abonnement Unibet Coolblue
pi_178063218
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo (beoogd)
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI).Herbert McMaster (National Security Adviser).
pi_178063324
Trump durft niet langs protesten te rijden.

Trump's motorcade changes routes amid Florida protests

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 20:30:46 ]
pi_178063407
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:39:13 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063553
@clumsy (zit mobiel en kan niet quoten uit een gesloten topic): Thanks ^O^
Ik heb zelf idd ook alleen de 500.000 verwachtte de demonstranten gelezen tot nu toe. En ik weet dat het zelfs mondiaal is, heb hier de website gepost ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:42:20 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063625
Vind het overigens heel goed en bemoedigend dat het georganiseerd is, en dat men kennelijk ook massaal is op komen dagen. Nu afwachten of het ook wat uithaalt. Ik ben niet optimistisch, maar ik krijg in deze heel graag ongelijk :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 24-03-2018 20:47:52 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178063723
BarackObama twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 18:07:47 Michelle and I are so inspired by all the young people who made today’s marches happen. Keep at it. You’re leading us forward. Nothing can stand in the way of millions of voices calling for change. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:47:19 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178063726
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het overigens heel goed en benoedigend dat het georganiseerd is, en dat men kennelijk ook massaal is op komen dagen. Nu afwachten of het ook wat uithaalt. Ik ben niet optimistisch, maar ik krijg in deze heel graag ongelijk :Y
Het levert sowieso wat op. Niet direct misschien, maar jongeren hebben hiermee toch geleerd dat hun mening telt en de moeite waard is om voor in actie te komen. Dat vind ik al heel bijzonder, dus het stemt me wel optimistisch eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178063805
De titels op The Hill zetten me vandaag meermaals op het verkeerde been. Twee met anti-gun violence rally erin, waar ik even dacht, er is geweld uitgbroken op de rally?!
En:

White House applauds gun violence
protesters for 'exercising their
First Amendment rights'
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178063808
http://thehill.com/blogs/(...)-dc-for-march-so-far
Iemand vroeg naar aantallen.
Beetje labiel zitten janken en snuiven bij de speeches. Moi.

Wat ik zei
The current estimate of March for Our Lives attendees exceeds most estimates of President Trump's inauguration crowd size. The Washington Post estimated in 2017 that around 600,000 people attended Trump's inauguration.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:51:43 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063815
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Het levert sowieso wat op. Niet direct misschien, maar jongeren hebben hiermee toch geleerd dat hun mening telt en de moeite waard is om voor in actie te komen. Dat vind ik al heel bijzonder, dus het stemt me wel optimistisch eigenlijk.
Dat deel wel ja :Y
Dat ze opkomen voor wat ze vinden, protest organiseren een heel veel bijval krijgen is enorm bemoedigend. Dikke buiging voor hen en iedereen die ze steunt ^O^

Ben alleen bang dat er (iig op korte termijn) niets gaat veranderen aan de wapenwetgeving (in de zin die o.a. deze jongeren wensen). Ik hoop uiteraard op het tegenovergestelde.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:52:30 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063830
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:51 schreef AnneX het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)-dc-for-march-so-far
Iemand vroeg naar aantallen.
Beetje labiel zitten janken en snuiven bij de speeches. Moi.
Dank je ^O^ 300.000 meer dan verwacht *O*
En zo raar is dat niet hoor :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:53:22 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178063847
Heeft die tweetende tumor er al iets over gezegd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:56:06 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063903
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:53 schreef Ringo het volgende:
Heeft die tweetende tumor er al iets over gezegd?
Nope :N
Alleen, rijkelijk laat, iets over de gebeurtenissen in Frankrijk gisteren: https://mobile.twitter.co(...)s/977585879651966980
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178063922
Zou zoonlief Barron zijn presidentiële papa al iets erover hebben gevraagd.
Of leeft het kind al in een trump bubbeltje of his own.
pi_178063945
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:53 schreef Ringo het volgende:
Heeft die tweetende tumor er al iets over gezegd?
Het WH heeft wel iets gezegd over controls, en military weapons...
Details heb ik gemist.
pi_178063952
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:51 schreef crystal_meth het volgende:
De titels op The Hill zetten me vandaag meermaals op het verkeerde been. Twee met anti-gun violence rally erin, waar ik even dacht, er is geweld uitgbroken op de rally?!
En:

White House applauds gun violence
protesters for 'exercising their
First Amendment rights'
Engelstaligen breien minder dan wij in het Nederlands doen. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178064008
Heeft fox nieuws al iets zinnigs gezegd over de March.
pi_178064084

Watch: Emma Gonzalez's incredible moment of silence at March for Our Lives
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 maart 2018 @ 21:13:22 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178064223
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 21:55:29 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178065084
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 21:05 schreef Kijkertje het volgende:

Watch: Emma Gonzalez's incredible moment of silence at March for Our Lives
Erg indrukwekkend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178065111
quote:
NEW YORK (AP) — Support for tougher gun control laws is soaring in the United States, according to a new poll that found a majority of gun owners and half of Republicans favor new laws to address gun violence in the weeks after a Florida school shooting left 17 dead and sparked nationwide protests.

The poll, conducted by The Associated Press-NORC Center for Public Affairs Research, found that nearly 7 in 10 adults now favor stricter gun control measures. That’s the strongest level of support since The Associated Press first asked the question five years ago. The new poll also found that nearly half of Americans do not expect elected officials to take action.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 22:06:04 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178065318
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:47 schreef Kijkertje het volgende:
BarackObama twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 18:07:47 Michelle and I are so inspired by all the young people who made today’s marches happen. Keep at it. You’re leading us forward. Nothing can stand in the way of millions of voices calling for change. reageer retweet
Yes we can!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178068317
maggieNYT twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 22:10:18 Expect another personnel shuffle this coming week in the Trump administration reageer retweet
:7
pi_178068364
Wellicht dan toch eindelijk John Kelly. Zijn op handen zijnde ontslag begint zo langzamerhand een soort running gag te worden à la Infrastructure Week.
pi_178068579
Alle late night-hosts hebben het al de hele maand over wie er nu in hun brackets staat om eruit te vliegen. Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen. Niemand die nog een verdere carrière ambieert zal zich aan die positie willen branden.
Sommige mensen uit het bedrijfsleven misschien wel aangezien ze geen belasting over gedwongen verkopen hoeven te betalen.
pi_178069198
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen.
In de normale wereld zou je dat verwachten, maar wie weet met welke Fox talking head die kleinhandige oranje drol iemand vervangt.

Alleen iemand die geen fuck meer geeft om wat voor carrière dan ook accepteert een baan bij een Trump. Hoop ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 25-03-2018 01:47:13 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 03:51:21 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178069488
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:30 schreef Nintex het volgende:
maggieNYT twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 22:10:18 Expect another personnel shuffle this coming week in the Trump administration reageer retweet
:7
Gefeliciteerd nog met de Omnibus Bill! Dat heeft Trump toch maar mooi weten te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 04:03:35 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178069529
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:53 schreef Ringo het volgende:
Heeft die tweetende tumor er al iets over gezegd?
Nah. Die durfde niet eens langs de protesten te rijden op weg naar de golfbaan.
En dat rent wel even een school binnen om een slachting te stoppen. Yeah right. De slappeling doet het in zijn broek wegens wat boze kinderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178069624
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 04:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nah. Die durfde niet eens langs de protesten te rijden op weg naar de golfbaan.
En dat rent wel even een school binnen om een slachting te stoppen. Yeah right. De slappeling doet het in zijn broek wegens wat boze kinderen.
Sinds wanneer was die demonstratie dan gericht tegen Trump? Volgens mij was het halfslachtige (als je het al zo mag noemen trouwens haha) Amerikaanse wapenbeleid een chronisch probleem.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 05:52:42 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178069639
Waarom blijft hij dan weer stil? Hij is gewoon bang om zijn goede standing bij de NRA te verliezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178069708
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 25 maart 2018 @ 07:26:22 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178070028
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Alle late night-hosts hebben het al de hele maand over wie er nu in hun brackets staat om eruit te vliegen. Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen. Niemand die nog een verdere carrière ambieert zal zich aan die positie willen branden.
Sommige mensen uit het bedrijfsleven misschien wel aangezien ze geen belasting over gedwongen verkopen hoeven te betalen.
Volgens Bannon is Trump dan ook van plan om Kelly helemaal niet te vervangen.
bron
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178070913
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 05:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sinds wanneer was die demonstratie dan gericht tegen Trump? Volgens mij was het halfslachtige (als je het al zo mag noemen trouwens haha) Amerikaanse wapenbeleid een chronisch probleem.
Hij is de baas. Hij kan direct wat betekenen. Als hij iets zegt dan luistert een groot deel van de bevolking. Maar hij heeft zich weer als een onbetrouwbare schijtbak laten zien door eerst een senator belachelijk te maken door de te zeggen hij bang voor de NRA is, maar nu blijkt Trumpie ook z’n keutel in te trekken mbt strenger beleid. Regelgeving moet van bovenaf komen en die komt er overduidelijk niet. Dus ja ook een deel van de demonstratie was richting trump.
pi_178070972
Fuck the second amendment en fuck the NRA *O* *O*

Amerikanen die zich steeds aan die second amendment blijven vastklampen trouwens :') in die tijd was slavernij ook heel normaal
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_178071005
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:47 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Hij is de baas. Hij kan direct wat betekenen. Als hij iets zegt dan luistert een groot deel van de bevolking. Maar hij heeft zich weer als een onbetrouwbare schijtbak laten zien door eerst een senator belachelijk te maken door de te zeggen hij bang voor de NRA is, maar nu blijkt Trumpie ook z’n keutel in te trekken mbt strenger beleid. Regelgeving moet van bovenaf komen en die komt er overduidelijk niet. Dus ja ook een deel van de demonstratie was richting trump.
Ja maar niet specifiek, net zo zeer tegen een verzameling voorafgaande Presidenten, en Trump komt misschien laf over maar kan hij nu veel anders? Hij kan niet in zijn eentje een strengere wapenwetgeving afdwingen net als Obama dat niet kon. Daarvoor heeft een Republikeinse coalitie nodig. Dat hij zich sterk opstelde tegen de NRA was een prima zet. Bovendien klinkt het vrij gemakkelijk, strengere wapenwetgeving, maar het gaat om details, maar wat voor regelgeving er ook komt er zal op de detail moeten worden onderhandeld. Als deze demonstraties het Republikeinse bolwerk aanzetten tot verandering, en niet zo zeer Trump, dan lijkt me dat een stuk waardevoller dan nu alleen naar Trump te gaan zitten kijken en te wachten of hij iets doet.
  zondag 25 maart 2018 @ 09:30:13 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178071486
Trump is toch ook Republikein? Een beetje president krijgt zijn eigen partij wel op één lijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 11:08:11 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178073280
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja maar niet specifiek, net zo zeer tegen een verzameling voorafgaande Presidenten, en Trump komt misschien laf over maar kan hij nu veel anders? Hij kan niet in zijn eentje een strengere wapenwetgeving afdwingen net als Obama dat niet kon. Daarvoor heeft een Republikeinse coalitie nodig. Dat hij zich sterk opstelde tegen de NRA was een prima zet. Bovendien klinkt het vrij gemakkelijk, strengere wapenwetgeving, maar het gaat om details, maar wat voor regelgeving er ook komt er zal op de detail moeten worden onderhandeld. Als deze demonstraties het Republikeinse bolwerk aanzetten tot verandering, en niet zo zeer Trump, dan lijkt me dat een stuk waardevoller dan nu alleen naar Trump te gaan zitten kijken en te wachten of hij iets doet.
Everything after "but" is bullshit.

Trump heeft een meerderheid in het Huis en in de Senaat. Als hij niets doet is dat onwil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 11:24:58 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178073560
Breitbart gilt nu dat het een rommeltje is op de straten van DC.

De argumenten van Boosrechts beginnen wel erg sneu te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178073577
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 09:30 schreef Falco het volgende:
Trump is toch ook Republikein? Een beetje president krijgt zijn eigen partij wel op één lijn.
Tja, zou inderdaad wel handig zijn als Trump een beetje kon onderhandelen.
pi_178073709
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja maar niet specifiek, net zo zeer tegen een verzameling voorafgaande Presidenten, en Trump komt misschien laf over maar kan hij nu veel anders? Hij kan niet in zijn eentje een strengere wapenwetgeving afdwingen net als Obama dat niet kon. Daarvoor heeft een Republikeinse coalitie nodig. Dat hij zich sterk opstelde tegen de NRA was een prima zet. Bovendien klinkt het vrij gemakkelijk, strengere wapenwetgeving, maar het gaat om details, maar wat voor regelgeving er ook komt er zal op de detail moeten worden onderhandeld. Als deze demonstraties het Republikeinse bolwerk aanzetten tot verandering, en niet zo zeer Trump, dan lijkt me dat een stuk waardevoller dan nu alleen naar Trump te gaan zitten kijken en te wachten of hij iets doet.
Hij kan best wat op dat vlak. Een EO van Obama omtrent strengere backgroundchecks terugdraaien bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178074018
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:24 schreef Ulx het volgende:
Breitbart gilt nu dat het een rommeltje is op de straten van DC.

De argumenten van Boosrechts beginnen wel erg sneu te worden.
tegelijkertijd doen ze ook 21 foto’s plaatsen van kinderen, studenten, grootmoeders etc. http://www.breitbart.com/(...)-lives-in-21-photos/

Overigens zijn de comments onder dat andere artikel over liiter, die protesters achterlaten wel enorm zielig. Wow.
Dat waren de protesten van clean environment (8> , en de pink vrouwenmarch.

Verder wat een misselijkmakende draai wordt er gegeven daar aan nieuws.
Fake.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 25-03-2018 11:54:25 ]
  zondag 25 maart 2018 @ 12:53:01 #42
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_178075080
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 09:30 schreef Falco het volgende:
Trump is toch ook Republikein? Een beetje president krijgt zijn eigen partij wel op één lijn.
Hij wil ook niet. Obama is voor strengere wapenwetgeving, dus dan moet hij tegen zijn.
pi_178075166
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

tegelijkertijd doen ze ook 21 foto’s plaatsen van kinderen, studenten, grootmoeders etc. http://www.breitbart.com/(...)-lives-in-21-photos/

Overigens zijn de comments onder dat andere artikel over liiter, die protesters achterlaten wel enorm zielig. Wow.
Dat waren de protesten van clean environment (8> , en de pink vrouwenmarch.

Verder wat een misselijkmakende draai wordt er gegeven daar aan nieuws.
Fake.
Jezus als je die comments leest dan verlies je direct het vertrouwen in Amerika. Al die comments worden overspoelt met iedere keer de zelfde talking points.
Wat zou het percentage echte mensen daar nog zijn en hoeveel troll/bot?
pi_178075673
Uit de NYTimes Reader Comment section... tja, dit is ook een manier: ;)
quote:
Perhaps we have it backwards. Instead of perpetually seeking to make things safer, we might wish to consider making them less safe allowing the users a tangible proof of their danger.

Want safer cars and fewer accidents? Remove the driver's side airbag and replace them with knives pointing at the driver. We might all drive more carefully.

Too many concussions and football injuries? Outlaw helmets and pads. A few more bruises and the players' desire to inflict injury on their opponents (and to subject themselves to reciprocal injury) would cease.

Too many gun deaths and injuries? Make it so the receivers in the guns (the main working chambers of the weapons) would explode once in 10,000 shots and injure the shooter. Few would then claim weapons as safe.

It is the ultimate fiction we can make any activity or product risk free. By making things riskier, we might paradoxically reduce their unintended bad effects.

https://www.nytimes.com/2(...)nion&pgtype=Homepage
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 13:39:29 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178075726
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Jezus als je die comments leest dan verlies je direct het vertrouwen in Amerika. Al die comments worden overspoelt met iedere keer de zelfde talking points.
Wat zou het percentage echte mensen daar nog zijn en hoeveel troll/bot?
Conservative tears are delicious.

Die comments onder dat stuk zijn juist wel grappig. Trump die voor verrader wordt uitgemaakt. Voor DemocRAT. Voor RINO. Oproepen om voor een echte conservatief te stemmen. Volgens mij is de base niet meer zo gelukkig met hem. De Omnibus heeft ze echt kwaad gemaakt. Ik ben benieuwd of ze de GOP een verdere ruk richting fascisme laten maken die de partij verder zal versplinteren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178075756
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:35 schreef brokjespoes het volgende:
Uit de NYTimes Reader Comment section... tja, dit is ook een manier: ;)

[..]

Mwoah, dat is natuurlijk jarenlang gedaan op een iets minder extreme manier. De aanpak van het aantal verkeersdoden in Nederland in de jaren '70 is een mooi voorbeeld. Daarvoor waren gordels maar niets, werd er niet echt aandacht besteed aan het reduceren van alcohol in het verkeer en ga zo maar door. Dat leverde een aantal factoren meer doden op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178076166
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

tegelijkertijd doen ze ook 21 foto’s plaatsen van kinderen, studenten, grootmoeders etc. http://www.breitbart.com/(...)-lives-in-21-photos/

Ik vind het een verrassend neutrale fotoserie voor Breitbart. Ze hadden natuurlijk ook een selectie van de uitwassen en randdebielen met bordteksten die over het randje gingen kunnen tonen natuurlijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_178076292
Goeie tweets vandaag over Hillary, advocaten, de muur, Rusland en democraten, maar natuurlijk niks over de demonstraties van gisteren. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:14:47 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178076293
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind het een verrassend neutrale fotoserie voor Breitbart. Ze hadden natuurlijk ook een selectie van de uitwassen en randdebielen met bordteksten die over het randje gingen kunnen tonen natuurlijk.
Dat Fox het negeert is kwalijker. Dat zegt echt heel veel over die site.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178076495
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat Fox het negeert is kwalijker. Dat zegt echt heel veel over die site.
Vandaar dat Trump er ook niks over tweet. Hij heeft dus helemaal niet meegekregen dat er demonstraties waren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:26:37 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178076536
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
Goeie tweets vandaag over Hillary, advocaten, de muur, Rusland en democraten, maar natuurlijk niks over de demonstraties van gisteren. :')
In deze impliceert hij wel dat hij de rekening naar de belastingbetaler stuurt.

quote:
....lawyer or law firm will take months to get up to speed (if for no other reason than they can bill more), which is unfair to our great country - and I am very happy with my existing team. Besides, there was NO COLLUSION with Russia, except by Crooked Hillary and the Dems!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178076543
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vandaar dat Trump er ook niks over tweet. Hij heeft dus helemaal niet meegekregen dat er demonstraties waren.
Tja de kids uit Florida protesteren in Washington D.C. en de president zit nu in Florida, het is moeilijk twitteren en golfen tegelijk.
pi_178076633
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

In deze impliceert hij wel dat hij de rekening naar de belastingbetaler stuurt.
[..]

Ook gewoon daar op reageren. Juist door zo'n tweet er uit te sturen, sterkt hij de geruchten. Die man is eindeloos dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178076713
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Everything after "but" is bullshit.

Trump heeft een meerderheid in het Huis en in de Senaat. Als hij niets doet is dat onwil.
Wat een onzin. Alsof alle Republikeinen van een brug springen als hij daar om vraagt.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:35:25 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178076715
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook gewoon daar op reageren. Juist door zo'n tweet er uit te sturen, sterkt hij de geruchten. Die man is eindeloos dom.
Als Trump "groen" zegt is het rood.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178076716
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind het een verrassend neutrale fotoserie voor Breitbart. Ze hadden natuurlijk ook een selectie van de uitwassen en randdebielen met bordteksten die over het randje gingen kunnen tonen natuurlijk.
Ja, ik was op zoek naar kleur van de berichtgeving en zag het niet.
Tót ik de comments las :r
pi_178076757
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij kan best wat op dat vlak. Een EO van Obama omtrent strengere backgroundchecks terugdraaien bijvoorbeeld.
Ik weet niet wat hij achter de schermen doet wat betreft de wapenproblematiek maar ik heb het gevoel dat veel posters hier denken dat de demonstraties puur en alleen tegen Trump zijn gericht. En als ze alleen tegen Trump zijn gericht zou dat een grote fout zijn gezien vooral bepaalde andere Republikeinen van standpunt moeten veranderen
pi_178076761
Internetreacties lezen doet je wel al het vertrouwen in de mensheid verliezen. Gelukkig weet je dat het niet representatief is voor de daadwerkelijke bevolking. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178076801
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump "groen" zegt is het rood.
Mijn buurvrouw zegt tegen haar dwarse kleuter: dus je doet níet je jas aan, als we naar buiten gaan”...
Antwoord kleuter: Ik Wil Mijn Jas Aan.

Al tijden vraag ik mij af, of journalisten deze benadering kunnen toepassen bij vragen schreeuwen op het grasveld of vragen stellen aan Sanders.
De omgekeerde wereld...zoiets als hierboven werd geschreven in de nyt: i.p.v. airbags: messen...
of bij 1000e schot, ontploft de rifle....

* dream on...
pi_178076865
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij achter de schermen doet wat betreft de wapenproblematiek maar ik heb het gevoel dat veel posters hier denken dat de demonstraties puur en alleen tegen Trump zijn gericht. En als ze alleen tegen Trump zijn gericht zou dat een grote fout zijn gezien vooral bepaalde andere Republikeinen van standpunt moeten veranderen
Leuk, maar je draait weer alle kanten op. Ik heb het over je claim dat Trump niets kan doen. Natuurlijk is de bewegingsruimte van een president beperkt als hij het congres niet meeheeft, maar het verschil tussen Obama en Trump is kraakhelder. Obama vaardigt een EO uit om informatie van de SSA over psychische problemen te gebruiken bij backgroundchecks. Trump draait deze weer terug.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:00:44 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178077214
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij achter de schermen doet wat betreft de wapenproblematiek maar ik heb het gevoel dat veel posters hier denken dat de demonstraties puur en alleen tegen Trump zijn gericht. En als ze alleen tegen Trump zijn gericht zou dat een grote fout zijn gezien vooral bepaalde andere Republikeinen van standpunt moeten veranderen
Leuk voor je dat je dat gevoel hebt. Maar je hebt het mis. Het gaat ook niet om het afschaffen van het tweede. Of om het afpakken van pistolen. Voor het geval je gevoel zegt dat het daarom zou gaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178077294
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Leuk, maar je draait weer alle kanten op. Ik heb het over je claim dat Trump niets kan doen. Natuurlijk is de bewegingsruimte van een president beperkt als hij het congres niet meeheeft, maar het verschil tussen Obama en Trump is kraakhelder. Obama vaardigt een EO uit om informatie van de SSA over psychische problemen te gebruiken bij backgroundchecks. Trump draait deze weer terug.
Als we het er maar over eens zijn dat de bewegingsvrijheid voor een President beperkt is om dit soort dingen mogelijk te maken.
pi_178077309
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je dat gevoel hebt. Maar je hebt het mis. Het gaat ook niet om het afschaffen van het tweede. Of om het afpakken van pistolen. Voor het geval je gevoel zegt dat het daarom zou gaan.
Hoe zou Trump het dan moeten aanpakken wat voor uitkomst heb je precies voor ogen dan?
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:22:56 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178077581
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoe zou Trump het dan moeten aanpakken wat voor uitkomst heb je precies voor ogen dan?
Hij moet ervoor zorgen dat niet elke malloot met zware wapens rond kan lopen.

Hoe hij dat uitvoert is zijn job. Daarvoor is hij gekozen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178077651
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als we het er maar over eens zijn dat de bewegingsvrijheid voor een President beperkt is om dit soort dingen mogelijk te maken.
Dat is ie in alle opzichten zoals ik al tijden aangeef in dit topic. Het ambt wordt overschat. Maar wat je met die beperkte mogelijkheden doet is natuurlijk wat telt en dan zag je Obama doen wat hij kan om de wapenwetgeving nog iets scherper te stellen, terwijl Trump juist de zoveelste 'NRA-mouthpiece' is en de wapenwetgeving juist weer versoepelt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:30:08 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178077696
Bovendien kon Clinton semi-automatische wapens gewoon verbieden.

Als Clinton zoiets al kon moet een geweldenaar als Trump het beter kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178077797
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:30 schreef Ulx het volgende:
Bovendien kon Clinton semi-automatische wapens gewoon verbieden.

Als Clinton zoiets al kon moet een geweldenaar als Trump het beter kunnen.
Wat ook weer stompzinnig gelul is, want het 103e congres had een ruime Democratische meerderheid in zowel huis als senaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178079112
Er zijn zoveel manieren om dit aan te pakken. Het makkelijkst is de NRA persona non grata te verklaren. Geen taxloops voor deze jongens meer. Geen aftrek van belastingen als je aan deze luitjes schenkt. Bedenk wel even dat door deze organisatie meer doden in Amerika zijn gevallen dan, oorlogslachtoffers in pak em beet 80 jaar continue oorlogsvoering.
pi_178079175
NRA Ontmaskert Complot Wapen-Hatende Miljardairs: "Demonstraties Waren Helemaal Niet Spontaan Want Er Waren Vergunningen Aangevraagd!" :o

Ja, eh, duh! :P (Doe dan maar die dat het allemaal acteurs waren. Sloeg evenmin ergens op, maar toen hadden jullie tenminste nog het excuus dat jullie te weinig tijd hadden gekregen om na te denken.)
  zondag 25 maart 2018 @ 16:56:16 #70
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178079405
Ow, vandaar dat getweet over advocaten:

quote:
In another blow to Trump’s efforts to combat Russia probe, diGenova will no longer join legal team (WaPo)

A lawyer who President Trump said last week would come on board to help handle his response to special counsel Robert S. Mueller III’s Russia probe will no longer be joining the legal team.

The lawyer, Joseph diGenova, often gave vehement defenses of the president on Fox News and cast the Mueller probe as a conspiracy against the president. Trump enjoyed the appearances and wanted diGenova on the team even though he didn’t know him, officials say.

“The President is disappointed that conflicts prevent Joe diGenova and Victoria Toensing from joining his Special Counsel legal team. However, those conflicts do not prevent them from assisting the President in other legal matters. The President looks forward to working with them.,” said Jay Sekulow, counsel to the president.
pi_178079688
quote:
US asks China not to implement ban on foreign garbage

The United States asked China on Friday not to implement a ban on imports of scrap materials, after the world’s top scrap buyer abruptly shut the door to many types of waste, throwing the global recycling industry into turmoil.

China told the World Trade Organisation last July that it would stop accepting shipments of rubbish such as waste plastic and paper as part of a campaign against “foreign garbage”.

The US Institute of Scrap Recycling Industries said at the time that the ban would devastate an industry that supported 155,000 jobs and had exported scrap worth US$5.6 billion to China in 2016.

The United States raised concerns about the ban, and a subsequent revision of standards for a variety of scrap metals, at the WTO’s Council for Trade in Goods on Friday.

“China’s import restrictions on recycled commodities have caused a fundamental disruption in global supply chains for scrap materials, directing them away from productive reuse and towards disposal,” a US representative told the meeting, according to a trade official in Geneva.

[..]

China seemed to be breaching its WTO obligations by treating domestic and foreign waste differently and employing an excessively trade-restrictive policy, the US official said.
http://www.scmp.com/news/(...)-ban-foreign-garbage
Overtreden van WTO regels? Lijkt me vreemd dat een land verplicht zou zijn om andermans vuilnis te verwerken..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178079724
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:47 schreef brokjespoes het volgende:
NRA Ontmaskert Complot Wapen-Hatende Miljardairs: "Demonstraties Waren Helemaal Niet Spontaan Want Er Waren Vergunningen Aangevraagd!" :o

Ja, eh, duh! :P (Doe dan maar die dat het allemaal acteurs waren. Sloeg evenmin ergens op, maar toen hadden jullie tenminste nog het excuus dat jullie te weinig tijd hadden gekregen om na te denken.)
De stupiditeit en de logica -O-

De kinderen en hun volwassen gedrag ontmaskeren de NRA en senatoren.
# follow the money
pi_178079938
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ow, vandaar dat getweet over advocaten:

[..]

Goh DiGenova en 'conflicts'? Verrassend hoor. :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178080204
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:47 schreef brokjespoes het volgende:
NRA Ontmaskert Complot Wapen-Hatende Miljardairs: "Demonstraties Waren Helemaal Niet Spontaan Want Er Waren Vergunningen Aangevraagd!" :o

Ja, eh, duh! :P (Doe dan maar die dat het allemaal acteurs waren. Sloeg evenmin ergens op, maar toen hadden jullie tenminste nog het excuus dat jullie te weinig tijd hadden gekregen om na te denken.)
Dit laat zien hoeveel minachting ze voor hun eigen leden hebben. Ze schatten dus in dat die dom genoeg zijn om hier in te trappen.
pi_178081471
Defense Secretary James Mattis has told colleagues he’s unsure if he can work with John Bolton, President Trump’s new pick for national security adviser, The New York Times reported.

http://thehill.com/policy(...)k-with-bolton-report
  Redactie Games zondag 25 maart 2018 @ 18:42:58 #76
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178081932
Als Mattis wordt weggepest, ontslagen wordt of zelf vertrekt dan is er niks wat Trump tegenhoudt om een (mogelijk nucleaire) oorlog te starten. Het is dan niet de vraag of die oorlog er komt, maar of Noord-Korea of Iran het doelwit is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_178082566
Vanavond wordt het interview met Stormy Daniels uitgezonden. Ben benieuwd maar het zal de hype wel niet waard zijn.
pi_178082636
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij moet ervoor zorgen dat niet elke malloot met zware wapens rond kan lopen.

Hoe hij dat uitvoert is zijn job. Daarvoor is hij gekozen.
Dat zou elke President, Vertegenwoordiger en Senator moeten steunen.
pi_178082654
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ie in alle opzichten zoals ik al tijden aangeef in dit topic. Het ambt wordt overschat. Maar wat je met die beperkte mogelijkheden doet is natuurlijk wat telt en dan zag je Obama doen wat hij kan om de wapenwetgeving nog iets scherper te stellen, terwijl Trump juist de zoveelste 'NRA-mouthpiece' is en de wapenwetgeving juist weer versoepelt.
Wanneer deed hij dat?
  zondag 25 maart 2018 @ 19:12:59 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178082742
Nog mensen die naar Stormy gaan kijken vannacht? Het interview, bedoel ik dan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178082978
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Szura het volgende:
Nog mensen die naar Stormy gaan kijken vannacht? Het interview, bedoel ik dan.
:D

Als er iets noemenswaardigs tussenzit zie ik het morgen wel.
pi_178085000
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Szura het volgende:
Nog mensen die naar Stormy gaan kijken vannacht? Het interview, bedoel ik dan.
Het interview start om 1 uur NL tijd. Als ik nog wakker ben en niet al te veel moeite hoef te doen voor een stream, kijk ik wel. Ik geloof overigens ook niet dat er bombshells tussen zullen zitten maar goed.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 23:25:17 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178088943
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Szura het volgende:
Nog mensen die naar Stormy gaan kijken vannacht? Het interview, bedoel ik dan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178089054
Als jij nou eens een fatsoenlijke link opsnort.
pi_178089479
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jij nou eens een fatsoenlijke link opsnort.
Een leeslink dan ondertussen....over geestige Stormy, het zonnestraaltje...https://www.volkskrant.nl(...)066b136f5356bb156e36

En “Een vrouw die net zo'n grote mond heeft als Trump. Maar slimmer“
  Intelligentste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 00:47:37 #86
222817 Recce
pi_178089583
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jij nou eens een fatsoenlijke link opsnort.
Ik denk dat het op deze link te zien zijn zal: https://www.cbsnews.com/live/
pi_178089652
Wat je gaat zien is een heleboel suggestieve vragen waar zij op antwoord: "I cant comment on that" waar dat dus als een ja moet worden opgevat. Veel is al uitgelekt zelfs tot de voorpagina van het times magazine waarmee oom donald mee op zijn naakte blubberkont waord geslagen. Later zal hij zeggen I did not engage in sexual relations with miss daniels it was just a friendly hanky panky. Of een finse sauna behandeling. https://en.wikipedia.org/wiki/Banny_venik
pi_178089661
maggieNYT twitterde op maandag 26-03-2018 om 00:23:06 NEWS - Trump had dinner with Michael Cohen last night. Night before the Stormy Daniels interview. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 26 maart 2018 @ 01:07:26 #90
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178089681
quote:
4s.gif Op maandag 26 maart 2018 00:47 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik denk dat het op deze link te zien zijn zal: https://www.cbsnews.com/live/
Gaat nog over de begroting....
  Intelligentste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 01:08:51 #91
222817 Recce
pi_178089690
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 01:07 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gaat nog over de begroting....
Op CBS zelf schijnt nog basketball uitgezonden te worden. Volgens The Daily Beast zou het interview te zien moeten zijn op die link.
pi_178089725
Lees de text ja het gaat over de spanking en daarna vergelijkt hij haar direct met zijn dochter....
Als ze aids had zou hij het mogelijk ook hebben nu is het vervolg.
Nou ik zie het wel aan morgen of hij nog direct via de twitter gaat reageren Voor nu lekker slapen.
  maandag 26 maart 2018 @ 01:18:14 #93
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_178089732
quote:
quote:
What makes the dispute between Stormy Daniels and the president more than a high-profile tabloid scandal is that her silence was purchased eleven days before the presidential election, which may run afoul of campaign finance laws. The president's long-time lawyer Michael Cohen says he used $130,000 of his own money to pay Stormy Daniels. Cohen has said the money was not a campaign contribution. But Trevor Potter, a former chairman of the Federal Election Commission appointed by President George H.W. Bush, told us he doesn't agree.
Oh foei.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_178089745
als het hele interview is wat in dat artikel staat, dan is het allemaal inderdaad niet meer zo schokkend. Als we aannemen dat het niet schokkend is dat een president een affaire heeft met een pornoster terwijl z'n vrouw net gebaard heeft, that is.

Dit kan hoogstens een staartje krijgen als blijkt dat Cohen regels omtrent campagnegelden heeft overtreden. Daar lijkt wel voldoende bewijs voor te zijn, maar meer problemen dan een boete zal dat niet opleveren, waarschijnlijk.
pi_178089751
Zoveel hype rond 60 Minutes, er zijn tig sport zenders, maar nee, basketball (en dan niet eens pro) moet nu worden uitgezonden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Intelligentste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 01:40:43 #96
222817 Recce
pi_178089798
Sorry, het begint nu en het komt niet op mijn link. -O- Ik heb een andere link, maar die is een beetje shady (veel advertenties en nieuwe schermen).
  Intelligentste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 02:00:28 #97
222817 Recce
pi_178089854
Het hele interview is ook al te zien hier: https://www.cbsnews.com/n(...)0-minutes-interview/
pi_178089933
jamesgibney twitterde op maandag 26-03-2018 om 02:28:05 When you consider the behavior Trump exhibited in the Stormy Daniels and Karen McDougal episodes, the question shifts from "How could the Russians have kompromat on Trump?" to "How could the Russians NOT have kompromat on Trump?" reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178090783
Gaat dat hele showbizz-gehalte rondom een President niet jeuken op een bepaald moment? Zoveel belangrijke dingen die gebeuren van een massa-beweging voor strengere wapenwetgeving tot en met de 'handelsoorlog' jegens China en het gaat alleen maar over Stormy Daniels wat vooral een storm in een glas water blijkt te zijn. Dit soort aandacht dat is wat 'rivalen' doet lachen, waar die 'Westerlingen' zich toch druk om maken, hoor je ze al zeggen.
pi_178091007
De enige die jeukt ben jij, denk ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_178091058
Nu hopen dat Melania geen scheiding aanvraagt, anders krijgen we vergelijkingen met Hillary Clinton, die wel bij haar man bleef..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178091824
quote:
12s.gif Op maandag 26 maart 2018 05:42 schreef crystal_meth het volgende:
Nu hopen dat Melania geen scheiding aanvraagt, anders krijgen we vergelijkingen met Hillary Clinton, die wel bij haar man bleef..
Volgens het interview hadden ze al gescheiden kamers, althans volgens Trump, toen hun kind werd geboren. Zou me weinig verbazen als ze door hem wordt betaald om zijn showbruid te zijn.
  maandag 26 maart 2018 @ 08:45:22 #103
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178091937
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 05:27 schreef DeParo het volgende:
Gaat dat hele showbizz-gehalte rondom een President niet jeuken op een bepaald moment? Zoveel belangrijke dingen die gebeuren van een massa-beweging voor strengere wapenwetgeving tot en met de 'handelsoorlog' jegens China en het gaat alleen maar over Stormy Daniels wat vooral een storm in een glas water blijkt te zijn. Dit soort aandacht dat is wat 'rivalen' doet lachen, waar die 'Westerlingen' zich toch druk om maken, hoor je ze al zeggen.
Ten eerste is deze hele presidentschap gebaseerd op show.. Er wordt niet serieus op prangende politieke zeken in gegaan. De geloofwaardigheid van het witte huis is op dit moment zo ernstig aangetast dat het niet alleen lachwekkend is, maar ronduit gevaarlijk. Als alleen Stormy Daniels het probleem zou zijn, dan was er niks aan het handje. Trump heeft een verleden met zedendelicten die hij tot nu toe altijd makkelijk kon "weg poetsen" door zijn juridisch team. Diezelfde Daniels gebruikt nu zijn eigen methode tegen hem; Grote beloftes doen, alles opkloppen, de pers manipuleren en dan niet leveren. Ik vind dat heel slim van Daniels. Het is dan ook een truukje waar de politiek en de pers nog geen antwoord op heeft. Dus ook Trump niet. En dit wéét ze, en haar advocaat ook. De onmacht van deze regering zie je ook met het ronduit laffe wegduikgedrag. Er stonden meer jongeren tegen de wapenwet te protesteren dan dat er vorig jaar bij Trumps inauguratie stonden te vervelen. Trump verkaste schielijk naar zijn riante villa in Mar-o-Lago. En de rest van de regering negeerde de grootste demonstratie op Amerikaans grondgebied sinds die van de protesten tegen de Vietnam oorlog.. Geen politicus bleef even een dagje op zijn plek. Er stonden minderjarigen op dat podium duidelijker politieke en sociale boodschappen te verkondigen dan het hele gros politieke beleidsuitdragers die met de staart tussen de benen naar hun"vakantieadresjes" waren ontsnapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 26-03-2018 08:52:43 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178091944
Zijn huizen zijn ook maar plamuur en een laagje glitter. Zo zit de man nou eenmaal in elkaar.
pi_178092237
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 26 maart 2018 @ 09:22:47 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092340
quote:
Stormy Daniels: :{w Nou nee.

Over aan aantal jaar zullen de mensen zeggen over Trump:

Was dat niet die perverse president die met zo'n slettebak een affaire had?

Zo wil je toch niet de geschiedenis in gaan?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 26 maart 2018 @ 09:25:19 #107
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092387
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:38 schreef Monolith het volgende:
Internetreacties lezen doet je wel al het vertrouwen in de mensheid verliezen. Gelukkig weet je dat het niet representatief is voor de daadwerkelijke bevolking. :P
ik was net die van jouw even aan het lezen. Goed dat je dit nog even onderstreept.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178092395
quote:
Overigens snap ik Trump niet. Hij heeft hier waarschijnlijk grof geld voor betaald en dan kies je zo iemand :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 26 maart 2018 @ 09:26:19 #109
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092407
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook gewoon daar op reageren. Juist door zo'n tweet er uit te sturen, sterkt hij de geruchten. Die man is eindeloos dom.
Eerder doortrapt
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178092488
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Stormy Daniels: :{w Nou nee.

Over aan aantal jaar zullen de mensen zeggen over Trump:

Was dat niet die perverse president die met zo'n slettebak een affaire had?

Zo wil je toch niet de geschiedenis in gaan?
Heb je het nu over JFK of Trump?
pi_178092493
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Overigens snap ik Trump niet. Hij heeft hier waarschijnlijk grof geld voor betaald en dan kies je zo iemand :')
Mwa, dat snap ik dan weer wel van Trump, zo'n Daniels is wel op en top een klassiek Amerikaans type p0rnoster: Blond haar, grote plastic tieten, veel makeup en hard schreeuwen. Mijn smaak is het ook niet, maar ik snap wel dat het aan de smaak(of het gebrek daaraan) van Trump appelleert.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 09:44:46 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178092696
quote:
Stormy Daniels told CBS News' 60 Minutes programme that a man approached her in a Las Vegas car park in 2011.

The stranger allegedly said "leave Trump alone", then looked at her young daughter and added: "It'd be a shame if something happened to her mom."
Eh. Par-fucking-don?

Dit is wel erg naar.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43536745
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 09:47:57 #113
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092760
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:45 schreef thesiren.nl het volgende:
Er zijn zoveel manieren om dit aan te pakken. Het makkelijkst is de NRA persona non grata te verklaren. Geen taxloops voor deze jongens meer. Geen aftrek van belastingen als je aan deze luitjes schenkt. Bedenk wel even dat door deze organisatie meer doden in Amerika zijn gevallen dan, oorlogslachtoffers in pak em beet 80 jaar continue oorlogsvoering.
Dat krijg je vooralsnog niet voor elkaar. De NRA leunt daarvoor te sterk op de grondwet. je kunt het alleen omzeilen met aanpassing van die wet. Je kunt die niet zomaar schrappen. Het onderscheid moet gemaakt worden met WELK soort wapens je voldoet aan de second amendment. Op het moment heeft de NRA alle teugels in handen, je ziet dat sommige individuen zich zwaarder bewapenen dan de gemiddelde Amerikaanse soldaat. En daar kan de wet het beste op worden aangepast. Bijvoorbeeld een Winchester geweer voor de jacht en een colt 45 of ander klein handwapen voor "home defence". Ik snap trouwens niet waarom ze tegenwoordig met automatische wapens moeten jagen. Dat is net alsof je een schilderij gaat maken met een brandspuit. Puur overkill.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 26 maart 2018 @ 09:51:55 #114
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092827
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb je het nu over JFK of Trump?
Stormy Daniels en Trump vergelijken met Marylin Monroe en John F Kennedy.

Dit kun je niet menen. o|O
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 09:54:26 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178092872
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb je het nu over JFK of Trump?
Over die ene die zes kinderen had bij dat zwarte slavenmokkel van hem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 09:54:48 #116
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178092882
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eh. Par-fucking-don?

Dit is wel erg naar.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43536745

Maar gezien het onvoorspelbare, kwaadaardige en impulsieve karakter van Trump wél geloofwaardig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 09:57:01 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178092916
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar gezien het onvoorspelbare, kwaadaardige en impulsieve karakter van Trump wél geloofwaardig.
Laat Mueller het maar onderzoeken. Het lijkt me strafbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178093052
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Stormy Daniels en Trump vergelijken met Marylin Monroe en John F Kennedy.

Dit kun je niet menen. o|O
Denk dat je het moet zien als Stupid Watergate, vergelijkbare schandalen alleen dan heel erg trashy.

Witte huis had deze 4 jaar eigenlijk een trailer moeten zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 10:06:38 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178093123
Trump kan niet op zijn gebruikelijke -vol in de aanval- manier reageren op Stormy. Dat zal hem wel flink dwarszitten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 10:08:00 #120
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093143
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Laat Mueller het maar onderzoeken. Het lijkt me strafbaar.
Die heeft het druk genoeg met de illegale praktijken van de Trump organisatie an sich. Obstruction heeft hij eigenlijk al bewezen, Mueller gaat nu voor de hoofdprijs. Collussion
óf treason. en dit kan maar zo het laatste zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 26 maart 2018 @ 10:13:44 #121
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093268
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:06 schreef Ulx het volgende:
Trump kan niet op zijn gebruikelijke -vol in de aanval- manier reageren op Stormy. Dat zal hem wel flink dwarszitten.
Hij probeert het nu weg te zwijgen. Het probleem met Daniels is dat die de info hierover gedoseerd en tamelijk pijnlijk de wereld in brengt. Een strategie die haar het meeste oplevert. En van mij mag ze, want je zou kunnen zeggen dat notabene een pornoster de verenigde staten een grotere dienst doet dan het hele congres. Al is het alleen maar omdat Trump zich dan niet met schadelijke dingen als handelsoorlogen en beledigen van andere staatshoofden bezighoudt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178093354
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Stormy Daniels en Trump vergelijken met Marylin Monroe en John F Kennedy.

Dit kun je niet menen. o|O
Stormy / Marilyn: blond, neptieten, naaktmodel
Trump / JFK: charismatisch, societyfiguur, grote handen

Ik zie het probleem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 10:18:35 ]
pi_178093382
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar gezien het onvoorspelbare, kwaadaardige en impulsieve karakter van Trump wél geloofwaardig.
Wie zegt dat Trump erachter zit?
pi_178093485
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 05:27 schreef DeParo het volgende:
Gaat dat hele showbizz-gehalte rondom een President niet jeuken op een bepaald moment? Zoveel belangrijke dingen die gebeuren van een massa-beweging voor strengere wapenwetgeving tot en met de 'handelsoorlog' jegens China en het gaat alleen maar over Stormy Daniels wat vooral een storm in een glas water blijkt te zijn. Dit soort aandacht dat is wat 'rivalen' doet lachen, waar die 'Westerlingen' zich toch druk om maken, hoor je ze al zeggen.
Wat onze rivalen vooral doet lachen, is het feit dat de Amerikanen een realityster met het IQ van een bedorven poepluier hebben verkozen tot president.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 26 maart 2018 @ 10:25:04 #125
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093491
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Stormy / Marilyn: blond, neptieten, naaktmodel
Trump / JFK: charismatisch, societyfiguur, grote handen

Ik zie het probleem niet.
Wel een stuitend gebrek in klasse.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 26 maart 2018 @ 10:27:15 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093529
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wie zegt dat Trump erachter zit?
Kom op zeg! Dit gedrag is een ongeschreven wet in kringen van het NY juristen wereldje. NATUURLIJK zit hij of zijn bende advocaten er achter.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178093564
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kom op zeg! Dit gedrag is een ongeschreven wet in kringen van het NY juristen wereldje. NATUURLIJK zit hij of zijn bende advocaten er achter.
Prove it.
  maandag 26 maart 2018 @ 10:29:48 #128
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093592
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prove it.
Geef me een paar miljoen, dan krijg je het.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178093598
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Stormy / Marilyn: blond, neptieten, naaktmodel
Trump / JFK: charismatisch, societyfiguur, grote handen

Ik zie het probleem niet.
Trump is white trash.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178093600
Las ik ergens ( in bbc tekst ?) dat de advokaat van / namens advokaat Cohen reageerde...
Wilde Cohen ook eens een dagje vrij... 8)7
  maandag 26 maart 2018 @ 10:40:12 #131
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178093801
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:30 schreef AnneX het volgende:
Las ik ergens ( in bbc tekst ?) dat de advokaat van / namens advokaat Cohen reageerde...
Wilde Cohen ook eens een dagje vrij... 8)7
plausible deniability.

Het probleem is dat het ook gelijk een soort van domino effect kan betekenen.
Valt er één dan gaat de rest mee, en dat zie je hier. Er IS een reden waarom John Dowd onlangs is verkast en Joe diGenova en Victoria Toensin niet van plan zijn om met zijn juridisch team mee te doen. Trump is omringd door vallende dominostenen uit elke denkbare hoek. En Hij is degene die elke keer tot afgrijzen van zijn advocaten de domino's omduwt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 11:00:19 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178094119
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die heeft het druk genoeg met de illegale praktijken van de Trump organisatie an sich. Obstruction heeft hij eigenlijk al bewezen, Mueller gaat nu voor de hoofdprijs. Collussion
óf treason. en dit kan maar zo het laatste zijn.
I did not have sex with that woman, Miss Clifford.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 11:02:59 #133
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178094165
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

I did not have sex with that woman, Miss Clifford.
Als dit bewezen wordt komt Trump met het meeste weg. Dan moet hij misschien aftreden, maar heeft dan wel zijn zakken gevuld. nee, laat Mueller zijn klus mooi afmaken. ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 11:05:46 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178094214
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als dit bewezen wordt komt Trump met het meeste weg. Dan moet hij misschien aftreden, maar heeft dan wel zijn zakken gevuld. nee, laat Mueller zijn klus mooi afmaken. ^O^
Mueller hoeft niet te stoppen als Trump de handdoek in de ring gooit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 11:07:24 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178094249
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mueller hoeft niet te stoppen als Trump de handdoek in de ring gooit.
Ik hoop het niet. Dit moet tot op de bron uitgezocht worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 11:08:52 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178094278
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Dit moet tot op de bron uitgezocht worden.
Dat lijkt me ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178094290
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:30 schreef AnneX het volgende:
Las ik ergens ( in bbc tekst ?) dat de advokaat van / namens advokaat Cohen reageerde...
Wilde Cohen ook eens een dagje vrij... 8)7
Als je advocaten zelf ook al advocaten beginnen te nemen, dan loopt je zaak volgens mij niet echt lekker :')

Volgens mij heeft Trump nauwelijks nog advocaten over. Ze zijn allemaal opgestapt, weggestuurd of zitten zelf diep in de shit.
pi_178094350
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mueller hoeft niet te stoppen als Trump de handdoek in de ring gooit.
Psies. Donnie is gonna do some jail time first. Wat een sukkel. Z’n narcisme heeft em van een glamour leventje naar eeuwige verdoemenis geleidt. Only the best......
pi_178094740
Lama
  maandag 26 maart 2018 @ 11:34:37 #140
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178094801
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Junior ook...appel...stam...niet ver...5 kinderen ... Vijf ! later...
Die Trump familie zou zich eigenlijk niet mogen voortplanten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178094892
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die Trump familie zou zich eigenlijk niet mogen voortplanten.
Meer plausibel leek mij, dat zij “verstandig” was geinstrueerd, dat het financieel veiliger was om te scheiden.
Ach, niveau daalt ( bij mij). Excuse me.

Het gaat om de politieke spelletjes.
pi_178095044
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ten eerste is deze hele presidentschap gebaseerd op show.. Er wordt niet serieus op prangende politieke zeken in gegaan. De geloofwaardigheid van het witte huis is op dit moment zo ernstig aangetast dat het niet alleen lachwekkend is, maar ronduit gevaarlijk. Als alleen Stormy Daniels het probleem zou zijn, dan was er niks aan het handje. Trump heeft een verleden met zedendelicten die hij tot nu toe altijd makkelijk kon "weg poetsen" door zijn juridisch team. Diezelfde Daniels gebruikt nu zijn eigen methode tegen hem; Grote beloftes doen, alles opkloppen, de pers manipuleren en dan niet leveren. Ik vind dat heel slim van Daniels. Het is dan ook een truukje waar de politiek en de pers nog geen antwoord op heeft. Dus ook Trump niet. En dit wéét ze, en haar advocaat ook. De onmacht van deze regering zie je ook met het ronduit laffe wegduikgedrag. Er stonden meer jongeren tegen de wapenwet te protesteren dan dat er vorig jaar bij Trumps inauguratie stonden te vervelen. Trump verkaste schielijk naar zijn riante villa in Mar-o-Lago. En de rest van de regering negeerde de grootste demonstratie op Amerikaans grondgebied sinds die van de protesten tegen de Vietnam oorlog.. Geen politicus bleef even een dagje op zijn plek. Er stonden minderjarigen op dat podium duidelijker politieke en sociale boodschappen te verkondigen dan het hele gros politieke beleidsuitdragers die met de staart tussen de benen naar hun"vakantieadresjes" waren ontsnapt.
Ik snap de verontwaardiging niet zo want het is gewoon nooit veel anders geweest. Omdat Trump wat minder diplomatiek is en wat duidelijker in woorden en daden worden onder zijn Presidentschap veel van deze minpunten extra benadrukt, maar he, je moet ver terug gaan in de tijd om een President te zien die veel anders was.

quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat onze rivalen vooral doet lachen, is het feit dat de Amerikanen een realityster met het IQ van een bedorven poepluier hebben verkozen tot president.
En dat baseer je op?
pi_178095120
De omnibus bill bevatte ook de CLOUD (Clarifying Lawful Overseas Use of Data) Act, lees ik. Een wet die de bestaande "mutual legal assistance treaties" omzeild.
quote:
Those who support the CLOUD Act suggest that MLAT is no longer sustainable as it depends on one country abiding by another country’s court system. For all the local crimes, the proponents argue, foreign countries cannot be brought in or even pushed to deliver data on time.

The Act enables an attorney general to unilaterally enter into agreements with foreign countries, bypassing court protections. It also enables law enforcement and tech companies to avoid notifying the user or the local government when a data request is sent, which means there is close to no oversight.

EFF said that representatives were handed a 2,232-page bill at 8PM to review and approve for a floor vote by the next morning. As always, legislation that hurt user privacy was added in the final pages as an afterthought. The CLOUD Act has never been reviewed by any committee in either the House or the Senate or has received a hearing.

“It was robbed of a stand-alone floor vote because Congressional leadership decided, behind closed doors, to attach this un-vetted, unrelated data bill to the $1.3 trillion government spending bill,”
https://wccftech.com/cloud-act-passed/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178095242
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:44 schreef DeParo het volgende:

En dat baseer je op?
In China wordt Trump door het regime zelfs gebruikt om aan te tonen dat democratie niet werkt. Geef burgers de mogelijkheid hun eigen leider te kiezen, en je zit opgescheept met een figuur als Trump, aldus de Communistische Partij.

En mijn oordeel over Trumps verstandelijke vermogens baseer ik op zijn tweets, toespraken, houding en gedrag. Mijn god, wat is die man dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 12:03:48 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178095485
Trump promoot een boekje.

realDonaldTrump twitterde op maandag 26-03-2018 om 05:26:43 .@HowieCarrShow just wrote a book which everyone is talking about. He was a great help. He is a veteran journalist who had a great influence in NH and beyond. He calls it the most amazing political campaign of modern times. The book is called, “What Really Happened.” Enjoy! #MAGA https://t.co/jYhjpoJKHe reageer retweet


SUK-KEL.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178095576
:') Die titel alleen al _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 26 maart 2018 @ 12:15:11 #147
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178095682
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik snap de verontwaardiging niet zo want het is gewoon nooit veel anders geweest. Omdat Trump wat minder diplomatiek is en wat duidelijker in woorden en daden worden onder zijn Presidentschap veel van deze minpunten extra benadrukt, maar he, je moet ver terug gaan in de tijd om een President te zien die veel anders was.

Dat benadrukken van minpunten ligt voor de hand, want echt positieve dingen heeft hij nog weinig gedaan.

• De nu voor de gemiddelde amerikaan al érg tegenvallende tax bill heeft hij met de hakken over de sloot door het congres kunnen loodsen. En dit terwijl hij een meerderheid zowel het congres als in de senaat tot zijn beschikking had.
• Hij heeft nog geen twee weken geleden bijkans in zijn achtertuin een tussentijdse verkiezing verloren.
• Een schandaal met een hoerige pornoster.
• Er is een onderzoek gaande met betrekking tot toelaten dat een inmenging van een buitenlandse staat in de landelijke verkiezingen kon plaatsvinden.
• Hij begon een handelsoorlog.
• Hij komt "op het matje" bij de Noord Koreaanse despoot. ( in die kringen wordt dit beschouwt als een formele capitulatie. ) Als je dan toch wil praten met Noord Korea, zorg er dan voor dat die bij jouw komt.
• Geflirt met een voormalige KGB agent die de macht in Rusland heeft door zijn tegenstanders te elimineren of zelfs te vergiftigen.
• Een bipartisan bill NIET ondertekenen die duidelijk maakt dat de politiek van Rusland NIET wordt geaccepteerd.

Samen met alle andere mallotigheden blijven er bar weinig positieve dingen over.

Dan kan ik me voorstellen dat je dit ziet:

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178095726
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:03 schreef Ulx het volgende:
Trump promoot een boekje.

realDonaldTrump twitterde op maandag 26-03-2018 om 05:26:43 .@HowieCarrShow just wrote a book which everyone is talking about. He was a great help. He is a veteran journalist who had a great influence in NH and beyond. He calls it the most amazing political campaign of modern times. The book is called, “What Really Happened.” Enjoy! #MAGA https://t.co/jYhjpoJKHe reageer retweet
[ afbeelding ]

SUK-KEL.
Wel wat weinig reviews voor een boek "waar iedereen het over heeft":')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 maart 2018 @ 12:23:46 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178095867
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wel wat weinig reviews voor een boek "waar iedereen het over heeft":')
Allicht niet, die gast blaat elke keer hetzelfde. Op gegeven moment heb je geen boek nodig, je weet het allemaal zo wel. Echte nieuwtjes vernemen we wel vanuit bronnen die Trump NIET onder controle heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 12:32:43 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178096037
Kaine questions whether Bolton can get security clearance

quote:
Virginia Sen. Tim Kaine on Sunday questioned whether former U.N. Ambassador John Bolton, President Donald Trump’s newly chosen national security adviser, could get a security clearance.

“I wonder about that,” Kaine said on CNN’s “State of the Union,” pointing to Bolton’s 2013 appearance in a video recorded for a Russian gun rights group backed by an oligarch and ally of Russian President Vladimir Putin.

These kinds of contacts with foreign governments … raise real questions in my mind as to whether he can get a full security clearance or not.”

Kaine described it as “speech” Bolton gave in Russia, but NPR reported it was a video Bolton recorded at the request of NRA President David Keene for the national conference of The Right to Bear Arms, which is backed by Alexander Torshin, a close ally of Putin‘s.

In the video, Bolton encourages Russian activists to push for a right to bear arms in their constitution. Bolton didn’t actually attend the conference.

Bolton was chosen last week to replace H.R. McMaster as national security adviser. The post is not subject to Senate confirmation.

“We’ve already lost one national security adviser, Michael Flynn, because he was lying about foreign contacts,” Kaine said. “I have many, many questions.”
Mocht Bolton geen clearance krijgen kun je me echt wegdragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178096240
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In China wordt Trump door het regime zelfs gebruikt om aan te tonen dat democratie niet werkt. Geef burgers de mogelijkheid hun eigen leider te kiezen, en je zit opgescheept met een figuur als Trump, aldus de Communistische Partij.

En mijn oordeel over Trumps verstandelijke vermogens baseer ik op zijn tweets, toespraken, houding en gedrag. Mijn god, wat is die man dom.
Waar heeft China dat gedaan?
  maandag 26 maart 2018 @ 12:45:16 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178096298
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:32 schreef Ulx het volgende:
Kaine questions whether Bolton can get security clearance

[..]

Mocht Bolton geen clearance krijgen kun je me echt wegdragen.
:D van opluchting of plezier?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Games maandag 26 maart 2018 @ 12:50:06 #153
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178096410
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:D van opluchting of plezier?
Beiden, in mijn geval.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_178096443
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:32 schreef Ulx het volgende:
Kaine questions whether Bolton can get security clearance

[..]

Mocht Bolton geen clearance krijgen kun je me echt wegdragen.
Lijkt me érg optimistisch allemaal maar inderdaad, dat zou wel erg prachtig zijn. En terecht ook, overigens.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 26 maart 2018 @ 12:54:51 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178096534
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat Fox het negeert is kwalijker. Dat zegt echt heel veel over die site.
Hij weet dus niet dat er afgelopen vrijdag meer volk op de been was dan tijdens zijn eigen inauguratie.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178096543
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar heeft China dat gedaan?
quote:
Third, and, most perniciously, Trump’s election proves what some of Beijing’s propaganda organs have been writing about American democracy for years: that it could produce a smooth-talking demagogue who doesn’t represent the best interests of its people, and that the system itself is worryingly fallible. For some Chinese liberals, the political system of America—the modern era’s most successful superpower—represents the alternative to China’s one-party rule. The reduction in American soft power following the election of Trump makes China’s political system appear more attractive by comparison.

Bron
quote:
Trump’s election gave the People’s Daily, the Communist Party mouthpiece, the occasion to run a series of commentaries arguing that the “crisis in capitalist societies” was “proof of the truth of Marxism and the superiority of the socialist system.”

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 26 maart 2018 @ 12:58:26 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178096632
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

En natuurlijk had Trump een geniale campagne:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 26 maart 2018 @ 13:05:18 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178096759
https://www.nu.nl/economi(...)importheffingen.html
De VS en China zijn in gesprek over het opheffen vd importheffingen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178096817
Ivanka Trump (FDOTUS): "He Repeatedly States I Remind Him Of Me Too, So What's The Big Deal, Exactly?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What has been seen... :o
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 13:09:22 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178096842
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:D van opluchting of plezier?
Van beiden. En vanwege het geween en getandenknars en het geschuimbek der Trumpanzees
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178096996
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:03 schreef Ulx het volgende:
Trump promoot een boekje.

realDonaldTrump twitterde op maandag 26-03-2018 om 05:26:43 .@HowieCarrShow just wrote a book which everyone is talking about. He was a great help. He is a veteran journalist who had a great influence in NH and beyond. He calls it the most amazing political campaign of modern times. The book is called, “What Really Happened.” Enjoy! #MAGA https://t.co/jYhjpoJKHe reageer retweet
[ afbeelding ]

SUK-KEL.
Everybody is talking about it? Ik had er nog nooit van gehoord :')
pi_178097196
Tevens weer wat loos gezwam over de economie:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/978226474485534720

quote:
The economy is looking really good. It has been many years that we have seen these kind of numbers. The underlying strength of companies has perhaps never been better.
  maandag 26 maart 2018 @ 13:27:24 #163
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178097242
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:17 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Everybody is talking about it? Ik had er nog nooit van gehoord :')
Ze praten hier wel over.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178097266
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het eerste artikel zeg ook:

That’s not to say that Trump was the preferred choice among Chinese political elite: several Chinese officials told me that they grudgingly preferred Hillary Clinton, because, although she was “tough on China,” she was a known quantity who would ensure a more predictable Sino-U.S. relationship. And some Chinese liberals I’ve interviewed recently see Trump’s victory as an example that—despite what Trump says—the American system works.

Je moet het ook in perspectief zien.

Bovendien lijkt het alsof je insinueert dat deze smaadcampagne met Trump begon terwijl deze al veel langer bezig was. Zeker in dat blad dat je citeert:

https://www.lowyinstitute(...)a-saw-trumps-victory

Of course, Trump’s Democratic opponent didn’t fare any better in the Chinese press. From the outset of the race, Clinton was described as a hawk who would ‘spare no effort to contain China’s rise.’ It was as Secretary of State under the first Obama Administration that Clinton pushed for the US pivot to the Asia, much to Beijing’s chagrin. Her tough stance on security issues and human rights earned her a reputation for being ‘fiercely anti-China.’

But whereas Clinton was a predictable evil which could be managed, Trump is considered ‘volatile’ and ‘unpredictable’, less than desirable traits when it comes to handling great-power relations.


Het artikel wat jij citeerde ging dan ook over Chinese artikelen die het over zijn verkiezing hadden. Het bovenstaande artikel eveneens. De oplaaiende strijd tussen China en Amerika zal daar niet al te veel verandering in brengen. Maar zelfs Obama kon zich niet aan de Chinese propaganda onttrekken dus:

Chinese criticism of the American political system is nothing new. The negative influence of big money in politics has been a recurring theme throughout Obama’s two terms in office. But this is the first presidential race since Xi Jinping came to power in 2012, and the first since his Chinese Dream became a mainstay of Chinese political discourse. In depicting American democracy as chaotic and dysfunctional, the state media has sought to bolster its narrative of domestic stability.

The American population was constantly portrayed as deeply divided and frustrated with a fundamentally broken system. Xi’s China is presented as a superior alternative: a unified people march towards the goal of national revitalisation with a confident Communist Party at the helm. Coverage on social media of recent protests in New York and California has served to reinforce the state’s message that Western democracy leads to chaos and division, and that it cannot be applied to China.


En interessant gegeven met de kennis van nu hoe het tussen beide landen gaat moeten we ook verder lezen. Deze passage bijvoorbeeld:

But China's policy circles are cautiously optimistic about a Trump presidency. It is expected that geopolitical pressure will take a back seat to economics and trade. Trump's transactional approach to US alliances with Japan and South Korea and a potential revival of isolationism would have profound implications for China's role in the Asia Pacific. The current debate in Beijing's policy community is whether China should adopt a wait-and-watch approach, or whether it should seize this opportunity to be more ambitious and involved in international affairs.

Het is allemaal interessant maar we moeten niet doen alsof Trump opeens het Chinese denken over het Westen heeft verpest. De politieke ontwikkelingen in China en de opruiende teksten van Chinese media zijn weinig nieuws wat dat betreft dus laten we dat niet vergeten.
pi_178097443
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij weet dus niet dat er afgelopen vrijdag meer volk op de been was dan tijdens zijn eigen inauguratie.
Zo makkelijk om Trump de schuld te geven Obama heeft 8 jaar gehad om iets te veranderen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_178097520
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)importheffingen.html
De VS en China zijn in gesprek over het opheffen vd importheffingen.
Klopt en ziet er redelijk gunstig uit voor Amerika:

https://www.ft.com/content/1d56221c-30bb-11e8-b5bf-23cb17fd1498

Chinezen zijn bereid een stap te zetten om het handelstekort te verminderen, zitten wel waren allerlei mitsen aan, maar China wil een handelsoorlog vermijden naar het schijnt.
pi_178097523
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)importheffingen.html
De VS en China zijn in gesprek over het opheffen vd importheffingen.
De EU en Great Britain ook, want daar gaat het toch om bij die Brexit! OF geloof je echt dat er vrije handel is inde wereld?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 26 maart 2018 @ 13:39:13 #168
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178097566
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Zo makkelijk om Trump de schuld te geven Obama heeft 8 jaar gehad om iets te veranderen!
Die had zowel senaat als congres niet mee. Trump wèl..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178097581
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Zo makkelijk om Trump de schuld te geven Obama heeft 8 jaar gehad om iets te veranderen!
Maar Obama gaf geen leiding aan een overheid waarvan hij de meerderheid kon bewegen met hem mee te stemmen, Obama heeft het ook daadwerkelijk geprobeerd, Trump heeft tot dusverre wat gezegd maar bijzonder weinig gedaan om deze situatie beter te maken terwijl Obama het ten minste heeft geprobeerd. Je hebt gelijk dat dit probleem niet is begonnen met Trump maar nu hij President is moet hij wel, of dat zou het beste zijn, in ieder geval proberen een stap te zetten de juiste richting op wat betreft wapenwetgeving en het opleggen van restricties dus wat meer.
pi_178097597
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die had zowel senaat als congres niet mee. Trump wèl..
Sinds wanneer dat?
  maandag 26 maart 2018 @ 13:40:41 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178097605
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178097662
quote:
Waar staat dat Trump het Huis en Senaat met zich mee heeft dan of lees ik er overheen ergens?
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 14:17:04 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178098525
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sinds wanneer dat?
Sinds Benghazi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 14:31:28 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178098960
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Everybody is talking about it? Ik had er nog nooit van gehoord :')
Houe zo, doodzwijgen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 26 maart 2018 @ 14:40:20 #175
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178099259


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 26-03-2018 15:45:30 (Verkoop hieer geen onzin) ]
pi_178099944
Iets minder infantiele penisvergelijkingen en iets meer politiek maar weer. :')

Politico had nog wel een aardige longread over een vrij bijzondere kandidaat meedoet in de primaries om het op te nemen tegen Manchin:

quote:
Can the Most Hated Man in West Virginia Win?
Don Blankenship went to prison after the deaths of 29 of his miners. For some Republicans, that’s the beginning of a successful Senate campaign.

TRIADELPHIA, W.Va.— On a recent Thursday afternoon, less than nine months after he was released from prison for his role in the worst U.S. mine explosion in the past 40 years, Don Blankenship made his first campaign stop of the day at a shopping center in the skinny spike of West Virginia’s northern panhandle. For 25 minutes, he delivered an anti-government assault, railing against the “District of Corruption” and demanding drug tests “for as many officials as possible,” everyone from judges to members of Congress, which he believes would lead to dozens of high-level government employees losing their jobs.

His vehement, if soft-spoken, speech was received enthusiastically by the one person in the audience who was not a member of his staff, a reporter covering the event or a tracker paid by Blankenship’s opponents to videotape the event. The middle-aged woman told Blankenship she liked what he had to say, and she’d be supporting him in the primary. For months, Blankenship has been appearing at these town halls (he wants to do at least one in all 55 counties in West Virginia) in a quest to unseat second-term Democratic incumbent Joe Manchin. The spreads of food have always been lavish, even if the crowds haven‘t.

Admittedly, this part of the state was not his power base when he was the bottom-line-driven CEO of Massey Energy, one of the state’s largest mining companies. (“I used to come up here to sell coal,” he told me later in an interview. “Before Obama.”) But the almost nonexistent turnout seemed about right for a man who just three years ago had a statewide approval rating of 10 percent, lower even than Congress, the standard for disdain. In 2015, when he was sentenced to a year in prison on a misdemeanor charge of conspiring to violate mine safety standards in the 2010 explosion that killed 29 men at the Upper Big Branch mine, three-fifths of people surveyed thought the judge should have put him away for longer.

Initially, Blankenship had told prison officials that upon his release he planned to move to Nevada, where his girlfriend lives. Instead, on January 23 he signed the papers to challenge Manchin. A 67-page manifesto he had written in prison decrying his political persecution by the Obama Justice Department effectively became his political platform. The idea that a former inmate who many view as an unrepentant murderer would dare to run for Senate seemed laughable at first, even to members of his own party.

“Has he been out of house arrest?” Colorado Senator Cory Gardner, chairman of the National Republican Senatorial Committee, said in February when asked whether he worries about Blankenship winning the GOP primary. “We’re talking about a guy who should still be in jail,” says Phil Smith, director of governmental affairs for the United Mine Workers of America, which has clashed with Blankenship since the 1980s.

“You can’t really get away from your roots,” Blankenship, 68, told me when I ask why he didn’t just retire to Nevada.

There’s more to it, of course, than just an urge to come home, although Blankenship’s attachment to West Virginia is such that he continued to live there even when running the Richmond-based Massey. Blankenship wants to settle a score. And for all his unpopularity—miners’ families have confronted him repeatedly at campaign stops—he is finding a receptive audience in a Republican Party motivated as much by hatred for Democrats as the advancement of conservative policy. (GOP leaders in Washington don’t share the enthusiasm for Blankenship, whom they consider as toxic as Roy Moore.)

“He has an ego and a pocketbook that rivals Donald Trump,” says former Democratic Rep. Nick Rahall, who, like most of the politicians in the state, dealt with Blankenship when his power was at his peak. “And he’s out to rehabilitate his image.”

But operatives in both parties now say there’s no denying Blankenship is in the top tier of candidates in the race, along with Attorney General Patrick Morrisey and U.S. Representative Evan Jenkins. The major reason? His time in prison didn’t deprive him of the fortune he earned running Massey Energy, and he spent more than $2 million on television ads before Morrisey and Jenkins’ campaigns could run their first spot on television.

But the deceptively low-key candidate with a well-earned reputation as a political brawler has a pitch seemingly perfectly designed for a Republican electorate in the era of Donald Trump. Blankenship’s foils are the same ones Trump battered on his way to winning 68 percent of the vote in West Virginia. When Blankenship mentions Hillary Clinton and Barack Obama, two of the most reviled Democrats in this deeply red state, it’s not just a gratuitous name-check. It’s a personal feud, one that many still-out-of-work coal miners feel just as bitterly.

“I don’t know that Hillary Clinton and Barack Obama and so forth hate anyone more than they hate me,” Blankenship says, noting Clinton even criticized him in her book, “What Happened.” Or, as his political consultant, Greg Thomas, put it to me: “Having the opponent’s Department of Justice put you in jail is the ultimate street cred.”

That’s assuming he can survive the primary. Both Morrisey and Jenkins have released polls in recent weeks showing Blankenship near the front of the pack, although the polls disagree on whom he’s battling for the top spot. A matchup with Manchin, a former acquaintance he blames alongside Obama for his conviction, is a far likelier and more discomfiting possibility than Republicans had ever imagined.

Why? It might just be because, like a certain billionaire turned populist, he has managed to transform his image from greedy coal baron into something approaching a victim of the Deep State, arguing an incompetent bureaucracy and a corrupt Justice Department jailed him.

“I have the knowledge and the means. I’ve done these types of things long before it could be said to be redemption,” he says when asked why he’s running. But he quickly adds: “I do think D.C.’s very corrupt. I think we’ve got a real problem. My situation, I think, is another example of DOJ misbehavior, and I think eventually that will be proven.”

One of the first things you notice about Don Blankenship is that his voice should be louder. For a man who has changed the economic, political and literal geographic landscape of West Virginia over the course of his 67 years, you expect thunder, but you get something like the sound of a midlevel manager delivering a third-quarter sales report. But that contrast is only one of many surrounding Blankenship. He’s been a hero to some of his employees, wooed them with parties, free trips to Dollywood, beer and bonuses. He’s been a villain to environmentalists and unions, the central antagonist in at least two books and countless news stories.

At times, he’s embraced his image as a villain, calling himself “the most hated man in Mingo County.” In a video on his website, a much younger Blankenship describes his ideology, a no-holds-barred capitalism. He calls himself an “American Competitionist.”

“It’s like a jungle, where a jungle is survival of the fittest,” he says in the video. “Unions, communities, people, everybody’s going to have learn and to accept that in the United States is a capitalist society. And that capitalism, from a business viewpoint, is survival of the most productive.”

Even before the disaster at Upper Big Branch that made him a national name, Blankenship was notorious in his state. A brief taste of his well-documented history of controversy: He was fined millions of dollars for federal environmental violations, accused of improperly dumping highly toxic coal slurry underground and in local waterways, poisoning the drinking water. He ordered Massey to treat each of its small subsidiaries as independent companies, making it more difficult for the United Mine Workers to negotiate individual contracts. Blankenship bullied smaller coal companies, and the owner of one eventually won a $50 million judgment against Massey after it had been forced into bankruptcy. He set up competitions that encouraged miners not to report injuries, and eventually admitted to shareholders that Massey had massively underreported injuries.

So it was little surprise that on the night of the disaster, family members of the dead miners had already identified him as responsible in some way. They screamed at him, saying he cared more about profits than miners’ lives. One threw a chair when the death toll was announced. The state’s senior senator at the time, Democrat Robert Byrd, said at a Senate hearing Blankenship had shown a “clear record of blatant disregard for the welfare and safety of Massey miners.” Manchin, then the governor, said he had blood on his hands.

But the man Rolling Stone once dubbed “The Dark Lord of Coal Country” doesn’t sound like it. He sounds, well, like the accountant he originally trained to become at Marshall University after growing up poor in Mingo County. He lacks a politician’s cadence, lacks almost any cadence at all, is entirely devoid of rah-rah. He’s not physically imposing, and his signature mustache is unremarkable. Davitt McAteer, a former head of the Mine Safety and Health Administration, told me Blankenship is proud of rarely raising his voice, and suggests it’s Blankenship’s way of showing himself that he’s not a bully.

And so, at the Triadelphia event and one I attended in Weirton the following day, the program opens with Blankenship letting others do the speaking for him. First comes a slideshow of photos of Massey’s charitable events: An elementary school poetry contest; free picnics with horse and buggy rides. The first speaker is a woman named Gwen Skeens, the rare family member of an Upper Big Branch miner who doesn’t blame Massey for the incident. She says her brother, Grover, an electrician at the mine, wrote in his diary about how much he enjoyed working for Massey Energy. She says Grover was worried about changes MSHA was making in the mine in the days before the explosion.

“West Virginia needs him,” she says of Blankenship, who she says is the victim of persecution and a politically motivated prosecution. “The media, [the Mine Safety and Health Administration] and Senator Manchin all know they are misleading the public when they indicate all 29 families have negative feelings towards Don.”

Skeens leaves the stage. Blankenship comes on and briefly introduces two of his television ads, which play on screen. He then jumps into a mostly standard GOP stump speech: He praises Trump, calls Manchin a puppet of Senate Minority Leader Chuck Schumer, demands a secure border and an end to Common Core educational standards. But he adds some only-in-West-Virginia emphasis on the mining industry.

He says MSHA should be split into two and argues the agency fails to investigate its own failings. He says the explosion at Upper Big Branch was the regulator’s fault, due to a ventilation system it forced Massey Energy to install. This is also a common theme of his television ads, one of which goes so far as to compare the Upper Big Branch disaster to the deaths of four Americans at the U.S. consulate in Benghazi, Libya.

“In 2012, four Americans were killed by terrorists in Benghazi, Libya. Many say the Obama administration hid the Benghazi truth,” a deep-voiced narrator says. “The truth about more killed Americans has also been hidden. In 2010, 29 Americans were killed. None were ambassadors, none were CIA agents, none were killed by terrorists. They were American coal miners killed when the U.S. government reduced their mine’s air flow. President Trump must be told the truth about Obama’s deadliest cover-up.”

Another ad features a miner who worked for Massey telling viewers to “vote for Don, and he’ll make miners safe.”

Blankenship hopes to turn the testimony from family members and miners into a simple question about culpability, not his but that of the previous president. He says: “The people will decide whether they believe Barack Obama’s prosecutors and judges or the coal miners who were there.”

The coal miners who were there are dead, but their families are still alive. One of them told a local television station: “Everything [Blankenship] says is a lie.” Another told a local newspaper that Blankenship’s entire Senate run is “a slap in the face.” Another, when Blankenship was acquitted of most charges at his trial, said: “It was a sense of disappointment because I wanted him to rot in hell.”

McAteer, the former MSHA head, is the man Manchin appointed to run the state’s investigation into the disaster. He’s watched Blankenship try to rehabilitate himself again and again since the disaster. The former CEO released a 51-minute documentary on YouTube arguing a freak burst of natural gas caused the explosion, not the official explanation of a coal-dust explosion. After his conviction, Blankenship sent McAteer one of the 250,000 copies he printed of a 67-page manifesto he titled “An American Political Prisoner.” The booklet alleges conflicts of interests in the prosecution, accuses Obama and other liberal politicians of unfairly prejudging him before the trial. “They displayed no regard for the Constitution, ethics, or fairness. Nepotism, bias, politics, and a desire for personal gain drove their actions. Career politicians assisted the prosecutors as best they could by publicly declaring me guilty before any investigation, and then again before trial,” Blankenship wrote.

But McAteer said that’s all a smokescreen.

“The science doesn’t bear him out,” McAteer says. “He can say this as many times as he wants, but it doesn’t make a lie the truth.”

McAteer said there was a reason both the state investigation and the one by MSHA reached the same conclusion: It was the truth. Massey ignored safety checks, the mine’s ventilation system was poor and a buildup of coal dust led to the explosion. Coal mines are supposed to use crushed limestone to neutralize coal dust, which is highly explosive. But Massey had failed to do so at more than 1,500 locations in the mine in the months leading up to the disaster.

“It is only in the context of a culture bent on production at the expense of safety that these obvious deviations from decades of known safety practices make sense,” McAteer’s panel wrote in its final report.

With all this baggage, how can Blankenship be doing as well as he is?

I get a hint of an answer at the end of Blankenship’s town hall in Weirton, when I spoke to the Rev. Becky Deitch, chairwoman of the Brooke County GOP. She was eating her lunch with a friend, and she told me she’s ready to vote for Blankenship after hearing him out. “The common man doesn’t want another politician,” she said. “I could tell from his handshake. He’s real.”

I asked her about the deaths at Upper Big Branch, but she brushed it off.

“Most of us should be in jail for the things we do,” she said. “We just haven’t been caught. No one’s gone after us.”

The Blankenship campaign is counting on there being a lot of voters like Deitch, who are willing to forgive what he did or believe he’s the victim of an Obama administration frame-up.

“It’s as important for him to clear his name as it is for him to win this race,” said a West Virginia GOP operative supporting Blankenship who wasn’t authorized to speak about the race on the record.

In an increasingly conspiracy-minded GOP, where President Donald Trump got his real political start by embracing the falsehood that his predecessor was born outside the United States and some other Republican Senate candidates have played footsie or fully embraced right-wing conspiracy theorists, it’s not hard to believe Blankenship’s pitch, backed by at least some of his former employees and amplified by the television ads he can buy with millions, catching on with GOP primary voters. And Blankenship is willing to spend a lot to find out just how many of them: “I’ll spend whatever it takes. That’s what I’ve always done.”

That possibility is terrifying to some Republicans, who think that whatever appeal Blankenship might have for their base wouldn’t translate in a statewide run against Manchin. Senate Majority Leader Mitch McConnell considers Blankenship to be an unacceptable candidate, putting him in the same category as GOP failures of the recent past—Roy Moore in Alabama, Todd Akin in Missouri.

Anti-establishment to his core, Blankenship doesn’t feel a hint of regret that national figures from his own party are already lining up against him. “I was against McConnell long before he was against me,” Blankenship says of the Kentucky Republican, whom he once considered an ally in the battles against the Obama administration’s climate change efforts. But in 2014, Blankenship wrote an essay on his website bashing McConnell and noting the senator’s wife, Transportation Secretary Elaine Chao, sat on the board of a Michael Bloomberg-backed group that funded the Sierra Club. “Electing McConnell is better than sending a Democrat that will always support Obama to D.C., but McConnell is not a coal guy,” Blankenship wrote at the time.

Many Republicans in D.C. and West Virginia didn’t think Blankenship’s run was serious at first. He had already been paying for television ads promoting his theory of the Upper Big Branch explosion and alleging a Justice Department coverup, and it appeared his entrance into the race was simply an attempt to get cheaper ad rates.

But McConnell and the rest of the GOP establishment may soon have to confront the possibility of Blankenship picking up the GOP nomination. A Jenkins-commissioned poll released earlier this month showed Blankenship with 27 percent of the vote, just behind the incumbent congressman at 29 percent. Morrisey was in third with just 19 percent. Some Jenkins supporters, and some national Republicans who think the congressman is the party’s best chance to beat Manchin, think Blankenship’s presence in the race will only eat away at Morrisey’s vote share, as the two candidates will split the anti-establishment vote.

In his speech in Triadelphia, Blankenship reminded his audience of one that he was a power in the party long before he registered to run for Senate. Indeed, he took credit for there being any competition in this primary at all. Morrisey, a native of New Jersey who ran for Congress in the Garden State in 2000, would never have moved to West Virginia if Blankenship’s money hadn’t helped fund the state GOP’s rise to power, he said. And Jenkins, a native West Virginian, was a Democrat who only switched parties in 2014 to challenge Nick Rahall. If Blankenship hadn’t changed the state’s politics, Blankenship said, Jenkins would still be a Democrat like Manchin.

“Our efforts have brought us a New York-born Republican who moved here just to run for office,” he said of Morrisey. “The last person to move here solely to run for office was a Democrat named Jay Rockefeller. That’s a demonstration of how successful we’ve been.”

Blankenship wasn’t exaggerating. He spent $3 million on a 2004 state Supreme Court race, attacking incumbent Warren McGraw as a friend of pedophiles. The man who beat McGraw later sided with Massey Energy on a key case, and refused to recuse himself. Blankenship later funded an unsuccessful effort to win the state House of Delegates for Republicans and has splashed hundreds of thousands of dollars on federal elections over the years. He funded groups that employed many of the state’s GOP operatives.

The work he did building up the party—funding delegate races and groups that employed many of the state’s GOP operatives when the state was still firmly in the hands of Democrats—have also given him a base of goodwill among party regulars old enough to remember his involvement.

And so it’s unclear how well Morrisey‘s and Jenkins’ attacks on Blankenship might land. While the two have battled each other extensively since both their campaigns launched last year, they’ve only recently taken aim at the coal baron.

“Should WV elect a current Nevada resident as our next Senator?” Morrisey wrote this week on Twitter. “Serious question as one is running.”

National Republicans are waiting to see the effect of the attacks before deciding whether direct action is needed to prevent a Blankenship victory. Jenkins recently began airing positive ads, where he drives a truck through West Virginia’s famous country roads and promises to work with President Donald Trump. And an outside group just started airing ads boosting Morrisey. The eyes of the GOP will be on polling on the race to see whether either candidate can start to pull away from Blankenship.

Meanwhile, Blankenship allies are starting to look for the Jeff Sessions of West Virginia—an establishment figure in the state who is willing to lend their credibility to his bid the way the then-Alabama senator lent his to the fledgling presidential bid of Donald J. Trump.

A Manchin-vs.-Blankenship election would be a revenge match. Blankenship and Manchin were once friendly, at least in the way any governor would be friendly with any top employer in his state. When the Upper Big Branch mine disaster happened, Blankenship sent down a Massey Energy plane to pick up Manchin, who was vacationing in Florida and couldn’t find a commercial flight. At one point during his gubernatorial term, when Manchin and Blankenship were battling over a bond issue, Blankenship said Manchin offered him a seat on a state board in what Blankenship viewed as an attempt to placate him. Blankenship wasn’t interested.

But his disinterest has turned into hatred. “I was tried at the insistence of Joe Manchin,” he says in Triadelphia, and he repeatedly points to Manchin and Obama as the reason he spent a year in federal lockup.

“Does Manchin have blood on his hands?” onscreen text reads during the aforementioned ad comparing Benghazi to Upper Big Branch. “Did Obama tell Manchin to hide the truth?”

Manchin, for his part, has tried to downplay Blankenship’s run for office, treating the entire campaign as an out-of-bounds topic. His campaign didn’t respond to a request for comment.

Blankenship is predictably dismissive of the idea that he represents a threat to the GOP’s chance of beating Manchin—“I think anybody in West Virginia could beat Joe Manchin. You could move here tomorrow and beat Manchin if you could somehow get the nomination,” he says—but Democrats agree with the establishment GOP’s assessment. Blankenship could pull off an improbable primary win, but that will be the end of his run.

“It’s the best thing Joe Manchin could’ve hoped for,” Rahall says, hastening to add: “But I also thought Donald Trump was the best thing Hillary Clinton could’ve hoped for.”
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178100036
Ah, toch nog een soort van reactie op Stormy:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/978249938743234560

quote:
So much Fake News. Never been more voluminous or more inaccurate. But through it all, our country is doing great!
pi_178100125
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:28 schreef DeParo het volgende:

Het is allemaal interessant maar we moeten niet doen alsof Trump opeens het Chinese denken over het Westen heeft verpest.
Dat stel ik dan ook helemaal nergens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178100223
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, toch nog een soort van reactie op Stormy:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/978249938743234560

[..]

Humor...he has it: ...” voluminous...”
  maandag 26 maart 2018 @ 15:20:58 #180
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178100464
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178100626
quote:
Nu is het wachten op David-Jan Godfroid die vanavond gaat uitleggen waarom de Russen niet onder de indruk zijn :P
  maandag 26 maart 2018 @ 15:33:44 #182
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178100747
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nu is het wachten op David-Jan Godfroid die vanavond gaat uitleggen waarom de Russen niet onder de indruk zijn :P
Ik wacht op het moment dat de Russen uit wraak alles over de connecties Trump/Rusland en publiek maken
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178100772
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat stel ik dan ook helemaal nergens.
Dat insinueerde je wel.
pi_178100789
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sinds Benghazi.
Ehm? Sinds Benghazi willen het Huis en de Senaat de wapenwetgeving aanpassen? Rare opmerking.
pi_178100852
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat insinueerde je wel.
Nope. Ik stelde het volgende:

quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat onze rivalen vooral doet lachen, is het feit dat de Amerikanen een realityster met het IQ van een bedorven poepluier hebben verkozen tot president.
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In China wordt Trump door het regime zelfs gebruikt om aan te tonen dat democratie niet werkt. Geef burgers de mogelijkheid hun eigen leider te kiezen, en je zit opgescheept met een figuur als Trump, aldus de Communistische Partij.

En mijn oordeel over Trumps verstandelijke vermogens baseer ik op zijn tweets, toespraken, houding en gedrag. Mijn god, wat is die man dom.
Nergens stel ik dat China anders over het westen is gaan denken. Het regime is altijd fel tegenstander geweest van ons democratische systeem. De CP kan nu echter Trump gebruiken om haar gelijk aan te tonen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 15:41:28 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178100891
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ehm? Sinds Benghazi willen het Huis en de Senaat de wapenwetgeving aanpassen? Rare opmerking.
Ja. Vanwege de emails.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178100937
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope. Ik stelde het volgende:

[..]

[..]

Nergens stel ik dat China anders over het westen is gaan denken. Het regime is altijd fel tegenstander geweest van ons democratische systeem. De CP kan nu echter Trump gebruiken om haar gelijk aan te tonen.
Maar wat is de betekenis van dat soort artikelen als ze het consequent doen? Ze deden het met Obama. Ze deden het eveneens tegen Clinton. En nu met de versterkte macht van Xi Jinping, of in de aanloop daar naartoe in ieder geval, hebben ze nog meer reden om het te doen. Als Trump een warme en gedreven persoonlijkheid was dan hadden ze het ook wel gedaan. Met andere woorden wat wil je precies zeggen dan want uit dit blijkt niet specifiek dat het zo zeer aan Trump ligt, als we nou een duidelijke correlatie hadden dat deze artikelen ook meer effect hebben in de Chinese samenleving nu Trump aan de macht is dan hadden we een andere discussie, maar dat is wat lastig te onderzoeken dunkt me zo. Maar het is interessant dus.
pi_178101097
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar wat is de betekenis van dat soort artikelen als ze het consequent doen? Ze doen het Obama. Ze deden het eveneens tegen Clinton. En nu met de versterkte macht van Xi Jinping, of in de aanloop daar naartoe in ieder geval, hebben ze nog meer reden om het te doen. Als Trump een warme en gedreven persoonlijkheid was dan hadden ze het ook wel gedaan. Met andere woorden wat wil je precies zeggen met dit?
Vanuit Chinees perspectief lijkt de verkiezing van Trump het gelijk van de anti-westerse propaganda aan te tonen. Anders dan Obama, maakt The Donald er een zooitje van. Het Witte Huis zo lek als een mondje, de POTUS hobbelt van schandaal naar schandaal, Trump stuurt via Twitter de meest idiote onzin de wereld in en de huidige president heeft laten blijken gevoelig te zijn voor een beetje vleierij (waar Xi handig gebruik van heeft gemaakt).

Het verschil met Obama is dat Trump daadwerkelijk incompetent is en hij door de Chinezen als het levende bewijs wordt beschouwd dat democratie faalt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178101158
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik wacht op het moment dat de Russen uit wraak alles over de connecties Trump/Rusland en publiek maken
Dat zou erg dom zijn, als dat belastende informatie is, zijn ze gelijk hun leverage kwijt.

Als May nou echt de daad bij het woord had willen voegen, had ze wat van Putins rijke vriendjes uit moeten zetten. Die wonen allemaal in tientallen miljoenen kostende villa's in Londen.
pi_178101195
Zelfs Bush jr was lastiger om als niet geschikt weg te zetten door China
pi_178101298
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanuit Chinees perspectief lijkt de verkiezing van Trump het gelijk van de anti-westerse propaganda aan te tonen. Anders dan Obama, maakt The Donald er een zooitje van. Het Witte Huis zo lek als een mondje, de POTUS hobbelt van schandaal naar schandaal, Trump stuurt via Twitter de meest idiote onzin de wereld in en de huidige president heeft laten blijken gevoelig te zijn voor een beetje vleierij (waar Xi handig gebruik van heeft gemaakt).

Het verschil met Obama is dat Trump daadwerkelijk incompetent is en hij door de Chinezen als het levende bewijs wordt beschouwd dat democratie faalt.
Maar dat maak jij ervan. Waaruit blijkt dat de Chinese burgers nu eerder de artikelen over Trump als het 'falen' van de Westerse democratie zien dan de artikelen die dezelfde krant over Obama (en Clinton) schreef. Waaruit blijkt uberhaupt dat de Chinese burger zoveel toegang heeft tot informatie dat hij een gecalculeerde inschatting kan maken of Trump daadwerkelijk zoveel meer incapabel is dan Obama? Je projecteert nu je eigen perspectief op de Chinese samenleving.

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:54 schreef Chewie het volgende:
Zelfs Bush jr was lastiger om als niet geschikt weg te zetten door China
Zelfde reactie als op Koos, waaruit blijkt dat, en waaruit blijkt dat dit enig verschil zou maken in de Chinese samenleving dan?
pi_178101356
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar dat maak jij ervan. Waaruit blijkt dat de Chinese burgers nu eerder de artikelen over Trump als het 'falen' van de Westerse democratie zien dan de artikelen die dezelfde krant over Obama (en Clinton) schreef. Waaruit blijkt uberhaupt dat de Chinese burger zoveel toegang heeft tot informatie dat hij een gecalculeerde inschatting kan maken of Trump daadwerkelijk zoveel meer incapabel is dan Obama? Je projecteert nu je eigen perspectief op de Chinese samenleving.
Waar heb ik het over de Chinese burgers gehad?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178101375
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar heb ik het over de Chinese burgers gehad?
Wie bedoel je dan met "vanuit Chinees perspectief"? Of waren we hard op weg om de Chinese overheid te overtuigen van het democratische gelijk hun politiek te moeten hervormen?
pi_178101414
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

Zelfde reactie als op Koos, waaruit blijkt dat, en waaruit blijkt dat dit enig verschil zou maken in de Chinese samenleving dan?
Koos heeft je al de voorbeelden gegeven en je kan zelf ook wel nadenken lijkt me, Obama en Bush als idioten wegzetten waaruit zou blijken dat democratie niet werkt is nu eenmaal een stuk lastiger dan bij de huidige idiot in chief.

Bush en Obama gedroegen zich namelijk wel presidentieel, dat kun je met de beste wil in de wereld niet zeggen van Trump. Trump is nu eenmaal veel makkelijker scoren.

Wil je wel wat artikelen uit China geven maar ik vraag me af of je wel in staat bent om dat te lezen.
pi_178101434
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wie bedoel je dan met "vanuit Chinees perspectief"? Of waren we hard op weg om de Chinese overheid te overtuigen van het democratische gelijk hun politiek te moeten hervormen?
Nog een keertje dan:

quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In China wordt Trump door het regime zelfs gebruikt om aan te tonen dat democratie niet werkt. Geef burgers de mogelijkheid hun eigen leider te kiezen, en je zit opgescheept met een figuur als Trump, aldus de Communistische Partij.

En mijn oordeel over Trumps verstandelijke vermogens baseer ik op zijn tweets, toespraken, houding en gedrag. Mijn god, wat is die man dom.
Ik had het over de CP en haar propaganda. Het regime wijst nu lachend naar de VS: dit is wat er gebeurt als je democratie omarmt, dan zit je op een gegeven moment opgescheept met een president die te incompetent is om een land te besturen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178101449
US expels 60 Russians over UK poison attack:
https://www.ft.com/content/0bf7254e-30f6-11e8-ac48-10c6fdc22f03

quote:
The Trump administration is expelling what it says are 60 Russian intelligence officers based in the US in retaliation for the poisoning of an ex-spy in the UK town of Salisbury earlier this month.

Senior administration officials said the move would reduce the ability of Russia to spy on Americans and show Moscow that “its actions have consequences”.

Britain’s Nato allies have backed UK claims that the Kremlin is likely to be responsible for the attack on former Russian spy Sergei Skripal and his daughter with the nerve agent novichok.

But a US senior administration official said the decision was also a response to Russia’s wider “malicious contempt” for the sovereignty and security of other countries and a response to its “steady drumbeat of aggressive and destabilising actions”.

The Russian ambassador in Washington was informed of the expulsions on Monday morning. Individuals and their families would have seven days to leave the US. The administration was also closing the Russian consulate in Seattle, which a senior US administration official said is based close to a US submarine base.

A senior administration official said that while Donald Trump had not spoken to Vladimir Putin since their conversation last week it was “a decision he was involved in from the beginning and that he personally made after several meetings last week with his team”.

“This is absolutely his decision,” said the official.

Of those expelled, US administration officials say 48 are based at the Russian mission to the US and 12 at the UN mission in New York.

“They hid behind the veneer of diplomatic immunity,” said a senior administration official.

But officials said that “well over” 100 Russian intelligence officials are based in the US, leaving more than 40 on US soil.

Vladimir Dzhabarov, deputy head of the committee for international relations in the Federation Council, Russia’s upper house of parliament, said Moscow would respond to the US’ expulsion of 60 Russian diplomats by throwing the same number of American diplomats out of the country.

“It is clear that the measures will be mirrored, that they will affect the same number of staff, since the number of our diplomatic missions is the same,” Russian state news agency Ria quoted him as saying.
Het zal weinig voorstellen maar het gebeurt toch en Trump zou er, zeker ivm zijn felicitatie jegens Poetin, zelf iets over moeten zeggen in ieder geval al was het maar om de schijn weg te werken.

[ Bericht 1% gewijzigd door DeParo op 26-03-2018 16:15:21 ]
pi_178101492
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog een keertje dan:

[..]

