abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:02:52 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178167674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:54 schreef Adrie072 het volgende:
A Germania Boeing 737-700 (D-ABLB) was involved in a ground collision accident with an El Al Boeing 767-300ER (4X-EAK) at Tel Aviv-Ben Gurion International Airport, Israel.
Germania flight ST4915 was being pushed back from the gate when the tail fin impacted the right hand horizontal stabilizer of El Al flight LY385.
Both flights were cancelled.

https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20180328-0

Toch best groot, zo'n 767. Hoe kun je die nou over het hoofd zien?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178169120
Air Belgium maakt vandaag haar eerste vlucht...voor Surinam Airways.

Hun eerste A340-300 (OO-ABA) staat in Brussel en staat op het punt te vertrekken naar Amsterdam: https://www.flightradar24.com/ABB3004/10ddec95
Hierna zal het vanmiddag om 15:15 uur PY993 naar Paramaribo uitvoeren.

De PZ-TCR van Surinam Airways staat sinds afgelopen maandag ook in Brussel, vermoedelijk voor onderhoud.


(OO-ABA en OO-ABB in Brussel)
pi_178184615
De een-na-laatste 787-9 voor KLM is momenteel onderweg naar Amsterdam: https://www.flightradar24.com/KLM9878/10df6362

Verwachte aankomst is om 08:40 uur.


(Foto van een testvlucht)
pi_178206193
AIRBUS: ELF UUR IN DE LUCHT MET A321LR
quote:
TOULOUSE - Airbus heeft een nieuw record gevestigd met de A321neo Long Range (A321LR). Het toestel vloog non-stop van de Seychellen naar Toulouse, met aan boord het equivalent van 180 passagiers. Het toestel deed bijna elf uur over de vlucht.

De A321LR moet, door toepassing van onder andere nieuwe motoren en extra brandstoftanks, een kaskraker worden op vluchten tussen Europa en de VS. De langste telg van de succesvolle A320-familie kan 7.400 kilometer zonder bijtanken overbruggen; ruim 930 kilometer verder dan de eerste generatie A321’s.

Aan boord is standaard plaats voor 206 passagiers, verdeeld over Business en Economy Class. Tijdens de testvlucht waren er geen passagiers aan boord, maar wel 165 poppen die gezamenlijk het gewicht vertegenwoordigen van 180 volwassen passagiers.

Met de A321LR mikt Airbus onder andere op maatschappijen die tussen Europa en de VS willen vliegen, zoals Norwegian, Primera Air en Aer Lingus.

  zaterdag 31 maart 2018 @ 07:23:24 #55
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_178207804
quote:
11uur in een narrowbody.... pfff

Zelfs op binnenlandse vluchtjes van 1-3 uur vermijd ik de narrowbodies nog
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_178208181
Tja als veel mensen tickets kopen op basis van prijs dan zorgen maatschappijen voor goedkope tickets en dan betekent van alles voor het comfort aan boord. Maar goed, voorlopig kun je kiezen. 600 Euro naar New York in een 787 of 450 in een A321/737Max?
--
pi_178208319
Het opent natuurlijk vooral veel P2P opties en directe vluchten hebben toch vaak de voorkeur tov een overstap, interessante ontwikkeling.

De A321neo is wel een monster (in al z'n uitvoeringen), bijna de pax aantallen van een 787-8 en ook indrukwekkende range.
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 maart 2018 @ 11:08:50 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178209827
Zeker interessant nu de 757 en 767 ook zo langzamerhand aan vervanging toe zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:36:11 #59
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178210304
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 07:23 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Zelfs op binnenlandse vluchtjes van 1-3 uur vermijd ik de narrowbodies nog
Waarom eigenlijk? Zo erg is het toch niet?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:50:47 #60
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_178214239
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Zo erg is het toch niet?
Wide body voelt ruimer, minder opgesloten, vaak net een paar cm meer beenruimte en minder last van turbulentie (vluchten hier zijn vaak noord-zuid, met redelijk wat turbulentie). Oh, en meer emergency row seats :D
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_178226234
De eerste Delta Airlines Airbus A350 vlucht naar Amsterdam is onderweg: https://www.flightradar24.com/DAL132/10e49ddb

De A350 voert een van de 4 dagelijkse vluchten van/naar Detroit uit;
DL132 vanuit Detroit, geplande aankomst om 05:55 uur. DL133 gaat om 09:20 uur weer terug.
Amsterdam is de eerste niet-Aziatische bestemming van de Delta A350 en heeft sinds de levering van de eerste in juli 2017 8 A350's in de vloot.

