abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180062952
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:59 schreef Jaume_I het volgende:
Jullie kunnen er natuurlijk van alles van vinden, maar dat lijkt me niet relevant. Als iemand zoiets niet wil, is dat iemands goed recht en hoeft diegene niet naakt de douchen omdat jullie toevallig wél je wetsuit op de parkeerplaats aantrekken.
Op zich wel weer grappig dat jij dat zegt in een subforum voor de 'minder jonge' FOKker terwijl ik uit dit topic opmaak dat je zelf hooguit 28 maar waarschijnlijk jonger bent.

Ik (37) vind het ook een heel rare gewoonte en typisch iets wat voor de 'minder jonge' moeilijk te bevatten is. Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze, maar als je zegt dat de mening van een ander hierin toch niet relevant is, ben je toch in een raar topic verzeild om de jouwe te verkondigen.

Niet naakt douchen?
Persoonlijk vind ik dat net zo raar (en onhygiënisch) als je onderbroek aanhouden onder je zwembroek in het zwembad.

En waar ik aan merk dat ik ouder word?
Nou, vroeger kon ik met gemak 2 of 3 keer achter elkaar, in een uurtje, eh, eh, laten we het 'de liefde bedrijven' noemen.
Dat lukt me echt niet meer. Functioneel zeg maar.

Eh, dit is wel anoniem hè?
:@ >:)
Op maandag 29 januari 2018 10:31 schreef richolio het volgende:
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180065058
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:47 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Op zich wel weer grappig dat jij dat zegt in een subforum voor de 'minder jonge' FOKker terwijl ik uit dit topic opmaak dat je zelf hooguit 28 maar waarschijnlijk jonger bent.

Ik (37) vind het ook een heel rare gewoonte en typisch iets wat voor de 'minder jonge' moeilijk te bevatten is. Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze, maar als je zegt dat de mening van een ander hierin toch niet relevant is, ben je toch in een raar topic verzeild om de jouwe te verkondigen.

Niet naakt douchen?
Persoonlijk vind ik dat net zo raar (en onhygiënisch) als je onderbroek aanhouden onder je zwembroek in het zwembad.

En waar ik aan merk dat ik ouder word?
Nou, vroeger kon ik met gemak 2 of 3 keer achter elkaar, in een uurtje, eh, eh, laten we het 'de liefde bedrijven' noemen.
Dat lukt me echt niet meer. Functioneel zeg maar.

Eh, dit is wel anoniem hè?
:@ >:)
Mijn record is 5 keer in anderhalf uur :@

Voelde op het laatst ook niet echt fijn meer :')
Nu bijna 40, maar vind 2 keer per uur meer dan genoeg :')
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:49:31 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180065967
Oh, is het nu zo'n topic geworden waarin de knullen gaan opscheppen over hun seksuele kunstjes en hun minimale 20 centimeter? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_180066272
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:49 schreef golfer het volgende:
Oh, is het nu zo'n topic geworden waarin de knullen gaan opscheppen over hun seksuele kunstjes en hun minimale 20 centimeter? :')
Nog een symptoom van ouderdom: je vermogen om begrijpend te lezen neemt sterk af.
Op maandag 29 januari 2018 10:31 schreef richolio het volgende:
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_180073444
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:49 schreef golfer het volgende:
Twee keer per uur opscheppen noemen :') :') :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')