abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 maart 2018 @ 12:44:31 #226
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178009788
Ze hebben het nu over een zelfmoordpoging, hopelijk is deze persoon nog te redden.
  donderdag 22 maart 2018 @ 12:46:20 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178009824
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze hebben het nu over een zelfmoordpoging, hopelijk is deze persoon nog te redden.
Nou, als iemand weloverwogen een zelfmoordpoging doet (en daar lijkt het gezien de locatie wel op), waarom moet er dan nog gered worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 maart 2018 @ 12:50:18 #228
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178009891
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, als iemand weloverwogen een zelfmoordpoging doet (en daar lijkt het gezien de locatie wel op), waarom moet er dan nog gered worden?
Omdat er inmiddels genoeg mensen zijn die hun zelfmoordpoging hebben overleefd en die achteraf vertelden dat ze spijt kregen tijdens de poging? Ik ben mij bewust dat er mensen zijn die alleen nog maar dood willen en dat die niet meer te helpen/behandelen zijn, maar dat geldt niet voor de hele groep.
pi_178009971
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:33 schreef Tchock het volgende:
Bizar joh. Wat bezielt je daarvoor zo'n podium te kiezen.
Kun je je toch wel bedenken?

Heeft met impact/aandacht/statement te maken.

Of denk je dat het op deze manier het nieuws had gehaald als hij dit in een zolderkamertje had gedaan? :P
Met extra vezels!
pi_178009998
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:56 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Kun je je toch wel bedenken?

Heeft met impact/aandacht/statement te maken.

Of denk je dat het op deze manier het nieuws had gehaald als hij dit in een zolderkamertje had gedaan? :P
No shit.

Iemand moet desondanks wel heel erg onder druk staan om tot zo'n wanhoopsdaad over te gaan. Natuurlijk heeft het met impact te maken, maar dan moet er als nog iets zijn geweest wat iemand ertoe beweegt.
pi_178010016
Het grootste roddelblad van Nederland weet dat het om een demonstrant tegen criminalisering van cannabis ging. Geen idee of dat klopt uiteraard.
pi_178010055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:58 schreef Tchock het volgende:
Het grootste roddelblad van Nederland weet dat het om een demonstrant tegen criminalisering van cannabis ging. Geen idee of dat klopt uiteraard.
NRC ? :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met extra vezels!
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:03:49 #233
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_178010092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:58 schreef Tchock het volgende:
Het grootste roddelblad van Nederland weet dat het om een demonstrant tegen criminalisering van cannabis ging. Geen idee of dat klopt uiteraard.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_178010096
https://www.omroepgelderl(...)tribune-Tweede-Kamer

Nu ook uit een andere bron. En de man is naar verluidt niet ernstig gewond, gelukkig.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:04:46 #235
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178010107
Gelukkig.
  Redactie Games donderdag 22 maart 2018 @ 13:05:41 #236
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178010127
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_178010139
Mooi.

Maar je moet wel echt veel van wiet houden wil je er in de 2e kamer zelfmoord voor willen plegen. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:07:02 #238
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178010151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Eng gedrag weer inderdaad.
pi_178010166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Hij luistert goed naar zijn Amerikaanse voorbeeld in ieder geval.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:08:31 #240
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_178010189
Thierry had de popular vote kunnen winnen als hij daarvoor was gegaan. Hij gunde GroenLinks de zetels.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_178010205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Thierry de Wannabee-Trump. :')
Dit is natuurlijk niets meer dan ordinaire aandachtshoererij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178010219
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Het mes snijdt hier natuurlijk aan twee kanten, want Sjerrie heeft net als andere rechtspopulisten er belang bij om het vertrouwen in de Nederlandse instituties en rechtsstaat te ondermijnen.

Als je een frame maar vaak genoeg blijft herhalen, geloven Henk en Ingrid vanzelf wel dat heel Nederland een linkse, corrupte bende is.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:10:55 #243
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_178010238
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:13:38 #244
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178010288
Ik zat in ieder geval fout dat er geen rationele verklaring achter zit, al is het natuurlijk nog afwachten in hoeverre iemand tot zo'n daad overgaat voor 'enkel' dit doel/onderwerp.
pi_178010302
Hij was al twee maanden aandacht aan het vragen. Hij geeft wel snel op.

Het lijkt me dat deze man baat gaat hebben bij adequate geestelijke zorg. Hopelijk komt hij er dan weer bovenop.
pi_178010315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Naast dat het een hele doorzichtige en goedkope manier is om de legitimiteit van het de politiek nog verder af te kalven, is het ook oud nieuws. Vorig jaar was er al grote ophef over het tellen van de stemmen, waarop door meerdere partijen onderzoek is gedaan met als conclusie dat het hacken van de uitslag vrijwel onmogelijk is maar dat er wel kwetsbaarheden zijn, die verbeterd zijn.

Zie onder andere: https://www.volkskrant.nl(...)rkiezingen~a4469819/

Alles wordt meerdere keren gecontroleerd, de software bevat geen kwetsbaarheden en is zo veel mogelijk offline, etc. De kans op grootschalige fouten (anders dan incidentele fraude en telfouten) is praktisch nul.

Daarnaast heeft Forum ook zelf opgeroepen dat mensen de tellingen moesten waarnemen (wat overigens hun goed recht is) dus dat geeft deze opmerking nog minder waarde. Baudet is gewoon een erg slechte verliezer en kopiëert kansloos Amerikaans gedrag om zonder bewijs maar fraude te huilen.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:15:39 #247
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_178010321
In Weert rommelt het bij de PvdA:

NOS:
quote:
De lokale PvdA verloor twee zetels in Weert en heeft er nog maar een over. En volgens L1 is er onenigheid over wie die zetel krijgt. De nummer drie op de lijst, Fanida Kadra, kreeg voldoende voorkeurstemmen om in de raad te komen, 35 meer dan lijsttrekker Ad van Mierlo. Kadra zegt dat ze zetel gaat opeisen. "De kiezer heeft gesproken en ook volgens de kieswet heb ik recht op deze zetel."

Lijsttrekker Van Mierlo weigert dat te accepteren. "Het is tot nu toe bij ons wel zo dat degene met de meeste stemmen erin komt", zegt hij tegen L1. "Maar als dat nu ook zo is, dan trek ik mijn consequenties. Dan stop ik als actief lid binnen de PvdA."
pi_178010329
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Het lijkt me dat deze man baat gaat hebben bij adequate geestelijke zorg. Hopelijk komt hij er dan weer bovenop.
Helemaal mee eens. Daarom ook prettig dat hij er zonder zware verwondingen vanaf komt.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:16:36 #249
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_178010335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Hij was al twee maanden aandacht aan het vragen. Hij geeft wel snel op.

Het lijkt me dat deze man baat gaat hebben bij adequate geestelijke zorg. Hopelijk komt hij er dan weer bovenop.


Tjah.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 13:17:25 #250
236264 crew  capricia
pi_178010351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:05 schreef Puddington het volgende:
Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' - http://nos.nl/l/2223750

Ga even bij jezelf na Sjerrie, of het realistisch is om te denken dat duizenden vrijwilligers van uiteenlopende politieke ideologieën allemaal in een groot complot zitten om je uit de gemeenteraad te houden. Om nog maar te zwijgen dat het eigenlijk een grove belediging is voor de mensen die zich uit de naad werken om al die stemmen te tellen.

Fascistische klootzak.
Die man doet er alles aan om de rechtsstaat te ondermijnen. Om wantrouwen aan te wakkeren. Zo deconstructief.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')