abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:59:24 #51
347716 TehJoke
Why so serious?
pi_180941446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 07:49 schreef satecl het volgende:

[..]


Vanaf 10:45 komt het vogeltje binnen. ;)

De laatste aflevering van de serie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme was het toch nog flodder :') ik zat de beschrijvingen te lezen en dacht toen eerst dat het de aflevering met de gif wolk zou zijn. Maar eenmaal bekeken was het hem niet. De beschrijving van aflevering quarantine kwam me niet bekend voor.

In ieder geval bedankt! :)
Lvl 60 in runescape
  Redactie Frontpage maandag 6 augustus 2018 @ 18:49:34 #52
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_180987212
Ik zoek een Disneyfilm uit de jaren 80. Met echte acteurs, dus geen animatie. Gaat over een geest in een oud landhuis die men met behulp van moderne technieken weet zichtbaar te maken. Aan het einde van de film vindt hij bovendien zijn vrouw terug. Iemand die dit weet?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:53:26 #53
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_180987280
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ik zoek een Disneyfilm uit de jaren 80. Met echte acteurs, dus geen animatie. Gaat over een geest in een oud landhuis die men met behulp van moderne technieken weet zichtbaar te maken. Aan het einde van de film vindt hij bovendien zijn vrouw terug. Iemand die dit weet?
The scream team of mostly ghostly toevallig?
  Redactie Frontpage maandag 6 augustus 2018 @ 18:58:20 #54
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_180987362
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:53 schreef warp995 het volgende:

[..]

The scream team of mostly ghostly toevallig?
Die zijn beide uit deze eeuw helaas
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:46:15 #55
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_180992595
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ik zoek een Disneyfilm uit de jaren 80. Met echte acteurs, dus geen animatie. Gaat over een geest in een oud landhuis die men met behulp van moderne technieken weet zichtbaar te maken. Aan het einde van de film vindt hij bovendien zijn vrouw terug. Iemand die dit weet?
The Watcher In The Woods misschien?
The Light Is Leaving Us All
pi_181036016
Ik zoek de titel van een film.
Moeder verhuist met 2 dochters naar een groot landhuis.
Al op de heenweg zien ze een soort snoepjes-auto rijden.

Vrijwel direct nadat ze zijn ingetrokken worden ze overvallen door een sp kwaadaardige moeder en een joekel van een man. Doe vent speelt graag met poppen, en gebruikt die meisjes dat ook voor op niet lichtzinnige wijze.
Aanvankelijk lijken ze te zijn ontsnapt, omdat moeder het won van de kwaadaardige reus en moeder daarvan.
Daarna lijdt 1 lijdt een liefdevol leven. Dochter 2 zit in een psychose en denkt dat ze nog altijd in dat huis met die sadistische reus zit.
Later blijkt dat dochter 1 juist in een psychose zit een alles verdringt want ze zijn inderdaad nog in dat huis...
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:57:36 #57
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_181036376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:33 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek de titel van een film.
Moeder verhuist met 2 dochters naar een groot landhuis.
Al op de heenweg zien ze een soort snoepjes-auto rijden.

Vrijwel direct nadat ze zijn ingetrokken worden ze overvallen door een sp kwaadaardige moeder en een joekel van een man. Doe vent speelt graag met poppen, en gebruikt die meisjes dat ook voor op niet lichtzinnige wijze.
Aanvankelijk lijken ze te zijn ontsnapt, omdat moeder het won van de kwaadaardige reus en moeder daarvan.
Daarna lijdt 1 lijdt een liefdevol leven. Dochter 2 zit in een psychose en denkt dat ze nog altijd in dat huis met die sadistische reus zit.
Later blijkt dat dochter 1 juist in een psychose zit een alles verdringt want ze zijn inderdaad nog in dat huis...
Ghostland?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2018 @ 18:26:01 #58
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181036899
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:46 schreef Zeitgeist het volgende:
The Watcher In The Woods
Helaas, helaas. Ook deze was hem niet :'(
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_181084155
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:49 schreef Djeez het volgende:
Ik zoek een Disneyfilm uit de jaren 80. Met echte acteurs, dus geen animatie. Gaat over een geest in een oud landhuis die men met behulp van moderne technieken weet zichtbaar te maken. Aan het einde van de film vindt hij bovendien zijn vrouw terug. Iemand die dit weet?
Klinkt heel erg als Casper, maar die is uit de jaren 90 en niet van disney :P
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:09:03 #60
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181084428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:33 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek de titel van een film.
Moeder verhuist met 2 dochters naar een groot landhuis.
Al op de heenweg zien ze een soort snoepjes-auto rijden.

