abonnement Unibet Coolblue
pi_178080001
Klets hier gerust verder. :)

Over pubers, kinderen, kleuters, baby's, kerst, Pasen, zomer en herfst en alles ertussenin.
Sport, scholen, puisten, kleding, en anderszins. Meubels, huizen, geld, ook goed.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_178080102
Moet je hier beslist ouder zijn?
pi_178080450
Wat een narigheid met ouders die achteruit gaan. Mijn vader is 65 en nog behoorlijk fit en actief maar krijgt toch al wel de nodige pijntjes af en toe.
Mijn moeder is al bijna 14 jaar geleden overleden. Die was pas 48 en ook niet ziek verder. Dat heeft me wel laten inzien dat er geen enkele garantie in het leven is en maakt me des te dankbaarder dat mijn vader er nog is.
Beide schoonouders leven nog en zijn erg fit en actief. Schoonvader heeft vorig jaar huidkanker gehad en er is nu weer een onrustig plekje gevonden. Even spannend nog. ;(
E.
  zondag 25 maart 2018 @ 18:54:29 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178082243
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 17:24 schreef Canopus het volgende:
Moet je hier beslist ouder zijn?
Jonger mag ook
  zondag 25 maart 2018 @ 19:04:59 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178082497
Mijn man had ook wat deze week.
Ze zouden met een stel vrienden (met het vliegtuig) een weekendje weg gaan. En mijn man zou wel het een en ander organiseren aan uitjes daar.
Een van de mannen liet steeds maar niks horen. Dus ik zei tegen mijn man; boek maar gewoon dat uitje en als hij niet meegaat (want dat vermoeden had ik inmiddels) dan betaalt hij de kosten maar gewoon terug.
Want ze zouden op vrijdag weggaan en op woensdagavond had hij nog steeds niks gehoord.

Tot er in de loop van de donderdag een berichtje binnenkwam dat hij niet meeging want hij had vliegangst. En hij lag er al de hele week van wakker.
Raar verhaal natuurlijk. Dus ik zei meteen nou volgens mij is hij nooit van plan geweest om mee te gaan.

Dus een andere vriend (die niet meeging omdat hij aan het verbouwen is) zei toen dat hij zijn ticket wel over wilde nemen. (Dat wilde hij niet echt, maar dat was om te kijken hoe hij zou reageren).
Bleek dus dat hij helemaal geen ticket had gekocht.

Anyway, ze zijn dus zonder hem gegaan. En vandaag zouden ze terug vliegen. Komen ze op het vliegveld dáár zijn schoonouders tegen!! :o
En die hadden het dus over hun schoonzoon. En dat ze een foto hadden gekregen van hem vanaf het terras van het hotel waar schoonzoon en vrouw (een weekendje weg) zaten!
Dusssss..... fijne vriend wel. :o
  zondag 25 maart 2018 @ 19:12:48 #6
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_178082737
Wat een weirdo :{
  zondag 25 maart 2018 @ 19:20:58 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178082964
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Gaoxing het volgende:
Wat een weirdo :{
Nogal
pi_178083002
Wat een rare, amaranta... :{
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_178083209
Wat een raar verhaal inderdaad zeg. Zeg dan gewoon dat je niet kan omdat je al iets anders gaat doen.

Mijn ouders en schoonouders zijn trouwens nog behoorlijk aan de jonge kant als ik het hier zo lees. Allemaal mid-vijftigers. Geen garantie voor goede gezondheid overigens; schoonvader heeft een paar jaar geleden een beroerte gehad en daar een dementie-variant aan over gehouden. :{
pi_178083303
Raar verhaal amaranta.

Mijn ouders zijn mid zestig en mijn so ook alleen iets verder in de 60
pi_178083497
Wat vaag Amaranta.. lekkere vriend.

Vandaag foto's uitgezocht.. best confronterend..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:36:18 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178085028
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:29 schreef lunapuella het volgende:
Wat een raar verhaal inderdaad zeg. Zeg dan gewoon dat je niet kan omdat je al iets anders gaat doen.

Mijn ouders en schoonouders zijn trouwens nog behoorlijk aan de jonge kant als ik het hier zo lees. Allemaal mid-vijftigers. Geen garantie voor goede gezondheid overigens; schoonvader heeft een paar jaar geleden een beroerte gehad en daar een dementie-variant aan over gehouden. :{
Oh, dat lijkt me eigenlijk ook heel heftig om zo jong al een vorm van dementie te hebben. Ook voor je vriend heel zwaar, zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:38:25 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178085076
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:38 schreef Vicky het volgende:
Wat vaag Amaranta.. lekkere vriend.

Vandaag foto's uitgezocht.. best confronterend..
Zo'n uitvaart voorbereiden lijkt me heel zwaar. Ik heb het nog nooit echt bij de hand gehad, maar in zo'n korte tijd zoveel keuzes en beslissingen moeten nemen zou ik heel veel moeite mee hebben. Daar word je dan als het goed is natuurlijk wel goed bij begeleid, neem ik aan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:38:52 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178085083
Inderdaad een gek verhaal, Amaranta. Maar dat soort testen zou ik dan weer nooit doen. Je verwacht van die vriend dat hij eerlijk is over wel/niet meegaan en waarom, dan zou ik niet zelf met een leugentje proberen iets uit te vinden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 25 maart 2018 @ 20:40:35 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178085131
Mijn schoonmoeder stelt haar lichaam beschikbaar voor de wetenschap.
Dus binnen 24 uur na het overlijden moet het al opgehaald zijn.

Sterkte met alle voorbereidingen Vicky.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:42:08 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178085173
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:38 schreef Lemijn het volgende:
Inderdaad een gek verhaal, Amaranta. Maar dat soort testen zou ik dan weer nooit doen. Je verwacht van die vriend dat hij eerlijk is over wel/niet meegaan en waarom, dan zou ik niet zelf met een leugentje proberen iets uit te vinden.
Het is niet de 1e keer dat hij liegt. Zijn vorige relatie is er op stukgelopen. Hij loog nl alles bij elkaar.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:45:27 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178085245
Sterkte Vicky, moeilijk hoor. Zeker nu het alsno ineens zo heel snel gegaan is. Heeft hij zelf nog aan kunnen geven of hij speciale wensen had?
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:40 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoonmoeder stelt haar lichaam beschikbaar voor de wetenschap.
Dus binnen 24 uur na het overlijden moet het al opgehaald zijn.

Sterkte met alle voorbereidingen Vicky.
Hou daarbij wel in het achterhoofd dat het nog wel eens voor komt dat ze een lichaam niet aan kunnen nemen.
Bijv als iemand een ziekte had, of soms hebben ze er gewoon even te veel. Dan moet je dus alsnog zelf een uitvaart regelen.
***
  zondag 25 maart 2018 @ 20:47:20 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178085291
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sterkte Vicky, moeilijk hoor. Zeker nu het alsno ineens zo heel snel gegaan is. Heeft hij zelf nog aan kunnen geven of hij speciale wensen had?

[..]

Hou daarbij wel in het achterhoofd dat het nog wel eens voor komt dat ze een lichaam niet aan kunnen nemen.
Bijv als iemand een ziekte had, of soms hebben ze er gewoon even te veel. Dan moet je dus alsnog zelf een uitvaart regelen.
Dankje. Goed om te weten.
Er was een aanmeldstop. Precies kort nadat zij zich heeft aangemeld.
  zondag 25 maart 2018 @ 20:51:44 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178085398
Dan zal het met dat vol wellicht meevallen, maar stel dat iemand bijvoorbeel na een auto-ongeluk overlijd en die was flink gewond, dan heb je bijv ook kans dat je dan voor hen niet meer nuttig bent.

Nou ja goed, ze heeft er zelf iig goed over na gedacht en zich aangemeld. Velen roepen dit, maar zoeken het nooit uit en komen dan te laat tot ontdekking dat ze zich hadden moeten aanmelden.
***
pi_178085522
Sterkte Vicky.

Amaranta, maf verhaal. Wij hebben ook van die 'vrienden' (intussen dus kennissen) die vaak met een smoes afzeggen. En wel zo dat je het al mijlenver van te voren ziet aankomen.

Onze ouders zijn er allemaal nog, midden 60. Gestopt met werken maar nog wel heel actief. Alleen mijn vader krijgt wat vage klachten die nog niet verklaard zijn. Hopelijk is dat gewoon niks bijzonders.
  zondag 25 maart 2018 @ 21:05:07 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178085786
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Dan zal het met dat vol wellicht meevallen, maar stel dat iemand bijvoorbeel na een auto-ongeluk overlijd en die was flink gewond, dan heb je bijv ook kans dat je dan voor hen niet meer nuttig bent.

Nou ja goed, ze heeft er zelf iig goed over na gedacht en zich aangemeld. Velen roepen dit, maar zoeken het nooit uit en komen dan te laat tot ontdekking dat ze zich hadden moeten aanmelden.
Ik Weet eigenlijk niet of ze er echt goed over na heeft gedacht (lang verhaal).
Maar goed, ze heeft zich aangemeld en als dat haar wens is dan doen we dat.
pi_178086168
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sterkte Vicky, moeilijk hoor. Zeker nu het alsno ineens zo heel snel gegaan is. Heeft hij zelf nog aan kunnen geven of hij speciale wensen had?

[..]

Hou daarbij wel in het achterhoofd dat het nog wel eens voor komt dat ze een lichaam niet aan kunnen nemen.
Bijv als iemand een ziekte had, of soms hebben ze er gewoon even te veel. Dan moet je dus alsnog zelf een uitvaart regelen.
Zijn hoornvlies is gedoneerd.

Geen poespas op de crematie. Geen bloemen. Geen speech..
Geen koffie met cake maar bier/wijn/fris en bittergarnituur.. dat gaan we dus ook doen.
Ipv bloemen willen we graag een donatie voor de hartstichting.

Het is niet makkelijk Livelink.. je moet kleding uitzoeken, nadenken over muziek, nadenken over aankleding. Een kist zonder een boeket vinden wij niks. Er komt een stuk van ons en een hart van rozen van de kleinkinderen.