Vertrek in Detroit, zaterdagmiddag:

pi_178244398
Staart voor de eerste ANA A380:

Tail Fin msn262 30/3/2018 by A380_TLS_A350, on Flickr

Enne:

VlbLeeuwarden twitterde op zondag 01-04-2018 om 09:49:46 Primeur voor vliegbasis Leeuwarden. Rechtstreeks van de tekentafel: onze eerste F-16 met zonnepanelen! Vandaag nog aan de stekker, morgen in de lucht. Hopelijk schijnt de zon! reageer retweet


emirates twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 22:20:53 Emirates reveals SkyLounge, the most exclusive Onboard Lounge to be introduced on its Boeing 777X fleet from 2020. A completely transparent lounge with unmatched aerial views and unparalleled luxury, Emirates SkyLounge promises window views like no other. reageer retweet


  zondag 1 april 2018 @ 21:31:30 #63
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_178244931
Wat zijn ze toch creatief zo aan het begin van deze maand... Zo las ik op Facebook ook al dat Tipica Reizen vanwege goede banden met koningin Maxima vanaf vandaag de titel Koninklijk mag voeren :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_178286220
Leuk voor de liefhebber: Webcam op Lanzarote airport. In Youtube gemakkelijk te vinden.
--
  woensdag 4 april 2018 @ 11:52:36 #65
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178298606
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:50 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Wide body voelt ruimer, minder opgesloten, vaak net een paar cm meer beenruimte en minder last van turbulentie (vluchten hier zijn vaak noord-zuid, met redelijk wat turbulentie). Oh, en meer emergency row seats :D
Meer beenruimte in widebody? Dat ligt er maar net aan met welke airline in welke klasse je vliegt. Bij TUI zit je in economy net zo opgepropt in een 737 als in een 787.
Ook bij KLM zit een 777 nou niet bepaald ruim.

Niet dat ik niet liever in een widebody zit, maar ze voelen niet per se ruimer.
Ondanks dat verwacht ik dat ik de kans groter wordt om op vakantievluchten op grotere afstanden dit soort toestellen tegen te komen. Nieuwe routes die nu te ver zijn voor een narrowbody worden veel makkelijker opgezet: het enige wat je vooraf op hoeft te sturen is een flightcrew. Geen gedoe met containers en bijbehorende voertuigen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fred op 04-04-2018 12:02:42 ]
So we just called him Fred
  woensdag 4 april 2018 @ 12:45:34 #66
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178299578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef inkjet het volgende:
Webcam op Lanzarote airport
Leuk! Ken je er nog meer?
pi_178311601
Als je deze bekijkt biedt Youtube je vanzelf een paar andere aan. Die van Atcbox op Schiphol ook.
--
pi_178323582
hifly_airline twitterde op donderdag 05-04-2018 om 12:29:20 Hi Fly is taking delivery of its first Airbus A380, the world’s largest and most spacious airliner. The arrival is a major event for the Company, making it the 1st Portuguese and the 4th European airline operating the model. #Hifly #hiflyairline #a380 reageer retweet


Levering staat voor ergens halverwege 2018 met het oorspronkelijk Singapore Airlines interieur.
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 20:46:14 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178331400
Zoals verwacht....
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178357162
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:46 schreef derLudolf het volgende:
Zoals verwacht....
Niet geheel.

De nieuwe Beluga XL heeft een stel motoren gekregen:



(tweemaal Rolls-Royce Trent 700)
pi_178410859
Hallo,

Ik was zondag hier, wel op de weg, maar je kan dus nog een stuk het gras op lopen tot de sloot. Dan kun je zit je zowat met je neus op de Zwanenburgbaan. Is dit wel toegestaan, het is best dichtbij, maar zag nergens bordjes die het verbieden.

Geplaatste speld
vlak bij Badhoevedorp
https://goo.gl/maps/NBRSsxyfLKn
.
pi_178415199
Iemand non-stop van London naar Perth vliegen, maar niet je huis uit hoeven?

Hier; volledige vlucht op Youtube; upload van ruim 17 uur.
quote:
Mom said just one video before bed
:+

Of deze:

quote:
Who farted?
pi_178416662
Nee joh de APU moest uit en dan wordt het best warm. O-)
--
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:14:03 #74
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178421969
quote:
GEEN CONCURRENTIE VOOR KLM EN TUI OP CURAÇAO-ROUTE

DEN HAAG - Qatar Airways mag geen rechtstreekse verbinding tussen Curaçao en Nederland opstarten, zo schrijft minister Blok van Buitenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer. Alleen KLM en TUI fly blijven dus op de route actief.