Vrijwel direct nadat ze zijn ingetrokken worden ze overvallen door een sp kwaadaardige moeder en een joekel van een man. Doe vent speelt graag met poppen, en gebruikt die meisjes dat ook voor op niet lichtzinnige wijze.
Aanvankelijk lijken ze te zijn ontsnapt, omdat moeder het won van de kwaadaardige reus en moeder daarvan.
Daarna lijdt 1 lijdt een liefdevol leven. Dochter 2 zit in een psychose en denkt dat ze nog altijd in dat huis met die sadistische reus zit.
Later blijkt dat dochter 1 juist in een psychose zit een alles verdringt want ze zijn inderdaad nog in dat huis...
he verdomme, het klinkt als een leuke film alleen nu weet ik het einde :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_181098087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 17:33 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek de titel van een film.
Moeder verhuist met 2 dochters naar een groot landhuis.
Al op de heenweg zien ze een soort snoepjes-auto rijden.

Vrijwel direct nadat ze zijn ingetrokken worden ze overvallen door een sp kwaadaardige moeder en een joekel van een man. Doe vent speelt graag met poppen, en gebruikt die meisjes dat ook voor op niet lichtzinnige wijze.
Aanvankelijk lijken ze te zijn ontsnapt, omdat moeder het won van de kwaadaardige reus en moeder daarvan.
Even spoiler weggehaald, maar welke film is dit? Ik wil m zien!
pi_181164236
Daarstraks totaal over het ''stickygedeelte'' heen gekeken dus bij deze vraag ik het hier ook even :) :

Ik weet het heel veel mensen vonden dat maar stomme films die op RTL 4 (en later ook rtl 5 en 8 als ik het me goed herinner) kwamen op de woensdagavond ''waargebeurde verhalen'' maar ik was toen heel jong en vond het best vermakelijk die films. Nu weet ik er niet heel veel meer van maar één film staat nog wel op mijn netvlies.

Met name 1 film herinner ik me nog vaag. Een jongen (ik dacht een kind/tiener) die werd gepest en/of gehandicapt raaktte maar alsnog zijn droom waarmaakte als een goede cricker of honkballer. Volgens mij was het zoiets.

In welke periode die films uitgezonden waar ik naar keek weet ik niet precies. Maar ik denk zo tussen 2002 en 2006 pak em beet. Ik kan ook geen overzicht vinden met al die films die toen werden uitgezonden. Film zelf dateert denk ik uit de jaren 90 of begin deze eeuw. (maar dat weet ik niet zeker)

Avlast erg bedankt!
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:12:46 #63
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181166123
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:08 schreef dennissch het volgende:
Daarstraks totaal over het ''stickygedeelte'' heen gekeken dus bij deze vraag ik het hier ook even :) :

Ik weet het heel veel mensen vonden dat maar stomme films die op RTL 4 (en later ook rtl 5 en 8 als ik het me goed herinner) kwamen op de woensdagavond ''waargebeurde verhalen'' maar ik was toen heel jong en vond het best vermakelijk die films. Nu weet ik er niet heel veel meer van maar één film staat nog wel op mijn netvlies.

Met name 1 film herinner ik me nog vaag. Een jongen (ik dacht een kind/tiener) die werd gepest en/of gehandicapt raaktte maar alsnog zijn droom waarmaakte als een goede cricker of honkballer. Volgens mij was het zoiets.

In welke periode die films uitgezonden waar ik naar keek weet ik niet precies. Maar ik denk zo tussen 2002 en 2006 pak em beet. Ik kan ook geen overzicht vinden met al die films die toen werden uitgezonden. Film zelf dateert denk ik uit de jaren 90 of begin deze eeuw. (maar dat weet ik niet zeker)

Avlast erg bedankt!
Ik kan me dit nog herinneren inderdaad.
Ik keek er nooit naar, maar mijn zus wel.

Staat hij hier misschien tussen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/RTL%27s_Waargebeurde_Verhalen

Volgens mij waren veel van die films gebaseerd op boeken van Danielle Steel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181166193
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik kan me dit nog herinneren inderdaad.
Ik keek er nooit naar, maar mijn zus wel.

Staat hij hier misschien tussen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/RTL%27s_Waargebeurde_Verhalen
nope, kwam die link ook tegen. En het was ook eerder, ik vermoed dat ik die film zag rond 2003/2004 en if i remember correct op RTL4. Bedoel je dat jij je die film nog herinnerd, of dat je die ´waargebeurde verhalen´ nog kent? :P
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:22:47 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181166341
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:15 schreef dennissch het volgende:

[..]

nope, kwam die link ook tegen. En het was ook eerder, ik vermoed dat ik die film zag rond 2003/2004 en if i remember correct op RTL4. Bedoel je dat jij je die film nog herinnerd, of dat je die ´waargebeurde verhalen´ nog kent? :P
De specifieke film niet helaas, maar kan me inderdaad nog herinneren dat in die periode elke woensdagavond een waargebeurd drama werd uitgezonden.
Ik zal eens verder voor je zoeken, heb toch niets te doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181166385
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De specifieke film niet helaas, maar kan me inderdaad nog herinneren dat in die periode elke woensdagavond een waargebeurd drama werd uitgezonden.
Ik zal eens verder voor je zoeken, heb toch niets te doen.
Top heb zelf al wel gegoogled naar termen als honkbal waargebeurd verhaal moviemeter dat soort termen. Maar het waren toen der tijd ook best veel films zegmaar 13in1dozijn dus ja het zijn niet allemaal bekende films. Daarnaast was ik denk een jaar of 11/12 toen dus het staat niet allemaal erg scherp meer op mijn netvlies.
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:33:24 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181166571
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:25 schreef dennissch het volgende:

[..]

Top heb zelf al wel gegoogled naar termen als honkbal waargebeurd verhaal moviemeter dat soort termen. Maar het waren toen der tijd ook best veel films zegmaar 13in1dozijn dus ja het zijn niet allemaal bekende films. Daarnaast was ik denk een jaar of 11/12 toen dus het staat niet allemaal erg scherp meer op mijn netvlies.
Het waren inderdaad best wel low budget B films haha.
Maar er moet toch wel ergens wat informatie over staan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181166805
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het waren inderdaad best wel low budget B films haha.
Maar er moet toch wel ergens wat informatie over staan.
Ik had ook wel verwacht dat ergens een uitgebreidere lijst stond van dit ´programma' op wikipedia. Van allerlei series/filmdelen is van alles te vinden maar hiervan marginaal. Ik kwam nog wel sticks&stones tegen. Verhaal komt enigzins overeen. Jongen(s) die gepest werden en die ook honkbal deden. Dus het zou wellicht kunnen dat het die is (dat ik het gewoon niet precies meer weet) of het is toch een andere :P en sommige mensen beweren altijd, als er wat op internet staat blijft het er. Nou het is toch bar lastig om hier nog info over te vinden haha.
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:53:53 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181167020
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:42 schreef dennissch het volgende:

[..]

Ik had ook wel verwacht dat ergens een uitgebreidere lijst stond van dit ´programma' op wikipedia. Van allerlei series/filmdelen is van alles te vinden maar hiervan marginaal. Ik kwam nog wel sticks&stones tegen. Verhaal komt enigzins overeen. Jongen(s) die gepest werden en die ook honkbal deden. Dus het zou wellicht kunnen dat het die is (dat ik het gewoon niet precies meer weet) of het is toch een andere :P en sommige mensen beweren altijd, als er wat op internet staat blijft het er. Nou het is toch bar lastig om hier nog info over te vinden haha.
Deze zal het ook niet zijn he?. Gaat over een moeder die een gehandicapte jongen heeft.
Once in a Lifetime (TV Movie 1994) - Plot Summary - IMDb

Heb je niet meer info?
Laat je hersens kraken haha.

Was het een kind of tiener.
Was het honkbal of toch cricket?
Had die jongen een handicap of werd hij alleen gepest? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181167114
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Deze zal het ook niet zijn he?. Gaat over een moeder die een gehandicapte jongen heeft.
Once in a Lifetime (TV Movie 1994) - Plot Summary - IMDb

Heb je niet meer info?
Laat je hersens kraken haha.

Was het een kind of tiener.
Was het honkbal of toch cricket?
Had die jongen een handicap of werd hij alleen gepest? :P
Nope die lijkt het niet te zijn als ik het zo zie.

Wat ik me nog herinner is dat het een kind/jonge tiener was, het was 99% zeker honkbal en dus geen cricket. Of hij gepest werd of gehandicapt weet ik dus niet 100% zeker meer, maar volgens mij alleen heftig gepest terwijl hij later dus een hele goede honkballer werdt. Het probleem is alleen dat het 15 jaar geleden is circa waardoor ik niet alles meer weet O-) Ik keek toen elke week zulke films (kon ik langer opblijven :') enzo) maar dit is de enige die me nog écht bijgebleven is. De rest van die films kwamen toch wel veel op hetzelfde neer zoals verhalen over drugs, incest etc.
pi_181176486
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:58 schreef dennissch het volgende:

[..]

Nope die lijkt het niet te zijn als ik het zo zie.

Wat ik me nog herinner is dat het een kind/jonge tiener was, het was 99% zeker honkbal en dus geen cricket. Of hij gepest werd of gehandicapt weet ik dus niet 100% zeker meer, maar volgens mij alleen heftig gepest terwijl hij later dus een hele goede honkballer werdt. Het probleem is alleen dat het 15 jaar geleden is circa waardoor ik niet alles meer weet O-) Ik keek toen elke week zulke films (kon ik langer opblijven :') enzo) maar dit is de enige die me nog écht bijgebleven is. De rest van die films kwamen toch wel veel op hetzelfde neer zoals verhalen over drugs, incest etc.
Oh ja. Er staat me iets van bij. Maar was die jongen niet betrokken bij een ongeval en speelde na de revalidatie met een handicap weer een eerste wedstrijd?
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:27:57 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_181177022
Het was geen afterschool special? Dat waren ook van die waargebeurde verhaaltjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181180647
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:58 schreef dennissch het volgende:

[..]

Nope die lijkt het niet te zijn als ik het zo zie.

Wat ik me nog herinner is dat het een kind/jonge tiener was, het was 99% zeker honkbal en dus geen cricket. Of hij gepest werd of gehandicapt weet ik dus niet 100% zeker meer, maar volgens mij alleen heftig gepest terwijl hij later dus een hele goede honkballer werdt. Het probleem is alleen dat het 15 jaar geleden is circa waardoor ik niet alles meer weet O-) Ik keek toen elke week zulke films (kon ik langer opblijven :') enzo) maar dit is de enige die me nog écht bijgebleven is. De rest van die films kwamen toch wel veel op hetzelfde neer zoals verhalen over drugs, incest etc.
Is dat niet zoiets als de lonely runner of zo?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_181183091
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Oh ja. Er staat me iets van bij. Maar was die jongen niet betrokken bij een ongeval en speelde na de revalidatie met een handicap weer een eerste wedstrijd?
Hmm volgens mij niet, ik had vergelijkbare films gelezen waarbij iemand een auto-ongeluk kreeg. Maar dat was bij deze film sowieso niet. Het was echt gehandicapt door geweld óf hij werd enorm gepest en kwam sterk terug uit die pesterijen.

quote:
Ga ik ook doornemen thanks!

quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:27 schreef Karina het volgende:
Het was geen afterschool special? Dat waren ook van die waargebeurde verhaaltjes.
Hoe bedoel je? Het waren gewoon van die films die uitgezonden werden op RTL 4 en dat viel onder de noemer ´waargebeurde verhalen '

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:58 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Is dat niet zoiets als de lonely runner of zo?
Nooit van gehoord, maar als ik daar op google kom ik uit op een film uit 1962 ?:P
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:22:52 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_181186213
quote:
Heb ff in het zoekvak in de browser gezocht op ´baseball' en daar staan er wel een paar tussen maar dat zijn films uit de jaren 70. Weetje wat het is, het is jammer dat er uberhaubt geen lijst op internet te vinden is van alle films die toen zijn uitgezonden bij dat thema van waargebeurde verhalen op RTL4. Doorgaans zijn er van elke film/serie/reeks wel dingen op wikipedia te vinden :P
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:04:25 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_181186410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:55 schreef dennissch het volgende:

[..]

Heb ff in het zoekvak in de browser gezocht op ´baseball' en daar staan er wel een paar tussen maar dat zijn films uit de jaren 70. Weetje wat het is, het is jammer dat er uberhaubt geen lijst op internet te vinden is van alle films die toen zijn uitgezonden bij dat thema van waargebeurde verhalen op RTL4. Doorgaans zijn er van elke film/serie/reeks wel dingen op wikipedia te vinden :P
Staat maar een heel kort lijstje inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181192147
Heb nog wel dit gevonden oud FOK! threadje :P KLB / Waargebeurde verhalen op woensdag RTL 4 de poster bovenaan op pagina 2 geeft aan dat in die films ALTIJD het kind honkbal speelt. Altijd is wel overdreven, want heb er ook gezien waar er geen honkbal aan te pas kwam. Maar als het klopt wat hij zegt dan is het stukje honkbal waarschijnlijk niet het stuk waar ik op moet zoeken, maar meer iets in de trant van gepest of gehandicapt.
pi_181225181
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:48 schreef dennissch het volgende:

[..]

