abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 maart 2018 @ 20:36:01 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107797
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd

kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...

Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret

dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
De RET doet die investering nauwelijks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178107823
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd

kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...

Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret

dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
pi_178107872
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Caland het volgende:

[..]

De RET doet die investering nauwelijks.
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....

het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret

de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178107899
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
dat is allang niet meer zo volgens mij

ret is al jaren een zelfstandig bedrijf

natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 maart 2018 @ 20:41:12 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107966
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....

het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret

de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
Log maar weer gewoon uit Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:41:19 #256
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178107970
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.

Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje? :D

_O_ FredGod _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_178108010
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is allang niet meer zo volgens mij

ret is al jaren een zelfstandig bedrijf

natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:

- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.

- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.

Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.

Verder nog vragen?
pi_178108020
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.

Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje? :D

_O_ FredGod _O_
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:43:22 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108046
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
Nee. Toen hadden we Kongolo op LB. En natuurlijk Indi en Nelom.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:44:32 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178108087
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:46:19 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108140
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Caland het volgende:
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
Klopt hoor. Maar het ontslag van Rutten zit me nog steeds een beetje diep. ;) Die had gewoon een heel matig elftal t.o.v. de teams van Koeman en Gio. Moest het doen met Kazim, Verhoek en Manu.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 26 maart 2018 @ 20:47:28 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178108169
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.

Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje? :D

_O_ FredGod _O_
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.

Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
Laffe huichelaar
pi_178108178
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:

- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.

- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.

Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.

Verder nog vragen?
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Log maar weer gewoon uit Klaas.
ga fietsen stelen

de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen

quote:
Ook dit jaar is het weer gelukt om de winst te realiseren, die we moeten behalen om het bedrijf financieel gezond te houden, zo’n 5 miljoen. De groei in reizigerskilometers kwam uit op ruim 1,5 procent. De aanpak van het zwartrijden bleef ook in 2016 succesvol. Bij de metro 0,8%, bij tram 0,4% en bij bus 0,2%.

Goede resultaten zijn niet mogelijk zonder de inzet van alle collega’s en de goede samenwerking met de ondernemingsraad en vakbonden. Daarvoor wil ik hen hartelijk danken.

Het jaarverslag geeft ook gedetailleerde informatie over de juridische structuur en financiële ontwikkelingen van ons bedrijf, inclusief de jaarrekening. Zo kunt u zich een beeld vormen van de RET in 2016.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178108230
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

ga fietsen stelen

de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen

[..]

Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?

https://www.antesgroep.nl/
  maandag 26 maart 2018 @ 20:49:03 #265
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178108237
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.

Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
Heb je Karsdorp wel eens met de bal aan de voet rond de 16 van de tegenstander gezien, Hoe kan die gast in de jeugd zoveel goals hebben gemaakt :') !!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_178108547
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:48 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?

https://www.antesgroep.nl/
hoezo woon je daar?

op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen

de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken

jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...

De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178108584
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
Misschien moet je beter lezen, pik, dan heb ik al tig posts terug al gezegd.
pi_178110263
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoezo woon je daar?

op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen

de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken

jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...

De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
pi_178111232
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef jsuijker het volgende:

[..]

En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?

Maar dit is een beetje debiele discussie

Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 maart 2018 @ 22:28:10 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178111272
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wie is er aandeelhouder van de ret dan?

Maar dit is een beetje debiele discussie

Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178111494
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is allang niet meer zo volgens mij

ret is al jaren een zelfstandig bedrijf

natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wie is er aandeelhouder van de ret dan?

Maar dit is een beetje debiele discussie

Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
Je kan beter zeggen dat een RET wat invloed heeft (of eens NS)

Omdat het zelfstandige vervoers(!!!)bedrijven zijn betekent niet dat zij ff een verlegging of verlenging van sporen bepalen en betalen.
  maandag 26 maart 2018 @ 23:20:04 #272
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178112480
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:

[..]

De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Zijn behoorlijke bedragen idd. Vraag is wel; doe je het nu, over een aantal jaar (wanneer het hoogstwaarschijnlijk nóg meer gaat kosten) of helemaal niet?
  maandag 26 maart 2018 @ 23:27:22 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178112622
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:

[..]

De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Voor welke route precies?

Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
  maandag 26 maart 2018 @ 23:39:06 #274
438851 Oldground
El Poderoso
pi_178112850
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Voor welke route precies?

Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen. :)

Klaas _O_
Van alles is weer waardeloos.
pi_178113062
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Voor welke route precies?

Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')