abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178267660
registreer om deze reclame te verbergen
Gefeliciteerd nog zieke O! *O*

Ik heb er ook alweer een onregelmatige cyclus of drie op zitten. Wel veel heviger en langer dan voorheen, een super mega tampon redt het een uurtje of drie de eerste dagen. En dan ook nog eens langer. Na m'n gewone bevalling was alleen de eerste keer heftiger, dus het is elke keer weer een teleurstelling dat het nog niet normaal is. Verder geen anticonceptie, dat is een stok achter de deur voor m'n man, die is nu aan de beurt. Daarna moet ik nog even uitzoeken met welke optie ik het makkelijkst niet meer ongesteld word, dat is m'n enige eis.

Hopelijk vannacht een betere nacht Ellie! Wij hadden vannacht 12 - 2 - 5:30 - 7. En hoewel het ten opzichte van vorige maand een redelijke verbetering is, is het toch teleurstellend na een betere week. Beter slapen went toch snel...

Hebben er nog mensen paasactiviteiten gedaan met baby's? Wij hebben gebruncht met de hele familie waarbij ze een half pistoletje met boter hebben meegegeten. Daarna heeft Lala de rest van de activiteiten geslapen terwijl Em na een uurtje wakker werd en alleen maar heeft gelachen naar alles en iedereen. Lala heeft alleen wel weer koorts dus vrees voor een matige nacht.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_178268527
M. heeft gepoept *O* *O* *O* en best veel ook! Maar met veel moeite, dus we gaan er toch nog wat mee doen.

Ik geloof dat ik anticonceptie vergoed krijg, dus dat is mooi dan. Nog even goed verdiepen in hoe en wat.

Lemijn, ik snap je helemaal. Zo blij zijn met slaap en dan toch wakker willen knuffelen O+ O+
pi_178271508
Hier weer een Spiraaltje laten zetten. Op wat spotting na nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. Met spiraaltje word ik ook niet ongesteld. Dus helemaal prima.

Bella, ik heb tussen hunner 1 en 2 ook tijdelijk een spiraaltje gehad. Ik voel serieus helemaal niks meer van het plaatsen sinds ik een kindje heb gehad, terwijl seks best lang gevoelig is gebleven.

Euh, wat heb ik verder onthouden.

Em en Lala aan de paasbrunch. ^O^

O. die een inhaalslag doet 's nachts.

Ellie, was vannacht beter?

Fazz, gefeliciteerd met je dreumes. *O*

Hier een onwijs verkouden knulletje waarbij het snot uit z'n ogen komt. Hij is verder wel erg vrolijk. Vanmiddag naar het Cb. Even prikken scoren.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178272152
Ik heb met de minipil en bv nog geen bloed gezien. Wel een aantal keer flink krampen waarbij ik dacht dat t zou komen, maar toch niet. Vind het wel fijn, maar liever nog slikte ik geen pil. :P

Ff, stom he, dat lekker slapen zo snel went. Ik verlang ook terug naar de 4 nachtjes dat ik maar 1 voeding hoefde te geven. Toen voelde ik me toch ook ineens uitgeslapen. Gek joh, want ik had helemaal daarvoor niet het idee dat ik z moe was. :o Ik duim voor snelle verbetering weer voor jullie!

Poep voor LeSage! Jullie zijn toch ook begonnen met vast voedsel? Dan kan het best zijn dat M. daarop reageert. Dirk heeft ook beduidend meer last sinds wat vast voedsel, ook wat dikker van structuur. Terwijl we helemaal niet elke dag wat geven en ik ook niet t idee heb dat hij nou zoveel binnenkrijgt. :P

Lemijn, slapende baby's wakker willen aaien komt me toch niet bekend voor. Het aaien wel, maar ik hoop toch echt altijd dat hij blijft slapen. :D

En ik las over verbeterd slapen, en een weer beter zijnde O. O+ Klinkt heerlijk met dat brunchen van jullie.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_178272667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:00 schreef twist02 het volgende:
C. ook al bijna aan de rol dus? Wat goed! O+

