abonnement Unibet Coolblue
pi_177959136
Voor mijn stage vanuit een zorginstelling heb ik een enquête opgesteld naar slaap, slaapproblemen en slaaphygiëne. De resultaten van dit onderzoek worden meegenomen in de ontwikkeling van een nieuwe patiëntenfolder over slaaphygiëne.
Mochten jullie in de gelegenheid zijn, zouden jullie deze enquête willen invullen! Het invullen duurt 10 tot 15 minuten.

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_51Mxb4wr9hUoOTH

Alvast bedankt!
pi_177959313
Gestopt bij, vermijd intensieve lichaamsbeweging voor de slaap.

Ik zal toch 2.3x per week te paard moeten gaan, en dat is meestal voor de slaap
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177959366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef halfway het volgende:
Gestopt bij, vermijd intensieve lichaamsbeweging voor de slaap.

Ik zal toch 2.3x per week te paard moeten gaan, en dat is meestal voor de slaap
_O-
o|O
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177959388
Wat ben je toch ook een viespeuk he :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177959696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef halfway het volgende:
Gestopt bij, vermijd intensieve lichaamsbeweging voor de slaap.

Ik zal toch 2.3x per week te paard moeten gaan, en dat is meestal voor de slaap
Niet eens zo heel gek dat je dat zegt. Onze eerste tip voor het thema 'slaapkamer' was; 'Gebruik de slaapkamer alleen om te slapen of te vrijen. Dus geen laptop of mobiele telefoon op uw slaapkamer.' Deze tip hebben we uiteindelijk toch weggelaten, maar misschien moeten deze dan toch maar weer in heroverweging nemen!
pi_177959776
Soms gaat mijn amandelsteeltje rechtop.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 16:20:33 #7
236264 crew  capricia
pi_177959930
Beetje een open deur. Wat er stond kende ik allemaal al.
Maar succes met de nieuwe patiëntenfolder.
Definitely not CIA
pi_177960557
Wat ik me wel afvraag: is informatie uit een enquete onder fokkers wel te gebruiken voor een folder voor patiënten in een zorginstelling? Afhankelijk van het soort instelling zijn deze mensen ouder, afhankelijker, cognitief minder goed of minder intelligent. Kunnen die wat met de adviezen in deze folder?
pi_177964182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik me wel afvraag: is informatie uit een enquete onder fokkers wel te gebruiken voor een folder voor patiënten in een zorginstelling? Afhankelijk van het soort instelling zijn deze mensen ouder, afhankelijker, cognitief minder goed of minder intelligent. Kunnen die wat met de adviezen in deze folder?
Dat is helemaal correct! Misschien had ik het anders moeten formuleren, excuus. Ik loop stage bij een zorginstelling die onderzoek doet naar slaapproblematiek. De patiëntenfolder zal gebruikt worden voor alle cliënten die slaapproblemen hebben en in contact komen met de instelling. Dit kunnen mensen met slaapapneu zijn, maar ook een student met een verkeerd slaappatroon. Daardoor is de informatie die beschreven staat best algemeen, omdat het een folder word die door iedereen bruikbaar moet zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door Carlo09 op 20-03-2018 22:56:37 ]
  vrijdag 23 maart 2018 @ 00:30:10 #10
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178026245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik me wel afvraag: is informatie uit een enquete onder fokkers wel te gebruiken voor een folder voor patiënten in een zorginstelling? Afhankelijk van het soort instelling zijn deze mensen ouder, afhankelijker, cognitief minder goed of minder intelligent. Kunnen die wat met de adviezen in deze folder?
De meeste Fokkers horen natuurlijk eigenlijk gewoon in een instelling :+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_178059217
Ingevuld, zou je die van mij ook in willen vullen? : https://goo.gl/forms/3WSUyS8erVaXKM7v2
Alvast bedankt :)
pi_178074175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 16:46 schreef KerstFreak het volgende:
Ingevuld, zou je die van mij ook in willen vullen? : https://goo.gl/forms/3WSUyS8erVaXKM7v2
Alvast bedankt :)
Ingevuld!
pi_178074264
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:30 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De meeste Fokkers horen natuurlijk eigenlijk gewoon in een instelling :+
Goed punt.
pi_178075091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik me wel afvraag: is informatie uit een enquete onder fokkers wel te gebruiken voor een folder voor patiënten in een zorginstelling? Afhankelijk van het soort instelling zijn deze mensen ouder, afhankelijker, cognitief minder goed of minder intelligent. Kunnen die wat met de adviezen in deze folder?
Deze vraag stel ik mezelf bij vrijwel elke enquête die ik in dit subforum zie. Wat is een onderzoek waard als een deel van de respondenten gewoonweg via een forum geworven wordt?

Desalniettemin ingevuld.
pi_178075207
Ingevuld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')