abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177933207
Zijn er hier mensen die bekend zijn met deze opleiding aan deze school? (Of een andere, maar Groningen is in principe mijn eerste keus) Wil in september beginnen en heb al een open dag en meeloopdag ingepland, maar kan toch eigenlijk niet wachten :P. Elke mening is welkom!
  maandag 19 maart 2018 @ 15:31:21 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_177934177
Ik ben verder niet bekend met de opleiding zelf, maar van wat ik van vrienden hoor is de Hanze op zich gewoon prima.
Maar met alle respect, hbo communicatie en aanverwante opleidingen, zoals deze dus, zijn in principe toch werklozenopleidingen? :@
Waarom kies je niet iets met meer perspectief zoals een bedrijfseconomie?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 19 maart 2018 @ 15:34:30 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177934237
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verder niet bekend met de opleiding zelf, maar van wat ik van vrienden hoor is de Hanze op zich gewoon prima.
Maar met alle respect, hbo communicatie en aanverwante opleidingen, zoals deze dus, zijn in principe toch werklozenopleidingen? :@
Waarom kies je niet iets met meer perspectief zoals een bedrijfseconomie?
ah ongeveer 60% of zo van de afgestudeerden vindt wat. Valt mee dus.

https://nos.nl/op3/artike(...)de-arbeidsmarkt.html
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177935471
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verder niet bekend met de opleiding zelf, maar van wat ik van vrienden hoor is de Hanze op zich gewoon prima.
Maar met alle respect, hbo communicatie en aanverwante opleidingen, zoals deze dus, zijn in principe toch werklozenopleidingen? :@
Waarom kies je niet iets met meer perspectief zoals een bedrijfseconomie?
Deze opleiding is vrij breed, in het tweede jaar kun je een richting kiezen die aansluit op de ICT-sector. Die kant wil ik dan ook opgaan.
pi_177963214
Ik ken twee mensen uit mijn (pre-)master die deze studie hebben gedaan. Voor zover ik weet zijn zij positief.
pi_177982270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:52 schreef Aardappel_kroketje het volgende:
Ik ken twee mensen uit mijn (pre-)master die deze studie hebben gedaan. Voor zover ik weet zijn zij positief.
Nice! Ook aan deze school toevallig? En hebben ze al werk gevonden dat aansluit op de studie?
pi_177983096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:29 schreef makeba7 het volgende:

[..]

Nice! Ook aan deze school toevallig? En hebben ze al werk gevonden dat aansluit op de studie?
Inderdaad ook de Hanze! Een heeft drie jaar werkervaring opgedaan, voordat hij aan de master begon. Zitten momenteel nog in een master , dus over verdere aansluiting op het werkveld kan ik niks zeggen.
pi_177983617
Mijn dochter is bij het equivalent in Den Bosch gillend weggerend. Veel vage kunstacademieachtige opdrachten, weinig concreets.

Maar als dat je ding is...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_177985535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:35 schreef devlinmr het volgende:
Mijn dochter is bij het equivalent in Den Bosch gillend weggerend. Veel vage kunstacademieachtige opdrachten, weinig concreets.

Maar als dat je ding is...
Deze opleiding verschilt veel per hoge school; de ene school richt zich meer op het creatieve en de andere school meer op het technische. Dus misschien heeft uw dochter net de verkeerde gekozen.. Vandaar dat ik ook maar een meeloopdag heb ingepland, dan zie ik meteen hoe het er aan toe gaat :).
pi_177985543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:12 schreef Aardappel_kroketje het volgende:

[..]

Inderdaad ook de Hanze! Een heeft drie jaar werkervaring opgedaan, voordat hij aan de master begon. Zitten momenteel nog in een master , dus over verdere aansluiting op het werkveld kan ik niks zeggen.
Ah oké, thanks in ieder geval!
pi_178018468
Afgelopen jaar is deze opleiding aan de Hanze volgens mij gigantisch gegroeid in studentenaantallen.
pi_178034636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 19:34 schreef MissEnergy het volgende:
Afgelopen jaar is deze opleiding aan de Hanze volgens mij gigantisch gegroeid in studentenaantallen.
Jij studeert op het moment ook aan de Hanze?
pi_178080455
Ik heb cmd een tijdje gedaan, uiteindelijk overgestapt maar ben wel positief over de opleiding. Deel design, interaction design en programmeren gedaan
There are only 151 Pokémon.
pi_178153488
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb cmd een tijdje gedaan, uiteindelijk overgestapt maar ben wel positief over de opleiding. Deel design, interaction design en programmeren gedaan
Nice, goed om te horen! Ook aan de Hanze?
pi_178215889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:00 schreef makeba7 het volgende:

[..]

Jij studeert op het moment ook aan de Hanze?
Connecties bij de Hanze :)
pi_178219220
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:31 schreef makeba7 het volgende:

[..]

Nice, goed om te horen! Ook aan de Hanze?
nee, in den haag, de haagse hogeschool
There are only 151 Pokémon.
pi_178244075
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:16 schreef MissEnergy het volgende:

[..]

Connecties bij de Hanze :)
Ahhh zo :p
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')