abonnement Unibet Coolblue
pi_177882136
Ik heb zelf totaal geen liefdesleven. Al een jaar of vijf niet ook.

Komt denk ik omdat ik ook niet beter meer weet, maar het is voor mij ook niet echt een heel groot ding.

Soms op een verveelde vrijdagavond lijkt het me wel eens leuk om een chick te hebben om een beetje mee te flirten / appen, maar vervolgens ga ik slapen en de volgende dag doe ik weer gewoon mijn ding.

Zou best graag een relatie willen, maar daten is gewoon niet zo voor mij. Krijg er wel steeds wat vragen over soms sinds ik de 25 voorbij ben, maar ook weer niet heel veel. Mensen vinden het normaal bij mij denk ik en zijn eraan gewend dat ik nu eenmaal vrijgezel ben.

We zitten hier op fok! dus ongetwijfeld zullen meer users zich hierin herkennen. Hoe gaan jullie er mee om? Baal je ervan? Neem je wel eens initiatief naar een vrouw? Of zie je allemaal wel hoe het loopt / heb je überhaupt geen relatie/gezinswens?
pi_177882174
Gewoon elke dag lekker fappen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:13:10 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177882219
Ik heb er vrede mee. En je weet nooit, misschien kom je iemand tegen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177882232
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb er vrede mee. En je weet nooit, misschien kom je iemand tegen.
Dit
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:18:49 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177882301
Relaties heb ik ook al jaren niet meer gehad.
Wel geregeld seks via dates. Soms lukt dat niet altijd, en ga ik gewoon naar de hoeren.

Probleem bij mij is iets van verlatingsangst/bindingsangst of zo.
Ik kan mezelf niet blootgeven of de hele tijd emoties tonen bij iemand. Als iemand emotioneel is dan kan ik daar ook helemaal niet tegen, ik word dan agressief.
Mijn vorige vriendin vond me ook een gesloten boek. Ik verwonder me achteraf er over dat ze nog zo lang bij me is geweest.

Ben trouwens nog nooit echt verliefd geweest. Ik denk niet dat zoiets in mij zit.
Misschien komt er nog verandering in in de toekomst, maar ik heb het ondertussen wel al geaccepteerd dat ik alleen zal blijven. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177882328
Heb een relatie krijgen opgegeven, vaak erg moeilijk mee maar probeer mijn leven in te richten op een bestaan alleen. Voordeel is dat ik eigenlijk niet beter weet.
pi_177882383
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:18 schreef Harvest89 het volgende:
Relaties heb ik ook al jaren niet meer gehad.
Wel geregeld seks via dates. Soms lukt dat niet altijd, en ga ik gewoon naar de hoeren.

Probleem bij mij is iets van verlatingsangst/bindingsangst of zo.
Ik kan mezelf niet blootgeven of de hele tijd emoties tonen bij iemand. Als iemand emotioneel is dan kan ik daar ook helemaal niet tegen, ik word dan agressief.
Mijn vorige vriendin vond me ook een gesloten boek. Ik verwonder me achteraf er over dat ze nog zo lang bij me is geweest.

Ben trouwens nog nooit echt verliefd geweest. Ik denk niet dat zoiets in mij zit.
Misschien komt er nog verandering in in de toekomst, maar ik heb het ondertussen wel al geaccepteerd dat ik alleen zal blijven. :P
Kom je wel vrouwen tegen?

Ik word zelf ook nooit zomaar verliefd op een caissière of een leuke stewardess ofzo, moet iemand wel echt langer spreken.

Enige plek waar dat gebeurt is op werk (projecten e.d.) , maar alle vrouwen die enigszins in aanmerking zouden kunnen komen zijn al jarenlang bezet en wonen al samen etc.

Een echte seksdrive heb ik ook niet echt eigenlijk. Natuurlijk voel ik wel die aantrekkingskracht tot vrouwen, maar het kost me totaal geen moeite om me te beheersen ofzo. Hoerenbezoek e.d. heb ik bijvoorbeeld totaal geen behoefte aan. Al snap ik wel dat het een goede ontspanning kan zijn.
pi_177882416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:20 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Heb een relatie krijgen opgegeven, vaak erg moeilijk mee maar probeer mijn leven in te richten op een bestaan alleen. Voordeel is dat ik eigenlijk niet beter weet.
Hoe kun je het er dan moeilijk mee hebben, als je niet beter weet?

Vond het gebrek aan het hebben van een relatie zelf vooral klote enkele jaren geleden na het overgaan van mijn relatie destijds, maar dat kwam omdat ik een relatie toen gewend was en het single leven mij toen ineens heel eenzaam leek.

Inmiddels ben ik zo gewend aan het single zijn, dat ik het juist andersom heb : Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in mijn appartement zou komen wonen en elke nacht naast mij in mn bed zou slapen :P
pi_177882429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb er vrede mee. En je weet nooit, misschien kom je iemand tegen.
Dit is ook mijn instelling, met bijbehorende passiviteit :)
pi_177882451
Zal me hier ook melden, maar even niet zo in de behoefte om in details te treden.

Wel hetzelfde als hierboven gepost, dat als je je hele leven vrijwel single bent geweest, ja dan vraag ik mij op dit moment een beetje af, of het uberhaupt nog zin heeft om feitelijk, tsja, je leven een beetje om te gooien. Je bent dan helemaal gewend aan je single leven, je hele dag en je hele week is er op afgesteld. En ook mentaal en alles. Dus ja dat moet je feitelijk allemaal aan gaan passen om een partner in je leven te plaatsen.

Ik vraag me oprecht af of dat nog zin heeft.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177882538
Liefde is overrated >:O
pi_177882570
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:25 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Hoe kun je het er dan moeilijk mee hebben, als je niet beter weet?

Vond het gebrek aan het hebben van een relatie zelf vooral klote enkele jaren geleden na het overgaan van mijn relatie destijds, maar dat kwam omdat ik een relatie toen gewend was en het single leven mij toen ineens heel eenzaam leek.

Inmiddels ben ik zo gewend aan het single zijn, dat ik het juist andersom heb : Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in mijn appartement zou komen wonen en elke nacht naast mij in mn bed zou slapen :P
Misschien iets biologisch waardoor je een relatie kan missen zonder er 1 ooit te hebben gehad, ik weet het ook niet. Heb er meer een probleem mee dat ik mij een freak voel die geen intieme connectie met het andere geslacht kan opbouwen.
pi_177882659
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:26 schreef 2spooky4u het volgende:
Zal me hier ook melden, maar even niet zo in de behoefte om in details te treden.

Wel hetzelfde als hierboven gepost, dat als je je hele leven vrijwel single bent geweest, ja dan vraag ik mij op dit moment een beetje af, of het uberhaupt nog zin heeft om feitelijk, tsja, je leven een beetje om te gooien. Je bent dan helemaal gewend aan je single leven, je hele dag en je hele week is er op afgesteld. En ook mentaal en alles. Dus ja dat moet je feitelijk allemaal aan gaan passen om een partner in je leven te plaatsen.

Ik vraag me oprecht af of dat nog zin heeft.
Hoe oud ben je ongeveer als ik vragen mag?

Herken het wel hoor. Ben zelf nog in de twintig, dus zie het niet zo als ''heeft dat nu nog wel zin'', maar het is wel herkenbaar om je leven zo enorm op je single zijn te hebben ingesteld dat er nauwelijks ruimte lijkt voor een ander persoon.

Ik woon zelf in een appartement, maar het benauwt mij ook het idee dat hier nog iemand anders zou komen wonen.
pi_177882680
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:32 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:

[..]

Misschien iets biologisch waardoor je een relatie kan missen zonder er 1 ooit te hebben gehad, ik weet het ook niet. Heb er meer een probleem mee dat ik mij een freak voel die geen intieme connectie met het andere geslacht kan opbouwen.
Dat is wel een beetje herkenbaar idd.

Niet zo zeer 'freak' maar ik zit zelf wel in een levensfase waarin men gaat samenwonen en zelfs al kinderen krijgt.

Krijg dan toch wel eens het idee dat ik bepaalde (Sociale) skills mis ofzo. Hoewel ik objectief gezien weet dat dit niet zo is.
pi_177882908
Waarom is daten niet zo voor jou?
pi_177882957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:36 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ongeveer als ik vragen mag?
Ik ben 34, woon in een simpel huurwoningkje en doe wat simpele ditjes en datjes door de week.

Ben zo goed als mijn hele leven single geweest. Er is 1 moment geweest dat ik wou aansturen om iets op te bouwen met iemand, voor mijn gevoel moet dit verliefdheid zijn geweest, maar deze is niet beantwoord. Koppel dit met tijden van depressie, uiteenvallende vriendengroep en algehele het-leven-is-kudt mentaliteit, en tsja, dan kwam ik op een bepaald punt dat ik zei: stik er allemaal maar in, ik moet vrede met mijzelf hebben, met mijzelf moet ik leven, en met mijzelf moet ik door 1 deur kunnen, en daar heb ik niemand anders voor nodig.

Sindsdien werk ik nog steeds aan "herstel".

Kijk, wat ik weleens eerder gepost heb, ik groei en ontwikkel nog steeds als mens. En net als hierboven, ik sluit opzich ook geen dingen uit: wie weet wat er kan gebeuren. Maar het is wat ik zei: als het 34 jaar niet zo lekker gaat met je, en dat je dan eindelijk in een beetje stabiel patroon zit als single, tsja, hoe gaat dat er uitzien als je daar dan ineens een partner in moet zien te passen.

Ik vind lastig.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177884230
Ik ben ook al lang alleen en het is wel prima zo. Heb mijn eigen koophuisje waar ik lekker alleen m’n ding kan doen. Deel mijn eigen leven in maar ik moet toegeven dat het soms/vaak lonely kan zijn. Ben nu 29 en heb voor mijn ex vrijwel alle vrouwelijke contacten verwijderd. Ik zal er dus opnieuw op uit moeten en om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zin om weer iets op te bouwen/energie in te steken, wetende dat alle vrouwen hoeren zijn of zich als een hoer gedragen.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 15:55:09 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_177884304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:18 schreef Harvest89 het volgende:
Soms lukt dat niet altijd, en ga ik gewoon naar de hoeren.
Geeft dat nou echt voldoening? En geen nare bijsmaak wanneer je klaar bent en je geld hebt afgeleverd. Ik zit toch ook al een flinke tijd zonder seks maar nooit intentie gehad om ervoor te betalen.

Serieuze vraag overigens, niet om te bashen ofzo

[ Bericht 4% gewijzigd door Fok-it op 17-03-2018 16:19:18 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177884496
Op dit moment heb ik een relatie, maar tussen mijn huidige en vorige relatie zit ook een jaar of drie. Ik vond het heerlijk om vrijgezel te zijn en dat mis ik soms nog keihard, maar ik wil vriendjelief zeker niet kwijt. Misschien gemakkelijk gezegd, de vrijheid van vrijgezel zijn is echt heerlijk. Een relatie is leuk, maar ook moeilijk. Misschien kom je de ware tegen, misschien ook niet. Het gaat erom dat je gelukkig met jezelf kan zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177884533
Ik heb altijd al een relatie met een meid willen hebben, maar omdat ik altijd al lelijk geweest ben geweest, behandelden vrouwen mij als een stuk stront. Vooral in mijn jeugd. Beter uitziende vrienden werden veel beter behandeld door vrouwen, zelfs als er geen romantiek in het spel was, maar enkel vriendschap.

Dan krijg je uiteindelijk een soort mentaliteit van: 'blijkbaar verdien ik het niet, meiden willen mij niet en vinden mij vies.' En door die oneerlijkheid dat andere mensen door hun uiterlijk 0 problemen met het krijgen van relaties hebben, ga je daar verder ook niets meer mee doen. Want waarom zou je meedoen met een spel waar de kans op te winnen zo laag is en je standaard een verliezer bent?

Zometeen krijg ik zeker een berg kritiek over me heen over hoe mijn vrienden die er beter uitzagen er blijkbaar 'moeite' ingestoken hadden en beter tegen afwijzing konden dan ik, waardoor zij succes hadden. Maar dat soort mensen moeten hun kop eens uit de grond halen, want daar is niks van waar.

Nah, ik denk dat het natuurlijk is dat mensen zich focussen op de dingen waar ze goed in zijn en dus ook waardering voor krijgen. Als je een been mist, moet je misschien niet proberen in de eredivisie te komen, want dat gaat geen fijn pad voor je worden. Voor mij waren liefde, relaties en vriendschappen iets waar ik natuurlijk slecht in was door mijn uiterlijk. Dus eenzaamheid is de manier van leven die bij mijn natuurlijke genetische eigenschappen paste. Waarschijnlijk schiet ik mijzelf binnenkort kapot, maar dat hoort ook bij het leven. Het leven is voor winnaars, niet voor verliezers.
pi_177884900
Deze winnaar heeft vroeger ook een fase gehad van langedurig vrijgezel zijn, en ik moet zeggen, ik heb er ontzettend van genoten, en soms mis ik het ook wel eens. Gebonden zijn aan iemand is absoluut een verrijking, maar iedere dag opstaan zonder rekening met iemand te houden, dat is echte vrijheid. Geniet er van zolang het duurt.
-nee-
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:20:06 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177884945
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geeft dat nou echt voldoening? En geen nare bijsmaak wanneer je klaar bent en je geld hebt afgeleverd. Ik zit toch ook al een flinke tijd zonder seks maar nooit intentie gehad om ervoor te betalen.
Als je echte liefde wil, en ook wilt knuffelen etc. dan moet je niet naar een hoer gaan nee. :P

Het is pure lust.

Wel belangrijk dat als je naar een hoer gaat, of er eentje besteld, dat je dan wel het beste een high class kan bestellen. Kost meestal iets meer, maar dan krijg je geen haastwerk, en je hebt dan een lekker meisje die het leuk vindt wat ze doet.

Dus niet een bijstandsmoeder of drugsverslaafde met schulden die dringend geld nodig hebben, daar zijn er helaas veel te veel van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177885057
Een hoerenbezoek is totaal wat anders dan seks hebben op de normale manier.

Op de normale manier is het een sociaal ding, al dan niet met liefde. Er zit een heel verhaal omheen.

Bij hoeren is het de lekkerste uitkiezen seks en klaar. Niet echt met elkaar te vergelijken vind ik.

Het ene is niet beter dan het andere, het is maar net wat je wilt op een bepaald moment.
pi_177885190
Ik heb de eerste 30 jaar van m'n leven als vrijgezel geleefd. Had er weinig moeite mee, het hoorde gewoon bij mij en iedereen in mijn omgeving kende mij ook als een soort eeuwige vrijgezel.

Maar nu al weer zo'n 4 jaar samen met de liefde van m'n leven. Ben eigenlijk nog precies dezelfde persoon, maar het is wel veel gezelliger zo.

Kortom als je je er niet druk over maakt is alles nog mogelijk.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:32:37 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177885320
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb de eerste 30 jaar van m'n leven als vrijgezel geleefd. Had er weinig moeite mee, het hoorde gewoon bij mij en iedereen in mijn omgeving kende mij ook als een soort eeuwige vrijgezel.

Maar nu al weer zo'n 4 jaar samen met de liefde van m'n leven. Ben eigenlijk nog precies dezelfde persoon, maar het is wel veel gezelliger zo.

Kortom als je je er niet druk over maakt is alles nog mogelijk.
Wel een mooi voorbeeld voor de maagdelijke Fok!ers hier.
Dat het ook na 30 jaar nog gewoon kan gebeuren. Jij bent hard nodig in de frustratietopics die hier soms verschijnen in R&P.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177885555
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wel een mooi voorbeeld voor de maagdelijke Fok!ers hier.
Dat het ook na 30 jaar nog gewoon kan gebeuren. Jij bent hard nodig in de frustratietopics die hier soms verschijnen in R&P.
Ik post iets soortgelijks wel vaker, maar krijg daar nooit reacties op.

Veel topics zitten idd vol gefrustreerde maagden die iedereen de schuld geven en zelf nooit eens open staan voor verandering of opbouwende kritiek. En altijd maar weer doorgaan op de manier die tot nu toe nooit succes heeft gebracht.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177885884
Ja deel wil ik geen relatie meer met een vrouw(ook niet een man.. Not gay.) teveel geïnvesteerd in ze en was meer bezig met ze te redden dan dat ik een gelijkwaardige relatie had(had altijd vrouwen met daddy issues dus was meer bezig met opvoeden dan mij als partner te zijn(eb als ze daarna gered waren war mij zeer veel geld kosten was het gras snel groener in de wei ernaast en gingen ze vreemd)

En nu kreeg ik als dank ook nog een parkinson 2 jaar geleden dus... Zie niet zo snel een vrouw op mijn pad terecht komen helaas. Tis al ongelooflijkoijk moeilijk het te hebben laat staan dat zoals in mijn geval de meds niet goed werken nog steeds niet na 2 jaar.

En die ik op het oog had zijn bezet of werd daardoor in de friendzone gezet.. (en friendzone ken ik niet I'd wordt het de /kickoutofmyhousezone)
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:52:06 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177885962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik post iets soortgelijks wel vaker, maar krijg daar nooit reacties op.

Veel topics zitten idd vol gefrustreerde maagden die iedereen de schuld geven en zelf nooit eens open staan voor verandering of opbouwende kritiek. En altijd maar weer doorgaan op de manier die tot nu toe nooit succes heeft gebracht.
_O_ ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177886206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is daten niet zo voor jou?
Omdat ik een hekel heb aan die standaard smalltalk - datepraatjes, althans ; ik ben er gewoon niet heel goed in..

Met mensen die al jaren mijn vrienden zijn of waarmee ik stapsgewijs een relatie kan opbouwen, kan ik (op een gegeven moment) echt lol maken en lachen, maar dat kan ik totaal niet met iemand die ik niet ken, waardoor ik daten erg vermoeiend vind en er geen lol aan beleef.
pi_177886250
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik post iets soortgelijks wel vaker, maar krijg daar nooit reacties op.

Veel topics zitten idd vol gefrustreerde maagden die iedereen de schuld geven en zelf nooit eens open staan voor verandering of opbouwende kritiek. En altijd maar weer doorgaan op de manier die tot nu toe nooit succes heeft gebracht.
En wat heb jij allemaal anders gedaan om je huidige relatie te krijgen? Of is het gewoon geluk en een samenloop van omstandigheden geweest?

Normale vraag, geen aanval :)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:04:00 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177886302
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef tntkiller het volgende:
Ja deel wil ik geen relatie meer met een vrouw(ook niet een man.. Not gay.) teveel geïnvesteerd in ze en was meer bezig met ze te redden dan dat ik een gelijkwaardige relatie had(had altijd vrouwen met daddy issues dus was meer bezig met opvoeden dan mij als partner te zijn(eb als ze daarna gered waren war mij zeer veel geld kosten was het gras snel groener in de wei ernaast en gingen ze vreemd)

En nu kreeg ik als dank ook nog een parkinson 2 jaar geleden dus... Zie niet zo snel een vrouw op mijn pad terecht komen helaas. Tis al ongelooflijkoijk moeilijk het te hebben laat staan dat zoals in mijn geval de meds niet goed werken nog steeds niet na 2 jaar.

En die ik op het oog had zijn bezet of werd daardoor in de friendzone gezet.. (en friendzone ken ik niet I'd wordt het de /kickoutofmyhousezone)
Vervelend van die Parkinson. Ik heb ook geen zin in een relatie vanwege mijn aandoening.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177886402
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef tntkiller het volgende:
Ja deel wil ik geen relatie meer met een vrouw(ook niet een man.. Not gay.) teveel geïnvesteerd in ze en was meer bezig met ze te redden dan dat ik een gelijkwaardige relatie had(had altijd vrouwen met daddy issues dus was meer bezig met opvoeden dan mij als partner te zijn(eb als ze daarna gered waren war mij zeer veel geld kosten was het gras snel groener in de wei ernaast en gingen ze vreemd)

En nu kreeg ik als dank ook nog een parkinson 2 jaar geleden dus... Zie niet zo snel een vrouw op mijn pad terecht komen helaas. Tis al ongelooflijkoijk moeilijk het te hebben laat staan dat zoals in mijn geval de meds niet goed werken nog steeds niet na 2 jaar.

En die ik op het oog had zijn bezet of werd daardoor in de friendzone gezet.. (en friendzone ken ik niet I'd wordt het de /kickoutofmyhousezone)
Wat heftig!

Misschien niet een heel tactische vraag, maar merk je veel van jouw parkinson?
pi_177886486
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik post iets soortgelijks wel vaker, maar krijg daar nooit reacties op.

Veel topics zitten idd vol gefrustreerde maagden die iedereen de schuld geven en zelf nooit eens open staan voor verandering of opbouwende kritiek. En altijd maar weer doorgaan op de manier die tot nu toe nooit succes heeft gebracht.
Hmm al zeg ik het zelf, ik schaar mijzelf niet onder gefrustreerde maagd.

Sterker nog, ik heb de voorbije jaren wel degelijk mogelijkheden gehad met vrouwen. Toegegeven, de meesten waren niet aantrekkelijk, maar er zaten wel degelijk mooie dames bij :)

Toen ik 24 ofzo was, heb ik er echter nooit iets mee gedaan. Dacht altijd ''Het komt wel''. Maarja opeens ben je bijna dertig en begin ik te denken : Als ik het ooit nog wil, moet ik er misschien eens serieus mee aan de slag gaan en niet telkens voor de schijthuis-route kiezen door de toffe afstandelijke en ongeïnteresseerde dude uit te blijven hangen :P

Want eerlijk toegegeven : Ik vind mijn vrijgezel zijn niet erg, ik geniet wel een soort van dit levens stijltje (lekker vrij). Maar aan de andere kant merk ik wel dat ik mij steeds meer een buitenbeentje / raar persoon ga voelen door al die stelletjes die maar gaan samenwonen en kinderen krijgen.

Van hele knappe / slimme mensen tot hele gare / contactgestoorde mensen : vrijwel iedereen heeft een relatie lijkt het soms wel :P
pi_177886559
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wel een mooi voorbeeld voor de maagdelijke Fok!ers hier.
Dat het ook na 30 jaar nog gewoon kan gebeuren. Jij bent hard nodig in de frustratietopics die hier soms verschijnen in R&P.
Schrik een beetje van je uitspraak :P

Ik ben dan 28, maar ik zie mijzelf juist als iemand die ''nog alle tijd'' heeft. Jij omschrijft 30 als een soort van ultimatum, alsof het een uitzondering is als je daarna nog liefde vindt.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 17:17:56 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177886757
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:12 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Schrik een beetje van je uitspraak :P

Ik ben dan 28, maar ik zie mijzelf juist als iemand die ''nog alle tijd'' heeft. Jij omschrijft 30 als een soort van ultimatum, alsof het een uitzondering is als je daarna nog liefde vindt.
Ik vraag me af of je wel echt zo ok bent met je vrijgezel zijn. Je hebt meer topics die eigenlijk allemaal dit als centrale thema hebben, dus dan vraag ik me af of je écht content bent met je vrijgezelle status, of dat je gewoon eigenlijk stiekem toch niet liever een relatie hebt (met iemand die je leuk vindt, niet een relatie om maar een relatie te hebben).

Want het houdt je bezig, dus als je écht tevreden was met je vrijgezel zijn, waren deze topics er niet lijkt mij?
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:20:02 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177886820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je wel echt zo ok bent met je vrijgezel zijn. Je hebt meer topics die eigenlijk allemaal dit als centrale thema hebben, dus dan vraag ik me af of je écht content bent met je vrijgezelle status, of dat je gewoon eigenlijk stiekem toch niet liever een relatie hebt (met iemand die je leuk vindt, niet een relatie om maar een relatie te hebben).

Want het houdt je bezig, dus als je écht tevreden was met je vrijgezel zijn, waren deze topics er niet lijkt mij?
Te veel aannames. Je kan tevreden zijn en alsnog topics openen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 17:21:29 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177886868
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Te veel aannames. Je kan tevreden zijn en alsnog topics openen.
Het is dan ook een vraag. Daarnaast was ie aan de TS specifiek gericht, uit daadwerkelijke oprechte interesse, dus wat nou als je hem gewoon antwoord laat geven? :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:24:15 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177886978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is dan ook een vraag. Daarnaast was ie aan de TS specifiek gericht, uit daadwerkelijke oprechte interesse, dus wat nou als je hem gewoon antwoord laat geven? :)
Van mij mag hij antwoord geven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177887424
Kan net als dat andere topic zijn over het verliezen van die levenslust of dat dan misschien een depressie is. Daarin vertellen ik en de TS en nog wel een paar dat we opzich tevreden zijn met ons leven, alleen knelt er dan ergens stiekem van binnen iets, en meestal hangt dit samen met het vergelijken met leeftijdsgenoten.

Ergo, de gemiddelde mens in jouw leeftijdcatogorie, die doet zus en zo, en jij wijkt daar ietwat van af, in wat voor mate dan ook.

Dit levert een struggle, in ieder geval voor mij, of dit erg is of niet. En eigenlijk zou vrijwel iedereen dan al gelijk zeggen: dat is niet erg, leef gewoon je ding en zorg dat je tevreden bent.

Maar toch, toch blijft dan een beetje die schoen knellen. De meerderheid van jouw leeftijdsgroep heeft een relatie en jij niet. Hoe kan dat? Waarom is dat? Is dat erg? Is dat okay? Vinden mensen mij raar? Ben ik raar? Etc etc.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177887472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Omdat ik een hekel heb aan die standaard smalltalk - datepraatjes, althans ; ik ben er gewoon niet heel goed in..

Met mensen die al jaren mijn vrienden zijn of waarmee ik stapsgewijs een relatie kan opbouwen, kan ik (op een gegeven moment) echt lol maken en lachen, maar dat kan ik totaal niet met iemand die ik niet ken, waardoor ik daten erg vermoeiend vind en er geen lol aan beleef.
Dit klinkt alsof je best moeite hebt met sociaal contact. Daar zou je aan kunnen werken en dat kan je erg veel opleveren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 18:00:51 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177887974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:36 schreef 2spooky4u het volgende:
Kan net als dat andere topic zijn over het verliezen van die levenslust of dat dan misschien een depressie is. Daarin vertellen ik en de TS en nog wel een paar dat we opzich tevreden zijn met ons leven, alleen knelt er dan ergens stiekem van binnen iets, en meestal hangt dit samen met het vergelijken met leeftijdsgenoten.

Ergo, de gemiddelde mens in jouw leeftijdcatogorie, die doet zus en zo, en jij wijkt daar ietwat van af, in wat voor mate dan ook.

Dit levert een struggle, in ieder geval voor mij, of dit erg is of niet. En eigenlijk zou vrijwel iedereen dan al gelijk zeggen: dat is niet erg, leef gewoon je ding en zorg dat je tevreden bent.

Maar toch, toch blijft dan een beetje die schoen knellen. De meerderheid van jouw leeftijdsgroep heeft een relatie en jij niet. Hoe kan dat? Waarom is dat? Is dat erg? Is dat okay? Vinden mensen mij raar? Ben ik raar? Etc etc.
Erg netjes verwoord. Maar blijft het dan toch niet dat je ZELF stiekem vindt dat er iets mist in/aan je leven? Want je vergelijkt het met anderen, en dat wijkt dan af, maar op zich is dat prima. Ik bedoel, de wereld blijft gewoon verder draaien. Die mensen liggen er niet wakker van dat jij single bent. Maar jij, jij bent er wel mee bezig (die knellende schoen), dus is het dan wel écht zo dat je 100% tevreden bent? Want als jij 100% tevreden bent, en dan écht, oprecht, dan is er geen knellende schoen toch?

Dan is er hoogstens het feit dat jij single bent, maar dat is dan niet meer dan dat, een voldongen feit, maar dan is dat niet tegelijkertijd ook een knellende schoen. Hier is dat wel het geval, dus is het dan toch niet stiekem, onder de oppervlakte, het niet hebben van een vriend(in)/relatie, in plaats van puur en alleen de wetenschap dat je op dat vlak 'afwijkt' van de mensen om je heen?

Met andere woorden, mis je dan niet stiekem toch een relatie, en dan niet omdat anderen een relatie hebben, maar omdat JIJ gewoon een relatie wil en die niet hebt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177888003
Meldt ;(
pi_177888455
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je wel echt zo ok bent met je vrijgezel zijn. Je hebt meer topics die eigenlijk allemaal dit als centrale thema hebben, dus dan vraag ik me af of je écht content bent met je vrijgezelle status, of dat je gewoon eigenlijk stiekem toch niet liever een relatie hebt (met iemand die je leuk vindt, niet een relatie om maar een relatie te hebben).

Want het houdt je bezig, dus als je écht tevreden was met je vrijgezel zijn, waren deze topics er niet lijkt mij?
Tja aan de andere kant : ik ben wel iemand die het hart redelijk op de tong heeft hier op het forum. Met andere woorden : Ik denk dat het aantal keren dat ik dit behandel in topics, 1 op 1 gelijk loopt met keren dat ik hier ''in real life'' relatief veel mee bezig ben. Dat is een keer of vier geweest in het afgelopen half jaar. Vind ik best meevallen.

Maar vraag mezelf ook wel eens af hoor in hoever ik er OK mee ben. Ik weet wel zeker dat het niet iets is waar ik heel erg mee zit in het dagelijks leven. Maar dat komt misschien ook omdat ik op dit moment geen reëel opening heb voor een leuke relatie. Nogmaals, genoeg aandacht van meiden die ik niet aantrekkelijk vind of die een (psychologische) rugzak hebben o.i.d, maar echt mogelijkheden tot een leuke relatie met een (mentaal en lichamelijk) gezonde, frisse meid heb ik al jaren niet gehad.

Terwijl ik qua uiterlijk, sociale ''status'' als je het zo mag noemen toch minstens evenveel te bieden heb als de meeste vrienden van mij, die wel gewoon leuke, intelligente vriendinnen hebben. Feit is alleen dat ik in mijn dagelijks leven nauwelijks iemand tegen kom, door de manier waarop dit is ingericht.
pi_177888481
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je wel echt zo ok bent met je vrijgezel zijn. Je hebt meer topics die eigenlijk allemaal dit als centrale thema hebben, dus dan vraag ik me af of je écht content bent met je vrijgezelle status, of dat je gewoon eigenlijk stiekem toch niet liever een relatie hebt (met iemand die je leuk vindt, niet een relatie om maar een relatie te hebben).

Want het houdt je bezig, dus als je écht tevreden was met je vrijgezel zijn, waren deze topics er niet lijkt mij?
Daarnaast ben jij inderdaad wel vaak van de aannames.

Ik lieg niet als ik zeg dat ik best tevreden ben. Maar aan de andere kant ben ik wel degelijk nieuwsgierig / geïnteresseerd.

Op internet vind je vaan 2 type mensen : Mensen met een relatie, en mensen zonder relatie die keihard schreeuwen dat ze een relatie allemaal maar kut / burgerlijk vinden, absoluut geen kinderen willen en er niet aan moeten denken. Ik ben geen van beiden.
pi_177888606
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof je best moeite hebt met sociaal contact. Daar zou je aan kunnen werken en dat kan je erg veel opleveren.
Tja wat is ''moeite hebben met sociaal contact''.

Ik kan prima een onderhoudend praatje houden, ben in mijn vriendengroep de enige die met iedereen een goede verstandhouding heeft, kan over het algemeen prima met iedereen opschieten.

Maar ik ben nu eenmaal niet iemand die heel graag ( is iets anders dan makkelijk) twee uur lang gaat zitten zeveren over koetjes en kalfjes.

Ik zou het best kunnen, maar het kost mij veel energie. Ideaal zou zijn als ik gewoon op/via werk een keer met een leuke collega in aanraking zou komen. Dan vloeit er altijd een goede band uit voort. Heb op die manier nu ook in privé heel leuk contact met sommige vrouwelijke collega's (waarbij ik mij soms afvraag of de intentie nog wel puur zakelijk/vriendschappelijk is). Alleen zijn mijn meeste collega's tussen de 25 en 45, en daarvan heeft zo'n 90 % een relatie. De kans dat je op zo'n manier dus een leuke band kunt opbouwen met iemand wordt met de leeftijd gewoon steeds kleiner:

- Het aantal singles neemt af;
- De kans dat onder de overgebleven single een leuke single zit neemt relatief gezien ook af, want let's face it : Mensen die op latere leeftijd nog tegen hun wil vrijgezel zijn, mankeren vaker iets dan jongere mensen die vrijgezel zijn. Er is immers vaker een achterliggende reden waarom het niet wil lukken;
- De mogelijkheden om die andere leuke singles te ontmoeten neemt ook af (normaal gesproken, je gaat toch minder uit, naar feestjes, fulltime baan, verplichtingen, etc).
pi_177888699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:31 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Tja wat is ''moeite hebben met sociaal contact''.

Ik kan prima een onderhoudend praatje houden, ben in mijn vriendengroep de enige die met iedereen een goede verstandhouding heeft, kan over het algemeen prima met iedereen opschieten.

Maar ik ben nu eenmaal niet iemand die heel graag ( is iets anders dan makkelijk) twee uur lang gaat zitten zeveren over koetjes en kalfjes.

Ik zou het best kunnen, maar het kost mij veel energie. Ideaal zou zijn als ik gewoon op/via werk een keer met een leuke collega in aanraking zou komen. Dan vloeit er altijd een goede band uit voort. Heb op die manier nu ook in privé heel leuk contact met sommige vrouwelijke collega's (waarbij ik mij soms afvraag of de intentie nog wel puur zakelijk/vriendschappelijk is). Alleen zijn mijn meeste collega's tussen de 25 en 45, en daarvan heeft zo'n 90 % een relatie. De kans dat je op zo'n manier dus een leuke band kunt opbouwen met iemand wordt met de leeftijd gewoon steeds kleiner:

- Het aantal singles neemt af;
- De kans dat onder de overgebleven single een leuke single zit neemt relatief gezien ook af, want let's face it : Mensen die op latere leeftijd nog tegen hun wil vrijgezel zijn, mankeren vaker iets dan jongere mensen die vrijgezel zijn. Er is immers vaker een achterliggende reden waarom het niet wil lukken;
- De mogelijkheden om die andere leuke singles te ontmoeten neemt ook af (normaal gesproken, je gaat toch minder uit, naar feestjes, fulltime baan, verplichtingen, etc).
Als het je veel energie kost dan heb je er dus moeite mee.

Ik snap alleen niet dat je het ziet als 2 uur lang lullen over koetjes en kalfjes. Moet de insteek niet zijn dat je de ander leert kennen? Dat kan niet zonder praten.
pi_177889247
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het je veel energie kost dan heb je er dus moeite mee.

Ik snap alleen niet dat je het ziet als 2 uur lang lullen over koetjes en kalfjes. Moet de insteek niet zijn dat je de ander leert kennen? Dat kan niet zonder praten.
Helemaal gelijk in.

Wat dat betreft moet je misschien even door het 'zuur' (zo zie ik het dan) om bij het zoet te komen : )

Dat is iets waar ik nu al een x aantal jaren tegenop zit te hikken :P
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:58:21 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177889269
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het je veel energie kost dan heb je er dus moeite mee.

Ik snap alleen niet dat je het ziet als 2 uur lang lullen over koetjes en kalfjes. Moet de insteek niet zijn dat je de ander leert kennen? Dat kan niet zonder praten.
Niet iedereen vindt dat leuk. Kan ook best eng zijn, als je niet lekker in je vel zit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177889626
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet iedereen vindt dat leuk. Kan ook best eng zijn, als je niet lekker in je vel zit.
Daar weet ik alles van. :P
pi_177889683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:57 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Helemaal gelijk in.

Wat dat betreft moet je misschien even door het 'zuur' (zo zie ik het dan) om bij het zoet te komen : )

Dat is iets waar ik nu al een x aantal jaren tegenop zit te hikken :P
Ja en erop vertrouwen dat het eerste contact met iemand die bij jou past, gewoon leuk gaat zijn. Maar daarvoor zal je vast ongemakkelijke dates hebben. :Y Ik snap je wel hoor.
pi_177889751
Na een tientallen keren ga je daar ook wel wat skeptischer mee om....
pi_177889801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:12 schreef Faxie het volgende:
Na een tientallen keren ga je daar ook wel wat skeptischer mee om....
Want jij hebt zoveel dates?
pi_177889859
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij hebt zoveel dates?
Ondertussen wel een tiental gehad ja (in 10 jaar :') ) maar dat optimisme houdt wel een keer op
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:22:02 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177890044
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want jij hebt zoveel dates?
Tientallen dates tegen de tijd dat je volwassen bent is normaal toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177890079
pi_177890090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tientallen dates tegen de tijd dat je volwassen bent is normaal toch?
Wat
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_177890180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:08 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Wat heftig!

Misschien niet een heel tactische vraag, maar merk je veel van jouw parkinson?
ja heel veel last van..krijg de meds niet goed geregeld dus veel off tijd, het is ong 6 maanden redelijk geweest en toen door omstandigheden zeer veel stress op mijn dak en nu wewrke de meds heel slecht en is het op het moment zeer zeer moeilijk.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:31:07 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177890401
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat
Wat?

Ik heb ook tientallen dates gehad, en relaties. Dat is redelijk normaal als je verder gezond bent. Mijn probleem is juist dat ik niet (mentaal) gezond ben, dus echte liefde vinden gaat heel moeilijk worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177890544
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat?

Ik heb ook tientallen dates gehad, en relaties. Dat is redelijk normaal als je verder gezond bent. Mijn probleem is juist dat ik niet (mentaal) gezond ben, dus echte liefde vinden gaat heel moeilijk worden.
Voor een hetero misschien. Ik kan er alleen maar van dromen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_177890639
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:02 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:

[..]

En wat heb jij allemaal anders gedaan om je huidige relatie te krijgen? Of is het gewoon geluk en een samenloop van omstandigheden geweest?

Normale vraag, geen aanval :)
Niks bijzonders eigenlijk, ben gewoon gaan daten en merkte gaandeweg dat dat best goed ging. Ook regelmatig even gestopt met daten, anders wordt het zo'n routine sleur. Natuurlijk ook een beetje van mijn fouten geleerd en het altijd wat luchtig gehouden, niet heel geforceerd allemaal.

Na een redelijk aantal dates kwam ik na 3 jaar mijn huidige vriendin tegen en dat was vrijwel direct liefde op het eerste gezicht.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177891030
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ondertussen wel een tiental gehad ja (in 10 jaar :') ) maar dat optimisme houdt wel een keer op
Oké maar opzich is dat ook weer niet veel. 1 date per jaar is qua afzien en energie wat je eraan kwijt bent niet enorm, bedoel ik.
pi_177891061
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké maar opzich is dat ook weer niet veel. 1 date per jaar is qua afzien en energie wat je eraan kwijt bent niet enorm, bedoel ik.
De dates zelf niet nee...
pi_177891066
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tientallen dates tegen de tijd dat je volwassen bent is normaal toch?
Meer dat hij spreekt van tientallen keren terwijl voor zover ik weet dates vinden juist het probleem is bij Faxie. Het probleem is dan niet dat je daten vermoeiend en niet leuk vindt.
pi_177891090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tientallen dates tegen de tijd dat je volwassen bent is normaal toch?
Je weet zelf best dat dat voor veel mensen niet geldt.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:58:51 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_177891436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:51 schreef whatdafuck het volgende:
Ik ben ook al lang alleen en het is wel prima zo. Heb mijn eigen koophuisje waar ik lekker alleen m’n ding kan doen. Deel mijn eigen leven in maar ik moet toegeven dat het soms/vaak lonely kan zijn. Ben nu 29 en heb voor mijn ex vrijwel alle vrouwelijke contacten verwijderd. Ik zal er dus opnieuw op uit moeten en om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zin om weer iets op te bouwen/energie in te steken, wetende dat alle vrouwen hoeren zijn of zich als een hoer gedragen.
Een overheersende ex hebben en daarom maar alle vrouwen hoeren noemen. :') Misschien had je zelf nee moeten zeggen toen ze wilde dat je wat contacten ging wissen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:02:16 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177891537
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je weet zelf best dat dat voor veel mensen niet geldt.
Op fok niet misschien. Maar met Tinder, internetdaten en andere dingen is het makkelijk een date te krijgen. 2 dates per jaar vanaf je 18de tot je dertigste is al 24 dates.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177891566
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 20:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Op fok niet misschien. Maar met Tinder, internetdaten en andere dingen is het makkelijk een date te krijgen. 2 dates per jaar vanaf je 18de tot je dertigste is al 24 dates.
Fokkers zitten ook op tinder.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:03:48 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177891571
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meer dat hij spreekt van tientallen keren terwijl voor zover ik weet dates vinden juist het probleem is bij Faxie. Het probleem is dan niet dat je daten vermoeiend en niet leuk vindt.
Dates vinden is makkelijk tenzij je extreem lelijk bent. Een tweede date krijgen is wat moeilijk is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177891611
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 20:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dates vinden is makkelijk tenzij je extreem lelijk bent. Een tweede date krijgen is wat moeilijk is.
Hangt af van je eisen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:05:38 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177891626
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fokkers zitten ook op tinder.
Ja en ik denk dat de merendeel van fokkers wel een eerste date kunnen krijgen. De tweede date wordt al moeilijker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:08:21 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177891707
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt af van je eisen.
Ervan uitgaande dat je gaat voor iemand van gelijke knapheid, is het in NL niet moeilijk om een date te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177891775
Heb zelf ook al vrij lang geen liefdesleven

Tussen 2010-2012 een lange relatie gehad. Toen dat over ging, had ik 'compensatiegedrag'. Ging toen net op kamers in de stad, drie keer per week met huisgenoten de stad in. In die tijd echt veel geneukt / gedate.

Als ik nu kijk naar mijn toenmalige ''ik'' lijk ik wel een ander persoon : Dat ik dat toen allemaal fixte, kan het bijna zelf niet geloven :)

Daarna kregen we ruzie met de eigenaar van het pand, en ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen. Half jaartje later vond ik een studio in een klein voorstadje, waarmee mijn liefdesleven dus tegelijkertijd ten ziele is gegaan..

Daten om een relatie te krijgen vind ik verschrikkelijk. Het voelt gênant aan, ook geforceerd. Dus niet een eerste/vervolgdate met iemand die je in real life hebt leren kennen, maar echt een date via een datingbureau/site of via tinder ofzo, vreselijk.

Tinder zelf overigens ook. Soms zet ik het op mijn telefoon, maar ik gooi het er altijd na 2 dagen weer af :') Echt die gesprekken die je soms hebt, vooral met meiden van dezelfde leeftijd als ik (28). Wat een serieuze, saaie vutgesprekken.
pi_177892382
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb er vrede mee.
Dat.
En ik zit er ook niet op te wachten, ik heb het best naar mijn zin zo. Wat is dat is, wat niet is dat is niet (of zoiets :D).
pi_177893235
Ik ben na een verbroken relatie jaren alleen geweest. Geen zin meer gehad in daten of vrouwen of wat dan ook. Was niet op zoek en vond het prima in mn eentje.
Totdat ik die ene nieuwe collega tegenkwam, de vonk sprong over en nu heb ik een relatie :D
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_177893555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:15 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik ben na een verbroken relatie jaren alleen geweest. Geen zin meer gehad in daten of vrouwen of wat dan ook. Was niet op zoek en vond het prima in mn eentje.
Totdat ik die ene nieuwe collega tegenkwam, de vonk sprong over en nu heb ik een relatie :D
Heb je geluk dat je vrouwen op je werk hebt. Dat is voor mannen toch het beste wat er is. Naar werk gaan en leuke vrouwen om je heen hebben. Soms denk ik ook; had ik maar een kantoorbaan. Of iig niet werkende in een mannenwereld.
pi_177894872
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:25 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Heb je geluk dat je vrouwen op je werk hebt. Dat is voor mannen toch het beste wat er is. Naar werk gaan en leuke vrouwen om je heen hebben. Soms denk ik ook; had ik maar een kantoorbaan. Of iig niet werkende in een mannenwereld.
Tot je een zware crush krijgt op een al jaren bezette collega die onbereikbaar is maar die je wel elke dag 8 uur om je heen hebt :(
pi_177895780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef tntkiller het volgende:
Ja deel wil ik geen relatie meer met een vrouw(ook niet een man.. Not gay.) teveel geïnvesteerd in ze en was meer bezig met ze te redden dan dat ik een gelijkwaardige relatie had(had altijd vrouwen met daddy issues dus was meer bezig met opvoeden dan mij als partner te zijn(eb als ze daarna gered waren war mij zeer veel geld kosten was het gras snel groener in de wei ernaast en gingen ze vreemd)

En nu kreeg ik als dank ook nog een parkinson 2 jaar geleden dus... Zie niet zo snel een vrouw op mijn pad terecht komen helaas. Tis al ongelooflijkoijk moeilijk het te hebben laat staan dat zoals in mijn geval de meds niet goed werken nog steeds niet na 2 jaar.

