abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 maart 2018 @ 07:14:25 #1
476969 cassave
life's too short to meddl
pi_178091288
Dat word ik binnenkort, in mijn ideale schets van het leven had ik liever 5 jaar geleden al kinderen willen hebben. huisje boompje beestje. als ik nu kinderen zou hebben dan ben ik straks 48 als ze straks van de middelbare school afkomen en als ze net zoals mij pas laat in de 30 gaan trouwen dan ben ik er wellicht niet meer.

Dit ging helaas niet door, ik ben erg lui van aard wat vandaag niet komt doe ik morgen wel, deze mentaliteit heb ik meegenomen naar school waar ik ook keihard faalde.

Ik weet niet of ik mijzelf als een laatbloeier zie of gewoon erg lui ben, ik begin intern in de firma waar ik werk nu pas bij te scholen omdat ze toch potentie in mij zien. hier ben ik heel dankbaar voor, dankbaar dat ze in mij een toekomst zien. ik werk hier dan ook hard aan en probeer de mentaliteit te doorbreken door eerst het werk te doen en dan pas de leuke dingen.

Nu komt het probleem, ik ben zelf al erg lang single mijn relaties hebben nooit lang geduurd.

Ik zou graag de ware willen tegenkomen, maar waar moet ik beginnen. de meesten van jullie zullen zeggen gaat heen, ehh jaa waar precies heen? ik wil het ook niet forceren, ik ben ook niet desperate ik vind het moeilijk wellicht het moeilijkste wat ik in mijn leven heb moeten doen.

Nou lekker uit enzo, kijk hier komt het probleem ik heb dit bij familie ook gezien dat de ene een party animal is en de andere totaal niet dit zorgt voor botsingen binnen de relatie de ene wil het hele weekend feesten terwijl de ander wat anders wil doen. Als je er samen uitkomt prima als de ene maar niet de hele dag hun gezicht op onweer hebben staan. op een gegeven moment komt er altijd een botsing. Jaloezie speelt hier een grote rol.

Ik wil dit niet, ik ben geen party animal ik wil niet dat ik straks een vriendin hebt die tot de zon opkomt feest en dan gaat slapen tot 15:00 in de middag. een avondje kroegen is niet erg maar niet elk weekend.

Heb je geen hobbies? ik denk niet dat ik bij de lokale schaakclub of een andere club de ware gaat vinden die mensen komen daar voor hun hobby's niet om de ware te zoeken ik vind dat zo cru altijd. geloof me dit heb ik geprobeerd.

Waarom ga je niet socializen in een bar? ik ben niet iemand van de smalltalk, als ik bij de kapper zit denk ik alleen maar dat ze me haar knipt en dat ik daar dan weer weg bent, of je nog op vakantie gaat of hoe het weer buiten is boeit niemand geen ene zak. de inhoud moet fris, grappig en intellectueel zijn.

Dan komt de 30 eraan, de meeste mensen van mijn leeftijd hebben al huisje boompje beestje en ik vind dit zo kut als iemand van mijn leeftijd dolgelukkig is met haar of zijn man/vrouw met kindje, ik heb dat niet ik moet nog opstijgen, ik moet alles nog vanaf de grond opbouwen.

Ik zal eerlijk zijn dat ik niet de ene oom wil zijn die iedereen aan het lachen brengt maar thuis nonstop zit te janken omdat zijn leven zo kut is, nu wil ik daarmee niet zeggen dat mijn leven kut is, ik heb wel het idee dat er meer inzit.

Ik werk gewoon 40 uur per week en dan nog in shifts ook, Ik heb online daten geprobeerd maar das niks geworden wellicht omdat mijn profiel ondermaats is ofzo, omdat er veel mensen zijn die er al 5 jaar niet geweest zijn. ik zit al een jaar op betaald lexa maar niks, ook niks terug op berichtjes niks noppes nada ook tinder nog nooit een match gehad,, ben ik dan te eerlijk vraag ik mijzelf af. of ben ik dan toch het buitenbeentje ik ga twijfelen aan mijzelf en dat maakt mij super onzeker.

