abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178011519
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door McTwente op 22-03-2018 14:19:35 ]
pi_178011584
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:13 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dan moet je dus vandaag een marathon lopen. Go Zwabber!
Eigenlijk wel, maar ik loop er echt geen meer.
pi_178011619
Ik heb de OP weer bijgewerkt, loopjes die al geweest zijn verwijderd en de Ekiden toegevoegd.
Voor al uw loopjes en andere verzoeken, roept u maar!

En Zwabber, niet miepen.... marathon lopen te lopen.
pi_178012420
Mooi verslag RD. Congrats on earning the buckle!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_178019443
Wow RD, mooi verslag en toffe foto. _O_
pi_178022102
Chapeau RD. Dat zijn pas de echte hardloop avonturen.
pi_178029476
RD slaap je nu ook nog tussendoor of is het in 1 stuk door?
pi_178033574
Er gaat een man de Tour de France 2018 hardlopen door 70 dagen lang ruim 48 km per dag te lopen. Dit doet hij om aandacht te trekken voor de problemen die heel veel mensen hebben met hun mentale gesteldheid (denk aan depressie, burnout, etc).

https://marathonsforthemind.com/
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:17:59 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178033717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Er gaat een man de Tour de France 2018 hardlopen door 70 dagen lang ruim 48 km per dag te lopen. Dit doet hij om aandacht te trekken voor de problemen die heel veel mensen hebben met hun mentale gesteldheid (denk aan depressie, burnout, etc).

https://marathonsforthemind.com/
Tering..


Nice
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_178033867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef pijll het volgende:

[..]

Welkom!

Nike+ werkt niet goed samen met andere logging-sites. Om data te im- en exporteren moet je trucs uithalen. Verstandigst is daarom om de data 1 keer te kopieren naar bijvoorbeeld Strava, en daarna Nike+ achter je te laten.

Ik heb geen ervaring met Nike+, maar als je googlet op bijvoorbeeld "nikeplus strava" vind je een hele lijst met mogelijkheden om data te kopieren. Waarvan de meeste verouderd zijn en niet meer werken omdat Nike+ zijn klanten niet graag weg ziet lopen.

Antwoord op je andere vraag: alleen Nike-horloges werken goed samen met Nike+. Maar dat moet je dus niet willen. Vrijwel alle andere gps-horloges werken prima samen met Strava en andere sites; de meeste kunnen uploaden naar een eigen site, die je dan kan koppelen met Strava, Runkeeper, etc.

Wat zoek je nog meer in een horloge? En hoeveel ben je bereid eraan uit te geven?
Dank voor je fijne post! Het is me gelukt om alles van Nike+ over te zetten naar Strava, dus daar ga ik vanaf heden mee lopen :)

Ik heb dus echt totaal geen verstand van sporthorloges. Als ik Google kom ik heel veel verschillende tegen in erg brede prijsklasses. Ik zie door de bomen het bos niet echt, zeg maar. Muziek luisteren via Spotify zou handig zijn (als dat überhaupt mogelijk is). Ik vind het zelf ook fijn als ik tussendoor kan bijhouden wat mijn afstand en snelheid is. Goede GPS is trouwens een vereiste omdat ik het leuk vindt om alle data bij te houden in m'n Strava-account. Hartslagmeter.

Budget maakt me niet uit. Ben bereid te betalen voor kwaliteit.
pi_178036740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Er gaat een man de Tour de France 2018 hardlopen door 70 dagen lang ruim 48 km per dag te lopen. Dit doet hij om aandacht te trekken voor de problemen die heel veel mensen hebben met hun mentale gesteldheid (denk aan depressie, burnout, etc).

https://marathonsforthemind.com/
Mja. Doe dan mee aan de Tour de France Footrace, als je zoiets leuk vindt. (En als die nog gehouden wordt; ik kan alleen wat vinden over de 2015 editie...)
pi_178037105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dank voor je fijne post! Het is me gelukt om alles van Nike+ over te zetten naar Strava, dus daar ga ik vanaf heden mee lopen :)

Ik heb dus echt totaal geen verstand van sporthorloges. Als ik Google kom ik heel veel verschillende tegen in erg brede prijsklasses. Ik zie door de bomen het bos niet echt, zeg maar. Muziek luisteren via Spotify zou handig zijn (als dat überhaupt mogelijk is). Ik vind het zelf ook fijn als ik tussendoor kan bijhouden wat mijn afstand en snelheid is. Goede GPS is trouwens een vereiste omdat ik het leuk vindt om alle data bij te houden in m'n Strava-account. Hartslagmeter.

Budget maakt me niet uit. Ben bereid te betalen voor kwaliteit.
Dat laatste maakt het wel makkelijker :)

Ben je al bekend met DC Rainmaker, de beste bron op internet voor horloge-vergelijkingen? Check vooral zijn laatste aanbevelingen, en zijn uitgebreide vergelijkingen.

Stel een lijst op met wat voor jou belangrijk is, bv:
- wil je muziek af kunnen spelen
- wil je via je telefoon (Bluetooth) logjes uploaden
- wil je kunnen navigeren (voor mij was dit een vereiste, kan voor jou onbelangrijk zijn)
- hoe lang wil je kunnen lopen zonder op te laden (vooral belangrijk als je ultra's loopt, of gaat kamperen in de wildernis, of zo)
- wil je andere sporten doen, of zelfs multi-sport tijdens 1 training (triathlon, bijvoorbeeld)
- wil je nauwkeurige hoogtemeting (barometrisch ipv gps)
- wil je een ingebouwde hartslagmeter of is een band ook goed
- wil je absoluut geen touch screen want dat werkt voor geen meter tijdens het hardlopen zeker niet met handschoenen aan (denk ik)

en ga dan afstrepen welke horloges er niet aan de eisen voldoen.

Het aanbevelen van specifieke types laat ik aan anderen over; daar heb ik op dit moment niet veel kijk op.
pi_178039239
indepoeier, als je een PM stuurt met je telefoonnummer kan ik je toevoegen aan de Whatsappgroep waar de andere DAT-lopers al in zitten.

Dit geldt uiteraard ook voor andere geïnteresseerden!
pi_178039871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:42 schreef McTwente het volgende:
indepoeier, als je een PM stuurt met je telefoonnummer kan ik je toevoegen aan de Whatsappgroep waar de andere DAT-lopers al in zitten.

Dit geldt uiteraard ook voor andere geïnteresseerden!
Done!
pi_178040313
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 18:19 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Done!
Top!
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:45:22 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178041660
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
RD slaap je nu ook nog tussendoor of is het in 1 stuk door?
aan 1 stuk door. Al was het rond een uur of 4 de eerste nacht wel even knikkebollen tijdens het lopen :D
Ik zou tijd hebben gehad voor 2 uurtjes slaap maar besloot om door te gaan, ik voelde me goed en was bang dat ik na de slaap weer moeite zou hebben om op te starten. En ik zou mijzelf onnodig onder tijddruk zetten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:47:55 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178041725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:44 schreef pijll het volgende:
Tour de France Footrace
Dan zou het zijn doel voorbij schieten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_178043467
Wooow respect RD! Mooi verslag :) _O_

En de andere van zondag nog natuurlijk ook _O_
En fijn dat je weer loopt DeLuna!

Ik heb aankomende zondag 12 km in Zandvoort. Ben benieuwd hoe het gaat. Mooie test voor Antwerpen :) Als het goed gaat met mijn knie vooral wil ik misschien door trainen voor een halve marathon.. :o
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:55:25 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178043710
Onze antipode RD weer lekker bezig geweest ^O^

xmissi, succes zondag! Een volhouder ben je.

Ik heb de therapeut waar ik nu onder behandeling ben vandaag medegedeeld dat ik per 1 april weer wil gaan beginnen met hardlopen. Dat heb ik zelf maar gewoon besloten. Alles leuk en aardig, maar van stilzitten wordt niemand blij en wordt er ook niks sterker. Daarnaast mis ik gewoon mijn vaste trainingsmomenten. Verrassend genoeg vond hij het best ok dat ik een beetje ging 'avonturen'. Nu zou het zomaar kunnen dat na 100m de boel protesteert, maar dat weet ik dan ook. Dus: een dezer dagen mijn schoentjes weer aantrekken! *O*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:57:22 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178043762
RD _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 20:48 schreef xMissi het volgende:
Wooow respect RD! Mooi verslag :) _O_

En de andere van zondag nog natuurlijk ook _O_
En fijn dat je weer loopt DeLuna!

Ik heb aankomende zondag 12 km in Zandvoort. Ben benieuwd hoe het gaat. Mooie test voor Antwerpen :) Als het goed gaat met mijn knie vooral wil ik misschien door trainen voor een halve marathon.. :o
Jij bent ook een bazin _O_ leuk om te lezen dat je voor een halve marathon gaat :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 20:55 schreef Quoi het volgende:
Onze antipode RD weer lekker bezig geweest ^O^

xmissi, succes zondag! Een volhouder ben je.

Ik heb de therapeut waar ik nu onder behandeling ben vandaag medegedeeld dat ik per 1 april weer wil gaan beginnen met hardlopen. Dat heb ik zelf maar gewoon besloten. Alles leuk en aardig, maar van stilzitten wordt niemand blij en wordt er ook niks sterker. Daarnaast mis ik gewoon mijn vaste trainingsmomenten. Verrassend genoeg vond hij het best ok dat ik een beetje ging 'avonturen'. Nu zou het zomaar kunnen dat na 100m de boel protesteert, maar dat weet ik dan ook. Dus: een dezer dagen mijn schoentjes weer aantrekken! *O*
Waar heb je last van als je hardloopt?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 23 maart 2018 @ 21:06:54 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178044039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 20:57 schreef Maraca het volgende:
RD _O_

[..]

Jij bent ook een bazin _O_ leuk om te lezen dat je voor een halve marathon gaat :D

[..]

Waar heb je last van als je hardloopt?
Weet ik niet. Sinds 2e kerstdag geen stap meer gezet vanwege de pijn. Er heeft een zenuw klem gezeten en dat zit 'ie nog, alleen heb ik er minder last van. Eerst kon ik niet eens 2 stappen hardlopen voor de pijn erin schoot. Nu heb ik stiekem tijdens het weekendje Salland honderd meter gedribbeld en dat ging wel weer.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 21:16:18 #22
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178044346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Weet ik niet. Sinds 2e kerstdag geen stap meer gezet vanwege de pijn. Er heeft een zenuw klem gezeten en dat zit 'ie nog, alleen heb ik er minder last van. Eerst kon ik niet eens 2 stappen hardlopen voor de pijn erin schoot. Nu heb ik stiekem tijdens het weekendje Salland honderd meter gedribbeld en dat ging wel weer.
Wat naar -O- hopelijk kun je het rustig opbouwen, want kan mij goed voorstellen dat je graag wilt trainen. Is het een optie om in de tussentijd te gaan zwemmen? Merk dat het mij heeft geholpen met het sterker maken van mijn lichaam en sindsdien minder blessuregevoelig ben (heb ook gehad dat ik na 2 stappen verging van de pijn ;( )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 23 maart 2018 @ 21:25:10 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178044611
Het missen van hardlopen is bij mij wel een mentaal ding. Al zal ik tijdens een training slechts 3x 1 min lopen, dan nog: ik ben er weer en zie mijn hardloopmaatjes weer. Daar kan zwemmen niet tegenop ;) Al zal het voor het sterker worden zeker helpen ja!

Lekker dat het bij jou heeft geholpen :) Loop je nu weer lekker?
pi_178049789
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dank voor je fijne post! Het is me gelukt om alles van Nike+ over te zetten naar Strava, dus daar ga ik vanaf heden mee lopen :)

Ik heb dus echt totaal geen verstand van sporthorloges. Als ik Google kom ik heel veel verschillende tegen in erg brede prijsklasses. Ik zie door de bomen het bos niet echt, zeg maar. Muziek luisteren via Spotify zou handig zijn (als dat überhaupt mogelijk is). Ik vind het zelf ook fijn als ik tussendoor kan bijhouden wat mijn afstand en snelheid is. Goede GPS is trouwens een vereiste omdat ik het leuk vindt om alle data bij te houden in m'n Strava-account. Hartslagmeter.

Budget maakt me niet uit. Ben bereid te betalen voor kwaliteit.
Moet de muziek opje klokje staan zodatje zonder telefoon kan lopen of mag je telefoon ook mee?
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 08:47:22 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178052081
Mijn voorbereiding voor Rotterdam blijft van tegenslagen aan elkaar hangen, van kuiten, heupen, onderrug, knieën tot een ontstoken grote teen die shin splint klachten begint te veroorzaken. En iedere keer ook net als de vorige klachten bijna over lijken. Of ik loop die 42km lachend en alles is ineens op zijn plek gevallen, of het wordt een grote deceptie. In ieder geval de fysio heeft er zijn handen vol aan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:51:59 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178052799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 21:25 schreef Quoi het volgende:
Het missen van hardlopen is bij mij wel een mentaal ding. Al zal ik tijdens een training slechts 3x 1 min lopen, dan nog: ik ben er weer en zie mijn hardloopmaatjes weer. Daar kan zwemmen niet tegenop ;) Al zal het voor het sterker worden zeker helpen ja!

Lekker dat het bij jou heeft geholpen :) Loop je nu weer lekker?
Mij heeft het zeker geholpen, want ben nu aan het trainen voor een HM *O* Dus als de pijn blijft aanhouden zou ik het zeker eens bespreken met je therapeut. Hardlopen voor het mentale en zwemmen (of iets anders, maar zwemmen is minder belastbaar) om je lichaam fysiek sterker te maken voor het hardlopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178054956
Bijna twee uur op de AlterG gelopen. De laatste loodjes wegen redelijk zwaar, maar gelukkig mag bijna gaan taperen.
pi_178055193
Ik loop nog niet zo lang. Vanmorgen naar het bos gegaan en heb nagenoeg alles op onverharde grond gelopen. Daarbij een training van Evy gedaan, alles ging prima.
Omdat Evy gebruik maakt van GPS, ga ik er vanuit dat de afstand die wordt aangegeven na de training toch redelijk klopt.
Ook heb ik een activity tracker zonder GPS. Van Garmin.
Tijdens mijn loopjes (ook met mijn hardloopgroepje) viel het mij al vaker op dat die Garmin een andere afstand aangaf dan bij mijn medelopers met horloge.
Wel was het altijd net iets meer dus gunstig voor mij 8-)

Vanmorgen in het bos was het verschil in afstand wel heel erg.
Evy geeft bij 27 minuten 3,20 km aan.
Garmin bij 27.51 minuten 4,15 km.
Die 51 seconden meer is wandelen geweest, geen sprint o.i.d.

Het is trouwens niet alleen hierbij dat die Garmin afwijkt. Trappen lopen klopt ook niet.
Hij mag nog retour gestuurd. Iemand hier die een advies heeft of een ervaring?
Bij voorbaat dank :)
  ESF Reporter zaterdag 24 maart 2018 @ 13:26:59 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_178055919
Ik heb geen advies Persefoneia, maar ik heb ook wel eens gehad bij mijn eerste Garmin (210) dat deze afweek met de 210 van mijn zusje als ik met haar liep. Scheelde vaak een meter of 100, 200.
Ik heb nu een 230, de meesten van mij loopgroep ook, en daar komen we wel caak op de zelfde afstanden uit. Welk model heb je?

RD, wat heb je dat geflikt zeg. _O_ Mooi verslag, schitterende foto vanaf de top. Stress en ontberingen horen erbij alleen is het jammer dat dat tijdens het lopen niet echt prettig aanvoelt. Maakt de prestatie des te mooier. Was it everything you wished for and more?

xMissi, succes en veel plezier morgen!

Quoi, wat frustrerend dat je al zo lang niet lekker kan lopen. Hopelijk heeft het voorzichtige dribbelrondje wat vertrouwen gegeven, of is het in ieder geval een goed teken dat deze oké ging en dat je met babystapjes toch snel weer lekker kan lopen.

Verder lurk ik hier nog wel mee en probeer ik rustig op te bouwen naar langere afstanden, vandaag voor het eerst sinds maanden de 9km aangetikt. Aan het eind wel wat last van mijn knie maar ik heb na 8 maanden getob geaccepteerd dat het gewoon altijd een dingetje blijft. Fysio #2 heeft me regelmatig verteld dat het goed komt, dat dit niet blijvend is, dat mijn rechterknie- en heup met oefeningen sterker worden en dat ik rustig kan opbouwen, maar dat een marathon gewoonweg te hoog (ver) gegrepen is. Of dat in ieder geval de opbouw nóg langer moet duren dan gemiddeld. So be it, die marathon hoeft niet zo nodig, ik hoop eind mei de halve van Tilburg te kunnen doen maar ga me nergens voor inschrijven. Twee maanden vliegen voorbij en ik ben er nog niet. Ik zie tegen die tijd wel of er nog plaats is, anders ga ik weer forceren en ik ben al blij genoeg dat het lopen van kortere afstanden pijnloos is. :)
pi_178056054
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:49 schreef Persefoneia het volgende:
Ik loop nog niet zo lang. Vanmorgen naar het bos gegaan en heb nagenoeg alles op onverharde grond gelopen. Daarbij een training van Evy gedaan, alles ging prima.
Omdat Evy gebruik maakt van GPS, ga ik er vanuit dat de afstand die wordt aangegeven na de training toch redelijk klopt.
Ook heb ik een activity tracker zonder GPS. Van Garmin.
Tijdens mijn loopjes (ook met mijn hardloopgroepje) viel het mij al vaker op dat die Garmin een andere afstand aangaf dan bij mijn medelopers met horloge.
Wel was het altijd net iets meer dus gunstig voor mij 8-)

Vanmorgen in het bos was het verschil in afstand wel heel erg.
Evy geeft bij 27 minuten 3,20 km aan.
Garmin bij 27.51 minuten 4,15 km.
Die 51 seconden meer is wandelen geweest, geen sprint o.i.d.

Het is trouwens niet alleen hierbij dat die Garmin afwijkt. Trappen lopen klopt ook niet.
Hij mag nog retour gestuurd. Iemand hier die een advies heeft of een ervaring?
Bij voorbaat dank :)
Route nameten via afstandmeten.nl. Mijn GPS van de telefoon is totaal niet nauwkeurig, soms zie je op de route ook een zigzaggende lijn terwijl je recht door gaat, dus dan pakt hij meer meters.

Hoe meet je activity tracker van Garmin de afstand zonder GPS? Het lijkt mij dat GPS daar juist voor bedoeld is en dat is ook waarom ik een Polar sporthorloge heb gekocht.
pi_178056454
Dank voor de snelle reacties. Ik heb een vivo-smart. En naar ik begreep gaat die uit van staplengtes wat een bepaalde uitkomst heeft. Op afstandmeten staan helaas de bospaden niet die ik gelopen heb.

@Cee, ik denk ook dat er altijd wel wat afwijking zal zitten in afstand zoals jij aangaf 100 of 200 meter. Maar in dit geval gaat het om haast een kilometer op een korte afstand.

Toch maar besloten deze retour te sturen en nog even door te sparen voor een goed horloge met GPS.
Ik zag op de vorige pagina al een link waar ik eens goed kan rondkijken.

Nogmaals dank en veel loopplezier voor iedereen dit weekend. We hebben er mooi weer bij ^O^
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:24:44 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178056841
Nou, direct hardlopen na het zwemmen is nog een stap te ver merk ik -O- kolere wat ging dat slecht.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  ESF Reporter zaterdag 24 maart 2018 @ 14:25:25 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_178056849
Een kilometer is een flinke afwijking ja. Hup, retour er mee! Hoop dat je nieuwe horloge de boel beter bijhoudt.
pi_178057079
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:58 schreef Persefoneia het volgende:
Dank voor de snelle reacties. Ik heb een vivo-smart. En naar ik begreep gaat die uit van staplengtes wat een bepaalde uitkomst heeft. Op afstandmeten staan helaas de bospaden niet die ik gelopen heb.

@Cee, ik denk ook dat er altijd wel wat afwijking zal zitten in afstand zoals jij aangaf 100 of 200 meter. Maar in dit geval gaat het om haast een kilometer op een korte afstand.

Toch maar besloten deze retour te sturen en nog even door te sparen voor een goed horloge met GPS.
Ik zag op de vorige pagina al een link waar ik eens goed kan rondkijken.

Nogmaals dank en veel loopplezier voor iedereen dit weekend. We hebben er mooi weer bij ^O^
Ook als je afstandmeten op openwalk zet? Dan staat bijna elk bospad er wel op, gebruik hetregelmatig om een route in het bos te maken. Die vivosmart moet je dacht ik calibreren met een gemiddelde paslengte. Echter je paslengte kan fors verschillen met welk tempo je loopt. Vandaag stukje gelopen en de stappenteller op mijn telefoon geeft een fors grotere afstand dan mijn gps klokje. 19 km in plaats van 16 km.
pi_178077113
Venloop ging prima, tevreden met mijn tijd van ca 57:38 (10 k)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_178078944
Interessant over die vivosmart. Ik zat zelf te kijken naar de vivosport, dus wel met GPS. Als activity tracker/loophorloge hybride. Heeft iemand daar ervaring mee toevallig?
  Moderator zondag 25 maart 2018 @ 19:03:10 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_178082455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:24 schreef Maraca het volgende:
Nou, direct hardlopen na het zwemmen is nog een stap te ver merk ik -O- kolere wat ging dat slecht.
Hahaha, zwemlopen zijn ook de hel :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 25 maart 2018 @ 20:14:04 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178084387
Poll: Haalt Gary de finish?
Ja
Ja, maar 6 seconden na de cut off
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 25 maart 2018 @ 20:21:32 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178084614
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:26 schreef Cee het volgende:
Was it everything you wished for and more?
Ja, ik heb er echt van "genoten" ook al zijn er momenten dat je geen helling meer kan zien.
Ik heb na 3 geslaagde 100 mijl races geleerd dat mijn sterkste kant, het vermogen om het verstand op nul te zetten is.
Alleen nu is er weer de leegte over de volgende uitdaging :D Tahoe200 blijft nog steeds aan mij knagen maar voordat ik daar een beslissing over neem wil ik eerst een paar uur vn mijn snelste Naseby 100 mijl tijd afhalen en een sub30 lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 25 maart 2018 @ 20:27:37 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178084773
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha, zwemlopen zijn ook de hel :D
;( wat een kansloze volgorde ook voor een triathlon. Waarom zwemmen niet als laatste?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport zondag 25 maart 2018 @ 20:28:47 #41
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178084817
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

