abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178054970
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Nog nooit naar doornbos gekeken, en ik geef toe dat ik naar sky kijk en ik ben het met je eens dat Hamilton overhypt is. Maar als je onwaarheden ga posten en dan vervolgens mensen beschuldigd van niet naar de feiten kijken dan ben je gewoon blind voor de waarheid met je Vettel bril
Volgens mij was Bottas 7 keer sneller in de kwalificatie tegen Raikkonen 4 keer. Over racepace hoeven we het helemaal niet te hebben. Als ik mij niet vergis zaten daar ook nog weekenden met technische problemen voor Vettel bij.

Hamilton is natuurlijk geen prutser en hij heeft ook een paar keer heel hard uitgehaal richting Bottas in de zin van 7 tiende of meer. Maar Bottas heeft na de zomer ook een periode gehad waarin het ook echt helemaal niks was. Dan durf ik de stelling wel aan dat als Hamilton vanaf het begin af aan tov Bottas net zo had gepresteerd als Vettel tov Raikkonen het seizoen nooit spannend was geworden. Er was zelfs even sprake van dat Bottas Hamilton voorbij zou gaan. En dan heet het nu dat Hamilton een briljant seizoen heeft gereden en de Ferrari net zo snel was, wishful reporting zeg maar. Dat het zijn beste seizoen ooit was wil ik nog wel geloven, maar ja, we hebben het dan ook over een coureur die door zowel Rosberg als Button in dezelfde auto is verslagen en de nodige helpende handjes heeft gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178055325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij was Bottas 7 keer sneller in de kwalificatie tegen Raikkonen 4 keer. Over racepace hoeven we het helemaal niet te hebben. Als ik mij niet vergis zaten daar ook nog weekenden met technische problemen voor Vettel bij.

Hamilton is natuurlijk geen prutser en hij heeft ook een paar keer heel hard uitgehaal richting Bottas in de zin van 7 tiende of meer. Maar Bottas heeft na de zomer ook een periode gehad waarin het ook echt helemaal niks was. Dan durf ik de stelling wel aan dat als Hamilton vanaf het begin af aan tov Bottas net zo had gepresteerd als Vettel tov Raikkonen het seizoen nooit spannend was geworden. Er was zelfs even sprake van dat Bottas Hamilton voorbij zou gaan. En dan heet het nu dat Hamilton een briljant seizoen heeft gereden en de Ferrari net zo snel was, wishful reporting zeg maar. Dat het zijn beste seizoen ooit was wil ik nog wel geloven, maar ja, we hebben het dan ook over een coureur die door zowel Rosberg als Button in dezelfde auto is verslagen en de nodige helpende handjes heeft gekregen.
Bottas was de laatste 2 races in de kwalificatie sneller omdat lewis zn kampioenschap al binnen had en hij het wel mooi vond. Dan zijn het er opeens nog maar 5 over van wanneer het ergens om ging.
Voor zo ver ik weet waren de problemen met vettel dit jaar in japan en maleisie. Verder kan je het Vettel aanrekenen met zn Baku actie en zn singapore pincer maneuvere dat hij een sloot punten heeft verloren. Hamilton heeft bijvoorbeeld ook in baku de pech gehad dat zn headrest los kwam te zitten terwijl hij richting de overwinning reed.
Als vettel tov raikonnen had gepresteerd wat alonso tov raikonnen had gepresteerd had vettel met 2 vingers in zn neus kampioen geweest, maar dan kom je weer met andere redenen waarom die vlieger niet op gaat.
En je kan zeggen door button verslagen en rosberg verslagen, maar welke grootheden heeft Vettel allemaal verslagen als teamgenoot?
pi_178055484
Voor wie de notebook nog gemist had


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 13:05:37 ]
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:05:13 #179
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_178055488
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 08:28 schreef Fer het volgende:

[..]

Pakt hem morgen als ze hun Ultrasofts gaan wisselen en Verstappen even de hammertime doet.
De redbulls zijn toch de enigen uit de top10 die op supersofts starten?
Rest op ultras?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonobo11 op 24-03-2018 13:13:36 ]
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:08:23 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178055550
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:05 schreef CrashO het volgende:
Voor wie de notebook nog gemist had
thanks ^O^
pi_178055652
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Zonder die fout was het 5 tienden op het Mercedes pretknopje, voor de Ferrari. Starten op een harder compound met een racepace die wel op orde lijkt. Zo slecht is het allemaal niet toch?

McLaren heeft trouwens wel briljant chassis. :')
Tis wel beter dan ik had verwacht :P maar ze zijn wel het 3e team met de Renault motor.