En die ik op het oog had zijn bezet of werd daardoor in de friendzone gezet.. (en friendzone ken ik niet I'd wordt het de /kickoutofmyhousezone)
Tering...

Mag ik vragen wat je leeftijd nu is?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:26:34 #78
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_177896402
Hallo,

Nu een jaar vrijgezel op 32 jarige leeftijd, vorige relatie bloedde al een tijdje dood, had zelf ook niet de behoefte om het nog te proberen dus vond het wel goed zo.

Kan nu wel merken dat ik weer behoefte heb aan daten/relatie, al even gekeken op tinder en paiq op advies van hier maar blijf het oppervlakkig gedoe vinden. Sport gelukkig wel veel en zie m'n vrienden en andere mensen daardoor ook regelmatig.

Vind het vanavond dan ook geen straf om een keer thuis te zijn, zeker na een drukke periode op het werk ect. Aankomende paar weken genoeg feestjes op de planning staan, daar maar eens een beetje rond kijken.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_177897726
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tering...

Mag ik vragen wat je leeftijd nu is?
48 bijna 49
  zondag 18 maart 2018 @ 00:29:45 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177897800
Eh ja, en ik vind het eigenlijk wel goed zo.
  zondag 18 maart 2018 @ 00:48:36 #81
99517 ChronoVisor
Time Machine
pi_177898026
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Eh ja, en ik vind het eigenlijk wel goed zo.
Wacht maar, al je de ware tegenkomt ben je verkocht :D

De klik komt, en pakt je met alles :D
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  zondag 18 maart 2018 @ 00:51:31 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177898074
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Eh ja, en ik vind het eigenlijk wel goed zo.
Ik ook, prima zo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 18 maart 2018 @ 00:52:10 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177898083
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:48 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Wacht maar, al je de ware tegenkomt ben je verkocht :D

De klik komt, en pakt je met alles :D
Heb ik in het verleden al een keer of twee gedacht. :') Ik had mezelf liever die drama bespaard. Nu focussen op m'n carrière. :9 Werk gaat voor het meisje. _O_
pi_177898245
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Eh ja, en ik vind het eigenlijk wel goed zo.
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:48 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Wacht maar, al je de ware tegenkomt ben je verkocht :D

De klik komt, en pakt je met alles :D
Hebben jullie ook nooit dat je jezelf een beetje knullig voelt t.o.v. mensen met een relatie ofzo?

Ik bedoel ; het single zijn an sich vind ik nog niet eens een probleem, maar als ik iets doe met vrienden die wel een (serieuze) relatie hebben, merk ik dat ik me toch al best snel een beetje bleu voel met hen in de buurt. Alsof hun leven veel 'volwassener' is ofzo, terwijl ik ondertussen zelf ook wel weet dat dit bullshit is.

Merk het zelf bijvoorbeeld aan iets materieels : Veel stelletjes om mij heen kopen de laatste tijd ''serieuze'' woningen. Daarmee bedoel ik woningen waarin je een gezin kan stichten, met een voor- en achtertuin, zolder, noem maar op. Een echt '''grote mensen huis''.

Zelf woon ik in een appartement, omdat ik zo'n gezinswoning niet kan betalen in mijn eentje. Het is natuurlijk maar iets heel materieels, maar ik krijg door dat soort dingen wel eens het gevoel alsof anderen 'verder' zijn in het leven dan ik ofzo, of al meer hebben gepresteerd / bereikt.
  zondag 18 maart 2018 @ 01:15:33 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177898327
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:08 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie ook nooit dat je jezelf een beetje knullig voelt t.o.v. mensen met een relatie ofzo?

Ik bedoel ; het single zijn an sich vind ik nog niet eens een probleem, maar als ik iets doe met vrienden die wel een (serieuze) relatie hebben, merk ik dat ik me toch al best snel een beetje bleu voel met hen in de buurt. Alsof hun leven veel 'volwassener' is ofzo, terwijl ik ondertussen zelf ook wel weet dat dit bullshit is.

Merk het zelf bijvoorbeeld aan iets materieels : Veel stelletjes om mij heen kopen de laatste tijd ''serieuze'' woningen. Daarmee bedoel ik woningen waarin je een gezin kan stichten, met een voor- en achtertuin, zolder, noem maar op. Een echt '''grote mensen huis''.

Zelf woon ik in een appartement, omdat ik zo'n gezinswoning niet kan betalen in mijn eentje. Het is natuurlijk maar iets heel materieels, maar ik krijg door dat soort dingen wel eens het gevoel alsof anderen 'verder' zijn in het leven dan ik ofzo, of al meer hebben gepresteerd / bereikt.
Hmmm nee, niet echt. Leeftijdsgenoten beginnen nu wel te trouwen en sommigen krijgen ook al hun eerste kind. Maar ik voel me nog begin 20, weet niet hoe oud jij bent? Het is wel zo dat men geen tijd meer heeft om af te spreken en ik steeds minder aansluiting kan vinden. Als ik bijvoorbeeld ook net vader was geworden, zouden we gemakkelijker aansluiting met elkaar vinden. Soms ben ik wel bang dat ik die eeuwige student blijf (ook al ben ik al afgestudeerd). In het academisch onderwijs willen werken helpt ook niet mee. :P Maar ik zie mezelf gewoon absoluut geen vader worden. :{ Tuurlijk hou ik de optie open, maar het is gewoon onmogelijk om mezelf in die rol te zien. Ben daar te jong van geest voor of zoiets. :') Snap je worsteling wel hoor, maar ik identificeer me er doorgaans minder mee.
  zondag 18 maart 2018 @ 02:41:06 #86
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_177898781
Ja hier ook alweer bijna vijf jaar vrijgezel (ben 25) en heb het er inmiddels wel bij neergelegd dat het door mijn sociale stoornis er waarschijnlijk ook nooit van zal komen. Ik kan namelijk niet tegen die oppervlakkige small-talk kutgesprekken die toch als een soort basis lijken te dienen om iemand beter te leren kennen, ik heb daar zelf het geduld niet voor. Daarnaast ben ik alweer zo lang alleen en heb slechts één relatie in mijn leven gehad die een maand stand heeft gehouden. Ik ben zelf ook geen persoon die constant maar met iemand rekening kan gaan zitten houden, ik doe gewoon mijn eigen dingen gedurende de dag wanneer ik daar zelf zin in heb. In een relatie is dat waarschijnlijk toch weer anders.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_177898791
Gras is altijd groener aan de overkant.
pi_177898810
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:25 schreef tntkiller het volgende:

[..]

48 bijna 49
Sterkte en hou de medische ontwikkelingen goed in de gaten (gebeurt redelijk veel op Parkinson gebied)!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177899133
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:08 schreef DD_Kong het volgende:

Hebben jullie ook nooit dat je jezelf een beetje knullig voelt t.o.v. mensen met een relatie ofzo?

Ik bedoel ; het single zijn an sich vind ik nog niet eens een probleem, maar als ik iets doe met vrienden die wel een (serieuze) relatie hebben, merk ik dat ik me toch al best snel een beetje bleu voel met hen in de buurt. Alsof hun leven veel 'volwassener' is ofzo, terwijl ik ondertussen zelf ook wel weet dat dit bullshit is.

Merk het zelf bijvoorbeeld aan iets materieels : Veel stelletjes om mij heen kopen de laatste tijd ''serieuze'' woningen. Daarmee bedoel ik woningen waarin je een gezin kan stichten, met een voor- en achtertuin, zolder, noem maar op. Een echt '''grote mensen huis''.

Zelf woon ik in een appartement, omdat ik zo'n gezinswoning niet kan betalen in mijn eentje. Het is natuurlijk maar iets heel materieels, maar ik krijg door dat soort dingen wel eens het gevoel alsof anderen 'verder' zijn in het leven dan ik ofzo, of al meer hebben gepresteerd / bereikt.
Deels wel, maar voor het grootste gedeelte word ik er alleen maar in bevestigd dat ik liever single ben . Ik kan er soms echt blij van worden, wauw ik ben single, fantastische keuze
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177899570
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:08 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie ook nooit dat je jezelf een beetje knullig voelt t.o.v. mensen met een relatie ofzo?

Dat is wel herkenbaar ja. In het leven van mensen met een relatie gebeurt nu eenmaal meer : Een huis kopen, samenwonen, een kind krijgen, samen (grote) reizen maken.

Bij mijn vrienden die een relatie hebben, heb ik ook soms het gevoel dat zij zichzelf, hun partner en hun leven belangrijker vinden dat het leven van iemand die ''maar'' vrijgezel is.

Bij sommige vrienden valt me zelfs op dat zij er standaard vanuit gaan dat ik altijd vrijgezel blijf. Die behandelen mij dan (zonder dat ze het weten denk ik) als een soort van leuke hofnar voor naast hun relatie. Dan zeggen ze, weliswaar grappig bedoeld van ''Als wij straks kinderen hebben, en we gaan dingen doen zoals naar de dierentuin, dan vind jij het toch ook leuk om mee te gaan? Dan ga je toch lekker met ons mee?''

Dan denk ik echt van : hallo, ik hoop tegen die tijd zelf een gezin te hebben, ik ga niet de vrijgezelle grappige oom/ tante spelen voor jullie kinderen :')

Merk dat ook met huizen kopen. Heb zelf net een nieuw appartement, maar de meeste van mijn vrienden interesseert het nauwelijks. Gisteravond kwam een vriend toevallig voor het eerst hier een biertje drinken, we hebben het 5 minuten over mijn nieuwe huis gehad, maar de rest van de avond ging het over het huis dat hij en zijn vriendin hebben gekocht. Bij het weggaan zei hij nog wel even dat ik ''ook wel een grappig woninkje had''.

Hij zei ook doodleuk letterlijk ''Tja op latere leeftijd is het toch moeilijker om iemand te vinden. (ben 28). De meeste mensen die dan nog vrijgezel zijn, mankeren natuurlijk gewoon wat, want je er is toch een reden waarom het niet lukt :D, nou bedankt ;(
pi_177899638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:24 schreef tntkiller het volgende:

[..]

ja heel veel last van..krijg de meds niet goed geregeld dus veel off tijd, het is ong 6 maanden redelijk geweest en toen door omstandigheden zeer veel stress op mijn dak en nu wewrke de meds heel slecht en is het op het moment zeer zeer moeilijk.
Sterkte! Hoop dat het gaat lukken om de stress te verminderen en dat dit goede weerslag gaat hebben op de verschijnselen..
pi_177899667
Hahaha moet hier wel om lachen, heb zelf al 5,5 jaar een lat-relatie, bevalt erg goed hoor, maar dan nog heb je mensen die vragen. Goh wanneer krijgen jullie een broertje of zusje voor C erbij? En wonen jullie al samen? Wanneer gaan jullie trouwen?

Als je dan zegt, wonen prima zo met elk eigen huis, dan kijken ze helemaal bezorgd want dan zou de relatie niet goed gaan.
Ik denk niet dat het uitmaakt of je nou vrijgezel of relatie, getrouwd enz enz enz bent iedereen heeft er wel een mening over omdat iedereen van zijn/haar eigen situatie uitgaat.
Ik vond het ook leuk om vrijgezel te zijn, ja hoor, daten, stappen, gek doen alle tijd en wisselende dates, vond getrouwd zijn ook leuk, ja hoor ben dan echt een huismus, lekker koken, kroelen, leuke dingen doen met mijn man, latten vind ik ook fijn, lekker mijn eigen huis maar toch een vaste vriend om leuke dingen mee te doen.

Alles heeft zijn voor en nadelen en iedereen heeft wel eens zijn/haar bedenkingen over de situatie die er op dat moment heerst. Iedereen heeft wel eens twijfels, maar we leven in een snelle tijd en een relatie en vertrouwen opbouwen is een langzaam proces, je kan niet via de Wehkamp effe een leuke partner bestellen die zich helemaal naar je eigen aanpast. Soms stop je poosje tijd in iemand die het niet gaat worden, diegene is dan geen referentie voor de hele mannelijke of vrouwelijke populatie, het is kijken, leren kennen en tijd in iemand stoppen en werkt het niet dan begint het ergens anders opnieuw. Vrijgezel zijn is ook mooi, je eigen dingen, je eigen bepalingen. Ik denk dat elke status wel wat heeft en dat maakt niet uit welke leeftijd je hebt.
pi_177899779
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat elke status wel wat heeft en dat maakt niet uit welke leeftijd je hebt.
Zit natuurlijk wel wat in, maar als Nederlanders vinden we onszelf een heel vooruitstrevend volk, maar op dit gebied zijn de meeste mensen uiteindelijk toch nog erg traditioneel.

De standaard blijft toch; huisje, boompje, beestje. Als je vanaf een bepaalde leeftijd op dat gebied te weinig stappen maakt, leidt dat bij velen wel tot gefronste wenkbrauwen. Het is natuurlijk aan jezelf hoe daar mee om te gaan..

Feit blijft echter dat de massa vanaf de ca. 30 een gezin gaat opbouwen, en dat je als vrijgezel enigszins buiten de boot begint te vallen of op het tweede plan komt te staan omdat je bijna in een soort dienstverlenende rol wordt gedrukt t.o.v. mensen met een gezin / relatie (jij zult altijd je agenda op hen moeten aanpassen).
pi_177899939
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:12 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Zit natuurlijk wel wat in, maar als Nederlanders vinden we onszelf een heel vooruitstrevend volk, maar op dit gebied zijn de meeste mensen uiteindelijk toch nog erg traditioneel.

De standaard blijft toch; huisje, boompje, beestje. Als je vanaf een bepaalde leeftijd op dat gebied te weinig stappen maakt, leidt dat bij velen wel tot gefronste wenkbrauwen. Het is natuurlijk aan jezelf hoe daar mee om te gaan..

Feit blijft echter dat de massa vanaf de ca. 30 een gezin gaat opbouwen, en dat je als vrijgezel enigszins buiten de boot begint te vallen of op het tweede plan komt te staan omdat je bijna in een soort dienstverlenende rol wordt gedrukt t.o.v. mensen met een gezin / relatie (jij zult altijd je agenda op hen moeten aanpassen).
Is trouwens ook in welk gebied je woonachtig bent, hier wonen wel veel 30+ die geen vriend(in) hebben of kinderen. Heb een vriendin van 64 en die zegt ik wil geen relatie meer, als hij iets gaat mankeren dan kan ik voor hem zorgen.
Dat zet je dan wel aan het denken, elke leeftijd heeft ook zijn issues, voor ik mijn vriend leerde kennen leek het net of elke man gescheiden was en jonge kinderen had, iets waar ik absoluut niet op zat te wachten en de meeste vrijgezelle mannen ook nog kinderwens hadden.

Ik val sowieso altijd buiten de boot, als weduwe met een lat relatie ben je de 'vreemde' vriendin in de vriendengroep, weet je het maakt mij niets uit, ik heb mijn huis, maak graag tijd vrij en erger mij alleen wel eens aan die stelletjes waarmee je altijd wat leuks deed en dan ineens hebben ze een partner en kunnen ze nooit weer, dan zitten ze als soort seksende slakken aan elkaar geplakt.
pi_177900022
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Is trouwens ook in welk gebied je woonachtig bent, hier wonen wel veel 30+ die geen vriend(in) hebben of kinderen. Heb een vriendin van 64 en die zegt ik wil geen relatie meer, als hij iets gaat mankeren dan kan ik voor hem zorgen.
Dat zet je dan wel aan het denken, elke leeftijd heeft ook zijn issues, voor ik mijn vriend leerde kennen leek het net of elke man gescheiden was en jonge kinderen had, iets waar ik absoluut niet op zat te wachten en de meeste vrijgezelle mannen ook nog kinderwens hadden.

Ik val sowieso altijd buiten de boot, als weduwe met een lat relatie ben je de 'vreemde' vriendin in de vriendengroep, weet je het maakt mij niets uit, ik heb mijn huis, maak graag tijd vrij en erger mij alleen wel eens aan die stelletjes waarmee je altijd wat leuks deed en dan ineens hebben ze een partner en kunnen ze nooit weer, dan zitten ze als soort seksende slakken aan elkaar geplakt.
Kan ik me heel goed voorstellen van die vriendin van 64. Ik ben nu 28, maar heb ook zoiets : Als het tussen nu en mijn ca. 36e niet gebeurt, hoeft het daarna ook niet meer.

Misschien is mijn ''probleem'' wel dat ik een bepaald beeld heb van hoe mijn (toekomstige) relatie en partner er ongeveer uit moeten zien, en dat ik niet echt open sta voor alternatieve scenario's.

Wat betreft een LAT relatie: dat is natuurlijk ook nog altijd iets 'vreemds' binnen onze maatschappij, alhoewel ik het eigenlijk een hele mooie relatievorm vind. Maar moet je eerlijk bekennen dat ik ook wel zou denken : Ze wonen beiden in een apart huis, vreemd. Het komt niet echt over alsof je evenveel van je partner houdt als dat je constant als twee 'seksslakken'' aan elkaar vast zit gekleefd. Maar daar kan de buitenwereld natuurlijk nooit met zekerheid iets over zeggen.
pi_177900152
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:28 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed voorstellen van die vriendin van 64. Ik ben nu 28, maar heb ook zoiets : Als het tussen nu en mijn ca. 36e niet gebeurt, hoeft het daarna ook niet meer.

Misschien is mijn ''probleem'' wel dat ik een bepaald beeld heb van hoe mijn (toekomstige) relatie en partner er ongeveer uit moeten zien, en dat ik niet echt open sta voor alternatieve scenario's.

Wat betreft een LAT relatie: dat is natuurlijk ook nog altijd iets 'vreemds' binnen onze maatschappij, alhoewel ik het eigenlijk een hele mooie relatievorm vind. Maar moet je eerlijk bekennen dat ik ook wel zou denken : Ze wonen beiden in een apart huis, vreemd. Het komt niet echt over alsof je evenveel van je partner houdt als dat je constant als twee 'seksslakken'' aan elkaar vast zit gekleefd. Maar daar kan de buitenwereld natuurlijk nooit met zekerheid iets over zeggen.
Tijdje geleden was er iemand die zei, ja maar dat is duur, nu betalen jullie allebei hypotheek aan eigen huis en allebei vaste lasten, je kan daar enorm op bezuinigen door samen te gaan wonen, hou je veel meer per maand over. Daar heeft diegene natuurlijk wel een punt, maar als ik dan uitleg, dat wij over een jaar of wat dan twee huizen hebben die wij kunnen verhuren en dan ergens in het buitenland kunnen gaan wonen is het oohhh jaaa. Ook is het zo, omdat wij niet zo aan elkaar geplakt zitten dat wij heel veel sociale contacten hebben, vaak zie je bij dat soort mensen dat vriendschappen verwateren omdat ze 'geen tijd' meer hebben om met vrienden wat te doen.
Ik ga niet zeggen dat een lat-relatie de beste relatie is, zitten ook best wel nadelen aan zoals reistijd en zijn huis vind ik erg onwelkom, ik voel mij daar nooit welkom, het is geen gezellig huis en voel mij er niet zo vrij zoals hij zich hier voelt, misschien is dat ook wel omdat ik in de relatie dit huis heb gekocht, hij heeft hier ook geklust en zo.
Wij willen dan op den duur in buitenland wonen, maar kan wel zeggen dat ik daar soms wel over na moet denken, mijn man was internationaal chauffeur, dus die was maar 2 a 3 nachten thuis en dan zat hij ook nog bij een motorclub dus was elke zaterdag avond de hort op, mijn vriend is hier 2 a 3 keer per week en dan zit ik ineens de volle 24/7 met iemand in huis, is best wel eens beangstigend.
pi_177900801
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hmmm nee, niet echt. Leeftijdsgenoten beginnen nu wel te trouwen en sommigen krijgen ook al hun eerste kind. Maar ik voel me nog begin 20, weet niet hoe oud jij bent? Het is wel zo dat men geen tijd meer heeft om af te spreken en ik steeds minder aansluiting kan vinden. Als ik bijvoorbeeld ook net vader was geworden, zouden we gemakkelijker aansluiting met elkaar vinden. Soms ben ik wel bang dat ik die eeuwige student blijf (ook al ben ik al afgestudeerd). In het academisch onderwijs willen werken helpt ook niet mee. :P Maar ik zie mezelf gewoon absoluut geen vader worden. :{ Tuurlijk hou ik de optie open, maar het is gewoon onmogelijk om mezelf in die rol te zien. Ben daar te jong van geest voor of zoiets. :') Snap je worsteling wel hoor, maar ik identificeer me er doorgaans minder mee.
Ik ben 28, maar herken me wel in wat je schrijft hoor. Al neemt het wel af denk ik. De zomer/lente staat weer voor de deur, en vorig jaar toen ik dus 27 was merkte ik dat ik enorm uitkeek naar (techno)festivalletjes en dergelijke. Dit jaar heb ik er ook nog een paar gepland staan, maar ik merk toch dat dit voor mij langzaam maar zeker minder belangrijk aan het worden is.

Zelf ben ik opgegroeid in een dorp. Niet biblebelt of ergens in the middle of nowhere, maar wel net groot genoeg om voldoende sociale controle te hebben door 18 jaar na dato nog zo ongeveer te weten waar mijn klasgenoten van de basisschool uithangen of hoe hun leven er uit ziet.

Als ik zo eens een rondje maak, zijn de meesten inmiddels wel gesetteld, 30 % heeft een kind, 95% heeft een relatie, 85 % woont samen grof gezegd.

