abonnement Unibet Coolblue
pi_178026221
Heeft iemand hier weleens een werkende 4-2-4 gespeeld?

https://www.quora.com/How(...)ve-will-it-be-in-EPL

Theoretisch zitten er wel mogelijkheden in, maar praktisch lijkt het me een beetje een zwakke formatie waarin de twee op het middenveld zich uit de naad moeten werken en je nog meer druk op de verdediging krijgt.

De enige succesvolle ploeg die een 4-2-4 gespeelt schijnt te hebben was Pelé's Brazilie, maar in die tijd werd er maar wat aangerommelt bij tegenstanders.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:32:06 #52
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_178026257
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was wel even genot :D
Hun keeper had nog een voldoende ook _O-
Fred Friday is hier de sterspeler van Feyenoord :')
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel een vrij aardig seizoen :+ Eerste keer in FM ooit een seizoen ongeslagen, de gehele ongeslagen wedstrijdenreeks staat nu op 60 :')
Nondeju _O-
Ben hier in Januari ook nog ongeslagen maar wel 4 keer gelijkspel }:|
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_178026267
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was wel even genot :D
Hun keeper had nog een voldoende ook _O-
:')
Children of the night. What music they make.
pi_178026324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:32 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Fred Friday is hier de sterspeler van Feyenoord :')

[..]

Nondeju _O-
Ben hier in Januari ook nog ongeslagen maar wel 4 keer gelijkspel }:|
Gelijkspel ftw.

Beter dan verliezen. Als ik maar boven de streep blijf.

Tot nu toe lukt t wel aardig, sta nu 4e na 14 wedstrijden :7

En heuj:
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:47:35 #55
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_178026342


:9~ :9~ :9~
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_178026351
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

:9~ :9~ :9~
pedo!
Children of the night. What music they make.
pi_178026372
Ik zit met FC Dordrecht nu in februari en sta wonder boven wonder 4e. Als ik de play-offs haal heb ik het geweldig gedaan, het bestuur verwachtte helemaal niks dit jaar eigenlijk. :+

Mijn sterspeler is de gehuurde Hansson van Feyenoord. _O- Samen met ene Mahmudov (linksbuiten) en Pape Camera (verdedigende middenvelder). Die laatste heb ik transfervrij opgepikt en is echt een goede verdedigende middenvelder die voor 'maar' 175k wilde komen voetballen in Dordrecht. Wel gelijk mijn duurste speler, maar eentje die echt kan verdedigen kan geen kwaad.



16 heading, 15 marking, 13 tackling en meer dan degelijke fysieke stats met o.a 16 strength.
pi_178026461
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
Ik zit met FC Dordrecht nu in februari en sta wonder boven wonder 4e. Als ik de play-offs haal heb ik het geweldig gedaan, het bestuur verwachtte helemaal niks dit jaar eigenlijk. :+

Mijn sterspeler is de gehuurde Hansson van Feyenoord. _O- Samen met ene Mahmudov (linksbuiten) en Pape Camera (verdedigende middenvelder). Die laatste heb ik transfervrij opgepikt en is echt een goede verdedigende middenvelder die voor 'maar' 175k wilde komen voetballen in Dordrecht. Wel gelijk mijn duurste speler, maar eentje die echt kan verdedigen kan geen kwaad.

[ afbeelding ]

16 heading, 15 marking, 13 tackling en meer dan degelijke fysieke stats met o.a 16 strength.
Deze?



Ben 'm nu aan t scouten.
Children of the night. What music they make.
pi_178026478
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Ben 'm nu aan t scouten.
Ik denk het ja.
In de Jupiler League bijzonder goede stats voor een middenvelder. :Y
pi_178026489
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk het ja.
In de Jupiler League bijzonder goede stats voor een middenvelder. :Y
Z'n stats zien er nu al goed uit, ben wel bang dat ie te duur is voor een degradatieclub uit de 2e Turkse divisie. En heb al m'n TB en WB opgemaakt. Volgend seizoen ga wil ik hem halen, maar ik weet nog niet wat z'n eisen zijn.

We gaan het zien!
Children of the night. What music they make.
pi_178026502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:14 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Z'n stats zien er nu al goed uit, ben wel bang dat ie te duur is voor een degradatieclub uit de 2e Turkse divisie. En heb al m'n TB en WB opgemaakt. Volgend seizoen ga wil ik hem halen, maar ik weet nog niet wat z'n eisen zijn.

We gaan het zien!
Je kunt hem een trial aanbieden, mijn ervaring is dat ze dan na een weekje of wat iets lager gaan met hun salariseisen. En dan kun je gelijk zien of er uberhaupt interesse is, en je kunt degene die gaat over de inschattingen ook even hun plasje laten doen over zijn vaardigheden tegenover de rest van je team.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 01:17:33 ]
pi_178026525
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt hem een trial aanbieden, mijn ervaring is dat ze dan na een weekje of wat iets lager gaan met hun salariseisen. En dan kun je gelijk zien of er uberhaupt interesse is, en je kunt degene die gaat over de inschattingen ook even hun plasje laten doen over zijn vaardigheden tegenover de rest van je team.

Salaris valt iig wel wat mee:

Children of the night. What music they make.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 01:21:51 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178026532
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:32 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Nondeju _O-
Ben hier in Januari ook nog ongeslagen maar wel 4 keer gelijkspel }:|
Het is dat die CL nog een uitdaging is, anders ging ik nu al aan een nieuwe game beginnen met dat gebrek aan uitdaging :P
Oh.
pi_178026557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:20 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Salaris valt iig wel wat mee:

[ afbeelding ]
Dat is prima te doen. Als je ruimte hebt in je budget zou ik hem er gewoon bij pakken. Is hij volgend seizoen al gewend.
pi_178026576
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is prima te doen. Als je ruimte hebt in je budget zou ik hem er gewoon bij pakken. Is hij volgend seizoen al gewend.
Dit jaar heb ik geen enkele ruimte. 1 of andere gare verdediger doet een Winston Bogarde en pakt 4k/maand zonder te spelen. Kan 'm ook niet wegsturen, want dat kost de club meer geld...
Children of the night. What music they make.
pi_178026676
Camara heeft de post gelezen, sinds die post kopt hij zelfs regelmatig voorzetjes erin. _O-

Scorende middenvelder die de bal ook nog eens afpakt. :~
pi_178026710
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 01:54 schreef Typisch het volgende:
Camara heeft de post gelezen, sinds die post kopt hij zelfs regelmatig voorzetjes erin. _O-

Scorende middenvelder die de bal ook nog eens afpakt. :~
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_178026735
Kom er net pas achter dat als je tijdens een wedstrijd op die billboards klikt, dat je dan naar de site van die sponsor gaat _O-
Children of the night. What music they make.
pi_178028643
Ik ben de traagste speler hier, maar ben klaar met seizoen 2 van fm17.

Als jullie het geinig vinden wil ik wel een verslag maken. In een notendop: begonnen bij Sheffield Wednesday en tweede geworden, dus gepromoveerd. Vervolgens kreeg ik amper budget maar wel geblesseerden en verloor ik alles in de Premier League. Ik heb er op los gesolliciteerd en ik kon terecht bij wat championshipclubs, bij Eindhoven, VVV, Genua en...Valencia. Ze stonden op degraderen en uiteindelijk heb ik het linkerrijtje nog gehaald. Mijn status is wankel, maar hoop nu het komende seizoen een top zes- notering te halen. Met mijn aankopen heb ik daar ook wel vertrouwen in.

Giggs nam mijn job over bij Sheffield Wednesday, en na zijn ontslag nam zijn assistent Roy Keane het over.

Grappig spel, en waar ik vroeger met gemak successen boekte, ben ik nu lang niet zo goed meer. Ik lees dan ook niks over tactieken, wonderkids etc en steek er vrij weinig tijd in. Beetje nostalgie vooral. :)
pi_178028703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 02:11 schreef DeHovenier het volgende:
Kom er net pas achter dat als je tijdens een wedstrijd op die billboards klikt, dat je dan naar de site van die sponsor gaat _O-
Haha, heb ik uitgezet. Klikte te vaak per ongeluk.
pi_178031330
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 08:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben de traagste speler hier, maar ben klaar met seizoen 2 van fm17.

Als jullie het geinig vinden wil ik wel een verslag maken. In een notendop: begonnen bij Sheffield Wednesday en tweede geworden, dus gepromoveerd. Vervolgens kreeg ik amper budget maar wel geblesseerden en verloor ik alles in de Premier League. Ik heb er op los gesolliciteerd en ik kon terecht bij wat championshipclubs, bij Eindhoven, VVV, Genua en...Valencia. Ze stonden op degraderen en uiteindelijk heb ik het linkerrijtje nog gehaald. Mijn status is wankel, maar hoop nu het komende seizoen een top zes- notering te halen. Met mijn aankopen heb ik daar ook wel vertrouwen in.

Giggs nam mijn job over bij Sheffield Wednesday, en na zijn ontslag nam zijn assistent Roy Keane het over.

Grappig spel, en waar ik vroeger met gemak successen boekte, ben ik nu lang niet zo goed meer. Ik lees dan ook niks over tactieken, wonderkids etc en steek er vrij weinig tijd in. Beetje nostalgie vooral. :)
Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat FM2007 qua pakket als een mijlpaal wordt gezien. En eigenlijk is men daarop steeds blijven bouwen maar erg fundamentele verandanderingen zijn er niet geweest. Ergens rond FM2014 gelezen dat Siga games er nog wat extra's aan had toegevoegd maar ze eigenlijk toen al niet echt meer wisten hoe ze het nóg completer konden krijgen.

Maar dat maakt het ook wel leuk, of je nu de oude versies of de nieuwe speelt, in de essentie heb je een goed pakket.
pi_178031758
Dat is jammer, het laatste duel verlies ik en ga dus niet door



"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_178032094
Die ga ik ook maar even scouten, speelt voor de nummer 2 in onze competitie een 18 jarige marokkaanse leenspeler. Komt in het team in de 64e minuut en scoort 4 doelpunten



[ Bericht 1% gewijzigd door bobjuh op 23-03-2018 12:08:49 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_178032723
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat FM2007 qua pakket als een mijlpaal wordt gezien. En eigenlijk is men daarop steeds blijven bouwen maar erg fundamentele verandanderingen zijn er niet geweest. Ergens rond FM2014 gelezen dat Siga games er nog wat extra's aan had toegevoegd maar ze eigenlijk toen al niet echt meer wisten hoe ze het nóg completer konden krijgen.

Maar dat maakt het ook wel leuk, of je nu de oude versies of de nieuwe speelt, in de essentie heb je een goed pakket.
Volgens mij had ik de meeste lol met CM2000 CM2002 destijds. Toen het groter werd kostte het me teveel tijd, al vond ik dat tegelijkertijd briljant en leuk. Snap hier ook echt niet hoe jullie zo snel kunnen spelen hoor.
pi_178034804
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 08:20 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben de traagste speler hier, maar ben klaar met seizoen 2 van fm17.

Als jullie het geinig vinden wil ik wel een verslag maken. In een notendop: begonnen bij Sheffield Wednesday en tweede geworden, dus gepromoveerd. Vervolgens kreeg ik amper budget maar wel geblesseerden en verloor ik alles in de Premier League. Ik heb er op los gesolliciteerd en ik kon terecht bij wat championshipclubs, bij Eindhoven, VVV, Genua en...Valencia. Ze stonden op degraderen en uiteindelijk heb ik het linkerrijtje nog gehaald. Mijn status is wankel, maar hoop nu het komende seizoen een top zes- notering te halen. Met mijn aankopen heb ik daar ook wel vertrouwen in.

Giggs nam mijn job over bij Sheffield Wednesday, en na zijn ontslag nam zijn assistent Roy Keane het over.

Grappig spel, en waar ik vroeger met gemak successen boekte, ben ik nu lang niet zo goed meer. Ik lees dan ook niks over tactieken, wonderkids etc en steek er vrij weinig tijd in. Beetje nostalgie vooral. :)
Ik ben nu bezig met m'n 4e seizoen in FM17, ik speel ook langzaam. Ben begonnen met FM13, en daarna heb ik FM17 gekocht.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 08:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Haha, heb ik uitgezet. Klikte te vaak per ongeluk.
Hoe kan je daar nou per ongeluk op klikken?
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')