RBR is gewoon 1,7s los van Renault zelf (Q3) oO< die zullen dus ook wel niet blij zijn met zo'n gap.
pi_178055687
Super ronde van Hamilton. Gemiep over hem overal beetje zat. Hij is samen met Max grootste talent
pi_178055709
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe weergave van de stand links op het televisiescherm ( bij Ziggo ). Die sector tijden vond ik wel cool waar het groen of paars kleurt. Iets minder enthousiast ben ik over het gemis van de banden, welke er momenteel onder de auto zit. En wanneer de auto niet op de baan is, vond ik ook heel vaag.
pi_178055743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:16 schreef VacaLoca het volgende:
Super ronde van Hamilton. Gemiep over hem overal beetje zat. Hij is samen met Max grootste talent
Hij reed bijna perfect. Toch lijkt het me frustrerend voor hem dat het nu allemaal toegewezen wordt aan de party-modus. Zo kan je de beste zijn en het nooit echt claimen omdat je zoveel pk's ter beschikking hebt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:19:17 #185
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178055747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:16 schreef VacaLoca het volgende:
Super ronde van Hamilton. Gemiep over hem overal beetje zat. Hij is samen met Max grootste talent
Het is een groot talent, echter kan Vettel ook soms nog wel een super rondje neerzetten.

Ik vind het persoonlijk gewoon jammer dat Mercedes zo domineert met de party mode. Hamilton heeft nu imho het geluk dat hij bij het beste team zit.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 maart 2018 @ 13:19:38 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178055752
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:17 schreef MakkieR het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe weergave van de stand links op het televisiescherm. Die sector tijden vond ik wel cool waar het groen of paars kleurt. Iets minder enthousiast ben ik over het gemis van de banden, welke er momenteel onder de auto zit. En wanneer de auto niet op de baan is, vond ik ook heel vaag.
- Irritant dat er niet gewoon een P staat als iemand in de pits is (ipv dat hele vage onderscheid met wit/grijs)
- Te kleine letters
- +1 voor de graphics in z'n geheel, alleen de funcionaliteit zit nog niet helemaal lekker
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178055864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

- Irritant dat er niet gewoon een P staat als iemand in de pits is (ipv dat hele vage onderscheid met wit/grijs)
- Te kleine letters
- +1 voor de graphics in z'n geheel, alleen de funcionaliteit zit nog niet helemaal lekker
Inderdaad, vorig jaar stond er gewoon pit toch? als de auto in de pit straat stond netjes gekleurd in een rood vlakje, dat werkte prima. Godzijdank heb ik het kanaal op HDMI staan wat de letters superscherp maakt, met een scart is dit echt geen doen.

Ik hoop wel dat ze dit wel een beetje gaan aanpassen want er is nu veel onoverzichtelijk geworden.
pi_178055874
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:05 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

De redbulls zijn toch de enigen uit de top10 die op supersofts starten?
Rest op ultras?
Voor zover ik heb kunnen zien wel ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178055903
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Voor zover ik heb kunnen zien wel ja.
1 pitstop strategie als ik het goed begrepen heb.
  FOK!fotograaf zaterdag 24 maart 2018 @ 13:26:29 #190
842 Zorro
Z
pi_178055908
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

- Irritant dat er niet gewoon een P staat als iemand in de pits is (ipv dat hele vage onderscheid met wit/grijs)
- Te kleine letters
- +1 voor de graphics in z'n geheel, alleen de funcionaliteit zit nog niet helemaal lekker
Dat de tijden om en om gewisseld worden met hippe plaatjes van logo's mag ook direct afgeschoten worden. Zet die tijden er neer en laat dat lekker staan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_178055927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hij reed bijna perfect. Toch lijkt het me frustrerend voor hem dat het nu allemaal toegewezen wordt aan de party-modus. Zo kan je de beste zijn en het nooit echt claimen omdat je zoveel pk's ter beschikking hebt.
Als je wagen 7 tienden sneller is dan de anderen hoef je ook minder risicos te nemen. Op het moment dat meerdere wagens aan elkaar gelijk zijn dan kan een tiende 2 plekken schelen en loont het ook meer om risico te nemen.
Hamilton kan alleen maar verliezen door op de limiet te rijden
pi_178055930
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:26 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat de tijden om en om gewisseld worden met hippe plaatjes van logo's mag ook direct afgeschoten worden. Zet die tijden er neer en laat dat lekker staan.
Oh ja die was ik nog vergeten, waarom in vredesnaam die logo's. Alsof we niet weten wie bij wie rijdt.
pi_178055973
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:19 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het is een groot talent, echter kan Vettel ook soms nog wel een super rondje neerzetten.