En wat goed dat je die stap hebt gezet! :* Hoop dat je er baat bij hebt.
En wat heerlijk, zo'n middagje met je bonusdochter :)
Altijd als ik jou over haar 'hoor' praten, wens ik elk kind van gescheiden ouders zo'n bonusouder toe O+
Ah, wat lief dat je dat zegt O+ Het is ook een ontzettend lief meisje, we hadden vanaf het begin al een goede klik :Y

Fleur, kan me voorstellen dat het je vriend tegenvalt een baby en een kater om 6.30 _O-

LadyS, wat knap hij omrolt, maar als hij inderdaad zijn hoofd al goed kan bewegen komt het vast goed :Y

Fazzoletti, beterschap voor O en gefeliciteerd! Wat een schatje is het toch, hopelijk knapt ze snel op!

PKM, fijn dat de verstopping bij Banaan voorbij is, is voor volwassenen al vervelend laat staan voor zo'n kleintje :{ Hoe gaat het met hem vandaag? Hopelijk zet zijn oorpijn niet door!

O van Minilot in bad is toch wel heel erg schattig O+ Soms lijkt een bad me toch wel leuk als ik dit soort dingen zie :@

Tolstoi, je ontmoeting tussen tandjes en tepel klinkt erg onplezierig, ik begin er bang voor te worden :X

Bella, wat balen dat je al ongesteld bent, ik ben het zelf nog niet geweest maar ben sinds vorige week ook aan de minipil, weet niet of dat er nog invloed op kan hebben?

Over slapende baby's, die van ons slaapt 's nachts als een trein, maar overdag zeer matig helaas, haar ochtenddutjes duren een half uur tot maximaal een uur over het algemeen en 's middags krijg ik haar bijna niet in slaap of ik moet een eind gaan wandelen met de wagen. Ik ben bezig het te accepteren maar het is soms irritant dat ik qua huishouden minder gedaan krijg dan ik zou willen en dat veel tot het weekend wacht over het algemeen. Maar als ik hier zo lees over de slechte nachten van sommige ben ik wel echt heel gelukkig met onze nachten :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178272841
S. heeft nachtmerries ontdekt en wordt helemaal over de zeik wakker 's nachts ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178272995
Rena, het is ook gewoon heel vervelend om niets gedaan te krijgen overdag. Ik prop Dirk nog regelmatig in de doek als ik cht wat gedaan moet krijgen. Hij is ook zo'n niet-slaper overdag en kan zich ook niet altijd alleen vermaken. In mijn omgeving onderschatten mensen ook snel hoeveel energie het kost als je baby niet/nauwelijks overdag slaapt. En dan zeker na zo'n paasweekend is het chaos in huis. Ik baal daar ook echt van, in zoverre dat ik zelfs graag wil verhuizen zodat alles een nieuw en schoon plekje heeft. :@

Messina, wat sneu! :*
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_178273225
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:06 schreef Nanuke het volgende:
Rena, het is ook gewoon heel vervelend om niets gedaan te krijgen overdag. Ik prop Dirk nog regelmatig in de doek als ik cht wat gedaan moet krijgen. Hij is ook zo'n niet-slaper overdag en kan zich ook niet altijd alleen vermaken. In mijn omgeving onderschatten mensen ook snel hoeveel energie het kost als je baby niet/nauwelijks overdag slaapt. En dan zeker na zo'n paasweekend is het chaos in huis. Ik baal daar ook echt van, in zoverre dat ik zelfs graag wil verhuizen zodat alles een nieuw en schoon plekje heeft. :@

Weet je, ik reageer niet zoveel hier, maar als ik dit soort dingen lees voel ik zo'n herkenning. Dan ben ik bijna "blij" dat ik niet de enige ben. :@
Ik voel me soms z gefrustreerd. Man, ga slapen, laat je moeder even 40 minuutjes met rust. Veertig minuutjes maar.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178273887
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:06 schreef Nanuke het volgende:

Verhuizen is geen oplossing, dan heb je een jaar later nog steeds een kamer vol met dozen en half uitgepakte troep :@ en nog 20 dozen bij je schoonvader in de berging...

