abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 22:18:23 #101
163650 Greys
pi_178023423
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zeker, maar het is dus niet het nummer dat ie niet kon afmaken, want die is zelfs nooit uitgebracht.
Zie m'n edit hierboven, je had daarin idd gelijk :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178023444
Tim heeft groot gelijk
Whatever...
pi_178023460
Nou, Tim maakt zelf heel veel gebruik van Twitter, Social Media,waar dit gedoetje toch grotendeels is losgegaan.
pi_178023554
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je gaat al helemaal de fout in dat het een “grap” is. Als je het hele filmpje bekijkt en een klein beetje nadenkt. Dan zie je dat Giel dit doet om het belang van zijn vak als radio DJ aan te tonen. Het vak waar Tim Knol dus ontzettend negatief over is geweest.

Als Tim Knol vanavond massaal platen gaat verkopen vanwege een bepaalde hashtag na aanleiding van deze rel. Dat toont gewoon aan hoe machtig de media is (en dus ook de radio dj) om het grote publiek te bereiken.

Iets waar Tim Knol zich niet voor laat gebruiken als je hem moet geloven. Maar hij laat het nu toch wel makkelijk toe nu hij er voordeel aan heeft.
Tuurlijk heeft een artiest baat bij radio airplay, maar moet een artiest daarom maar als "dance monkey dance" respectloos behandeld worden?
Nee dus.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 22:25:05 #105
163650 Greys
pi_178023628
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je gaat al helemaal de fout in dat het een “grap” is.
Ik ga niet 'helemaal de fout in', we zijn het alleen niet eens, dat is wat anders. Tim was al not amused over wat er met Maan gebeurde, de grap (dat werd toch echt overal uitgelegd als grap, ook door Dane) waar dit alles aanleiding voor was.

quote:
Als je het hele filmpje bekijkt en een klein beetje nadenkt. Dan zie je dat Giel dit doet om het belang van zijn vak als radio DJ aan te tonen. Het vak waar Tim Knol dus ontzettend negatief over is geweest.
Maar een groot deel vindt niet dat dit de manier is waarop je als Radio DJ je vak zou moeten uitoefenen. Ja, Radio DJ's zijn belangrijk voor een artiest. Maar niet dít soort DJ's die oproept tot het boycotten van een theatertour van een artiest die een bepaalde humor eerder niet kon waarderen (de Maan 'grap'). Daarbij heeft Tim gewoon z'n mening gegeven over die grap met Maan destijds, niet 'ontzettend negatief' geweest over het complete vak van Radio DJ.

quote:
Als Tim Knol vanavond massaal platen gaat verkopen vanwege een bepaalde hashtag na aanleiding van deze rel. Dat toont gewoon aan hoe machtig de media is (en dus ook de radio dj) om het grote publiek te bereiken.

Iets waar Tim Knol zich niet voor laat gebruiken als je hem moet geloven. Maar hij laat het nu toch wel makkelijk toe nu hij er voordeel aan heeft.
Ben ik gewoon niet met je eens. Net als elke artiest vindt Tim het uiteraard prettig om live met z'n band op de radio te mogen optreden en zo een groter publiek te bereiken. Maar dat hoeft absoluut niet te betekenen dat je dan dus ook maar dit soort onzin op de koop toe moet nemen. Tis niet of het één, of het ander. Hij verkoopt z'n theatertour en platen overigens sowieso prima, ook zonder deze rel. Als ie er nu net wat meer verkoopt vind ik dat wel grappig en gegund.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 23-03-2018 22:32:41 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  One tough cookie donderdag 22 maart 2018 @ 22:30:22 #106
169210 liesje1979
pi_178023757
Ik ben zo benieuwd of Tim als oud fokker dit topic ook leest.

Hoi Tim. :W
pi_178023762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft een artiest baat bij radio airplay, maar moet een artiest daarom maar als "dance monkey dance" respectloos behandeld worden?
Nee dus.
Maar andersom ook niet. Want hoe Tim Knol heeft gereageert tegenover meerdere radiostations (iig 538 en Veronica) is ook niet om over naar huis te schrijven.
pi_178023805
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Tim als oud fokker dit topic ook leest.

Hoi Tim. :W
Vast wel, hij was in december nog actief
pi_178023907
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar andersom ook niet. Want hoe Tim Knol heeft gereageert tegenover meerdere radiostations (iig 538 en Veronica) is ook niet om over naar huis te schrijven.
Uhm want? Zij behandelen een artiest respectloos, daar mag hij toch een mening over hebben? Net als dat elke andere Nederlander daar een mening over had?

Zou wel te zot voor woorden zijn als je als artiest plots geen mening mag hebben.

Maar goed, jij kiest voor respectloos gedrag. Duidelijk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 22:35:56 #110
163650 Greys
pi_178023910
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar andersom ook niet. Want hoe Tim Knol heeft gereageert tegenover meerdere radiostations (iig 538 en Veronica) is ook niet om over naar huis te schrijven.
Als artiest mag je toch gewoon een mening hebben en die uitdragen over het feit dat een collega artiest een lul in haar gezicht gezwaaid kreeg? Te gast zijn bij de radio betekent niet dat je je alles maar moet laten welgevallen hoor. Zou wat zijn.

Dan moet Giel hem gewoon niet meer uitnodigen in z'n show als ie het destijds niet eens was met de reactie van Tim. Makkelijk zat. Niet maanden later laten opdraven met z'n hele band en dan dit. En daarbij ook nog even z'n bassist schofferen die met dat van Maan geen bal te maken had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178023959
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Als artiest mag je toch gewoon een mening hebben en die uitdragen over het feit dat een collega artiest een lul in haar gezicht gezwaaid kreeg? Te gast zijn bij de radio betekent niet dat je je alles maar moet laten welgevallen hoor. Zou wat zijn.

Dan moet Giel hem gewoon niet meer uitnodigen in z'n show als ie het destijds niet eens was met de reactie van Tim. Makkelijk zat. Niet maanden later laten opdraven met z'n hele band en dan dit. En daarbij ook nog even z'n bassist schofferen die met dat van Maan geen bal te maken had.
Om nog maar te zwijgen over hoe Giel daarna Tim omlaag probeerde te halen en begon af te zeiken.

Echt, zo ga je gewoon niet met artiesten om.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178024130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Uhm want? Zij behandelen een artiest respectloos, daar mag hij toch een mening over hebben? Net als dat elke andere Nederlander daar een mening over had?

Zou wel te zot voor woorden zijn als je als artiest plots geen mening mag hebben.

Maar goed, jij kiest voor respectloos gedrag. Duidelijk.
Wat is respectloos. Frank Dane en Maan was een mislukte grap (want Maan vond die streaker elders wel erg grappig). Je mag alles van die grap vinden wat je wil.

Maar Tim Knol heeft heel het radio vakgebied lopen aanvallen, tot een boycot aan toe. Nee hij hoeft niets alles te accepteren, ja hij mag een mening hebben. Maar hij moet ook niet vergeten wie hem groot gemaakt heeft, die radio djs zijn een groot aandeel dat hij zijn vak kan beoefenen. Hij heeft die mensen prutsers genoemd en een kut radiozender.

Dat is wel respectvol wil je zeggen?
pi_178024379
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is respectloos. Frank Dane en Maan was een mislukte grap (want Maan vond die streaker elders wel erg grappig). Je mag alles van die grap vinden wat je wil.

Maar Tim Knol heeft heel het radio vakgebied lopen aanvallen, tot een boycot aan toe. Nee hij hoeft niets alles te accepteren, ja hij mag een mening hebben. Maar hij moet ook niet vergeten wie hem groot gemaakt heeft, die radio djs zijn een groot aandeel dat hij zijn vak kan beoefenen. Hij heeft die mensen prutsers genoemd en een kut radiozender.

Dat is wel respectvol wil je zeggen?
Ha, nou 538 en Veronica hebben 'm echt niet groot gemaakt hoor, die hebben 'm nooit gedraaid.
Over de publieke radio zul je 'm verder ook niet horen, Tim zat voorheen ook vaak in het 3fm topic.
Overigens had een collega van Frank Dane, Barend van Deelen meen ik, op social media Tim al eens een c-artiest en hasbeen genoemd, nou ook niet echt respectvol.
  donderdag 22 maart 2018 @ 22:54:43 #114
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178024418
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is respectloos. Frank Dane en Maan was een mislukte grap (want Maan vond die streaker elders wel erg grappig). Je mag alles van die grap vinden wat je wil.

Maar Tim Knol heeft heel het radio vakgebied lopen aanvallen, tot een boycot aan toe. Nee hij hoeft niets alles te accepteren, ja hij mag een mening hebben. Maar hij moet ook niet vergeten wie hem groot gemaakt heeft, die radio djs zijn een groot aandeel dat hij zijn vak kan beoefenen. Hij heeft die mensen prutsers genoemd en een kut radiozender.

Dat is wel respectvol wil je zeggen?
- Hij is niet groot geworden door 538..
- Hij noemt 538 een kutzender, niet alle radiozenders, niet alle dj's. Enkel die flapdrol die denkt dat hij enorm grappig is.
- En hij heeft al eerder aangegeven (en nu weer) dat z'n eerste reactie wat overtrokken was, en een genuanceerder en langer bericht er eens aan gewijd.
nee, jij dan!
  donderdag 22 maart 2018 @ 22:57:42 #115
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_178024504
Niveautje basisschool dit...... man man man.
pi_178024618
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is respectloos. Frank Dane en Maan was een mislukte grap (want Maan vond die streaker elders wel erg grappig). Je mag alles van die grap vinden wat je wil.

Maar Tim Knol heeft heel het radio vakgebied lopen aanvallen, tot een boycot aan toe. Nee hij hoeft niets alles te accepteren, ja hij mag een mening hebben. Maar hij moet ook niet vergeten wie hem groot gemaakt heeft, die radio djs zijn een groot aandeel dat hij zijn vak kan beoefenen. Hij heeft die mensen prutsers genoemd en een kut radiozender.

Dat is wel respectvol wil je zeggen?
Je snapt het echt niet he?

Laat ook maar :W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 23:03:50 #117
163650 Greys
pi_178024647
Tenenkrommend die Giel nu bij Late Night.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178024806
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:03 schreef Greys het volgende:
Tenenkrommend die Giel nu bij Late Night.
Mag ie nou overal even z'n plasje doen ja? :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178024882
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nu ik het terug zie ben ik het er wel mee eens. Nee het is niet grappig wat Giel hier doet. Maar kom op zeg, kan niks meer met een knipoog worden opgelost?

Heel veel mensen die hun eigen zogenaamde moraal wel erg belangrijk vinden zeg. Hij neemt zichzelf wel heel serieus met een covertje van Neil Young. Ik ben ook geen Giel fan, maar die neemt het wel op tegen de enorm verzuurde maatschapij. Dit soort rebelse acties mist de huidige media wel een beetje, ipv altijd maar als een stel grijze muizen politiek correct lopen doen.
Met een knipoog iets oplossen doe je als je één van je vrienden in de kroeg een keertje voor de gek houdt. Niet als je een zakelijke relatie publiekelijk voor schut zet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 23:15:03 #120
163650 Greys
pi_178024920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mag ie nou overal even z'n plasje doen ja? :X
Er tegenover aan tafel zat iemand die hem een hufter noemde nav dit voorval, hij antwoordde met 'heerlijk'. Dat is waarschijnlijk het punt, hij vindt het zalig als mensen hem een hufter vinden. Dus gedraagt ie zich als zodanig.
En kennelijk is er een markt voor en kudo's dat ie op die manier een dikke boterham verdient, maar anderen mogen nog steeds hun eigen grenzen hebben en vooral ook aangeven. Daar heeft ie alleen nogal moeite mee want als je niet Giel z'n vage grenzen hebt ben je kinderachtig.

Blijf me erover verbazen dat dit dezelfde Giel is die een bierdouche dan weer te ver vindt gaan en dat respectloos vindt voor een artiest, maar dit is dan weer prima. Heel apart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178025269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:54 schreef Gehenna het volgende:

[..]

- Hij is niet groot geworden door 538..
- Hij noemt 538 een kutzender, niet alle radiozenders, niet alle dj's. Enkel die flapdrol die denkt dat hij enorm grappig is.
- En hij heeft al eerder aangegeven (en nu weer) dat z'n eerste reactie wat overtrokken was, en een genuanceerder en langer bericht er eens aan gewijd.
Bullshit, hij is wel degelijk gemaakt door mensen die daar voor en achter de schermen werken. Er zit een veel groter circus achter de schermen, die mensen werken niet alleen voor 538.

Daarnaast is hij de laatste weken op oorlogspad tegenover de radio dj: https://www.radiofreak.nl(...)rogramma-op-radio-1/

En dit is maar een klein voorbeeld. Maar binnen het radiowereldje nemen ze dit hem gewoon niet in dank af.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 maart 2018 @ 23:42:02 #122
163650 Greys
pi_178025665
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Daarnaast is hij de laatste weken op oorlogspad tegenover de radio dj: https://www.radiofreak.nl(...)rogramma-op-radio-1/
Maar waar lees jij iets dat lijkt op oorlogspad in dit artikel?

Het hebben van een mening of dingen graag anders zou willen zien is geen 'alle dj's zijn kut en radio is kut'. Hij zegt nota bene letterlijk dat er ook prima radio DJ's zijn. En hij mag het gewoon jammer vinden dat bepaalde genres amper tot niet gedraaid worden en zelf wel zo'n programma in de nacht zou willen maken als aanvulling daarop.

Je leest het te negatief of zwart-wit denk ik. Ik ben zelf bv dol op het songfestival (lach gerust :) ) maar als ik zeg dat ik daar graag meer verschillende genres zou zien - dit jaar doet er oa metal mee - en misschien een andere manier van jureren om het eventueel te verbeteren ben ik toch ook niet 'op oorlogspad'? Dan zeg ik alleen wat ik zelf graag anders zou willen zien aan iets wat ik verder nog steeds tof vind.

Eerder in dit topic zei je dat je Giel waardeert omdat ie geen grijze muis is, het verwondert me dat je dat in een ander dan niet waardeert. Iemand niet alles verplicht leuk hoeft te vinden. En als sommige DJ's hem dan daarom niet meer uitnodigen neemt ie gewoon op de koop toe. Maar dit soort shit van Beelen hoeft ie dan weer niet op de koop toe te nemen als daar gewoon z'n grens ligt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 22-03-2018 23:48:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 maart 2018 @ 00:10:56 #123
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178026090
SHO ->
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:11:25 #124
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178026097
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bullshit, hij is wel degelijk gemaakt door mensen die daar voor en achter de schermen werken. Er zit een veel groter circus achter de schermen, die mensen werken niet alleen voor 538.

Daarnaast is hij de laatste weken op oorlogspad tegenover de radio dj: https://www.radiofreak.nl(...)rogramma-op-radio-1/

En dit is maar een klein voorbeeld. Maar binnen het radiowereldje nemen ze dit hem gewoon niet in dank af.
"Bullshit", "Gemaakt door die mensen daar", "oorlogspad tegenover de DJ"
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat Tim niets goeds kan doen in jouw ogen. Prima hoor, maar beetje vreemde houding

Zeker als daar dit complete wangedrag van Giel tegenover staat. Dat is gewoon niet goed te praten door een tweet van maanden terug.

Daarnaast is het nogal hypocriet van Giel. Hij heeft altijd en overal een mening over dingen. Alleen de afgelopen jaren al: "Sylvana Simons is een hysterische aap", "dikke vrouwen hebben geen karakter", of bijv. de bierdouche bij de popprijs die verboden moest worden, want dat was zo respectloos voor de artiesten.

Nu maakt deze Tim zich een keer hard voor het respect van artiesten. (want idd, beginnende artiesten moeten dat hele circus doorstaan van Dj's die hun eigen grappen en grollen belangrijker vinden dan de artiest die staat te spelen, op de hoop voor een beetje airplay). En dan mag hij die mening niet hebben. En wordt er gesteld dat hij "altijd over van alles en nogwat een mening heeft", het gaat over 1 fucking tweet van maanden geleden..

Waarom moet daar nu nog een punt gemaakt voor worden door Giel? Is dat nu werkelijk zo belangrijk nu nog? nee, Giel heeft aandacht nodig. Z'n radioprogramma wordt steeds minder geluisterd bron. Hij heeft een Youtube kanaal waar geen hond op kijkt. Maar sinds vandaag heeft ie er een klapper op staan met een clickbait titel "STRIPPER GRAP TIM KNOL GAAT FOUT". En vanavond zit hij in allerlei talk shows. En dat alles over de rug van artiesten :{
nee, jij dan!
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:29:22 #125
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_178026234
Die Giel is een héél zielig mannetje geworden, idd. Dat die kerel nu nog altijd n podium heeft waarop ie z'n kinderachtige streken vrijelijk mag uitvoeren is voor mij eigenlijk n volstrekt raadsel. ( Maar ik heb dat eindeloze geouwehoer op de radio ook nooit begrepen. )
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_178026239
Ik zou ook wegrennen bij het zien van een chlamidiafeeks.
pi_178029059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:11 schreef Gehenna het volgende:

[..]

"Bullshit", "Gemaakt door die mensen daar", "oorlogspad tegenover de DJ"
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat Tim niets goeds kan doen in jouw ogen. Prima hoor, maar beetje vreemde houding

Zeker als daar dit complete wangedrag van Giel tegenover staat. Dat is gewoon niet goed te praten door een tweet van maanden terug.

Daarnaast is het nogal hypocriet van Giel. Hij heeft altijd en overal een mening over dingen. Alleen de afgelopen jaren al: "Sylvana Simons is een hysterische aap", "dikke vrouwen hebben geen karakter", of bijv. de bierdouche bij de popprijs die verboden moest worden, want dat was zo respectloos voor de artiesten.

Nu maakt deze Tim zich een keer hard voor het respect van artiesten. (want idd, beginnende artiesten moeten dat hele circus doorstaan van Dj's die hun eigen grappen en grollen belangrijker vinden dan de artiest die staat te spelen, op de hoop voor een beetje airplay). En dan mag hij die mening niet hebben. En wordt er gesteld dat hij "altijd over van alles en nogwat een mening heeft", het gaat over 1 fucking tweet van maanden geleden..

Waarom moet daar nu nog een punt gemaakt voor worden door Giel? Is dat nu werkelijk zo belangrijk nu nog? nee, Giel heeft aandacht nodig. Z'n radioprogramma wordt steeds minder geluisterd bron. Hij heeft een Youtube kanaal waar geen hond op kijkt. Maar sinds vandaag heeft ie er een klapper op staan met een clickbait titel "STRIPPER GRAP TIM KNOL GAAT FOUT". En vanavond zit hij in allerlei talk shows. En dat alles over de rug van artiesten :{
Ik heb niks tegen Tim Knol, maar we moeten niet doen of hij een heilig boontje is die altijd even respect vol met mensen om gaat. Tim Knol staat achter de schermen nou ook niet bekend als de altijd respect volle artiest tegenover andere. Ik ben niks van Giel Beelen aan het goed praten, iik vind alleen de reacties overtrokken. Want het gaat dus niet om 1 Tweet, er is veel meer gebeurt in de tussentijd waar blijkbaar veel mensen niet vanaf weten (waaronder dat radio interview wat dus vol met sneertjes zat naar bepaalde mensen, en die mensen weten dat zelf ook wel).

In deze komt Giel zelfs op voor zijn collega's, wetende dat hij alle shit over zich heen gaat krijgen. Maar Giel blijft een shockjock in hart en nieren, en die weet gewoon hoe dit spelletje werkt en kan hier prima mee leven.

Ja Giel heeft aandacht nodig, en ja hij doet het nu over de rug van Tim Knol. Maar Giel doet het wel in zijn face, en niet achterbaks in een radio interviewtje bij een andere zetten of allerlei subtiele social media berichten. En hoe meer mensen hem op social media een debiel noemen, hoe groter de man weer aan het worden is. Don't feed the troll.
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 09:52:09 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178029896
Tja het is een dj die een kinderachtige actie doet, een artiest die daar passend op reageert, en dan gaat de DJ moeilijk doen.

Het was toffer geweest als Tim ineens een raggende versie van "anarchy in the UK studio" had gespeeld, of "angel in the centerfold" oid en vervolgens heel rock en roll iets gesloopt had en een briefje van 50 in de broek van de stripper had gestopt. Maar daar is het ook de artiest niet naar :P

Allemaal storm in een glas water op een medium wat allang niet meer zo relevant is als het wil zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 23 maart 2018 @ 10:14:38 #129
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178030287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Tim Knol, maar we moeten niet doen of hij een heilig boontje is die altijd even respect vol met mensen om gaat. Tim Knol staat achter de schermen nou ook niet bekend als de altijd respect volle artiest tegenover andere. Ik ben niks van Giel Beelen aan het goed praten, iik vind alleen de reacties overtrokken. Want het gaat dus niet om 1 Tweet, er is veel meer gebeurt in de tussentijd waar blijkbaar veel mensen niet vanaf weten (waaronder dat radio interview wat dus vol met sneertjes zat naar bepaalde mensen, en die mensen weten dat zelf ook wel).

In deze komt Giel zelfs op voor zijn collega's, wetende dat hij alle shit over zich heen gaat krijgen. Maar Giel blijft een shockjock in hart en nieren, en die weet gewoon hoe dit spelletje werkt en kan hier prima mee leven.
Tja als Giel enkel even aan de tand had gevoeld van "Goh, wat zit je toch steeds te zeuren op radio DJ's, wij hebben ook een taak bla bla bla" dan had ik Giel daarvoor best een puntje willen geven.

Maarja punt is juist dat hij direct daarna juist laat zien hoe kut die DJ's dus inderdaad kunnen zijn. Z'n hele punt (als hij die al had) kan dan door de plee..

quote:
Ja Giel heeft aandacht nodig, en ja hij doet het nu over de rug van Tim Knol. Maar Giel doet het wel in zijn face, en niet achterbaks in een radio interviewtje bij een andere zetten of allerlei subtiele social media berichten. En hoe meer mensen hem op social media een debiel noemen, hoe groter de man weer aan het worden is. Don't feed the troll.
Ik moet nog zien of dit goed voor 'm uit gaat pakken eigenlijk :X
nee, jij dan!
pi_178030414
Het echte probleem hier is natuurlijk dat die tieten geblurd zijn. De rest is bijzaak.
pi_178030524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:21 schreef anarchitect het volgende:
Het echte probleem hier is natuurlijk dat die tieten geblurd zijn. De rest is bijzaak.
Eigenlijk vind ik dat wel goed. Het is onnatuurlijk als de pest. Daar kan je alleen maar oogkanker van krijgen.
pi_178030726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:14 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Tja als Giel enkel even aan de tand had gevoeld van "Goh, wat zit je toch steeds te zeuren op radio DJ's, wij hebben ook een taak bla bla bla" dan had ik Giel daarvoor best een puntje willen geven.

Maarja punt is juist dat hij direct daarna juist laat zien hoe kut die DJ's dus inderdaad kunnen zijn. Z'n hele punt (als hij die al had) kan dan door de plee..

[..]

Ik moet nog zien of dit goed voor 'm uit gaat pakken eigenlijk :X
Dat dus ook. Welke artiest zou nu nog bij hem willen optreden? Sfeer is al helemaal uit de tent, enige die ik mij kan indenken zijn die Mentale Theo en Paul Elstak :D
Dit wordt nog pijnlijker dan de periode Ruud De Wild bij Q-Music
_O-
  vrijdag 23 maart 2018 @ 11:44:38 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178031977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Tim Knol, maar we moeten niet doen of hij een heilig boontje is die altijd even respect vol met mensen om gaat. Tim Knol staat achter de schermen nou ook niet bekend als de altijd respect volle artiest tegenover andere. Ik ben niks van Giel Beelen aan het goed praten, iik vind alleen de reacties overtrokken. Want het gaat dus niet om 1 Tweet, er is veel meer gebeurt in de tussentijd waar blijkbaar veel mensen niet vanaf weten (waaronder dat radio interview wat dus vol met sneertjes zat naar bepaalde mensen, en die mensen weten dat zelf ook wel).

In deze komt Giel zelfs op voor zijn collega's, wetende dat hij alle shit over zich heen gaat krijgen. Maar Giel blijft een shockjock in hart en nieren, en die weet gewoon hoe dit spelletje werkt en kan hier prima mee leven.

Ja Giel heeft aandacht nodig, en ja hij doet het nu over de rug van Tim Knol. Maar Giel doet het wel in zijn face, en niet achterbaks in een radio interviewtje bij een andere zetten of allerlei subtiele social media berichten. En hoe meer mensen hem op social media een debiel noemen, hoe groter de man weer aan het worden is. Don't feed the troll.
Ja m-m-m-maar Tim is zelf ook niet altijd even netjes geweest!! Wat een ontzettend kinderachtig argument.
pi_178032262
Giel liegt er ook luchtig over door in zijn reacties achteraf blijkbaar
timknol twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 10:45:59 Grappig dat @giels her en der beweert dat wij het goedgemaakt zouden hebben. Laat ik het zo zeggen: mij hoeft ie niet meer te bellen. reageer retweet
pi_178032508
Giel Beelen gedraagt zich niet naar zijn leeftijd. Altijd al een sneu mannetje gevonden
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:31:30 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178032844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Giel Beelen gedraagt zich niet naar zijn leeftijd. Altijd al een sneu mannetje gevonden
jaspervandorp twitterde op donderdag 22-03-2018 om 12:35:23 Die hele Giel Beelen / Tim Knol rel wordt eigenlijk prachtig samengevat op het moment dat Knol heel rustig zegt: "Ik ben hier te oud voor." Hij is 28, Giel is 40. reageer retweet
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 12:32:51 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178032869
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is 28
seriously :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:46:12 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178033141
Late night even terug gekeken, Giel wordt pijnlijk onder de tafel geluld door Leon.
pi_178033219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Late night even terug gekeken, Giel wordt pijnlijk onder de tafel geluld door Leon.
Wie is Leon?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:50:55 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178033230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Wie is Leon?
Kende hem ook niet maar blijkbaar een pop journalist.
pi_178033247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kende hem ook niet maar blijkbaar een pop journalist.
* OscarMopperkont gaat straks even terugkijken :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:52:59 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178033272
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

* OscarMopperkont gaat straks even terugkijken :D
https://www.rtl.nl/video/e7cc5a45-6420-3776-8b56-952c32dedf72/
Item begint rond de 20 minuten.

[ Bericht 0% gewijzigd door maxi-mus op 23-03-2018 13:06:44 ]
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 12:54:49 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178033308
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kende hem ook niet maar blijkbaar een pop journalist.
Leon Verdonschot?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_178033366
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Leon Verdonschot?
Kijk dat belletje rinkelt iets duidelijker
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:57:36 #145
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178033374
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Leon Verdonschot?
Si.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:02:45 #146
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178033461
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Giel liegt er ook luchtig over door in zijn reacties achteraf blijkbaar
timknol twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 10:45:59 Grappig dat @giels her en der beweert dat wij het goedgemaakt zouden hebben. Laat ik het zo zeggen: mij hoeft ie niet meer te bellen. reageer retweet
Fijn dat ie dit even weer recht zet _O_
nee, jij dan!
pi_178033480
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Leon Verdonschot _O_
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:03:44 #148
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_178033484
Giel Beelen :r

Tim Knol had wel wat heftiger kunnen reageren, zoals Metz


:')
pi_178033712
Terechte actie van Tim wel, als persoon weet ik het niet, z’n muziek vind ik wel sympathiek.

Anne Soldaat kon er wel om lachen leek het?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:22:41 #150
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178033807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel Beelen :r

Tim Knol had wel wat heftiger kunnen reageren, zoals Metz
Ohja dat was ook zo'n pareltje. Metz uitnodigen en als ie er dan is ineens van niets weten en 'm wegsturen.


Ook zo mooi toen met Daniël Lohues en Herman Finkers, die hadden toen het nummer 'sneeuwen'. Onderweg maar de studio hadden ze nog een nieuw nummer gemaakt met z'n beiden, en die wilde ze wel als eerste bij hem laten horen.

*Microfoon gaat uit*
Waar ze het hoor lef wel niet vandaan haalden, ze konden gewoon dat ene nummer doen en anders flikkerden ze maar weer op.. De rest interesseert niet.

Ook weer zoiets, snap best dat dat allemaal niet in de strakke planning zou kunnen passen, maar de manier waarop mensen met de beste bedoelingen dan worden afgebrand :{

Ik bedoel Herman Finkers.. hoe kun je boos op zo iemand worden? :D
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')