Ik vind het persoonlijk gewoon jammer dat Mercedes zo domineert met de party mode. Hamilton heeft nu imho het geluk dat hij bij het beste team zit.
Ik kan me herinneren dat veel mensen hem voor gek uitmaakte omdat hij naar Mercedes ging.

"Het is een stap terug", "Lewis gaat voor het geld", "McLaren heeft een beter toekomstperspectief". Dat soort dingen.

En McLaren bood Lewis hetzelfde als Mercedes blijkbaar, maar maakte toch de weloverwogen stap naar Mercedes.

Natuurlijk geluk, maar ook gewoon een sprong in het diepe maken want niemand wist hoe Mercedes zou domineren (al zal Lewis wel wat meer inzage in de ontwikkelingen hebben gehad natuurlijk).

Gewoon verdiend dus. Jammer alleen dat het zo lang duurt. ;)
pi_178055975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:26 schreef MakkieR het volgende:

[..]

1 pitstop strategie als ik het goed begrepen heb.
Vraag me wel een beetje af hoe RB daarvan wil profiteren. Het lijkt me dat eerder naar binnen gaan je de undercut oplevert.
Als RB voor de teamstrategie gaat, dan kunnen ze hopen dat RIC de Ferrari's en Mercedessen op kan houden na een vroegere stop, waardoor Max kan profiteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178056303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

je kan het ook uitleggen als unsafe release, dan zou die Renault (ik weet niet van wie) ook gestraft moeten worden
Sainz en geen unsafe release imho. Zat er ver genoeg voor. Kwam alleen iets langzamer op gang.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178056312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:16 schreef VacaLoca het volgende:
Super ronde van Hamilton. Gemiep over hem overal beetje zat. Hij is samen met Max grootste talent
Ga toch weg man. Party mode op je auto en ineens 7 tiende "vinden". Mercedes heeft gewoon de beste auto (al jaren), dus zo gek is het niet.

Triest dat er überhaupt een kwalificatie modus opzit..

Buiten dat heb je vorig jaar niet gezien hoe moeilijk Hamilton het had, toen hij ineens in het verkeer zat en geen zak meer presteerde..

Hopelijk geven Ferrari, Red Bull en andere teams meer tegenstand tegen het oppermachtige Mercedes dit jaar, nog een saai jaar en F1 kan wel inpakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 13:49:31 ]
pi_178056383
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Party mode op je auto en ineens 7 tiende "vinden". Mercedes heeft gewoon de beste auto (al jaren), dus zo gek is het niet.

Triest dat er überhaupt een kwalificatie modus opzit..

Buiten dat heb je vorig jaar niet gezien hoe moeilijk Hamilton het had, toen hij ineens in het verkeer zat en geen zak meer presteerde..

Hopelijk geven Ferrari, Red Bull en andere teams meer tegenstand tegen het oppermachtige Mercedes dit jaar, nog een saai jaar en F1 kan wel inpakken.
Kan Hamilton niet meer sturen in verkeer of heeft zijn auto het lastiger dan de andere teams?

Want als we jouw redenering doortrekken naar Verstappen, de Verstappen van 2016 tov de Verstappen van 2017, dan presteerde hij in 2017 ook een stuk minder
pi_178056403
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vraag me wel een beetje af hoe RB daarvan wil profiteren. Het lijkt me dat eerder naar binnen gaan je de undercut oplevert.
Als RB voor de teamstrategie gaat, dan kunnen ze hopen dat RIC de Ferrari's en Mercedessen op kan houden na een vroegere stop, waardoor Max kan profiteren.
Vorig jaar won Vettel dankzij een overcut. Ham ging eerder naar binnen maar kwam na een paar rondjes vast achter max te zitten die nog niet gepit had. Vettel kon toen ronde tijden blijven die sneller waren dan wat Ham achter Max reed.
De undercut werkt alleen als je in clear air kan rijden of als je in kan halen.
pi_178056432
De smoesjes beginnen vroeg dit seizoen
pi_178056440
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan Hamilton niet meer sturen in verkeer of heeft zijn auto het lastiger dan de andere teams?

Want als we jouw redenering doortrekken naar Verstappen, de Verstappen van 2016 tov de Verstappen van 2017, dan presteerde hij in 2017 ook een stuk minder
De auto helpt gewoon heel veel, dat wil ik alleen maar zeggen. En ja, zijn auto heeft het lastiger in verkeer.

Nee, want het gaat niet om Verstappen.

De dominantie van Mercedes is gewoon niet leuk meer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')