Maar vanmiddag weer wat kindloze uurtjes, dus na de boodschappen, was en stofzuigen kan ik daarmee verder :')
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 11:12:54 #210
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_178274033
Ik zou zonder draagzak ook echt niet weten hoe ik enig huishouden voor elkaar zou moeten krijgen..
Haast elke doordeweekse middag gooi ik O. in de Tula en ga ik aan de slag. Ik ben weliswaar niet zo'n fanatieke huishoudster en vind een beetje (veel) chaos niet erg, maar was ophangen, was opruimen, strijken, stofzuigen en dweilen doe ik al zowat drie maanden uitsluitend met O. tegen me aan. Soms wel nog met maar n hand vrij omdat O. erg graag op mijn vingers sabbelt als hij wakker is, maar met een beetje oefening krijg je met n hand ook nog best een hoop voor mekaar :7
Wo ist der Fhrer, der mich fhrt?
pi_178274127
Oh Messina, wat zielig ;( Vooral omdat je het nog niet kunt uitleggen he :{

Nanuke, inderdaad "fijn" om te lezen dat het herkenbaar is, het helpt ook niet dat als bijvoorbeeld mijn moeder op bezoek komt ze van alles benoemt wat haar opvalt, het is een schat maar dat helpt niet voor mijn gehaaste gevoel af en toe _O-

Maar als ze dan zo naar me kijkt vergeet ik ook wel weer een hoop hoor;
h421rl69.jpg
O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:10 #212
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178274531
Oh Rena, wat een mooi meisje toch O+ En die lach O+ O+ Met dat in huis zie je de vuile vaat toch ook niet meer? O+

Fijn dat Banaan niet meer zo verstopt zit! Hopelijk hebben zijn darmen nu minder moeite met al het eten!

Hier trouwens ook een baby die overdag heel erg weinig slaapt en lange tijd ook alleen op ons. Vond het ook een heel vermoeiende periode, omdat je dus inderdaad elke avond het hele huishouden nog moet doen. Nu 'helpt' ze was opvouwen ( O+ O+ O+) en heeft ze grote lol met de aan/uitknop van de stofzuiger ( O+) , dus kan ik overdag veel meer doen ^O^

O+ overload O+
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:50:29 #213
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178274590
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oh Rena, wat een mooi meisje toch O+ En die lach O+ O+ Met dat in huis zie je de vuile vaat toch ook niet meer? O+

Fijn dat Banaan niet meer zo verstopt zit! Hopelijk hebben zijn darmen nu minder moeite met al het eten!

Hier trouwens ook een baby die overdag heel erg weinig slaapt en lange tijd ook alleen op ons. Vond het ook een heel vermoeiende periode, omdat je dus inderdaad elke avond het hele huishouden nog moet doen. Nu 'helpt' ze was opvouwen ( O+ O+ O+) en heeft ze grote lol met de aan/uitknop van de stofzuiger ( O+) , dus kan ik overdag veel meer doen ^O^

O+ overload O+
Ik vind dat juist zo onhandig, wil ik stofzuigen, zet zij 'm elke keer uit :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:51:37 #214
409579 LuDann
All the way
pi_178274610
Aww Rena. O+ Wat een droppie zo!

Fazz, van harte gefeliciteerd met je dreumes! Gelukkig vond ze het taartje wel lekker.

Kris, succes met de prikjes.

Goh Bella & OIT, wat een goede slapers hebben jullie! Ik dacht dat ik geramd zat met mijn 7 weken oude baby die er de meeste nachten 4 uur tussen laat maar jullie hebben gewoon al doorslapers!

Ik ben nog niet ongesteld gelukkig, als Bliksem 10 weken is laat ik een koperspiraaltje zetten. Uiteindelijk zal man een knip gaan krijgen maar dat voelt nu wel erg definitief, dus eerst kijken hoe dit gaat.