De kaarten zijn vandaag verstuurd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 maart 2018 @ 21:21:22 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_178086253
Mijn moeder had alles zelf al uitgezocht van te voren. We hadden de cd met de muziek al klaar liggen en ik had de rouwkaart al ontworpen inclusief de tekst. Het was raar om daar zo samen mee bezig te zijn maar ergens ook wel fijn dat we het zo konden doen. Alleen de bloemen, mijn toespraak en de krantenadvertentie heb ik pas na het overlijden geregeld. Mijn vader had zelfs de adresstickers al klaar liggen :')
disclaimer
  zondag 25 maart 2018 @ 21:25:37 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_178086437
Mijn vadertje gaat overigens ook helemaal niet lekker. Sowieso die knie waar hij sinds mama's overlijden al 2 keer aan is geopereerd en waardoor hij nu eigenlijk niks fysieks inspannends meer kan. Maar nu heeft ie ook al 6 dagen bloedneuzen en extreem hoge bloeddruk. Heb het halve weekend HAP- taxi gespeeld. Hopelijk gaan ze m maandag écht helpen. De klootzak moet nog minstens 20 jaar mee hoor :{w

En amaranta, wat een übervaag verhaal :') wat een slappe eikel ben je dan?
disclaimer
pi_178086534
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder had alles zelf al uitgezocht van te voren. We hadden de cd met de muziek al klaar liggen en ik had de rouwkaart al ontworpen inclusief de tekst. Het was raar om daar zo samen mee bezig te zijn maar ergens ook wel fijn dat we het zo konden doen. Alleen de bloemen, mijn toespraak en de krantenadvertentie heb ik pas na het overlijden geregeld. Mijn vader had zelfs de adresstickers al klaar liggen :')
wow dat is op zich ook wel fijn denk ik..

De kaart was redelijk snel gemaakt. Kranten advertentie is hetzelfde muziek ging ook vlot.
Morgen op pad voor bloemen. Mijn vriendinnetje maakt de stukken voor ons.
En dan een stukje tekst verzinnen..
In ieder geval een kleine levensloop en wat er afgelopen 3 weken gebeurd is.

Oei.. dat klinkt niet fijn voor je paps.. ik hoop mee dat ze iets gaan doen en dat ie er nog minstens 20 jaar mag zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 maart 2018 @ 21:28:57 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_178086564
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

wow dat is op zich ook wel fijn denk ik..

De kaart was redelijk snel gemaakt. Kranten advertentie is hetzelfde muziek ging ook vlot.
Morgen op pad voor bloemen. Mijn vriendinnetje maakt de stukken voor ons.
En dan een stukje tekst verzinnen..
In ieder geval een kleine levensloop en wat er afgelopen 3 weken gebeurd is.
sterkte met alles zo. Vergeet niet voor jezelf te zorgen, want dat schiet er al snel bij in :*
disclaimer
pi_178086619
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

sterkte met alles zo. Vergeet niet voor jezelf te zorgen, want dat schiet er al snel bij in :*
gister ging het goed.. weinig tranen gelaten.. misschien ook een soort opluchting dat hem verder lijden bespaard gebleven is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is gewoon een middag

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 25-03-2018 21:52:43 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 maart 2018 @ 21:34:55 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_178086750
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

gister ging het goed.. weinig tranen gelaten.. misschien ook een soort opluchting dat hem verder lijden bespaard gebleven is

[Spouler] donderdagavond heeft hij meermaals geroepen dat de dood hem mocht komen halen.. dat hij zo graag dood wilde..[/spoiler]

Vandaag is gewoon een middag
dat is geruststellend... dat hem langer lijden bespaard is gebleven.
En de hoeveelheid tranen zegt niets over de hoeveelheid verdriet. En voel je ook niet schuldig als het ergens een opluchting is dat het voorbij is... voor hem is dat het namelijk ook.
Maar in de hectiek van het regelwerk kan fatsoenlijk eten en drinken er bijvoorbeeld wel bij in schieten... En die energie is hard nodig nu.
disclaimer
pi_178087256
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is geruststellend... dat hem langer lijden bespaard is gebleven.
En de hoeveelheid tranen zegt niets over de hoeveelheid verdriet. En voel je ook niet schuldig als het ergens een opluchting is dat het voorbij is... voor hem is dat het namelijk ook.
Maar in de hectiek van het regelwerk kan fatsoenlijk eten en drinken er bijvoorbeeld wel bij in schieten... En die energie is hard nodig nu.
dat is ook zeker zo..

Eten en drinken sla ik niet over 😉
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 maart 2018 @ 22:05:02 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178087513
Vicks, niks is normaal of abnormaal hè. :* Het gaat zoals het gaat. Ze spreken tegenwoordig over ‘rouwarbeid’, en dat is het ook. Neem er de tijd voor, ook als het pas na weken of zelfs maanden echt in daalt.

Nu op een goede manier afscheid van he vader nemen is slechts het begin. 😘
***
pi_178087645
De hoeveelheid trsnen zegt idd niets over het verdriet. En tranen inhouden omdat het dan «goed» gaat, kan ook een valkuil zijn.

En rouwen komt in vele fases en dimensies, heb ik zelf ervaren. Het wordt draaglijker maar klaar ben je er nooit mee.
pi_178088610
Ach Vicky.. die eerste dagen zijn ook vooral doorleef dagen. Zoveel doen in zo’n korte tijd.. Heel veel sterkte :*
E.
pi_178088625
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 22:11 schreef Roomsnoes het volgende:
De hoeveelheid trsnen zegt idd niets over het verdriet. En tranen inhouden omdat het dan «goed» gaat, kan ook een valkuil zijn.

En rouwen komt in vele fases en dimensies, heb ik zelf ervaren. Het wordt draaglijker maar klaar ben je er nooit mee.
Nee inderdaad. Ik heb rouwtherapie gehad omdat ik het verdriet niet toe kon laten. Ondertussen ben ik het gewend en ik weet niet eens meer hoe het is om een moeder te hebben maar toch kickt het verdriet er af en toe nog steeds keihard in.
E.
pi_178088794
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:04 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik heb rouwtherapie gehad omdat ik het verdriet niet toe kon laten. Ondertussen ben ik het gewend en ik weet niet eens meer hoe het is om een moeder te hebben maar toch kickt het verdriet er af en toe nog steeds keihard in.
:*
Het wordt een deel van je, denk ik. Wel een groot deel. Zo vertel ik soms tussen neus en lippen door dat mijn ouders er niet meer zijn, op mn werk ofzo. Dan reageren mensen heel geschokt terwijl het voor mij inmiddels heel normaal is.

Maar idd. Soms voor een liedje, een blik van mn dochter, of een luchtje komt de pijn weer heel rauw en bruut om de hoek kijken ja.
  maandag 26 maart 2018 @ 07:21:15 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178091327
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
***
pi_178091589
Dat is inderdaad een mooie en rake metafoor.

Wij hebben gisteren heerlijk in de tuin in de zon gezeten. Vandaag sneeuw het weer.
Houdt het dan nooit op?!
pi_178091598
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat is inderdaad een mooie en rake metafoor.

Wij hebben gisteren heerlijk in de tuin in de zon gezeten. Vandaag sneeuw het weer.
Houdt het dan nooit op?!
Sneeuw?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 26 maart 2018 @ 07:58:57 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_178091626
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat is inderdaad een mooie en rake metafoor.

Wij hebben gisteren heerlijk in de tuin in de zon gezeten. Vandaag sneeuw het weer.
Houdt het dan nooit op?!
ga dan ook niet op de noordpool wonen!
disclaimer
  maandag 26 maart 2018 @ 08:04:01 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_178091668
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
Mooie omschrijving. Hier kickt oud (onverwerkt) verdriet ook behoorlijk in de afgelopen dagen.
pi_178091743
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ga dan ook niet op de noordpool wonen!
Goed punt, op zich :’(
pi_178091749
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sneeuw?
Ja. Die witte shitzooi die in december en januari hartstikke tof is, maar eind føkking maart écht niet grappig meer is.
pi_178092084
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
hele mooie metafoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 26 maart 2018 @ 09:54:17 #43
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_178092870
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
wat een mooie omschrijving het klopt ook wel. Schoonmoeder is in 2010 overleden, precies een half jaar nadat we getrouwd waren. 64 was ze, ze voelde zich niet lekker, ging naar het ziekenhuis, kreeg daar een hartaanval en dat was het dan. Het went gewoon niet, er zijn dagen dat het leven zonder problemen door gaan, maar er zijn echt momenten dat ze keihard gemist word.
Mijn biologische ouders zijn eind 50 en leven nog beide.
Oma aan moeders kan leeft nog, opa stierf toen ik 4 was en mijn opa en oma van vaders kant leven ook nog, die zijn nu ergens in de 80, die waren vrij jong toen wij kleinkinderen geboren werden, dat er voor gezorgd heeft dat we echt veel met ze gedaan hebben.
Be happy with the little things in life
  maandag 26 maart 2018 @ 10:05:33 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_178093103
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
Dit precies... wat een prachtige bewoording.

Ik kom zelf gewoonweg niet aan rouwen toe. Teveel zorgen om en voor anderen en met liefde.
En het gaat ook gewoon goed met mij , maar dan soms ineens hoor je een nummer en stromen de tranen er uit, dan is dat gemis van pap zo enorm groot en zo intens op dat moment, en dan ineens gaat het leven weer gewoon door op 120 km per uur.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_178094821
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las laatst een mooie omschrijving. Rouw is als een schaduw, hij is er altijd, soms nauwelijks aanwezig maar dan loop je ergens een hoek om en dan ineens is hij levensgroot aanwezig.
Wat ontzettend raak, prachtig
E.
pi_178095920
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:

En het gaat ook gewoon goed met mij , maar dan soms ineens hoor je een nummer en stromen de tranen er uit, dan is dat gemis van pap zo enorm groot en zo intens op dat moment, en dan ineens gaat het leven weer gewoon door op 120 km per uur.
Dit had ik van de week nog. Ik deelde dat nog met mijn man, maar op de en of andere manier snapt hij als iemand die nog beide ouders heeft, niet hoe groot en vers dat verdriet soms nog kan zijn. En dan nu met zo'n klein manneke erbij de realisatie dat mijn papa nooit zijn opa zal zijn... Dan kan het al wel bijna 14 jaar geleden zijn, dat maakt het gemis niet minder groot. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178096190
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dit had ik van de week nog. Ik deelde dat nog met mijn man, maar op de en of andere manier snapt hij als iemand die nog beide ouders heeft, niet hoe groot en vers dat verdriet soms nog kan zijn. En dan nu met zo'n klein manneke erbij de realisatie dat mijn papa nooit zijn opa zal zijn... Dan kan het al wel bijna 14 jaar geleden zijn, dat maakt het gemis niet minder groot. ;(
Heel herkenbaar. Het is zo allesomvattend. En als er dan andere allesomvattende dingen gebeuren (kinderen krijgen) dan mist er een dimensie.
Ik merk ook dat ik een deel van mezelf ben verloren. Bepaalde dingen zal ik nooit meer te weten komen over mijn eigen jeugd. Sliep ik veel, at ik veel, hoe lang ik bv kreeg, hoe mijn moeder het moederschap ervaarde zonder haar wigen vaser, hoe het voor mijn vader was om zonder vader vader te worden.
pi_178096720
Een deel van jezelf verloren zijn, ja, zo kan je het wel omschrijven denk ik. Mijn moeder leeft nog, en de band met haar is echt heel goed. Met de komst van Dirk vertelt ze ook meer over hoe het vroeger met ons was. En daarin mist gewoon het geluid van papa. Zijn stukje, zijn ervaringen, zijn aanwezigheid. Ik lijk in doen en laten niet veel op mijn moeder en hoe ouder ik word, hoe meer ik ook met hem graag dingen zou willen bespreken. Ik was zelf nog een kind toen hij overleed (volgend jaar moet ik hem al langer missen dan ik hem in mijn leven had), dus hij is eigenlijk nooit meer geworden dan 'papa'. De mens erachter, die ken ik eigenlijk niet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178097188
Ik kan me helemaal niet voorstellen hoe dat moet zijn als je beide ouders niet meer hebt om dat soort dingen aan te vragen. Of het belangrijk is om te weten, weet ik niet, maar het is wel een gat in hoe je bent gevormd tot wie je bent. Een stuk van jou wat je ook niet verder kan delen, omdat je het zelf niet kent.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178098405
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 08:13 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja. Die witte shitzooi die in december en januari hartstikke tof is, maar eind føkking maart écht niet grappig meer is.
Ik heb echt dikke zonneschijn en 20 graden. Het lijkt wel lente.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 26 maart 2018 @ 14:32:45 #51
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_178099020
Zwammen jullie lekker langs elkaar heen beiden niet vanuit NL? :P Tenminste dat neem ik aan bij Tico dan ook met die temperatuur.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 27 maart 2018 @ 18:36:53 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178129064
Hoe gaat het Vicky?
pi_178135871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:36 schreef amaranta het volgende:
Hoe gaat het Vicky?
alles is zo goed als geregeld.
Muziek is uitgezocht, dia presentatie gemaakt, draaiboek gemaakt, tekst gemaakt en mijn man heeft een gedicht gemaakt. Gister bloemen gekocht en vriendinnetje heeft vandaag een groot stuk en een bloemenhartje gemaakt.
Vanmiddag bij mijn vader geweest om te kijken hoe hij erbij lag. Zijn handen waren heel dik dus die liggen nu onder het laken ipv erop.

Morgenavond is het condoleren en donderdagmiddag de crematie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 23:11:20 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178136037
Pffff wat een enorme hoeveelheid dingen die je zo snel moet regelen.
Heel veel sterkte de komende dagen, maar vooral daarna :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178141126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:11 schreef Leandra het volgende:
Pffff wat een enorme hoeveelheid dingen die je zo snel moet regelen.
Heel veel sterkte de komende dagen, maar vooral daarna :*
behoorlijk..

Je wordt echt geleefd nu..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178141616
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

behoorlijk..

Je wordt echt geleefd nu..
Ik vind het vooral zo oneerlijk dat jouw leven stilstaat op het moment en iedereen om je heen gaat door.

En ik weet dat het zo hoort hoor. En dat het moet. Maar zo voelt het niet :)

:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:28:04 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_178154795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zo oneerlijk dat jouw leven stilstaat op het moment en iedereen om je heen gaat door.

En ik weet dat het zo hoort hoor. En dat het moet. Maar zo voelt het niet :)

:*
Ik had toen het idee dat iedereen aan mij zag dat ik geen moeder meer had. Slaat nergens op natuurlijk.

Sterkte morgen Vicky :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_178155913
Vicky sterkte morgen. :*
pi_178156717
Vicky sterkte morgen.
pi_178158842
Vanavond was het condoleren..
Ruim 140 mensen.. ze stonden buiten in de rij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 maart 2018 @ 22:16:11 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178159366
Sterkte morgen! Wat “fijn” dat er zoveel mensen kwamen condoleren.
pi_178162024
Heel erg veel sterkte morgen Vicky. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 29-03-2018 07:57:37 ]
E.
pi_178164465
Heel veel sterkte vandaag Vicky! :*
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:53:11 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178164668
Sterkte vandaag Vicky :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:24:43 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178165461
Sterkte vandaag Vicky. :*
***
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:40:09 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178165618
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef Vicky het volgende:
Vanavond was het condoleren..
Ruim 140 mensen.. ze stonden buiten in de rij...
Wow. Dat lijkt me wel bijzonder, te beseffen dat hij voor zoveel mensen belangrijk is geweest. Veel sterkte vandaag :*.
KuikenGuppy
pi_178177208
Het was heel mooi. Kregen een hoop complimenten over de hele dienst.

We hebben met (bijna allemaal) de kist gesloten. Daarna hebben we, met de kinderen, de knoppen ingedraaid.
We hebben de kist naar de auto gereden en in de auto gezet. De kleinkinderen hebben geholpen.