Hoewel ik het vrijgezel zijn dus niet erg vind, heb ik heb wel zoiets als ik naar een oude klassenfoto ofzo kijk van : Waarom ben ik de enige waarbij dat kennelijk niet op de één of andere manier op een natuurlijke wijze van de grond komt? En dat denk ik niet met een hoop frustratie of verdriet, maar gewoon puur objectief. Je hoort toch van veel mensen waar je mee bent opgegroeid dat ze trouwen, kinderen krijgen en shit. Ik zou zelf nog steeds wel hetzelfde leven kunnen hebben als op mijn 20e inderdaad, maar het voelt wel steeds raarder om zulke dingen te doen terwijl je vrienden ondertussen bij de kraamafdeling zitten ofzo :P
pi_177900984
Een LAT relatie vind ik zelf ook de leukste vorm, het houdt je beiden zo autonoom, dat vind ik zelf ook erg prettig. Heb een kind, dus LATten is er niet meer bij, maar vond het stiekem wel lekker werken. :@ En getrouwd zijn en LATten, dat riep zoveel vragen op bij anderen, dat was eigenlijk wel geinig :P

Niet vergeten dat van die 85% van de oude klasgenoten die samenwonen, er ook altijd een hoop tussen zitten die een relatie hebben die op geen enkele manier te benijden valt. Zeker in dorpen heb je nogal wat relaties die ontstaan uit een ongezonde eenzaamheid, een behoefte om maar niet alleen te zijn. Ik ken er genoeg van, dat soort relaties. Dan ben je beter af alleen. ;(
-nee-
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 10:17:42 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177900993
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:10 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Ik ben 28, maar herken me wel in wat je schrijft hoor. Al neemt het wel af denk ik. De zomer/lente staat weer voor de deur, en vorig jaar toen ik dus 27 was merkte ik dat ik enorm uitkeek naar (techno)festivalletjes en dergelijke. Dit jaar heb ik er ook nog een paar gepland staan, maar ik merk toch dat dit voor mij langzaam maar zeker minder belangrijk aan het worden is.

Zelf ben ik opgegroeid in een dorp. Niet biblebelt of ergens in the middle of nowhere, maar wel net groot genoeg om voldoende sociale controle te hebben door 18 jaar na dato nog zo ongeveer te weten waar mijn klasgenoten van de basisschool uithangen of hoe hun leven er uit ziet.

Als ik zo eens een rondje maak, zijn de meesten inmiddels wel gesetteld, 30 % heeft een kind, 95% heeft een relatie, 85 % woont samen grof gezegd.

Hoewel ik het vrijgezel zijn dus niet erg vind, heb ik heb wel zoiets als ik naar een oude klassenfoto ofzo kijk van : Waarom ben ik de enige waarbij dat kennelijk niet op de één of andere manier op een natuurlijke wijze van de grond komt? En dat denk ik niet met een hoop frustratie of verdriet, maar gewoon puur objectief. Je hoort toch van veel mensen waar je mee bent opgegroeid dat ze trouwen, kinderen krijgen en shit. Ik zou zelf nog steeds wel hetzelfde leven kunnen hebben als op mijn 20e inderdaad, maar het voelt wel steeds raarder om zulke dingen te doen terwijl je vrienden ondertussen bij de kraamafdeling zitten ofzo :P
Maar waarom spiegel je je zelf zo aan je omgeving? Want je geeft het zelf een negatieve insteek, door de vraag 'waarom ben ik de enige waarbij dat kennelijk niet.......grond komt'. Dat heeft een negatieve insteek, terwijl het gewoon is 'zoals het is'.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 18 maart 2018 @ 10:18:00 #100
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177901000
Al 6 jaar geen relatie meer gehad, soms denk je even dat je het weer opbouwt maar bam weg.
Wel sterke gezinswens/kinderwens want ja je zit op zoveel kennis en vergaring maar kan dat niet doorgeven en geloof me dat ik daar passie in heb.
Probeer maar een vrouw te vinden in een tijdperk waar iedereen met zn kop op apparaatjes zit te zoeken naar je terwijl je recht voor hun neus staat.

Appen nognooit gedaan, daten ook niet (hou niet van mensen bespelen).

Desperaat ben ik niet ik doe gewoon mn eigen dingen en kan nog genoeg meemaken dat me inspireert en verder ontwikkeld maar het knaagt echt weleens, vooral wanneer je de grootste afhankelijke onderontwikkelden en zwakkelingen ziet rondlopen met een vrouwdier aan hun arm, kindjes erbij die totaal genegeerd worden in hun opvoeding want de staat doet dat wel etc.
Dan voel je toch even een soort van irritatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:25:45 #101
108913 Godshand
guide4you
pi_177901174
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:28 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed voorstellen van die vriendin van 64. Ik ben nu 28, maar heb ook zoiets : Als het tussen nu en mijn ca. 36e niet gebeurt, hoeft het daarna ook niet meer.
Lol, 36 echt?

Want dan loop je al met versleten benen rond ofzo? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:27:29 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177901210
Hier geen liefdesleven in de vorm van een relatie :).

Kan er niet zo mee zitten ook :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177901489
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar waarom spiegel je je zelf zo aan je omgeving? Want je geeft het zelf een negatieve insteek, door de vraag 'waarom ben ik de enige waarbij dat kennelijk niet.......grond komt'. Dat heeft een negatieve insteek, terwijl het gewoon is 'zoals het is'.
Het is geen vraag die me dagelijks bezig houdt hoor. Verder denk ik dat afspiegelen / vergelijken iets typisch menselijks is, wat vrijwel iedereen af en toe wel eens doet. Je moet er alleen niet onder gebukt gaan of het weerslag laten hebben op je levensgenot o.i.d.

Bij mij is het puur een kwestie van analyse. De uitspraak ''waarom zij wel en ik niet'' komt per definitie al een beetje gekwetst over, maar zo bedoel ik het niet. Het is voor mij puur een objectieve vraag. En natuurlijk speelt af en toe wel een klein sentiment mee. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn moeder het fantastisch zou vinden als ze oma zou worden en ik goed gesetteld ben met een leuke vriendin. Ze heeft het daar nooit over tegen mij, maar ik weet het wel. Ook van mijzelf is en blijft het een wens. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen, maar soms zet ik toch wat vraagtekens.

En dat vind ik ook menselijk. Ik geloof niet dat er mensen zijn die elke dag opstaan en weer gaan slapen zonder voor zichzelf af en toe eens om zich heen te kijken :waar sta ik, wat gaat (minder) goed, wat zou ik graag anders willen, wat lukt er wel/niet en waarom niet. Dat hoeft niet perse met een hoop frustratie en verdriet gepaard te gaan, maar reflecteren kan nooit kwaad.
pi_177901531
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:17 schreef Marsenal het volgende:
Een LAT relatie vind ik zelf ook de leukste vorm, het houdt je beiden zo autonoom, dat vind ik zelf ook erg prettig. Heb een kind, dus LATten is er niet meer bij, maar vond het stiekem wel lekker werken. :@ En getrouwd zijn en LATten, dat riep zoveel vragen op bij anderen, dat was eigenlijk wel geinig :P

Niet vergeten dat van die 85% van de oude klasgenoten die samenwonen, er ook altijd een hoop tussen zitten die een relatie hebben die op geen enkele manier te benijden valt. Zeker in dorpen heb je nogal wat relaties die ontstaan uit een ongezonde eenzaamheid, een behoefte om maar niet alleen te zijn. Ik ken er genoeg van, dat soort relaties. Dan ben je beter af alleen. ;(
Er zijn zeker voordelen, maar moet toch wel bekennen dat ik het vreemd vind.

Net zoals dat ik het vreemd vind als mensen met een relatie juist wél net zo veel tijd voor vrienden en vriendinnen vrijmaken als voor hun relatie.

Uiteindelijk vind ik toch dat je partner iemand is die op plek 1 hoort te staan, waar je het liefst zo veel mogelijk tijd bij doorbrengt. Vind het toch wat raar over komen als je enerzijds zegt dat je helemaal gek bent op iemand, maar anderzijds niet met die persoon in een huis wilt wonen.
pi_177901590
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:44 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Er zijn zeker voordelen, maar moet toch wel bekennen dat ik het vreemd vind.

Net zoals dat ik het vreemd vind als mensen met een relatie juist wél net zo veel tijd voor vrienden en vriendinnen vrijmaken als voor hun relatie.

Uiteindelijk vind ik toch dat je partner iemand is die op plek 1 hoort te staan, waar je het liefst zo veel mogelijk tijd bij doorbrengt. Vind het toch wat raar over komen als je enerzijds zegt dat je helemaal gek bent op iemand, maar anderzijds niet met die persoon in een huis wilt wonen.
Als je niet bij elkaar woont blijf je langer verliefd denk ik.
Altijd iemand op je lip hebben is best vermoeiend.
pi_177901662
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:08 schreef DD_Kong het volgende:

Merk het zelf bijvoorbeeld aan iets materieels : Veel stelletjes om mij heen kopen de laatste tijd ''serieuze'' woningen. Daarmee bedoel ik woningen waarin je een gezin kan stichten, met een voor- en achtertuin, zolder, noem maar op. Een echt '''grote mensen huis''.

Zelf woon ik in een appartement, omdat ik zo'n gezinswoning niet kan betalen in mijn eentje. Het is natuurlijk maar iets heel materieels, maar ik krijg door dat soort dingen wel eens het gevoel alsof anderen 'verder' zijn in het leven dan ik ofzo, of al meer hebben gepresteerd / bereikt.
Ja, maar da’s vooral omdat de huidige maatschappij en daarmee de huizenprijzen zijn ingesteld op twee-verdieners. Lekker met z’n tweeën gebukt onder een hypotheek. En in mijn vriendengroep zijn degene met zulke kasten van huizen als je subtiel verder vraagt állemaal een beetje geholpen door het ouderinfuus of een erfenisje. Maar dat laten ze echt niet graag los.
pi_177901739
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:53 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Merk dat ook met huizen kopen. Heb zelf net een nieuw appartement, maar de meeste van mijn vrienden interesseert het nauwelijks. Gisteravond kwam een vriend toevallig voor het eerst hier een biertje drinken, we hebben het 5 minuten over mijn nieuwe huis gehad, maar de rest van de avond ging het over het huis dat hij en zijn vriendin hebben gekocht. Bij het weggaan zei hij nog wel even dat ik ''ook wel een grappig woninkje had''.

Hij zei ook doodleuk letterlijk ''Tja op latere leeftijd is het toch moeilijker om iemand te vinden. (ben 28). De meeste mensen die dan nog vrijgezel zijn, mankeren natuurlijk gewoon wat, want je er is toch een reden waarom het niet lukt :D, nou bedankt ;(
Weet je het zeker? Zou bij mij snel ophouden.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 10:54:10 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177901796
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:49 schreef KosterT het volgende:

[..]

Ja, maar da’s vooral omdat de huidige maatschappij en daarmee de huizenprijzen zijn ingesteld op twee-verdieners. Lekker met z’n tweeën gebukt onder een hypotheek. En in mijn vriendengroep zijn degene met zulke kasten van huizen als je subtiel verder vraagt állemaal een beetje geholpen door het ouderinfuus of een erfenisje. Maar dat laten ze echt niet graag los.
Nou, dat is afhankelijk van je referentiekader. Want ik heb bv mijn huis zelf gekocht. Ik ken in mijn omgeving vrijwel alleen maar mensen die hun huis zelf gekocht hebben. Het salaris van de partner is dan alleen maar extra, maar is niet nodig om te leven.

Ik denk dat het vooral te maken heeft met meer willen dan je kunt betalen, en daarom het 2e salaris nodig hebben om dat huis te kunnen kopen. Die insteek heb ik dus juist niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177901927
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:44 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Er zijn zeker voordelen, maar moet toch wel bekennen dat ik het vreemd vind.

Net zoals dat ik het vreemd vind als mensen met een relatie juist wél net zo veel tijd voor vrienden en vriendinnen vrijmaken als voor hun relatie.

Uiteindelijk vind ik toch dat je partner iemand is die op plek 1 hoort te staan, waar je het liefst zo veel mogelijk tijd bij doorbrengt. Vind het toch wat raar over komen als je enerzijds zegt dat je helemaal gek bent op iemand, maar anderzijds niet met die persoon in een huis wilt wonen.
Mjah, het gaat dan vooral om het praktische, het bewust tijd voor elkaar vrij maken, en actief dingen blijven ondernemen. Ik vind samenwonen uiteindelijk ook erg prettig, zeker als gezin, maar apart wonen houdt absoluut je relatie lang fris. En het is geen eeuwigdurende beslissing natuurlijk, na 10 jaar LATten kan je alsnog besluiten samen te wonen. :P
-nee-
  zondag 18 maart 2018 @ 11:04:18 #110
108913 Godshand
guide4you
pi_177902029
Dat van die mensen die niets van zich laten horen, is ook omdat ze denken dat het zo hoort. Zo leren ze het ook van TV en horen het van hun ouders: je gaat voor je partner en je doet alles samen.

Zoals ik zei, ik kom in kroegen met vooral klanten van 30+.

Dan zie ik vanalles, niet alleen maar vrijgezelle eenzame figuren. Gewoon getrouwde mannen die om de 2 weken bier gaan drinken met hun vriendenclub. Zij past dan op en heeft er geen problemen mee onder voorwaarde dat hij wel gewoon de volgende dag mee draait met hun gezin. Complete stellen die de kinderen naar hun ouders hebben en dan een avond voor hen zelf hebben. Of de mensen die een open relatie hebben. Dan is het hun avond om rond te kijken of ze zijn er met hun vriendin/vriend.

Vaak werkt dat ook prima, van sommigen weet ik dat ze dit 10 jaar doen.

Tenslotte, veel van die relaties gaan ook weer uit. Zeker als die relaties zijn begonnen vanwege de eenzaamheid of de kinderwens. Dan beginnen ze zich zo rond hun 30e af te vragen waar ze mee bezig zijn. Of zij of hij. Lees je hier genoeg op Fok de topics met: " Hij is vreemd aan het gaan" of "Ze zegt dat het gevoel er niet meer is". Puur omdat zij zich niet meer de aanbeden vrouw voelt, maar lijkt of ze permanent vadertje en moedertje aan het spelen zijn. Of hij omdat zijn vrouw van lekker wijf tot krengerig kort kapsel verworden is die vooral oog voor hun kinderen heeft. Getal was toch dat 30% van alle relaties mislukt?

Betekent dus dat van je vriendengroep van 6 man er 2 vrijgezel gaan worden.

Hou dus je console warm en het bier koud ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177902090
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lol, 36 echt?

Want dan loop je al met versleten benen rond ofzo? :')
Uiteindelijk lullen we natuurlijk allemaal maar wat, maar maken we vaak als een concrete situatie zich aandient, toch andere beslissingen dan we misschien vooraf hadden bedacht.

Dus natuurlijk geen idee of ik er nog hetzelfde over denk als ik 36 ben, maar op dit moment is het wel hoe ik het zie.

Heb voor mijzelf een bepaald beeld van mijn toekomstige relatie en partner, en op dit moment denk ik er zo over dat alles wat daar niet mee in overeenstemming is, voor mij geen optie is. Zo zeg ik nu dat ik bijvoorbeeld geen relatie hoef met een vrouw die al kinderen heeft. Ik hoef ook geen relatie met een vrouw die een ''rugzakje'' heeft (zowel fysiek als mentaal).

Tegelijkertijd weet ik dat de 'vijver' om uit te vissen aan mentaal/fysiek gezonde vrouwen die ook nog eens geen kinderen hebben, een leuk karakter hebben, geen andere problemen als misbruik/mishandeling verleden, verhoudingsgewijs steeds kleiner wordt.

Nu ben ik nog 28 en kan ik prima daten met een meid van 22. Maar ik moet ook realistisch zijn: ik heb al 7 jaar geen relatie meer gehad, en de kans is aanwezig dat dit ook nog wel even gaat duren. Als 34 jarige moet je het toch een beetje in de levensfase 25-40 gaan zoeken, en daar zitten verhoudingsgewijs meer vrouwen tussen met een rugzakje.
pi_177902621
Hier al sinds 2012 vrijgezel.

Vind het op zich wel oké, maar weet wel dat ik ooit graag een gezin wil stichten. Gewoon lekker het huisje, boompje, beestje leven. In de zomer op vakantie naar de camping in Italië in mijn volkswagen Passat, racefiets mee. Op zaterdagavond lekker op de bank een filmpje kijken met mijn vrouw, of even uit eten. Op zaterdagmiddag naar het voetbal met zoon.

Ben iemand die kan genieten van de kleine dingen, heb niet veel nodig en geef ook weinig om sociale status en uiterlijk vertoon :)

Maargoed, zat zojuist naar aanleiding van dit topic eens mijn Facebook door te spitten, hoeveel vrouwen (waar ik een beetje redelijk mee kan komen aanzetten, dan zet ik mijn eisen echt niet idioot hoog) eigenlijk nog beschikbaar zijn en voor mij haalbaar zijn (dus niet te knap, niet te lelijk). Ik kwam op vijf vrouwen uit. De spoeling is dun :P
  zondag 18 maart 2018 @ 11:45:11 #113
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177902856
Ik heb sinds 9 maanden een relatie en merk dat het moeilijk aanpassen is, aangezien ik daarvoor zon 4 jaar vrijgezel ben geweest. Al vind ik hem wel de leukste kerel ter wereld.

Het scheelt wel dat ik absoluut geen gezin hoef en hij voorlopig ook niet.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 18 maart 2018 @ 11:46:00 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177902874
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:32 schreef BoesB het volgende:
Hier al sinds 2012 vrijgezel.

Vind het op zich wel oké, maar weet wel dat ik ooit graag een gezin wil stichten. Gewoon lekker het huisje, boompje, beestje leven. In de zomer op vakantie naar de camping in Italië in mijn volkswagen Passat, racefiets mee. Op zaterdagavond lekker op de bank een filmpje kijken met mijn vrouw, of even uit eten. Op zaterdagmiddag naar het voetbal met zoon.

Ben iemand die kan genieten van de kleine dingen, heb niet veel nodig en geef ook weinig om sociale status en uiterlijk vertoon :)

Maargoed, zat zojuist naar aanleiding van dit topic eens mijn Facebook door te spitten, hoeveel vrouwen (waar ik een beetje redelijk mee kan komen aanzetten, dan zet ik mijn eisen echt niet idioot hoog) eigenlijk nog beschikbaar zijn en voor mij haalbaar zijn (dus niet te knap, niet te lelijk). Ik kwam op vijf vrouwen uit. De spoeling is dun :P
Wedden dat je bij alle vijf faalt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 maart 2018 @ 11:56:03 #115
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177903121
Ik ben zelf al een aantal jaren vrijgezel, maar ik zit er op zich niet mee. Ik heb nog wel een aantal dates de afgelopen jaren gehad, alleen was er geen klik tussen mij en die ander of bleek na een aantal dates dat mijn date niet zo'n heer richting anderen was. Ik hecht er namelijk veel waarde aan dat iemand anderen netjes behandeld, want meestal is slecht gedrag richting een ex, bedienend personeel of mensen die anders zijn een indicatie dat de date in kwestie weinig respect heeft voor anderen of zelfs egoïstisch is ingesteld. Dat is dan ook meteen een punt waar ik geen compromis op sluit. Evenals roken, drugs en overmatig drankgebruik. Zo heb ik het al vaak afgekapt zodra ik erachter kwam dat mijn date in zijn vorige relatie was vreemdgegaan of wel eens voor de lol een pilletje in het weekend slikte. Blijkbaar houd je dan tegenwoordig nog maar weinig potentieel relatiemateriaal over, maar het zij dan maar zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Buurtzwaan op 18-03-2018 12:03:11 ]
pi_177903150
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wedden dat je bij alle vijf faalt?
Zo, lekker optimistisch.
pi_177903166
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:45 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb sinds 9 maanden een relatie en merk dat het moeilijk aanpassen is, aangezien ik daarvoor zon 4 jaar vrijgezel ben geweest. Al vind ik hem wel de leukste kerel ter wereld.

Het scheelt wel dat ik absoluut geen gezin hoef en hij voorlopig ook niet.
Voorlopig? Dus geen toekomst met hem eigenlijk als jij het absoluut niet wilt.
  zondag 18 maart 2018 @ 12:00:31 #118
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177903219
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voorlopig? Dus geen toekomst met hem eigenlijk als jij het absoluut niet wilt.
Hij weet het zelf nog niet zeker en wilde binnen 10 jaar sowieso nog geen kinderen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_177903575
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wedden dat je bij alle vijf faalt?
Denk het niet, want van die vijf hebben er vier in het verleden al een paar keer bij mij geprobeerd. Kans is altijd aanwezig natuurlijk.

Vreemde twist dit ineens trouwens.
pi_177904891
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:06 schreef J_Mormont het volgende:
Nu ben ik nog 28 en kan ik prima daten met een meid van 22. Maar ik moet ook realistisch zijn: ik heb al 7 jaar geen relatie meer gehad, en de kans is aanwezig dat dit ook nog wel even gaat duren. Als 34 jarige moet je het toch een beetje in de levensfase 25-40 gaan zoeken, en daar zitten verhoudingsgewijs meer vrouwen tussen met een rugzakje.
Dit is feitelijk precies wat ik in een ander topic ook had gepost, en een van de grootste problemen waar ik tegen aan loop. Kijk, eigenlijk zeg je dan al meteen van, doe niet zo moeilijk, ga er gewoon voor en kijk waar het schip strandt. Die kans dat je een leuke meid van 18-20 tegenkomt en dat het gewoon mentaal klikt en alles is perfect, die kans die is er gewoon. Of anderzijds een vrouw of man zelfs van wat voor leeftijd dan ook, dat het ineens patsboem dit is het. Dat kan gewoon.

Maar, je moet wel een beetje realistisch blijven, neem ik aan?

Dat ik toen een keer had gepost, ik groei en ontwikkel nog steeds, en als het zo doorgaat, dan ben ik dalijk misschien 40 ofzo, dat ik eindelijk kan zeggen, ik ben mentaal en psychisch zover dat ik mijn leven op orde heb, dat ik mijzelf heb uitgevogeld, en dat ik nu het dating wereldje in kan.

Maar dan? Dan ben ik dus 40 met vrijwel geen ervaring met dat hele wereldje.

Moet ik aanpappen met 40-jarige vrouwen die allemaal al 3 keer gescheiden zijn en 4 kinderen hebben van 3 exen?

Of als een soort speld in een hooiberg opzoek gaan naar een vrouw van 40 die eigenlijk haar leven tot die tijd ook niet echt veel heeft meegemaakt?

