerJan het volgende:
Die vrouw is vrijwillig naakt over straat gaan lopen, dus zou ze gestraft moeten worden voor onzedelijk gedrag. Ook de 'mishandelingen' hoeven niet bestraft te worden aangezien dat bij de relatie hoorde en zij ook vrijwillig in die relatie bleef.

We hebben het hier over een sterke, onafhankelijke, volwassen vrouw. Niet over een kind. Als vrouwen sterk en onafhankelijk willen zijn, dan moeten we eens op houden met ze als kinderen te behandelen. Neem maar eens verantwoordelijkheid voor je doen en laten.

'Mentale Dwang' _O- _O- _O-

Kun je het je voorstellen dat men zoiets bij een man zou zeggen? Nee tuurlijk niet, die zou meteen verantwoordelijk gehouden worden. Keer op keer wordt maar weer eens bewezen dat vrouwen nooit verantwoordelijk gehouden worden in deze maatschappij.
Ik lees overal dat die gast geen lieverdje was voor dit incident.
Er wordt gesproken over mishandeling en mentale dwang.

En dan nog het lef hebben vreemd te gaan :')

Beetje de goden verzoeken mijn gedacht. Flikker die vent gewoon buiten en doe dan je ding.
Maar nee eerst flikflooien met een ander en dan denken dat zo'n figuur niks zou doen.
N/A
  maandag 16 april 2018 @ 10:04:21 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178547554
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 07:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mentale dwang is ook gewoon dwang he.
Welk aspect hieraan is dan mentale dwang volgens jou? Iemand een ultimatum stellen om met de relatie door te mogen gaan of (indirect) met geweld dreigen? Of beiden?
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_178547927
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 10:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Welk aspect hieraan is dan mentale dwang volgens jou? Iemand een ultimatum stellen om met de relatie door te mogen gaan of (indirect) met geweld dreigen? Of beiden?
Even een opmerking over dit soort relaties.
Degene die mishandeld wordt, voelt zich vaak compleet minderwaardig, denkt dat hij of zij afhankelijk is van zijn of haar partner en dat ze nooit een ander zullen vinden.
Als je je zo afhankelijk voelt, is alleen gelaten worden echt verschrikkelijk. Daarnaast ben je niet alleen bang om alleen te zijn, maar ook bang om iets fout te doen. Want dan krijg je klappen.
Ook als hij of zij niet specifiek daarmee dreigt, weet je dat.
compact en kleverig.
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 10:29:50 #125
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178547965
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Even een opmerking over dit soort relaties.
Degene die mishandeld wordt, voelt zich vaak compleet minderwaardig, denkt dat hij of zij afhankelijk is van zijn of haar partner en dat ze nooit een ander zullen vinden.
Als je je zo afhankelijk voelt, is alleen gelaten worden echt verschrikkelijk. Daarnaast ben je niet alleen bang om alleen te zijn, maar ook bang om iets fout te doen. Want dan krijg je klappen.
Ook als hij of zij niet specifiek daarmee dreigt, weet je dat.
En dat is het mentale aspect wat ik bedoel inderdaad.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')