abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:45:54 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_178142183
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vind de eerste Avengers vermakelijk maar op enkele oneliners en grappige situaties totaal niet memorabel, Age of Ultron was om te huilen en Civil War vond ik hypocriet en beroerd uitgewerkt. De solofilms zijn beter.
Ik vind The Avengers nog steeds erg goed. De film is erg quotable, maar dat ondermijnt niet de rode draad van hoe het zestal samenkomt, en heeft een aantal prima scènes. Of-ie memorabel is buiten een superhelden-context weet ik inderdaad niet; in het MCU zijn de gebeurtenissen natuurlijk erg belangrijk. Age of Ultron is minder goed, maar nog wel vermakelijk. Civil War heb ik onlangs nog niet herkeken, maar ik vind het goed dat dat uiteindelijk toch geen Avengers 2.5 is geworden, maar echt een Captain America-film. Wat ik minder sterk vond was de hele connectie met Age of Ultron; ik had het prima gevonden als er iets anders voor in de plaats was gekomen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:17:50 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178142877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vind The Avengers nog steeds erg goed. De film is erg quotable, maar dat ondermijnt niet de rode draad van hoe het zestal samenkomt, en heeft een aantal prima scènes. Of-ie memorabel is buiten een superhelden-context weet ik inderdaad niet; in het MCU zijn de gebeurtenissen natuurlijk erg belangrijk. Age of Ultron is minder goed, maar nog wel vermakelijk. Civil War heb ik onlangs nog niet herkeken, maar ik vind het goed dat dat uiteindelijk toch geen Avengers 2.5 is geworden, maar echt een Captain America-film. Wat ik minder sterk vond was de hele connectie met Age of Ultron; ik had het prima gevonden als er iets anders voor in de plaats was gekomen.
Avengers als film goed hoe ze bij elkaar komen? Samengeraapt en daar draait de film ook op. Het is wat Whedon in essentie wel goed kan: verschillende karakters bij elkaar gooien. Echter is Whedon ook een beetje een one trick pony en herhaalt hij vaak zetten.

Maar buiten de chemie wordt er "gewoon" een willekeurig buitenaards leger op ze losgelaten en daarna is het vrij spel. Weinig intiem of zelfs maar spannend. Het vermaakt, maar er staat bijzonder weinig op het spel. En dat dan ontzettend goed uitgevoerd. Het is veilig to the max.

En dat staat me een beetje tegen bij veel van de marvel films: veilig en weinig om het lijf. De buitenbeentjes doen het naast Iron Man nog wel het best in mijn ogen door iets te proberen wat daarvan afwijkt.

Nogmaals, ik vermaak me er mee, maar twee weken later weet ik vaak al niet meer waar het nu eigenlijk om ging.

Civil War een Captain America film? Nee, ik zag het echt als Avengers 2.5. De ontzettend geforceerde splitsing tussen cap en Iron Man vond ik één van de beroerdste ideeen tot nu toe in de serie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:23:40 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_178143025
Ja, alle Marvel-films zijn veilig. Dat is wel jammer; ik zou graag wat meer gedurfde zetten zien, maar de filmmakers die dat willen worden uiteindelijk weer van een film afgehaald, helaas.

Misschien dat Feige ooit nog het lef krijgt dat een beetje los te laten, maar ik gok van niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:32:58 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178143184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, alle Marvel-films zijn veilig. Dat is wel jammer; ik zou graag wat meer gedurfde zetten zien, maar de filmmakers die dat willen worden uiteindelijk weer van een film afgehaald, helaas.

Misschien dat Feige ooit nog het lef krijgt dat een beetje los te laten, maar ik gok van niet.
Ik vond GOTG op zich, binnen t MCU, best een gedurfde zet.
Net als de total anders van toon zijnde Thor Ragnarok.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:40:21 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_178143348
Ja, misschien wel. Die waren origineler dan de andere films. Da's wel waar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 28 maart 2018 @ 10:51:19 #56
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_178143621
Het zou mij niet verbazen als Loki de eerste is die gaat in het begin van de film, dat zet de film wel op scherp.