Tuurlijk dan kom je weer bij dat eerste: wie weet wat je tegen het lijf loopt en hoe dat er uit ziet. Als het klikt dan klikt het.

Maarja dunno. Mijn nieuwe stopwoordje: ik vind lastig.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177905138
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Al 6 jaar geen relatie meer gehad, soms denk je even dat je het weer opbouwt maar bam weg.
Wel sterke gezinswens/kinderwens want ja je zit op zoveel kennis en vergaring maar kan dat niet doorgeven en geloof me dat ik daar passie in heb.
Probeer maar een vrouw te vinden in een tijdperk waar iedereen met zn kop op apparaatjes zit te zoeken naar je terwijl je recht voor hun neus staat.

Appen nognooit gedaan, daten ook niet (hou niet van mensen bespelen).

Desperaat ben ik niet ik doe gewoon mn eigen dingen en kan nog genoeg meemaken dat me inspireert en verder ontwikkeld maar het knaagt echt weleens, vooral wanneer je de grootste afhankelijke onderontwikkelden en zwakkelingen ziet rondlopen met een vrouwdier aan hun arm, kindjes erbij die totaal genegeerd worden in hun opvoeding want de staat doet dat wel etc.
Dan voel je toch even een soort van irritatie.
Heb toch vaak het idee dat als er maar fysieke aantrekkingskracht is het weinig uitmaakt of je zelfstandig, intelligent of een boeiende persoonlijkheid hebt. Pronken met ‘arm candy’ is toch voor heel veel mensen erg belangrijk.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:37:30 #122
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_177905283
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voorlopig? Dus geen toekomst met hem eigenlijk als jij het absoluut niet wilt.
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo, lekker optimistisch.
Bedankt Hans.
pi_177905300
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:14 schreef 2spooky4u het volgende:

[..]

Dit is feitelijk precies wat ik in een ander topic ook had gepost, en een van de grootste problemen waar ik tegen aan loop. Kijk, eigenlijk zeg je dan al meteen van, doe niet zo moeilijk, ga er gewoon voor en kijk waar het schip strandt. Die kans dat je een leuke meid van 18-20 tegenkomt en dat het gewoon mentaal klikt en alles is perfect, die kans die is er gewoon. Of anderzijds een vrouw of man zelfs van wat voor leeftijd dan ook, dat het ineens patsboem dit is het. Dat kan gewoon.

Maar, je moet wel een beetje realistisch blijven, neem ik aan?

Dat ik toen een keer had gepost, ik groei en ontwikkel nog steeds, en als het zo doorgaat, dan ben ik dalijk misschien 40 ofzo, dat ik eindelijk kan zeggen, ik ben mentaal en psychisch zover dat ik mijn leven op orde heb, dat ik mijzelf heb uitgevogeld, en dat ik nu het dating wereldje in kan.

Maar dan? Dan ben ik dus 40 met vrijwel geen ervaring met dat hele wereldje.

Moet ik aanpappen met 40-jarige vrouwen die allemaal al 3 keer gescheiden zijn en 4 kinderen hebben van 3 exen?

Of als een soort speld in een hooiberg opzoek gaan naar een vrouw van 40 die eigenlijk haar leven tot die tijd ook niet echt veel heeft meegemaakt?

Tuurlijk dan kom je weer bij dat eerste: wie weet wat je tegen het lijf loopt en hoe dat er uit ziet. Als het klikt dan klikt het.

Maarja dunno. Mijn nieuwe stopwoordje: ik vind lastig.
Dit
  zondag 18 maart 2018 @ 13:39:31 #124
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905314
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:18 schreef Harvest89 het volgende:
Relaties heb ik ook al jaren niet meer gehad.
Wel geregeld seks via dates. Soms lukt dat niet altijd, en ga ik gewoon naar de hoeren.

Probleem bij mij is iets van verlatingsangst/bindingsangst of zo.
Ik kan mezelf niet blootgeven of de hele tijd emoties tonen bij iemand. Als iemand emotioneel is dan kan ik daar ook helemaal niet tegen, ik word dan agressief.
Mijn vorige vriendin vond me ook een gesloten boek. Ik verwonder me achteraf er over dat ze nog zo lang bij me is geweest.

Ben trouwens nog nooit echt verliefd geweest. Ik denk niet dat zoiets in mij zit.
Misschien komt er nog verandering in in de toekomst, maar ik heb het ondertussen wel al geaccepteerd dat ik alleen zal blijven. :P
Ik zou sowieso nooit een relatie nemen met iemand die ooit naar de hoeren is geweest. Sorry.

Ook mannen die op 3/4 van hun leven pas een keer volwassen worden is een no-no. Dan kom je wel erg laat op gang.
pi_177905345
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou sowieso nooit een relatie nemen met iemand die ooit naar de hoeren is geweest. Sorry.
Waarom niet?
Iemand die 200 vrouwen heeft gehad zou wel goedgekeurd worden door jou?
  zondag 18 maart 2018 @ 13:41:52 #126
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905368
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:40 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Iemand die 200 vrouwen heeft gehad zou wel goedgekeurd worden door jou?
Is ook niet aanlokkelijk maar in ieder geval fair-play. Ik ga ook niet een man betalen voor liefde en aandacht. Zo werkt de wereld niet.
pi_177905383
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou sowieso nooit een relatie nemen met iemand die ooit naar de hoeren is geweest. Sorry.

Ook mannen die op 3/4 van hun leven pas een keer volwassen worden is een no-no. Dan kom je wel erg laat op gang.
Sterkte dan. Van mijn vriendengroep (en dat zijn echt geen tokkies) is 70% ooit naar de hoeren geweest. Tegelijkertijd denken al hun vriendinnen ''Nee dat zou mijn vriend nooit doen''

Weet niet hoeveel relaties je al hebt gehad, maar de kans lijkt me groot dat je ooit met iemand bent geweest die dat wel degelijk gedaan heeft :P
  zondag 18 maart 2018 @ 13:46:12 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905432
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:42 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Sterkte dan. Van mijn vriendengroep (en dat zijn echt geen tokkies) is 70% ooit naar de hoeren geweest. Tegelijkertijd denken al hun vriendinnen ''Nee dat zou mijn vriend nooit doen''

Weet niet hoeveel relaties je al hebt gehad, maar de kans lijkt me groot dat je ooit met iemand bent geweest die dat wel degelijk gedaan heeft :P
Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).

Als hij het wel zegt zou ik hem lager achten en mijzelf beter dan hem voelen. Beiden werkt niet.
pi_177905441
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Is ook niet aanlokkelijk maar in ieder geval fair-play. Ik ga ook niet een man betalen voor liefde en aandacht. Zo werkt de wereld niet.
Vrouwen hoeven mannen niet te betalen voor aandacht liefde en seks
Andersom is dat vaak wel.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:47:50 #130
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905460
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven mannen niet te betalen voor aandacht liefde en seks
Andersom is dat vaak wel.
Het punt is gewoon: heb je principes/klasse of niet. Ik heb klasse, dus ik wil ook een man met klasse. Dat is voor mij belangrijker dan uiterlijk of inkomen.
pi_177905461
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).

Als hij het wel zegt zou ik hem lager achten en mijzelf beter dan hem voelen. Beiden werkt niet.
Dus jij stelt deze vraag bij elke date met een nieuw persoon? :o
pi_177905474
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het punt is gewoon: heb je principes/klasse of niet. Ik heb klasse, dus ik wil ook een man met klasse. Dat is voor mij belangrijker dan uiterlijk of inkomen.
Wie bepaalt wat klasse is?
pi_177905476
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).

Als hij het wel zegt zou ik hem lager achten en mijzelf beter dan hem voelen. Beiden werkt niet.
Dat mag je zelf weten natuurlijk wat je er mee doet.

Feit is nu eenmaal dat veel mannen tussen hun 18e en 23e (gemiddeld) een periode doormaken waarin ze (vooral onder groepsdruk) zulke dingen uitproberen. Na het uitgaan, 5 uur 's nachts, drank op, en nog even over de wallen ''Wie durft er naar binnen''.

Vind het een beetje vreemd dat je een man daar jaren na dato nog op kunt aankijken. Ik ben zelf nooit naar de hoeren geweest, veel vrienden van mij wel. Maar die zouden dat nu (rond hun 30e) ook niet meer doen. Het is vaak jeugdigheid, baldadigheid, grenzen leren kennen etc.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:49:10 #134
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905487
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:47 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Dus jij stelt deze vraag bij elke date met een nieuw persoon? :o
Nee, ik ga er vanuit en laat in mijn gedrag/opmerkingen weten hoe ik er over denk. Als hij er dan niet eerlijk over is en ik kom erachter dan heeft hij potentieel een probleem.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:50:19 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905509
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:48 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Dat mag je zelf weten natuurlijk wat je er mee doet.

Feit is nu eenmaal dat veel mannen tussen hun 18e en 23e (gemiddeld) een periode doormaken waarin ze (vooral onder groepsdruk) zulke dingen uitproberen. Na het uitgaan, 5 uur 's nachts, drank op, en nog even over de wallen ''Wie durft er naar binnen''.

Vind het een beetje vreemd dat je een man daar jaren na dato nog op kunt aankijken. Ik ben zelf nooit naar de hoeren geweest, veel vrienden van mij wel. Maar die zouden dat nu (rond hun 30e) ook niet meer doen. Het is vaak jeugdigheid, baldadigheid, grenzen leren kennen etc.
Uiteraard bepaalt het verhaal mede hoe ik erover oordeel. Ook ik heb fouten gemaakt. Maar de basis is een leven met klasse met respect voor kwetsbare mensen (Oost-Europese vrouwen).
pi_177905520
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee, ik ga er vanuit en laat in mijn gedrag/opmerkingen weten hoe ik er over denk. Als hij er dan niet eerlijk over is en ik kom erachter dan heeft hij potentieel een probleem.
En hoe wou je erachter komen of dat misschien ooit een keer is gebeurd?
  zondag 18 maart 2018 @ 13:51:49 #137
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177905537
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:50 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

En hoe wou je erachter komen of dat misschien ooit een keer is gebeurd?
Als je 40 jaar samen bent kom je er toch wel achter. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
pi_177905557
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:51 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als je 40 jaar samen bent kom je er toch wel achter. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
En dan na 40 jaar de scheiding aanvragen voor iets wat voor jouw tijd is gebeurd?
Das best wel drastisch.
pi_177905708
M'n hele leven vrijgezel, maar gelukkig heb ik klasse
pi_177905733
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:52 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

En dan na 40 jaar de scheiding aanvragen voor iets wat voor jouw tijd is gebeurd?
Das best wel drastisch.
Stel dat je dit gedaan hebt in je tiener of twintiger jaren, tot je 25e bijv. Dan heb je vaak geen idee wat klasse inhoudt en dan komt er een pipo die na 40 jaar van je wilt scheiden omdat je geen klasse zou hebben. _O-
pi_177905746
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).

Als hij het wel zegt zou ik hem lager achten en mijzelf beter dan hem voelen. Beiden werkt niet.
En als hij dan buiten jullie relatie om naar de hoeren is geweest.. Ik snap die logica van jou niet. Vrouwen zijn zowiezo loslopende teefjes. Die doen het ook met wie en wanneer het ze uitkomt. Ook niet te vertrouwen.
pi_177905763
Om overigens nog even terug te komen op het onderwerp:

Ik mis niet zo zeer een partner, maar weet wel dat ik graag een gezin wil vroeg of laat. Het blijft toch een vreemde gewaarwording. Als kind/puber denk je altijd standaard: Ik ''krijg'' ooit een keer een vrouw, ik ga ooit een keer trouwen, ik ''krijg'' ooit een keer kinderen.

Nu kom je toch op een leeftijd waarop je beseft dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Ik heb me eigenlijk nooit serieus bezig gehouden met het perspectief van altijd vrijgezel blijven en nooit een gezin opbouwen. Het lijkt me tof dat alle shit die ik vroeger zelf heb gedaan, van zaterdagavond opblijven tot kerstmusicals op school, tot voetbal, om dat straks ook weer allemaal opnieuw mee te maken met je eigen kinderen.

Daar ligt bij mij wel een beetje druk op moet ik zeggen. Kan voor mijzelf ook moeilijk bepalen of ik met mijn 28 nou nog alle tijd heb of dat ik moet gaan opschieten ;P
pi_177905803
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Stel dat je dit gedaan hebt in je tiener of twintiger jaren, tot je 25e bijv. Dan heb je vaak geen idee wat klasse inhoudt en dan komt er een pipo die na 40 jaar van je wilt scheiden omdat je geen klasse zou hebben. _O-
Ja dit dus.
  zondag 18 maart 2018 @ 14:20:31 #144
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177906065
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:05 schreef DD_Kong het volgende:
Om overigens nog even terug te komen op het onderwerp:

Ik mis niet zo zeer een partner, maar weet wel dat ik graag een gezin wil vroeg of laat. Het blijft toch een vreemde gewaarwording. Als kind/puber denk je altijd standaard: Ik ''krijg'' ooit een keer een vrouw, ik ga ooit een keer trouwen, ik ''krijg'' ooit een keer kinderen.

Nu kom je toch op een leeftijd waarop je beseft dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Ik heb me eigenlijk nooit serieus bezig gehouden met het perspectief van altijd vrijgezel blijven en nooit een gezin opbouwen. Het lijkt me tof dat alle shit die ik vroeger zelf heb gedaan, van zaterdagavond opblijven tot kerstmusicals op school, tot voetbal, om dat straks ook weer allemaal opnieuw mee te maken met je eigen kinderen.

Daar ligt bij mij wel een beetje druk op moet ik zeggen. Kan voor mijzelf ook moeilijk bepalen of ik met mijn 28 nou nog alle tijd heb of dat ik moet gaan opschieten ;P
Als man heb je wat langer de tijd,ook al is jouw leeftijd 'de norm'. Je bent langer vruchtbaar, je takelt minder snel af dan vrouwen en het wordt over het algemeen toch als minder raar beschouwd om als man pas op je 40e oid kinderen te krijgen. Dus daar zou ik me nog geen zorgen over maken, in die 12-15 jaar kan nog zoveel gebeuren :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_177906255
quote:
9s.gif Op zondag 18 maart 2018 02:50 schreef Godshand het volgende:
lijk veel op Par
idd ik zit met smart te wachten op en stamcell genezing /pray
  zondag 18 maart 2018 @ 14:36:01 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177906426
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:20 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Als man heb je wat langer de tijd,ook al is jouw leeftijd 'de norm'. Je bent langer vruchtbaar, je takelt minder snel af dan vrouwen en het wordt over het algemeen toch als minder raar beschouwd om als man pas op je 40e oid kinderen te krijgen. Dus daar zou ik me nog geen zorgen over maken, in die 12-15 jaar kan nog zoveel gebeuren :)
Nou kinderen van vaders boven de 35 hebben sneller de kans op een genetische afwijking.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:38:44 #147
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177906486
29, stabiele baan wat goed verdient en goede toekomstperspectief ik woon in een 3 kamer appartement waar ik zelf rond kan rennen en doen waar ik zin in hebt.

emotioneel ben ik nog instabiel zeker omdat mijn vader vorig jaar is overleden en dat doet nog altijd pijn.

nog nooit een relatie gehad langer dan 3 maanden, ben vaak gebruikt zodat de dames bij mij vrienden konden komen.

zou het wel willen, wellicht iets voor de toekomst.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:40:22 #148
108913 Godshand
guide4you
pi_177906530
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:20 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Als man heb je wat langer de tijd,ook al is jouw leeftijd 'de norm'. Je bent langer vruchtbaar, je takelt minder snel af dan vrouwen en het wordt over het algemeen toch als minder raar beschouwd om als man pas op je 40e oid kinderen te krijgen. Dus daar zou ik me nog geen zorgen over maken, in die 12-15 jaar kan nog zoveel gebeuren :)
Niet zo jaloers doen hoor... :{w |:(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177907455
Kan me best voorstellen dat je "prostituee-bezoekers" een vies idee vindt, of een soort gevoel van, nou, als mijn toekomstige geweldige fantastische partner in staat is om zich "te verlagen" voor zo een activiteit, dan hoeft het niet meer voor me.

Maar goed ben zelf van mening, grotendeels natuurlijk door mijn eigen achtergrond, dat een mens in principe z'n hele leven lang door blijft ontwikkelen en groei meemaakt. Mensen veranderen ook vaak zegt men dan.

Dus ja ik heb persoonlijk iets van, stel je ontmoet iemand en diegene heeft het een en ander op zijn/haar kerfstok. Maakt niet uit wat, maar gewoon dingen waarvan je in eerste instantie denkt van "iew". Maar ik vind dan, je moet dan kijken naar dit huidige moment. Is die persoon daar overheen gegroeid? Heeft die persoon ervan geleerd? Gaat die persoon die "fouten" niet nog een keer maken? Etc Etc.

Dus ja, als een mens NU op dit moment een degelijk fatsoenlijk leuk mens is, gooi er desnoods je "klasse" nog op als dat belangrijk voor je is, tsja voor mij boeit die geschiedenis dan niet. Zou zeggen de geschiedenis vormt vaak wie een persoon vandaag de dag is, en geschiedenis is niet alleen maar vrolijke happy sunshine dingen.

Maar goed dit is ook weer zo'n dingetje van mij: ik schaam mijzelf opzich kapot voor mijn afgelopen 15 jaar, maar tegelijkertijd boeit het mij eigenlijk niet wat iemand heeft meegemaakt, als die persoon op dit moment maar net en deugdelijk is.

Maarja. IK VIND LASTIG
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:37:17 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177908150
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).
:D 8)7 Dus, als je dan vreemd zou gaan dan zou je je daar niet schuldig over voelen, terwijl, als hij dat niet zou doen, je je wél schuldig zou voelen, maar je gaat even voorbij aan het feit dat JIJ dan wel degene bent die is vreemd gegaan. Wel of niet schuldig voelen doet er dan niet meer toe, want JIJ bent dan vreemd gegaan, maar je hebt de mond vol over hoe hij wel of niet te vertrouwen is :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:37:42 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177908160
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het punt is gewoon: heb je principes/klasse of niet. Ik heb klasse, dus ik wil ook een man met klasse. Dat is voor mij belangrijker dan uiterlijk of inkomen.
Mja, maar vreemdgaan, och :') Met je principes :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 18 maart 2018 @ 15:58:53 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177908674
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, maar vreemdgaan, och :') Met je principes :')
Ik snap haar wel. Maar tegelijkertijd kan iedereen fouten maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 maart 2018 @ 16:48:49 #153
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177910036
quote:
13s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet zo jaloers doen hoor... :{w |:(
Ik snap werkelijk niks van deze post. ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_177910485
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:37 schreef bascross het volgende:

[..]

[..]

Een kinderwens is over het algemeen niet iets waar je een compromis in kunt sluiten. Realisme.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:07:59 #155
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_177910564
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een kinderwens is over het algemeen niet iets waar je een compromis in kunt sluiten. Realisme.
Veel relaties overleven het moment dat een kinderwens uitvoerbaar wordt toch niet. Als je nog in de twintig bent zou je er sowieso niet mee bezig moeten zijn.
Bedankt Hans.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:08:42 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177910580
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:39 schreef Mishu het volgende:
Ik zou sowieso nooit een relatie nemen met iemand die ooit naar de hoeren is geweest. Sorry.

_O- _O-

Waarom dat dan?

Want dat is niet netjes? :')
Doe normaal joh, naar de hoeren gaan is de normaalste zaak van de wereld. Net als vreemdgaan overigens.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177910711
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:26 schreef 2spooky4u het volgende:
Zal me hier ook melden, maar even niet zo in de behoefte om in details te treden.

Wel hetzelfde als hierboven gepost, dat als je je hele leven vrijwel single bent geweest, ja dan vraag ik mij op dit moment een beetje af, of het uberhaupt nog zin heeft om feitelijk, tsja, je leven een beetje om te gooien. Je bent dan helemaal gewend aan je single leven, je hele dag en je hele week is er op afgesteld. En ook mentaal en alles. Dus ja dat moet je feitelijk allemaal aan gaan passen om een partner in je leven te plaatsen.

Ik vraag me oprecht af of dat nog zin heeft.
Als je iemand tegenkomt met wie het goed klikt en waarmee je het ziet zitten om een relatie te hebben, waarom dan niet?
  zondag 18 maart 2018 @ 17:15:15 #158
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177910720
Vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld vinden. ;( Dat zijn precies de mannen waar ik ver uit de buurt bij blijf. Helaas kom ik ze al te vaak tijdens het daten tegen.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:19:21 #159
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177910813
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:09 schreef 2spooky4u het volgende:
Kan me best voorstellen dat je "prostituee-bezoekers" een vies idee vindt, of een soort gevoel van, nou, als mijn toekomstige geweldige fantastische partner in staat is om zich "te verlagen" voor zo een activiteit, dan hoeft het niet meer voor me.

Maar goed ben zelf van mening, grotendeels natuurlijk door mijn eigen achtergrond, dat een mens in principe z'n hele leven lang door blijft ontwikkelen en groei meemaakt. Mensen veranderen ook vaak zegt men dan.

Dus ja ik heb persoonlijk iets van, stel je ontmoet iemand en diegene heeft het een en ander op zijn/haar kerfstok. Maakt niet uit wat, maar gewoon dingen waarvan je in eerste instantie denkt van "iew". Maar ik vind dan, je moet dan kijken naar dit huidige moment. Is die persoon daar overheen gegroeid? Heeft die persoon ervan geleerd? Gaat die persoon die "fouten" niet nog een keer maken? Etc Etc.

Dus ja, als een mens NU op dit moment een degelijk fatsoenlijk leuk mens is, gooi er desnoods je "klasse" nog op als dat belangrijk voor je is, tsja voor mij boeit die geschiedenis dan niet. Zou zeggen de geschiedenis vormt vaak wie een persoon vandaag de dag is, en geschiedenis is niet alleen maar vrolijke happy sunshine dingen.

Maar goed dit is ook weer zo'n dingetje van mij: ik schaam mijzelf opzich kapot voor mijn afgelopen 15 jaar, maar tegelijkertijd boeit het mij eigenlijk niet wat iemand heeft meegemaakt, als die persoon op dit moment maar net en deugdelijk is.

Maarja. IK VIND LASTIG
Dat speelt wel mee maar blijft lastig inderdaad.
  zondag 18 maart 2018 @ 18:36:38 #160
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177912924
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:46 schreef Mishu het volgende:

Als hij het verborgen houdt dan is zijn vertrouwen al niks waard, dus als ik dan vreemd zou gaan zou ik me daar niet schuldig over voelen (hij is immers dan ook niet te vertrouwen).

Als hij het wel zegt zou ik hem lager achten en mijzelf beter dan hem voelen. Beiden werkt niet.
Dit maakt je toch geen haar beter als het type man die jij zegt niet te willen of wel?

In mijn ogen is vreemdgaan nooit acceptabel maar jij zou je er niet schuldig over voelen als blijkt dat hij ooit een keer naar de hoeren is gegaan lang voordat jij hem hebt ontmoet.

Sorry hoor maar dat zie ik niet als klasse.
  zondag 18 maart 2018 @ 18:54:27 #161
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177913435
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:36 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dit maakt je toch geen haar beter als het type man die jij zegt niet te willen of wel?

In mijn ogen is vreemdgaan nooit acceptabel maar jij zou je er niet schuldig over voelen als blijkt dat hij ooit een keer naar de hoeren is gegaan lang voordat jij hem hebt ontmoet.

Sorry hoor maar dat zie ik niet als klasse.
Dat ze vreemdgaat vind ik niet oké, maar ik snap heel goed dat ze geen relatie wil met een hoerenloper. Tegelijkertijd vind ik dat iedereen fouten kan maken in hun jeugd en als hij spijt van heeft kan het vergeven worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 maart 2018 @ 18:56:10 #162
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_177913492
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:15 schreef Buurtzwaan het volgende:
Vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld vinden. ;( Dat zijn precies de mannen waar ik ver uit de buurt bij blijf. Helaas kom ik ze al te vaak tijdens het daten tegen.
Daten?
  zondag 18 maart 2018 @ 19:20:38 #163
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177914184
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat ze vreemdgaat vind ik niet oké, maar ik snap heel goed dat ze geen relatie wil met een hoerenloper. Tegelijkertijd vind ik dat iedereen fouten kan maken in hun jeugd en als hij spijt van heeft kan het vergeven worden.
Wellicht is mijn ervaring gekleurd, maar ik zie bij stellen waarvan de partner in het verleden in een vorige relatie is vreemdgegaan dat deze stellen vroeg of laat uit elkaar gaan door je raad het al, vreemdgaan. Ik denk daarom dat vreemdgaan veel over iemand als mens zegt. Namelijk dat je er niet voor schroomt om je genot boven de gevoelens van anderen te plaatsen. Wat dat betreft zou ik niet vergevingsgezind zijn over alle fouten uit iemand zijn verleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Buurtzwaan op 18-03-2018 19:27:51 ]
  zondag 18 maart 2018 @ 19:23:06 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177914255
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:42 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Sterkte dan. Van mijn vriendengroep (en dat zijn echt geen tokkies) is 70% ooit naar de hoeren geweest. Tegelijkertijd denken al hun vriendinnen ''Nee dat zou mijn vriend nooit doen''

Weet niet hoeveel relaties je al hebt gehad, maar de kans lijkt me groot dat je ooit met iemand bent geweest die dat wel degelijk gedaan heeft :P
Geen sterkte dan, ik was tot mn 26e ofzo maagd, en nu alweer 6 jaar alleen (inclusief zonder seks overigens want ik ben geen dater/clubber/scharreler) en nooit zo desperaat geweest, ik snap dat uberhaupt niet. Je hoeft er nieteens een asexueel voor te zijn. Het is meer een kwestie van inzicht. Als je uberhaupt naar hoeren gaat ben je ook niet op zoek naar een relatie maar naar een gezelschap, dan ben je puur aan het daten om niet alleen te zijn. Ik weet wat alleen zijn is, echt alleen zijn. Niet 1 jaar of 2 jaar alleen zijn maar tientalle jaren alleen zijn. En daar wordt je zelfstandig van, en weet je echt waarom je een vrouw zoekt. Niet omdat je van bil wilt, maar omdat je in al die tijd genoeg hebt ontwikkeld om door te willen geven, tenminste.. op een gegeven moment kom je erachter dat het leven niet gaat om jezelf maar om communicatie. En communiceren is iets anders dan spanning verhelpen. Zo is het iig bij mij doorgedrongen.

Ja ik loop tegen dezelfde problematiek aan als spooky, ik herken wel wat dingen. Ik denk ook soms van 'ben ik straks 40 en alleen omdat ik geen versierder ben daar het me meer gaat om een familie beginnen, wat ook niet uit de lucht moet vallen want je moet eerst een klik hebben met iemand en die uberhaupt tegenkomen is al een lot uit de loterij, dan moet je er nog ervaringen mee opbouwen etc etc. Kun je bijna beter een draagmoeder zoeken, of kinderen adopteren. Maar dat zal nooit hetzelfde zijn. Zeker niet voor de behoefte van de kinderen zelf.

Het lijkt alsof een familie krijgen/stichten meer een zaak is voor mensen die daar perongeluk in geraken uit onnadenkendheid en daar gaat vervolgens de wereld aan tenonder want opvoeding.. in deze tijd is al bijna geen zaak meer van de familiestructuur.

Je kunt het niet forceren.

Ik zie er de waarde van in, en de dankbaarheid zou ik het ooit mogen ervaren.
En daarom denk ik dat ik er recht op afsteven, het wordt weer lente. Ik zal nooit bij de pakken neerzitten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 maart 2018 @ 19:53:32 #165
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177915146
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wel een mooi voorbeeld voor de maagdelijke Fok!ers hier.
Dat het ook na 30 jaar nog gewoon kan gebeuren. Jij bent hard nodig in de frustratietopics die hier soms verschijnen in R&P.
Ik vind het vaak moeilijk hier op Fok.nl van de leden niet te weten hoe oud ze (ongeveer) zijn. (En ook vaker dat je niet weet of het een man of vrouw is). Dit als dat niet vermeld is in profiel of topic.

Mijn ervaring en overtuiging is dat als je niet tot die 10-20 % mannen behoort die niet redelijk of meer dan redelijk aantrekkelijk zijn, die niet genoeg bad boy zijn, beetje te normaal, weat saai, nerd of nogal serieus bezig zijn met bv leren, werken ... Nu, dan beginnen je kansen pas zo rond de 30.
Je kunt dan beter stellen, alles wat ik vooraf aan vriendin, sex, relatie krijg is gewoon geluk, meevallertje. Dit soort mannen zijn pas interessant als ze meer volwassen zijn, dus meer uitgegroeid tot wat ze uiteindelijk zullen zijn. Maar nog veel belangrijker, ook de vrouwen zijn dan volwassen, vaker hun neus gestoken, hebben geleerd in en van diverse kortstondige of wat langere relaties, wat ze echt willen, en wat echt belangrijk voor hen is. Een 18 jarig meisje denkt aan spannend, interessant, enz. Een 26 jarige denkt aan relatie, samen opbouwen, familie, gezin, toekomst.
Ik weet het is veralgemeniserend, maar dat komt niet van niks. Dat komt doordat het in het algemeem zo is.
Terug naar die vrouw vanaf 26. Het is algemeem ook zo dat in een relatie de man een paar jaar ouder is dan de vrouw. Dan krijg je dus relatie gerichte vrouwen vanaf 26, en dat aantal loopt snel op naarmate de leeftijd vordert. Denk dat als je 5 jaar verder kijkt, dus naar de 31 jarige vrouw, die wens naar een serieuze relatie nog veel meer voorkomt (met bijbehrnde andere criteria voor wat een goede man, geschikte partner is.
Kijk. als je 24-26 jaar bent als jongeman dan zie je dat vermoedelijk niet. Ik als senior, zat in jullie leeftijd ook in di9e situatie, en zag dat ook niet. En helaas vertelde mij niemand dit feit.

Mijn advies:
zorg goed voor jezelf. Voor nu, voor jezelf IN DE TOEKOMST.
-Dat betekent ... lichamelijk: word fit, blijf fit. Niet mr. Universe, bodybuilding zo breed als een deur, maar bewegen, heb je een zittend leven fittnes, sport, voetballen, fietsen. Gewoon een goed conditie krijgen en behouden. Kan 1-2 jaar duren en dan bijhouden.
-Leer, studeer. Studeer maar ook als je al werkt, doe toch wat extra. In je vakgebied of in je interesse gebieden.
- Doe ook leuke dingen, zeker, heb je nodig als tegenwicht, ontspannen.
-Kijk over de rand van je soepbord, buiten je dorp.Of buiten het Spaanse strand. Via internet, of boeken, je vakanties. Zien dat de wereld heel anders kan zijn als jij misschien nu denkt, aanneemt, omdat je niet anders gewend bent of weet. Die ruimere blik op de wereld laat jou ook meer mogelijkheden, dus kansen, zien.

En als het je (misschien mede door bovenstaande) goed gaat, dan !!! ben je óók nu, straks, op relationeel gebied een goede, betere gegadigde. Samen met het groter groeiendere aanbod van vrouwen die een goed serieuze levenspartner zoeken kan ik ... ook naar eigen ervaring en van veel mensen om mij heen zeggen ..... komt goed.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177915454
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vind het vaak moeilijk hier op Fok.nl van de leden niet te weten hoe oud ze (ongeveer) zijn. (En ook vaker dat je niet weet of het een man of vrouw is). Dit als dat niet vermeld is in profiel of topic.

Mijn ervaring en overtuiging is dat als je niet tot die 10-20 % mannen behoort die niet redelijk of meer dan redelijk aantrekkelijk zijn, die niet genoeg bad boy zijn, beetje te normaal, weat saai, nerd of nogal serieus bezig zijn met bv leren, werken ... Nu, dan beginnen je kansen pas zo rond de 30.
Je kunt dan beter stellen, alles wat ik vooraf aan vriendin, sex, relatie krijg is gewoon geluk, meevallertje. Dit soort mannen zijn pas interessant als ze meer volwassen zijn, dus meer uitgegroeid tot wat ze uiteindelijk zullen zijn. Maar nog veel belangrijker, ook de vrouwen zijn dan volwassen, vaker hun neus gestoken, hebben geleerd in en van diverse kortstondige of wat langere relaties, wat ze echt willen, en wat echt belangrijk voor hen is. Een 18 jarig meisje denkt aan spannend, interessant, enz. Een 26 jarige denkt aan relatie, samen opbouwen, familie, gezin, toekomst.
Ik weet het is veralgemeniserend, maar dat komt niet van niks. Dat komt doordat het in het algemeem zo is.
Terug naar die vrouw vanaf 26. Het is algemeem ook zo dat in een relatie de man een paar jaar ouder is dan de vrouw. Dan krijg je dus relatie gerichte vrouwen vanaf 26, en dat aantal loopt snel op naarmate de leeftijd vordert. Denk dat als je 5 jaar verder kijkt, dus naar de 31 jarige vrouw, die wens naar een serieuze relatie nog veel meer voorkomt (met bijbehrnde andere criteria voor wat een goede man, geschikte partner is.
Kijk. als je 24-26 jaar bent als jongeman dan zie je dat vermoedelijk niet. Ik als senior, zat in jullie leeftijd ook in di9e situatie, en zag dat ook niet. En helaas vertelde mij niemand dit feit.

Mijn advies:
zorg goed voor jezelf. Voor nu, voor jezelf IN DE TOEKOMST.
-Dat betekent ... lichamelijk: word fit, blijf fit. Niet mr. Universe, bodybuilding zo breed als een deur, maar bewegen, heb je een zittend leven fittnes, sport, voetballen, fietsen. Gewoon een goed conditie krijgen en behouden. Kan 1-2 jaar duren en dan bijhouden.
-Leer, studeer. Studeer maar ook als je al werkt, doe toch wat extra. In je vakgebied of in je interesse gebieden.
- Doe ook leuke dingen, zeker, heb je nodig als tegenwicht, ontspannen.
-Kijk over de rand van je soepbord, buiten je dorp.Of buiten het Spaanse strand. Via internet, of boeken, je vakanties. Zien dat de wereld heel anders kan zijn als jij misschien nu denkt, aanneemt, omdat je niet anders gewend bent of weet. Die ruimere blik op de wereld laat jou ook meer mogelijkheden, dus kansen, zien.

En als het je (misschien mede door bovenstaande) goed gaat, dan !!! ben je óók nu, straks, op relationeel gebied een goede, betere gegadigde. Samen met het groter groeiendere aanbod van vrouwen die een goed serieuze levenspartner zoeken kan ik ... ook naar eigen ervaring en van veel mensen om mij heen zeggen ..... komt goed.
Als je het succesvol tot je 30e schopt zonder ook maar enige liefde en affectie van vrouwen, dan heb je die erna ook niet nodig. Die vrouwen die jou eerst niet zagen staan, die hebben dan veel minder te bieden dan jij aan hen te bieden hebt.

Waarom zou je kiezen voor een 30 jarige vrouw die haar meest aantrekkelijke en levendige jaren niet met jou door wilde brengen? Beter haal je dan gewoon een aantrekkelijke vrouw uit de derde wereld naar hier die veel minder bitter is en veel minder gaat pushen om zo snel mogelijk kinderen te krijgen en te trouwen.
pi_177915594
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]


Waarom zou je kiezen voor een 30 jarige vrouw die haar meest aantrekkelijke en levendige jaren niet met jou door wilde brengen? Beter haal je dan gewoon een aantrekkelijke vrouw uit de derde wereld naar hier die veel minder bitter is en veel minder gaat pushen om zo snel mogelijk kinderen te krijgen en te trouwen.
Over bitter gesproken _O- Je kan niet iedere vrouw die je na haar 30e tegenkomt verantwoordelijk houden voor je eigen pijn tien jaar terug. En iemand uit een derde wereld land halen omdat die misschien wat minder lastig zijn, dat zal je niet gelukkig maken. Vooral berooid en nog bitterder.
-nee-
  zondag 18 maart 2018 @ 20:13:10 #168
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177915635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:12 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Schrik een beetje van je uitspraak :P

Ik ben dan 28, maar ik zie mijzelf juist als iemand die ''nog alle tijd'' heeft. Jij omschrijft 30 als een soort van ultimatum, alsof het een uitzondering is als je daarna nog liefde vindt.
Ik dus zie 30 als de start van de beste tijd voor een man.En die tijd duurt dan lang voort. Met lan bedoel ik dan toch gauw zeker 25 jaar.

Denk eens hoe je was met 16. Toen met 20. Hoe keek je toen terug op jezelf met 16. Wat wist je toch nog weinig. Kijk als 26 jarige terug op jezelf toen je 20 was. Alweer, wat een verschil in denken, in situatie, in inzicht, levenservaring. En met 30 ben jij weer anders, verder, wijzer.

En zo gaat het steeds beter en verder. Maar ook zo groeide de belangstelling van de vrouwen voor mij, als serieuze partner. Ik ben niet het type van de one night stand. Wil je dat wel als niet oh zo aantrekkelijke man, kun je beter naar de hoeren gaan. Dan heb je je one night stand. Vermoedelijk voor minder geld dan dat je spendeert met op stap gaan, daten. Met een mooiere dan je vindt met daten (je kiest die uit die je het liefst hebt en niet zij de man die zij het mooist vindt, en je heft geen maanden te proberen zonder het resuktaat te weten),
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 20:24:35 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177915979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:24 schreef J_Mormont het volgende:

[..]
Terwijl ik qua uiterlijk, sociale ''status'' als je het zo mag noemen toch minstens evenveel te bieden heb als de meeste vrienden van mij, die wel gewoon leuke, intelligente vriendinnen hebben. Feit is alleen dat ik in mijn dagelijks leven nauwelijks iemand tegen kom, door de manier waarop dit is ingericht.
Wat heerlijk als je weet waar het aan ligt. Dan weet je ook waar je aan moet werken, wat je moet veranderen.
Gewoon (dus) je dagelijks leven, incl.je vrije tijd, dusdanig veranderen dat je meer vrouwen (in jouw leeftijdsgroep) treft.

Lijkt mij heel goed aan te werken en te realiseren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177916175
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Over bitter gesproken _O- Je kan niet iedere vrouw die je na haar 30e tegenkomt verantwoordelijk houden voor je eigen pijn tien jaar terug. En iemand uit een derde wereld land halen omdat die misschien wat minder lastig zijn, dat zal je niet gelukkig maken. Vooral berooid en nog bitterder.
Je moet wel heel weinig zelf-respect hebben om met een 30-jarige vrouw een relatie te beginnen, als je nooit een 20-jarige gehad hebt.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:35:03 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177916333
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moet wel heel weinig zelf-respect hebben om met een 30-jarige vrouw een relatie te beginnen, als je nooit een 20-jarige gehad hebt.
En je moet wel een enorme malloot zijn als je de eerste kans die je krijgt op pussy niet aangrijpt omdat je nooit een 20-jarige hebt gehad omdat die je nooit hebben zien staan, en nog steeds niet :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 18 maart 2018 @ 20:35:19 #172
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177916345
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moet wel heel weinig zelf-respect hebben om met een 30-jarige vrouw een relatie te beginnen, als je nooit een 20-jarige gehad hebt.
Alsof jij die keuze later zal hebben met je negatieve houding. 20 jarigen willen geen verzuurde 30'er als vriend.
pi_177916492
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En je moet wel een enorme malloot zijn als je de eerste kans die je krijgt op pussy niet aangrijpt omdat je nooit een 20-jarige hebt gehad omdat die je nooit hebben zien staan, en nog steeds niet :')
Oh tuurlijk. Seks met 30-jarige vrouwen is geen probleem, maar ik zou er geen relatie mee beginnen, want je kunt met veel waardevollere vrouwen een relatie starten.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:40:54 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177916521
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Seks met 30-jarige vrouwen is geen probleem, maar ik zou er geen relatie mee beginnen, want je kunt met veel waardevollere vrouwen een relatie starten.
Ja, maar die vrouwen (elke vrouw) ook met veel waardevollere mannen, wat ook direct de reden is dat jij single bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177916550
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Seks met 30-jarige vrouwen is geen probleem, maar ik zou er geen relatie mee beginnen, want je kunt met veel waardevollere vrouwen een relatie starten.
Welke waardevollere vrouwen?
pi_177916603
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Alsof jij die keuze later zal hebben met je negatieve houding. 20 jarigen willen geen verzuurde 30'er als vriend.
Geloven in het sprookje dat je houding of persoonlijkheid er toe doet in het vinden van een relatie :')
  zondag 18 maart 2018 @ 20:43:42 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177916626
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 02:41 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ja hier ook alweer bijna vijf jaar vrijgezel (ben 25) en heb het er inmiddels wel bij neergelegd dat het door mijn sociale stoornis er waarschijnlijk ook nooit van zal komen. Ik kan namelijk niet tegen die oppervlakkige small-talk kutgesprekken die toch als een soort basis lijken te dienen om iemand beter te leren kennen, ik heb daar zelf het geduld niet voor. Daarnaast ben ik alweer zo lang alleen en heb slechts één relatie in mijn leven gehad die een maand stand heeft gehouden. Ik ben zelf ook geen persoon die constant maar met iemand rekening kan gaan zitten houden, ik doe gewoon mijn eigen dingen gedurende de dag wanneer ik daar zelf zin in heb. In een relatie is dat waarschijnlijk toch weer anders.
Die eigenschap die jij nu even als probleem benoemt (weinig small talk) is voor sommige andere vrouwen weer net een pluspunt. Je hebt mannen en vrouwen in alle smaken en soorten.

Jouw "probleem" is dan niet zo zeer dat je geen small talk mens bent maar .... hoe kan je in kontakt komen met vrouwen die niet dol zijn op mannen met veel small talk.
Dáár moet je dus over nadenken.
Mijn idee: al heel vroeg in het kontakt zeggen dat je geen goede small talker bent maar meer houdt van een echt gesprek. En natuurlijk kan je zelf ook het gesprek in een serieuzere richting sturen.
Dat is dus de aanpak, ... als het zover komt.

Nu, hoe komt het zover. Tja, je schrijft dat het vaak de small tak is waar een relatie uit groeit (via serieuze gesprekken?). Voor jou zouden dating sites, buro´s enz. een oplossing kunnen zijn. Waar je dus meteen in het begin al in je profiel oid jezelf beschrijft als een serieus gesprek graag maar verwacht van small talk niet veel van me, dat is niet zo mijn ding.
Verder ben je piepjong dus je kunt best nog oefenen en toch iets small talk ge-oefender worden.
Tip: mensen praten graag over zichzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 18-03-2018 21:22:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177916628
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Seks met 30-jarige vrouwen is geen probleem, maar ik zou er geen relatie mee beginnen, want je kunt met veel waardevollere vrouwen een relatie starten.
waarom zou een vrouw van 30 niet waardevol zijn?
pi_177916629
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Geloven in het sprookje dat je houding of persoonlijkheid er toe doet in het vinden van een relatie :')
Dat is geen sprookje o|O
pi_177916643
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Geloven in het sprookje dat je houding of persoonlijkheid er toe doet in het vinden van een relatie :')
Dus alleen uiterlijk telt?
Nou nee, gelukkig is dat maar een sprookje.
pi_177916698
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar die vrouwen (elke vrouw) ook met veel waardevollere mannen, wat ook direct de reden is dat jij single bent.
Een goed uitziende vrouw uit een arm land heeft niet veel waardevollers te kiezen dan ik. De reden dat ik single ben is dat mijn Westerse welvaartsniveau hier niks betekent: Iedereen is hier immers best wel rijk. Een vrouw kijkt niet op als je 4000 euro bruto per maand krijgt, want dat is netto niet veel meer dan gemiddeld. Vrouwen kijken hier dan ook alleen nog naar uiterlijk, of je moet wel heel uitzonderlijk rijk zijn.
pi_177916710
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Welke waardevollere vrouwen?
18-jarigen die vruchtbaarder en aantrekkelijker zijn
  zondag 18 maart 2018 @ 20:46:10 #183
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177916715
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Geloven in het sprookje dat je houding of persoonlijkheid er toe doet in het vinden van een relatie :')
Op alleen op basis van uiterlijk kan een relatie niet functioneren. Dat is al een miljoen keer tegen je verteld ondertussen, dus die discussie om nog enigzins ontopic te blijven ga ik hier niet verder je met voeren.
pi_177916759
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

waarom zou een vrouw van 30 niet waardevol zijn?
Vergeleken met een 20-jarige minder waardevol door verminderde aantrekkelijkheid en vruchtbaarheid.
pi_177916794
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:46 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

18-jarigen die vruchtbaarder en aantrekkelijker zijn
Er is meer dan vruchtbaarheid en aantrekkelijkheid dat een relatie tot een succes maakt.
Veel meer gelukkig.
pi_177916796
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Seks met 30-jarige vrouwen is geen probleem, maar ik zou er geen relatie mee beginnen, want je kunt met veel waardevollere vrouwen een relatie starten.
:o :o

Wie is deze JammerJan?
:o
pi_177916800
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Een goed uitziende vrouw uit een arm land heeft niet veel waardevollers te kiezen dan ik. De reden dat ik single ben is dat mijn Westerse welvaartsniveau hier niks betekent: Iedereen is hier immers best wel rijk. Een vrouw kijkt niet op als je 4000 euro bruto per maand krijgt, want dat is netto niet veel meer dan gemiddeld. Vrouwen kijken hier dan ook alleen nog naar uiterlijk, of je moet wel heel uitzonderlijk rijk zijn.
Ja maar die kiest voor het geld en het betere leven wat ze bij jou kan krijgen.
Zit nu net naar zo'n programma over importhuwelijken te kijken en ik geloof er niks van dat die jonge arme vrouwen echt op die mannen vallen.
pi_177916808
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:47 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vergeleken met een 20-jarige minder waardevol door verminderde aantrekkelijkheid en vruchtbaarheid.
Want dat is het enige wat telt?
Lekker oppervlakkig ook :')
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:49:09 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177916828
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Want dat is het enige wat telt?
Lekker oppervlakkig ook :')
Maar het is uiteraard niet OK als die vrouwen dezelfde gedachtengang hanteren :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177916861
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:46 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

18-jarigen die vruchtbaarder en aantrekkelijker zijn
Aantrekkelijk geef ik meteen toe, vruchtbaar waarschijnlijk ook wel maar ze zijn geen geschikte vrouwen of moeders. Daar zijn ze te jong voor.
pi_177916878
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:43 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dat is geen sprookje o|O
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:44 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus alleen uiterlijk telt?
Nou nee, gelukkig is dat maar een sprookje.
pi_177916906
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Er is meer dan vruchtbaarheid en aantrekkelijkheid dat een relatie tot een succes maakt.
Veel meer gelukkig.
Als seksuele aantrekkelijkheid niet zo belangrijk zou zijn in een relatie, dan zou je veel minder hetero-koppels hebben.
pi_177916923
JammerJan vergeet voor het gemak dat een dergelijke houding vrouwen gelijk afstoot.
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Hou toch op zeg, die houding van jou is precies de reden dat jij nog single bent. Zó onaantrekkelijk. Heeft niks te maken met uiterlijk of vruchtbaarheid. Niet iedere vrouw is op zoek naar een man om kinderen mee te maken.
pi_177916950
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]
Wat?
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:53:20 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177916985
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
JammerJan vergeet voor het gemak dat een dergelijke houding vrouwen gelijk afstoot.

[..]

Hou toch op zeg, die houding van jou is precies de reden dat jij nog single bent. Zó onaantrekkelijk. Heeft niks te maken met uiterlijk of vruchtbaarheid. Niet iedere vrouw is op zoek naar een man om kinderen mee te maken.
Het mooiste is dat ie dat ook blijft op deze manier. Dat is ook goed voor alle vrouwen natuurlijk :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177916991
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Ja maar die kiest voor het geld en het betere leven wat ze bij jou kan krijgen.
Zit nu net naar zo'n programma over importhuwelijken te kijken en ik geloof er niks van dat die jonge arme vrouwen echt op die mannen vallen.
Heb je gelijk in, maar die 30-jarige vrouw die ik hier zou kunnen krijgen die valt ook niet op mij. Die wilt gewoon een huwelijk, kinderen en een stabiel leventje. Het liefst met de aantrekkelijke mannen die ze in haar twintiger jaren kreeg, maar als ze 30 is en haar eierstokken beginnen te rammelen, dan neemt ze genoegen met de lelijkere mannen die ze eerst links liet liggen. Niet beter dan een 20-jarige die met het geld voor je gaat dus.
  zondag 18 maart 2018 @ 20:53:48 #197
108913 Godshand
guide4you
pi_177917001
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:48 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niks van deze post. ;(
Het leek mannennijd, je post. Wij langer vruchtbaar etc...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177917003
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het mooiste is dat ie dat ook blijft op deze manier. Dat is ook goed voor alle vrouwen natuurlijk :P
Dat wel ja, ook goed om te weten wie je niet moet hebben.
pi_177917025
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Want dat is het enige wat telt?
Lekker oppervlakkig ook :')
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar het is uiteraard niet OK als die vrouwen dezelfde gedachtengang hanteren :')
Waar zeg ik dat het niet ok is? Zo is het nou eenmaal. Ik ben onaantrekkelijk en vrouwen wijzen mij daarom af. Oke, jammer. Ik heb mijn genen niet uitgekozen bij mijn geboorte. De wereld is niet eerlijk, daar ben ik inmiddels wel overheen :')
pi_177917063
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk geef ik meteen toe, vruchtbaar waarschijnlijk ook wel maar ze zijn geen geschikte vrouwen of moeders. Daar zijn ze te jong voor.
Zijn 30-jarigen hier in Nederland bijvoorbeeld wel geschikter dan? Ze kunnen tegenwoordig niet koken, niet schoonmaken, niet met kinderen omgaan en werken net als mannen een baantje terwijl de kinderen op de dagopvang zitten.
pi_177917092
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:53 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar die 30-jarige vrouw die ik hier zou kunnen krijgen die valt ook niet op mij. Die wilt gewoon een huwelijk, kinderen en een stabiel leventje. Het liefst met de aantrekkelijke mannen die ze in haar twintiger jaren kreeg, maar als ze 30 is en haar eierstokken beginnen te rammelen, dan neemt ze genoegen met de lelijkere mannen die ze eerst links liet liggen. Niet beter dan een 20-jarige die met het geld voor je gaat dus.
Tja die kan nog wel eventueel haar eigen broek ophouden in tegenstelling tot een 20 jarige importbruid. En ook die 20 jarige wordt binnen de kortste keren 30.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 20:57:18 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177917105
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zijn 30-jarigen hier in Nederland bijvoorbeeld wel geschikter dan? Ze kunnen tegenwoordig niet koken, niet schoonmaken, niet met kinderen omgaan en werken net als mannen een baantje terwijl de kinderen op de dagopvang zitten.
Allemaal die dingen zijn niet van toepassing op ALLE vrouwen. In ieder geval niet op die van mij :') géén van die dingen die je opnoemt .
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177917123
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
JammerJan vergeet voor het gemak dat een dergelijke houding vrouwen gelijk afstoot.

[..]

Hou toch op zeg, die houding van jou is precies de reden dat jij nog single bent. Zó onaantrekkelijk. Heeft niks te maken met uiterlijk of vruchtbaarheid. Niet iedere vrouw is op zoek naar een man om kinderen mee te maken.
Ja man, het is mijn houding die ervoor zorgt dat ik amper matches op Tinder krijg. Mijn persoonlijkheid schijnt door op mijn foto's _O- _O-
pi_177917125
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zijn 30-jarigen hier in Nederland bijvoorbeeld wel geschikter dan? Ze kunnen tegenwoordig niet koken, niet schoonmaken, niet met kinderen omgaan en werken net als mannen een baantje terwijl de kinderen op de dagopvang zitten.
Als je een vrouw alleen als poetshulp en broedmachine zit dan spoor je imo echt niet.
Een man mag trouwens ook wel eens de handen uit te mouwen steken. Een kind heeft toch echt twee ouders.
pi_177917163
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zijn 30-jarigen hier in Nederland bijvoorbeeld wel geschikter dan? Ze kunnen tegenwoordig niet koken, niet schoonmaken, niet met kinderen omgaan en werken net als mannen een baantje terwijl de kinderen op de dagopvang zitten.
Ik wed dat jij bovenstaande allemaal ook niet kan en gefrustreerd bent dat er niemand is die je moeder vervangt op dit gebied.
pi_177917172
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zijn 30-jarigen hier in Nederland bijvoorbeeld wel geschikter dan? Ze kunnen tegenwoordig niet koken, niet schoonmaken, niet met kinderen omgaan en werken net als mannen een baantje terwijl de kinderen op de dagopvang zitten.
Die zijn al wel geschikter dan iemand die haar kinderen als haar verzekering voor de toekomst ziet.
pi_177917224
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat wel ja, ook goed om te weten wie je niet moet hebben.
Dat weet je toch al: lelijke mannen. Het zit al in je natuur om lelijke mannen af te wijzen en slechter te behandelen.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:01:25 #208
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177917233
Ja hier ook. Wel behoefte aan maar totaal niet geschikt voor een relatie.
Fade to Black
pi_177917281
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Allemaal die dingen zijn niet van toepassing op ALLE vrouwen. In ieder geval niet op die van mij :') géén van die dingen die je opnoemt .
En niet alle 18-jarige vrouwen zijn ongeschikt om moeder te zijn. Het is vooral hier in het Westen dat mensen pas heel laat volwassen worden door de lange tijd dat ze op school zitten in een afgesloten wereldje.
pi_177917339
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:01 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat weet je toch al: lelijke mannen. Het zit al in je natuur om lelijke mannen af te wijzen en slechter te behandelen.
Dit heeft niks met zogenaamde lelijkheid te maken. De meeste mensen zijn helemaal niet zo lelijk, hoogstens gemiddeld. Ik heb ook wel mannen afgewezen die objectief gemiddeld of iets knapper dan dat waren. De klik was er niet, dan houdt het op. Maar dat heeft geen relatie met uiterlijk. De meesten zijn nou eenmaal geen fotomodel.
pi_177917361
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En niet alle 18-jarige vrouwen zijn ongeschikt om moeder te zijn. Het is vooral hier in het Westen dat mensen pas heel laat volwassen worden door de lange tijd dat ze op school zitten in een afgesloten wereldje.
Jij ook zo te lezen.
pi_177917363
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als je een vrouw alleen als poetshulp en broedmachine zit dan spoor je imo echt niet.
Een man mag trouwens ook wel eens de handen uit te mouwen steken. Een kind heeft toch echt twee ouders.
Waar heb je een vrouw anders voor, behalve nog seks dan? Ik heb het geld dat een vrouw verdient niet nodig en voor de rest hebben ze niks te bieden. Als je problemen hebt en daar steun bij nodig hebt dan kun je ook niet bij ze terecht. Want er is niks zo onaantrekkelijk voor vrouwen als een emotionele man die niet alles in orde heeft.
pi_177917384
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Waar heb je een vrouw anders voor, behalve nog seks dan? Ik heb het geld dat een vrouw verdient niet nodig en voor de rest hebben ze niks te bieden. Als je problemen hebt en daar steun bij nodig hebt dan kun je ook niet bij ze terecht. Want er is niks zo onaantrekkelijk voor vrouwen als een emotionele man die niet alles in orde heeft.
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent echt to-taal, maar dan ook TO-TAAL verknipt.
pi_177917386
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent echt to-taal, maar dan ook TO-TAAL verknipt.
Nope, het is deze wereld die totaal verknipt is en het gros van de mensen kan deze waarheid niet aan.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:06:32 #215
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177917416
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik wed dat jij bovenstaande allemaal ook niet kan en gefrustreerd bent dat er niemand is die je moeder vervangt op dit gebied.
Scherp.
pi_177917424
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

En niet alle 18-jarige vrouwen zijn ongeschikt om moeder te zijn. Het is vooral hier in het Westen dat mensen pas heel laat volwassen worden door de lange tijd dat ze op school zitten in een afgesloten wereldje.
Als ik zo eens naar een programma als 4 handen op één buik kijk zie ik elke keer weer dat hele jonge meiden gewoon nog niet klaar zijn voor kinderen.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:07:00 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177917430
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uiteraard bepaalt het verhaal mede hoe ik erover oordeel. Ook ik heb fouten gemaakt. Maar de basis is een leven met klasse met respect voor kwetsbare mensen (Oost-Europese vrouwen).
:O :O jaja, en wat doe jij voor die kwetsbare mensen uit Oost-Europa? Zeker een goede doelen lot kopen. Ja, dan gaat daar dadelijk 3 cent van naar het goede doel "Oost Europa".
Van iedere 3 tientjes die dat oost Europese vrouwtje ZELF verdient is toch een tientje voor "thuis".
Allemaal salon-socialisten en -feministen. Maar niks concreets. Veel praten en niks doen. En met opgeheven vingertje anderen veroordelen. Echt iets van de zelf prima verzorgde en beschermde Nederlander! Hoge normen en waarden zijn makkelijk als je geen honger en andere behoeftes hebt.

8)7 :X
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177917521
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Nazi's zijn dan ook aantrekkelijk.
pi_177917546
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit heeft niks met zogenaamde lelijkheid te maken. De meeste mensen zijn helemaal niet zo lelijk, hoogstens gemiddeld. Ik heb ook wel mannen afgewezen die objectief gemiddeld of iets knapper dan dat waren. De klik was er niet, dan houdt het op. Maar dat heeft geen relatie met uiterlijk. De meesten zijn nou eenmaal geen fotomodel.
_O- _O-

Hoe oud ben je eigenlijk? Gewoon een vraag die ik stel, omdat er een gebrek aan levenservaring doorschijnt. Een paar keer met wat vrienden naar een bar toe gaan, zou al genoeg moeten zijn om te zien hoe verschillend aantrekkelijke en onaantrekkelijke mensen door het andere geslacht behandeld worden.
pi_177917552
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:05 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Jij ook zo te lezen.
Klopt
pi_177917585
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:06 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Scherp.
Ja want het is moeilijk om een wasmachine aan te zetten en wat vlees in een pan te gooien _O-

Het is alleen dat het tijd kost, tijd die ik beter kan besteden.
pi_177917597
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

_O- _O-

Hoe oud ben je eigenlijk? Gewoon een vraag die ik stel, omdat er een gebrek aan levenservaring doorschijnt. Een paar keer met wat vrienden naar een bar toe gaan, zou al genoeg moeten zijn om te zien hoe verschillend aantrekkelijke en onaantrekkelijke mensen door het andere geslacht behandeld worden.
Hoe oud ik ben is niet relevant, feit blijft dat uiterlijk niet de hoofdrol speelt in relaties. Ook minder aantrekkelijke mensen hebben een partner.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:13:01 #223
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177917601
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Uiteraard bepaalt het verhaal mede hoe ik erover oordeel. Ook ik heb fouten gemaakt. Maar de basis is een leven met klasse met respect voor kwetsbare mensen (Oost-Europese vrouwen).
Kijk, daar begin je al bij te trekken. En hoe vind je het als het een Thais hoertje is? Of een Afrikaanse uit Tongo of zo? Is dat minder erg want je noemt al een paar keer alleen Oost Eeropese hoertjes?

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 18-03-2018 21:45:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 21:13:18 #224
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_177917610
Lekker forever rukken op zolder.


:')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_177917621
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:06 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Als ik zo eens naar een programma als 4 handen op één buik kijk zie ik elke keer weer dat hele jonge meiden gewoon nog niet klaar zijn voor kinderen.
Naja dat kan best. Ik denk dat een 20-jarige vrouw zonder baan en de stress die daarbij hoort een betere moeder is dan een of andere 32-jarige 'carrière tijger'.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:14:46 #226
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177917659
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja want het is moeilijk om een wasmachine aan te zetten en wat vlees in een pan te gooien _O-

Het is alleen dat het tijd kost, tijd die ik beter kan besteden.
Dat jij al jouw tijd als te kostbaar beschouwdt voor dit soort kleine taken zegt toch eigenlijk al dat Doubledip gelijk heeft.
pi_177917662
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De rest van de wereld is gek he Jantje, maar jij niet. Jij ziet het als enige allemaal hoe het is. Ik vraag me wel af waarom jij dan nog geen trein gekopt hebt?
Ben maar blij dat je de mogelijkheid hebt om in je mooie illusie te blijven leven en nooit moeilijkheden in je leven gehad hebt. De wereld zien zoals hij is, is inderdaad geen pretje.
pi_177917676
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Naja dat kan best. Ik denk dat een 20-jarige vrouw zonder baan en de stress die daarbij hoort een betere moeder is dan een of andere 32-jarige 'carrière tijger'.
Is een man zonder baan volgens jou ook een betere vader dan een man die 40 uur werkt omdat er brood op de plank moet komen?
pi_177917691
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nazi's zijn dan ook aantrekkelijk.


Kindverkrachters blijkbaar ook.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:16:01 #230
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177917694
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat speelt wel mee maar blijft lastig inderdaad.
Wordt steeds softer en onzekerder over haar beweringen. Ja, er zijn nu eenmaal meer nuances dan 50 kleuren grijs,
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177917761
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kindverkrachters blijkbaar ook.
Die vrouwen willen gewoon seks. Meer niet.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 21:19:12 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177917813
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ben maar blij dat je de mogelijkheid hebt om in je mooie illusie te blijven leven en nooit moeilijkheden in je leven gehad hebt. De wereld zien zoals hij is, is inderdaad geen pretje.
Correct. Ik heb nooit moeilijkheden in mijn leven gehad :') Dát zal het zijn ja.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 18 maart 2018 @ 21:20:23 #233
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177917851
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:20 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Wellicht is mijn ervaring gekleurd, maar ik zie bij stellen waarvan de partner in het verleden in een vorige relatie is vreemdgegaan dat deze stellen vroeg of laat uit elkaar gaan door je raad het al, vreemdgaan. Ik denk daarom dat vreemdgaan veel over iemand als mens zegt. Namelijk dat je er niet voor schroomt om je genot boven de gevoelens van anderen te plaatsen. Wat dat betreft zou ik niet vergevingsgezind zijn over alle fouten uit iemand zijn verleden.
Ben jij soms te dik of te lelijk om vreemd te gaan. Ik bespeur hier toch wel iets van jaloezie !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177917908
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoe oud ik ben is niet relevant, feit blijft dat uiterlijk niet de hoofdrol speelt in relaties. Ook minder aantrekkelijke mensen hebben een partner.
Oh kan best dat ze idd uiteindelijk een partner vinden als ze 35 zijn ofso. Een of ander seksloos huwelijk misschien ja.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:22:10 #235
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177917909
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:20 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ben jij soms te dik of te lelijk om vreemd te gaan. Ik bespeur hier toch wel iets van jaloezie !!
Voor jou ben ik graag een dik lelijk zwijn.
pi_177917915
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Naja dat kan best. Ik denk dat een 20-jarige vrouw zonder baan en de stress die daarbij hoort een betere moeder is dan een of andere 32-jarige 'carrière tijger'.
En ze is altijd afhankelijk van de vader van haar kind. Als zij straks 32 is heeft ze nul werkervaring, een flink gat in haar cv en een oude kerel die altijd aan het werk is om haar en de koter te onderhouden. Zodoende heeft ze tijd genoeg om een andere man tegen te komen.
Nah, doe mij die van 30 maar, die is haar wilde haren al wel kwijt.
pi_177917916
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kindverkrachters blijkbaar ook.
Begin me nu af te vragen of dit echt is...
  zondag 18 maart 2018 @ 21:22:41 #238
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177917929
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Die vrouwen willen gewoon seks. Meer niet.
Is gewoon fake hoor.
Fade to Black
pi_177917941
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:14 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dat jij al jouw tijd als te kostbaar beschouwdt voor dit soort kleine taken zegt toch eigenlijk al dat Doubledip gelijk heeft.
Iemand moet nucleaire kernfusie uitvinden om het wereld energieprobleem op te lossen toch?
  zondag 18 maart 2018 @ 21:23:15 #240
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177917952
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Begin me nu af te vragen of dit echt is...
Alles op het internet is waar. Zo ben ik een dikke harige vrouw met een zwarte snor.
pi_177917959
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Is een man zonder baan volgens jou ook een betere vader dan een man die 40 uur werkt omdat er brood op de plank moet komen?
Als geld geen probleem is dan wel ja.
pi_177917980
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Iemand moet nucleaire kernfusie uitvinden om het wereld energieprobleem op te lossen toch?
Newton was ook maagd tot aan zijn dood maar wel mooi een shitload aan standbeelden enzo voor die gast, maar over Johnny de player die 300 vrouwen aan zijn pik geregen heeft hoor je over 20 jaar niks meer.
pi_177917982
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Die vrouwen willen gewoon seks. Meer niet.
Ga nou niet doen alsof er ook maar een klein gebrek aan vrouwen is die niet ook een relatie met hem willen.
pi_177917988
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:23 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Alles op het internet is waar. Zo ben ik een dikke harige vrouw met een zwarte snor.
Geloof ik zonder enige twijfel.
pi_177918034
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

En ze is altijd afhankelijk van de vader van haar kind. Als zij straks 32 is heeft ze nul werkervaring, een flink gat in haar cv en een oude kerel die altijd aan het werk is om haar en de koter te onderhouden. Zodoende heeft ze tijd genoeg om een andere man tegen te komen.
Nah, doe mij die van 30 maar, die is haar wilde haren al wel kwijt.
Alsof die van 30 niet eerder vreemd gaat _O-

Maar je hebt gelijk, vrouwen kun je zoiezo niet vertrouwen en je moet je financiën dan ook gescheiden houden. Als je Filipijnse meid vreemdgaat, ruil je haar gewoon in voor een ander.
pi_177918123
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ga nou niet doen alsof er ook maar een klein gebrek aan vrouwen is die niet ook een relatie met hem willen.
Met iemand die een fotootje van Google heeft getrokken zeker? Nee hoor, dat gaat allemaal om seks.
pi_177918125
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Alsof die van 30 niet eerder vreemd gaat _O-

Maar je hebt gelijk, vrouwen kun je zoiezo niet vertrouwen en je moet je financiën dan ook gescheiden houden. Als je Filipijnse meid vreemdgaat, ruil je haar gewoon in voor een ander.
Filipijnse vrouwen :)

Gast...
pi_177918128
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Begin me nu af te vragen of dit echt is...
Makkelijk om het zelf te testen. Maak een account op tinder en gebruik de foto's van een willekeurig mannelijk instagram model.

Pas wel op, want het effect wat jouw profiel op vrouwen heeft kan als schokkend ervaren worden als je het vergelijkt met hoe vrouwen op jouw echte ik reageren. Ik kan vrouwen niet meer serieus nemen nadat ik ervaren heb hoe snel ze het bed in duiken en een relatie met je willen als je een knappe kop hebt.
pi_177918133
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Is gewoon fake hoor.
_O- _O- Steek je hoofd maar in het zand.
pi_177918138
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Alsof die van 30 niet eerder vreemd gaat _O-

Maar je hebt gelijk, vrouwen kun je zoiezo niet vertrouwen en je moet je financiën dan ook gescheiden houden. Als je Filipijnse meid vreemdgaat, ruil je haar gewoon in voor een ander.
Als jij als man vreemdgaat, mag je vrouw je dan ook inruilen voor een ander?
pi_177918163
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Makkelijk om het zelf te testen. Maak een account op tinder en gebruik de foto's van een willekeurig mannelijk instagram model.

Pas wel op, want het effect wat jouw profiel op vrouwen heeft kan als schokkend ervaren worden als je het vergelijkt met hoe vrouwen op jouw echte ik reageren. Ik kan vrouwen niet meer serieus nemen nadat ik ervaren heb hoe snel ze het bed in duiken en een relatie met je willen als je een knappe kop hebt.
Dat is tinder, pure vleeskeuring. Maar met mijn hoofd heb ik ook nog wel een beetje succes, niet zoals die knappe nazi though :'(
  zondag 18 maart 2018 @ 21:29:51 #252
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177918176
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Makkelijk om het zelf te testen. Maak een account op tinder en gebruik de foto's van een willekeurig mannelijk instagram model.

Pas wel op, want het effect wat jouw profiel op vrouwen heeft kan als schokkend ervaren worden als je het vergelijkt met hoe vrouwen op jouw echte ik reageren. Ik kan vrouwen niet meer serieus nemen nadat ik ervaren heb hoe snel ze het bed in duiken en een relatie met je willen als je een knappe kop hebt.
Mannen redeneren hetzelfde als ze een knappe vrouw zijn als het op one night stands aankomt.
pi_177918189
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn dit allemaal echte reacties van echte personen of zijn de personen geanonimiseerd?
Lijkt mij niet zo fijn om te lezen hoe je dochter/zus/tante/nichtje zich aan zo'n man verkoopt.
pi_177918196
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:23 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Alles op het internet is waar. Zo ben ik een dikke harige vrouw met een zwarte snor.


Hier heb je er nog eentje, allemaal 'nep' natuurlijk.
pi_177918235
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier heb je er nog eentje, allemaal 'nep' natuurlijk.
Trek die foto eens door Google dan. Zul je zien dat het 1000% fake is.
pi_177918253
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als jij als man vreemdgaat, mag je vrouw je dan ook inruilen voor een ander?
Tuurlijk. Ze heeft wel geen geld dus veel succes :W
pi_177918281
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ze heeft wel geen geld dus veel succes :W
:')
pi_177918294
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ze heeft wel geen geld dus veel succes :W
Geeft niks dat ze geen geld heeft, haar kut is goud waard.
pi_177918314
25 jaar en heel mijn leven vrijgezel.
Vrees voor de toekomst, het lot ligt mij echt niet mee op dit vlak.
Leer er weinig kennen op spontane wijzen..
  zondag 18 maart 2018 @ 21:34:00 #260
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177918326
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Ja maar die kiest voor het geld en het betere leven wat ze bij jou kan krijgen.
Zit nu net naar zo'n programma over importhuwelijken te kijken en ik geloof er niks van dat die jonge arme vrouwen echt op die mannen vallen.
Gelukkig hier de expert (ik dus).
De doorsnee Aziaat verlaat zijn vriendin ... als ze 5 maanden zwanger is. Want dan kan dat macho mannetje zijn geld beter aan een andere vrouw besteden, en haar versieren. En dat gebeurt haar vaak 2-3-4 maal. Sowieso, bij 30 plus is ze een oude juffrouw en kan ze het grotendeels vergeten.
Waarom zijn westerse mensen nu zo populair bij de vrouwen in Azie:
Mooie kindjes maken. Blank is altijd mooi. Is zelfs een ander woord voor sexy.
Andere moraal tov trouw en zeker mbt het zorgen voor vrouw en kind. Ze houden van die mannen omdat die trouw zijn, hun kinderen en vrouw een goed leven bieden. Is natuurlijk niet belangrijk als je in Nederland een kantoorbaan hebt of een uitkerinkje en een flatje, maar WEL als je op 2 kartonnen dozen leeft langs de weg met je 2-3 kinderen. Ja, die vrouwen houden van die man. Mischien anders, misschien niet dat onbekommerde zorgeloze verliefde. Neen, die zijn doorsnee genomen niet pas tegen de 30 volwassen, maar door de realiteit om zich heen, vaak al met 18.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 18-03-2018 22:05:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177918333
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:29 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Mannen redeneren hetzelfde als ze een knappe vrouw zijn als het op one night stands aankomt.
Klopt, uiterlijk is alles. Vrouwen kunnen echter met make-up met een hoop wegkomen.

1)Ben niet dik
2)Draag make-up.

En je bent als vrouw aantrekkelijk.

Als man?
1)Win de genetische loterij bij je geboorte zodat je een goede botstructuur in je gezicht hebt, lang bent, niet op je twintigste al je haar aan het verliezen bent, etc.
pi_177918355
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn dit allemaal echte reacties van echte personen of zijn de personen geanonimiseerd?
Lijkt mij niet zo fijn om te lezen hoe je dochter/zus/tante/nichtje zich aan zo'n man verkoopt.
Echte personen. Tinder is vaak gelinkt met facebook en instagram dus je kunt idd best je dochter/zus/tante tegenkomen hier.
pi_177918365
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Trek die foto eens door Google dan. Zul je zien dat het 1000% fake is.
bewijs? kom maar
pi_177918367
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, uiterlijk is alles. Vrouwen kunnen echter met make-up met een hoop wegkomen.

1)Ben niet dik
2)Draag make-up.

Wat een onzin.
pi_177918380
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, uiterlijk is alles. Vrouwen kunnen echter met make-up met een hoop wegkomen.

1)Ben niet dik
2)Draag make-up.

En je bent als vrouw aantrekkelijk.

Als man?
1)Win de genetische loterij bij je geboorte zodat je een goede botstructuur in je gezicht hebt, lang bent, niet op je twintigste al je haar aan het verliezen bent, etc.
Hoe verklaar je dat een volslanke vrouw zonder makeup een relatie heeft dan?
Want ja die zijn er.
pi_177918436
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Gelukkig hier de expert (ik dus).
De oorsnee Aziaat verlaat zijn vriendin ... als ze 5 maanden zwanger is. Want dan kan dat macho mannetje zijn geld beter aan een andere vrouw besteden, en haar versieren. En dat gebeurt haar vaak 2-3-4 maal. Sowieso, bij 30 pluis is ze een oude juffrouw en kan ze het grotendeels vergeten.
Waarom zijn westerse mensen nu zo populair bij de vrouwen in Azie:
Mooie kindjes maken. Blank is altijd mooi. Is zelfs een ander woord voor sexy.
Andere moraal tov trouw en zeker mbt het zorgen voor vrouw en kind. Ze houden van die mannen omdat die trouw zijn, hun kinderen en vrouw een goed keven bieden. Is natuurlijk niet belangrijk als je in Nederland een kantoorbaan hebt of een uitkerinkje en een flatje, maar WEL als je op 2 kartonnen dozen leeft langs de weg met je 2-3 kinderen. Ja, die vrouwen houden van die man. Mischien anders, misschien niet dat onbekommerde zorgeloze verliefde. Neen, die zijn doorsnee genomen niet pas tegen de 30 volwassen, maar door de realiteit om zich heen, vaak al met 18.
Ja dat zal allemaal best, maar het idee dat zo'n vrouw je gebruikt en bespeeld om een beter leven te krijgen staat me gewoon niet aan.
pi_177918445
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dat een volslanke vrouw zonder makeup een relatie heeft dan?
Want ja die zijn er.
Genoeg vrouwen die niet eens make-up nodig hebben idd, of zelfs dik zijn en nog altijd makkelijk in relaties komen. Voornamelijk doordat mannen veel lagere standaarden hebben op het gebied van aantrekkelijkheid.



En vrouwen maar klagen dat er hogere standaarden voor aantrekkelijkheid zijn voor hen dan voor mannen _O- _O-
pi_177918466
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Ja dat zal allemaal best, maar het idee dat zo'n vrouw je gebruikt en bespeeld om een beter leven te krijgen staat me gewoon niet aan.
Als dat idee je niet aanstaat, dan staat het idee van het gemiddelde westerse huwelijk je ook niet aan.
pi_177918478
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:38 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als dat idee je niet aanstaat, dan staat het idee van het gemiddelde westerse huwelijk je ook niet aan.
Hallo, we leven in de 21e eeuw hoor, niet in de 19e eeuw. :W
pi_177918482
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Makkelijk om het zelf te testen. Maak een account op tinder en gebruik de foto's van een willekeurig mannelijk instagram model.

Pas wel op, want het effect wat jouw profiel op vrouwen heeft kan als schokkend ervaren worden als je het vergelijkt met hoe vrouwen op jouw echte ik reageren. Ik kan vrouwen niet meer serieus nemen nadat ik ervaren heb hoe snel ze het bed in duiken en een relatie met je willen als je een knappe kop hebt.
Ik denk dat je omgekeerd hetzelfde effect hebt.
pi_177918520
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:38 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als dat idee je niet aanstaat, dan staat het idee van het gemiddelde westerse huwelijk je ook niet aan.
Jawel hoor, dat wel.
Ik ben wel vrij traditioneel ingesteld.
pi_177918563
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat je omgekeerd hetzelfde effect hebt.
Als aantrekkelijke man de foto's van een lelijke man gebruiken en erachter komen dat je hele leven super makkelijk was doordat je geluk gehad hebt bij je geboorte? Yup.
pi_177918621
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als aantrekkelijke man de foto's van een lelijke man gebruiken en erachter komen dat je hele leven super makkelijk was doordat je geluk gehad hebt bij je geboorte? Yup.
Nee, als onaantrekkelijke vrouw de foto's van een aantrekkelijk vrouwelijk model gebruiken en daarmee een Tinderaccount openen. :)
pi_177918649
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die niet eens make-up nodig hebben idd, of zelfs dik zijn en nog altijd makkelijk in relaties komen. Voornamelijk doordat mannen veel lagere standaarden hebben op het gebied van aantrekkelijkheid.

[ afbeelding ]

En vrouwen maar klagen dat er hogere standaarden voor aantrekkelijkheid zijn voor hen dan voor mannen _O- _O-
Want OKCupid heeft de waarheid in pacht.
OK.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:51:47 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177918800
Mensen dat gezwam over dat je als knappe man alle vrouwen meteen om je heen hebt hangen als een groep meeuwen om een patat is dikke bs, ik ben zelf fit as fuck atm en altijd outgoing en zelfverzekerd. Kom echt niemand tegen die zo reageert op me :') . Enige verschil tussen mij en dat soort voorbeelden is dat ik niet naar clubs ga en hun dus makkelijke snollen vinden die noch diepgang noch dus meerwaarde hebben in je leven.

Nougoed ik zit ook niet op datingsites of tinder oid.

Het is maar weer waar je naar op zoek bent. Als je zelf zo oppervlakkig bent dat je een plamuurbakkes in je leven wilt doe dan niet zo moeilijk en wandel een club in met een beetje durf en sla er gewoon een op de kont, vrouwen zijn geen servies. Maar kom niet in dit topic klagen over hoeveel soas je in die ene avond oploopt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:54:12 #276
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177918864
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Voor jou ben ik graag een dik lelijk zwijn.
Ja zwaantje, tuurlijk, het lelijke eendje dat een mooie (buurt) zwaan wordt. Tenminste dat denkt ze. En in de zoektocht naar wat meer zelfbewustzijn bestempel je je tot klasse vrouw, die alleen met klasse mannen gaat.
Als je echt klasse had zou je er niet mee lopen "strooien" op een forum als hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 18-03-2018 22:19:55 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177918869
De laatste paar pagina’s van dit topic waren gedoemd om deze club fokkers bij elkaar te verzamelen, dat pakt toch maar weer mooi uit.
-nee-
  zondag 18 maart 2018 @ 21:56:14 #278
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177918900
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja zwaantje, tuurlijk, het leleijke eendje dat een mooie (buurt) zwaan wordt. Tenminste dat denkt ze. En in de zoektocht naar wat meer zelfbewustzijn bestempel je je tot klasse vrouw, die alleen met klasse mannen gaat.
Als je echt klasse had zou je er niet mee lopen "strooien" op een forum als hier.
Natuurlijk lieverd, zoals jij het graag ziet. Volgens mij verwar je mij met Mishu.
pi_177918936
Ik begrijp niet waarom sommige mannelijke users het vrouwen zo hard kwalijk nemen dat ze niet met minder (mooi) genoegen willen nemen. Iedereen wil het beste voor zichzelf toch?

Mannen willen ook een zo mooi mogelijke vrouw. Als je dat niet kunt krijgen neem je genoegen met minder. Als je als vrouw zijnde meer kunt krijgen, waarom dan met minder genoegen nemen? Ik kan het ze in ieder geval niet kwalijk nemen.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:58:04 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177918942
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
JammerJan vergeet voor het gemak dat een dergelijke houding vrouwen gelijk afstoot.

[..]

Hou toch op zeg, die houding van jou is precies de reden dat jij nog single bent. Zó onaantrekkelijk. Heeft niks te maken met uiterlijk of vruchtbaarheid. Niet iedere vrouw is op zoek naar een man om kinderen mee te maken.
Wat zoeken ze dan, een praatpaal? Walk on lol.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177919080
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige mannelijke users het vrouwen zo hard kwalijk nemen dat ze niet met minder (mooi) genoegen willen nemen. Iedereen wil het beste voor zichzelf toch?

Mannen willen ook een zo mooi mogelijke vrouw. Als je dat niet kunt krijgen neem je genoegen met minder. Als je als vrouw zijnde meer kunt krijgen, waarom dan met minder genoegen nemen? Ik kan het ze in ieder geval niet kwalijk nemen.
Maarmaarmaar.. het is niet eerlijk!! Snap dat dan!! :'(
  zondag 18 maart 2018 @ 22:07:41 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177919209
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maarmaarmaar.. het is niet eerlijk!! Snap dat dan!! :'(
Hollywood heeft alle nerds mooie lieve vrouwen beloofd die hun awkwardness en onbekwaamheid charmant vinden!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 maart 2018 @ 22:08:55 #283
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919234
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Ja dat zal allemaal best, maar het idee dat zo'n vrouw je gebruikt en bespeeld om een beter leven te krijgen staat me gewoon niet aan.
Tja, je mensenkennis, je levenservaring, veel weet hebben van de Filipijnse mensen en de Filipijnse samenleving en wat slimmigheidjes van jouw kant en je hebt dat zo door.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:12:10 #284
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177919326
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

_O- _O- Steek je hoofd maar in het zand.
Jij bent er zo een die zeker ook denkt dat al die MTV programma's echt zijn :')
Fade to Black
  zondag 18 maart 2018 @ 22:12:37 #285
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177919344
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tja, je mensenkennis, je levenservaring, veel weet hebben van de Filipijnse mensen en de Filipijnse samenleving en wat slimmigheidjes van jouw kant en je hebt dat zo door.
Mooi, weer iemand erbij met uitkeringen. Die vrouwen blijven een jaartje bij je en dan knijpen ze hem.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:13:31 #286
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177919369
Pokémon vangen is zoals vrouwen versieren. Het gaat om de kwaliteit ervan en niet de kwantiteit. Liever 1 Charizard dan 100 Rattata's
  zondag 18 maart 2018 @ 22:14:24 #287
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919384
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dat een volslanke vrouw zonder makeup een relatie heeft dan?
Want ja die zijn er.
Misschien een heel goede oraal bevredigende :9
Of ze is een domina en hij haar slaafje. Zo ken ik ook een koppel. Zij 25 jaar ouder, 40 cm langer en 2,5 keer zo zwaar.
oO/ ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177919387
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Want OKCupid heeft de waarheid in pacht.
OK.
OKCupid heeft meer reproduceerbare waarheid in pacht dan wat iemand vanuit gefilterde persoonlijke ervaringen even zegt ja.
pi_177919431
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen dat gezwam over dat je als knappe man alle vrouwen meteen om je heen hebt hangen als een groep meeuwen om een patat is dikke bs, ik ben zelf fit as fuck atm en altijd outgoing en zelfverzekerd. Kom echt niemand tegen die zo reageert op me :') . Enige verschil tussen mij en dat soort voorbeelden is dat ik niet naar clubs ga en hun dus makkelijke snollen vinden die noch diepgang noch dus meerwaarde hebben in je leven.

Nougoed ik zit ook niet op datingsites of tinder oid.

Het is maar weer waar je naar op zoek bent. Als je zelf zo oppervlakkig bent dat je een plamuurbakkes in je leven wilt doe dan niet zo moeilijk en wandel een club in met een beetje durf en sla er gewoon een op de kont, vrouwen zijn geen servies. Maar kom niet in dit topic klagen over hoeveel soas je in die ene avond oploopt.
Met goede looks fix je net zo makkelijk universiteitschicks die net hun master afgerond hebben. Als je diepgang wilt in een relatie, dan moet je als man ook goede looks hebben.
pi_177919460
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige mannelijke users het vrouwen zo hard kwalijk nemen dat ze niet met minder (mooi) genoegen willen nemen. Iedereen wil het beste voor zichzelf toch?

Mannen willen ook een zo mooi mogelijke vrouw. Als je dat niet kunt krijgen neem je genoegen met minder. Als je als vrouw zijnde meer kunt krijgen, waarom dan met minder genoegen nemen? Ik kan het ze in ieder geval niet kwalijk nemen.
Ik neem het ze ook niet kwalijk. Je hebt winnaars en verliezers in het leven. Helaas ben ik geboren met een rotkop en gedoemd om te falen in het leven. Niks aan te doen.

Wat mij wel irriteert is dat mensen gaan lopen verkondigen dat lelijkheid geen enorm nadeel is en ik net zoveel potentie als zij hebben _O- _O- Flikker lekker op met je gemakkelijke leven.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:18:15 #291
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919475
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef Belgosome het volgende:
25 jaar en heel mijn leven vrijgezel.
Vrees voor de toekomst, het lot ligt mij echt niet mee op dit vlak.
Leer er weinig kennen op spontane wijzen..
Misschien dan maar zoeken naar wat minder spontane wijzen. Dat is geen schande. Wat werkt, werkt!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:20:10 #292
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177919520
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:16 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Met goede looks fix je net zo makkelijk universiteitschicks die net hun master afgerond hebben. Als je diepgang wilt in een relatie, dan moet je als man ook goede looks hebben.
Nee, je moet als man maar 2 dingen hebben; duidelijkheid in wat je wilt en je zaakjes op orde.
Verder is het een zaak van simpelweg iemand tegenkomen en dat is tegenwoordig lastig in het digitale tijdperk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:22:16 #293
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919567
quote:
17s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:56 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Natuurlijk lieverd, zoals jij het graag ziet. Volgens mij verwar je mij met Mishu.
Ik reageer uitsluitend op de teksten. Ik ben al oud, en mijn korte termijn herinnerings vermogen is al slecht. Hoezo denk je dat ik jou met ene "Mishu" verwar? Wie is dat dan?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:22:47 #294
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177919582
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik neem het ze ook niet kwalijk. Je hebt winnaars en verliezers in het leven. Helaas ben ik geboren met een rotkop en gedoemd om te falen in het leven. Niks aan te doen.

Wat mij wel irriteert is dat mensen gaan lopen verkondigen dat lelijkheid geen enorm nadeel is en ik net zoveel potentie als zij hebben _O- _O- Flikker lekker op met je gemakkelijke leven.
Misschien helpt het om eens te beseffen dat iedereen wel een minpunt heeft wat als een potentiële dealbreker voor anderen gezien wordt. Het is echt niet zo zwart-wit als jij het hier stelt, anders hadden alleen nog maar de happy few een relatie. En aan die mensen mankeert zelfs wat. Ik heb al eens een foto van je gezien en je ziet er doodnormaal uit. Je negativiteit is alleen wat jou in de weg zit en zo gedraag je wellicht in het echte leven ook richting anderen.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:23:33 #295
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177919598
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik reageer uitsluitend op de teksten. Ik ben al oud, en mijn korte termijn herinnerings vermogen is al slecht. Hoezo denk je dat ik jou met ene "Mishu" verwar? Wie is dat dan?
Zij was hier over klasse aan het praten, ik niet, als dat is waar je op doelt.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:26:29 #296
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919654
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige mannelijke users het vrouwen zo hard kwalijk nemen dat ze niet met minder (mooi) genoegen willen nemen. Iedereen wil het beste voor zichzelf toch?

Mannen willen ook een zo mooi mogelijke vrouw. Als je dat niet kunt krijgen neem je genoegen met minder. Als je als vrouw zijnde meer kunt krijgen, waarom dan met minder genoegen nemen? Ik kan het ze in ieder geval niet kwalijk nemen.
Jazeker, dat denk ik ook.
Maar waarom dan die haat en minachting als een man naar de hoeren gaat. De vrouw is hetzelfde alleen heeft ze het geluk dat ZIJ niet hoeft te betalen. Door de vraag en het aanbod.
Ik ben niet vrouwonvriendelijk, ik ben praktisch, pragmatisch en geen moraliserende bull shit svp vanuit je comfortabele flatje en als vrouw die maar de deur en de benen hoeft te openen om eens goed gen##kt te worden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:27:49 #297
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919675
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Mooi, weer iemand erbij met uitkeringen. Die vrouwen blijven een jaartje bij je en dan knijpen ze hem.
Mijne Filipina is al 2 decennia bij me, en is rijk !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 maart 2018 @ 22:31:55 #298
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177919770
Helaas alweer de laatste post hier :'(

Open svp een vervolg, we zijn er nog niet helemaal uit?
bv, wie is ook alweer Mitshu?

:W :W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')