Ik had het over de CP en haar propaganda. Het regime wijst nu lachend naar de VS: dit is wat er gebeurt als je democratie omarmt, dan zit je op een gegeven moment opgescheept met een president die te incompetent is om een land te besturen.
En nogmaals. Dat gebeurde voorheen dus ook al. Het enige wat sterke propaganda zou kunnen zijn zijn de tarieven etc die Trump nu tegen China gebruikt, maja, dat is dan weer beleid wat je eigenlijk wilt zien van een Amerikaanse President (bovendien kan de Chinese overheid niet, net als ze een tijd terug tegen Zuid-Korea deden, te veel Amerika zwartmaken dat zou hun eigen belangen schaden).
pi_178101601
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:48 schreef crystal_meth het volgende:
De omnibus bill bevatte ook de CLOUD (Clarifying Lawful Overseas Use of Data) Act, lees ik. Een wet die de bestaande "mutual legal assistance treaties" omzeild.

[..]

https://wccftech.com/cloud-act-passed/
Dit zijn toch wel heel dubieuze praktijken, of ben ik nu erg naïef...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_178101603
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

En nogmaals. Dat gebeurde voorheen dus ook al.
Maar het verschil met voorheen is dat er nu daadwerkelijke een incompetente idioot in het Witte Huis zit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178101699
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

En nogmaals. Dat gebeurde voorheen dus ook al. Het enige wat sterke propaganda zou kunnen zijn zijn de tarieven etc die Trump nu tegen China gebruikt, maja, dat is dan weer beleid wat je eigenlijk wilt zien van een Amerikaanse President (bovendien kan de Chinese overheid niet, net als ze een tijd terug tegen Zuid-Korea deden, te veel Amerika zwartmaken dat zou hun eigen belangen schaden).
Het sterke punt is juist het absurde publieke optreden van Trump en dat is ook niet zo vreemd als je een reality ster kiest als president.
pi_178101709
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar het verschil met voorheen is dat er nu daadwerkelijke een incompetente idioot in het Witte Huis zit.
Dan is het maar Goed dat de gemiddelde Chinees volgens mij geen toegang heeft tot Twitter dus dan krijgt hij al 99% van zijn 'incompetentie' niet mee.
pi_178101744
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het sterke punt is juist het absurde publieke optreden van Trump en dat is ook niet zo vreemd als je een reality ster kiest als president.
Het absurde politieke optreden van Trump maakt weinig verschil voor China, pas als het China direct treft, maar dat is juist wat je wilt zien van hem op dit moment zoals gezegd.
pi_178101747
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan is het maar Goed dat de gemiddelde Chinees volgens mij geen toegang heeft tot Twitter dus dan krijgt hij al 99% van zijn 'incompetentie' niet mee.
Dat weerhoud het regime er niet van om dit soort absurde tweets e.d. te gebruiken voor hun propaganda doeleinden.
pi_178101764
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat weerhoud het regime er niet van om dit soort absurde tweets e.d. te gebruiken voor hun propaganda doeleinden.
Geen idee of ze dat doen maar zoals hierboven vermeld maakt het niet zoveel uit wat Trump wel of niet doen ze hadden het toch wel gedaan.
pi_178101777
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het absurde politieke optreden van Trump maakt weinig verschil voor China, pas als het China direct treft, maar dat is juist wat je wilt zien van hem op dit moment zoals gezegd.
Ja volgens mij wil je het gewoon weer niet begrijpen

Het maakt voor China geen verschil is geen argument, ze gebruiken zijn absurde publieke optredens wel om aan te tonen waar democratie toe kan leiden.
pi_178101789
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Geen idee of ze dat doen maar zoals hierboven vermeld maakt het niet zoveel uit wat Trump wel of niet doen ze hadden het toch wel gedaan.
Dat jij het verschil weigert te zien zegt meer over jou dan over de discussie.
  maandag 26 maart 2018 @ 16:28:20 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178101822
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar het verschil met voorheen is dat er nu daadwerkelijke een incompetente idioot in het Witte Huis zit.
Hij is een enorme botte hufter, maar incompetent, nee, niet echt.
* Heeft NATO partners zover gekregen dat ze zich daadwerkelijk meer aan de afspraken gingen houden
* Heeft Jeruzalem erkent als hoofdstad van Israel wat drie presidenten ervoor beloofden maar nooit deden
* Is keihard in de Syrie oorlog
* Heeft IS vrijwel vernietigd
* Heeft de grootste belastinghervorming in 30 jaar doorgevoerd en de VS kent nu al 4 kwartalen meer dan 3% economische groei en werkloosheid is zeer laag
* Heeft Noord Korea aan het onderhandelen gekregen en stopte met pappen en nathouden en de problemen vooruitschuiven
* Heeft toegegeven dat terugtrekken uit afganistan een verkeerde beslissing was en omgedraaid

Dus, ja, een hufter en een eikel maar incompetent zou ik hem niet noemen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178101831
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij het verschil weigert te zien zegt meer over jou dan over de discussie.
DeParo heeft een ietwat ander beeld van Trump. Die heeft de beste man een stuk hoger zitten dan wij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178101909
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

DeParo heeft een ietwat ander beeld van Trump. Die heeft de beste man een stuk hoger zitten dan wij.
Ik heb Trump niet zo hoog zitten maar ik heb Amerika wel hoog zitten, zeer hoog zelfs, dus dan Hoop ik zelfs dat Amerika het beste ervan kan maken als Trump aan de macht is, misschien sta ik er alleen in, maar ok, verder neemt dat niet weg dat we onze denkbeelden over Trump niet op andere landen moeten projecten en dat doe jij wel op dit moment dus.

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij het verschil weigert te zien zegt meer over jou dan over de discussie.
Of jij en ik het verschil zien doet helemaal niet zo terzake, het gaat erom hoe China het ziet, en jij projecteert nu je eigen denkbeelden over Trump op China.

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja volgens mij wil je het gewoon weer niet begrijpen

Het maakt voor China geen verschil is geen argument, ze gebruiken zijn absurde publieke optredens wel om aan te tonen waar democratie toe kan leiden.
En nogmaals. Ze gebruikten wat ze niet leuk vonden (en wat China niet leuk vindt dat is wellicht niet hetzelfde wat jij niet leuk vindt) aan Obama en Clinton eveneens voor dit soort propaganda. Dus ik zie niet zo snel het verschil, jij misschien wel, maar ik denk dat we dat beter de gemiddelde Chinees dan maar kunnen vragen en dat zal al moeilijk zat zijn.
pi_178101962
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij is een enorme botte hufter, maar incompetent, nee, niet echt.
* Heeft NATO partners zover gekregen dat ze zich daadwerkelijk meer aan de afspraken gingen houden
Die afspraken waren al gemaakt

quote:
* Heeft Jeruzalem erkent als hoofdstad van Israel wat drie presidenten ervoor beloofden maar nooit deden
Ja dat zijn voorgangers dit niet deden heeft ook wel een goede reden, waarom nog meer olie op het vuur gooien.

quote:
* Is keihard in de Syrie oorlog
* Heeft IS vrijwel vernietigd
Waarvan het Pentagon gewoon heeft aangegeven dat dit plan al ver voordat Trump aan de macht kwam in gang is gezet?

quote:
* Heeft de grootste belastinghervorming in 30 jaar doorgevoerd en de VS kent nu al 4 kwartalen meer dan 3% economische groei en werkloosheid is zeer laag
Dan is het wel vreemd dat juist onder Trump de groei afvlakt

quote:
* Heeft Noord Korea aan het onderhandelen gekregen en stopte met pappen en nathouden en de problemen vooruitschuiven
Je bedoelt hij laat zich gebruiken door Kim, NK wou met de vorige presidenten ook wel onderhandelen alleen waren die wat slimmer inclusief Bush jr

quote:
* Heeft toegegeven dat terugtrekken uit afganistan een verkeerde beslissing was en omgedraaid
Gezien zijn eerdere "wapenfeiten" is het maar de vraag hoeveel hij er zelf over nagedacht heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 16:36:20 ]
pi_178101991
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:32 schreef DeParo het volgende:

Of jij en ik het verschil zien doet helemaal niet zo terzake, het gaat erom hoe China het ziet, en jij projecteert nu je eigen denkbeelden over Trump op China.
Nee ik baseer me op nieuwsberichten uit China en Taiwan en ik heb een goeie vertaalster als ik er zelf niet helemaal uitkom.

[..]

quote:
En nogmaals. Ze gebruikten wat ze niet leuk vonden (en wat China niet leuk vindt dat is wellicht niet hetzelfde wat jij niet leuk vindt) aan Obama en Clinton eveneens voor dit soort propaganda. Dus ik zie niet zo snel het verschil, jij misschien wel, maar ik denk dat we dat beter de gemiddelde Chinees dan maar kunnen vragen en dat zal al moeilijk zat zijn.
Ik wil het best de gemiddelde Chinees bij me op de bank vragen, zij helpt me ook met het vertalen van lastiger stukken.
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 16:36:21 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178102001
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij is een enorme botte hufter, maar incompetent, nee, niet echt.
* Heeft NATO partners zover gekregen dat ze zich daadwerkelijk meer aan de afspraken gingen houden
Klets. Daar zorgt de dreiging van de Russen gewoon voor.

quote:
* Heeft Jeruzalem erkent als hoofdstad van Israel wat drie presidenten ervoor beloofden maar nooit deden
Boeiend.
quote:
* Is keihard in de Syrie oorlog
Klets. Hij brult wat, maar doet niets.
quote:
* Heeft IS vrijwel vernietigd
Nee hoor, die zijn verslagen door de Iraki's en de restanten plegen nog regelmatig aanslagen.

quote:
* Heeft de grootste belastinghervorming in 30 jaar doorgevoerd en de VS kent nu al 4 kwartalen meer dan 3% economische groei en werkloosheid is zeer laag
De groei zwakt af na 8 jaar groei. Nu het lenen duurder wordt en er dus verdere teruggang te verwachten is, heeft Trump geen middelen meer iets te doen.
quote:
* Heeft Noord Korea aan het onderhandelen gekregen en stopte met pappen en nathouden en de problemen vooruitschuiven
O ja, hij ging bij Keizer Kim op bezoek.

quote:
* Heeft toegegeven dat terugtrekken uit afganistan een verkeerde beslissing was en omgedraaid

Dus, ja, een hufter en een eikel maar incompetent zou ik hem niet noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178102010
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij is een enorme botte hufter, maar incompetent, nee, niet echt.
* Heeft NATO partners zover gekregen dat ze zich daadwerkelijk meer aan de afspraken gingen houden
Nope. Die intentie was al uitgesproken toen Obama nog president was.

quote:
* Heeft Jeruzalem erkent als hoofdstad van Israel wat drie presidenten ervoor beloofden maar nooit deden
Tot dusver blijft het daarbij. Bovendien: nou en.

quote:
* Is keihard in de Syrie oorlog
Hij zet vooral het beleid van Obama voort. Zou niet weten waaruit blijkt dat zijn aanpak 'harder' is.

quote:
* Heeft IS vrijwel vernietigd
Hij zet vooral het beleid van Obama voort.

quote:
* Heeft de grootste belastinghervorming in 30 jaar doorgevoerd en de VS kent nu al 4 kwartalen meer dan 3% economische groei en werkloosheid is zeer laag
Bedankt, Obama. Wat betreft de belastingverlaging: niet bepaald een prestatie van formaat wanneer je bekend bent met de samenstelling van het Huis en de Senaat. Bovendien zijn het vooral de superrijken die profiteren en slaat het een enorm gat in de begroting. Ook heeft Trump geen flauw idee waar hij nou een krabbel onder heeft gezet. Hij kent de inhoud niet.

quote:
* Heeft Noord Korea aan het onderhandelen gekregen en stopte met pappen en nathouden en de problemen vooruitschuiven
Tikkeltje naïef, Piet.

quote:
* Heeft toegegeven dat terugtrekken uit afganistan een verkeerde beslissing was en omgedraaid
En nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178102057
Een trillion dollar tekort voor dit jaar, ja dan doe je het wel goed.

Lukte Obama overigens ook maar dat was in een iets ander economisch klimaat

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 16:39:07 ]
  maandag 26 maart 2018 @ 16:40:18 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178102100
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die afspraken waren al gemaakt

Je, met de oprichting van de NAVO, maar men hield zich er sinds de val van de muur niet meer aan
quote:
Ja dat zijn voorgangers dit niet deden heeft ook wel een goede reden, waarom nog meer olie op het vuur gooien.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Appeasementpolitiek
quote:
Dan is het wel vreemd dat juist onder Trump de groei afvlakt

Waar baseer je dat op? Dat blijkt niet uit de groeicijfers
quote:
Je bedoelt hij laat zich gebruiken door Kim, NK wou met de vorige presidenten ook wel onderhandelen alleen waren die wat slimmer inclusief Bush jr

Suuure
quote:
Gezien zijn eerdere "wapenfeiten" is het maar de vraag hoeveel hij er zelf over nagedacht heeft.
Je hebt moeite met inhoudelijk argumenteren, niet?
Je bent niet in staat je persoonlijke aversie en andere opvatting te onderscheiden met dat iemand competent kan zijn die een andere mening heeft.
Hij denkt er anders over dus hij moet wel dom en incompetent zijn. Dat is net zoiets als roepen dat Bach een incompetente componist was omdat je zijn muziek niet kan uitstaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 16:43:02 #216
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178102169
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:

Waar baseer je dat op? Dat blijkt niet uit de groeicijfers

https://www.cnbc.com/2018/01/26/gdp-q4-2017-first-reading.html
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 26 maart 2018 @ 16:44:10 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178102197
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope. Die intentie was al uitgesproken toen Obama nog president was.

[..]
Zelfs toen Bush nog president was, alleen deed men het niet
quote:
Tot dusver blijft het daarbij. Bovendien: nou en.

Maakt hem dat incompetent?
quote:
Hij zet vooral het beleid van Obama voort. Zou niet weten waaruit blijkt dat zijn aanpak 'harder' is.

Maakt hem dat incompetent?
quote:
Hij zet vooral het beleid van Obama voort.

Maakt hem dat incompetent?
quote:
Bedankt, Obama. Wat betreft de belastingverlaging: niet bepaald een prestatie van formaat wanneer je bekend bent met de samenstelling van het Huis en de Senaat. Bovendien zijn het vooral de superrijken die profiteren en slaat het een enorm gat in de begroting. Ook heeft Trump geen flauw idee waar hij nou een krabbel onder heeft gezet. Hij kent de inhoud niet.

Maakt hem dat incompetent?

quote:
Tikkeltje naïef, Piet.

[..]

En nu?
Je kan het niet met hem eens zijn, en een hufter vinden (doe ik ook) maar dat maakt hem nog niet dom of incompetent
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178102251
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]
* Heeft Noord Korea aan het onderhandelen gekregen en stopte met pappen en nathouden en de problemen vooruitschuiven
Elke president krijdt van NK wel een uitnodiging om te komen praten. De voorgaande presidenten waren echter zo slim om daar niet op in te gaan, want er op in gaan betekend dat je NK geeft wat ze willen; namelijk bevestiging dat ze nou eindelijk echt een groot stoer land zijn waar je rekening mee moet houden. Overigens zou bij Kim op bezoek gaan wel ultiem slap zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 maart 2018 @ 16:47:51 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178102288
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:38 schreef Chewie het volgende:
Een trillion dollar tekort voor dit jaar, ja dan doe je het wel goed.

Lukte Obama overigens ook maar dat was in een iets ander economisch klimaat
De schulden laten groeien is van alle regeringen in de VS
https://informthepundits.(...)bt-tops-17-trillion/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178102291
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je, met de oprichting van de NAVO, maar men hield zich er sinds de val van de muur niet meer aan
Nee in 2016 ook al (weer) afgesproken

[..]

quote:
Ja en hoe is dat vergelijkbaar?

[..]

quote:
Waar baseer je dat op? Dat blijkt niet uit de groeicijfers
Wel uit de werkeloosheidscijfers, groei onder Obama was hoger

https://www.washingtonpos(...)m_term=.41978b49a1fe

[..]

quote:
Suuure
Van jou had ik toch echt verwacht beter op de hoogte te zijn
https://edition.cnn.com/2(...)h-clinton/index.html

[..]

quote:
Je hebt moeite met inhoudelijk argumenteren, niet?
Je bent niet in staat je persoonlijke aversie en andere opvatting te onderscheiden met dat iemand competent kan zijn die een andere mening heeft.
Hij denkt er anders over dus hij moet wel dom en incompetent zijn. Dat is net zoiets als roepen dat Bach een incompetente componist was omdat je zijn muziek niet kan uitstaan
Doe even normaal, jij vliegt hier nu uit de bocht met je opmerking over "inhoudelijk argumenteren" terwijl ik op elk van je argumenten reageer en ja dat Trump incompetent is blijkt wel duidelijk aan zijn tweets, personeelsbeleid, uitlatingen over pussy grabben, andere politici en ga zo maar door.

Dat lijkt me verdomme toch voldoende onderbouwt, waar blijft jouw onderbouwing voor al deze zogenaamde wapenfeiten?
pi_178102329
Wel jammer Piet, ben beter van je gewend dan je absurde argument "appeasementpolitiek"
pi_178102363
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfs toen Bush nog president was, alleen deed men het niet
Hoe is dat anders dan nu? Nogmaals, de intentie is uitgesproken, maar nog altijd wordt het afgesproken percentage in veel gevallen niet gehaald.

quote:
Maakt hem dat incompetent?
Maakt hem dat competent?

quote:
Maakt hem dat incompetent?
Maakt hem dat competent?

quote:
Maakt hem dat incompetent?
Maakt hem dat competent?

quote:
Maakt hem dat incompetent?
Maakt hem dat competent?

quote:
Je kan het niet met hem eens zijn, en een hufter vinden (doe ik ook) maar dat maakt hem nog niet dom of incompetent
Uit z'n tweets waarmee hij zichzelf in een lastige positie brengt, blijkt wel dat we niet hebben te maken met iemand die vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld. Daar komt bij dat hij niets snapt van zijn eigen beleidsvoornemens en zelfs m'n demente opa meer coherente taal uitslaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178102453
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik baseer me op nieuwsberichten uit China en Taiwan en ik heb een goeie vertaalster als ik er zelf niet helemaal uitkom.
Dan had je gezien dat diezelfde berichten er voordien ook al waren.
[..]

[..]

quote:
Ik wil het best de gemiddelde Chinees bij me op de bank vragen, zij helpt me ook met het vertalen van lastiger stukken.
De gemiddelde Chinees bij jou op de bank zou moeten weten dat de gemiddelde Chinees in China vrijwel geen idee heeft over de exacte verschillen tussen Trump, Obama, en Clinton want diezelfde verhalen waren er voordien dus ook al.

Hopelijk kan de gemiddelde Chinees bij jou op de bank ook vertellen dat de gemiddelde mening in Taiwan niet helemaal strookt met het China van Xi Jinping qua opvattingen.

Maar dat zal je wel weten dunkt me zo.
pi_178102892
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:09 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als je advocaten zelf ook al advocaten beginnen te nemen, dan loopt je zaak volgens mij niet echt lekker :')

Volgens mij heeft Trump nauwelijks nog advocaten over. Ze zijn allemaal opgestapt, weggestuurd of zitten zelf diep in de shit.
SethAbramson twitterde op zondag 25-03-2018 om 19:30:51 THREAD/ Trump effectively has no lawyers:(1) McGahn is a witness against him.(2) He no longer trusts Cobb and discusses firing him.(3) Dowd resigned.(4) DiGenova and Toensing chose not to join the team.(5) Sekulow is more activist than lawyer.(6) Cohen is mired in scandal. https://t.co/1UQgjP84gw reageer retweet
At a Crucial Juncture, Trump's Legal Defense Is Largely a One-Man Operation

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 26-03-2018 17:18:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178105711
kylegriffin1 twitterde op maandag 26-03-2018 om 19:05:41 Obama wrote a letter to the parents of Scott Beigel, the Parkland teacher who was killed protecting his students: “Your son seemed like an extraordinary young man, and Michelle and I grieve alongside you.” https://t.co/wRCi9rjrN3 reageer retweet
quote:
“Your son seemed like an extraordinary young man, and Michelle and I grieve alongside you,” the letter to Michael and Linda read. “We can only imagine the hardship you are going through; hopefully all the wonderful memories can help ease the pain. We’ll get the details about your fund in his honor. In the meantime, you are in our thoughts and prayers.” It was handwritten, and it was signed Barack Obama.

Linda said she was moved to receive the letter from Obama, but, “even if he wasn’t the president,” she would’ve been moved by what he wrote. I asked her if she’d heard from the current president, Donald Trump, or from anyone in the White House. “I received no correspondence whatsoever. I received nothing from the White House. I got a beautiful letter from Marco Rubio,” she said. “I’ve gotten letters from other congressmen. But no, nothing from the president.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 19:18:17 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178105767
Kon Trump zelfs voor het schrijven van wat brieven ...

Lompe hork.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178106101
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:18 schreef Ulx het volgende:
Kon Trump zelfs voor het schrijven van wat brieven ...

Lompe hork.
Ja, hallo, als hij dat ook nog allemaal moet gaan doen, dan heeft hij toch geen tijd meer om te golfen? Dit kan je hem niet kwalijk nemen, hoor.
  maandag 26 maart 2018 @ 19:41:38 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178106304
Hij had ze toch kunnen taggen in een tweet?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 26 maart 2018 @ 19:46:19 #229
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178106422
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:41 schreef Ringo het volgende:
Hij had ze toch kunnen taggen in een tweet?
Have a good time!
  maandag 26 maart 2018 @ 20:25:51 #230
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_178107475
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 12:58 schreef klappernootopreis het volgende:
En natuurlijk had Trump een geniale campagne:
[ afbeelding ]
Dat is in Kopenhagen. Ik weet niet hoe groot de Amerikaanse expat-community in Denemarken is, maar ik vermoed dat ze bij de verkiezingen geen doorslaggevende rol heeft gespeeld.
  Overall beste user 2022 maandag 26 maart 2018 @ 20:31:03 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178107644
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:46 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Have a good time!
Those kids knew what they signed up for.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178109192
SethAbramson twitterde op maandag 26-03-2018 om 19:56:44 This is an important story that is being reported, unfortunately, through some *terrible* journalistic writing that fails to *clearly* explain to Americans where the illegality lies and *why* this all matters. This is a textbook case of complex facts obstructing clear reporting. https://t.co/pXkwBtXkMW reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178109471
Breaking: Seth thinks this story is *absolutely* the worst and *everyone* should read his *super* essays cut op in a BILLION tweets.

Hij wordt steeds irritanter.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 21:29:12 ]
pi_178109771
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Je bent niet in staat je persoonlijke aversie en andere opvatting te onderscheiden met dat iemand competent kan zijn die een andere mening heeft.
Hij denkt er anders over dus hij moet wel dom en incompetent zijn. Dat is net zoiets als roepen dat Bach een incompetente componist was omdat je zijn muziek niet kan uitstaan
Weet je, ik ben het met je eens in deze dat het lastig is om neutraal te blijven. Echter dat ie dom en incompetent is, lijkt mij gewoon een vaststaand feit. Hooguit sluw en gewetenloos. Maar tussen alle retoriek en acties heen zie je gewoon het volstrekte gebrek aan intellectueel vermogen bij hem.

Wat hij voor elkaar heeft gebokst is inderdaad voor meerdere uitleg vatbaar, afhankelijk hoe je er naar kijkt.

Een enorme belastinghervorming doorvoeren heeft hij voor elkaar (maar het proces was een gruwel uiteraard). Wellicht kun je zelfs de economische groei op zijn conto schrijven. Maar vergeet niet dat hij dit economische succes (en de tax cut) heeft bewerkstelligd door anderhalf duizend miljard dollar uit de toekomst te lenen.
Obama deed dat omdat ie min of meer wel moest met die too big to fail bailouts, maar deze huidige idioot grote leenactie is slechts gedaan om rijke donoren te pleasen. Ik denk zelf dat de rekening hiervoor heel hoog gaat zijn. Al zal Trump daar wellicht niet eens wat van mee krijgen omdat we dan al een aantal jaartjes verder zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_178109937
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Breaking: Seth thinks this story is *absolutely* the worst and *everyone* should read his *super* essays cut op in a BILLION tweets.

Hij wordt steeds irritanter.
Ja dat is wel jammer omdat het niet nodig is. Want verder heeft hij vrijwel altijd gelijk. Ik vind zijn analyses altijd haarscherp.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_178110707
En eerlijk is eerlijk, Abramson doet grondig speurwerk en loopt altijd ver vooruit op de gangbare media :7

SethAbramson twitterde op maandag 26-03-2018 om 21:31:41 Very exciting news! BUZZFEED has just picked up—as breaking news—my reporting on Putin, Papadopoulos, and Kammenos from last October and November (which, to be very clear, I got by translating Greek news articles and speaking to Greek reporters directly): https://t.co/X4lislQ2yR reageer retweet
Kammenos/ Papadopoulos long read:
quote:
How A Putin Ally Met Key Trump Officials And Worried European Intelligence

European counterintelligence officers say Trump campaign adviser George Papadopoulos's meetings with Greek Defense Minister Panos Kammenos before and after the election should alarm US investigators. And Papadopoulos isn't the only official he managed meetings with.

When Trump campaign aide George Papadopoulos pleaded guilty to lying to the FBI, attention fell on his meetings with a mysterious Maltese professor named Joseph Mifsud, who, according to court documents, told Papadopoulos that the Russians had thousands of Hillary Clinton emails — nearly two months before the Democrats themselves knew that their computers had been hacked.

But European security officials say another set of meetings Papadopoulos held in Europe in the months before and after the 2016 election should alarm US investigators. That’s because the person with whom he met, Greek Defense Minister Panos Kammenos, is known to be close to Russian President Vladimir Putin — a relationship that goes beyond Greece’s traditional ties to Russia through the Eastern Orthodox Church and a growing relationship brought on by Greece’s economic collapse.

“Like much of the Greek economic and security establishment, the Ministry of Defense is considered compromised by Russian intelligence,” said one NATO military intelligence officer, who like the others in this story declined to be identified by name because of the sensitivity of his work. “Specifically, we have been officially warned against briefing Greek ministry representatives about sensitive intelligence operations involving the Russians” because of concerns about his apparent links to their intelligence services.

[..]

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178110818
Was overigens het smaakvolle optreden van Rick Santorum al voorbij gekomen?
https://www.politico.com/(...)students-guns-484543

Nog afgezien van de smakeloosheid kan meneer ook nog wel een biologielesje of twee gebruiken kennelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 22:16:52 #239
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178110943
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef Monolith het volgende:
Was overigens het smaakvolle optreden van Rick Santorum al voorbij gekomen?
https://www.politico.com/(...)students-guns-484543

Nog afgezien van de smakeloosheid kan meneer ook nog wel een biologielesje of twee gebruiken kennelijk.
Ja, mooi plan, toch? CPR doen op slachtoffers van een schotwond want het gaat er tenslotte om dat je het bloed sneller UIT het lichaam krijgt.

Je vraagt je af of NRA donaties tot een daling van het IQ leiden hoewel dat bij Santorum al niet erg hoog was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 26 maart 2018 @ 22:18:13 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178110993
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Abramson doet grondig speurwerk en loopt altijd ver vooruit op de gangbare media :7

SethAbramson twitterde op maandag 26-03-2018 om 21:31:41 Very exciting news! BUZZFEED has just picked up—as breaking news—my reporting on Putin, Papadopoulos, and Kammenos from last October and November (which, to be very clear, I got by translating Greek news articles and speaking to Greek reporters directly): https://t.co/X4lislQ2yR reageer retweet
Kammenos/ Papadopoulos long read:

[..]

Hm, interessant. Ik was wat skeptisch over zijn claim dat hij hier al eerder over geschreven had, maar klaarblijkelijk klopt dat wel idd ..

In deze reeks van tienduizend tweets schreef hij er eerder over:
SethAbramson twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 23:26:14 BREAKING: Putin Seems to Have Met Papadopoulos Pal Kammenos in Athens the Same Week Papadoulos Was There Meeting Him https://t.co/CXGQYYiVhq reageer retweet
Dit is trouwens ook wel nieuw voor me, uit het BuzzFeed News artikel:
quote:
[...]
"Like much of the Greek economic and security establishment, the Ministry of Defense is considered compromised by Russian intelligence," said one NATO military intelligence officer, who like the others in this story declined to be identified by name because of the sensitivity of his work. "Specifically, we have been officially warned against briefing Greek ministry representatives about sensitive intelligence operations involving the Russians" because of concerns about his apparent links to their intelligence services.
[...]
  maandag 26 maart 2018 @ 23:22:01 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178112529
The gift that keeps on giving....

Stormy Daniels sues Trump lawyer Michael Cohen for defamation (CNN)
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 23:33:45 #242
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178112742
quote:
Wel hoogst ironisch dat er een porno actrice voor nodig was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_178113539
quote:
Toch zie ik het Stormy verhaal nog niet als iets dat Trump electoraal in de problemen gaat brengen. De meeste mensen weten allang sinds de Access Hollywood tape dat hij een sleazebag is, vrouwen alleen als seksobject ziet en niet geïnteresseerd is in zijn eigen vrouw.

Zijn supporters weigeren dat te geloven en zullen dat ook blijven doen. Of ze geloven het wel maar het deert ze niet. Daar gaat dit geen verandering in brengen. Tenzij er inderdaad beelden zijn wellicht, of misschien een gespreksopname of voicemail. Maar daar geloof ik zelf niet in, die advocaat laat dat alleen boven de markt hangen zodat de media-aandacht niet verdwijnt.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 00:34:51 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178113822
Geen idee of het electoraal uit maakt, maar de evangelicals kunnen hierna wel makkelijk terug in hun hok geluld worden als het neerkomt op normen en waarden, voor zover dat nog niet kon. Het zal mij verder een rotzorg zijn wat hij prive uitspookt, maar goed, ik ben dan ook niet een moralistische christen. Popcornwaardig is het iig wel.
pi_178114183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen idee of het electoraal uit maakt, maar de evangelicals kunnen hierna wel makkelijk terug in hun hok geluld worden als het neerkomt op normen en waarden, voor zover dat nog niet kon. Het zal mij verder een rotzorg zijn wat hij prive uitspookt, maar goed, ik ben dan ook niet een moralistische christen. Popcornwaardig is het iig wel.
Ik verwacht eerder argumenten als: de liberals beweren voor vrouwenrechten op te komen, tegen "objectifying" van vrouwen te zijn, maar hemelen nu een pornoactrice op.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 27 maart 2018 @ 01:09:10 #246
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178114273
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder argumenten als: de liberals beweren voor vrouwenrechten op te komen, tegen "objectifying" van vrouwen te zijn, maar hemelen nu een pornoactrice op.
Ja, projectie en stromannen zullen ingezet worden om de eigen cognitieve dissonantie te verdoezelen. Gebeurt steeds.
pi_178114644
Dan Webb and Tom Buchanan Latest Lawyers to Decline to Join Trump’s Legal Team

‘They consider the opportunity to represent the President to be the highest honor and they sincerely regret that they cannot do so.’

quote:
Two more high-power attorneys have had to turn down President Donald Trump. Tom Buchanan and Dan Webb confirmed to The Daily Beast that Trump reached out to them about representing him, and that they couldn’t do it.

“President Trump reached out to Dan Webb and Tom Buchanan to provide legal representation,” they said in a statement. “They were unable to take on the representation due to business conflicts. However they consider the opportunity to represent the President to be the highest honor and they sincerely regret that they cannot do so. They wish the president the best and believe he has excellent representation in Ty Cobb and Jay Sekulow.”

Buchanan is a partner at the firm Winston & Strawn, in its Washington office. Webb is the firm’s co-executive chairman, based in Chicago, according to the firm’s website.

A spokesperson for the White House did not immediately return a request for comment.

Buchanan and Webb’s decision highlights the challenges the president has faced in assembling a legal team to represent him for matters related to the Mueller probe. Over the weekend, Trump tweeted that numerous lawyers were eager to work for him. But so far, his team has been shrinking rather than expanding.

John Dowd, one of the president’s personal lawyers, resigned from his post representing Trump late last week. Days before resigning, he told The Daily Beast that he thought the Mueller probe should be shuttered.

Currently, Jay Sekulow––the head of the conservative American Center for Law and Justice (ACLJ)––represents the president for purposes of the Mueller probe. Over the past several months, he has been assisted by about half a dozen attorneys affiliated with ACLJ. He and his team have also worked out of ACLJ’s Washington offices.



[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 27-03-2018 01:51:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 06:03:39 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178116492
quote:
Rofl.

Trump's normale overdondertactiek heeft helemaal geen zin bij haar. En dus kan hij niets. Het kan leuk worden bij debatten in 2019/2020 mocht hij die halen. Ze toont feilloos aan hoe je hem stil kunt krijgen.

Die Trump dacht dat hij iemand die zich dubbel anaal laat sandwichen met een camerateam erbij wel even bang kon maken. Priceless.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:15:30 #249
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178116658
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 00:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zijn supporters weigeren dat te geloven en zullen dat ook blijven doen. Of ze geloven het wel maar het deert ze niet. Daar gaat dit geen verandering in brengen. Tenzij er inderdaad beelden zijn wellicht, of misschien een gespreksopname of voicemail. Maar daar geloof ik zelf niet in, die advocaat laat dat alleen boven de markt hangen zodat de media-aandacht niet verdwijnt.
Je vergeet nog een derde groep; mensen die het als een pluspunt zien dat hij vrouwen zo behandeld, en dus juist daarom op hem stemmen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178116845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 01:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder argumenten als: de liberals beweren voor vrouwenrechten op te komen, tegen "objectifying" van vrouwen te zijn, maar hemelen nu een pornoactrice op.
Sowieso niet een heel sterk argument, omdat het "liberale" standpunt is dat, als vrouwen geld willen verdienen met hun lichaam, ze dat vooral lekker zelf moeten weten. Je behoort vrouwen gewoon in hun waarde te laten, ook als ze toevallig in de seksindustrie werken. Het moraliserende toontje komt vooral vanuit conservatieve hoek.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:49:27 #251
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178116880
Het is voor politieke partijen lastig, zo niet onmogelijk, om het verhaal van een porno-actrice in een campagne te gebruiken. Geen enkele partij wil met iemand van dat kaliber geassocieerd worden. Het is uitgelezen voer voor journalisten, maar ik vrees dat de politiek hier de handen niet aan wil branden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 08:15:10 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178117027
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je vergeet nog een derde groep; mensen die het als een pluspunt zien dat hij vrouwen zo behandeld, en dus juist daarom op hem stemmen.
Die groep lijkt me niet heel groot.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 08:17:12 #253
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178117047
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:49 schreef Ringo het volgende:
Het is voor politieke partijen lastig, zo niet onmogelijk, om het verhaal van een porno-actrice in een campagne te gebruiken. Geen enkele partij wil met iemand van dat kaliber geassocieerd worden. Het is uitgelezen voer voor journalisten, maar ik vrees dat de politiek hier de handen niet aan wil branden.
Wel het gelieg en gedraai en de doofpot en de andere vrouwen en....en....en....

Daarmee kun je makkelijk scoren. Bovendien: Laat hem maar in de camera kijken tijdens een debat en iets zeggen als: "I did not have sex with that woman, miss Daniels."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:20:32 #254
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178117070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die groep lijkt me niet heel groot.
Wellicht niet, maar het zijn redelijk luide stemmen volgens mij. Op reddit heb je vrij grote vrouwen hatende subs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:47:51 #255
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178117270
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar het zijn redelijk luide stemmen volgens mij. Op reddit heb je vrij grote vrouwen hatende subs.
Reddit is een trollenburcht, dat weten zelfs noobs.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:56:31 #256
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_178117357
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wellicht niet, maar het zijn redelijk luide stemmen volgens mij. Op reddit heb je vrij grote vrouwen hatende subs.
Hier op FOK! loopt ook zo'n kliekje rond, hoewel hun haat zich vooral concentreert op de Nederlandse vrouw.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:03:41 #257
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178117430
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:49 schreef Ringo het volgende:
Het is voor politieke partijen lastig, zo niet onmogelijk, om het verhaal van een porno-actrice in een campagne te gebruiken. Geen enkele partij wil met iemand van dat kaliber geassocieerd worden. Het is uitgelezen voer voor journalisten, maar ik vrees dat de politiek hier de handen niet aan wil branden.
Politici zijn wel vaker weg gekomen met affaires. Dat is het punt niet voor een partij. Vaak kunnen politieke leiders via civiele weg wel een schandaal weg poetsen. Het probleem met Stormy Daniels is dat die precies weet hoe ze met figuren als Trump om moet gaan. Waar de politiek faalt, wint zij. Er is een reden voor waarom de democraten zich niet bemoeien met die zaak. Zij kan zich namelijk heel goed zelf redden, en weet zelfs beter dan Trump hoe het politieke spelletje gespeeld dient te worden ( ze overwoog ze zelfs eens om een gooi te doen naar een senaat zetel) en haar advocaat is blijkbaar ook geen pannenkoek. Normaliter had Trump met een overwicht aan intimidatie en juristen Daniels weg kunnen poetsen. Maar dit keer gaat die vlieger niet op, Trump volgt namelijk geen advies op van zijn advocaten. En dat is onwaarschijnlijk dom

[ Bericht 2% gewijzigd door klappernootopreis op 27-03-2018 09:13:18 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178117481
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:56 schreef chibibo het volgende:

[..]

Hier op FOK! loopt ook zo'n kliekje rond, hoewel hun haat zich vooral concentreert op de Nederlandse vrouw.
Je bedoelt die mannen die hun eigen weg gaan? ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 09:22:35 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178117634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Politici zijn wel vaker weg gekomen met affaires. Dat is het punt niet voor een partij. Vaak kunnen politieke leiders via civiele weg wel een schandaal weg poetsen. Het probleem met Stormy Daniels is dat die precies weet hoe ze met figuren als Trump om moet gaan. Waar de politiek faalt, wint zij. Er is een reden voor waarom de democraten zich niet bemoeien met die zaak. Zij kan zich namelijk heel goed zelf redden, en weet zelfs beter dan Trump hoe het politieke spelletje gespeeld dient te worden ( ze overwoog ze zelfs eens om een gooi te doen naar een senaat zetel) en haar advocaat is blijkbaar ook geen pannenkoek. Normaliter had Trump met een overwicht aan intimidatie en juristen Daniels weg kunnen poetsen. Maar dit keer gaat die vlieger niet op, Trump volgt namelijk geen advies op van zijn advocaten. En dat is onwaarschijnlijk dom
Ze weet dat Trump niet in een positie zit om met leugens en intimidatie een zaak te winnen zoals hij dat wel kon doen in zijn huisjesmelker-tijd. Alles wat hij doet gaat tegen het licht. Dus moet hij het heel precies volgens de regeltjes spelen. En dan blijkt hij toch niet zo sterk te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178117675
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je bedoelt die mannen die hun eigen weg gaan? ;)
Ja en dat zijn ook de mannen die Nederland graag vrij van vreemde culturen zien, wat nogal tegenstrijdig is of het moet een homo erotische fantasie zijn.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:55:31 #261
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178118121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze weet dat Trump niet in een positie zit om met leugens en intimidatie een zaak te winnen zoals hij dat wel kon doen in zijn huisjesmelker-tijd. Alles wat hij doet gaat tegen het licht. Dus moet hij het heel precies volgens de regeltjes spelen. En dan blijkt hij toch niet zo sterk te zijn.
Stormy Daniels weet precies waar ze mee bezig is, en wel van het begin af aan. Ze gaf ten eerste grif toe toen Trump er ff op wilde, met het idee "hier kan best wel eens een duur cadeau aan vast zitten." Toen Trump op campagne ging kreeg ze van een van zijn advocaten een afkoopsom, maar omdat die NIET door Trump was ondertekend (allicht niet, dan moet hij alles toegeven!), en in principe betaald werd door die advocaat is die geheimhoudingsclaim eigenlijk niet rechtsgeldig meer. Toen draaide ze handig de rollen om en gebruikte hetzelfde wapen wat Trump in het witte huis heeft geholpen: de media. Bovendien is haar keuze om een gespecialiseerde jurist op deze zaak te zetten weloverwogen. Ze had en heeft hem nu letterlijk bij de ballen. Het is een weloverwogen plan. Met kleine beetjes voert ze de media, tot Trump uiteindelijk barst. Als Hillary Clinton net zo geraffineerd als Stormy Daniels was geweest, hadden we nu een vrouwelijke president..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178118485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:
Toen Trump op campagne ging kreeg ze van een van zijn advocaten een afkoopsom, maar omdat die NIET door Trump was ondertekend (allicht niet, dan moet hij alles toegeven!), en in principe betaald werd door die advocaat is die geheimhoudingsclaim eigenlijk niet rechtsgeldig meer.
Waarom zou dat in hemelsnaam niet rechtsgeldig meer zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178118601
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou dat in hemelsnaam niet rechtsgeldig meer zijn?
Omdat je in het algemeen niet gebonden bent aan een overeenkomst als je hem niet getekend hebt. Wat ik er van begrijp moest Trump tekenen onder een alias maar heeft hij dat nooit gedaan. Dus Stormy's advocaat zegt nu: de NDA is nooit tot stand gekomen.
pi_178118670
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Omdat je in het algemeen niet gebonden bent aan een overeenkomst als je hem niet getekend hebt. Wat ik er van begrijp moest Trump tekenen onder een alias maar heeft hij dat nooit gedaan. Dus Stormy's advocaat zegt nu: de NDA is nooit tot stand gekomen.
Waarom zou Daniëls niet gewoon een NDA kunnen tekenen met de advocaat waarin ze afspreken dat zij bepaalde informatie niet openbaar mag maken?

Voor zover ik weet is het bij een unilaterale NDA niet noodzakelijk dat de partij waar de informatie die niet gedeeld mag worden betrekking op heeft ook een partij is in de NDA, dat kan ook een advocaat of een bedrijf zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178118700
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou Daniëls niet gewoon een NDA kunnen tekenen met de advocaat waarin ze afspreken dat zij bepaalde informatie niet openbaar mag maken?

Voor zover ik weet is het bij een unilaterale NDA niet noodzakelijk dat de partij waar de informatie die niet gedeeld mag worden betrekking op heeft ook een partij is in de NDA, dat kan ook een advocaat of een bedrijf zijn.
Ik ben geen Amerikaanse advocaat, dus mijn kennis is beperkt. Maar het argument van haar advocaat is: Trump ("D.D.") moest tekenen volgens de overeenkomst, heeft dat niet gedaan, waardoor de NDA nooit geldig is geworden. Of het klopt weet ik niet, maar dat is wat haar advocaat aandraagt.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:31:50 #266
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178118731
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou dat in hemelsnaam niet rechtsgeldig meer zijn?
Als jouw handtekening niet onder een contract staat, kun je er makkelijk onder uit.
Dat is althans bij ons op de afdeling acquisitie een eerste grondregel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:36:43 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178118803
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik ben geen Amerikaanse advocaat, dus mijn kennis is beperkt. Maar het argument van haar advocaat is: Trump ("D.D.") moest tekenen volgens de overeenkomst, heeft dat niet gedaan, waardoor de NDA nooit geldig is geworden. Of het klopt weet ik niet, maar dat is wat haar advocaat aandraagt.
En daar zit hem de kneep. Het is ofwel bekennen dat Trump voor het pseudoniem D.D. staat, en dan kan Daniels niet meer in het openbaar spreken, maar staat die bekentenis wél. ofwel hij blijft het allemaal ontkennen en dan maakt het geen reet meer uit. En komt alles op tafel. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178118825
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik ben geen Amerikaanse advocaat, dus mijn kennis is beperkt. Maar het argument van haar advocaat is: Trump ("D.D.") moest tekenen volgens de overeenkomst, heeft dat niet gedaan, waardoor de NDA nooit geldig is geworden. Of het klopt weet ik niet, maar dat is wat haar advocaat aandraagt.
Geen handtekening zou het natuurlijk een ander verhaal maken, maar de genoemde partijen in de NDA zijn '"EC, LCC" and/or "David Dennisson"' aan de kant van Trump. Alles is wel getekend door EC, dus ik denk niet dat die handtekening van David zelf erg noodzakelijk is bij een of/of-constructie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178118893
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen handtekening zou het natuurlijk een ander verhaal maken, maar de genoemde partijen in de NDA zijn '"EC, LCC" and/or "David Dennisson"' aan de kant van Trump. Alles is wel getekend door EC, dus ik denk niet dat die handtekening van David zelf erg noodzakelijk is bij een of/of-constructie.
Uiteindelijk gaat de rechter daar een uitspraak over doen. Maar die Avenatti komt over als een bijzonder kundige advocaat, dus ik denk dat er wel wat in zit.
pi_178118930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En daar zit hem de kneep. Het is ofwel bekennen dat Trump voor het pseudoniem D.D. staat, en dan kan Daniels niet meer in het openbaar spreken, maar staat die bekentenis wél. ofwel hij blijft het allemaal ontkennen en dan maakt het geen reet meer uit. En komt alles op tafel. :')
Hoezo, in de NDA staat helemaal niks over neuken verder. Daar staat gewoon in dat ze geen dingen over Trump mag zeggen. Feitelijk zou Trump alleen toegeven dat hij inderdaad een NDA heeft geregeld, maar waarover is onmogelijk vast te stellen op basis van de tekst van de NDA zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178118936
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen handtekening zou het natuurlijk een ander verhaal maken, maar de genoemde partijen in de NDA zijn '"EC, LCC" and/or "David Dennisson"' aan de kant van Trump. Alles is wel getekend door EC, dus ik denk niet dat die handtekening van David zelf erg noodzakelijk is bij een of/of-constructie.
Dat is één deel van het argument. Hij zei daarover dat and/or een specifieke betekenis heeft en op een specifieke manier gebruikt moet worden, maar daar zal een rechter naar moeten kijken. Hij zei wel precedent te hebben.

Een ander argument was dat Stormy weliswaar het geld heeft gekregen, maar dat er overige voorwaarden waren die zijn opgesteld, waar niét aan is voldaan. Wat die voorwaarden precies zijn, zijn ze niet heel duidelijk over geweest.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:48:08 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178118994
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen handtekening zou het natuurlijk een ander verhaal maken, maar de genoemde partijen in de NDA zijn '"EC, LCC" and/or "David Dennisson"' aan de kant van Trump. Alles is wel getekend door EC, dus ik denk niet dat die handtekening van David zelf erg noodzakelijk is bij een of/of-constructie.
Normaliter zou Trump er wel mee weg zijn gekomen, maar Daniels is iemand die zelf weinig te verbergen heeft en over de gebruikelijke muur van de Trump-intimidatie een schot voor de boeg heeft geplaatst, waar het juridisch team van Trump vooralsnog geen gepast antwoord op heeft. En verliest hij deze zaak, dan zullen er meer afgekochte zedenzaken van Trump heropend worden. Onderschat je niet in een pornoster, die zijn doorgaans gehaaider dan je denkt, ze hebben geen scrupules of schaamte.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178119017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is één deel van het argument. Hij zei daarover dat and/or een specifieke betekenis heeft en op een specifieke manier gebruikt moet worden, maar daar zal een rechter naar moeten kijken. Hij zei wel precedent te hebben.

Een ander argument was dat Stormy weliswaar het geld heeft gekregen, maar dat er overige voorwaarden waren die zijn opgesteld, waar niét aan is voldaan. Wat die voorwaarden precies zijn, zijn ze niet heel duidelijk over geweest.
Die kan je gewoon nalezen als je wilt, de hele NDA is openbaar. Staat weinig bijzonders in.

Maar als ik de claim in de rechtszaak zo lees is het uitsluitend zo dat die advocaat stelt dat alle drie de partijen moesten tekenen voordat het rechtsgeldig wordt waardoor Daniëls zich er nu niet aan zou hoeven te houden (er is immers geen rechtsgeldige NDA).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:50:16 #274
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178119018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is één deel van het argument. Hij zei daarover dat and/or een specifieke betekenis heeft en op een specifieke manier gebruikt moet worden, maar daar zal een rechter naar moeten kijken. Hij zei wel precedent te hebben.

Een ander argument was dat Stormy weliswaar het geld heeft gekregen, maar dat er overige voorwaarden waren die zijn opgesteld, waar niét aan is voldaan. Wat die voorwaarden precies zijn, zijn ze niet heel duidelijk over geweest.
Die info geven ze natuurlijk niet prijs, en dat is aardig slim.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178119034
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo, in de NDA staat helemaal niks over neuken verder. Daar staat gewoon in dat ze geen dingen over Trump mag zeggen. Feitelijk zou Trump alleen toegeven dat hij inderdaad een NDA heeft geregeld, maar waarover is onmogelijk vast te stellen op basis van de tekst van de NDA zelf.
Daarmee legitimeert hij wel het verhaal. Waarom zou je 130.000 dollar betalen aan iemand om niet te praten over iets dat nooit gebeurd is? Nu gebruikt hij Cohen als plausible deniability ("Cohen heeft dat geregeld, weet er niks van") en zwijgt het voor de rest dood.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:52:16 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178119047
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die kan je gewoon nalezen als je wilt, de hele NDA is openbaar. Staat weinig bijzonders in.

Maar als ik de claim in de rechtszaak zo lees is het uitsluitend zo dat die advocaat stelt dat alle drie de partijen moesten tekenen voordat het rechtsgeldig wordt waardoor Daniëls zich er nu niet aan zou hoeven te houden (er is immers geen rechtsgeldige NDA).
En waarom komen de advocaten van Trump dan niet met dit argument? Ik denk dat er meer complicaties in deze zaak zitten dan je denkt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 10:54:17 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178119073
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Daarmee legitimeert hij wel het verhaal. Waarom zou je 130.000 dollar betalen aan iemand om niet te praten over iets dat nooit gebeurd is? Nu gebruikt hij Cohen als plausible deniability ("Cohen heeft dat geregeld, weet er niks van") en zwijgt het voor de rest dood.
Dan mag Cohen die afkoopsom betalen, met het risico dat er scherp wordt gekeken naar de geldstromen richting Cohen vanaf Trump. Maar dat hoef ik je niet te zeggen.. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178119134
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Daarmee legitimeert hij wel het verhaal. Waarom zou je 130.000 dollar betalen aan iemand om niet te praten over iets dat nooit gebeurd is? Nu gebruikt hij Cohen als plausible deniability ("Cohen heeft dat geregeld, weet er niks van") en zwijgt het voor de rest dood.
Ze mag ergens niet over praten, maar waar ze niet over mag praten is niet heel strikt gedefinieerd. Volgens Daniëls mag ze niet praten over een affaire, maar wie zegt dat dat zo is? De NDA niet in ieder geval.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En waarom komen de advocaten van Trump dan niet met dit argument? Ik denk dat er meer complicaties in deze zaak zitten dan je denkt.
Waarschijnlijk omdat ze nog niet zijn gehoord door de rechtbank, als dat überhaupt al nodig is. Die zaak is pas een week of twee geleden ingediend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178119199
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 10:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze mag ergens niet over praten, maar waar ze niet over mag praten is niet heel strikt gedefinieerd. Volgens Daniëls mag ze niet praten over een affaire, maar wie zegt dat dat zo is? De NDA niet in ieder geval.

[..]

Waarschijnlijk omdat ze nog niet zijn gehoord door de rechtbank, als dat überhaupt al nodig is. Die zaak is pas een week of twee geleden ingediend.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zullen geloven dat de NDA over iets anders dan de affaire gaat :')
pi_178119225
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zullen geloven dat de NDA over iets anders dan de affaire gaat :')
Ongetwijfeld geloven veel mensen dat, maar mijn punt is dat je dat nooit zeker kan weten op basis van de tekst van de NDA. Daar staat het niet specifiek in.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 11:10:50 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178119347
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zullen geloven dat de NDA over iets anders dan de affaire gaat :')
Ach, het is meer een kwestie van ervoor kiezen om het niet te geloven, natuurlijk, de hele evangelical wereld zit er vol mee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 11:36:20 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178119911
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ongetwijfeld geloven veel mensen dat, maar mijn punt is dat je dat nooit zeker kan weten op basis van de tekst van de NDA. Daar staat het niet specifiek in.
Tja, dan moet Trump of zijn advocaat het maar bij de rechter komen uitleggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178119949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Tja, dan moet Trump of zijn advocaat het maar bij de rechter komen uitleggen.
Ik zou ook niet weten waarom de advocaat van Trump bij de rechter moet gaan uitleggen of de NDA betrekking heeft op een affaire.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 11:44:41 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178120112
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou ook niet weten waarom de advocaat van Trump bij de rechter moet gaan uitleggen of de NDA betrekking heeft op een affaire.
Omdat ze 20 miljoen willen. Dan komt er meestal wel een rechter aan te pas. Mochten ze geen 20 miljoen eisen gaan alle andere vrouwen die een NDA hebben ook uit de school klappen. Dus ze moeten wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:45:43 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120135
https://www.politico.com/(...)n-republicans-485678

De vraag is: Gaat Trump op zijn gebruikelijke manier campagne voeren in Arizona? dan kan het best wel eens weggegooid geld zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:48:31 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat ze 20 miljoen willen. Dan komt er meestal wel een rechter aan te pas. Mochten ze geen 20 miljoen eisen gaan alle andere vrouwen die een NDA hebben ook uit de school klappen. Dus ze moeten wel.

het is toch lastiger dan je denkt om de deksel op de beerput te houden.. :7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 11:52:23 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178120337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

het is toch lastiger dan je denkt om de deksel op de beerput te houden.. :7
Hij had gewoon niet moeten bluffen. Stormy trollt hem gewoon. Bigly.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:53:22 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120375
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij had gewoon niet moeten bluffen. Stormy trollt hem gewoon. Bigly.
echt wel. Stormy for president! ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178120415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat ze 20 miljoen willen. Dan komt er meestal wel een rechter aan te pas.
Als ze dat al gaan eisen hoeven ze alleen aan te tonen dat Daniëls de NDA geschonden heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 11:56:16 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120474
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ze dat al gaan eisen hoeven ze alleen aan te tonen dat Daniëls de NDA geschonden heeft.
Van wie? van Cohen of van Trump?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 11:58:04 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178120527
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ze dat al gaan eisen hoeven ze alleen aan te tonen dat Daniëls de NDA geschonden heeft.
Nou nee. Dan moeten ze aantonen dat er schade is geleden. Dat gaat een beetje lastig bij Trump:

"Nou meneer de rechter, DANKZIJ Stormy lijkt het alsof ik ontrouw ben etc."
- "Grab m by the pussy"
"Sorry, dat is anders. Ik wil miljoenen."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:00:12 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou nee. Dan moeten ze aantonen dat er schade is geleden. Dat gaat een beetje lastig bij Trump:

"Nou meneer de rechter, DANKZIJ Stormy lijkt het alsof ik ontrouw ben etc."
- "Grab m by the pussy"
"Sorry, dat is anders. Ik wil miljoenen."
Dat zal dan de eerste keer zijn dat hij geld vangt bij een hoer in plaats er voor te betalen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178120633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou nee. Dan moeten ze aantonen dat er schade is geleden. Dat gaat een beetje lastig bij Trump:

"Nou meneer de rechter, DANKZIJ Stormy lijkt het alsof ik ontrouw ben etc."
- "Grab m by the pussy"
"Sorry, dat is anders. Ik wil miljoenen."
Nee, ze moeten allereerst aantonen dat de NDA gebroken is natuurlijk. Daarna is Daniëls aansprakelijk voor ¤ 1.000.000,- per breuk. Ze is er zelf in die NDA mee akkoord gegaan dat dit bedrag redelijk is per aanspraak.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 12:05:45 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178120742
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ze moeten allereerst aantonen dat de NDA gebroken is natuurlijk. Daarna is Daniëls aansprakelijk voor ¤ 1.000.000,- per breuk. Ze is er zelf in die NDA mee akkoord gegaan dat dit bedrag redelijk is per aanspraak.
Nope.

Het was al bekend door het interview in 2011 dat er wat gebeurd was.
Ten tweede maakte Cohen het nog eens een keer openbaar.
Ten derde is 1 miljoen te hoog om zomaar toegekend te worden. Standaard praktijk is dat dat soort bedragen als een onredelijke clausule worden gezien en de rechter schrapt die dan eigenlijk altijd.

Waarom denk je dat Trump niet in de aanval durft te gaan? Stormy heeft hem bij de nootjes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178120749
Mag toch hopen dat het niet een lullig seksschandaal is dat tot de ondergang leidt van Trump. Die man verdient het om in de geschiedenisboeken te verdwijnen als een schurk en een schande voor zijn land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:06:09 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120758
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ze moeten allereerst aantonen dat de NDA gebroken is natuurlijk. Daarna is Daniëls aansprakelijk voor ¤ 1.000.000,- per breuk. Ze is er zelf in die NDA mee akkoord gegaan dat dit bedrag redelijk is per aanspraak.
Met WIE is ze akkoord gegaan? Cohen? dan kan ze zeggen wat ze wil, daar heeft ze geen affaire mee gehad. Trump? dan is het een andere zaak. Maar zijn naam staat niet op die NDA..

tjaa... #hoedan?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 12:07:56 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178120799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Mag toch hopen dat het niet een lullig seksschandaal is dat tot de ondergang leidt van Trump. Die man verdient het om in de geschiedenisboeken te verdwijnen als een schurk en een schande voor zijn land.
Het is altijd de cover-up.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:08:11 #298
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Mag toch hopen dat het niet een lullig seksschandaal is dat tot de ondergang leidt van Trump. Die man verdient het om in de geschiedenisboeken te verdwijnen als een schurk en een schande voor zijn land.
Ik heb al eerder opgemerkt hier dat Trump ten val komt door een onbeduidend vergrijp.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178120812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met WIE is ze akkoord gegaan? Cohen? dan kan ze zeggen wat ze wil, daar heeft ze geen affaire mee gehad. Trump? dan is het een andere zaak. Maar zijn naam staat niet op die NDA..

tjaa... #hoedan?
Nja ik weet niet precies of dit vergelijkbaar is, maar ik werk in de zorgsector en heb ook geheimhoudingsplicht moeten tekenen, dat gaat over patiënten, maar er is geen een patiënt die zelf hiervoor getekend heeft.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:09:53 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120847
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:08 schreef koemleit het volgende:

[..]

Nja ik weet niet precies of dit vergelijkbaar is, maar ik werk in de zorgsector en heb ook geheimhoudingsplicht moeten tekenen, dat gaat over patiënten, maar er is geen een patiënt die zelf hiervoor getekend heeft.
Ik denk niet dat Trump ook kwijlend op een bed ligt te reutelen.

Althans, daar ga ik van uit..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:10:13 #301
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178120856
volgende
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')