Op basis van de trailers verwacht ik dat het probleem met de personages opgelost wordt door verschillende verhaallijnen met kleinere groepjes. De grote battle pas in Avengers 4?
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:13:06 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178144059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, alle Marvel-films zijn veilig. Dat is wel jammer; ik zou graag wat meer gedurfde zetten zien, maar de filmmakers die dat willen worden uiteindelijk weer van een film afgehaald, helaas.

Misschien dat Feige ooit nog het lef krijgt dat een beetje los te laten, maar ik gok van niet.
-Ant-man vond ik leuk want anders
-Guardians gaf me een ontzettend Star Wars gevoel en durfde het anders aan te pakken
-Thor waren altijd de buitenbeentjes met Shakespeare in space tot What we do as a gladiator kwam, beide stijlen relatieve stijlbreuken.

Het uitblijven van alteveel effect werd zeer oppervlakkig in Civil War besproken, waarna een vliegveld geleveld wordt tijdens de finale. Dat vind ik redelijk hypocriet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:04:31 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178145068
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:39 schreef Karstman het volgende:

[..]

En een big death. Ik ga er toch vanuit dat 1 of misschien meer van de Avengers het einde niet halen.
Ga ik ook van uit. Waarschijnlijk van de oudere veteranen. Hulk, Iron Man, Cap (al denk ik dat die nog wel blijft, Thor, etc. En dan misschien een belangrijk secundair karakter. Scarlet Witch of zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178145183
Cap of Iron Man lijken mij het meest logisch. En iemand als Scarlet Witch kan ook wel ja. Misschien zelfs SpiderMan, de weg vrij makend voor Miles Morales maar er is al een vervolg voor Homecoming aangekondigd dus dat zal wel niet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 maart 2018 @ 12:14:08 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178145240
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:39 schreef Karstman het volgende:

[..]

En een big death. Ik ga er toch vanuit dat 1 of misschien meer van de Avengers het einde niet halen.
Captain America denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:42:22 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178149613
Zou Vision er ook niet aangaan zonder steen in z'n kop?
Lekker drama met Scarlet Witch, die dan vervolgens flipt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178152395
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Captain America denk ik.
nee, MAGA :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178153492
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
toffe posters
Volgens mij is dat ook het enige wat een beetje aantrekt. Voor de rest lijkt mij dit allemaal erg veel overkill van dit genre waardoor je op een bepaalt moment zegt: " Pffff.geen zin dit meer te volgen/ te bekijken."
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:10:10 #64
370352 I
Eye for an I
pi_178154294
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:31 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook het enige wat een beetje aantrekt. Voor de rest lijkt mij dit allemaal erg veel overkill van dit genre waardoor je op een bepaalt moment zegt: " Pffff.geen zin dit meer te volgen/ te bekijken."
De posters van een film zijn de enige die mensen aantrekken? _O- Ik denk dat je daar toch wel een beetje verkeerd over denkt.
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:15:22 #65
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_178164853
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:31 schreef Iwanius het volgende:
" Pffff.geen zin dit meer te volgen/ te bekijken."
Hier zijn we nog niet, maar het zit er wel langzaam aan te komen. De markt begint langzaam te verzadigen, daar heb je gelijk in. De Infinity Wars is wel een saga waar iedereen op zit te wachten, maar daarna?

Mijn verwachting is dat het na de Infinity Wars wel redelijk in elkaar zal zakken. Op dat punt zullen de meeste mensen, ook veel fans, het wel gezien hebben.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 11:33:47 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178167222
Gezien de bioscoophits denk ik dat Marvel echt nog wel jaren doorgaat hoor.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 29 maart 2018 @ 11:55:30 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178167555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gezien de bioscoophits denk ik dat Marvel echt nog wel jaren doorgaat hoor.
Ja en t is niet alsof ze weinig bronmateriaal hebben ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 maart 2018 @ 11:56:34 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178167572
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:15 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Hier zijn we nog niet, maar het zit er wel langzaam aan te komen. De markt begint langzaam te verzadigen, daar heb je gelijk in. De Infinity Wars is wel een saga waar iedereen op zit te wachten, maar daarna?