De meiden hebben, geheel zonder voorbereiding, gesproken. Dat was zo knap. De hele zaal in tranen. Mijn neef had gezegd: er zijn kinderen bij dus het zal wel niet zo zwaar zijn.. toen de kleinkinderen gesproken hadden was de hele zaal in tranen. Het was zo uit het hart.

We hadden een diapresentatie en dat was mooi.
Het laatste nummer, Radar Love van Golden Earring is op standje 20 gedraaid. Knallend afsluiten.

Na de dienst hebben we geproost op mijn vader.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178177264
Oh manmanman Vicky. Het klinkt prachtig! En de kleinkinderen, wat knap en mooi O+
:* :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_178177274
Wow Vicky, wat ontzettend dapper van je meiden. Daar zul je vast trots op zijn.
En fijn dat het een mooie dienst was.
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:28:14 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178177305
Mooi Vicky O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178177320
dat klinkt goed vicky! heel veel sterkte de komende tijd :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_178177531
Vicky het klinkt als een heel mooi afscheid. Heel veel sterkte de komende periode, neem de tijd om dit alles een plekje te geven. :*
pi_178177578
Wat klinkt het mooi vicky
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:47:28 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178177987
Prachtig Vicky. O+
***
pi_178178342
Prachtig zo Vicky. Sterkte voor jullie.
Met een meidenkwartet
pi_178178488
Ja we zijn zo trots op alle 3 de meiden! Kapot van verdriet maar wel ruim 100 man toespreken vanuit hun hart.. :'( O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:01:27 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_178187087
Vicky O+ Wat klinkt dat als een mooie fijne uitvaart. En wat goed van je meiden :*
Be happy with the little things in life
  Licht Ontvlambaar maandag 2 april 2018 @ 21:18:16 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178265514
Dat klinkt als een heel warm afscheid Vicky O+
Hou jezelf en de meiden goed in de gaten, het geleefd worden is nu een beetje voorbij... Sterkte :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 4 april 2018 @ 11:41:42 #79
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_178298434
Hallo!
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_178312639
Vicky, hoe gaat het nu? :*

Ik geloof dat het niet zo goed met mij gaat. Ik heb het véél te druk. Vergeet belangrijke dingen, zowel privé als voor het werk. Zit tot veel te laat nog echt dringende dingen te doen en slaap dus al tijden (veel) te weinig. Zo, nu heb ik het 'gezegd', misschien ga ik er dan ook iets aan doen (voor zover dat kan).
Edit: maar mijn sollicitatie brieven zijn de deur uit. Nu maar hopen dat dit iets wordt, dat zou zo veel kunnen schelen op termijn.
  donderdag 5 april 2018 @ 06:40:06 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178317327
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef Hupje het volgende:
Vicky, hoe gaat het nu? :*

Ik geloof dat het niet zo goed met mij gaat. Ik heb het véél te druk. Vergeet belangrijke dingen, zowel privé als voor het werk. Zit tot veel te laat nog echt dringende dingen te doen en slaap dus al tijden (veel) te weinig. Zo, nu heb ik het 'gezegd', misschien ga ik er dan ook iets aan doen (voor zover dat kan).
Edit: maar mijn sollicitatie brieven zijn de deur uit. Nu maar hopen dat dit iets wordt, dat zou zo veel kunnen schelen op termijn.
Ach Hupje :*
Ik hoop dat het zeggen inderdaad leidt tot een verandering. Sterkte en ik hoop met je mee voor de sollicitaties.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 april 2018 @ 07:04:03 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178317415
Sterkte Hupje, het is heel herkenbaar.😘

Bij mij was de grens ook echt bereikt, misselijk als ik aan mijn werk dacht, me al weken echt heel kut voelen. Oa na die mislukte sollicitatie, het is gewoon klaar. Niet gek ook, na bijna 20 jaar.

En dus heb ik na veel wikken en wegen de knoop doorgehakt en afgelopen dinsdag aan mijn CEO verteld dat het niet langer gaat. Ik blijf nog tot 31 december uiterlijk, maar hij weet dat ik ook al ga solliciteren en moet dus op zoek naar een ander.

Dus! :o
***
  donderdag 5 april 2018 @ 07:24:51 #83
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178317566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 07:04 schreef Brighteyes het volgende:
Sterkte Hupje, het is heel herkenbaar.😘

Bij mij was de grens ook echt bereikt, misselijk als ik aan mijn werk dacht, me al weken echt heel kut voelen. Oa na die mislukte sollicitatie, het is gewoon klaar. Niet gek ook, na bijna 20 jaar.

En dus heb ik na veel wikken en wegen de knoop doorgehakt en afgelopen dinsdag aan mijn CEO verteld dat het niet langer gaat. Ik blijf nog tot 31 december uiterlijk, maar hij weet dat ik ook al ga solliciteren en moet dus op zoek naar een ander.

