Watquote:Op zondag 25 maart 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Wow wat een saaie race man. Max Verstappen ook matig, zou hij aan het stagneren zijn in zijn ontwikkeling? Veel mensen verwachten dat hij wereldkampioen wordt dit jaar.
geloven is iets voor de kerk, of een ander religekken pand.....quote:Op zondag 25 maart 2018 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de TS wel, en ik geloof de TS.
Vertrouwen mag wel?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geloven is iets voor de kerk, of een ander religekken pand.....
Wat voegt een tweede topic toe? Het gaat blijkbaar niet per se om de racequote:
Ja, weg met het 2e topic en weg met de zomertijdquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
Veel mensen verwachten dat hij wereldkampioen wordt dit jaar.
Je doelt op mij?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Ik ben voor het tweede topic, maar vind dat hij best iets langer open mag om de race na te beschouwen.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Moet ik je post weer aanpassen?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, weg met het 2e topic en weg met de zomertijd
Hoe weet jij dat die Torro Rosso zo goed is dan?quote:Op zondag 25 maart 2018 10:13 schreef Tinos85 het volgende:
Honda ging tot nu toe goed maar mist behoorlijk wat snelheid. Die hebben nog een hoop te verbeteren willen ze met het eind van het jaar op het niveau van Renault zitten.
Ik wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.
Trolletjes natuurlijk wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Eigenlijk niemand.
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijkenquote:Op zondag 25 maart 2018 11:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben voor het tweede topic, maar vind dat hij best iets langer open mag om de race na te beschouwen.
Gelukkig zeg je het zelf. Opheffen dat tweede topic dusquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Het zou nog beter zijn als Fok gewoon eens een beetje stringenter beleid zou hebben tegen gespam en getroll zoals Tweakers dat bijvoorbeeld wel heeft, maar ja dan ben je binnen de kortste keren de top 10 users qua aantal posts kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijken
En laat hem langer open en je krijgt weer gezeur over het twee topics moeten volgen, het is nog een beetje aftasten wat het beste werkt.
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trolletjes natuurlijk wel.
Toch viel het mij wel iets tegen dit weekend. Kwalificeert zich wel voor zijn teamgenoot, maar daar had ik nog wel een eerste startrij ingezeten en dan rij je een hele andere wedstrijd.
Start was tactisch gezien niet zo handig en die fout daarna natuurlijk ook niet. Ik snap wel dat hij er snel voorbij had gemoeten om nog iets van strijd te kunnen leveren met de eerste drie, maar dit kost je gewoon dure punten.
Lig persoonlijk zelf niet wakker van de trollen, de kennen we nu onderhand wel en dus gewoon negeren die hap.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als Fok gewoon eens een beetje stringenter beleid zou hebben tegen gespam en getroll zoals Tweakers dat bijvoorbeeld wel heeft, maar ja dan ben je binnen de kortste keren de top 10 users qua aantal posts kwijt.
Maar wat is die theoretische toegevoegde waarde dan?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het nog een beetje rustig omdat het een ochtendrace was. In Bahrein zal de werkelijke toegevoegde waarde veel meer blijken
Ik heb nog geen postrace interviews gezien, maar het was niet alleen de spin. Ik zag hem wel vaker net over het randje zitten. Daarbij dien je in mijn ogen als coureur ook wel rekening te houden met het feit dat je auto niet lekker aanvoelt.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?
Als dat zo is dan is het ook gewoon pech. Natuurlijk hoop (en reken je misschien) op met na zo'n kwalificatie, maar je hebt niet altijd alles in de hand.
https://www.gpupdate.net/(...)ngericht-in-bocht-1/quote:Op zondag 25 maart 2018 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet toch niet of wat hij beweert over schade aan de auto, al voor de spin, waar is?
Als dat zo is dan is het ook gewoon pech. Natuurlijk hoop (en reken je misschien) op met na zo'n kwalificatie, maar je hebt niet altijd alles in de hand.
quote:Horner said Verstappen had damaged the rear of his car after running wide at the fast Turn 11/12 left-right complex on lap six, which left him struggling with sporadic losses of downforce.
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)ngericht-in-bocht-1/
Hij heeft z'n diffuser kapot gereden in ronde 6.
[..]
Misschien misschien misschienquote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.
Om eerlijk te zijn zie ik de meerwaarde ook nietquote:Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen"
Het team ziet hem ook glibberen en glijden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.
Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trolletjes natuurlijk wel.
Toch viel het mij wel iets tegen dit weekend. Kwalificeert zich wel voor zijn teamgenoot, maar daar had ik nog wel een eerste startrij ingezeten en dan rij je een hele andere wedstrijd.
Start was tactisch gezien niet zo handig en die fout daarna natuurlijk ook niet. Ik snap wel dat hij er snel voorbij had gemoeten om nog iets van strijd te kunnen leveren met de eerste drie, maar dit kost je gewoon dure punten.
Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.
Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Dat kon zijn team ook wel raden maar niet proberen betekent sowieso achterstand oplopen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.
Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams ze het zelfs nog lastig kan maken.
Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.
Divebomben is geen inhalen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.
Maar daarna moet je je wel gewoon realiseren dat een seizoen heel wat langer duurt dan één race en professioneel proberen zoveel mogelijk punten te halen. Wat dat betreft kan hij echt wel wat leren van RIC. Agressief als het kan, professioneel als het moet.
Mogelijk dat een kapotte diffuser daar ook wat mee te maken had....quote:Op zondag 25 maart 2018 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.
Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams het ze zelfs nog lastig kan maken.
Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Tanken en meerdere pitsstop?quote:Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018
Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Voooral in de tijd.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.
De topsnelheden zijn goed maar dat is dan ook het enige, het is dus of een slecht chassis of ze rijden met heel (te) weinig neerwaartse druk.
Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.
Denk dat het chassis het grootste probleem is op dit moment, de motor is sneller dan die van vorig jaar en ze zaten met McLaren al tegen de top 10 aan vorig jaar...
Hopelijk komen ze snel met wat updates.
Ook waar, ze moeten maar geen verwachtingen hebben en volledig inzetten op 2019 denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.
Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Een heel jaar voor Honda om aan hun motor te werken.
Het moet eerst nog duidelijk worden wat het regelement zal gaan zijn voor 2021.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.quote:
Ligt aan de halo.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet
Ze zijn ook heel veel zwaarder en kunnen niet meer op nieuwe banden en weinig brandstof een korte stint rijden zoals Schumacher vaak deed in die tijd.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet
Kimi zal toch ook een beetje hetzelfde gevoel als Hamilton hebben, gewoon solide gereden maar toch 3e.quote:
Bandenoorlogquote:Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018
Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Gewoon power. De V10s hadden veel meer pk. In ruil daarvoor slurpten ze ook veel meer maar dat was in die tijd nog geen probleem .quote:Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018
Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Denk dat Gene die wielgun wel kan opeten op dit moment.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Bandenoorlog
V10 motor
Tanken
Traction Control
Vond deze nog van Gene Haas
[ afbeelding ]
Meeste FL nu worden ook met weinig brandstof gereden dus die gaat niet op. Maar je hebt wel een punt met het gewicht ja, scheelt meer dan 100kg met toen meen ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel veel zwaarder en kunnen niet meer op nieuwe banden en weinig brandstof een korte stint rijden zoals Schumacher vaak deed in die tijd.
het zijn nu gewoon een beetje lompe bakkenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk dat Gene die wielgun wel kan opeten op dit moment.
Traction control is wel een goeie idd en de V10 had idd gemiddeld meer vermogen. Al denk ik niet dat het tanken mee heeft geholpen, Ricciardo was ook licht toen hij de FL zette vandaag.
[..]
Meeste FL nu worden ook met weinig brandstof gereden dus die gaat niet op. Maar je hebt wel een punt met het gewicht ja, scheelt meer dan 100kg met toen meen ik.
Kubica kwam ook met soortgelijke kritiek, want volgetankt met brandstof is het net een bus ipv een racewagenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn nu gewoon een beetje lompe bakken
dagboekshit of gayposts ergens anders aubquote:Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan
Busje komt zoquote:Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn nu gewoon een beetje lompe bakken
Dus de CE en ES zitten al op 2 van 2 bij Bottasquote:Mercedes has changed the control electronics and energy store in Bottas’s car, as well as its gearbox, after the Finn crashed heavily exiting Turn 1 in Q3 on Saturday.
Die regels... kom op zegquote:Op zondag 25 maart 2018 13:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Busje komt zo
also:
https://www.motorsport.co(...)nalty-limit-1018558/
[..]
Dus de CE en ES zitten al op 2 van 2 bij Bottas
fuel flow limiet en beperktere hoeveelheid brandstof waardoor ze in de race niet volluit kunnen gaan. In de kwalificatie wel en dan zijn ze ook sneller, ruim 3 seconden.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet
Daar heb je een puntquote:Op zondag 25 maart 2018 13:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
fuel flow limiet en beperktere hoeveelheid brandstof waardoor ze in de race niet volluit kunnen gaan. In de kwalificatie wel en dan zijn ze ook sneller, ruim 3 seconden.
Tijden van de kwalificatie in 2004 liggen ook veel dichter bij de racesnelheid dan nu.
Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon power. De V10s hadden veel meer pk. In ruil daarvoor slurpten ze ook veel meer maar dat was in die tijd nog geen probleem .
+1quote:Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan
Na de race m'n auto gewassen en daarna nog even het gaspedaal wat verder ingeduwd dan noodzakelijkquote:Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan
Dan had ik hem inderdaad verward met Grosjean.quote:Op zondag 25 maart 2018 14:04 schreef SnowOokami het volgende:
Speciaal voor vuurvlieg, het ultieme bewijs dat Magnussen voor Verstappen lag na de pitstop:
[ afbeelding ]
Kwalificatie is alleen sneller omdat men toen moest kwalificeren met racefuel. En op gegroefde banden. Dat vergeet je elke keer.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.
Feit dat ze nu brandstof moeten besparen en toen niet speelt wel mee.
Ze hebben dan ook jaren geprobeerd om de snelheid eruit te krijgen. Met succes, uiteraard. Dat ze dan ten opzichte van het dieptepunt (toen de top van de GP2 sneller was dan de langzaamste F1-auto's) weer aanmerkelijk sneller zijn, maakt niet dat ze sneller dan ooit zijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.
Feit dat ze nu brandstof moeten besparen en toen niet speelt wel mee.
Dat snap ik ook niet. En niet alleen dat het met de gun fout gaat maar waarom gaat het licht de 2de ook op groen terwijl dat niet moet.quote:Op zondag 25 maart 2018 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Toch begrijp ik niet hoe dat werkt. Pitstop gaat fout en je stuurt een auto de baan op terwijl een van de wielen niet goed vastzit. Oké, mag niet gebeuren, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Dan auto twee. Je wéét wat er fout ging bij de andere pitstop en dat overkomt je geen tweede keer. Desnoods duurt die pitstop twee keer zo lang. En wat gebeurt er? Nóg een keer dezelfde fout.
Hoe?
Geen idee of de monteur per ongeluk op de release knop drukte en er toen achterkwam dat die wiel moer nog niet goed vast zat. Maar degene voor de auto had niet weg mogen stappen en het licht vrij mogen geven idd.quote:Op zondag 25 maart 2018 14:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. En niet alleen dat het met de gun fout gaat maar waarom gaat het licht de 2de ook op groen terwijl dat niet moet.
twitter:HondaJP twitterde op zondag 25-03-2018 om 09:49:25 #F1jp 田辺豊治TDのレース後コメントが届きました。次戦に向けて今回の問題を解析し、再発防止を図っていきます。多くのご声援、本当にありがとうございました。のちほどホームページにレポートを掲載します。#ToroRossoHonda #AusGP https://t.co/8fucbQ2j5M reageer retweet
Ferrari had vooraf geen risico genomen en beide monteurs omgekochtquote:Op zondag 25 maart 2018 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Toch begrijp ik niet hoe dat werkt. Pitstop gaat fout en je stuurt een auto de baan op terwijl een van de wielen niet goed vastzit. Oké, mag niet gebeuren, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Dan auto twee. Je wéét wat er fout ging bij de andere pitstop en dat overkomt je geen tweede keer. Desnoods duurt die pitstop twee keer zo lang. En wat gebeurt er? Nóg een keer dezelfde fout.
Hoe?
of degene aan de pitmuur, zodat de lampjes gingen branden, terwijl de guns niet deden wat ze moesten doenquote:Op zondag 25 maart 2018 15:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ferrari had vooraf geen risico genomen en beide monteurs omgekocht
quote:Op zondag 25 maart 2018 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of degene aan de pitmuur, zodat de lampjes gingen branden, terwijl de guns niet deden wat ze moesten doen
Het lag toch ook aan z'n wagen...quote:Op zondag 25 maart 2018 16:20 schreef PSVCL het volgende:
Max moet eens kappen met keer op keer de wagen de schuld te geven,misschien
Igt het gewoon aan je rijgedrag en kan je niet beter
Don't feed the....quote:Op zondag 25 maart 2018 16:34 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Het lag toch ook aan z'n wagen...
Agressief rijden doet hij absoluut maar daardoor zijn vandaag geen problemen ontstaan als ik Horner mag geloven
Amerikanen he, geen enkele vorm van 'gun control' bij die lui..quote:Op zondag 25 maart 2018 16:23 schreef jpjedi het volgende:
Naar ik begreep draaiden de wielmoeren er scheef op waardoor ze voortijdig vastliepen (crossthreading). Dit werd gelijk doorgegeven met de opdracht de motor stil te leggen. Twee maal dus dezelfde fout en bij ervaren monteurs die vorig seizoen foutloos functioneerden. Klinkt als fout in de tooling maar vreemd genoeg iets dat zich bij de trainingen niet voor deed.
Ja, want Bottas was echt heel erg indrukwekkend vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:37 schreef Monolith het volgende:
Overwinning voor Vettel is wel één van de weinige positieve zaken aan deze race, al vrees ik dat Mercedes dat vrij snel met de nodige 1-2 races zal compenseren.
Monacoquote:Op zondag 25 maart 2018 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Well, that was BOOOARING! Ik snap werkelijk niet waarom er uberhaupt nog stratencircuits gebruikt worden in de F1. Op Montreal na, zijn ze allemaal ruk.
ik vond Hamilton toch aardig superieur zonder veel moeite tot aan de VSCquote:Op zondag 25 maart 2018 17:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, want Bottas was echt heel erg indrukwekkend vandaag.
Weinig gezien van de vermeende Mercedes-superioriteit, trouwens. Hoeveel sneller was de fastest lap van Ricciardo? Een halve seconde?
3.0 seconde voorsprong op Raikonnen in 19 rondjes (oftewel 0.15 per rondje) noem jij superieur?quote:Op zondag 25 maart 2018 17:39 schreef Tarado het volgende:
ik vond Hamilton toch aardig superieur zonder veel moeite tot aan de VSC
zonder veel moeite, dat is het probleem van de huidige F1, zeker op dit circuit hoef je vooraan alleen maar controlerend te rijdenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
3.0 seconde voorsprong op Raikonnen in 19 rondjes (oftewel 0.15 per rondje) noem jij superieur?
Als je niets van formule 1 snapt is dit misschien een logische reactie. Inhalen is hier vrijwel onmogelijk. Vandaar dat Bottas niet verder komt en Verstappen vast zat achter beduidend mindere teams.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, want Bottas was echt heel erg indrukwekkend vandaag.
Weinig gezien van de vermeende Mercedes-superioriteit, trouwens. Hoeveel sneller was de fastest lap van Ricciardo? Een halve seconde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |