abonnement Unibet Coolblue
pi_493324
Beste Ali,

Bij deze het bewijsmateriaal van het antecedentenonderzoek dat ik op mezelf heb losgelaten:
Mijn eerste posting in dit forum:
Dit ging over een foutje op de Big Brother website.
Mijn tweede posting: ging over mijn website. Is om onduidelijke redenen op slot gegaan.
Mijn derde posting: geplaatst in het De Bus gedeelte. Ging weliswaar over mijn site, maar is nooit op slot gedaan.
Mijn vierde posting is op slot gedaan door Danny omdat het beter in een ander topic geplaatst kon worden.
Mijn vijfde posting was een reactie op de vraag naar BBSpy. Ik heb overigens met de maker van BBSpy (Rob Lans) afgesproken dat ik zijn programma ook vanaf mijn server beschikbaar mag stellen. Statistieken over het aantal keren dat het progje gedownload is, mag hij altijd inzien.
Mijn zesde posting ging over mijn site. Is op slot gegaan omdat het beter in een andere thread geplaatst kon worden.
Mijn zevende posting ging over het feit dat ik door John de Mol Producties op het matje geroepen was, waardoor mijn site verplaatste. Deze posting resulteerde in een erg interessante discussie, al zeg ik het zelf. Is ook nooit op slot gedaan.
Mijn achtste posting ging over mijn site en had wederom beter in een andere thread geplaatst kunnen worden.
Mijn laatste posting was op de 'nacht van Ed' toen de Big Brother website plat ging na afloop van de uitzending. Ik heb daar over bericht. Uiteindelijk is deze thread als ENIGE op slot gegaan omdat het als 'spam' betiteld werd en dit is bijna een maand geleden.

Dusss.....

Maar goed, ik zal het ook nog een keer posten in http://www.fokforum.nl/showtopic/17089

Later,

Koenie.
www.bb.koenie.com

www.koenie.com
pi_493339
Heb ook maar even gekeken.
En concludeer dat 1 posting geen reclame was voor je eigen site.
pi_493347
Topic Ali :

Dacht ik toch dat het om Darius ging....

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_493353
Heb eigenlijk geen zin om op dit topic te reageren, maar aangezien ik ervanuit ga dat je dit me via email had gemeld als die nog in het profiel had gestaan, doe ik het toch maar even.

Ben het dus met Cartman eens dat je vrijwel alleen post om je site onder de aandacht te brengen. Soms onder het mom van: 'site ligt plat, bij mij doet alles het nog wel' of iets degelijks. Dat gedoe met endemol ook, daar heb je een aantal topics over geopend, die een slotje hebben gekregen omdat het in andere topics kon. Je opende telkens weer aparte topics, om de aandacht te blijven trekken, terwijl je weet dat het niet mag. Daar gaat het bij mij om. Dat is namelijk spammen. Dat het slotje vervolgens de mededeling meekrijgt dat het beter in een ander topic kan, wil niet zeggen dat het geen spam is. Dus wat dat betreft overtuigt je antecedentenonderzoekje mij niet.

Ik snap best wel waarvoor je het doet, immers als ik een site zou hebben wil ik ook zoveel mogelijk bezoekers, want daar doe ik het voor, maar het mag gewoon niet. En ik ergerde mij er vanmiddag aan dat ik juist van jou weer eens 1 zag opduiken.

Dus doe je niet voor als een boeman, want je weet dondersgoed dat al die topics er zijn om te spammen.

MMocht je het niet met mij eens zijn dan stel ik je voor om deze discussie verder te voeren via: bb@alisalami.com

Hatsjoe!
  zaterdag 25 november 2000 @ 18:56:00 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_493355
Je had moderator moeten worden, Ali...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_493359
dat wil ie toch ook?)
pi_493364
Duh,

Dan had ik iets politieker gereageerd in dat andere topic.

Ik kan jullie wel vertellen waarom ik dit doe....

*fluistert*IK HAAT RECLAME!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 25-11-2000 19:02]

Hatsjoe!
pi_493396
quote:
Op 25 november 2000 19:02 schreef Ali Salami het volgende:

*fluistert*IK HAAT RECLAME!!!!


Dan moet je es bij Koenie gaan kijken...helemaal zonder reclame...zelfs de streams.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_493401
Hatsjoe!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')