Ik zie 20 auto's bumperkleven met 100 per uur met allerlei remlichtjes tussendoor.. dan hou je gewoon minstens 100 meter ook al gaat men bij jou kleven.. de kans dat ze flink op de rem gaan rammen is nabij de 100%.. dan kun je dus iets eerder en rustiger remmen en de afstand wat laten terugnemen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:11 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook dat wij proberen constante snelheid te rijden of in ieder geval niet te remmen. Daardoor is vrij opeens de afstand onvoldoende en moet je wel remmen. Degene achter je (die hetzelfde gedrag heeft) moet daardoor iets meer remmen en zo ontstaat de 'harmonica'. Poog je altijd in het midden te blijven dan zal jou vertraging veel eerder ingezet worden en ook veel minder heftig zijn. Als de rest ook zo reageert is de kans op uitdoven van de harmonica beduidend groter lijkt mij dan door blijven kachelen tot je serieus moet remmen.
Helemaal mee eens. Maar dan heb je altijd nog weer die kloothommels die denken dat jij afstand houdt en zich ertussen wringen waardoor je alsnog op de rem mag gaan om weer de juiste afstand te kunnen houden. Iets met apen..quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie 20 auto's bumperkleven met 100 per uur met allerlei remlichtjes tussendoor.. dan hou je gewoon minstens 100 meter ook al gaat men bij jou kleven.. de kans dat ze flink op de rem gaan rammen is nabij de 100%.. dan kun je dus iets eerder en rustiger remmen en de afstand wat laten terugnemen.
Je remkracht is alleen maar lager bij grotere afstand want je hebt langer de tijd om te remmen immers.
Ook gehad met die grote afstand dat het opeens helemaal stilstond dan ben je helemaal blij dat je rem ruimte hebt... echt tering veel schade zou opgelost zijn met wat meer afstand van elkaar.
Precies dit ja haha!quote:
Dit ja. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dicht op mijn voorganger rijden en zodoende houd ik ook altijd vrij ruim afstand. Maar als het druk is heb je dan inderdaad vaak van die klojo's die dan zich weer tussen de ruimte die jij hebt t.o.v. de auto voor je proppen, waardoor je alsnog tot bumperklever gedwongen wordquote:Op donderdag 5 april 2018 08:52 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan heb je altijd nog weer die kloothommels die denken dat jij afstand houdt en zich ertussen wringen waardoor je alsnog op de rem mag gaan om weer de juiste afstand te kunnen houden. Iets met apen..
Joah, zielig rechtsrijden wil ik weleens blokkeren eerlijk gezegd, niet heel netjes.... Maar verder zou ik mij er niet al te druk om maken, lekker laten gaan toch?... Gaatjes dichthouden en met je voet op de rem autorijden is ook niet comfortabel.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:52 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan heb je altijd nog weer die kloothommels die denken dat jij afstand houdt en zich ertussen wringen waardoor je alsnog op de rem mag gaan om weer de juiste afstand te kunnen houden. Iets met apen..
Nee, daar heb je gelijk in. Dat zorgt er echter wel voor dat het hele principe dat uitgelegd is in de video weer de prullenbak in kan omdat je dan alsnog moet remmen, daar ging mijn punt omquote:Op donderdag 5 april 2018 12:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joah, zielig rechtsrijden wil ik weleens blokkeren eerlijk gezegd, niet heel netjes.... Maar verder zou ik mij er niet al te druk om maken, lekker laten gaan toch?... Gaatjes dichthouden en met je voet op de rem autorijden is ook niet comfortabel.
True that, maar ook dat "precies in het midden rijden" werkt natuurlijk niet als iemand achter je aan het bumperkleven is... Je moet gewoon proberen de snelheid constanter te maken en dat doe je door zelf iets minder hard te remmen en iets minder hard op te trekken, dat kan alleen als je iets grotere afstand bewaard als ze optrekken en iets rustiger remt als zij harder remmen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in. Dat zorgt er echter wel voor dat het hele principe dat uitgelegd is in de video weer de prullenbak in kan omdat je dan alsnog moet remmen, daar ging mijn punt om
Duitsland is constant bezig met de weg en dan altijd van die zielige stukjes..... In NL wordt er gewoon snachts een hele snelweg opnieuw geasfalteerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Deze week retourtje Tallinn, Estland gereden voor werk. Dus 4400km gereden en dan heb je wel wat irritaties
In Polen stond iemand met pech op de snelweg (2 rijstroken + vluchtstrook) waar een maximum snelheid van 140km/h geldt. Geen probleem, maar hij had de linkerkant van z'n auto nog op de rechter rijstrook staan. Dat is al niet heel handig, maar hij had ook nog de deuren wagenwijd open.. Het was ook nog een 3-deurs, dus de linkerdeur stak een flink stuk uit op de rijstrook. Oh ja, alarmlichten stonden ook niet aan. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd..?
Na Warschau is het zo een beetje gedaan met de snelweg en heb je tot aan Tallinn nog zo een 900km aan provinciale weg met af en toe nog 2 rijstroken per richting. Ze hebben daar dan een vrij handig systeem voor, er zit een vluchtstrook naast. Als je ziet dat diegene achter je wilt inhalen ga je even op de vluchtstrook rijden en kan diegene er prima voorbij, zelfs met tegenliggers. Jammer dat voor mijn busje bijna niemand aan de kant wilde gaan.. En zij gaan daar heel vlak achter je rijden, dus echt kleven en dan half over de streep heen om te laten zien dat ze er voorbij willen. Maar dat doen ze dus ook op de plekken waar je geen vluchtstrook hebt.. Ik heb altijd geleerd dat je juist afstand moet houden om te kunnen zien of er een tegenligger aankomt, kun je dan geef je gas en dan pas ga je links. Zij leren dat blijkbaar anders daar.
Grappig dat ze in Polen op de snelweg behoorlijk hard rijden (vaak harder dan de toegestane 140km/h) maar dat dezelfde mensen in Duitsland met 110km/h over de middelste strook rijden terwijl er verder niemand is. Zelfs na een kleine hint (van rechts, naar links, inhalen en weer naar de rechter) blijven ze daar dan gewoon rijden. Het liefst nog met een volgeladen auto, niet afgestelde lampen en de mistlampen voor aan 'want dat staat zo stoer'.
Veel kilometers geen file gehad, maar kom je in Duitsland en serieus na 10 min. rijden compleet vast. 2 uur later werden we de snelweg afgeleid en na een halfuur binnendoor weer de snelweg op. Google maps gaf aan dat na 30km er weer een file van 1:45 uur stond.. Echt altijd zo druk in Duitsland.
Ja klopt, frustrerend is dat. Maar dit keer was het iets anders, de politie kwam door de rettungsgasse. Grappig dat een paar Poolse heren dachten dat de rettungsgasse ook wel handig was om naar de voorkant van de file te rijden. Zucht..quote:Op donderdag 5 april 2018 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Duitsland is constant bezig met de weg en dan altijd van die zielige stukjes..... In NL wordt er gewoon snachts een hele snelweg opnieuw geasfalteerd.
'Rettung' is dan ook Pools voor 'voordringen'.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:25 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja klopt, frustrerend is dat. Maar dit keer was het iets anders, de politie kwam door de rettungsgasse. Grappig dat een paar Poolse heren dachten dat de rettungsgasse ook wel handig was om naar de voorkant van de file te rijden. Zucht..
Sowieso heb ik het idee dat in Polen verkeersregels niet echt bestaan. Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Deze week retourtje Tallinn, Estland gereden voor werk. Dus 4400km gereden en dan heb je wel wat irritaties
In Polen stond iemand met pech op de snelweg (2 rijstroken + vluchtstrook) waar een maximum snelheid van 140km/h geldt. Geen probleem, maar hij had de linkerkant van z'n auto nog op de rechter rijstrook staan. Dat is al niet heel handig, maar hij had ook nog de deuren wagenwijd open.. Het was ook nog een 3-deurs, dus de linkerdeur stak een flink stuk uit op de rijstrook. Oh ja, alarmlichten stonden ook niet aan. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd..?
Na Warschau is het zo een beetje gedaan met de snelweg en heb je tot aan Tallinn nog zo een 900km aan provinciale weg met af en toe nog 2 rijstroken per richting. Ze hebben daar dan een vrij handig systeem voor, er zit een vluchtstrook naast. Als je ziet dat diegene achter je wilt inhalen ga je even op de vluchtstrook rijden en kan diegene er prima voorbij, zelfs met tegenliggers. Jammer dat voor mijn busje bijna niemand aan de kant wilde gaan.. En zij gaan daar heel vlak achter je rijden, dus echt kleven en dan half over de streep heen om te laten zien dat ze er voorbij willen. Maar dat doen ze dus ook op de plekken waar je geen vluchtstrook hebt.. Ik heb altijd geleerd dat je juist afstand moet houden om te kunnen zien of er een tegenligger aankomt, kun je dan geef je gas en dan pas ga je links. Zij leren dat blijkbaar anders daar.
Grappig dat ze in Polen op de snelweg behoorlijk hard rijden (vaak harder dan de toegestane 140km/h) maar dat dezelfde mensen in Duitsland met 110km/h over de middelste strook rijden terwijl er verder niemand is. Zelfs na een kleine hint (van rechts, naar links, inhalen en weer naar de rechter) blijven ze daar dan gewoon rijden. Het liefst nog met een volgeladen auto, niet afgestelde lampen en de mistlampen voor aan 'want dat staat zo stoer'.
Veel kilometers geen file gehad, maar kom je in Duitsland en serieus na 10 min. rijden compleet vast. 2 uur later werden we de snelweg afgeleid en na een halfuur binnendoor weer de snelweg op. Google maps gaf aan dat na 30km er weer een file van 1:45 uur stond.. Echt altijd zo druk in Duitsland.
Dat zal het zijn ja haha!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
'Rettung' is dan ook Pools voor 'voordringen'.
Toch ging het over het algemeen wel goed. Wel weer wat vrachtwagens in de berm zien liggen (2x), maar goed, ook die moeten slapenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:02 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat in Polen verkeersregels niet echt bestaan. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Geloof dat ik in Polen wel eens advertenties langs de weg heb zien staan voor een 2e tacho kaart en dergelijke voor de chauffeurs. Daar in het zuiden. Geen wonder dat ze in de berm liggen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:20 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja haha!
[..]
Toch ging het over het algemeen wel goed. Wel weer wat vrachtwagens in de berm zien liggen (2x), maar goed, ook die moeten slapen
Ik ben koerier, ik rijd (godzijdank) alleen de buitenlandse ritjes.
Tekort agenten int verkeer in onopvallende auto's als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:46 schreef Simterklaas het volgende:
Kleven, toeteren terwijl ik vaart minder voor een rijbaanafzetting en we moeten wachten op de tegenliggers, vervolgens onnodig en wild inhalen vlak voor de verkeerslichten niet lang daarna. Hierop maak ik schijnbeweging naar links. Stapt dat gassie bij de verkeerslichten uit: "Wat doe je nou?!" De enige reactie die ik erop had was:
[ afbeelding ]
Tja, maar dat soort figuren komen zichzelf wel een keertje tegen en ik hoop omgevouwen tegen een boom.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tekort agenten int verkeer in onopvallende auto's als je het mij vraagt.
Is dat misschien de reden dat ze ongeveer op evenveel plekken bezig zijn maar dat Duitsland een stuk meer wegen heeft liggen?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Duitsland is constant bezig met de weg en dan altijd van die zielige stukjes..... In NL wordt er gewoon snachts een hele snelweg opnieuw geasfalteerd.
