abonnement Unibet Coolblue
pi_178253217
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 03:28 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het is zo fascinerend om te zien hoe je alles bij elkaar liegt terwijl het gedocumenteerd onwaar is wat je zegt...en toch onzin blíjven vertellen. Is dat hoe jullie Serviërs met de waarheid omgaan?
Gedocumenteerd door wie? Het partijdige Joegoslavie Tribunaal en de partijdige westerse gemeenschap? _O-

Het Tribunaal heeft een handje vol van ingehuurde getuigen, rechtszaken die geen stand konden houden (bijvb Seselj). Er zijn voornamelijk Serviers veroordeeld, bewijs of niet. De meeste Bosniers en Albanezen kwamen er ongestaft van af wegens gebrek aan bewijs (lees, door Bosniers en Albanezen weggewerkt bewijs). Alle partijen hebben oorlogsmisdaden begaan, maar tot nu toe zijn alleen de Serviers flink gestraft. Het recht heeft nog niet volledig gezegevierd.

Je begrijpt toch wel dat de westerse gemeenschap nooit in het voordeel van Servie zal documenteren omdat ze daarmee schuld bekennen (illegale NAVO inval, oorlogsmisdaad door Servische staatstv te bombarderen, enz).

Schroder zei het zelf al een x, ze bekennen schuld als ze eerlijk onderzoek gaan doen. Clinton zei ook al een keer dat hij het Rambouillet Agreement nooit had getekend als hij in de schoenen van Milosevic had gestaan. Dat geeft allemaal alleen maar aan dat niets zuiver is geweest.

Vertel me, is er een uitspraak geweest tegen de voormalige president van Joegoslavie? Nee. Zit Seselj nog in Den Haag? Nee. Hoe lang hebben die rechtzaken geduurd zonder resultaat? Inderdaad, zeer goed gedocumenteerd allemaal.

Maar hey, ik kijk er naar uit om jou, wanneer het speciale tribunaal voor Albanese oorlogsmisdaden eenmaal aan het werk gaat en mensen berecht, te horen zeggen dat "het is zo fascinerend om te zien hoe Albanezen alles bij elkaar liegen terwijl het gedocumenteerd onwaar is wat ze zeggen...en toch onzin blíjven vertellen. Is dat hoe Albanezen met de waarheid omgaan?". Al betwijfel ik dat zij kwalitatief te werk zullen gaan.

Vergeet niet dat er nog een hoop uit valt te zoeken wb Kroatische, Bosnische en Albanese oorlogsmisdaden. Vooral bij de Albanezen zijn de laatste jaren nog wat dingen naar boven komen drijven waaronder orgaanroof en handel (Yellow House).

Ik weet dat het moeilijk te begrijpen valt, maar nee ik ben geen Servier.
Jij waarschijnlijk des te meer als je in Kosovo voor 2007 geboren bent. Dan staat er mooi in je NL pass "Birth place: Willekeurig Kosovaarse stad, SFRY of zelfs FRY". :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Gruj0 op 02-04-2018 11:59:16 ]
  maandag 2 april 2018 @ 11:54:46 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178253377
Doet me een beetje denken aan de VvE vergaderingen die we hebben hier.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178253908
Fok.yug
pi_178254030
Maar wel genieten hoor, hoe vies mad Serviërs en Albanesen op elkaar zijn.



Zelfs in een Sloveense hostel gingen ze nog bijna met elkaar op de vuist :D
pi_178254632
De traangasgranaat kwam van links
pi_178255851
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Gedocumenteerd door wie? Het partijdige Joegoslavie Tribunaal en de partijdige westerse gemeenschap? _O-

Het Tribunaal heeft een handje vol van ingehuurde getuigen, rechtszaken die geen stand konden houden (bijvb Seselj). Er zijn voornamelijk Serviers veroordeeld, bewijs of niet. De meeste Bosniers en Albanezen kwamen er ongestaft van af wegens gebrek aan bewijs (lees, door Bosniers en Albanezen weggewerkt bewijs). Alle partijen hebben oorlogsmisdaden begaan, maar tot nu toe zijn alleen de Serviers flink gestraft. Het recht heeft nog niet volledig gezegevierd.

Je begrijpt toch wel dat de westerse gemeenschap nooit in het voordeel van Servie zal documenteren omdat ze daarmee schuld bekennen (illegale NAVO inval, oorlogsmisdaad door Servische staatstv te bombarderen, enz).

Schroder zei het zelf al een x, ze bekennen schuld als ze eerlijk onderzoek gaan doen. Clinton zei ook al een keer dat hij het Rambouillet Agreement nooit had getekend als hij in de schoenen van Milosevic had gestaan. Dat geeft allemaal alleen maar aan dat niets zuiver is geweest.

Vertel me, is er een uitspraak geweest tegen de voormalige president van Joegoslavie? Nee. Zit Seselj nog in Den Haag? Nee. Hoe lang hebben die rechtzaken geduurd zonder resultaat? Inderdaad, zeer goed gedocumenteerd allemaal.

Maar hey, ik kijk er naar uit om jou, wanneer het speciale tribunaal voor Albanese oorlogsmisdaden eenmaal aan het werk gaat en mensen berecht, te horen zeggen dat "het is zo fascinerend om te zien hoe Albanezen alles bij elkaar liegen terwijl het gedocumenteerd onwaar is wat ze zeggen...en toch onzin blíjven vertellen. Is dat hoe Albanezen met de waarheid omgaan?". Al betwijfel ik dat zij kwalitatief te werk zullen gaan.

Vergeet niet dat er nog een hoop uit valt te zoeken wb Kroatische, Bosnische en Albanese oorlogsmisdaden. Vooral bij de Albanezen zijn de laatste jaren nog wat dingen naar boven komen drijven waaronder orgaanroof en handel (Yellow House).

Ik weet dat het moeilijk te begrijpen valt, maar nee ik ben geen Servier.
Jij waarschijnlijk des te meer als je in Kosovo voor 2007 geboren bent. Dan staat er mooi in je NL pass "Birth place: Willekeurig Kosovaarse stad, SFRY of zelfs FRY". :')
The list contains 161 names. 94 of these are Serbs, 29 are Croats, 9 are Albanians, 9 are Bosniaks, 2 are Macedonians and 2 are Montenegrins. The others are of unknown ethnicity or their charges have been withdrawn.

There are 62 convicted Serbs, 18 convicted Croats, 5 convicted Bosniaks, 2 convicted Montenegrins, 1 convicted Macedonian and 1 convicted Albanian in this list.

Dus..
pi_178263326
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 13:59 schreef loni55 het volgende:

[..]

The list contains 161 names. 94 of these are Serbs, 29 are Croats, 9 are Albanians, 9 are Bosniaks, 2 are Macedonians and 2 are Montenegrins. The others are of unknown ethnicity or their charges have been withdrawn.

There are 62 convicted Serbs, 18 convicted Croats, 5 convicted Bosniaks, 2 convicted Montenegrins, 1 convicted Macedonian and 1 convicted Albanian in this list.

Dus..
.. het komt er op neer dat ik gelijk heb:

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Er zijn voornamelijk Serviers veroordeeld, bewijs of niet. De meeste Bosniers en Albanezen kwamen er ongestaft van af wegens gebrek aan bewijs (lees, door Bosniers en Albanezen weggewerkt bewijs). Alle partijen hebben oorlogsmisdaden begaan, maar tot nu toe zijn alleen de Serviers flink gestraft. Het recht heeft nog niet volledig gezegevierd.
pi_178264751
Eerlijk gezegd weet ik niet of Servie het momentum heeft. De moslims worden kritischer bekeken dan 20 jaar geleden, maar aan de andere kant verkopen ze op Servische markten nog shirtjes van Putin en Russische vlaggen.

Maar wel respect voor ze, dat ze ondanks dat er geen cent te makken nog altijd een aardig gestructureerd en veilig land hebben opgebouwd. De landen die de afgelopen jaren aan het EU-infuus zaten lijken nog altijd corrupte mafiabende.
.
pi_178265131
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

.. het komt er op neer dat ik gelijk heb:

[..]

Je bent wel vervelend nu. Er is een reden waarom dat zo is en als je te beperkt bent om zelf de logica hier te herkennen kan ik je daar niet bij helpen.
Daarnaast ik vind het triest hoe zo'n bloeddorstig volk als Serviërs die de "eer" op hun naam hebben staan als de eerste genocide plegers in Europa na de nazis toch zichzelf als slachtoffers zien.
pi_178265158
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Fer het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet of Servie het momentum heeft. De moslims worden kritischer bekeken dan 20 jaar geleden, maar aan de andere kant verkopen ze op Servische markten nog shirtjes van Putin en Russische vlaggen.

Maar wel respect voor ze, dat ze ondanks dat er geen cent te makken nog altijd een aardig gestructureerd en veilig land hebben opgebouwd. De landen die de afgelopen jaren aan het EU-infuus zaten lijken nog altijd corrupte mafiabende.
Servie is een corrupt bende. Daarom loopt het ook leeg.
pi_178265181
Hier springen ze van het balkon.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178266593
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Servie is een corrupt bende. Daarom loopt het ook leeg.
Gemiddeld salaris van 450¤ (ALS je een baan vind) zal er niets mee te maken hebben.
.
pi_178267473
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Fer het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet of Servie het momentum heeft. De moslims worden kritischer bekeken dan 20 jaar geleden, maar aan de andere kant verkopen ze op Servische markten nog shirtjes van Putin en Russische vlaggen.
Dat is niet zo vreemd he? 19 jaar na WO 2 liepen ze hier ook niet met shirtjes van Duitsland maar van de VS, de Britten, Polen en noem maar op.

quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 20:54 schreef Fer het volgende:
Maar wel respect voor ze, dat ze ondanks dat er geen cent te makken nog altijd een aardig gestructureerd en veilig land hebben opgebouwd. De landen die de afgelopen jaren aan het EU-infuus zaten lijken nog altijd corrupte mafiabende.
Dat is wat ik de hele tijd zeg. Na de luchtoorlog in 1999 is er geen cent in het toenmalige Joegoslavie gestoken door de internationale (westerse) gemeenschap om het land weer op te bouwen, terwijl er flink veel geld is gestoken in West en Oost Duitsland, Afghanistan en Irak.

De Servische bevolking heeft zeker meer dan 10 jaar oorlog en (economische) sancties gekend en toch doen ze het in tegenstelling tot Albanie die sinds 1945 geen oorlog heeft gekend, niet slecht. Goed, Enver was de oplossing niet, maar in de post- Enver periode hebben ze niks groots weten te presteren. En Roemenie en Bulgarije zijn nog steeds een triest hoopje ondanks het EU infuus idd.

De Servische Republiek heeft de overheidstructuur na de Bosnische burgeroorlog snel weten op te tuigen. In het andere entiteit zaten ze toen nog met elkaar te bakkeleien. En de Servische Republiek kreeg in de jaren na de oorlog nog wel de minste hulp.

quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je bent wel vervelend nu. Er is een reden waarom dat zo is en als je te beperkt bent om zelf de logica hier te herkennen kan ik je daar niet bij helpen.
Daarnaast ik vind het triest hoe zo'n bloeddorstig volk als Serviërs die de "eer" op hun naam hebben staan als de eerste genocide plegers in Europa na de nazis toch zichzelf als slachtoffers zien.
Je wilt maar niet begrijpen dat de lijst met anderen dan Serviers niet zo lang is omdat dat niet de interesse is van de internationale gemeenschap. Ze bekennen anders schuld aan illegale activiteiten. Net zoals Blair, Bush en de rest van de bende die instemde met een oorlog tegen Irak die nergens op gebaseerd was en daar nooit voor berecht zijn en nooit voor een tribunaal hebben moeten verschijnen.