Dus! :o
Spannend Brighteyes. En goed dat je de knoop door hebt gehakt, jammer dat je je daarvoor eerst zo ellendig moest gaan voelen.
Ik ben per 1 april ook overgegaan naar een nieuwe baan. Mijn oude werkgever heeft ICT afgestoten en we zijn nu een zelfstandige onderneming. Binnen die onderneming heb ik ook een andere functie gekregen. Van mij had er niks hoeven te veranderen, ik was heel tevreden met mijn baan en werkgever. Maar toen er toch van alles ging veranderen besloot ik ook maar eens iets anders te gaan doen. En hoewel we nu natuurlijk in de chaos zitten heb ik er toch ook wel zin in. Vandaag voor het laatst naar een bedrijf in Delft waar we veel zaken mee doen. Kan ik ook vertellen dat ze mij niet meer zullen zien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 april 2018 @ 08:03:17 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178317751
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef Hupje het volgende:
Vicky, hoe gaat het nu? :*

Ik geloof dat het niet zo goed met mij gaat. Ik heb het véél te druk. Vergeet belangrijke dingen, zowel privé als voor het werk. Zit tot veel te laat nog echt dringende dingen te doen en slaap dus al tijden (veel) te weinig. Zo, nu heb ik het 'gezegd', misschien ga ik er dan ook iets aan doen (voor zover dat kan).
Edit: maar mijn sollicitatie brieven zijn de deur uit. Nu maar hopen dat dit iets wordt, dat zou zo veel kunnen schelen op termijn.
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 april 2018 @ 08:04:37 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178317759
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 07:04 schreef Brighteyes het volgende:
Sterkte Hupje, het is heel herkenbaar.😘

Bij mij was de grens ook echt bereikt, misselijk als ik aan mijn werk dacht, me al weken echt heel kut voelen. Oa na die mislukte sollicitatie, het is gewoon klaar. Niet gek ook, na bijna 20 jaar.

En dus heb ik na veel wikken en wegen de knoop doorgehakt en afgelopen dinsdag aan mijn CEO verteld dat het niet langer gaat. Ik blijf nog tot 31 december uiterlijk, maar hij weet dat ik ook al ga solliciteren en moet dus op zoek naar een ander.

Dus! :o
Zo dan, goed van je! ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 april 2018 @ 09:39:18 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178318536
Spannend Livelink. Zo'n overgang is dan inderdaad wel een goed moment om een overstap te maken. :Y
***
pi_178331820
Hupje, succes weer op weg omhoog het dal uit.

BE, stoer! Op naar veranderingen.

En Lifelink, leuke uitdaging.

Ik heb mijn ontslag genomen vorige week. Al lang met verlof en in het buitenland. De rek was er uit en ik was er klaar mee. Nu verder genieten hier en bij thuiskomst zien we verder.
Met een meidenkwartet
  donderdag 5 april 2018 @ 21:03:08 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178331948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef Cathmar het volgende:
Hupje, succes weer op weg omhoog het dal uit.

BE, stoer! Op naar veranderingen.

En Lifelink, leuke uitdaging.

Ik heb mijn ontslag genomen vorige week. Al lang met verlof en in het buitenland. De rek was er uit en ik was er klaar mee. Nu verder genieten hier en bij thuiskomst zien we verder.
Ik realiseerde me helemaal niet dat jij je baan nog had gehouden? Had je onbeperkt verlof gevraagd en gekregen?

Ik kan me wel voorstellen dat dat uiteindelijk niet werkt als je te lang weg bent, ja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178332025
Ik heb al het ouderschapsverlof dat ik nog had opgemaakt :)
Wilde ook niet meer terug. Zat er 16 jaar en zin in nieuwe dingen!
Met een meidenkwartet
  donderdag 5 april 2018 @ 21:09:04 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178332151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:05 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb al het ouderschapsverlof dat ik nog had opgemaakt :)
Wilde ook niet meer terug. Zat er 16 jaar en zin in nieuwe dingen!
Ah, op die manier. Ik heb mijn ouderschapsverlof altijd achter de hand gehouden voor noodgevallen. Toen ik het uiteindelijk nodig had, was het al bijna verlopen. Maar ja, mijn ouderschapsverlof was ook onbetaald, dus dat was niet zo erg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 april 2018 @ 21:52:29 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_178333572
Wow wat een ontwikkelingen hier. Stoere stappen van iedereen.
Succes met jullie nieuwe uitdagingen!

Mijn ouderschapsverlof stopt verplicht volgend jaar. Dan is het nog lang niet op maar ja als een kind acht is kan je ‘m natuurlijk wel een sleutel meegeven al die middagen per week dus een logische leeftijd als grens ;)
Kortom dat wordt een parttime wijziging.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 5 april 2018 @ 22:25:26 #92
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178334574
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef laziness het volgende:
Wow wat een ontwikkelingen hier. Stoere stappen van iedereen.
Succes met jullie nieuwe uitdagingen!

Mijn ouderschapsverlof stopt verplicht volgend jaar. Dan is het nog lang niet op maar ja als een kind acht is kan je ‘m natuurlijk wel een sleutel meegeven al die middagen per week dus een logische leeftijd als grens ;)
Kortom dat wordt een parttime wijziging.
Ja, daar liep ik dus ook tegenaan. Ik ben toen een dag minder gaan werken. Was alleen jammer voor mijn pensioenopbouw.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178335258
Wat een spannende veranderingen allemaal. Leuk!

BE, dat zal je ook wel rust geven denk ik, weten dat het eindig is?

En Livelink, soms wordt je door veranderende omstandigheden ook gedwongen om een nieuwe weg in te slaan die je anders niet zou hebben genomen. Kan heel positief uitpakken.

Geldt voor jou misschien ook wel Cathmar. Geniet nog even van jullie tijd daar!

Hier ook begonnen in een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf. Spannend en leuk. En we zijn ook in overleg met bewoners om een huis te kopen. Ook erg spannend allemaal. Over 2 weken een afspraak om weer bij elkaar te gaan zitten.
pi_178335371
Kon je niet kiezen dan Livelink?
Mijn osv is onbetaald maar ik heb wel de keuze om pensioen op te bouwen obv mijn contract%

Ik stond vanochtend met pech op de snelweg :o Op een rotplek, net voor een brug. Normaal foeter ik op de file maar nu veroorzaakte ik er dus zelf 1 :@ vriend checkte de anwb website; 44 min vertraging door mij :X
pi_178335599
Spannend dames! Ik vind het zo knap als mensen zo in het diepe springen!

Ik kwam eigenlijk hier omdat ik me vanavond ontzettend boos heb zitten maken over de radio. Ik zat om 19.00 in de auto en daar stond radio 538 op. Er werd een nieuw liedje van Bizzey gedraaid, zo’n nieuwe rapper. Ik luisterde een keer wat beter naar de tekst en schrok daar eigenlijk best heel erg van. Er werd nogal uitdrukkelijk een aantal handelingen besproken, zullen we maar zeggen.
Ik zal best heel conservatief zijn hierin en ouderwets enzo, maar ik vind dat dus echt niet kunnen. Mijn kinderen luisteren om 19.00 ook weleens radio en ik vind dit soort teksten super onnodig. Ik ken jongens van een jaar of 9/10 die zulke raps letterlijk meedoen.
Ben ik de enige die hier zo in staat? Nee toch hoop ik?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 5 april 2018 @ 23:06:00 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178335725
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef Fazzoletti het volgende:
Kon je niet kiezen dan Livelink?
Mijn osv is onbetaald maar ik heb wel de keuze om pensioen op te bouwen obv mijn contract%

Ik stond vanochtend met pech op de snelweg :o Op een rotplek, net voor een brug. Normaal foeter ik op de file maar nu veroorzaakte ik er dus zelf 1 :@ vriend checkte de anwb website; 44 min vertraging door mij :X
Ai, Fazzoletti, wat zul je je rot hebben gevoeld. Maar je kan er niks aan doen natuurlijk.

Tijdens mijn ouderschapsverlof ging mijn pensioenopbouw gewoon door, maar dat stopte zodra mijn jongste 8 werd. Toen werd mijn osv omgezet naar een contractwijziging en daarmee raakte ik mijn voordeel met de pensioenopbouw kwijt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 april 2018 @ 23:09:45 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178335844
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:01 schreef LeSage het volgende:
Spannend dames! Ik vind het zo knap als mensen zo in het diepe springen!

Ik kwam eigenlijk hier omdat ik me vanavond ontzettend boos heb zitten maken over de radio. Ik zat om 19.00 in de auto en daar stond radio 538 op. Er werd een nieuw liedje van Bizzey gedraaid, zo’n nieuwe rapper. Ik luisterde een keer wat beter naar de tekst en schrok daar eigenlijk best heel erg van. Er werd nogal uitdrukkelijk een aantal handelingen besproken, zullen we maar zeggen.
Ik zal best heel conservatief zijn hierin en ouderwets enzo, maar ik vind dat dus echt niet kunnen. Mijn kinderen luisteren om 19.00 ook weleens radio en ik vind dit soort teksten super onnodig. Ik ken jongens van een jaar of 9/10 die zulke raps letterlijk meedoen.
Ben ik de enige die hier zo in staat? Nee toch hoop ik?
Mijn kinderen zijn al wat ouder, maar daar zeg ik ook wel eens wat van de teksten. Dit nummer ken ik dan toevallig niet, maar als mijn kinderen klakkeloos stompzinnige of seksueel getinte teksten aan het zingen zijn vraag ik meestal of ze wel weten wat ze zingen. Dat levert soms best leuke gesprekken op en voor mij soms ook genante gesprekken, want dan blijken ze heel goed te weten waar het over gaat als het gaat om seksuele handelingen ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 5 april 2018 @ 23:11:23 #98
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178335888
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef Kyara het volgende:
Wat een spannende veranderingen allemaal. Leuk!

Hier ook begonnen in een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf. Spannend en leuk. En we zijn ook in overleg met bewoners om een huis te kopen. Ook erg spannend allemaal. Over 2 weken een afspraak om weer bij elkaar te gaan zitten.
Wat bedoel je met bewoners, Kyara? Willlen jullie met een hele groep een huis kopen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178336048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat bedoel je met bewoners, Kyara? Willlen jullie met een hele groep een huis kopen?
Met de huidige eigenaren. Die willen het wel verkopen maar zonder makelaar dus dat geeft een wat ander soort gesprekken/onderhandelingen.
  donderdag 5 april 2018 @ 23:22:38 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178336140
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Met de huidige eigenaren. Die willen het wel verkopen maar zonder makelaar dus dat geeft een wat ander soort gesprekken/onderhandelingen.
Ah, op die manier. Jullie kunnen natuurlijk wel een aankoopmakelaar inschakelen om je te laten adviseren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')