abonnement Unibet Coolblue
pi_177879996
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent).
pi_177880032
Nog een reactie op vorig topic.

quote:
3s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:15 schreef Re het volgende:
McCabe kan nu lekker de tent inpissen, ben benieuwd, 2 dagen voor je pensioen na 21 jaar worden ontslagen omdat Trump met zijn bek vol tanden stond over Comey en zijn terugvlucht nadat hij was ontslagen. Kleuter in Command
@ kleuter in command :D

Hóe triest ook van deze lage actie, zal McCabe “ binnenlopen” op een tell all boek, interviews, consultant werkzaamheden?

En met al die intriges en telefonisch “ overleg” met zijn billionaire swamp vriendjes: visie? Regeren?
Waar haalt ie de tijd en energie vandaan? Executive time?

Dat zijn mijn vragen.
pi_177880371
McCabe zegt zelf in zijn statement, terecht, dat dit niet heel toevallig zo net na zijn HIC hoorzitting komt, waarin hij de statements van Comey heeft bevestigd. Het is zo doorzichtig allemaal, dat het lukt is gewoon te bizar voor woorden.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:30:16 #4
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177880445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:01 schreef Nintex het volgende:
Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Nee hoor.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:33:09 #5
192592 SureD1
------------------------------
pi_177880479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:30 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee hoor.
Inderdaad, die moet eerst nog maar eens 50 stemmen in de Senaat zien te krijgen...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:34:03 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177880497
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:33 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Inderdaad, die moet eerst nog maar eens 50 stemmen in de Senaat zien te krijgen...
De vorige keer was het 66-32 ... zal wel lukken, toch? Over Gina Haspel heb ik meer twijfel wat dat betreft.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:36:11 #7
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177880538
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:33 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Inderdaad, die moet eerst nog maar eens 50 stemmen in de Senaat zien te krijgen...
Eenmaal geaccepteerd kunnen kabinetsleden toch ook andere rollen vervullen, zonder tussenkomst van de Senaat?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177880553
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:36 schreef Euribob het volgende:

[..]

Eenmaal geaccepteerd kunnen kabinetsleden toch ook andere rollen vervullen, zonder tussenkomst van de Senaat?
Nee, volgens mij moet Pompeo door een stemming heen. Laatst een uitleg over gelezen maar kan hem zo gauw niet terug vinden.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 12:39:49 #9
426493 crew  PippenScottie
pi_177880604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, volgens mij moet Pompeo door een stemming heen. Laatst een uitleg over gelezen maar kan hem zo gauw niet terug vinden.
Pompeo was een kabinetslid.

Pruitt zou wel zonder confirmation proces (vertaling?) minister van justitie kunnen worden.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:40:05 #10
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177880611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De vorige keer was het 66-32 ... zal wel lukken, toch? Over Gina Haspel heb ik meer twijfel wat dat betreft.
Zijn confirmation hearing is pas ergens in april. Tot die tijd is hij sowieso geen secretary of state, ongeacht wat de Senaat van hem vindt.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:40:38 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177880626
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Zijn confirmation hearing is pas ergens in april. Tot die tijd is hij sowieso geen secretary of state, ongeacht wat de Senaat van hem vindt.
Dat klopt.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:40:57 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177880636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, volgens mij moet Pompeo door een stemming heen. Laatst een uitleg over gelezen maar kan hem zo gauw niet terug vinden.
Klopt, zie bv. https://www.tennessean.co(...)ary-state/419462002/
pi_177880698
quote:
Thanks, ik ben nog aan het bijlezen van gisteren.

- McCabe ontslagen
- Trump sleept Daniels voor de rechter voor het overschrijden van een NDA die er volgens hem niet is?
- National Debt stijgt de pan uit