@FF: wij hebben thuis paasontbijtjes gedaan en zijn de eerste dag in de ochtend naar mijn ouders geweest. Daar heeft Wolk eieren gezocht, heel geslaagd. Gisteren zijn we met mijn schoonouders uit eten geweest. Natuurlijk hadden die een super kindonvriendelijke tent uitgezocht. Een goedkope griek, stervensdruk, retewarm en niet berekend op kinderen. Was dus niet heel geslaagd, ik heb het hele etentje met (krijsende, want oververhit) Bliksem uitgekleed tot op zijn romper rond staan hupsen. Eten kon ik toch niet, want ze konden geen rekening houden met allergien. Helemaal terecht, volgens mijn schoonvader, want veel te ingewikkeld. En ik moest niet zo flauw doen en gewoon een patatje eten. Het is een wonder dat ik die man niet gewoon een klap heb gegeven. }:|

Maar goed, leuker nieuws voor ons is dat het langzaam maar zeker beter gaat met Bliksem. Hij huilt stukken minder. Spugen doet 'ie nog wel, maar met wat minder last. Het is best een blije baby van tijd tot tijd. O+

c0I11Cm.jpg

Oh en verplichte vergelijkende foto met z'n grote zus. 8-)

n5Z9HQc.jpg

Verder heb ik beide kinderen bij mijn moeder gedropt zodat ik wat werk kan verzetten. Ik moet er alleen even inkomen merk ik, ik heb nog weinig nuttigs gedaan. :') Officieel is 7 mei mijn laatste verlofdag maar ik ga 20 april wat presenteren op een congres - gewoon in Nederland dus dat is niet zoveel gedoe.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:51:42 #215
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178274613
Fazz! Gefeliciteerd met je dreumes! *O*
Is ze nog steeds ziek?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178274633
Nanuke leuk jouw feestbeest!

Bella ongesteldheid is ook bagger, zeker als je hem zo'n tijd niet gehad hebt.
Ik laat volgende keer een spiraal zetten. Ben benieuwd of het pijn doet, het wordt mijn eerste.

Gefeliciteerd Fazz. :* Wat een sippe verjaardagsfoto zo.

Ellie wat een baggernacht is dat. Was afgelopen nacht beter?

Sage fijn dat er gepoept is! Wat kun je met gekke dingen blij zijn he. :D

Wat fijn Mini dat O. zo goed slaapt. Beetje tegengewicht voor de slechte slapers hier. ;)
En dat tegen je aan slapen is heerlijk he. O+

Tolstoi flauw van S. dat wakker worden na in zijn bedje leggen.

OIT doorslapen blijft voor mij een mythe. Dat maakt jouw baby extra bijzonder. ;)

Lemijn fijn om te lezen dat je nog steeds zo gek bent op Jacob. O+

FF wij zijn gaan brunchen bij mijn ouders en daarna lekker wandelen. Gezellig en Banaan wou eindelijk weer beter drinken buiten de deur. :)

Beterschap voor je baby Kris. :* Ik ben benieuwd naar je stats!

Wat zielig Messina. :*

Rena en Nanuke ik kan me zo vinden in wat jullie schrijven. Ik krijg veel minder gedaan dan ik zou willen en het gaat allemaal echt niet zoals ik had bedacht. De draagzak haalden we omdat het goed was voor de baby, niet zodat Banaan er permanent in zou gaan wonen. :x

Banaan dronk slecht vannacht en plaste nog maar weinig. Gisteravond kregen we hem met geen mogelijkheid in slaap. Voor de zekerheid ging ik toch maar langs de huisarts maar er was niets te zien in zijn oortjes. De huisarts denkt aan druk op de oren door verkoudheid, reflux als reden voor huilen bij plat liggen, of overbezorgde mama. De reflux was niet meer zo bij me opgekomen maar misschien was het experiment met een extra slaapje in zijn ledikant toch nog teveel van het goede. Kon hij me zelf maar vertellen waar hij last van heeft.

BV9RclO.jpg
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:55:13 #217
409579 LuDann
All the way
pi_178274664
Gelukkig geen oorontsteking PKM. Wel vervelend zo, dat je niet weet waar het nu door komt. En herkenbaar wat je zegt over die draagzak. :') Maar wat een heerlijke foto. O+
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:56:58 #218
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_178274701
Rena en Nanuke, hier zeker wel herkenbaar ook! Meneer slaapt hier ook weinig overdag, dus soms komt er niks van het huishouden terecht. En soms ben ik gewoon blij dat ik gedachteloos kan bankhangen en dan doe ik alsnog niks als hij wel slaapt :@

Hij lag vanmorgen even alleen met zijn romper in de box, zijn hele onderarmpje is rood en warm. Ik dacht eerst dat hij er ongelukkig op gelegen had, maar zijn andere arm heeft het ook. Herkenbaar voor iemand?

Edit: foto van armpje

3GFHmOq.jpg

[ Bericht 10% gewijzigd door LadyS op 03-04-2018 12:02:50 ]
Remember: No man is worth your tears and the one who is, won't make you cry!!
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 12:04:35 #219
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_178274836
Dan maar even een exemplarische BFD van zojuist: wiegje ongebruikt, O. onder zeil in draagzak en de slingers van de verjaardag van mijn man van vorige week hangen nog :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LuDann, wat een gaaf pakje is dat! O+
En jeej, verse koppies. _O_ voor het lachje van het schatje van Rena en _O_ voor de toffe pluk haar op stoere Banaan!
Wo ist der Fhrer, der mich fhrt?
pi_178274838
Mannen die baby's verzorgen O+

Toi: Ohh bahh handje in de poep :{ Fijn van je goede nacht!
PKM: Die korte slaapjes zijn soms zo vermoeiend. Duurt dan soms een uur voordat ie slaapt en dan slaapt ie maar 30 minuten. Maar we doen ons best. What ever it takes *O*Gelukkig geen oorontsteking Wat een mooi kindje heb je O+
Lemijn: Heerlijk lezen O+ Tijd voor jezelf is echt belangrijk
Bella: Ongesteldheid is naar! *Geeft chocolade*
Fazz: Gefeliciteerd met O! Beterschap!
Ellie: Sterkte!
Mini: Whahaha. Even flink aankomen voor het CB. Super knap hoe jij het huishouden doet!
Slapen gaat hier goed... Als tie maar eenmaal slaap. In slaap krijgen is drama... Slapende baby's O+
FF: Leukk Pasen gehad zo te lezen O+ Ik moest werken :'(
LeSage: Poep is goed! ^O^
Rena: Herkenbaar... Overdag krijg ik bijna niks voor elkaar.. Dat lachje leuk foto!
Lu: Leuk foto! Wat lijkt hij op zijn zus!
LadyS: Niet herkenbaar van het armpje! Heeft ook koorts?

BFD *O* Even een foto opzoeken

E. eet een rijstwafel :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Memoru op 03-04-2018 12:11:22 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:16:02 #221
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_178275021
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:04 schreef minilot het volgende:
Dan maar even een exemplarische BFD van zojuist: wiegje ongebruikt, O. onder zeil in draagzak en de slingers van de verjaardag van mijn man van vorige week

Ik heb vanmorgen eenzelfde foto gemaakt, haha. Toevallig :D
SPOILER
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:04 #222
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_178275106
Memoru , vanmorgen was zijn temp 37,5. Hij hangt wel al hele week tussen 37,1 En 37,6 ofzo. (Ik was vorige week begonnen met temperaturen omdat hij toen warm aanvoelde, normaal temp ik niet elke dag, hoor :P)

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyS op 03-04-2018 12:44:29 ]
pi_178275361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:51 schreef LuDann het volgende:

Goh Bella & OIT, wat een goede slapers hebben jullie! Ik dacht dat ik geramd zat met mijn 7 weken oude baby die er de meeste nachten 4 uur tussen laat maar jullie hebben gewoon al doorslapers!

Geloof mij, ik had ook niet gedacht dat dit mogelijk was! Daarentegen wordt peuter nog regelmatig wakker 's nachts :') . Ik werd zojuist gebeld door de opvang dat hij ziek is, dus vannacht zullen we vast wat minder slaap krijgen...

Wat een prachtige baby's zie ik weer langskomen! Memoru, briljante foto! :D
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:08:53 #224
409579 LuDann
All the way
pi_178276025
@mini: pakje is van 4 Funky Flavours. O+

@OIT: mijn peuter slaapt regelmatig ook niet door nee. Tel je zegeningen! En hopelijk valt het mee met de koorts.
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:40:46 #225
462540 Flav
V♥
pi_178276783
BFD *O*

Samenvatting van de eerste paasdag.
V wilde alleen maar staan en zette het op een krijsen als je hem oppakte.
En natuurlijk chocolade paaseitjes gegeten haha.
SPOILER
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')