? Neuh, mja de hinder van een stukje minder hard rijden op een stukje snelweg is gewoon wat minder groot in Duitsland. In Nederland loont het al snel om ASAP de hele weg in 1klap snachts om te ploegen. Vrij kostbare methode waarschijnlijk.... Maar levert voor ons meer op dan voor Duitsland.quote:Op vrijdag 6 april 2018 07:49 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Is dat misschien de reden dat ze ongeveer op evenveel plekken bezig zijn maar dat Duitsland een stuk meer wegen heeft liggen?
Ik heb wel meegemaakt dat er in Duitsland wegwerkzaamheden waren, 20 km aan 1 stuk. Maar da's natuurlijk ook maar een zielig stukje.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Duitsland is constant bezig met de weg en dan altijd van die zielige stukjes..... In NL wordt er gewoon snachts een hele snelweg opnieuw geasfalteerd.
Heb ik ook weleens gezien en voorin stond er op de rechter strook iemand met pech. Gelukkig reed ik in de baan van de tegenovergestelde richting. Maar was wel kut voor die mensen, want zelfs de sleepwagen moest eerst door de file om er te komen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:19 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb wel meegemaakt dat er in Duitsland wegwerkzaamheden waren, 20 km aan 1 stuk. Maar da's natuurlijk ook maar een zielig stukje.
Ik snap dat appen op de linker rijstrook wel. Rechts zitten allemaal vrachtwagens, en als je wat harder wilt dan een vrachtwagen kun je dus beter links rijden als je niet voor je kijkt. Dan heb je in ieder geval veel minder kans om op zo'n vrachtwagen te klappen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mensen die zitten te appen op de Autobahn, en dan ook nog op de linkerrijstrook zitten: er vormde letterlijk een rij auto's achter haar.
Wat had je verwacht?quote:
Linksplakkersquote:Op vrijdag 6 april 2018 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achterlijke tokkie met petje in een Golf die rechts via de vluchtstrook inhaalt __! Ik reed achter een paar auto's op de linkerbaan (was rustig) en rechts reden wat vrachtauto's. Zie ik die gek ineens op mn bumper duwen, na een halve minuut naar rechts schieten en 2 auto's voor me weer van de vluchtstrook naar links schieten. Man man man
Nee dat is wel prima =pquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:19 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb wel meegemaakt dat er in Duitsland wegwerkzaamheden waren, 20 km aan 1 stuk. Maar da's natuurlijk ook maar een zielig stukje.
Zelfde ervaring hier vrijdag. Ook een Golf. Zat al de hele tijd achter mij te kleven op de A27. Ik zat ook gewoon vast. Het is maar 2-baans en altijd druk daar. Niet veel later - toen ik zelf al naar rechts was gegaan met oog op het naderende knooppunt Hooipolder - zie ik meneer voor me honderden meters ą 130 km/u aan vluchtstrook pakken. Onderaan de afrit stond stond ie net als ik gewoon te wachten voor de verkeerslichten. Niks mee gewonnen aan tijd. Kneus.quote:Op vrijdag 6 april 2018 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achterlijke tokkie met petje in een Golf die rechts via de vluchtstrook inhaalt __! Ik reed achter een paar auto's op de linkerbaan (was rustig) en rechts reden wat vrachtauto's. Zie ik die gek ineens op mn bumper duwen, na een halve minuut naar rechts schieten en 2 auto's voor me weer van de vluchtstrook naar links schieten. Man man man
Chef, als de auto op de linkerbaan moet remmen, heeft de auto op rechts niet geanticipeerd.quote:Op zondag 8 april 2018 09:36 schreef MrSoreto het volgende:
Ik stoor me altijd aan mensen die niet of slecht anticiperen in het verkeer, zeker op de snelweg. Als je goed anticipeert hoef je zelden te remmen op de snelweg.
Een veelvoorkomend scenario: twee banen, vrachtwagen op de rechter baan met een auto erachter. Op de linkerbaan komt een auto aangesneld, de bestuurder anticipeert niet op het feit dat de auto op de rechter baan waarschijnlijk een inhaalactie gaat beginnen en moet op het laatste moment in de ankers.
Dat klopt wel, maar als een auto de hele tijd achter een vrachtwagen hangt dan weet je al wat voor type het is. Een wat onzekere, en niet heel erg bekwame bestuurder. Dus dan weet je ook dat dit scenario kan gaan gebeuren.quote:Op zondag 8 april 2018 09:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Chef, als de auto op de linkerbaan moet remmen, heeft de auto op rechts niet geanticipeerd.
Als je een bijzondere manoeuvre gaat uithalen dien je dat te doen zonder dat een ander daar last van heeft.
Nouja, als een auto al een tijd achter een vrachtwagen hangt kun je ook antciperen dat 'ie dat nog wel ff zal blijven doen, en dus niet van het gas gaan.quote:Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als een auto de hele tijd achter een vrachtwagen hangt dan weet je al wat voor type het is. Een wat onzekere, en niet heel erg bekwame bestuurder. Dus dan weet je ook dat dit scenario kan gaan gebeuren.
Wat ik bedoel te zeggen, een goede automobilist anticipeert ook op fouten van een ander om zo geen onveilige situaties te laten ontstaan. Maar wat jij zegt zie je vaak, mensen die op hun strepen gaan staan, er bovenop en vol in de ankers.. onveilig en was niet nodig geweest.
Ben ik het niet mee eens. Zoals al gezegd is heb je voorrang en die moet je nemen. Ik ga toch niet bij elke vrachtwagen waar iemand achter rijdt gas lossen? Dan kom ik nooit meer thuisquote:Op zondag 8 april 2018 09:36 schreef MrSoreto het volgende:
Ik stoor me altijd aan mensen die niet of slecht anticiperen in het verkeer, zeker op de snelweg. Als je goed anticipeert hoef je zelden te remmen op de snelweg.
Een veelvoorkomend scenario: twee banen, vrachtwagen op de rechter baan met een auto erachter. Op de linkerbaan komt een auto aangesneld, de bestuurder anticipeert niet op het feit dat de auto op de rechter baan waarschijnlijk een inhaalactie gaat beginnen en moet op het laatste moment in de ankers.
ik heb zaterdag 115 km gereden zonder motorbroek, het spijt mequote:Op zondag 8 april 2018 12:16 schreef bokkepoot het volgende:
En de eerste motormongool is ook alweer gespot.
Zonder helm, T-shirt spijkerbroek en gympen zijn vast wel afdoende...
Ik gun hen altijd een vangrail.quote:Op zondag 8 april 2018 12:16 schreef bokkepoot het volgende:
En de eerste motormongool is ook alweer gespot.
Zonder helm, T-shirt spijkerbroek en gympen zijn vast wel afdoende...
Je situatie is niet geheel correct weergegeven. Meestal gaat het zo:quote:Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als een auto de hele tijd achter een vrachtwagen hangt dan weet je al wat voor type het is. Een wat onzekere, en niet heel erg bekwame bestuurder. Dus dan weet je ook dat dit scenario kan gaan gebeuren.
Wat ik bedoel te zeggen, een goede automobilist anticipeert ook op fouten van een ander om zo geen onveilige situaties te laten ontstaan. Maar wat jij zegt zie je vaak, mensen die op hun strepen gaan staan, er bovenop en vol in de ankers.. onveilig en was niet nodig geweest.
Dan spoor je ook niet helemaalquote:Op zondag 8 april 2018 23:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gun hen altijd een vangrail.
Foei!quote:Op zondag 8 april 2018 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb zaterdag 115 km gereden zonder motorbroek, het spijt me
Mja, het vreemde is, dat er gewoon helemaal niks verplicht is in ons veelal overgereguleerde landje.. Helm op and you're good to go Normaliter rijd ik altijd met alles, zeker als ik snelweg ga rijden, maar ik kwam er achter dat ik één broek niet meer pas, en de andere was na de laatste crash te ver heen om nog veilig-veilig te zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 09:14 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Foei!
Maar even serieus. Iedereen moet het voor zichzelf weten hoe dik je jezelf inpakt. Ik ga zelf altijd met motorjack, minimaal een spijkerbroek, hoge schoenen en leren handschoenen. De motorbroek laat ik ook soms achterwege, maar als ik de tijd heb trek ik 'm wel aan. Zonder helm rijden staat wmb zo'n beetje gelijk aan een doodswens.
Ik zie op die foto geen enkele auto die zijn best heeft gedaan op zijn parkeerkunsten.quote:Op maandag 9 april 2018 15:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Parkeren is moeilijk: hartstikke veel plaats, maar de zwart/blauwe auto parkeert gewoon alsnog heel asociaal.
En de DPD, die kan natuurlijk de bus stoppen langs de straat i.p.v. dubbelparkeren. Maar daar kan ik nog begrip voor opbrengen, want die werken voor een appel en ei.
Nee: Kerkrade en ik kan echt geen enkel begrip voor dit soort parkeerkunsten opbrengen. Kijk die andere auto's staan gewoon netjes geparkeerd.quote:Op maandag 9 april 2018 15:36 schreef sven_engelen het volgende:
^^ Delft? Dan kan ik het me voorstellen. Delftenaren zijn eenmaal asociale chauffeurs :p
Best wel asociaal helaasquote:Op maandag 9 april 2018 15:45 schreef sven_engelen het volgende:
Heeft Kirchroa ook van die commieflats ja? Hoe asociaal is die buurt?
Waar ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 9 april 2018 15:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Parkeren is moeilijk: hartstikke veel plaats, maar de zwart/blauwe auto parkeert gewoon alsnog heel asociaal.
En de DPD, die kan natuurlijk de bus stoppen langs de straat i.p.v. dubbelparkeren. Maar daar kan ik nog begrip voor opbrengen, want die werken voor een appel en ei.
Kijk nog eens goed dan: de auto achter de groene auto, staat half op de rijbaan en half in het parkeervak.quote:
Op basis van die foto zou ik denken dat die auto geparkeerd wordt of net wegrijdt.quote:Op maandag 9 april 2018 16:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed dan: de auto achter de groene auto, staat half op de rijbaan en half in het parkeervak.
Maja, dat is dus niet zo: die stond zo geparkeerd.quote:Op maandag 9 april 2018 16:21 schreef Light het volgende:
[..]
Op basis van die foto zou ik denken dat die auto geparkeerd wordt of net wegrijdt.
Wielrenners kunnen wel echt irritant zijn ja. Vooral als ze in de stad fietsen: rood licht? WELK ROOD LICHT! Had 1x dat ik rustig met m'n werkbus door de stad reed en afsloeg naar rechts. Ik had groen licht, fietspad parallel aan de weg had rood licht. De wielrenners kwamen van de tegengestelde richting. Ik had dus gewoon voorrang maar die wielrenners wilden doorrijden. Maar ik reed ook door.. 1 wielrenner moest zo hard remmen dat 'ie over z'n stuur vloog Ik stond overigens nog net op tijd stil mochten ze wel doorgereden zijn..quote:Op maandag 9 april 2018 21:18 schreef Gezicht het volgende:
Zonnetje scheen afgelopen weekend en dus zijn de tokkiewielrenners weer allemaal hier bij ons in het zuiden des lands om terreur te zaaien op de weg. Ook motorrijders die vol over een doorgetrokken streep in een bocht naar rechts inhalen trouwens. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |