abonnement Unibet Coolblue
pi_178011058
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178011078
Zodat meer mensen nog vermaakt kunnen zijn:

Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.

'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'

ktnxbye.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:54:08 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178011167
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:

:D

Ik vind roeien niet per se erg. Beter dan hardlopen, assaultbike, skie-ding.

Dat is waar idd, maar toch, zoveel roeien is niets :P

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:43 schreef MevrouwCactus het volgende:

Wow, ik kan me voorstellen dat je hiervan kapot bent! Kan je je armen nog wel bewegen?
Ik krijg vooral last van m'n kont en benen :+

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Simple Workout Log! Als je een oefening selecteert kun je sets invullen van X reps met Y gewicht, één tabblad verderop is je geschiedenis (incl data) en nog één tabje verderop is een grafiekje van je vooruitgang te zien. Het is ook allemaal te exporteren naar excel, als je fancy'ere grafiekjes wil, en ze hebben ook een website die synct met de app.

Gratiesj. :)
Oeeh ga ik die even proberen :D
pi_178011169
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Zodat meer mensen nog vermaakt kunnen zijn:

Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.

'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'

ktnxbye.
Ik moest lachen sorry.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:54:29 #5
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178011178
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.

'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'

ktnxbye.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178011182
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moest lachen sorry.
Ja, ik ook wel een beetje toen ik daar stond. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:02:19 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_178011318
ik weet niet wat single unders en dubbels zijn, maar nu wel dat je het niet zonder sportBH wil doen :P

quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje kapot. :')

WOD:
Row 250 meters
Row 500 meters
Row 1,000 meters
Row 500 meters
Row 250 meters
Rest 1 minute between efforts.

Totale tijd incl 4 minuten rust: 15:19.
De eerste 250 meter ging in 51 seconde :')
Ja, wat ik wilde vragen, is dit nou wat je bij crossfit doet, of heb jij nog een PT?
En wanneer krijg je dan te horen wat je die dag gaat doen? Is dat compleet random? En hoe vaak ga je dan?
disclaimer
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:03:52 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_178011343
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
disclaimer
pi_178011364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet wat single unders en dubbels zijn, maar nu wel dat je het niet zonder sportBH wil doen :P

[..]

Ja, wat ik wilde vragen, is dit nou wat je bij crossfit doet, of heb jij nog een PT?
En wanneer krijg je dan te horen wat je die dag gaat doen? Is dat compleet random? En hoe vaak ga je dan?
single unders = gewoon touwtje springen.
dubble unders = 1x springen maar touwtje moet 2x rond.

Ik heb al 9 maand geen PT meer.
In theorie wil ik 4x gaan sporten per week. Op de website zelf, van onze club, kun je na 0:00 zien wat er de volgende dag gedaan wordt, maar er wordt dit schema gevolgd:
https://crossfit.com/workout/

van de officiele Crossfit alles. We lopen 2 weken achter dus in theorie kan ik 2 weken in het voren loeren. Daar waar op de site 'restday' staat worden zelf ingevuld door de coaches.

Dit was, toevallig, een heel erg op cardio-gerichte work-out, maar die zijn niet standaard, godzijdank.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:08:17 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_178011407
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

single unders = gewoon touwtje springen.
dubble unders = 1x springen maar touwtje moet 2x rond.

Ik heb al 9 maand geen PT meer.
In theorie wil ik 4x gaan sporten per week. Op de website zelf, van onze club, kun je na 0:00 zien wat er de volgende dag gedaan wordt, maar er wordt dit schema gevolgd:
https://crossfit.com/workout/

van de officiele Crossfit alles. We lopen 2 weken achter dus in theorie kan ik 2 weken in het voren loeren. Daar waar op de site 'restday' staat worden zelf ingevuld door de coaches.

Dit was, toevallig, een heel erg op cardio-gerichte work-out, maar die zijn niet standaard, godzijdank.
Ah kijk.
Maar dat zijn allemaal tamelijk korte routines, doe je dan ook nog andere dingen er bij? #DTV
disclaimer
pi_178011489
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Zodat meer mensen nog vermaakt kunnen zijn:

Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.

'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'

ktnxbye.
_O- Ik heb maar twee sportbh's want ik vond dit model pas toen ze uit 't assortiment gingen. ;( Dus ik ben inmiddels echt een handwaspro. Gelukkig heb ik ook echt een klein emmertje waar net één setje sportkleding in past, dus dat scheelt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_178011528
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah kijk.
Maar dat zijn allemaal tamelijk korte routines, doe je dan ook nog andere dingen er bij? #DTV
Al met al zijn we wel een uur bezig. :)
Opwarmen, oefenen van bepaalde skills en dan varierend tussen 5 en 25 minuten knallen.

Zo moesten we maandag bijv o.a. dit doen in de workout:
https://journal.crossfit.com/article/the-strict-handstand-push-up

Gezien er maar weinig mensen zijn die dat zomaar kunnen, breek je die oefening op in stukjes en verschillende niveau's. Daar ga je dan eerst ff mee oefenen.
Zo is er de 1 trap makkelijkere versie:

Maar kan je ook gewoon oefenen met uberhaupt op je handen leren staan tegen een muur. En als je dat kan, dan oefen je met je benen intrekken.

En als je dat nou ook niet kan, dan is er bijv nog deze variant:

Welke zwaarder/makkelijker te maken is door je voeten verder weg/dichterbij te zetten.
Je zou ook nog kunnen doen. Zwaarder/lichter te maken door op je knieen of tenen te gaan zitten. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178011568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
Prima om mee te beginnen toch. Investeren in duurder kan altijd nog anders is het gewoon zonde van het geld.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:18:51 #14
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178011582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
Lijkt mij een prima begin.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:23:35 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178011671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
go go go SQ!

Ik ga na de wintersport ook weer beginnen ^O^
en dan ga ik voor evy naar 5 km toe .. ik heb er best zin in, ik hoop alleen dat m'n lichaam het gaat trekken.. momenteel erg veel last van mijn schouders.. en dan is het met mijn voorgevel ook niet een goed idee om te gaan hardlopen :) :{ ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178011745
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

go go go SQ!

Ik ga na de wintersport ook weer beginnen ^O^
en dan ga ik voor evy naar 5 km toe .. ik heb er best zin in, ik hoop alleen dat m'n lichaam het gaat trekken.. momenteel erg veel last van mijn schouders.. en dan is het met mijn voorgevel ook niet een goed idee om te gaan hardlopen :) :{ ;(
Oh lastig idd. Wat voor pijn heb je in je schouders? Ik heb erg veel last van mijn rechter schouder. Voor maandag ook afspraak gemaakt bij de huisarts.

Evy is altijd heel fier op u dus wel een lekkere motivator iig :D

Heb hardloop kleding, schoenen ook uit een verhuisdoos geplukt. Ben benieuwd hoe de allereerste keer weer gaat zijn _O-

En wintersport ben jaloers zit er voor ons dit jaar echt op of we moeten naar landgraaf ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:29:34 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178011776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
Homoschema? :o

Maarreh... you go girl! Zet hem op!

Ik moet ook weer. Na deze Barcelonatrip hoef ik twee maanden niet weg. Kijken of ik er wat ritme in krijg...
***
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:31:02 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_178011803
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Homoschema? :o

Maarreh... you go girl! Zet hem op!
Ja, 1 minuut rennen 3 minuten wandelen enzo. Want ik kan echt niks joh. :')
disclaimer
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:33:09 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178011859
Oh zo, ik dacht dat het een tikfout was. :’)
***
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:37:59 #20
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178011962
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, 1 minuut rennen 3 minuten wandelen enzo. Want ik kan echt niks joh. :')
"If all you can do is crawl; Start crawling." ^O^ :Y)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:48:15 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178012218
Kan ik in die Workout Log ook aangeven dat een rep is mislukt?
pi_178012248
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Zodat meer mensen nog vermaakt kunnen zijn:

Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.

'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'

ktnxbye.
Ja, leuk, ha ha. Maar ik heb géén idee wat je precies gedaan hebt :+ _O-

Edit: ah, touwtjespringen.. zeg dat dan :')
pi_178012337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteld :') RIP ditdatalles.

En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
*O*

Vanavond is mijn was het enige sportgerelateerde wat ik ga doen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178012639
Yes hello.... Ik dacht dat ik in het dikkerdstopic zat.
Zie ik alleen maar gewichten voorbij komen van rond de 80 kilo.

Anyway.. ik ben een iets minder dikkere dikkerd geworden.
Nu 94 kilo en nog een beetje. Best oke aangezien ik begin januari nog 106 was :@

Vanavond weer bodypumpen mét huz in de sportschool. Vroeger zagen onze datenights er heel anders uit. ~O>
  donderdag 22 maart 2018 @ 15:08:21 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178012687
Dat is al een heel mooi gewichtsverlies dan Missladybug, in 3 maanden tijd! :o _O_
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')