Wat een dag.
pi_177880799
McCabe wel echt een schande, Stormy en leugens komt hij wel mee weg, maar iemand vlak voor zijn pensioen wegsturen zodat hij en zijn gezin al hun sociale zekerheden mislopen dat is wel zeer laag. Kan hem stemmen kosten.
  Redactie Games zaterdag 17 maart 2018 @ 12:54:48 #15
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177880874
Wie was ook alweer degene die zei dat hij/zij het wel fijn vond dat het een keer een rustig dagje was?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177880920
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:51 schreef DeParo het volgende:
McCabe wel echt een schande, Stormy en leugens komt hij wel mee weg, maar iemand vlak voor zijn pensioen wegsturen zodat hij en zijn gezin al hun sociale zekerheden mislopen dat is wel zeer laag. Kan hem stemmen kosten.
Ik denk niet dat je op finacieel gebied medelijden met hem hoeft te hebben die heeft zo een andere baan. Maar blijft een laffe streek
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 13:17:36 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177881338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:51 schreef DeParo het volgende:
McCabe wel echt een schande, Stormy en leugens komt hij wel mee weg, maar iemand vlak voor zijn pensioen wegsturen zodat hij en zijn gezin al hun sociale zekerheden mislopen dat is wel zeer laag. Kan hem stemmen kosten.
En mensen. Zou ik voor de regering of een ministerie werken was ik nu gaan solliciteren. 0
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 13:27:07 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177881510
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Thanks, ik ben nog aan het bijlezen van gisteren.

- McCabe ontslagen
- Trump sleept Daniels voor de rechter voor het overschrijden van een NDA die er volgens hem niet is?
- National Debt stijgt de pan uit

Wat een dag.
Als Trump een schadevergoeding wil van Stormy moet hij wel aangeven waarop dat gebaseerd is.

Details wil ik horen. Details....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177881621
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump een schadevergoeding wil van Stormy moet hij wel aangeven waarop dat gebaseerd is.

Details wil ik horen. Details....
En hij kan prima een eis van een miljoen per overtreding hebben, maar dan moet hij een rechter er nog van zien te overtuigen dat dat proportioneel is, wat in een NDA van 140.000 dollar niet écht het geval zal zijn. Dit is simpelweg hoe Trump zaken doet: de kleine partij omver blazen met grote fictieve bedragen. Alleen heeft Daniels in dit geval best een pientere advocaat, die dit al lang en breed heeft zien aankomen. Daarnaast heeft ze een groot deel van de bevolking achter zich.
pi_177881888
On Russia, There Are Two Trumps

Geen wereldschokkende, nieuwe inzichten. Desondanks interessant om het patroon in Trumps handelen ten aanzien van Rusland te zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177882338
mccaffreyr3 twitterde op vrijdag 16-03-2018 om 21:46:20 Reluctantly I have concluded that President Trump is a serious threat to US national security. He is refusing to protect vital US interests from active Russian attacks. It is apparent that he is for some unknown reason under the sway of Mr Putin. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177882402
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:21 schreef Kijkertje het volgende:
mccaffreyr3 twitterde op vrijdag 16-03-2018 om 21:46:20 Reluctantly I have concluded that President Trump is a serious threat to US national security. He is refusing to protect vital US interests from active Russian attacks. It is apparent that he is for some unknown reason under the sway of Mr Putin. reageer retweet
En die man is?
pi_177882447
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En die man is?
Even op het linkje klikken. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177882545
Correction: Trump-Trophy Hunting story

quote:
In a March 15 story about a new U.S. advisory board created to help rewrite federal rules for importing body parts of certain animals killed in Africa, The Associated Press reported erroneously that appointee Olivia Opre had previously killed a black rhino and was a Miss America contestant. Opre says she shot a white rhino with a non-lethal tranquilizer dart, but has not killed a black rhino, and says she competed in the Mrs. America pageant, not the Miss America pageant.

Trump wildlife protection board stuffed with trophy hunters

A new U.S. advisory board created to help rewrite federal rules for importing the heads and hides of African elephants, lions and rhinos is stacked with trophy hunters, including some members with direct ties to President Donald Trump’s family

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177882711
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:43:23 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177882826
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:43:48 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177882843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef livelink het volgende:
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Dat weten we niet, het rapport over zijn gedrag is (nog) niet openbaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177883090
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef livelink het volgende:
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Hij bevestigde voor de HIC dat Comey zich door Trump onder druk gezet voelde om het Russia-onderzoek stop te zetten.
Hij is dus getuige tegen Trump in een evt aanklacht voor obstruction of justice.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:04:23 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177883349
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij bevestigde voor de HIC dat Comey zich door Trump onder druk gezet voelde om het Russia-onderzoek stop te zetten.
Hij is dus getuige tegen Trump in een evt aanklacht voor obstruction of justice.
Ik hoop dat er nu ook naar Sessions wordt gekeken als het gaat om obstruction of justice.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177884124
quote:
President Donald Trump’s personal lawyer, John Dowd, told The Daily Beast on Saturday morning that he hopes Deputy Attorney General Rod Rosenstein will shut down the Mueller probe.

Reached for comment by email about the firing of former Deputy FBI Director Andrew McCabe, sent The Daily Beast the text of Trump’s most recent tweet on the subject, which applauded the firing. Then he wrote that Rosenstein should follow Sessions' lead

“I pray that Acting Attorney General Rosenstein will follow the brilliant and courageous example of the FBI Office of Professional Responsibility and Attorney General Jeff Sessions and bring an end to alleged Russia Collusion investigation manufactured by McCabe’s boss James Comey based upon a fraudulent and corrupt Dossier,” Dowd then wrote.

He told The Daily Beast he was speaking on behalf of the president,
in his capacity as the president’s attorney.
https://www.thedailybeast(...)-fire-robert-mueller

Het wordt nu wel een will he, won't he-verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2018 15:46:21 ]
pi_177884215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef livelink het volgende:
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Zijn functie als onafhankelijke wethandhaver uitoefenen en niet buigen voor Keizer Donald.
pi_177884545
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

En mensen. Zou ik voor de regering of een ministerie werken was ik nu gaan solliciteren. 0
Dat gebeurt al een tijdje. Was een half jaar geleden al in het nieuws dat er een leegloop was.
in a crowd you lose humanity
pi_177884918
Voor de liefhebbers van schimmige campagnefinanciering en belangenverstrengeling, een zeer gedetailleerde longread over de golden boy van Mike Pence, Nick Ayers:

http://highline.huffingto(...)hl__Highline__031718
Demain, on roule
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:22:44 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177885009
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

https://www.thedailybeast(...)-fire-robert-mueller

Het wordt nu wel een will he, won't he-verhaal.
Droom lekker verder, lid van de maffiaclan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:38:28 #35
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177885501
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat weten we niet, het rapport over zijn gedrag is (nog) niet openbaar.
Ik ben benieuwd. Het kan een precedent scheppen, bijvoorbeeld richting Bowling Green Massacre mevrouw die ook een tik op de vingers kreeg van een ethische commissie, maar ook anderen waar ethisch handelen of informatie delen met journalisten een dingetje is...
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:40:39 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177885593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Het kan een precedent scheppen, bijvoorbeeld richting Bowling Green Massacre mevrouw die ook een tik op de vingers kreeg van een ethische commissie, maar ook anderen waar ethisch handelen of informatie delen met journalisten een dingetje is...
Moet dat ding bij wet openbaar gemaakt worden? Anders gaan we het niet eens weten gok ik...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:41:07 #37
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177885608
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

https://www.thedailybeast(...)-fire-robert-mueller

Het wordt nu wel een will he, won't he-verhaal.
UPDATE 11:09 A.M.: This story has been updated throughout, including with Dowd’s new statement that he was speaking only in a personal capacity.
Géén kloon van tvlxd!
pi_177885915
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:19 schreef Mykonos het volgende:
Voor de liefhebbers van schimmige campagnefinanciering en belangenverstrengeling, een zeer gedetailleerde longread over de golden boy van Mike Pence, Nick Ayers:

http://highline.huffingto(...)hl__Highline__031718
Écht, wat een verhaal ! En dan de allerlaatste alinea...
...
In recent months, a friend of Trump had lunch with the president at the White House. Over the course of the meal, Pence kept popping in and trying to interrupt. By the visitor’s account, it seemed as if Pence was trying to figure out what they might be talking about. As it happened, the lunch guest wanted to talk to Trump about Ayers, among other things. It seemed to him that Pence was a loyal vice president but that his chief of staff had his own agenda. He decided to sound a warning note with a reference to Shakespeare’s “Julius Caesar.” “Yon Nick Ayers has a lean and hungry look,” he told the president. Trump did not reply....

