abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178123742
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

?
"Megan en Kevin nemen deel aan Temptation Island omdat Kevin al enkele misstappen (lees: vijf) heeft begaan. Wanneer Megan dit de eerste keer ontdekte, nam ze wraak door zelf vreemd te gaan."

Dat staat in de OP.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178125752
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 14:15 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij 5 keer vreemd is gegaan en zij een keer uit wraak na de eerste keer van Kevin.
Zo staat t iig in de OP.
Ik was er allemaal niet bij helaas dus dunno precies. Maar Google maar even. Ik weet nog dat dat vreemdgaan van Megan alleen over zoenen ging, omdat ze het daar in een van de eerste afleveringen over gehad hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 16:12:45 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178126037
als Deborah wraak neemt hoop ik dat dat het met die Braziliaan is die Gino is zo een kneus ik gun hem zijn wipje niet.

Fabrizio en Danielle eigenlijk hetzelfde maar die Gino nog erger als hij scoort geloof ik niks meer van het programma.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178126117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
als Deborah wraak neemt hoop ik dat dat het met die Braziliaan is die Gino is zo een kneus ik gun hem zijn wipje niet.
Ik snap de haat op Gino niet zo, ja het is een apart kereltje, maar hij is dichter bij een mogelijk verleidsucces dan 80 procent van de andere gasten. Verder heeft hij al een paar avonden geïnvesteerd in geïnteresseerd luisteren naar gespreksstof over die lul van een Tim, dus in dat kader hoop ik dat zijn investeringen worden uitbetaald met op z'n minst een robbertje tongworstelen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:01 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178126145
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:17 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik snap de haat op Gino niet zo, ja het is een apart kereltje, maar hij is dichter bij een mogelijk verleidsucces dan 80 procent van de andere gasten. Verder heeft hij al een paar avonden geïnvesteerd in geïnteresseerd luisteren naar gespreksstof over die lul van een Tim, dus in dat kader hoop ik dat zijn investeringen worden uitbetaald met op z'n minst een robbertje tongworstelen.

het is een ontzettende kneus zonder game. Ik verheug me nu meer op de reactie van hem en Fabrizo als Deborah en Danielle met een andere kerel gaat dan de reacties van Tim en Mezdi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178126149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:17 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik snap de haat op Gino niet zo, ja het is een apart kereltje, maar hij is dichter bij een mogelijk verleidsucces dan 80 procent van de andere gasten. Verder heeft hij al een paar avonden geïnvesteerd in geïnteresseerd luisteren naar gespreksstof over die lul van een Tim, dus in dat kader hoop ik dat zijn investeringen worden uitbetaald met op z'n minst een robbertje tongworstelen.

eens hiermee. gun t m ook wel.
pi_178126360
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

het is een ontzettende kneus zonder game. Ik verheug me nu meer op de reactie van hem en Fabrizo als Deborah en Danielle met een andere kerel gaat dan de reacties van Tim en Mezdi.
'Zonder game' :')

Als hij haar in bed krijgt heeft zijn 'game' gewoon gewerkt.

Neemt niet weg dat hij verder heel gay overkomt inderdaad.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178126778
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Zonder game' :')

Als hij haar in bed krijgt heeft zijn 'game' gewoon gewerkt.

Neemt niet weg dat hij verder heel gay overkomt inderdaad.
Hij valt dan ook gewoon op vrouwen en mannen. Kan ie t altijd nog proberen bij 1 van de mannen (lijken me ook niet allemaal 100% hetero) als het bij Deborah niet lukt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 16:46:55 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178126841
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Zonder game' :')

Als hij haar in bed krijgt heeft zijn 'game' gewoon gewerkt.

Neemt niet weg dat hij verder heel gay overkomt inderdaad.
hij komt over als iemand die meer tot zijn recht is als deelnemer bij ik heb het nog nooit gedaan dan als verleider op Temptation dat noem ik no game.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 16:48:13 #260
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178126872
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:44 schreef Asil het volgende:

[..]

Hij valt dan ook gewoon op vrouwen en mannen. Kan ie t altijd nog proberen bij 1 van de mannen (lijken me ook niet allemaal 100% hetero) als het bij Deborah niet lukt.
die Kevin 2 zat volgens de jongens van Kurkdroog op het verkeerde eiland als verleider.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178126964
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:44 schreef Asil het volgende:

[..]

Hij valt dan ook gewoon op vrouwen en mannen. Kan ie t altijd nog proberen bij 1 van de mannen (lijken me ook niet allemaal 100% hetero) als het bij Deborah niet lukt.
Die gozer die samen met die Braziliaan er later bij is gekomen. Die is daar zeker wel voor in.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178127016
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hij komt over als iemand die meer tot zijn recht is als deelnemer bij ik heb het nog nooit gedaan dan als verleider op Temptation dat noem ik no game.
Ik denk dat hij bij Deborah wel de juiste 'game' toepast. Daar moet je niet bovenop springen. Die valt wel gewoon op pussy's. Dat heeft Gino gewoon heel goed aangevoeld denk ik :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 maart 2018 @ 16:56:53 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178127087
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bij Deborah wel de juiste 'game' toepast. Daar moet je niet bovenop springen. Die valt wel gewoon op pussy's. Dat heeft Gino gewoon heel goed aangevoeld denk ik :+
als ze nu op gino springt is dat omdat ze m instabiel is en hij haar de meeste aandacht heeft gegeven klopt het werkt maar zonder wat Tim allemaal geflikt heeft zou dat niet gelukt zijn .

ik hoop stiekem dat die Ronaldo er met de buit vandoor gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178127199
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

als ze nu op gino springt is dat omdat ze m instabiel is en hij haar de meeste aandacht heeft gegeven klopt het werkt maar zonder wat Tim allemaal geflikt heeft zou dat niet gelukt zijn .
Maar als Tim niets had gedaan zou het niemand zijn gelukt, Gino heeft perfect toegewerkt naar de situatie waarin Tim de mist in zou gaan. Een luisterend oor geboden, een beetje geluld, aangegeven dat hij haar wel zag zitten (niet al te best geacteerd maar goed) en vertrouwen gewonnen door haar te troosten. Er zijn dan nog vijf dagen om te scoren. Ze lijkt me niet het meisje dat nu vol op worstenjacht gaat, dus als Gino het nog rustig speelt, moet de laatste dreamdate een punt gedrukt worden.
pi_178127229
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

als ze nu op gino springt is dat omdat ze m instabiel is en hij haar de meeste aandacht heeft gegeven klopt het werkt maar zonder wat Tim allemaal geflikt heeft zou dat niet gelukt zijn .

ik hoop stiekem dat die Ronaldo er met de buit vandoor gaat.
Klopt. Maar zo werkt het soms wel gewoon. :s)

Was Joshua het gelukt als Kevin niet zo vaak vreemd was gegaan?

Was Cherise het gelukt als Tim niet zo'n downie was geweest?

Iemand versieren die bezet is valt sowieso samen met wat geluk.

Al lijkt me dat met Ronaldo ook wel lachen inderdaad. Ik gun of misgun het verder niemand. Als je al zo dom bent om met je vriend/vriendin aan zo'n programma mee te doen, mag van mij het hele eiland succes hebben. En als dat Gino is is dat Gino. Top tv . Daar kijk ik voor O+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178129443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:17 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik snap de haat op Gino niet zo, ja het is een apart kereltje, maar hij is dichter bij een mogelijk verleidsucces dan 80 procent van de andere gasten. Verder heeft hij al een paar avonden geïnvesteerd in geïnteresseerd luisteren naar gespreksstof over die lul van een Tim, dus in dat kader hoop ik dat zijn investeringen worden uitbetaald met op z'n minst een robbertje tongworstelen.

Gino is een eikel met zijn liegen over verliefde gevoelens.
pi_178129915
uiteindelijk gaan dezelfde dr met het succes vandoor. zo werkt het in t dagelijks leven toch ook. iemand die veel neukt neukt makkelijker omdat vrouwen een gewilde man aantrekkelijk vinden. joshua dit jaar heeft al twee x van bil mogen gaan (een keer met een verleidster als k de verhalen mag geloven) en danielle zat ook geil met m te dansen. vorig jaar werd er op karim gegeild door lisa en jolien.
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:37:22 #268
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178142025
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gino is een eikel met zijn liegen over verliefde gevoelens.
Klopt, maar dat is wel een beetje z'n taak natuurlijk :P

Joshua, Cherise en dergelijke doen precies hetzelfde hè?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:39:08 #269
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178142054
Zou me wel verbazen als Debra ergens op duikt. Snap dat ook niet zo goed. Volgens mij gaat die super depressief zitten zijn van de beelden van Tim.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178142148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:39 schreef Fretwork het volgende:
Zou me wel verbazen als Debra ergens op duikt. Snap dat ook niet zo goed. Volgens mij gaat die super depressief zitten zijn van de beelden van Tim.
Dit, ik denk niet dat zij uit is op wraak maar zich gewoon kut gaat voelen. Arme Gino...

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is wel een beetje z'n taak natuurlijk :P

Joshua, Cherise en dergelijke doen precies hetzelfde hè?
Dit, ze spelen het spelletje. Gaan lopen zeiken dat verleiders niet 100% eerlijk zijn zodat ze beter kunnen verleiden... :')
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:50:18 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178142244
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

het is een ontzettende kneus zonder game. Ik verheug me nu meer op de reactie van hem en Fabrizo als Deborah en Danielle met een andere kerel gaat dan de reacties van Tim en Mezdi.
Meer game dan 50% van de andere verleiders toch zeker wel :D
Waar is die bolle die in afl 2 al twee meiden hetzelfde verhaal vertelde, om er maar eentje te noemen?

Gino krijgt tenminste nog screentime en dat wil dus zeggen dat zijn "game" goed genoeg is ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:52:04 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178142292
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gino is een eikel met zijn liegen over verliefde gevoelens.
Dat is z'n taak toch?
De enige die echt z'n taak niet snapt is Fabrizio lijkt wel :D
Of hij heeft een HELE vreemde tactiek!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178143407
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 14:16 schreef marsan het volgende:

[..]

"Megan en Kevin nemen deel aan Temptation Island omdat Kevin al enkele misstappen (lees: vijf) heeft begaan. Wanneer Megan dit de eerste keer ontdekte, nam ze wraak door zelf vreemd te gaan."

Dat staat in de OP.
Vanwege wrok vreemdgaan vind ik niet hetzelfde. Laat staan zoenen vs seks.
pi_178143434
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is wel een beetje z'n taak natuurlijk :P

Joshua, Cherise en dergelijke doen precies hetzelfde hè?
Joshua heeft nooit gelogen over gevoelens. Cherise loog over het spelletje, maar ik geloof wel dat ze hem leuk vond. Dat veranderde alleen door zijn overdreven gedoe.
pi_178143455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is z'n taak toch?
De enige die echt z'n taak niet snapt is Fabrizio lijkt wel :D
Of hij heeft een HELE vreemde tactiek!
Het is niet je taak om te liegen, maar om te verleiden. Daarvoor hoef je niet te doen alsof je gevoelens hebt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')