;( wat een kansloze volgorde ook voor een triathlon. Waarom zwemmen niet als laatste?
Dat zou mij echt veel beter uitkomen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_178084826
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

;( wat een kansloze volgorde ook voor een triathlon. Waarom zwemmen niet als laatste?
Omdat ze niet willen dat je door de vermoeidheid verzuipt ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 25 maart 2018 @ 20:30:10 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178084857
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Omdat ze niet willen dat je door de vermoeidheid verzuipt ;)
_O-
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 25 maart 2018 @ 20:35:38 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178085011
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Omdat ze niet willen dat je door de vermoeidheid verzuipt ;)
Pfff :( survival of the fittest!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178085175
pi_178086035
Barkley, dreigt ten onder te gaan aan eigen populariteit. Als ze het al een week eerder gaan doen dan normaal om te voorkomen dat Jan Publiek komt kijken...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_178086571
Vandaag mooie marathon gelopen in Amstelveen. Omdat ik te moe ben om een origineel stukje te schrijven, hierbij een knip'n'plak van wat ik op Facebook heb neergepend, met excuses voor wie dit voor de derde keer moet lezen.

tl;dr: Marathon lopen is zwaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 maart 2018 @ 01:26:47 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178089750
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Guard het volgende:
Barkley, dreigt ten onder te gaan aan eigen populariteit. Als ze het al een week eerder gaan doen dan normaal om te voorkomen dat Jan Publiek komt kijken...
volgens mij deden ze het een week eerder omdat het anders in het paasweekend zou vallen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_178091191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:24 schreef Maraca het volgende:
Nou, direct hardlopen na het zwemmen is nog een stap te ver merk ik -O- kolere wat ging dat slecht.
Wie gaat er dan ook hardlopen na het zwemmen :P ?

Ik vind het nog steeds een beetje jammer dat ik er in Amstelveen niet bij kon zijn voor de halve marathon maar Valencia was op zich niet verkeerd. De taper voor Rotterdam is nu echt begonnen :s) . Ik ben best wel een beetje opgelucht dat het erop gaat lijken dat de voorbereiding voor het eerst blessurevrij gaat blijven. Ik heb in die zes maanden maar één keer een training overgeslagen vanwege een pijntje terwijl alle doelstellingen zijn gehaald. Ik kan dus geen verwijten maken dat ik er niet alles aan gedaan heb om zo fit mogelijk te worden.
pi_178092192
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 01:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

volgens mij deden ze het een week eerder omdat het anders in het paasweekend zou vallen.
Er zullen wel meerdere redenen zijn. Doen ze in de VS eigenlijk ook aan Paaseieren? Dat zou wel een leuke extra zijn, wat chocolade eitjes verstoppen op parcours :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_178092415
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha, zwemlopen zijn ook de hel :D
Op 22 april wordt in Amersfoort het nieuwe zwembad geopend met een zwemloop.
pi_178092461
Ja hoor: nog twee weken tot Rotterdam en Stipstreep wordt verkouden :(
pi_178092649
Je kunt beter nu dan over twee weken verkouden worden :+ . Ik ben al weken verkouden maar de prestaties zijn er niet echt minder van geworden. Dus liever verkouden dan echt griep :P .
pi_178096918
Zeker waar, en ik heb ook al eens snipverkouden Amsterdam gelopen, maar ik hoop vooral dat het hierbij blijft en dat er geen koorts bij komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 13:13:30 ]
pi_178098443
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 00:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Moet de muziek opje klokje staan zodatje zonder telefoon kan lopen of mag je telefoon ook mee?
Liefst zonder telefoon, want dat is de vooruitgang die ik wil. Ik loop nu al met m'n telefoon en hoop dat het met een sporthorloge wat comfortabeler wordt.
pi_178099913
Goedemiddag,

Ik zit met een probleem en hoop dat er iemand is die hetzelfde heeft of heeft gehad en mij wat tips kan geven.

Ik ben nu weer een tijdje aan het hardlopen, vooral in de sportschool op een loopband. Ik heb afgelopen week 1 keer buiten hardgelopen en ik kreeg zo ongelofelijk veel last van mijn kuiten dat ik gewoon moest stoppen met lopen een tijdje stilstaan tot het wegtrok en ik weer verder kon. Gister had ik bij een voetbalwedstrijd precies hetzelfde, als ik in de sportschool hardloop op de loopband heb ik helemaal nergens last van en kan ik gewoon lekker doorgaan.

Heeft iemand misschien een tip voor mij of weet wat dit kan zijn. Is het gewoon een kwestie van vaker buiten hardlopen zodat het misschien 'sterker' of iets word? Een aantal jaar geleden toen ik ook vaak ging hardlopen had ik dit ook buiten en op het voetbalveld maar ook in dit geval op een loopband nergens last van.

Alvast bedankt:)
pi_178100207
Klinkt als te weinig demping? Voetbalschoenen hebben geen demping. Beton en asfalt zijn hard. Heb je er ook last van als je met je hardloopschoenen op een grasveld (echt gras) rent?
pi_178100285
Op gras met mijn hardloopschoenen heb ik nog niet geprobeerd dat kan ik wel even gaan doen inderdaad.
pi_178100419
Gebruik je überhaupt wel hardloopschoenen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_178100595
Ja die gebruik ik. Om precies te zijn de Nike Lunarglide 9
pi_178101248
Je zou eens naar de intensiteit van de inspanning kunnen kijken. Stijve kuiten kan je ook krijgen als je te snel te hard gaat.
pi_178101727
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Liefst zonder telefoon, want dat is de vooruitgang die ik wil. Ik loop nu al met m'n telefoon en hoop dat het met een sporthorloge wat comfortabeler wordt.
Ik heb er niet heel veel verstand van maar heb je voor spotify geen internet nodig?
pi_178103970
Tot dusver de perfecte marathonvoorbereiding kunnen doen (alle trainingen kunnen afmaken, geen griepjes/ziektekwalen, letten op voeding&slaap) tot gisteren. Ik moest 60min rustig (z2) en daarna 60' marathonschema. Na het eerste uurtje voelde ik al dat hartslag hoger lag dan normaal en tempo lag dus ook ruim halve minuut/km lager dan anders. Na 5' marathontempo te lopen steeg mijn hartslag naar bovenaan z4 (waartegen ik normaal mijn intervallen loop) en moest echt 'werken'. Na alle kilometers weet ik intussen nochtans goed welke hartslag bij welk tempo hoort en hoe lang ik dit kan volhouden. Het was dus ook niet dat ik te hard ging ofzo. Heel apart. Ik heb de training dan maar afgebroken en ben naar huis gegaan. Ik voelde zaterdag tijdens een rustig duurloopje ook al dat het niet optimaal ging, maar was zeker nog niet zó abominabel slecht.
Ook geen intensieve trainingsweek achter de rug...misschien wel een korte nacht gehad... maar dan nog.

Ik dacht eerst aan een opkomend virusje, maar hartslag in rust blijft wel stabiel. Met nog 13 dagen te gaan, maakt me dit wel wat zenuwachtig. Vandaag staat rustdag op het programma...maar toch kriebelt het nu om opnieuw te gaan testen. Maar ik zal maar afwachten tot morgen...
pi_178104292
Waarom opnieuw testen? Gewoon lekker gaan taperen nu. Ervan uitgaande dat je Rotterdam doet :) anders gewoon volgende keer beter. Niet elk loopje is even lekker of gaat even goed.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Sport maandag 26 maart 2018 @ 18:21:23 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178104578
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Op 22 april wordt in Amersfoort het nieuwe zwembad geopend met een zwemloop.
Kan echt niet wachten op dat zwembad. Afgelopen zondag nogeen wedstrijd in die oude meuk gezwommen |:(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 18:25:01 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_178104657
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 09:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Op 22 april wordt in Amersfoort het nieuwe zwembad geopend met een zwemloop.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_178104707
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:56 schreef minimaLL het volgende:


Met nog 13 dagen te gaan, maakt me dit wel wat zenuwachtig. Vandaag staat rustdag op het programma...maar toch kriebelt het nu om opnieuw te gaan testen. Maar ik zal maar afwachten tot morgen...
Die kriebel moet je maar even negeren. Je wint er niks mee. In de laatste paar weken voor een marathon gaat ieder beetje jeuk een enorm probleem worden, dat is normaal. Gewoon accepteren dat het een keer wat minder is gegaan en je aan je schema houden. Komt goed ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_178104730
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:56 schreef minimaLL het volgende:
[..]

Vandaag staat rustdag op het programma...maar toch kriebelt het nu om opnieuw te gaan testen. Maar ik zal maar afwachten tot morgen...
Je gaat er niets mee winnen. Het gaat niet van een training afhangen. De arbeid zit in de weken ervoor. Je moet gewoon vertrouwen hebben dat die basis er is. Het is nu gewoon een kwestie van alle vermoeidheid uit je lichaam krijgen. En dat doe je niet door meer te doen dan wat je van plan was.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:11:58 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178107109
Ik ga morgen dan mijn hardloopschoenen echt onder het stof vandaan halen. Mijn hardloopgroep gemaild (dat is een soort instroom- en herstelgroep) en al zitten zij al verder in de opbouw, ze willen me de mogelijkheid geven om mee te trainen op mijn eigen instapniveau (5x 2min). Dat doe ik dus vanaf volgende week en morgen ga ik dus even zelf aanvoelen hoe 1min voelt :')

Ach ja, hoe snel het kan inzakken, zo snel kan het ook weer iets worden, denk ik dan maar.
pi_178116502
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:11 schreef Quoi het volgende:
Ik ga morgen dan mijn hardloopschoenen echt onder het stof vandaan halen. Mijn hardloopgroep gemaild (dat is een soort instroom- en herstelgroep) en al zitten zij al verder in de opbouw, ze willen me de mogelijkheid geven om mee te trainen op mijn eigen instapniveau (5x 2min). Dat doe ik dus vanaf volgende week en morgen ga ik dus even zelf aanvoelen hoe 1min voelt :')

Ach ja, hoe snel het kan inzakken, zo snel kan het ook weer iets worden, denk ik dan maar.
*O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:28:17 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178116727
Zal even duren voordat ik op mijn 75k niveau ben hoor ;)
pi_178122244
Goed gedaan Pijl!!
En fijn dat je weer gaat beginnen Quoi. Ik duim voor je dat het goed zal blijven gaan :)

Ik heb zondag de 12 km dus gedaan. De eerste 4,5 km gingen prima en in een goed tempo voor mij. Daarna ging je het strand op, en het strand was opzich mooi alleen mijn hartslag hoog dus moest ik gewoon af en toe wandelen. En dat ging ook zo verder toen ik van het strand af was. Wel een mooie route zeg! Maar he, wederom heb ik het gehaald. Wel in een tijd waarin sommige (van hier zelfs) een halve marathon in lopen maar boeien. Ik loop en zelfs mijn knie deed niet al te lastig *O* O+ Nu op naar 16,1 km in Antwerpen :o *O*
pi_178122734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:14 schreef xMissi het volgende:
Ik heb zondag de 12 km dus gedaan. De eerste 4,5 km gingen prima en in een goed tempo voor mij. Daarna ging je het strand op, en het strand was opzich mooi alleen mijn hartslag hoog dus moest ik gewoon af en toe wandelen. En dat ging ook zo verder toen ik van het strand af was. Wel een mooie route zeg! Maar he, wederom heb ik het gehaald. Wel in een tijd waarin sommige (van hier zelfs) een halve marathon in lopen maar boeien. Ik loop en zelfs mijn knie deed niet al te lastig *O* O+ Nu op naar 16,1 km in Antwerpen :o *O*
Jij ook goed gedaan! Was dit je langste afstand tot nu toe?
pi_178122920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:28 schreef Quoi het volgende:
Zal even duren voordat ik op mijn 75k niveau ben hoor ;)
75k :o
pi_178123067
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Kan echt niet wachten op dat zwembad. Afgelopen zondag nogeen wedstrijd in die oude meuk gezwommen |:(
Sportfondsenbad? Dat is niet heel modern meer inderdaad. En dan druk ik me nog vriendelijk uit.
pi_178123089
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Ik ga niet meedoen! Dat is één week voor mijn marathon, dan ga ik niets geks meer doen hoor.
pi_178124099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 07:28 schreef Quoi het volgende:
Zal even duren voordat ik op mijn 75k niveau ben hoor ;)
Maar als je daar bent, doen we er dan wel een weekendje van maken? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 15:01:14 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178124689
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 14:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar als je daar bent, doen we er dan wel een weekendje van maken? :P
Jazekers. Daar moet dan wel een evenement voor worden uitgezocht!
pi_178128832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 15:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jazekers. Daar moet dan wel een evenement voor worden uitgezocht!
Leuk, ik wil ook mee :P

Over 2 weken mag ik alweer het eerste baanwedstrijdje van het seizoen rennen. Volgens mij ben ik nog lang niet klaar voor een 800m..
  dinsdag 27 maart 2018 @ 18:30:50 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178128970
Weet waarom mijn training laatst zo slecht ging. Ben grieperig :( even teruglezen wie van jullie mij heeft aangestoken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178129935
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:30 schreef Maraca het volgende:
Weet waarom mijn training laatst zo slecht ging. Ben grieperig :( even teruglezen wie van jullie mij heeft aangestoken.
TWC liep ook in Utrecht :P
  Redactie Sport dinsdag 27 maart 2018 @ 19:48:40 #82
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178130454
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Sportfondsenbad? Dat is niet heel modern meer inderdaad. En dan druk ik me nog vriendelijk uit.
Jep :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_178130599
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:24 schreef McTwente het volgende:

[..]

TWC liep ook in Utrecht :P
kijk jij maar uit binnenkort. :(
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:14:50 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178131131
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:24 schreef McTwente het volgende:

[..]

TWC liep ook in Utrecht :P
Hij heeft geluk dat het baggerweer is deze week :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178131381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hij heeft geluk dat het baggerweer is deze week :(
je woont volgens mij wel op loopafstand.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:30:31 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178131489
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

je woont volgens mij wel op loopafstand.
Stalker :'(

edit: wacht, zei jij afgelopen weekend hoi tegen me en was je op de fiets? :o

[ Bericht 13% gewijzigd door Maraca op 27-03-2018 20:39:52 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:40:21 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178131814
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:41 schreef Crumpette het volgende:

[..]

75k :o
Sja, ik moet een beetje met dit topic meegaan ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuk, ik wil ook mee :P

Over 2 weken mag ik alweer het eerste baanwedstrijdje van het seizoen rennen. Volgens mij ben ik nog lang niet klaar voor een 800m..
Check!

Gaat vast lukken met die 800m :Y

Ik heb trouwens gelopen en kon het nog. Het was superlekker, alleen jammer de bammer: de pijn schoot er na 4 stappen al in. Donderdag ga ik kijken of het weer zo is |:(
pi_178131894
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Stalker :'(

edit: wacht, zei jij afgelopen weekend hoi tegen me en was je op de fiets? :o
Nee dat was ik niet. Bij een stravasegment staan 3 fokkers, 2 ervan zijn man. De naam van de vrouwelijke fokster ken ik niet. Grote kans dus dat jij dit bent.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:43:58 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178131929
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nee dat was ik niet. Bij een stravasegment staan 3 fokkers, 2 ervan zijn man. De naam van de vrouwelijke fokster ken ik niet. Grote kans dus dat jij dit bent.
Ok, dan was dat een andere stalker :P Segment in de DM? *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, ik moet een beetje met dit topic meegaan ;)

[..]

Check!

Gaat vast lukken met die 800m :Y

Ik heb trouwens gelopen en kon het nog. Het was superlekker, alleen jammer de bammer: de pijn schoot er na 4 stappen al in. Donderdag ga ik kijken of het weer zo is |:(
Balen Q! -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178133965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, ik moet een beetje met dit topic meegaan ;)

[..]

Check!

Gaat vast lukken met die 800m :Y

Ik heb trouwens gelopen en kon het nog. Het was superlekker, alleen jammer de bammer: de pijn schoot er na 4 stappen al in. Donderdag ga ik kijken of het weer zo is |:(
Meh..
pi_178134207
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, ik moet een beetje met dit topic meegaan ;)

[..]

Check!

Gaat vast lukken met die 800m :Y

Ik heb trouwens gelopen en kon het nog. Het was superlekker, alleen jammer de bammer: de pijn schoot er na 4 stappen al in. Donderdag ga ik kijken of het weer zo is |:(
Kak :( :*
pi_178135489
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen. Het gaat ook totaal niet goed en dat vermindert dan nog meer mijn motivatie en dat versterkt elkaar. Maar ik sleep mezelf wel elke keer naar de training en daar word ik dan weer gefrustreerd.

Ik hoop dat zich dit alleen tot het hardlopen beperkt, iemand die dichtbij mij staat is bang dat ik tegen een burnout aan zit. Maar ondanks dat het op mijn werk heel druk is en dat dit me ook veel discipline en energie kost, ga ik nog wel elke dag met veel zin naar mijn werk.

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_178140837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 20:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, ik moet een beetje met dit topic meegaan ;)

[..]

Check!

Gaat vast lukken met die 800m :Y

Ik heb trouwens gelopen en kon het nog. Het was superlekker, alleen jammer de bammer: de pijn schoot er na 4 stappen al in. Donderdag ga ik kijken of het weer zo is |:(
Balen zeg! Ik zal voor je duimen donderdag!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen. Het gaat ook totaal niet goed en dat vermindert dan nog meer mijn motivatie en dat versterkt elkaar. Maar ik sleep mezelf wel elke keer naar de training en daar word ik dan weer gefrustreerd.

Ik hoop dat zich dit alleen tot het hardlopen beperkt, iemand die dichtbij mij staat is bang dat ik tegen een burnout aan zit. Maar ondanks dat het op mijn werk heel druk is en dat dit me ook veel discipline en energie kost, ga ik nog wel elke dag met veel zin naar mijn werk.

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Doe vooral voorzichtig! Is 1 a 2 weken gewoon alleen voor jezelf lekker lopen (met nadruk op lekker) en even echt goed rust nemen geen optie? Als het nu zo beroerd gaat win je daar misschien meer mee dan nu stug door blijven gaan.
pi_178140979
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

kijk jij maar uit binnenkort. :(
:*
pi_178141060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen. Het gaat ook totaal niet goed en dat vermindert dan nog meer mijn motivatie en dat versterkt elkaar. Maar ik sleep mezelf wel elke keer naar de training en daar word ik dan weer gefrustreerd.

Ik hoop dat zich dit alleen tot het hardlopen beperkt, iemand die dichtbij mij staat is bang dat ik tegen een burnout aan zit. Maar ondanks dat het op mijn werk heel druk is en dat dit me ook veel discipline en energie kost, ga ik nog wel elke dag met veel zin naar mijn werk.

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Dat is naar.. Hopelijk krijg je er binnenkort weer plezier in!
pi_178142542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen. Het gaat ook totaal niet goed en dat vermindert dan nog meer mijn motivatie en dat versterkt elkaar. Maar ik sleep mezelf wel elke keer naar de training en daar word ik dan weer gefrustreerd.

Ik hoop dat zich dit alleen tot het hardlopen beperkt, iemand die dichtbij mij staat is bang dat ik tegen een burnout aan zit. Maar ondanks dat het op mijn werk heel druk is en dat dit me ook veel discipline en energie kost, ga ik nog wel elke dag met veel zin naar mijn werk.

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Da's jammer. Misschien een tijdje helemaal niet lopen en lekker iets anders gaan doen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_178146750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen. Het gaat ook totaal niet goed en dat vermindert dan nog meer mijn motivatie en dat versterkt elkaar. Maar ik sleep mezelf wel elke keer naar de training en daar word ik dan weer gefrustreerd.

Ik hoop dat zich dit alleen tot het hardlopen beperkt, iemand die dichtbij mij staat is bang dat ik tegen een burnout aan zit. Maar ondanks dat het op mijn werk heel druk is en dat dit me ook veel discipline en energie kost, ga ik nog wel elke dag met veel zin naar mijn werk.

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Dat is rot!

Combi werk en hardlopen kan natuurlijk wel te veel zijn, vooral als je het plezier even kwitj bent in het hardlopen... Als je zegt datje met veel zin naar je werk gaat lijkt me daar minder het probleem liggen. Natuurlijk wel dat als je werk veel energie kost je minder puf hebt om hard te gaan lopen...

Maar even een tandje terug qua lopen is toch een prima optie. Ik merk vooral dat het na een tijdje niet gelopen te hebben een kwestie van discipline is om weer te starten, maar het dan ook weer snel lekker wordt. Als het een kwestie van discipline blijft misschien gewoon maar even toegeven en wat rust nemen... energie opdoen en je tijd besteden aan (andere) leuke dingen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 23:24:24 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_178161476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik heb nu bedacht om de duurloopjes mijn horloge gewoon thuis te laten, en misschien ook even een tijdje van Strava af te gaan of zo.
Ik ken het gevoel, verleden jaar was voor mij een jaar waarin de motivatie op een gegeven moment ver te zoeken was door diverse hardloop-tegenslagen.
Maar ik ben er van overtuigd dat bij jou ook de omslag weer zal komen,
Geen Strava en horloge is iig een prima idee in mijn ogen.
Ik zou er niet meer aan moeten denken om met een sporthorloge of met strava te lopen, zelfs tijdens Northburn niets anders bij me dan een gewoon polshorloge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_178161934
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit al sinds Spijkenisse met motivatieproblemen te kampen met hardlopen.

.
.
.

Ik heb geen goede raad voor je, simpelweg omdat ik me niet kan voorstellen hoe je je nu voelt.

Ik hoop dat het alleen (even) gebrek aan hardloop motivatie is en dat die persoon van de burn-out theorie dik ongelijk heeft.

Hopelijk vind je snel ergens een pot met motivatie zodat je er weer van kunt gaan genieten.
En als de zolderkamer autisten ergens mee kunnen helpen, Just ask!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_178165396
Bedankt zolderkamerautisten :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')