Curaçao kwam onlangs een zogeheten Open Skies-verdrag overeen met Qatar, waardoor er vrij vliegverkeer tussen deze landen mogelijk wordt. Er ontstonden zorgen in de Tweede Kamer dat Qatar Airways hierdoor de vrijheid zou krijgen om een lijndienst Schiphol - Willemstad op te starten.

Blok verzekert echter dat hier geen sprake van is: “Als een buitenlandse luchtvaartmaatschappij passagiers aan boord wil nemen op een vlucht vanuit het thuisland via Nederland (in Europa) naar Curaçao, dan moet zowel Curaçao als Nederland (in Europa) apart toestemming verlenen.”

De minister vervolgt: “Nederland zal [...] geen toestemming verlenen aangezien zij in haar bilaterale luchtvaartverdrag met Qatar geen vijfde vrijheidsrechten is overeengekomen.” Overigens zijn er volgens Blok ook geen concrete plannen voor een directe lijndienst tussen Qatar en Curaçao.
"Er ontstonden zorgen in de Tweede Kamer dat Qatar Airways hierdoor de vrijheid zou krijgen om een lijndienst Schiphol - Willemstad op te starten".

Huh? WTF? Zorgen?
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:41:26 #75
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178422370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

"Er ontstonden zorgen in de Tweede Kamer dat Qatar Airways hierdoor de vrijheid zou krijgen om een lijndienst Schiphol - Willemstad op te starten".

Huh? WTF? Zorgen?
Je verwacht toch niet dat 2e kamerleden verstand hebben van Open Skies verdragen?
Die horen alleen maar Curaçao, Qatar en rechtstreekse vluchten. En dan is het paniek.
So we just called him Fred
  PR/Manusje van alles dinsdag 10 april 2018 @ 10:50:29 #76
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_178422517
Overal marktwerking. Behalve hier. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_178422655
En maar janken over oneerlijke concurrentie van de ME3...

Overigens totaal geen plannen hiervoor vanuit QR. :D
Jack does it in real time...
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:13:53 #78
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178422912
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:58 schreef DeeBee het volgende:
En maar janken over oneerlijke concurrentie van de ME3...

Overigens totaal geen plannen hiervoor vanuit QR. :D
Hoe is dit nou weer oneerlijke concurrentie?

KLM kan toch ook geen lijndiensten beginnen vanuit Doha? (behalve natuurlijk naar hun base in Amsterdam, maar Qatar mag ook gewoon van en naar Doha vliegen in Amsterdam)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:25:28 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178423085
Moet KLM toch niet kijken of ze onafhankelijk van AirFrance verder kunnen? De Fransozen staken veel te vaak en hebben ook nog eens riante arbeidsvoorwaarden
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:33:16 #80
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178423216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet KLM toch niet kijken of ze onafhankelijk van AirFrance verder kunnen? De Fransozen staken veel te vaak en hebben ook nog eens riante arbeidsvoorwaarden
Gaat nooit meer lukken.
pi_178424383
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hoe is dit nou weer oneerlijke concurrentie?

KLM kan toch ook geen lijndiensten beginnen vanuit Doha? (behalve natuurlijk naar hun base in Amsterdam, maar Qatar mag ook gewoon van en naar Doha vliegen in Amsterdam)
Tuurlijk mag dat wel, als ze maar de goede verdragen afsluiten met Qatar (precies als nu in Nederland). En gezien alle ME3 fan zijn van de Open Skies en freedom rechten dan laten ze dat ook wel toe in hun thuis markt... Het probleem met al die afspraken is dat ze in 99% van de gevallen reciprocal zijn: Qatar gaat niet zeggen KL krijgt die rechten om Doha - Colombo te vliegen als QR niet AMS-IAD mag vliegen ofzo...

De Nederlandse markt zit ondertussen met een duopolie ri. Antillen bijv., maar dat soort protectionisme kraait geen haan naar. Lekker geen marktwerking voor de Nederlanders...
Jack does it in real time...
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:16:11 #82
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178424880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat wel, als ze maar de goede verdragen afsluiten met Qatar (precies als nu in Nederland). En gezien alle ME3 fan zijn van de Open Skies en freedom rechten dan laten ze dat ook wel toe in hun thuis markt... Het probleem met al die afspraken is dat ze in 99% van de gevallen reciprocal zijn: Qatar gaat niet zeggen KL krijgt die rechten om Doha - Colombo te vliegen als QR niet AMS-IAD mag vliegen ofzo...

