abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177989303
registreer om deze reclame te verbergen
Sir Ian McKellen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep h hoera hoezee *O*
pi_177989451
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ik ken er inderdaad niet n... Zijn dat sporters ofzo?

Stuk voor stuk. Als kleine jongen stuurde ik op een gegeven moment naar echt bizarre aantallen sporters vragen of ze iets op konden sturen :') en best veel deden dat uiteindelijk ook :D

Bij sommigen waren het van die duidelijke voorgedrukte dingen, maar er waren er ook een paar (vooral wat destijds minder bekenden natuurlijk) die bijvoorbeeld wat foto's afdrukten en er een handtekening op zetten, was ik helemaal gelukkig :@

En ook een vrij groot deel wat van het bezoeken van wedstrijden komt, voornamelijk autosport en wielrennen.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_177989454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 18:45 schreef ChatGirl het volgende:
Sir Ian McKellen
_O_
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_177990248
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen wat het nut is van een handtekening? Ik heb dat echt nooit begrepen. :{

Serieuze vraag.
pi_177990337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:23 schreef Hamzoef het volgende:
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen wat het nut is van een handtekening? Ik heb dat echt nooit begrepen. :{

Serieuze vraag.
Ik weet het ook niet, maar als kind vond ik het leuk. Want dan had je held ergens iets opgeschreven, ofzo :+
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_177990361
Stef Bos heeft eens een muziekboek gesigneerd.
pi_177990544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:23 schreef Hamzoef het volgende:

Serieuze vraag.
Bewijs dat je dichtbij je idool bent geweest. Geen nut dus.
Net als selfies met je idool.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:40:30 #33
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_177990582
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:15 schreef _--_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fapje gemacht :@
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_177990887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bewijs dat je dichtbij je idool bent geweest. Geen nut dus.
Net als selfies met je idool.
Maar een handtekening op een papier kan ik ook van marktplaats halen, wat zegt dat? Foto met idool kan ik wel begrijpen.
pi_177991675
Brian May*
Roger Taylor
Editors
Valensia*
Robby Valentine*
Peter Gabriel
Sparks
Brian Wilson
Manic Street Preachers
Paul Rodgers*

Maar de meesten jammer genoeg via pre-sales gekocht in hun webshop. Alleen de artiesten met een * in person.
Bleuh.
pi_177991819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:26 schreef PimD het volgende:
Brian May*
Roger Taylor
Editors
Valensia*
Robby Valentine*
Peter Gabriel
Sparks
Brian Wilson
Manic Street Preachers
Paul Rodgers*

Maar de meesten jammer genoeg via pre-sales gekocht in hun webshop. Alleen de artiesten met een * in person.
Goede collectie!
pi_177991864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Maar een handtekening op een papier kan ik ook van marktplaats halen, wat zegt dat? Foto met idool kan ik wel begrijpen.
Ja maar vroeger had je niet altijd een camera bij je, h? Dan vroeg je een handtekening als aandenken, gewoon voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door anoniem_111020180755 op 21-03-2018 20:32:36 ]
pi_177994748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Voor een ander zegt het niet zoveel misschien, maar je weet dat je ZELF die handtekening hebt gevraagd en gekregen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 21 maart 2018 @ 21:51:33 #39
396730 EttovanBelgie
Vive la Belgique / Leve Belgi
pi_177995445
Hubert Humphrey
Kazimierz Deyna
Gerard Janvion
O dierbaar Belgi, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd
  woensdag 21 maart 2018 @ 23:34:39 #40
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_178000157
Ik had er ooit 1 van Stanley Menzo, toen die nog bij Ajax zat. En dat was 't wel zo'n beetje?

Volgens mij heb ik 'm niet meer, ben 'm nooit meer tegengekomen.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_178000768
Mijn vader trof ooit, midden jaren tachtig denk ik, Tourwinnaar Greg LeMond samen met Peter Winnen aan in een cafeetje in Emmen (jawel). Toen moest ik, als klein jochie, een handtekening voor hem vragen. Hij was als een kind zo trots dat ie een handtekening van de grote Greg had. Was toen best kicken hoor. Amerikaan ook nog, dat alleen al maakte toen indruk.

