abonnement Unibet Coolblue
pi_178025027
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:17 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk zo wit als maar kan, maar toch een minority.
Albino?
pi_178025047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:17 schreef Naxiss het volgende:
80's muziek vind ik dan weer tien keer niks.
Komop man, een beetje Toto, REO Speedwagon, Foreigner of Phil Collins, kan toch iedereen waarderen.
pi_178025058
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:17 schreef Naxiss het volgende:
80's muziek vind ik dan weer tien keer niks, maar dat komt omdat mijn muzieksmaak verpest is.
Je was me te snel af.
Get right witcha
pi_178025060
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:

[..]

Albino?
Neen, niet-westerse allochtoon jwz.
  donderdag 22 maart 2018 @ 23:19:21 #230
165633 eriksd
The grand facade...
pi_178025074
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:18 schreef Heubach het volgende:

[..]

Komop man, een beetje Toto, REO Speedwagon, Foreigner of Phil Collins, kan toch iedereen waarderen.
ABC en George Michael _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_178025088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:19 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:

[..]

Neen, niet-westerse allochtoon jwz.
Mulat?
Get right witcha
pi_178025130
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:19 schreef Naxiss het volgende:

[..]

Mulat?
Klinkt als muilezel.
pi_178025204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:

[..]

Met dat eerste ben ik je eens, ik luister veel 80's hoor. Maar de Godfather is gewoon prachtig geschreven, geacteerd en gefilmd. Als je niks met mafia e.d. hebt is het misschien saai ja.
Ben een groot fan van producties met mafiosi in de hoofdrol. Vond Gandolfini's werk in The Sopranos bijvoorbeeld voortreffelijk. Bryan Cranston heeft wel eens gezegd dat er zonder Tony Soprano wellicht geen Walter White zou zijn. Ook Boardwalk Empire en Peaky Blinders heb ik met veel plezier gekeken. Wellicht dat ik de trilogie een tweede kans moet geven.
pi_178025228
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:24 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Ben een groot fan van producties met mafiosi in de hoofdrol. Vond Gandolfini's werk in The Sopranos bijvoorbeeld voortreffelijk. Bryan Cranston heeft wel eens gezegd dat er zonder Tony Soprano wellicht geen Walter White zou zijn. Ook Boardwalk Empire en Peaky Blinders heb ik met veel plezier gekeken. Wellicht dat ik de trilogie een tweede kans moet geven.
Kijk, dit is het betere werk.

Heb The Sopranos op Blu-ray en meerdere keren volledig gekeken in één rits. Die serie heeft zoveel lagen, emotie en humor.
pi_178025363
Once Upon a Time in America is mooi, vooral de muziek is 10/10.
pi_178025389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:25 schreef Heubach het volgende:

[..]

Kijk, dit is het betere werk.

Heb The Sopranos op Blu-ray en meerdere keren volledig gekeken in één rits. Die serie heeft zoveel lagen, emotie en humor.
Eens. Zoveel toffe characters ook. The Sopranos is ook voor mensen die niet per se iets hebben met producties waarin mafiosi een prominente rol spelen een aanrader. Sterker nog, de executive producer heeft aangegeven dat hij de mafia-laag er pas later aan toe had gevoegd omdat ie dacht dat de productie anders geen aftrek zou vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2018 23:31:34 ]
pi_178025412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:30 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
Once Upon a Time in America is mooi, vooral de muziek is 10/10.
quote:
_O_ O+

Kan wel janken :')
pi_178025445
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:31 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Eens. Zoveel toffe characters ook. The Sopranos is ook voor mensen die niet per se iets hebben met producties waarin mafiosi een prominente rol spelen een aanrader. Sterker nog, de executive producer heeft aangegeven dat hij de mafia-laag er pas later aan toe had gevoegd omdat ie dacht dat de productie anders geen aftrek zou vinden.
Wat vond je van het einde?

David Chase is een genie wmb.
pi_178025571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef Heubach het volgende:

[..]

Wat vond je van het einde?

David Chase is een genie wmb.
De eindaflevering of de laatste scène?

Heb je Breaking Bad overigens gekeken? David Chase wekt bij mij namelijk inderdaad de indruk dat ie een genie is maar hij heeft naar mijn idee wel zijn gelijke gevonden in de gedaante van Vince Gilligan.

Ik heb het op dit forum eerder gezegd maar Ozymandias is naar mijn idee as close to art as television can be.
pi_178025591
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:37 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

De eindaflevering of de laatste scène?

Heb je Breaking Bad overigens gekeken? David Chase wekt bij mij namelijk inderdaad de indruk dat ie een genie is maar hij heeft naar mijn idee wel zijn gelijke gevonden in de gedaante van Vince Gilligan.

Ik heb het op dit forum eerder gezegd maar Ozymandias is naar mijn idee as close to art as television can be.
Breaking Bad nooit gezien, moet ik nog aan beginnen maar heb nauwelijks tijd voor series meer eigenlijk.

Ik bedoelde zowel het laatste seizoen en alle foreshadowing, als de diner-scene inderdaad.
pi_178025835
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:30 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
Once Upon a Time in America is mooi, vooral de muziek is 10/10.
Ik wil nog wel de extended unedited version zien... Sergio Leone is echt kut behandeld bij het uitbrengen van die film.
pi_178025880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:38 schreef Heubach het volgende:
Breaking Bad nooit gezien, moet ik nog aan beginnen maar heb nauwelijks tijd voor series meer eigenlijk.

Ik bedoelde zowel het laatste seizoen en alle foreshadowing, als de diner-scene inderdaad.
Veel fans zijn van mening dat The Sopranos met het seizoen beter werd. Ik behoor niet tot die groep. Alhoewel ik van ieder seizoen heb genoten kreeg ik bij het laatste seizoen bij tijd en wijle het idee dat Chase Tony met opzet zo slecht mogelijk probeerde te maken omdat ie zich ergerde aan het feit dat veel kijkers sympathie bleven houden voor Tony terwijl dat bepaald niet overeenkomt met de bedoelingen die hij had. Ik heb gemengde gevoelens met betrekking tot bepaalde gebeurtenissen in de slotaflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slotscène was naar mijn idee niets hoe hard de snobs ook roepen dat het fantastisch is en iedereen die vind van niet niet goed geïnformeerd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2018 23:51:55 ]
pi_178026016
Eens, de eerste paar seizoenen met Junior nog als capo waren wmb hoogtepunt.

quote:
This scene is pure brilliance. The song choice goes amazing with the black-and-white snapshots. Captures the mafia life in its full, albeit horrifying, beauty. These thugs--they murder, steal, yet you sympathize with them at some point. It makes you question your morals. David Chase is a genius, just pure genius. James Gandolifini delivered amazingly. The Sopranos was a game changer, a milestone in television, and all your favorite characters--be it Walter White, Dexter, or Rust Cohle--are all anti heroes and without Tony Soprano, they wouldn't even exist.
pi_178026072
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:00 schreef Heubach het volgende:
Eens, de eerste paar seizoenen met Junior nog als capo waren wmb hoogtepunt.


[..]

Vind Hesh een heel tof character en die speelde in het eerste seizoen een prominente rol. De humor was eveneens top notch through out the show. Ik begin nog steeds hardop te lachen zodra iemand begint over de Minister of Propaganda of Jamal Ginsberg.
pi_178026141
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:07 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Vind Hesh een heel tof character en die speelde in het eerste seizoen een prominente rol. De humor was eveneens top notch through out the show. Ik begin nog steeds hardop te lachen zodra iemand begint over de Minister of Propaganda of Jamal Ginsberg.

_O-
pi_178026154
quote:
Filmpje niet gekeken. Titel was genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')