Ik probeer als ik in de trein zit wel eens meiden recht in de ogen te kijken wachtend op een reactie, maar ik heb altijd het idee dat de meiden denken dat ik ze ga verkrachten.

laat ik het afsluiten met dat ik niet een verhaal heb geschetsts waar jullie denken dat ik een of andere zielepoot bent of aan het trollen bent, ik heb er zo een tyfus hekel aan als mensen denken dat ik zielig bent want-dat-ben-ik-niet ik heb een goed betaalde baan met een goed huisje waar ik nu woon en dit maakt mij gelukkig. maar er is meer.

ik post dit onder een kloon en hoop dat mijn ware identiteit verborgen blijft.
pi_178091554
Probeer eens een dating site.
pi_178091652
Ahhh wat zielig ts. Het komt wel goed met je hoor. Geef niet op.
pi_178091689
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:

Ik probeer als ik in de trein zit wel eens meiden recht in de ogen te kijken wachtend op een reactie, maar ik heb altijd het idee dat de meiden denken dat ik ze ga verkrachten.
Uhhh
pi_178091713
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Probeer eens een dating site.
dit. En dan een die wel actief is zoals paiq of okcupid. Geen lexa

Ik vind het een beetje gek dat je zegt dat je zo graag wil maar niks probeert maar alleen maar beren op de weg zet (excuses?)
pi_178091783
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk he
  maandag 26 maart 2018 @ 08:27:02 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178091835
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:
Ik probeer als ik in de trein zit wel eens meiden recht in de ogen te kijken wachtend op een reactie, maar ik heb altijd het idee dat de meiden denken dat ik ze ga verkrachten.

_O- _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 26 maart 2018 @ 08:28:54 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178091849
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:
Dit ging helaas niet door, ik ben erg lui van aard wat vandaag niet komt doe ik morgen wel,
Haha deze mentaliteit heb ik ook.

Maar hierdoor geniet ik wel meer van het leven.
Ik maak het mezelf allemaal niet zo moeilijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178091866
Probeer cupido
pi_178091896
Ik weet overigens ook niet wat je wil bereiken met meisjes aan staren? Ik geloof niet dat er ooit een meisje dacht 'die kerel die ik totaal niet ken en waar ik niks over weet staart de hele tijd. Laat ik eens vragen of ie op date wil'
pi_178092098
Dus je wil perse een gezinnetje, en je hebt eisen, maar wat is heb je te bieden dan?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178092817
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 08:10 schreef Allures het volgende:

[..]

dit. En dan een die wel actief is zoals paiq of okcupid. Geen lexa

Ik vind het een beetje gek dat je zegt dat je zo graag wil maar niks probeert maar alleen maar beren op de weg zet (excuses?)
Actief als in?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 10:54:22 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178094024
Dus eigenlijk alle suggesties die we hier kunnen doen qua socializen, die kap je af want zo ben je allemaal niet en is allemaal lastig, maar ja, je zit wel op hete kolen want straks ben je al 30 en dat kind is niet morgen geregeld.

Daarnaast, wat verwacht je dan? Dat er een fotomodel morgen aan je deur aanbelt zo van 'hoi, ik wil je, laten we de rest van ons leven samen zijn'? Dat gaat 'm niet worden.

Wat je eigenlijk zegt is 'ik wil heel veel, maar ik wil er vooral niet m'n comfortzone voor uit'. Ja, dat gaat ',m niet worden, en alle suggesties die we hier kunnen doen heb je al een (afwijzend) antwoord op, dus ja, weet je, vervelend voor je joh, succes ermee, maar dit topic heeft dan 0 zin.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178094447
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 08:10 schreef Allures het volgende:

[..]

dit. En dan een die wel actief is zoals paiq of okcupid. Geen lexa

Ik vind het een beetje gek dat je zegt dat je zo graag wil maar niks probeert maar alleen maar beren op de weg zet (excuses?)
Hoezo geen lexa? Ik ken best veel mensen die nu een vriend(in) hebben via lexa.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_178094547
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:18 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Hoezo geen lexa? Ik ken best veel mensen die nu een vriend(in) hebben via lexa.
Lexa werkt voor TS duidelijk niet, dus zou nu sowieso overstappen naar een iets andere vijver.

Vind het trouwens raar dat hij spreekt over laat in de 30 pas trouwen. Mensen die na hun 30e een relatie krijgen beginnen doorgaans aan trouwen en kinderen binnen 3 á 5 jaar naar mijn idee.
pi_178094646
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:
Heb je geen hobbies? ik denk niet dat ik bij de lokale schaakclub of een andere club de ware gaat vinden die mensen komen daar voor hun hobby's niet om de ware te zoeken ik vind dat zo cru altijd. geloof me dit heb ik geprobeerd.
En toch zijn er genoeg relaties via een hobby ontstaan, ook al was het doel niet om er een huwelijkskandidaat te vinden. Ook mijn relatie.
Ik weet niet hoe lang je dit geprobeerd hebt, maar op het moment dat mijn (nu) vriend voor het eerst kwam binnenwandelen was ik al zo'n 2,5 jaar lid.

Ik zeg trouwens niet dat je gegarandeerd iemand op de schaakclub zal ontmoeten. Je moet alleen geen wonderen in 2 weken gaan verwachten als iemand je adviseert om bij een hobbyclub/sportvereniging te gaan. Grote kans dat je dan inderdaad bedrogen uitkomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 26-03-2018 11:52:52 ]
pi_178094786
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:

Ik probeer als ik in de trein zit wel eens meiden recht in de ogen te kijken wachtend op een reactie, maar ik heb altijd het idee dat de meiden denken dat ik ze ga verkrachten.

Dit zou ik ook denken. Wtf denk je hier mee te bereiken dan :')
pi_178095438
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Lexa werkt voor TS duidelijk niet, dus zou nu sowieso overstappen naar een iets andere vijver.

Vind het trouwens raar dat hij spreekt over laat in de 30 pas trouwen. Mensen die na hun 30e een relatie krijgen beginnen doorgaans aan trouwen en kinderen binnen 3 á 5 jaar naar mijn idee.
Oh dat stuk had ik even niet gelezen :') My bad.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_178095511
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit zou ik ook denken. Wtf denk je hier mee te bereiken dan :')
Als je graag een vierzits voor jezelf alleen hebt is dit wellicht wel een aardige tactiek.
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 12:24:53 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178095891
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Lexa werkt voor TS duidelijk niet, dus zou nu sowieso overstappen naar een iets andere vijver.

Vind het trouwens raar dat hij spreekt over laat in de 30 pas trouwen. Mensen die na hun 30e een relatie krijgen beginnen doorgaans aan trouwen en kinderen binnen 3 á 5 jaar naar mijn idee.
Dat is correct. Mijn huidige relatie is 4 jaar geleden begonnen, en inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een kleintje onderweg. Ik ben inderdaad 30+ :P Mijn vrouw niet :9 die is nog geen 30 :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178096752
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:
Heb je geen hobbies? ik denk niet dat ik bij de lokale schaakclub of een andere club de ware gaat vinden die mensen komen daar voor hun hobby's niet om de ware te zoeken ik vind dat zo cru altijd. geloof me dit heb ik geprobeerd.
Ik heb mijn vriendin ook bij een hobby ontmoet: salsa en kizomba-dansen. Hierdoor hebben we ook iets gemeenschappelijks en ondertussen is zij ook mijn vaste danspartner tijdens de les. Ik ga nu bijna 2 jaar met haar dus bij hobby's niet gelijk denken alleen een schaakclub.
Vroeger bij taekwondo zag ik ook relaties ontstaan.

Het kan zeer zeker wel bij een hobby, maar je moet er wel voor openstaan en als ik zie hoe je nu al argumenten zoekt om het toch niet te laten lukken, heb ik niet het idee dat je er überhaupt voor openstaat. Of je wil wel, maar met zo min mogelijk moeite.

Je zal er gewoon aan moeten werken. Communiceren is key. En spontaniteit en humor. Een afwachtende houding gaat je echt niet helpen. Toon gewoon interesse en ze zal ook meer openstaan voor een gesprek met je.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_178096888
Misschien het kinder idee toch iets loslaten. Stel dat je eerste komt over 5 jaar, terwijl je in de 40 bent dan is dat gewoon zo, niks aan te veranderen. Al kan ik me best voorstellen dat je ermee zit. De rest van je leven lijkt me best op orde en je werkt je op in het bedrijf waar je werkt.

Lexa is ook een beetje een verkoop dingetje. Zorg voor een recente foto, maar wel een waar je goed opstaat. Vertel alleen de dingen die wel goed aan je zijn. De mindere punten komen later wel aan bod. En begin nooit en te never over seks. Of andere creepy dingen. Wat me opviel is dat als je eenmaal contact had, dat het allemaal wat minder uitmaakte, als er wat minder goede dingen waren. Houd je intro ook kort.

Dan heb je op lexa nog een groep met bindingsangst en een groep waar je nooit goed genoeg voor bent. Het is eigenlijk ook wel een soort van roulette. Maar hoop je hier iig iets mee kunt :). Ow en hier op fok denken er een hoop recht op een soort van 'model' te hebben, mocht dat het zijn, laat dat iig los.

Probeer anders OKcupid, daar zitten wat alternatievere mensen. Misschien is dat iets?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_178097568
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:14 schreef cassave het volgende:

Nu komt het probleem, ik ben zelf al erg lang single mijn relaties hebben nooit lang geduurd.

Waardoor kwam dit denk je?

Ik zou graag de ware willen tegenkomen, maar waar moet ik beginnen. de meesten van jullie zullen zeggen gaat heen, ehh jaa waar precies heen? ik wil het ook niet forceren, ik ben ook niet desperate ik vind het moeilijk wellicht het moeilijkste wat ik in mijn leven heb moeten doen.

Zet de ware maar uit je hoofd, dat bestaat alleen in sprookjes. Iedere relatie heeft zo zijn hobbels en niemand past helemaal perfect bij elkaar. Je romantiseert het te veel volgens mij.

Waarom ga je niet socializen in een bar? ik ben niet iemand van de smalltalk, als ik bij de kapper zit denk ik alleen maar dat ze me haar knipt en dat ik daar dan weer weg bent, of je nog op vakantie gaat of hoe het weer buiten is boeit niemand geen ene zak. de inhoud moet fris, grappig en intellectueel zijn.

Er zijn genoeg vrouwen die daar ook van houden. Wie zegt dat je in een bar niet grappig kan zijn?

Dan komt de 30 eraan, de meeste mensen van mijn leeftijd hebben al huisje boompje beestje en ik vind dit zo kut als iemand van mijn leeftijd dolgelukkig is met haar of zijn man/vrouw met kindje, ik heb dat niet ik moet nog opstijgen, ik moet alles nog vanaf de grond opbouwen.

Waarom moet je dit? Omdat iedereen het heeft?

Ik werk gewoon 40 uur per week en dan nog in shifts ook, Ik heb online daten geprobeerd maar das niks geworden wellicht omdat mijn profiel ondermaats is ofzo, omdat er veel mensen zijn die er al 5 jaar niet geweest zijn. ik zit al een jaar op betaald lexa maar niks, ook niks terug op berichtjes niks noppes nada ook tinder nog nooit een match gehad,, ben ik dan te eerlijk vraag ik mijzelf af. of ben ik dan toch het buitenbeentje ik ga twijfelen aan mijzelf en dat maakt mij super onzeker.

Hoe zijn je looks en je foto's? Dat is in eerste instantie wat telt bij online dating. Iedereen selecteert op foto's. Zorg voor een strak profiel waarin je beste kant naar voren komt.


Ik probeer als ik in de trein zit wel eens meiden recht in de ogen te kijken wachtend op een reactie, maar ik heb altijd het idee dat de meiden denken dat ik ze ga verkrachten.

Zo komt het ook over. Creepy.

pi_178097681
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:04 schreef Djenuziz het volgende:

Je zal er gewoon aan moeten werken. Communiceren is key. En spontaniteit en humor. Een afwachtende houding gaat je echt niet helpen. Toon gewoon interesse en ze zal ook meer openstaan voor een gesprek met je.

Ja dit dus.
pi_178098157
wat me in de OP naast die gringe-opmerking over vrouwen in de trein aanstaren nog meer opvalt is hoe negatief je instelling is....

een groot deel van de OP is een opsomming van negatieve zaken, hoe slecht dingen ervoor staan...
Je begint zelfs al met voorrekenenen dat je misschien wel dood zult zijn voordat je eventuele kinderen gaan trouwen.
Verder beschrijf je enkel wat je vooral _niet_ leuk vind, wat je niet wil en wat je afstoot...

Ik krijg de indruk dat je niet eens een 'glas is half leeg' type bent, maar eerder een 'glas half-vol met azijn' (of zelfs helemaal vol ermee).

Op die manier al het idd lastig zijn een vrouw te leren kennen en vervolgens misschien een relatie te krijgen.
De meesten zullen heel snel afstoten op je negativiteit, zeker bij online dating zal dat erg snel gebeuren.

Ik zou je enkel aanraden wat aan die negativiteit te doen...
probeer eens eenzelfde tekst als dat wat in de OP te schrijven, maar dan een 'positieve' variant, eentje waarin je je goede kanten beschrijft, waarin je aangeeft wat je wél wil bereiken en wat je wél leuk vind of wat je aanspreekt...
beschrijf bv waaraan je perfecte vrouw zou moeten voldoen of wat je leuk lijkt samen met een vriendin te ondernemen.

Juist om iemand te leren kennen en eventueel daaruit wat verder te laten ontwikkelen, is het vaak véél beter positief en aanpakkend over te komen.
(en als je iemand aankijkt, probeer positief over te komen en bv te lachen of iig geen 'bedreigende' indruk te hebben)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')