Watquote:Op zondag 25 maart 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Wow wat een saaie race man. Max Verstappen ook matig, zou hij aan het stagneren zijn in zijn ontwikkeling? Veel mensen verwachten dat hij wereldkampioen wordt dit jaar.
geloven is iets voor de kerk, of een ander religekken pand.....quote:Op zondag 25 maart 2018 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de TS wel, en ik geloof de TS.
Vertrouwen mag wel?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geloven is iets voor de kerk, of een ander religekken pand.....
Wat voegt een tweede topic toe? Het gaat blijkbaar niet per se om de racequote:
Ja, weg met het 2e topic en weg met de zomertijdquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Veel mensen verwachten dat hij wereldkampioen wordt dit jaar.
Je doelt op mij?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Ik ben voor het tweede topic, maar vind dat hij best iets langer open mag om de race na te beschouwen.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Moet ik je post weer aanpassen?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, weg met het 2e topic en weg met de zomertijd
Hoe weet jij dat die Torro Rosso zo goed is dan?quote:Op zondag 25 maart 2018 10:13 schreef Tinos85 het volgende:
Honda ging tot nu toe goed maar mist behoorlijk wat snelheid. Die hebben nog een hoop te verbeteren willen ze met het eind van het jaar op het niveau van Renault zitten.
Ik wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.
Trolletjes natuurlijk wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijkenquote:Op zondag 25 maart 2018 11:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben voor het tweede topic, maar vind dat hij best iets langer open mag om de race na te beschouwen.
Gelukkig zeg je het zelf. Opheffen dat tweede topic dusquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Het zou nog beter zijn als Fok gewoon eens een beetje stringenter beleid zou hebben tegen gespam en getroll zoals Tweakers dat bijvoorbeeld wel heeft, maar ja dan ben je binnen de kortste keren de top 10 users qua aantal posts kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijken
En laat hem langer open en je krijgt weer gezeur over het twee topics moeten volgen, het is nog een beetje aftasten wat het beste werkt.
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trolletjes natuurlijk wel.
Toch viel het mij wel iets tegen dit weekend. Kwalificeert zich wel voor zijn teamgenoot, maar daar had ik nog wel een eerste startrij ingezeten en dan rij je een hele andere wedstrijd.
Start was tactisch gezien niet zo handig en die fout daarna natuurlijk ook niet. Ik snap wel dat hij er snel voorbij had gemoeten om nog iets van strijd te kunnen leveren met de eerste drie, maar dit kost je gewoon dure punten.
Lig persoonlijk zelf niet wakker van de trollen, de kennen we nu onderhand wel en dus gewoon negeren die hap.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als Fok gewoon eens een beetje stringenter beleid zou hebben tegen gespam en getroll zoals Tweakers dat bijvoorbeeld wel heeft, maar ja dan ben je binnen de kortste keren de top 10 users qua aantal posts kwijt.
Maar wat is die theoretische toegevoegde waarde dan?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijken
Ik heb nog geen postrace interviews gezien, maar het was niet alleen de spin. Ik zag hem wel vaker net over het randje zitten. Daarbij dien je in mijn ogen als coureur ook wel rekening te houden met het feit dat je auto niet lekker aanvoelt.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?
Als dat zo is dan is het ook gewoon pech. Natuurlijk hoop (en reken je misschien) op met na zo'n kwalificatie, maar je hebt niet altijd alles in de hand.
https://www.gpupdate.net/(...)ngericht-in-bocht-1/quote:Op zondag 25 maart 2018 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?
Als dat zo is dan is het ook gewoon pech. Natuurlijk hoop (en reken je misschien) op met na zo'n kwalificatie, maar je hebt niet altijd alles in de hand.
quote:Horner said Verstappen had damaged the rear of his car after running wide at the fast Turn 11/12 left-right complex on lap six, which left him struggling with sporadic losses of downforce.
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)ngericht-in-bocht-1/
Hij heeft z'n diffuser kapot gereden in ronde 6.
[..]
Misschien misschien misschienquote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.
Om eerlijk te zijn zie ik de meerwaarde ook nietquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Het team ziet hem ook glibberen en glijden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.
Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trolletjes natuurlijk wel.
Toch viel het mij wel iets tegen dit weekend. Kwalificeert zich wel voor zijn teamgenoot, maar daar had ik nog wel een eerste startrij ingezeten en dan rij je een hele andere wedstrijd.
Start was tactisch gezien niet zo handig en die fout daarna natuurlijk ook niet. Ik snap wel dat hij er snel voorbij had gemoeten om nog iets van strijd te kunnen leveren met de eerste drie, maar dit kost je gewoon dure punten.
Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Dat kon zijn team ook wel raden maar niet proberen betekent sowieso achterstand oplopen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.
Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams ze het zelfs nog lastig kan maken.
Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.
Divebomben is geen inhalen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.
Maar daarna moet je je wel gewoon realiseren dat een seizoen heel wat langer duurt dan één race en professioneel proberen zoveel mogelijk punten te halen. Wat dat betreft kan hij echt wel wat leren van RIC. Agressief als het kan, professioneel als het moet.
Mogelijk dat een kapotte diffuser daar ook wat mee te maken had....quote:Op zondag 25 maart 2018 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.
Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams het ze zelfs nog lastig kan maken.
Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Tanken en meerdere pitsstop?quote:Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018
Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Voooral in de tijd.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.
De topsnelheden zijn goed maar dat is dan ook het enige, het is dus of een slecht chassis of ze rijden met heel (te) weinig neerwaartse druk.
Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.
Denk dat het chassis het grootste probleem is op dit moment, de motor is sneller dan die van vorig jaar en ze zaten met McLaren al tegen de top 10 aan vorig jaar...
Hopelijk komen ze snel met wat updates.
Ook waar, ze moeten maar geen verwachtingen hebben en volledig inzetten op 2019 denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.
Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Een heel jaar voor Honda om aan hun motor te werken.
Het moet eerst nog duidelijk worden wat het regelement zal gaan zijn voor 2021.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |