abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178493552
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:01 schreef DevFreak het volgende:
En ja hoor, weer een zwarte achter me na de afslag bij de Botlekbrug. Daar mag je maar 80 maar zelfs met 85 was meneer nog ontevreden en we moeten en zullen dan bumperkleven. :r
een zwarte BMW? Seat Ibiza? Bromscooter?
Torque makes life easy.
Team Jean
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:41:53 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178494502
Vanmorgen was het zicht op sommige plekken < 50 meter hier in de buurt.
Dat laat mensen echter niet hun licht aan zetten |:( Echt. lever je rijbewijs in als je zo duidelijk maakt dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
pi_178496749
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:01 schreef DevFreak het volgende:
En ja hoor, weer een zwarte achter me na de afslag bij de Botlekbrug. Daar mag je maar 80 maar zelfs met 85 was meneer nog ontevreden en we moeten en zullen dan bumperkleven. :r
Vreemd ik had en zwarte die met 60 probeerde in te voegen.
.
  zondag 15 april 2018 @ 06:21:43 #204
459997 DevFreak
Brengt je topic vrijheid
pi_178522711
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

een zwarte BMW? Seat Ibiza? Bromscooter?
:D !

:Y
pi_178551046
Er zal hier ongetwijfeld eerder over geklaagd zijn: bestuurders die bij het verlaten van de rotonde geen − of onjuist − gebruik maken van de richtingaanwijzer.

Uiteraard gaat het plaatsen van dit bericht niets uithalen, maar ik kan er nu in ieder geval weer een tijdje tegenaan.
pi_178552907
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:53 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Er zal hier ongetwijfeld eerder over geklaagd zijn: bestuurders die bij het verlaten van de rotonde geen − of onjuist − gebruik maken van de richtingaanwijzer.

Uiteraard gaat het plaatsen van dit bericht niets uithalen, maar ik kan er nu in ieder geval weer een tijdje tegenaan.
Ik ben nu telkens bang dat ik tegen iemand aan klap die de rotonde 360 graden neemt hierdoor :')
Gewoon helemaal geconditioneerd om schijt te hebben, niemand doet het.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178552989
Over richting geven op rotonde's gesproken, reed dit weekend achter iemand die deed de knipper naar links aan bij het oprijden van de rotonde en een fractie van een seconde voordat ze de rotonde weer af ging de knipper naar rechts aan.
Beetje vreemd.
pi_178554508
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Over richting geven op rotonde's gesproken, reed dit weekend achter iemand die deed de knipper naar links aan bij het oprijden van de rotonde en een fractie van een seconde voordat ze de rotonde weer af ging de knipper naar rechts aan.
Beetje vreemd.
Als ik de rotonde driekwart neem doe ik precies hetzelfde :D
Rotonde op met intentie linksaf te slaan (knipper als hint voor andere weggebruikers dat ik voorlopig nog wel even erop blijf en ze me niet moeten afsnijden)
Na de afslag voor rechtdoor knipper naar rechts voor de rest van de wereld zodat ze weten dat ik het feestje per volgende afslag ga verlaten.

Als je niet driekwart gaat is knipper naar links wel raar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178556791
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik de rotonde driekwart neem doe ik precies hetzelfde :D
Rotonde op met intentie linksaf te slaan (knipper als hint voor andere weggebruikers dat ik voorlopig nog wel even erop blijf en ze me niet moeten afsnijden)
Na de afslag voor rechtdoor knipper naar rechts voor de rest van de wereld zodat ze weten dat ik het feestje per volgende afslag ga verlaten.

Als je niet driekwart gaat is knipper naar links wel raar.
Dan doe jij het toch perfect? Zo doe ik het ook :P
  maandag 16 april 2018 @ 17:18:35 #210
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178557622
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Beetje vreemd.
Doe ik altijd. Zelfde reden als Cat-astrophe.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178557771
Volgens mij bedoelt Johnny dat diegene heel laat pas het knipperlicht naar rechts aan deed. Ik doe het inderdaad ook als ik de laatste afrit heb gehad voor de afrit die ik moet hebben.
  maandag 16 april 2018 @ 17:30:49 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178557858
Lieve mevrouw in de Volvo op de A50 gisteren. Als je aankomt zonder mascara op je afspraak, dan denken mensen hoogstens "Hee, ze ziet er wat anders uit". Er is dus geen enkele reden om slingerend met 130 mascara aan te brengen achter het stuur. Echt niet. :*
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
pi_178558088
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:30 schreef Qarrad het volgende:
Lieve mevrouw in de Volvo op de A50 gisteren. Als je aankomt zonder mascara op je afspraak, dan denken mensen hoogstens "Hee, ze ziet er wat anders uit". Er is dus geen enkele reden om slingerend met 130 mascara aan te brengen achter het stuur. Echt niet. :*
Je zult maar bij de brandweer zitten en zo'n figuur uit d'r auto moeten knippen.

"maar gelukkig had ze wel d'r mascara op"
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
pi_178558492
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je zult maar bij de brandweer zitten en zo'n figuur uit d'r auto moeten knippen.

"maar gelukkig had ze wel d'r mascara op"
Met zo'n mascara-streep tot halverwege d'r rug; weet je meteen waar het mis ging :D *O*
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_178558875
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Doe ik altijd. Zelfde reden als Cat-astrophe.
Ik neem aan dat je niet op het allerlaatste moment wacht, waardoor degene die de rotonde op wil onnodig zit te wachten?
  maandag 16 april 2018 @ 18:28:39 #216
Why is all the rum gone?
pi_178558973
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:24 schreef Johnny Blaze het volgende:

Ik neem aan dat je niet op het allerlaatste moment wacht, waardoor degene die de rotonde op wil onnodig zit te wachten?
Ik wissel van de linker naar de rechterrichtingaanwijzer zodra er geen zijstraten meer tussen mij en mijn beoogde zijstraat zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178559115
Ik vind dat nou juist het meest debiele wat er is. Een rotonde. Verplichte rijrichting rechtsom. Je gaat dus naar rechts. Altijd. En dan zet je je richtingaanwijzer naar links!?

Waar is dat misgegaan?

Ik zet niks aan als ik de rotonde oprijd, want iedereen met meer dan 1 hersencel weet welke kant ik opga. En ik zet mijn richtingaanwijzer naar rechts zodra ik op de eerstvolgende afslag de rotonde ga verlaten.

Links aangeven :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_178559249
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2018 18:34 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat nou juist het meest debiele wat er is. Een rotonde. Verplichte rijrichting rechtsom. Je gaat dus naar rechts. Altijd. En dan zet je je richtingaanwijzer naar links!?

Waar is dat misgegaan?

Ik zet niks aan als ik de rotonde oprijd, want iedereen met meer dan 1 hersencel weet welke kant ik opga. En ik zet mijn richtingaanwijzer naar rechts zodra ik op de eerstvolgende afslag de rotonde ga verlaten.

Mij is geleerd een rotonde als een gewoon kruispunt te zien qua knipperlicht gebruik. Dus wil je de eerste afslag nemen zet je je knipperlicht naar rechts voor en op de rotonde, wil je rechtdoor zet je hem naar rechts na de eerste afslag, wil je driekwart zet je hem voor de rotonde naar links en na de 2de afslag naar rechts.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_178559439
quote:

Waar is dat misgegaan?

Of het moet of niet, het is wel sociaal. Net als bij een kruising heb je nog steeds rechts en links. Of noem jij dat je rechts gaat, ondanks dat je de rotonde driekwart neemt? Het is gewoon handig voor de anderen om te zien dat je er nog even op blijft.
  maandag 16 april 2018 @ 18:49:12 #220
Why is all the rum gone?
pi_178559454
quote:
Ik vind dat nou juist het meest debiele wat er is. Een rotonde. Verplichte rijrichting rechtsom. Je gaat dus naar rechts. Altijd.
Oh, really? Jij gaat naar rechts? Draai jij je stuur maar eens naar rechts als je op de rotonde rijdt. Gaan er leuke dingen gebeuren. :)

quote:
Ik zet niks aan als ik de rotonde oprijd, want iedereen met meer dan 1 hersencel weet welke kant ik opga.
Echt waar, joh? Iedereen kan zien dat jij de derde zijstraat/afslag gaat nemen? Waar woon jij dan, dat iedereen daar telepatisch is? :)

quote:
Niet nadenken. :)
  maandag 16 april 2018 @ 18:57:37 #221
Why is all the rum gone?
pi_178559658
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 18:40 schreef budvar het volgende:

[..]

Mij is geleerd een rotonde als een gewoon kruispunt te zien qua knipperlicht gebruik. Dus wil je de eerste afslag nemen zet je je knipperlicht naar rechts voor en op de rotonde, wil je rechtdoor zet je hem naar rechts na de eerste afslag, wil je driekwart zet je hem voor de rotonde naar links en na de 2de afslag naar rechts.
Dit
pi_178560366
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oh, really? Jij gaat naar rechts? Draai jij je stuur maar eens naar rechts als je op de rotonde rijdt. Gaan er leuke dingen gebeuren. :)

[..]

Echt waar, joh? Iedereen kan zien dat jij de derde zijstraat/afslag gaat nemen? Waar woon jij dan, dat iedereen daar telepatisch is? :)

[..]

Niet nadenken. :)
Ja ik ga naar rechts. Mijn stuur ook. Nee niet volledig, maar ik verwachtte blijkbaar onterecht dat dat voor iedereen duidelijk zou zijn.

En niemand hoeft vooraf te weten welke afslag ik neem. Zolang mijn richtingaanwijzer uit staat ga ik er niet af. En mensen die aan de overkant staan zien met die zogenaamde kunst of complete hangende tuinen van Babylon echt niet wat er aan de andere kant van de rotonde gebeurt, dus voor hen hoef ik het ook niet te doen.

En voor de mensen die me wel zien, de eerstvolgende afslag meestal dus, als ik meteen naar rechts afsla dan zet ik mijn richtingaanwijzer naar rechts bij het oprijden van de rotonde, want ik ga er immers bij de eerstvolgende gelegenheid af.
  maandag 16 april 2018 @ 19:26:09 #223
Why is all the rum gone?
pi_178560454
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2018 19:23 schreef Zorro het volgende:

En niemand hoeft vooraf te weten welke afslag ik neem.
Ah, daar komt de aap uit de mouw; geen rekening houden met anderen. Zat er in, natuurlijk. :)
pi_178560503
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw; geen rekening houden met anderen. Zat er in, natuurlijk. :)
Jawel, je leest niet. Niemand hoeft het vooraf te weten, want dat voegt niks toe. Als ik eraf ga, geef ik dat aan. En zoals gezegd, met al die bossages enzo op die rotondes ziet toch niemand er wat van,
  maandag 16 april 2018 @ 19:28:50 #225
Why is all the rum gone?
pi_178560531
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2018 19:27 schreef Zorro het volgende:

Niemand hoeft het vooraf te weten, want dat voegt niks toe.
Hmmm, tekort aan verkeersinzicht, denk ik.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')