En dat is denk ik wel de enige handtekening die ik me kan herinneren eigenlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 21 maart 2018 @ 23:55:25 #42
181129 NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
pi_178000803
Tatjana Simic
Victor Sikora
Signature:
Maximaal 4 regels:
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_178001151
Is een handtekening van iemand verlangen niet hetzelfde als opkijken tegen iemand?
Opkijken doe je als die persoon iets kan/doet wat jij niet doet/kan doen.
Dus de reden dat je niet de aldi vrouw vraagt om de handtekening maar iemand die je op tv ziet wel?
Dus mensen met grotere lijstjes zijn nogal, triester?
Of is dit te kort door de bocht? Serieuze vraag
  donderdag 22 maart 2018 @ 00:21:14 #44
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_178001462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Is een handtekening van iemand verlangen niet hetzelfde als opkijken tegen iemand?
Dus de reden dat je niet de aldi vrouw vraagt om de handtekening maar iemand die je op tv ziet wel?
Voor mij hoeft dat niet per se zo te zijn. Ik vind 't gewoonlijk gewoon leuk om een aandenken te hebben van mensen aan wie ik fijne herinneringen heb.

Ik heb zelf niet echt iets met handtekeningen van semi-random beroemdheden waar ik meestal sowieso nog nooit van gehoord heb. Maar ik vind 't wel leuk voor diegenen die 't wat kan boeien en dat zij er wel om kunnen geven. Wat maakt 't uit wat zij verzamelen? Zolang 't maar leuk si toch? En ze schaden er ook niemand mee, dus win/win! _O_
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_178001525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij hoeft dat niet per se zo te zijn. Ik vind 't gewoonlijk gewoon leuk om een aandenken te hebben van mensen aan wie ik fijne herinneringen heb.

Ik heb zelf niet echt iets met handtekeningen van semi-random beroemdheden waar ik meestal sowieso nog nooit van gehoord heb. Maar ik vind 't wel leuk voor diegenen die 't wat kan boeien en dat zij er wel om kunnen geven. Wat maakt 't uit wat zij verzamelen? Zolang 't maar leuk si toch? En ze schaden er ook niemand mee, dus win/win! _O_
Ik zeg toch ook niet dat het uitmaakt voor mij? Vat gewoon samen hoe ik ernaar kijk en vraag of dit klopt.
  donderdag 22 maart 2018 @ 00:26:31 #46
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_178001556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het uitmaakt voor mij? Vat gewoon samen hoe ik ernaar kijk en vraag of dit klopt.
Misschien kan je beter iemand quoten als je 't directer aan bepaalde mensen wilt vragen. Ik weet 't namelijk niet.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_178001576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien kan je beter iemand quoten als je 't directer aan bepaalde mensen wilt vragen. Ik weet 't namelijk niet.
Ik vroeg het in het algemeen zodat iedereen kon reageren, verwacht dan dat mensen reageren die het wel weten i.p.v. mensen die het niet weten maar gewoon wel graag willen typen
  donderdag 22 maart 2018 @ 00:29:03 #48
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_178001601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik vroeg het in het algemeen zodat iedereen kon reageren, verwacht dan dat mensen reageren die het wel weten i.p.v. mensen die het niet weten maar gewoon wel graag willen typen
Maar dit is toch fok? Dat weet je zelf toch ook wel? Het hele internet staat vol met fora en twitters van mensen die zichzelf maar wat graag horen typen met de grootst mogelijke kwantiteit textuele rotzooi :P
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_178001800
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dit is toch fok? Dat weet je zelf toch ook wel? Het hele internet staat vol met fora en twitters van mensen die zichzelf maar wat graag horen typen met de grootst mogelijke kwantiteit textuele rotzooi :P
Dek je nu je eigen foute reactie in door te doen alsof anderen fout reageren?
pi_178002316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ooit gehoord van de term 'memorabilia'..? Dat is big business tegenwoordig en daar gaan miljoenen in om. Handtekeningen vallen daar ook onder.

Mensen vinden het leuk om iets te bezitten van iemand die ze bewonderen of die een historische betekenis heeft gehad. Mag toch?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')