Albanese terroristen hebben het geluk dat Servie en Macedonie ze amnestie hebben verleend om de boel niet uit de hand te laten lopen anders zou de lijst van Albanese oorlogsmisdadigers nog langer zijn. In elke andere staat was dat soort volk niet eens berecht maar gewoon gestraft en hoe.

quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Daarnaast ik vind het triest hoe zo'n bloeddorstig volk als Serviërs die de "eer" op hun naam hebben staan als de eerste genocide plegers in Europa na de nazis toch zichzelf als slachtoffers zien.
Ik denk niet dat mensen het erg vinden dat jij iets triest vindt. Eerder dat bij jou de geschiedenis vanaf de jaren 90 begint.

quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Servie is een corrupt bende. Daarom loopt het ook leeg.
Jij bent totaal geobsedeerd door Servie. De leegloop is veel groter in Albanie. Dat was het altijd al. Hoe verklaar je anders zoveel diaspora in de omliggende landen? En geen Illiria praat verkopen nu, want steeds meer historici betwijfelen dat.
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 22:56:01 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178267875
apart hoe elk topic over voormalig Joegoslavie uitdraait op een digitale balkanoorlog

leer met elkaar te leven jongens, je bent buren, je blijft buren en shit is wat het is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178269013
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd he? 19 jaar na WO 2 liepen ze hier ook niet met shirtjes van Duitsland maar van de VS, de Britten, Polen en noem maar op.

[..]

Dat is wat ik de hele tijd zeg. Na de luchtoorlog in 1999 is er geen cent in het toenmalige Joegoslavie gestoken door de internationale (westerse) gemeenschap om het land weer op te bouwen, terwijl er flink veel geld is gestoken in West en Oost Duitsland, Afghanistan en Irak.

De Servische bevolking heeft zeker meer dan 10 jaar oorlog en (economische) sancties gekend en toch doen ze het in tegenstelling tot Albanie die sinds 1945 geen oorlog heeft gekend, niet slecht. Goed, Enver was de oplossing niet, maar in de post- Enver periode hebben ze niks groots weten te presteren. En Roemenie en Bulgarije zijn nog steeds een triest hoopje ondanks het EU infuus idd.

De Servische Republiek heeft de overheidstructuur na de Bosnische burgeroorlog snel weten op te tuigen. In het andere entiteit zaten ze toen nog met elkaar te bakkeleien. En de Servische Republiek kreeg in de jaren na de oorlog nog wel de minste hulp.

[..]

Je wilt maar niet begrijpen dat de lijst met anderen dan Serviers niet zo lang is omdat dat niet de interesse is van de internationale gemeenschap. Ze bekennen anders schuld aan illegale activiteiten. Net zoals Blair, Bush en de rest van de bende die instemde met een oorlog tegen Irak die nergens op gebaseerd was en daar nooit voor berecht zijn en nooit voor een tribunaal hebben moeten verschijnen.

Albanese terroristen hebben het geluk dat Servie en Macedonie ze amnestie hebben verleend om de boel niet uit de hand te laten lopen anders zou de lijst van Albanese oorlogsmisdadigers nog langer zijn. In elke andere staat was dat soort volk niet eens berecht maar gewoon gestraft en hoe.

[..]

Ik denk niet dat mensen het erg vinden dat jij iets triest vindt. Eerder dat bij jou de geschiedenis vanaf de jaren 90 begint.

[..]

Jij bent totaal geobsedeerd door Servie. De leegloop is veel groter in Albanie. Dat was het altijd al. Hoe verklaar je anders zoveel diaspora in de omliggende landen? En geen Illiria praat verkopen nu, want steeds meer historici betwijfelen dat.
Uhmmm..


The EU is by far the biggest donor to Serbia with more than ¤2.6 billion (as of January 2014) in grants provided over the past 13 years in all fields, ranging from rule of law, public administration reform, social development, environment and agriculture. The financial assistance is provided through EU’s Instrument for Pre-Accession (IPA) which aims to help Serbia to prepare for assuming and effectively implementing obligations of its future membership in the EU. EU Member States provided substantial bilateral assistance too.


In fact Serbia is one of the biggest recipients of EU funds in the world. It is the biggest recipients of EU funds from the whole region of the Western Balkans with 200 million Euros per year.
pi_178269053
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd he? 19 jaar na WO 2 liepen ze hier ook niet met shirtjes van Duitsland maar van de VS, de Britten, Polen en noem maar op.

[..]

Dat is wat ik de hele tijd zeg. Na de luchtoorlog in 1999 is er geen cent in het toenmalige Joegoslavie gestoken door de internationale (westerse) gemeenschap om het land weer op te bouwen, terwijl er flink veel geld is gestoken in West en Oost Duitsland, Afghanistan en Irak.

De Servische bevolking heeft zeker meer dan 10 jaar oorlog en (economische) sancties gekend en toch doen ze het in tegenstelling tot Albanie die sinds 1945 geen oorlog heeft gekend, niet slecht. Goed, Enver was de oplossing niet, maar in de post- Enver periode hebben ze niks groots weten te presteren. En Roemenie en Bulgarije zijn nog steeds een triest hoopje ondanks het EU infuus idd.

De Servische Republiek heeft de overheidstructuur na de Bosnische burgeroorlog snel weten op te tuigen. In het andere entiteit zaten ze toen nog met elkaar te bakkeleien. En de Servische Republiek kreeg in de jaren na de oorlog nog wel de minste hulp.

[..]

Je wilt maar niet begrijpen dat de lijst met anderen dan Serviers niet zo lang is omdat dat niet de interesse is van de internationale gemeenschap. Ze bekennen anders schuld aan illegale activiteiten. Net zoals Blair, Bush en de rest van de bende die instemde met een oorlog tegen Irak die nergens op gebaseerd was en daar nooit voor berecht zijn en nooit voor een tribunaal hebben moeten verschijnen.

Albanese terroristen hebben het geluk dat Servie en Macedonie ze amnestie hebben verleend om de boel niet uit de hand te laten lopen anders zou de lijst van Albanese oorlogsmisdadigers nog langer zijn. In elke andere staat was dat soort volk niet eens berecht maar gewoon gestraft en hoe.

[..]

Ik denk niet dat mensen het erg vinden dat jij iets triest vindt. Eerder dat bij jou de geschiedenis vanaf de jaren 90 begint.

[..]

Jij bent totaal geobsedeerd door Servie. De leegloop is veel groter in Albanie. Dat was het altijd al. Hoe verklaar je anders zoveel diaspora in de omliggende landen? En geen Illiria praat verkopen nu, want steeds meer historici betwijfelen dat.
Alstublieft.

Chunks of historic Albanian land, particularly Kosovo and Western Macedonia, with its rich mines, were given to Serbia, so under the Versailles Treaty (1918/9) about half the Albanian population was left outside the new but tiny Albanian state


Nog meer vragen?
pi_178272446
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:56 schreef sp3c het volgende:
apart hoe elk topic over voormalig Joegoslavie uitdraait op een digitale balkanoorlog

leer met elkaar te leven jongens, je bent buren, je blijft buren en shit is wat het is
Omdat de oorlog op veel plekken nooit echt over is gegaan. Je hebt er nog steeds mijnenvelden en mensen die willen weten wat er met hun familie is gebeurd.
pi_178504705
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:00 schreef loni55 het volgende:

[..]

Uhmmm..

The EU is by far the biggest donor to Serbia with more than ¤2.6 billion (as of January 2014) in grants provided over the past 13 years in all fields, ranging from rule of law, public administration reform, social development, environment and agriculture. The financial assistance is provided through EU’s Instrument for Pre-Accession (IPA) which aims to help Serbia to prepare for assuming and effectively implementing obligations of its future membership in the EU. EU Member States provided substantial bilateral assistance too.

In fact Serbia is one of the biggest recipients of EU funds in the world. It is the biggest recipients of EU funds from the whole region of the Western Balkans with 200 million Euros per year.
quote:
ranging from rule of law, public administration reform, social development, environment and agriculture.
quote:
to help Serbia to prepare for assuming and effectively implementing obligations of its future membership in the EU
Dit bevestigt alleen maar wat ik je al heb gezegd.

Geen herstelbetalingen dus om de schade die aan de civiele infrastructuur is aangebracht tijdens de oorlog te herstellen, maar om Servie pro Europees te krijgen.

Kennelijk is Servie dus toch geen schijtland zoals jij zegt. Voor de EU is Servie nog steeds een enorm belangrijk land dat moet en zal komen te vallen onder het "Europese Rijk". Dat blijkt wel uit jouw artikel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 00:03 schreef loni55 het volgende:

[..]

Alstublieft.

Chunks of historic Albanian land, particularly Kosovo and Western Macedonia, with its rich mines, were given to Serbia, so under the Versailles Treaty (1918/9) about half the Albanian population was left outside the new but tiny Albanian state

Nog meer vragen?
Je bent wel erg geniepig bezig. Aan bronvermelding doe je niet. Zeker omdat de bron zeer twijfelachtig is en bekend staat als pro- Albanese kneus die aan geschiedvervalsing doet, allemaal met het doel een Groot-Albanie te rechtvaardigen.

Even vanaf wiki:

quote:
Pettifer's published work includes:

The Making of the Greek Crisis'
The Kosova Liberation Army Underground War to Balkan Insurgency, 1948–2001
The Albanian Question: Reshaping the Balkans (with Miranda Vickers)
Blue Guide Albania and Kosovo
Albania: From Anarchy to a Balkan Identity (with Miranda Vickers)
The Greeks
Blue Guide Bulgaria
Turkish Labyrinth
Kosova Express: A Journey in Wartime
The New Macedonian Question
Dialogue with Hashim Thaci
Pro-Albanees 100%. :')
https://en.wikipedia.org/wiki/James_Pettifer

quote:
On March 28 2001, London's Times published an amazing article by James Pettifer, entitled "Albania: the wild frontier". James Pettifer who is proven British propagandist and distorter of the Macedonian history, had produced a brand new Albanian propaganda not only against the Macedonians, but this time also against the Greeks, Serbs, and Montenegrins.
quote:
By publishing this map and entitling it "Historical Ethnic Albania", Pettifer and The Times made it clear that they are on the side of the Albanian terrorism whose claims they advocate below with legitimizing the Albanian imperialistic dreams for occupation of territories of all four Balkan states which Albania borders.
Over jouw quote:

quote:
Historical evidence, however, shows that these assertions are complete distortion and with it James Pettifer only confirms that he belongs among the greatest (British) Western fabricators of history:
quote:
1) All authentic historical evidence, both ancient and modern, clearly confirms that the Albanians are NOT "descended from the Ancient Illyrians, who lived all over the southwest Balkans."The propagandist Pettifer is either uneducated or has simply ignored the writings of the ancient Greek and Roman historians Strabo, Plutarch, Ptolemy, Justin, etc., who clearly wrote that the Albanians and the Illyrians were two separate nations, which historically lived on two different continents worlds apart.
quote:
Montenegro. Podgorica is the capital of Montenegro, and as capital of the Montenegrin nation, more Montenegrins then any other city in this tiny land populate it. Yet although the Albanians do not make 40% of Montenegro’s population (nor they ever had in the past historically), they and the western propagandists such as James Pettifer, claim that 40% of Montenegro belongs to “Historical Ethnic Albania”, including even its capital Podgorica! The irony is obvious.
Vooral verder lezen. :Y
http://www.thehistoryforum.com/forum/viewtopic.php?t=28893

quote:
Also, Pettifer apparently has his dates wrong, as those regions were attached to Serbia in 1912, well before Versailles, after the first Balkan War.
https://www.politicsforum.org/forum/viewtopic.php?t=13196

Totale bullshit dus, jouw bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 14-04-2018 11:52:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')