abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:30:30 #1
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_177892225
Eergister de Lyric T6 binnengekregen en die wil ik nu aansluiten op mijn CV ketel.
Meegeleverd is dus de thermostaat en een ketelmodule. Ik heb dus een Opentherm toestel

Ik ben nu dus al 2 dagen aan het uitvogelen hoe ik die hele bende aan elkaar moet aansluiten.




Wat ik begrijp is dat het witte kabeltje links waar een blauw en rood kabeltje uit komt in de T T moet van de ketelmodule



Maar dan weet ik het niet meer.

Er moeten volgens het schema nog een 2 draadjes in de OT OT (opentherm) maar ik heb geen idee welke. Ik heb geprobeerd om het oranje en gele draadje (links, bovenste foto) uit het kroontje te halen omdat ik dacht dat die twee in de OT OT moeten, maar die krijg ik niet uit het kroontje.

Help :P
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_177898525
De twee draden die nu in de opentherm aansluiting in de ketel zitten moet je daar laten zitten, volg de draad naar beneden en knip hem ergens af. Deze draad stop je in de OT aansluiting van je module. De andere kant van de draad die je net afgeknipt hebt die naar je thermostaat gaat gaat in waarschijnlijk in de AB aansluiting.

*zonder handleiding uit het blote hoofd, geen garantie
  zondag 18 maart 2018 @ 08:08:32 #3
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_177899312
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:48 schreef Glad_Janus het volgende:
De twee draden die nu in de opentherm aansluiting in de ketel zitten moet je daar laten zitten, volg de draad naar beneden en knip hem ergens af. Deze draad stop je in de OT aansluiting van je module. De andere kant van de draad die je net afgeknipt hebt die naar je thermostaat gaat gaat in waarschijnlijk in de AB aansluiting.

*zonder handleiding uit het blote hoofd, geen garantie
Ah ja natuurlijk. Ik heb niks in die ketel te zoeken, enkel met dat lange witte draad dat loopt vanaf mijn thermostaat naar de ketel toe :)

Zo gelijk aan de klus!
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')