abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177956720
Facebook heeft de accounts van Cambridge Analytica klokkenluider Christopher Wylie op FB, Instagram en Whatsapp verwijderd :')

https://www.yahoo.com/new(...)posed-221429183.html
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:21:31 #127
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177956775
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Facebook heeft de accounts van Cambridge Analytica klokkenluider Christopher Wylie op FB, Instagram en Whatsapp verwijderd :')

https://www.yahoo.com/new(...)posed-221429183.html
Facebook is een enge organisatie, ze wisten dat dit gebeurde en wat heeft whatsapp ermee te maken?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177956806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:21 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Facebook is een enge organisatie, ze wisten dat dit gebeurde en wat heeft whatsapp ermee te maken?
Whatsapp is van feesboek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:22:35 #129
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177956812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:21 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Facebook is een enge organisatie, ze wisten dat dit gebeurde en wat heeft whatsapp ermee te maken?
Facebook nam Whatsapp enige tijd geleden over
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177956859
Verder lijk je natuurlijk helemaal niet schuldig als je de klokkenluider van je netwerk verbant :') 8)7

Ik mis Hyves :'(
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:26:57 #131
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177956942
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Whatsapp is van feesboek.
Maar het is gewoon raar. Het bedrijf doet iets dat vermoedelijk niet mag op Facebook en dan verwijderen ze het account van de eigenaar op instagram en whatsapp......
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:29:04 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177957000
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:26 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Maar het is gewoon raar. Het bedrijf doet iets dat vermoedelijk niet mag op Facebook en dan verwijderen ze het account van de eigenaar op instagram en whatsapp......
If it looks like a guilty company, acts like a guilty company....
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177957879
Het is weer tijd voor "thoughts and prayers":

Maryland high school on lockdown after shooting inside school, officials say

Ben benieuwd of de thoughts and prayers nog kogels hebben tegengehouden deze keer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 maart 2018 @ 15:08:17 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177957997
Weer een probleempje voor onze vrienden van de prachtige GOP. In West-Virginia gaat een oud-gevangene wel erg lekker in de campagne:

https://www.politico.com/(...)s-blankenship-472050
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177958055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:03 schreef Monolith het volgende:
In Schedule I staan naast heroïne (wat daar terecht staat) ook LSD, Ecstasy en wiet
Terwijl de Amerikaanse rechter met Ecstasy destijds niet verder wilde gaan dan klasse III omdat hij het door de DEA aangeleverde bewijsmateriaal wat magertjes vond én strijdig met andere onderzoeken. De DEA heeft er toen zelf maar een klasse I van gemaakt.

Dat strijdige was overigens geen wonder, onderzoek A bleek bij controle met LSD te zijn gedaan te zijn gedaan (het is toen meteen ingetrokken) en onderzoek B ging eigenlijk over MDA maar iemand dacht dat het een typfout was en heeft toen alles zitten verbeteren. :D

(Reactie hierop was "typisch USA": gewoon als klasse I laten staan en andere landen pushen om het eveneens in de hoogste categorie te plaatsen. Er was zelfs een groep NL rechters ontzettend boos dat ze mensen moesten veroordelen omdat de overheid van een ander land zégt dat ze een misdrijf hebben gepleegd, terwijl iedere wetenschappelijke onderbouwing ontbrak.)
pi_177959197
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso is de classificatie van drugs in schedules in de VS een volstrekt lachertje. Ze hanteren een vijftal schedules van meeste gevaar voor misbruik en schade naar minste. Daar weven ze dan 'medisch gebruik' nog een beetje vaag doorheen.

In Schedule I staan naast heroïne (wat daar terecht staat) ook LSD, Ecstasy en wiet, terwijl cocaïne, oxycodon, ritalin en methamfetamine schedule II drugs zijn.
De geschiedenis van de wettelijke definitie van wiet is sowieso erg interessant. Met onder andere de Opiumconferentie van 1912 waar een Egyptische afgevaardigde een doembeeld schetste van cannabis ondanks dat het niet eens op de agenda stond, en een anti-henneplobby in de jaren '20 en '30 in Amerika door touwproducenten die vreesden dat henneptouw hen uit de markt zou werken omdat het heel goedkoop is en sterker dan de alternatieven van die tijd.
pi_177959238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:10 schreef brokjespoes het volgende:
Er was zelfs een groep NL rechters ontzettend boos dat ze mensen moesten veroordelen omdat de overheid van een ander land zégt dat ze een misdrijf hebben gepleegd, terwijl iedere wetenschappelijke onderbouwing ontbrak.)
Bron? Dit lijkt me niet helemaal accuraat, als je het over ecstacy hebt in elk geval.
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 16:02:26 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177959381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:07 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Trouwens, waarom gaat iemand met pensioen op zijn 50ste?
Omdat je bij de overheid minder hoge salarissen krijgt dan in het bedrijfsleven. Dan is dit een goede en goedkope manier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177959509
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

De geschiedenis van de wettelijke definitie van wiet is sowieso erg interessant. Met onder andere de Opiumconferentie van 1912 waar een Egyptische afgevaardigde een doembeeld schetste van cannabis ondanks dat het niet eens op de agenda stond, en een anti-henneplobby in de jaren '20 en '30 in Amerika door touwproducenten die vreesden dat henneptouw hen uit de markt zou werken omdat het heel goedkoop is en sterker dan de alternatieven van die tijd.
Klopt, maar de drugs schedule classification van de DEA stamt uit de jaren '70. Het probleem daar is dan ook dat de wetshandhavers de classificaties bepalen, niet medische professionals of wetenschappers. Zie bijvoorbeeld dit artikeltje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177959521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef Tchock het volgende:
Bron? Dit lijkt me niet helemaal accuraat, als je het over ecstacy hebt in elk geval.
Dat gaat me waarschijnlijk een flinke hoop tijd kosten, maar ik weet het zeker genoeg om er een wedje van te maken. En ja, ik had het over XTC.

Zet maar in!
pi_177959552
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:06 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Dat gaat me waarschijnlijk een flinke hoop tijd kosten, maar ik weet het zeker genoeg om er een wedje van te maken. En ja, ik had het over XTC.

Zet maar in!
In plaats van te gokken zou ik het wel prettig vinden als je iets kunt vinden wat die stelling onderbouwt.
pi_177959599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:07 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Trouwens, waarom gaat iemand met pensioen op zijn 50ste?
Omdat dat kan in de VS als je een bepaald aantal jaren agent of militair bent geweest, en dat zijn kopstukken van de FBI vrijwel altijd. McGabe is al meer dan 20 jaar agent (gewoon op straat, daarna SWAT, daarna opgewerkt etc).
pi_177959727
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:07 schreef Tchock het volgende:
In plaats van te gokken zou ik het wel prettig vinden als je iets kunt vinden wat die stelling onderbouwt.
Ik stel niks, ik meld alleen. Het was in ieder geval ergens 2004/2005. Er moeten me gewoon even de juiste sleutelwoorden te binnen schieten, het zit echt niet ergens bovenin Google.

Bovendien kies *jij* ervoor om mij aan het werk te zetten en daarna geloof je me waarschijnlijk nog steeds niet (en beide niet voor de eerste keer... je doet wel vaker tegen mij alsof ik vroeger tegen jou heb valsgespeeld met knikkeren of zo, terwijl *ik* echt geen idee heb waarom je zo vaak zo zuur doet tegen mij.)
pi_177959767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:13 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Bovendien kies *jij* ervoor om mij aan het werk te zetten en daarna geloof je me waarschijnlijk nog steeds niet (en beide niet voor de eerste keer).
Jij stelt iets wat me erg vreemd in de oren klinkt terwijl het Nederlandse drugsbeleid en -wetgeving iets is waar ik erg veel vanaf weet. Gek hè, dat ik je dan vraag hoe je daar bij komt. Als je me naar een uitspraak (liefst natuurlijk een vonnis) linkt waar dat in staat is er geen enkele reden waarom ik je niet zou geloven.
pi_177959789
Verder zou ik me niet zo aangevallen voelen om een simpel verzoek om een bron. Beetje kinderachtig.
pi_177959834
Vrede op aarde, lieverds. :* *; O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177959840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:15 schreef Tchock het volgende:
Als je me naar een uitspraak (liefst natuurlijk een vonnis) linkt waar dat in staat
Waaruit blijkt dat je WEER maar half leest: het was een gemeenschappelijke verklaring van een aantal rechters die het zat waren mensen te moeten veroordelen wegens iets dat alleen een misdrijf is omdat een buitenlandse mogenheid ZEGT dat het een misdrijf is.

Ze waren in de VS best wel geschokt. :P

(Maar er geld op inzetten durf je dan weer niet... streeeeeensj....)
pi_177959877
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat je WEER maar half leest: het was een gemeenschappelijke verklaring van een aantal rechters die het zat waren mensen te moeten veroordelen wegens iets dat alleen een misdrijf is omdat een buitenlandse mogenheid ZEGT dat het een misdrijf is.

Ze waren in de VS best wel geschokt. :P
Dan is dat toch alsnog een uitspraak? Als er geen vonnis is om te linken dan is dat er niet, daar kun jij ook niets aan doen natuurlijk.

Maar beetje discussieren over iets waarvan ik geen flauw idee heb wat het concreet is, is niet zo nuttig. Laat maar dan als je het niet kunt of wil verduidelijken en je direct zo aangevallen voelt.
pi_177959995
Ik heb al 1 ding gevonden: het was in 2003. :D

edit: nee, 2002, ik word warm :D :D

edit2: ah! een verwijzing! "najaar 2002"... jammer dat ze toen nog niet gewend waren midden in discussies overal linkjes te plaatsen. Het ging dus over het OM dat de noodklok luidde vanwege overbelasting door drugszaken en toen reageerde die groep rechters dus met de verklaring die ik noemde.

(PS. als je het bij rechters over een "uitspraak" heeft, dan wordt deze term om verwarring te voorkomen in juridische kringen alleen gebuikt in de betekenis van "gerechtelijke uitspraak", i.e. een vonnis. Zeg dus niet "uitspraak" maar bv "verklaring")

edit3. Er komt even niks meer uit en ik heb voor vandaag geen zin meer. Fok!kers die een uurtje dood te gooien hebben, worden hierbij uitgenodigd hun Google-kunsten ten toon te spreiden! Mogelijke sleutelwoorden: rechters xtc ecstasy 2002 verklaring OM veroordelen veroordeling misdrijf amerikaanse overheid / buitenlandse overheid zat / klaar mee... your guess is as good as mine, better probably. :D

(Wordt vervolgd.)

.
PS. ik heb al wél een stuk of 30 verwijzingen naar die verklaring gevonden, maar allemaal uit 2003-2005 toen mensen nog op hun woord werden geloofd :P (of dat iedereen die meediscussieerde die verklaring zelf nog wist, dat kan natuurlijk ook), dwz. geen linkjes verdorie.

[ Bericht 28% gewijzigd door brokjespoes op 20-03-2018 16:58:11 ]
pi_177960393
Trump legal team seeks to add star GOP attorney Theodore B. Olson

Wel vreemd dat iemand die onschuldig is zo enorm veel advocaten nodig heeft. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')