De Nederlandse markt zit ondertussen met een duopolie ri. Antillen bijv., maar dat soort protectionisme kraait geen haan naar. Lekker geen marktwerking voor de Nederlanders...
Precies. Wij mogen het daar niet en zij hier niet. Niks oneerlijks aan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:52:03 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_178425586
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Precies. Wij mogen het daar niet en zij hier niet. Niks oneerlijks aan.
Als je een retourtje Buenos Aires - Santiago de Chile wil boeken, kan dat gewoon met KLM :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 10 april 2018 @ 14:19:21 #84
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178426115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:52 schreef flipsen het volgende:

[..]

Als je een retourtje Buenos Aires - Santiago de Chile wil boeken, kan dat gewoon met KLM :)
Het ging hier om Qatar toch...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 10 april 2018 @ 15:12:38 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_178427224
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het ging hier om Qatar toch...
Oh, ik dacht dat het om het principe ging :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 10 april 2018 @ 15:27:46 #86
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178427530
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:12 schreef flipsen het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het om het principe ging :)
Ah ja op die manier :) achja, zo zal Qatar ook vast wel rechten op andere veldjes hebben.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178436725
De eerste Airbus A350-900ULR.



Zullen later worden gebruikt voor de langste non-stop vluchten ter wereld van Singapore naar New York en Los Angeles.
Valt verder niet veel aan te zien overigens...op de nieuwe sharklets na.
  dinsdag 10 april 2018 @ 22:27:52 #88
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_178437661
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 17:49 schreef Fer het volgende:
Hallo,

Ik was zondag hier, wel op de weg, maar je kan dus nog een stuk het gras op lopen tot de sloot. Dan kun je zit je zowat met je neus op de Zwanenburgbaan. Is dit wel toegestaan, het is best dichtbij, maar zag nergens bordjes die het verbieden.

Geplaatste speld
vlak bij Badhoevedorp
https://goo.gl/maps/NBRSsxyfLKn
Waarschijnlijk valt dit onder artikel 460 Sr:
quote:
Hij die zich, zonder daartoe gerechtigd te zijn, bevindt op enige grond die bezaaid, bepoot of beplant is, of die ter bezaaiing, bepoting of beplanting is gereedgemaakt, of gedurende de maanden mei tot en met oktober op enig wei- of hooiland, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie.
  dinsdag 10 april 2018 @ 23:16:12 #89
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178438793
Zou je eigenlijk met een roeibootje mogen varen in die sloot om Schiphol?
So we just called him Fred
  dinsdag 10 april 2018 @ 23:49:38 #90
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_178439493
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:16 schreef FredvZ het volgende:
Zou je eigenlijk met een roeibootje mogen varen in die sloot om Schiphol?
Enigszins levensmoe moet je dan wel zijn. Die sloten zitten vol met gif.
pi_178446847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:52 schreef flipsen het volgende:

[..]

Als je een retourtje Buenos Aires - Santiago de Chile wil boeken, kan dat gewoon met KLM :)
De vraag is wel of je dan met KLM vliegt. Op heel veel stukken, waarbij het vliegtuig van KLM van A via B naar C vliegt, hebben ze echt geen rechten om passagiers puur van B naar C te vervoeren. Bijvoorbeeld op de Antillen, 95% van Afrika en waarschijnlijk 95% van de overige routes.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 11 april 2018 @ 16:19:23 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_178450308
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 13:03 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De vraag is wel of je dan met KLM vliegt. Op heel veel stukken, waarbij het vliegtuig van KLM van A via B naar C vliegt, hebben ze echt geen rechten om passagiers puur van B naar C te vervoeren. Bijvoorbeeld op de Antillen, 95% van Afrika en waarschijnlijk 95% van de overige routes.
In dit geval vlieg je gewoon met KLM en je kan gewoon tickets kopen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_178450364
quote:
Valt verder niet veel aan te zien overigens...op de nieuwe sharklets na.
Airbus 350-900 ULR

Vliegende brandstoftank :P
--
pi_178475576
IAG richt pijlen op Norwegian
quote:
De International Airlines Group (IAG) overweegt een overnamebod te plaatsen voor Norwegian Airines, zo melden Norwegian en IAG.

Bod
IAG heeft 4,61 procent van de aandelen van Norwegian Air Shuttle in handen. De groep zegt nu een overnamebod voor de hele maatschappij te overwegen. Volgens bronnen van Bloomberg zou Norwegian, met een huidige marktwaarde van 1 miljard dollar (810 miljoen euro), zo’n 3 miljard dollar (243 miljoen euro) waard zijn als de overname doorgaat.

Norwegian
Norwegian meldt dat het “geen eerdere kennis heeft gehad” van de aankoop van aandelen door IAG. Ook is de maatschappij niet in gesprek met IAG over een eventuele overname. Wel zegt Norwegian dat de “interesse van een van de grootste internationale luchtvaartgroepen” aangeeft dat het businessmodel van maatschappij veel potentieel bezit voor een globale groei van de airline.

IAG
Volgens IAG is Norwegian een “aantrekkelijke investering” en is de aankoop van de aandelen bedoeld om met Norwegian gesprekken aan te gaan over een mogelijke overname. Na het nieuws van IAG’s interesse in Norwegian steeg de koers van de maatschappij op de beurs van Oslo met 26 procent.
Statement van IAG:
quote:
RESPONSE TO PRESS SPECULATION ON NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA

International Airlines Group (IAG) notes the recent press speculation that it is considering making an offer for Norwegian Air Shuttle ASA (Norwegian).

IAG considers Norwegian to be an attractive investment and has acquired a 4.61 per cent ownership position in the airline (minority investment).

The minority investment is intended to establish a position from which to initiate discussions with Norwegian, including the possibility of a full offer for Norwegian.

IAG confirms that no such discussions have taken place to date, that it has taken no decision to make an offer at this time and that there is no certainty that any such decision will be made.

A further announcement will be made if appropriate.
En statement van Norwegian:
quote:
Comment to IAG’s acquisition of Norwegian shares

Norwegian has just been made aware that the International Airline Group (IAG) has acquired of 4.6 percent of the shares in Norwegian Air Shuttle ASA. Norwegian had no prior knowledge of this acquisition before it was reported by the media mid-morning Thursday. Norwegian has not been in any discussions or dialogue with IAG about the matter. Norwegian believes that interest from one of the largest international aviation groups demonstrates the sustainability and potential of our business model and global growth.

The company has no further comments at this stage.
pi_178484944
Misschien moet Skyteam toch maar eens met Easyjet rond de tafel... eten of gegeten worden lijkt het.
--
pi_178491742
KLM heeft vier 737's besteld. Ze worden volgend jaar maart en april geleverd.
--
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:52:18 #97
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178491804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:50 schreef inkjet het volgende:
KLM heeft vier 737's besteld. Ze worden volgend jaar maart en april geleverd.
ouderwetse of MAX?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_178491862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:22 schreef inkjet het volgende:
Misschien moet Skyteam toch maar eens met Easyjet rond de tafel... eten of gegeten worden lijkt het.
Skyteam of AF-KLM?

Interessant ook: https://www.businesstrave(...)bines-in-vrachtruim/
quote:
In 2020 wil Airbus samen met het Franse Zodiac Aerospace slaapcabines voor in het vrachtruim op de markt brengen. Zo kunnen de luchtvaartmaatschappijen zich beter onderscheiden, en moet de vliegervaring voor de passagier een stuk aangenamer worden.

De slaapcabines, ontwikkeld voor de A330, krijgen hetzelfde formaat als de standaard vrachtcontainers. Zo kunnen de slaapmodules makkelijk vervangen worden.

Airbus en Zodiac Aerospace bestuderen ook de mogelijkheid om slaapcompartimenten te maken voor de A350 XWB.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178492307
IAG en Norwegian zou wel een gigantisch sterk blok opleveren ri. Amerika ook. QR als grootaandeelhouder erbij om Azie verder te veroveren.
Jack does it in real time...
pi_178492397
quote:
ouderwetse of MAX?
NG's. Kortom dezelfde waarvan Transavia er van de week nog een kreeg opgeleverd. Misschien gerelateerd: de KL1705 naar Madrid is op 12 van de laatste 13 dagen uitgevoerd door PH-HZX van Transavia. Hoewel dat ook met de beschikbare vliegers te maken kan hebben.

[ Bericht 16% gewijzigd door inkjet op 14-04-2018 17:43:26 ]
--
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')