Mijn verwachting is dat het na de Infinity Wars wel redelijk in elkaar zal zakken. Op dat punt zullen de meeste mensen, ook veel fans, het wel gezien hebben.
En dan nog denk ik dat er genoeg over zullen blijven om t rendabel te maken.
Misschien geen 9 films per jaar meer, maar ik zie t voorrlopig nog niet stoppen.

DC, die zie ik wel stoppen :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:08:29 #69
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_178167757
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:56 schreef Ang3l het volgende:
En dan nog denk ik dat er genoeg over zullen blijven om t rendabel te maken.
Vooral dat laatste: Het rendabel te maken. Daar ben ik benieuwd naar.

Sowieso is er genoeg bronmateriaal om voor jaren films te maken. Vraag me alleen af hoelang het winstgevend blijft, hoelang het publiek de superhero-scene boeiend blijft vinden.

Man man man, ik kijk echt uit naar Infinity Wars.

Black Panther heb ik overigens nog niet gezien. Wel goede verhalen gehoord.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:26:11 #70
370352 I
Eye for an I
pi_178168031
En als de films geen succes meer boeken, hebben ze de prima series nog. :Y
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:40:45 #71
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178168211
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En dan nog denk ik dat er genoeg over zullen blijven om t rendabel te maken.
Misschien geen 9 films per jaar meer, maar ik zie t voorrlopig nog niet stoppen.

DC, die zie ik wel stoppen :P

Zelfs DC hebben volgens mij een paar films in de planning staan voor de komende jaren. Zolang hun er winst mee weten te halen maak ik me al helemaal geen zorgen over Marvel. Die films brengen echt heel veel op idd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:43:07 #72
370352 I
Eye for an I
pi_178168247
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zelfs DC hebben volgens mij een paar films in de planning staan voor de komende jaren. Zolang hun er winst mee weten te halen maak ik me al helemaal geen zorgen over Marvel. Die films brengen echt heel veel op idd.
DC probeert het MCU een beetje te evenaren, lukt alleen niet echt.
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:47:02 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178168304
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:43 schreef I. het volgende:

[..]

DC probeert het MCU een beetje te evenaren, lukt alleen niet echt.
Te laat begonnen, overhaaste inhaalslag verkeerd aangepakt, verkeerde toon, saaie villains en bordkartonnen karakters waar niemand mee meeleeft.

Tja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 maart 2018 @ 13:58:49 #74
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_178169448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:26 schreef I. het volgende:
En als de films geen succes meer boeken, hebben ze de prima series nog.
True, de series blijven ook heerlijk komen! Wat is jullie top5 Marvel series?

Zie hieronder voor de mijne. Meerdere series zoals Agents of Marvel & Legion heb ik (nog) niet gezien.

1) Jessica Jones S1 (Best Marvel-villain ever _O_ )
2) Daredevil S1
3) The Punisher S1
4) Daredevil S2
5) Jessica Jones S2 (Ben nu halverwege, nog niet helemaal onder de indruk)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 14:43:19 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178170221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Te laat begonnen, overhaaste inhaalslag verkeerd aangepakt, verkeerde toon, saaie villains en bordkartonnen karakters waar niemand mee meeleeft.

Tja.
/mening

DC heeft de handicap om nu tussen de uiterst succesvolle Dark Knight Trilogie en de MCU in te komen. Het is nu een kleine stijlbreuk met de eerste slechts enkele jaren na Rises, en omdat Marvel al enkele jaren flink aan de weg timmert gaat men soortgelijke shit verwachten ipv het gewoon in waarde te laten. Ik snap ook de concurrentie niet zo, ik kijk beiden en vind het gewoon beide goed...

Daarbij speelt mee dat WB de laatste paar jaar paniekvoetbal aan het spelen is omdat BvS kritiek kreeg omdat het anders dan verwachtingen durfde te zijn. Dat het daarmee een langere aandachtsspanne dan een enkele film probeert op te zetten zit velen dwars, ik vind het een gewaagde sprong die ik erg kan waarderen. BvS volgde een prima comicboek structuur. Maar omdat het niet eerst als strip verkocht is verkoopt het slecht.

JL was dankzij Whedon dan ook weer een slechte kopie van Avengers 1 geworden. Snyder krijgt er klappen voor, maar Whedon heeft een redelijke dolk in de rug achtergelaten.

Marvel begint aardig wat slijtage te vertonen buiten enkele toffe films, is me net te veilig qua plot en hoewel vermakelijk ben ik vaak na een paar weken al kwijt waar het nu werkelijk om ging. Maar als je inmiddels pakweg drie films per jaar uitspuugt dan komt dat er gratis bij denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:58 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

True, de series blijven ook heerlijk komen! Wat is jullie top5 Marvel series?

Zie hieronder voor de mijne. Meerdere series zoals Agents of Marvel & Legion heb ik (nog) niet gezien.

1) Jessica Jones S1 (Best Marvel-villain ever _O_ )
2) Daredevil S1
3) The Punisher S1
4) Daredevil S2
5) Jessica Jones S2 (Ben nu halverwege, nog niet helemaal onder de indruk)
Ik vond Jessica Jones slaapverwekkend op de finale na. Daredevil S1 en Punisher erg goed, Daredevil S2 flinke stap terug. Agents of Shield niet gekeken en met Agent Carter net begonnen maar daar staat het sfeertje me wel erg van aan.

Ik ben alleen nog op zoek naar een betaalbare box van Phase 2. Amazon had die lang heel betaalbaar maar is onlangs zo uit mijn mandje gekaapt in pakweg twintig minuten wachten :{ .
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:19:57 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178187351
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

/mening

DC heeft de handicap om nu tussen de uiterst succesvolle Dark Knight Trilogie en de MCU in te komen. Het is nu een kleine stijlbreuk met de eerste slechts enkele jaren na Rises, en omdat Marvel al enkele jaren flink aan de weg timmert gaat men soortgelijke shit verwachten ipv het gewoon in waarde te laten. Ik snap ook de concurrentie niet zo, ik kijk beiden en vind het gewoon beide goed...

Daarbij speelt mee dat WB de laatste paar jaar paniekvoetbal aan het spelen is omdat BvS kritiek kreeg omdat het anders dan verwachtingen durfde te zijn. Dat het daarmee een langere aandachtsspanne dan een enkele film probeert op te zetten zit velen dwars, ik vind het een gewaagde sprong die ik erg kan waarderen. BvS volgde een prima comicboek structuur. Maar omdat het niet eerst als strip verkocht is verkoopt het slecht.

JL was dankzij Whedon dan ook weer een slechte kopie van Avengers 1 geworden. Snyder krijgt er klappen voor, maar Whedon heeft een redelijke dolk in de rug achtergelaten.

Marvel begint aardig wat slijtage te vertonen buiten enkele toffe films, is me net te veilig qua plot en hoewel vermakelijk ben ik vaak na een paar weken al kwijt waar het nu werkelijk om ging. Maar als je inmiddels pakweg drie films per jaar uitspuugt dan komt dat er gratis bij denk ik.

/mening
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:04:32 #77
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_178189070
Die oneindige Marvel vs DC discussie kunnen we beter achterwege laten. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond Jessica Jones slaapverwekkend op de finale na. Daredevil S1 en Punisher erg goed, Daredevil S2 flinke stap terug.
Mee eens, Daredevil S2 was stukken minder. Scheelt ook alles dat ik het 'ninja-gehalte' niet erg boeiend vond. Geef mij maar Vincent D'Onofrio.

Jessica Jones vond ik alles behalve slaapverwekkend! Geweldig seizoen, hoewel het seizoen bij de eerste twee afleveringen nog een beetje op gang moest komen.

Seizoen twee van Jessica Jones heb ik nog niet helemaal afgekeken, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik mis een goede villain, spannende opbouw en een doel. Waar gaat dit seizoen heen?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:41:08 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178189923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

/mening
Eerste alinea niet ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:11:42 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178191677
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerste alinea niet ;)
quote:
........ Ik snap ook de concurrentie niet zo, ik kijk beiden en vind het gewoon beide goed...
Jawel hoor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:37:05 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178192212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:04 schreef Kaizen_ het volgende:
Die oneindige Marvel vs DC discussie kunnen we beter achterwege laten. :)

[..]

Mee eens, Daredevil S2 was stukken minder. Scheelt ook alles dat ik het 'ninja-gehalte' niet erg boeiend vond. Geef mij maar Vincent D'Onofrio.
Volgens mij halen ze die weer van stal voor S3.

quote:
Jessica Jones vond ik alles behalve slaapverwekkend! Geweldig seizoen, hoewel het seizoen bij de eerste twee afleveringen nog een beetje op gang moest komen.

Seizoen twee van Jessica Jones heb ik nog niet helemaal afgekeken, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik mis een goede villain, spannende opbouw en een doel. Waar gaat dit seizoen heen?
Ik vind, al denk ik dat ik 1 van de weinigen ben, seizoen 2 boeiender dan seizoen 1.
Vooral:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 maart 2018 @ 13:44:42 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178192366
ben ook aan jessica jones seizoen 2 begonnen valt me nog niet tegen.

seizoen 1 werd me te veel herhaling van zetten elke keer bijna die kerel te pakken die dan tot drie vier keer toch weer ontsnapt omdat hij ze te slim af is bij de derde keer wist ik het wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:30:56 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178193335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Jawel hoor.
Ja, want een slotzin dat ik de concurrentie niet zo goed snap onder fans haalt de opmerking dat ze tussen twee succesvolle reeksen een eigen ding proberen op te zetten onderuit. Nee, OK.

Anyway, weet iemand een goede deal voor die Phase 2 box op blu-ray?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 maart 2018 @ 15:28:24 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178194464
DC ia geen concurrentie voor Marvel al lang niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 15:29:29 #84
370352 I
Eye for an I
pi_178194494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
DC ia geen concurrentie voor Marvel al lang niet meer.
  Admin maandag 23 april 2018 @ 10:03:23 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_178688147
Heeft iedereen de afgelopen weken/maanden de boel opnieuw gekeken? Ben benieuwd naar jullie Top 18 (of 10, of 5, of 3)!

Ranking the MCU: tien jaar Marvel op een rij
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 23 april 2018 @ 11:54:10 #86
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178689743
Ik vind vrijwel alle films wel tof op hun eigen manier (al had ik niks met de Iron Man films...- al is hij wel prima te tolereren in team films), maar heb wel een top 10.

1. Guardians of the Galaxy
2. Guardians of the Galaxy 2
3. Civil War
4. Black Panther
5. Spider Man Homecoming
6. Ant Man
7. Age of Ultron
8. Thor
9. Thor The Dark World
10. Thor Ragnarok

Thor Ragnarok had hoger gestaan als ze Jane en Darcy er ook gewoon ingestopt hadden. Vond dat in de eerste twee films juist leuke characters. Net als Sif...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 april 2018 @ 12:00:15 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178689877
ga hier ook eens over nadenken.

zonder de fox films neem ik aan?
anders is het rijtje makkelijk.

spider-man was niet mijn 90's fox cartoon spider-man en viel me daarom alleen al erg tegen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 23 april 2018 @ 12:03:30 #88
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178689920
wie gaat Infinity War meer dan 1 keer kijken?
pi_178690030
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:03 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat Infinity War meer dan 1 keer kijken?
als ie goed is zeker weten. Heb een vue moviepass dus kan toch onbeperkt gaan :P
Vind het wel een beetje verdacht dat er nog geen reviews uit zijn, normaal bij marvel films dan mag dat al eerder vrijgegeven worden aangezien die reviews meestal goed waren. Of zou dit puur zijn om spoilers te vermijden.

Woensdag 20:00uur zit ik er in ieder geval al klaar voor

Over die top 18 eens nadenken, altijd wel leuk zo een lijstjes.
  maandag 23 april 2018 @ 13:08:05 #90
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_178691039
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:


Thor Ragnarok had hoger gestaan als ze Jane en Darcy er ook gewoon ingestopt hadden. Vond dat in de eerste twee films juist leuke characters. Net als Sif...
oké, mening en kwestie van smaak, snap ik.
Maar, whut?! Darcy een leuk karakter? Totaal irrelevant voor het verhaal in beide films, en irritant met die geforceerde versprekingen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 23 april 2018 @ 13:12:16 #91
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178691123
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

oké, mening en kwestie van smaak, snap ik.
Maar, whut?! Darcy een leuk karakter? Totaal irrelevant voor het verhaal in beide films, en irritant met die geforceerde versprekingen :{
Darcy moest blijkbaar helemaal ingepakt worden omdat anders niet duidelijk was dat Natalie Portman the love interest was. Dat vond ik meer storend dan haar vreemde character.
wooblabalurg
  maandag 23 april 2018 @ 13:21:44 #92
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178691337
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:03 schreef Breuls het volgende:
Heeft iedereen de afgelopen weken/maanden de boel opnieuw gekeken? Ben benieuwd naar jullie Top 18 (of 10, of 5, of 3)!

Ranking the MCU: tien jaar Marvel op een rij
1. Iron Man (OG)
2. Guardians of the Galaxy
3. Captain America First Avenger
4. Spider-Man Homecoming
5. Thor Ragnarok
6. Captain America Winter Soldier
7. The Incredible Hulk
8. Captain America Civil War
9. Iron Man 2
10. Iron Man 3
wooblabalurg
pi_178692271
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:03 schreef Breuls het volgende:
Heeft iedereen de afgelopen weken/maanden de boel opnieuw gekeken? Ben benieuwd naar jullie Top 18 (of 10, of 5, of 3)!

Ranking the MCU: tien jaar Marvel op een rij
Mooie lijst hoor ^O^

Zelfde nummer 1 voor mij :)
  maandag 23 april 2018 @ 14:22:33 #94
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178692556
Embargo bekend:

Social Media Embargo Dinsdag 24 april 07:30
Review Embargo Woensdag 25 april 00:00

Onder voorbehoud
  maandag 23 april 2018 @ 14:29:59 #95
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178692731
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:22 schreef KingRadler het volgende:
Embargo bekend:

Social Media Embargo Dinsdag 24 april 07:30
Review Embargo Woensdag 25 april 00:00

Onder voorbehoud
Jammer dat ie niet langer duurt.
wooblabalurg
  maandag 23 april 2018 @ 14:30:02 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178692733
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

oké, mening en kwestie van smaak, snap ik.
Maar, whut?! Darcy een leuk karakter? Totaal irrelevant voor het verhaal in beide films, en irritant met die geforceerde versprekingen :{
Inderdaad het eerste. Mening en kwestie van smaak. Snap dat de rol niet super belangrijk was voor 't verhaal, maar personage zelf vond ik wel leuke humor hebben. Ieder zo z'n afwijkingen :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178693465
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

oké, mening en kwestie van smaak, snap ik.
Maar, whut?! Darcy een leuk karakter? Totaal irrelevant voor het verhaal in beide films, en irritant met die geforceerde versprekingen :{
Darcy was een van de beste dingen uit de eerste twee films.
  dinsdag 24 april 2018 @ 07:03:56 #98
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178707254
We Are Venom!



[ Bericht 6% gewijzigd door KingRadler op 24-04-2018 07:46:44 ]
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 24 april 2018 @ 08:16:52 #99
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_178707633
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

als ie goed is zeker weten. Heb een vue moviepass dus kan toch onbeperkt gaan :P
Vind het wel een beetje verdacht dat er nog geen reviews uit zijn, normaal bij marvel films dan mag dat al eerder vrijgegeven worden aangezien die reviews meestal goed waren. Of zou dit puur zijn om spoilers te vermijden.

Woensdag 20:00uur zit ik er in ieder geval al klaar voor

Over die top 18 eens nadenken, altijd wel leuk zo een lijstjes.
De embrago's zijn heel streng. De eerste vertoningen zijn vandaag pas.

Verwacht morgen de reviews binnen te zien stromen, ook op onze homepage :)
  dinsdag 24 april 2018 @ 08:50:49 #100
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178707887
ik wil best hier blijven posten.

AUB post geen spoilers. Gebruik de Tags.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')