De RET doet die investering nauwelijks.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd
kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...
Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret
dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn al die andere metro lijnen ook niet voor aangelegd
kijk naar het kaartje hierboven wat gepost is...
Er is de afgelopen jaren al veel geinvesteerd in metrolijnen...eeentje zelfs helemaal naar den haag centraal van de ret
dan is zo een verbinding van wilhelmina plein naar het nieuwe stadion gewoon een peanuts investering voor de RET, wat op de lange termijn heel die investering zo terug verdiend kan worden
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....quote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De RET doet die investering nauwelijks.
dat is allang niet meer zo volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
De RET is louter de uitbater van de Rotterdamse metro, ze bouwen niks. Dat doet de gemeente. Ze bestellen en besturen de treinen en beplakken de stations met hun logotjes.
Log maar weer gewoon uit Klaas.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuurlijk doen zij die wel waarschijnlijk met andere partijen.....
het geld van de kaartverkoop op al die lijnen komen toch gewoon op de bankrekening van de ret
de RET is een zelfstandig bedrijf al jaren, vroeger was het inderdaad een onderdeel van de gemeente maar dat is het allang niet meer
Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:quote:Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is allang niet meer zo volgens mij
ret is al jaren een zelfstandig bedrijf
natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.
Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje?
FredGod
Nee. Toen hadden we Kongolo op LB. En natuurlijk Indi en Nelom.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena speelde onder Koeman ook al eens linksback geloof ik.
Klopt hoor. Maar het ontslag van Rutten zit me nog steeds een beetje diep. Die had gewoon een heel matig elftal t.o.v. de teams van Koeman en Gio. Moest het doen met Kazim, Verhoek en Manu.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Caland het volgende:
In dit systeem is het ook meer een linkshalf natuurlijk
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:41 schreef satecl het volgende:
Fred Rutten werd vaak belachelijk gemaakt door de supporters en de mensen bij Feyenoord zelf. Een goed scorende nummer 10 was uitgeroepen tot beste speler van de A competitie, genaamd Rick Karsdorp. En Fredje ging hem even op rechtsback zetten. Lang niet iedereen was het daarmee eens. Zeker de jeugdtrainers niet. Uiteindelijk onze duurste verkoop ooit geweest.
Ook zette hij een andere nummer 10 in de jeugd op de linksback positie, terwijl hij bij Koeman op t middenveld stond. Vilhena. Toen was iedereen wel klaar met Fredje. En kijk eens wie er nu linksback staat in Oranje?
FredGod
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:42 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals in kindertaal uitleggen:
- Het Rotterdamse metronetwerk, dus het spoor en de stations, is de verantwoordelijkheid van de overheid cq. de gemeente Rottedam in samenwerking met de overige gemeentes waar de metro doorheen raast.
- De RET is een zelfstandig bedrijf die 100% in handen is van de gemeente Rotterdam, kunnen invloed hebben op het netwerk, hebben het niet direct. Hun enige directe invloed is ervoor zorgen dat hun bussen, trams en metrotreinen op tijd en schoon rijden. De stations zijn in hun beheer, niet in hun eigendom.
Oftewel het ontwikkelen en realiseren van de metrolijn naar/via de Kuip is niet de verantwoordelijkheid van de RET.
Verder nog vragen?
ga fietsen stelenquote:
quote:Ook dit jaar is het weer gelukt om de winst te realiseren, die we moeten behalen om het bedrijf financieel gezond te houden, zo’n 5 miljoen. De groei in reizigerskilometers kwam uit op ruim 1,5 procent. De aanpak van het zwartrijden bleef ook in 2016 succesvol. Bij de metro 0,8%, bij tram 0,4% en bij bus 0,2%.
Goede resultaten zijn niet mogelijk zonder de inzet van alle collega’s en de goede samenwerking met de ondernemingsraad en vakbonden. Daarvoor wil ik hen hartelijk danken.
Het jaarverslag geeft ook gedetailleerde informatie over de juridische structuur en financiële ontwikkelingen van ons bedrijf, inclusief de jaarrekening. Zo kunt u zich een beeld vormen van de RET in 2016.
Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ga fietsen stelen
de RET is al jaren een volledig zelfstandig bedrijf dat financieel zelf zijn boontjes moet doppen
[..]
Heb je Karsdorp wel eens met de bal aan de voet rond de 16 van de tegenstander gezien, Hoe kan die gast in de jeugd zoveel goals hebben gemaakt !!quote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel we aan Karsdorp hadden verdiend op een positie waar spelers voor veel geld weggaan.
Fredsj had een rechtsback nodig, dus maakte ie dat van Karsdorp. Prima, maar niemand weet hoe ver hij het had geschopt op de positie die ie gewend is, lijkt me.
hoezo woon je daar?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:48 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Het Delta in Poortugaal heet tegenwoordig anders, misschien even een afspraak bij ze maken?
https://www.antesgroep.nl/
Misschien moet je beter lezen, pik, dan heb ik al tig posts terug al gezegd.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo woon je daar?
op het moment dat de ret materiaal zoals bussen trams metroos enzovoorts aan moet schaffen dan moeten ze dat helemaal volledig uit hun eigen vermogen doen
de gemeente rotterdam heeft daar al jaren niets meer mee te maken
jij leeft nog in de jaren 89 denk ik zo...
De RET en de NS zijn volledige zelfstandige bedrijven.
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef jsuijker het volgende:
[..]
En de NS maakt gebruik van het spoor wat door prorail beheerd wordt. Oh ja en de overheid is grootaandeelhouder v de prorail.
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?
Maar dit is een beetje debiele discussie
Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is allang niet meer zo volgens mij
ret is al jaren een zelfstandig bedrijf
natuurlijk heeft de gemeente wat invloed
Je kan beter zeggen dat een RET wat invloed heeft (of eens NS)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie is er aandeelhouder van de ret dan?
Maar dit is een beetje debiele discussie
Discussie ging over een stukje spoor van het wilhelminaplein naar het nieuwe stadion en het enige wat ik hier riep dat die investering helemaal geen drol gaat kosten. Praten over een paar km spoor dat zo terug verdiend kan worden over een x aantal jaar.
Zijn behoorlijke bedragen idd. Vraag is wel; doe je het nu, over een aantal jaar (wanneer het hoogstwaarschijnlijk nóg meer gaat kosten) of helemaal niet?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Voor welke route precies?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De schatting van de kosten is tussen de 2 en 3 miljard Klaas.
Dat is ook wel een beter bruikbare route, aangezien er op zowel Marconiplein als Kralingse Zoom geen treinen stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor welke route precies?
Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Halve cirkel van Kralingse zoom naar marconiplein? Komt dat er?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor welke route precies?
Zoals Klaas zegt lijn E verleggen vanaf Wilhelminaplein via het stadion en dan bovengronds via Beverwaard naar Ridderkerk zou bijvoorbeeld relatief makkelijk moeten kunnen. Die halve cirkel van Kralingse Zoom naar Marconiplein is wel wat ambitieuzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |