abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177903288
Van mijn fototas (Lowepro 202 AW) is een sluiting kapot gegaan. Waar kan je nieuwe bestellen? Bij Kamera Express konden ze me niet helpen...
Hij ziet er zo uit:


Iemand een tip? :)
pi_177908195
Bij een fourniturenzaak (naaigaren)
Somebody that I used to know
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 maart 2018 @ 20:35:49 #3
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_177916360
Het lijkt de favoriete schade aan Lowepro tassen en bij nazoeken blijken die sluitingen gewoon nergens vindbaar 8)7
Op mijn Slingshot300 is er ook een met zo'n afgeknapt dingetje

Twee mogelijkheden:
1 Niks van aantrekken, die halve sluiting gaat moeilijker open dan dicht
Die optie heb ik bij mijn Sling ook maar gedaan

2 Van een advertentiesite een 'slachttas' kopen voor weinig(vergt soms even geduld maar is haalbaar) en daarvan alle sluitingen kannibaliseren.

Dat er voor Lowepro geen 'spares' te koop zijn kwam ik ook al achter toen ik een schouderband voor een van mijn tassen zocht. Ook daar bood een andere tas uitkomst.
Overigens volstaan schouderriemen van laptoptassen ook en die zijn dan weer wél los te koop en zijn berekend om er een kilo of tien aan te laten bungelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouwesok op 18-03-2018 20:50:53 ]
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 19 maart 2018 @ 12:49:06 #4
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_177929497
Kun je LowePro hier niet direct over contacten?
pi_177929854
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef Ouwesok het volgende:
en bij nazoeken blijken die sluitingen gewoon nergens vindbaar 8)7
Hoezo? Bij een fourniturenzaak verkopen ze die dingen gewoon hoor. Ik heb daar ook wel clips voor mijn backpacks en rugtassen gekocht. Wel je tas meenemen, zodat je precies kunt zien welke breedtemaat je nodig hebt.
Somebody that I used to know
pi_177929876
Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.fournituren.n(...)kgesp-zwart-15cm-ron
Of deze: https://www.fournituren.n(...)klikgesp-15cm-zwart-

Of zijn die gespen van zo'n LowProtas zo superbijzonder?
Somebody that I used to know
pi_177944870
Je kan bij een naaiwinkel gewoon zo een nieuwe sluiting kopen (boven en onderkant) en die in z'n geheel vervangen. Scheelt je veel geld en je hebt zo zelf de keuze om er een van een beter kwaliteit uit te zoeken...
pi_177964812
Ik ben naar Van Os geweest aan de Coolsingel in Rotterdam. Daar hebben gratis een nieuwe complete sluiting gegeven. Even m'n vrouw lief aankijken of ze dat kan maken ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')