Hmm volgens mij niet, ik had vergelijkbare films gelezen waarbij iemand een auto-ongeluk kreeg. Maar dat was bij deze film sowieso niet. Het was echt gehandicapt door geweld óf hij werd enorm gepest en kwam sterk terug uit die pesterijen.

[..]

Ga ik ook doornemen thanks!

[..]

Hoe bedoel je? Het waren gewoon van die films die uitgezonden werden op RTL 4 en dat viel onder de noemer ´waargebeurde verhalen '

[..]

Nooit van gehoord, maar als ik daar op google kom ik uit op een film uit 1962 ?:P
naam was blijkbaar iets verkeerd het moet The Loneliest Runner" uit (1976) zijn.

Maar gaat niet echt over iemand met een handicap.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_181227591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
The Loneliest Runner
Nope helaas. Hij doet niet aan honkbal. Daarnaast is die film uit 1976. Alle films (of bijna alle films) die rond die tijd (2003/2004) werden uitgezonden toen bij waargebeurde verhalen waren films uit de jaren 90. Toch bedankt! :)
pi_181230013
Misschien op de lijst van verfilmde Danielle Steel verhalen kijken?
Of heb je dat al gedaan?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:26:09 #83
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_181230872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef dennissch het volgende:

[..]

Nope helaas. Hij doet niet aan honkbal. Daarnaast is die film uit 1976. Alle films (of bijna alle films) die rond die tijd (2003/2004) werden uitgezonden toen bij waargebeurde verhalen waren films uit de jaren 90. Toch bedankt! :)
Weet je zeker dat ie waargebeurd is?

Anders zou "Rookie of the Year" uit '93 nog een optie kunnen zijn..
pi_181231307
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:26 schreef Mubassie het volgende:
Rookie of the Year
nou ja het kwam voor bij dat ''waargebeurde verhalen'' bij RTL. Er zal wellicht in sommige films een deel zijn overdreven of onwaar zijn. Heb ff gegoogled naar die film volgens mij is hem dat niet. Omdat er niets staat over pesten en dat ongeluk gebeurde tijdens het honkballen zonder dat iemand het express deed :P

Maar ik denk wat ik al eerder zei, dat honkbal staat niet centraal in die film denk ik. Omdat iemand op FOK! in een heel oud topic zei dat alle films van rtl, als het kind aan sport doet, dat hij dan honkbal doet. Dus wat dat betreft wordt het lastig om te vinden. Heb wel wat gegoogled naar dingen al disability true story movie. Of bullied true story movie. Dat soort dingen.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:19:49 #85
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181252125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:51 schreef Charmian het volgende:

[..]

Klinkt heel erg als Casper, maar die is uit de jaren 90 en niet van disney :P
Eindelijk weet ik het! Het is The Canterville Ghost uit 1986
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_181284796
Een actie komedie met op gegeven moment een griet in een glitterjurk blauw rood die veel melk drinkt en dan haar tieten schud en je hoort het melk klotsen. Wie weet welke dit is?
  zondag 19 augustus 2018 @ 06:01:45 #87
111260 Charmian
a little joy
pi_181291045
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:14 schreef ManianMan het volgende:
Een actie komedie met op gegeven moment een griet in een glitterjurk blauw rood die veel melk drinkt en dan haar tieten schud en je hoort het melk klotsen. Wie weet welke dit is?
Klinkt als Porky's 2. Alleen zijn die tieten gevuld met een kotsgelijkende vloeistof. Zo'n beetje aan het einde van de film.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181291732
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 06:01 schreef Charmian het volgende:

[..]

Klinkt als Porky's 2. Alleen zijn die tieten gevuld met een kotsgelijkende vloeistof. Zo'n beetje aan het einde van de film.
Top dit is m inderdaad
pi_181337719
Hoppa, nog een keer de films/series die ik nog niet weet plus nog een nieuwe.

1. de eerste is serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.

2. een kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf

3. Het is een film over ik dacht een hitman ofzo. deze kerel moet iemand vermoorden, maar deze persoon zit in een kerk. dus vermoorde hij hem niet want dat vond ie niet kunnen ofzo. Verder was er iets met koffie, daar zat een of andere chip in en dan ging je dood. > geen idee of dit klopt, maar ik weet nog dat er iets was met koffie, een kerk, en iemand die iemand ging vermoorden.

4. Het is een film over twee aziatische meisjes, ze zijn beide doof en/of blind. De titel had dacht ik iets met Babel of Babylon. Er is een scene waar twee mensen op een hoog balkon snachts seks hebben. En de twee meisjes zitten in het begin op een schommel dacht ik.

xxjes
pi_181340344
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:58 schreef aryla het volgende:
Hoppa, nog een keer de films/series die ik nog niet weet plus nog een nieuwe.

1. de eerste is serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.

2. een kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf

3. Het is een film over ik dacht een hitman ofzo. deze kerel moet iemand vermoorden, maar deze persoon zit in een kerk. dus vermoorde hij hem niet want dat vond ie niet kunnen ofzo. Verder was er iets met koffie, daar zat een of andere chip in en dan ging je dood. > geen idee of dit klopt, maar ik weet nog dat er iets was met koffie, een kerk, en iemand die iemand ging vermoorden.

4. Het is een film over twee aziatische meisjes, ze zijn beide doof en/of blind. De titel had dacht ik iets met Babel of Babylon. Er is een scene waar twee mensen op een hoog balkon snachts seks hebben. En de twee meisjes zitten in het begin op een schommel dacht ik.

xxjes
2 the borrower?
pi_181347674
Ik ben op zoek naar de titel van deze film. Heb de film ongeveer 7 jaar geleden gezien in juni van 2011. Het gaat over een jonge tiener (met krullen haar / bos haar. Droeg wel een bril), die een geweldig leven leidt. Zorgzame ouders heeft. Hij gaat langs bij een maat van hem, die ook nog bij zijn ouders woont. Zijn maat heeft weliswaar te maken met een gefrustreerde vader, die hem continu mishandelt en beledigd. Met zijn moeder heeft hij geen problemen. Op een dag besluit de maat zijn vader neer te schieten met een geweer. Dat wil hij doen met behulp van die jonge tiener. Per ongeluk schiet de jonge tiener de moeder dood van zijn maat, door een schrikmoment. Daardoor worden beiden opgepakt voor moord en worden beiden terechtgesteld. Weet iemand de titel van deze film. Het is een B-film, maar wel een waargebeurd verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monster-truck2016 op 21-08-2018 15:03:04 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:56:54 #92
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_181358233
Past niet helemaal, maar zou niet weten welk topic dan wel. Wie is deze mevrouw met de oranje kleren (17:54)?

"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:01:48 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_181358419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef Tyr80 het volgende:
Past niet helemaal, maar zou niet weten welk topic dan wel. Wie is deze mevrouw met de oranje kleren (17:54)?

Lijkt me Victor Reinier
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:04:34 #94
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_181358519
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt me Victor Reinier
Wilde het er nog onder zetten!

Anne Baxter weet ik inmiddels.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_181422425
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 06:44 schreef ManianMan het volgende:

[..]

2 the borrower?
Nope dat is hem helaasch niet :/
pi_181423369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:17 schreef aryla het volgende:

[..]

Nope dat is hem helaasch niet :/
Die nummer 3 komt me zo bekend voor. Is het niet zo dat hij die vent uit de kerk later buiten toch nog vermoord?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:28:09 #97
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181435861
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:58 schreef aryla het volgende:

4. Het is een film over twee aziatische meisjes, ze zijn beide doof en/of blind. De titel had dacht ik iets met Babel of Babylon. Er is een scene waar twee mensen op een hoog balkon snachts seks hebben. En de twee meisjes zitten in het begin op een schommel dacht ik.

xxjes
Ja dat is inderdaad Babel.
pi_181762031
Ik heb hem al gevonden. Frankenfish.

[ Bericht 45% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 07-09-2018 23:29:43 ]
pi_181803085
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:02 schreef Max23 het volgende:

[..]

Die nummer 3 komt me zo bekend voor. Is het niet zo dat hij die vent uit de kerk later buiten toch nog vermoord?
Dat zou heel goed kunnen ja, dat die kerk een soort van ongeschreven safe zone was omdat het niet helemaal oke is om iemand zo neer te knallen in een kerk :P
pi_181803113
Nou heb ik er trouwens nog eentje:

Een film waar op een gegeven moment een duif (of whatever) in een huis vliegt en mensen een beetje in paniek. En er komt een meisje (of erg jonge dame) bij een wapenwinkel om dikke geweren te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')