Did not reply. :)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:57:46 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177886122
Nieuw baantje, en toch pensioen voor McCabe?

quote:
"A Democratic lawmaker on Saturday offered to hire former FBI deputy director Andrew McCabe in an effort to help McCabe qualify to receive his pension after being fired from the agency two days before he qualified to receive it.

Rep. Mark Pocan (D-Wisc.) was responding to a tweet from NBC’s Andrea Mitchell, who said the former FBI official might still be able to receive his pension if he’s hired by a member of Congress.

Andrew call me. I could use a good two-day report on the biggest crime families in Washington, D.C.,” Pocan tweeted."
http://thehill.com/homene(...)lify-for-his-pension
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177886258
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:41 schreef Montov het volgende:

[..]

UPDATE 11:09 A.M.: This story has been updated throughout, including with Dowd’s new statement that he was speaking only in a personal capacity.
Ik zag het ja, maar goed, ik weet niet hoe nuttig het terugtrekken van die drol is.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:07:17 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_177886382
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_177888167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Het kan een precedent scheppen, bijvoorbeeld richting Bowling Green Massacre mevrouw die ook een tik op de vingers kreeg van een ethische commissie, maar ook anderen waar ethisch handelen of informatie delen met journalisten een dingetje is...
Het idiote is dat er geen haan kraait naar de (New York) FBI-agenten die daadwerkelijk gelekt hebben naar mensen (zoals bv Giuliani) met het doel de verkiezingen ten gunste van Trump te beinvloeden.

SethAbramson twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:21:35 NOTE: None of the FBI agents who illegally leaked critical investigative data to Rudy Giuliani, Jim Kallstrom, Joe DiGenova, or the fake news website "True Pundit" in October 2016 have been named, investigated, or fired. This despite the fact they tried to influence the election. reageer retweet
SethAbramson twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 16:44:54 McCabe is a *Republican* who was pretextually fired for actions that hurt the *Clinton campaign*. And Trump is celebrating. That tells you all you need to know about the prospective rather than retrospective motivation behind this firing.This is all about a future impeachment. reageer retweet


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2018 18:39:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:09:36 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177888172
@AP
BREAKING: AP learns fired FBI deputy director Andrew McCabe maintained personal memos regarding President Donald Trump.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177888376
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:09 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: AP learns fired FBI deputy director Andrew McCabe maintained personal memos regarding President Donald Trump.
Verbaast me helemaal niks. Net als Comey wist McCabe hoe belangrijk dat zou zijn ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177888511
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:11:50 As the House Intelligence Committee has concluded, there was no collusion between Russia and the Trump Campaign. As many are now finding out, however, there was tremendous leaking, lying and corruption at the highest levels of the FBI, Justice & State. #DrainTheSwamp reageer retweet
Ja er werd gelekt maar daar heeft juist Trump van geprofiteerd.

Nog eentje van de twitteraar-in-chief, hij knijpt hem duidelijk :P

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:34:21 The Fake News is beside themselves that McCabe was caught, called out and fired. How many hundreds of thousands of dollars was given to wife's campaign by Crooked H friend, Terry M, who was also under investigation? How many lies? How many leaks? Comey knew it all, and much more! reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2018 18:36:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177888806
Relevante vragen tav het ontslaan van McCabe

carriecordero twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 04:28:13 Questions on the firing of FBI Deputy Director Andy McCabe. /1 reageer retweet
En oordeel Bromwich (former DOJ Inspector General, former federal prosecutor in NY and D.C.)

mrbromwich twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 17:23:22 I have been involved in DOJ and FBI disciplinary matters since 1994. I have never before seen the type of rush to judgment - and rush to summary punishment - that we have witnessed in the case of Andy McCabe: https://t.co/9XKXoUKqTV reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177889009
Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24 Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
*O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:59:28 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177889307
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:49 schreef Kijkertje het volgende:
Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24 Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
*O*
O, dat klinkt best onheilspellend als je Trump bent...

Heeft Comey het over het onderzoek of bv. een boek oid?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:00:33 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177889348
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

O, dat klinkt best onheilspellend als je Trump bent...

Heeft Comey het over het onderzoek of bv. een boek oid?
Boek volgende maand
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177889384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

O, dat klinkt best onheilspellend als je Trump bent...

Heeft Comey het over het onderzoek of bv. een boek oid?
Extreme secrecy surrounds Comey book manuscript
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:02:51 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177889418
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:26 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:11:50 As the House Intelligence Committee has concluded, there was no collusion between Russia and the Trump Campaign. As many are now finding out, however, there was tremendous leaking, lying and corruption at the highest levels of the FBI, Justice & State. #DrainTheSwamp reageer retweet
Ja er werd gelekt maar daar heeft juist Trump van geprofiteerd.

Nog eentje van de twitteraar-in-chief, hij knijpt hem duidelijk :P

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:34:21 The Fake News is beside themselves that McCabe was caught, called out and fired. How many hundreds of thousands of dollars was given to wife's campaign by Crooked H friend, Terry M, who was also under investigation? How many lies? How many leaks? Comey knew it all, and much more! reageer retweet
Ik kan hier niet eens over uit. Hij gunt gewoon iemand geen pensioen omdat diens vrouw van de andere partij is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:05:08 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177889492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Boek volgende maand
Ah ok, ben benieuwd.
pi_177889559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik kan hier niet eens over uit. Hij gunt gewoon iemand geen pensioen omdat diens vrouw van de andere partij is.
Meer omdat hij geen jaknikker/ niet pro-Trump is en dan is alle zwartmakerij geoorloofd.

Trump is bovendien een uitermate rancuneus mannetje. :r
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177889729
Comey gaat even flink geld harken in ieder geval.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:13:35 #55
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177889778
Ja, zo vroeg hij aan McCabe nadat Comey per tweet ontslagen was en in het land ergens bij een meeting was, waarom Comey nog wel met het vliegtuig terug mocht vliegen. Extreem rancuneus idd.
pi_177889796
Cambridge Analytica is door Facebook (in ieder geval tijdelijk) geblokkeerd vanwege misbruik van data:
https://trib.al/Tu7YG03

Politico had een wat uitgebreider verhaal:
http://politi.co/2FHIFJN
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:43:13 #57
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177890892
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:26 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:11:50 As the House Intelligence Committee has concluded, there was no collusion between Russia and the Trump Campaign. As many are now finding out, however, there was tremendous leaking, lying and corruption at the highest levels of the FBI, Justice & State. #DrainTheSwamp reageer retweet
Ja er werd gelekt maar daar heeft juist Trump van geprofiteerd.

Nog eentje van de twitteraar-in-chief, hij knijpt hem duidelijk :P

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:34:21 The Fake News is beside themselves that McCabe was caught, called out and fired. How many hundreds of thousands of dollars was given to wife's campaign by Crooked H friend, Terry M, who was also under investigation? How many lies? How many leaks? Comey knew it all, and much more! reageer retweet
Wat bedoelt ie nou helemaal? Iemand gaf de vrouw van McCabe een donatie voor haar campagne? Trump is een expert is schimmige politieke donaties en kent het moeras als geen ander, maar wat heeft McCabe daarin verkeerd gedaan?
Géén kloon van tvlxd!
pi_177891412
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef Montov het volgende:

[..]

Wat bedoelt ie nou helemaal? Iemand gaf de vrouw van McCabe een donatie voor haar campagne? Trump is een expert is schimmige politieke donaties en kent het moeras als geen ander, maar wat heeft McCabe daarin verkeerd gedaan?
Trump praat gewoon Hannity na, die denkt namelijk al een tijdje dat hij een of ander schandaal heeft ontdekt omdat de vrouw van McCabe actief is binnen de Democratische partij.

En de mening van je vrouw is natuurlijk de mening van jezelf, en als die niet strookt met die van Trump, ben je een verrader en moet je ontslagen worden.
pi_177891493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef Montov het volgende:

[..]

Wat bedoelt ie nou helemaal? Iemand gaf de vrouw van McCabe een donatie voor haar campagne? Trump is een expert is schimmige politieke donaties en kent het moeras als geen ander, maar wat heeft McCabe daarin verkeerd gedaan?
Facts dispute Donald Trump's claim that donation to FBI spouse linked to Clinton email decision

quote:
At the time of the contribution, the candidate's husband was not directly involved in the FBI probe of Clinton's email server, according to the FBI. The bureau says that by the time he had some oversight role in the Clinton investigation, the election involving his wife had been over for three months.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:14:58 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177891900
quote:
Leahy Releases His Request To Chairman Grassley To Hold Urgent Hearing on DOJ Politicization (senate.gov)
. . . On Rapidly Escalating Political Threats To Law Enforcement

[Senator Patrick Leahy, D-Vt., and a leading member of the Judiciary Committee:]

“In the last few hours the President’s personal attorney has called for the Justice Department, without even an arguably legitimate basis, to prematurely shut down the Special Counsel’s Russia investigation. And the Attorney General, in a clear violation of his promised recusal under oath before the Senate Judiciary Committee, fired a career civil servant days before he could retire, following months of the President’s relentless and outrageous prodding.

“During my four decades in the Senate, I have never before seen our nation’s career, apolitical law enforcement officials so personally and publicly maligned by politicians — indeed, by our President. And I have never been so concerned that the walls intended to protect the independence of our dedicated law enforcement professionals, including Special Counsel Mueller, are at risk of crumbling.

“A month ago I asked Chairman Grassley to hold a hearing on the escalating politicized attacks on the Justice Department and the FBI. We can all point to mistakes made by Justice Department officials over the course of high-profile investigations during the 2016 elections. Such mistakes rightly fall within the purview of the Judiciary Committee’s routine oversight functions.

“But there is nothing routine about what is happening to the Justice Department today. What we are seeing today is dangerous, and demands our immediate attention. I believe the Judiciary Committee will fail to fulfill its core oversight responsibility if it does nothing in this moment.”

[... De brief is te vinden op de site. ...]
Vermoed dat het weinig indruk zal maken, maar wie weet.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:27:06 #61
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_177892163
quote:
quote:
De gegevens van 50 miljoen vooral Amerikaanse Facebookprofielen zijn op geraffineerde wijze buitgemaakt door het bedrijf Cambridge Analytica. Met die gegevens is vervolgens software ontwikkeld om kiezers voorafgaand aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 te kunnen beïnvloeden.

Het vergaren van de gegevens vond begin 2014 plaats. Op dat moment waren er 150 miljoen Noord-Amerikaanse Facebookprofielen, dat betekent dat een derde in handen kwam van het bedrijf. De profielen stonden voor een kwart van alle Amerikaanse stemgerechtigden.

Facebook wist van de grootste privacyschending in de geschiedenis van haar bestaan, maar ondernam amper actie. Ook zijn de personen achter de getroffen accounts nooit op de hoogte gesteld.
Klokkenluider

De onthullingen zijn afkomstig van een gezamenlijk onderzoek van The Observer of London en The New York Times, ze spraken onder andere met de Canadees Christopher Wylie, een klokkenluider die tot eind 2014 werkte bij Cambridge Analytica. De kranten spreken van het grootste datalek voor Facebook ooit.

"We hebben Facebook gebruikt om miljoenen profielen van mensen te vergaren. En hebben modellen gebouwd om te profiteren van wat we over hen wisten en om hun innerlijke demonen aan te wakkeren", zegt hij tegen de Observer.

Cambridge Analytica is al eerder in opspraak gekomen vanwege het verzamelen van Facebookdata, en niet alleen bij de Amerikaanse verkiezingen, maar ook bij het Britse referendum over het verlaten van de Europese Unie.

Het bedrijf heeft verschillende banden met de Republikeinse partij. Zo investeerde de steenrijke republikeinse donateur Robert Mercer 15 miljoen dollar (12 miljoen euro) in het bedrijf. En werd Cambridge Analytica, ten tijde van de dataroof in 2014, geleid door Steve Bannon. In 2016 zou hij die baan verruilen om te baas te worden van Donald Trumps verkiezingscampagne.

Regels doen er voor hen niet toe. Voor hen is dit een oorlog, en het is allemaal eerlijk.
Oud-Cambridge Analytica-medewerker en klokkenluider Christopher Wylie

In het geval van de Amerikaanse verkiezingen is nu pas duidelijk op welke schaal het vergaren van gegevens gebeurde en vooral: op welke wijze. Wylie zegt daarover tegen The New York Times: "Regels doen er voor hen niet toe. Voor hen is dit een oorlog, en het is allemaal eerlijk."

Het vergaren van gegevens ging als volgt: een deel van de data is verkregen onder het mom van academisch onderzoek. 270.000 Facebookgebruikers kregen betaald om een persoonlijkheidstest te doen via de app thisisyourdigitallife. Maar de app vergaarde ook alle gegevens van de vrienden van die 270.000 gebruikers. Dit leidde tot een database met vijftig miljoen accounts.

Met de database werd vervolgens software ontwikkeld om Facebookprofielen te beoordelen: wat gaat de gebruiker stemmen? En hoe kunnen we hem of haar beïnvloeden? Hier konden dan gepersonaliseerde politieke advertenties op worden gemaakt.
Twee jaar gewacht

Facebook ondernam pas actie na twee jaar. Het vroeg Wylie en collega's alle onrechtmatig verkregen gegevens te wissen. Wylie noemt dat verbijsterend. "Ze hebben twee jaar gewacht en helemaal niets gedaan om te controleren of de gegevens waren gewist. Het enige dat ze me vroegen was een vakje aan te vinken op een formulier en het terug te sturen."

Zowel Facebook als de ceo van Cambridge Analytica verklaarden vorige maand nog tijdens een hoorzitting in het Britse parlement dat er geen gegevens van Facebookgebruikers bij Cambridge Analytica zit. Volgens Cambridge Analytica zijn alle gegevens al verwijderd en nooit gebruikt voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016.

Waarom heeft het bedrijf niet eerder openheid van zaken gegeven?
NOS-Techredacteur Nando Kasteleijn

"Facebook heeft heel wat uit te leggen", zegt NOS-Techredacteur Nando Kasteleijn. "Met als belangrijkste vraag: waarom heeft het bedrijf niet eerder openheid van zaken gegeven? Het vertrouwen in het bedrijf staat al onder druk en dat wordt er niet beter op."

"Daarnaast: Facebook ligt al onder vuur vanwege de Amerikaanse presidentsverkiezingen", zegt Kasteleijn. "De midterms staan voor de deur, het zou me niet verbazen als de politiek uitleg wil. Ook over de vraag of dit niet vaker is gebeurd en hoe het zit met de data: is die nou wel of niet verwijderd?"
Facebookverbod

Intussen twijfelt Facebook nu zelf ook over de claims van Cambridge Analytica. Gisteren besloot het om Cambridge Analytica en gelieerde organisaties voorlopig te verwijderen van Facebook vanwege het schenden van de voorwaarden. Ook oud-Cambridge Analytica-medewerker en klokkenluider Wylie is niet langer welkom op Facebook.

In een verklaring schrijft het sociale platform dat er nu wordt getwijfeld of alle destijds vergaarde gegevens wel zijn verwijderd. "Als de beschuldigingen kloppen, is dit een onacceptabele schending van ons vertrouwen", schrijft Facebook, dat juridische stappen overweegt.

Die juridische stappen blijken ook te gelden voor de journalisten die het verhaal in eerste instantie publiceerden. Een Observer-journalist schrijft op Twitter dat Facebook met een rechtszaak heeft gedreigd.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_177892197
Nog weer een gevalletje Twitter maakt meer kapot dan je lief is:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.15234f052bc9
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177892790
Niets is meer te dol, hoe groter de chaos hoe beter! (En op de gang oefent iemand alvast hoe je op een volkomen onverdachte manier "Pappa, probeer dit overhemd eens? Het is voor mijn nieuwe collectie!" kan zeggen terwijl je achter je rug een dwangbuis buiten zicht probeert te houden.)

Trump, Flush With Power (NYTimes Opinion)
quote:
This was the week Donald Trump became president.

Or at least the week he became the president we were always expecting. He ceased bothering to pretend that he was ever going to do the job in any normal sense of the word. He decided to totally own the whole, entire joke that he is.

He started hiring people right off TV. He extended his tiny fingers into his giant flat screen, “Purple Rose of Cairo”-style, and dragged cable conservatives directly into the administration.

We’ve always known Trump makes stuff up. But now he has stopped bothering to pretend that he doesn’t. Truthful hyperbole is out. Outlandish fabrication is in. Trump began bragging to Republicans at a private fund-raiser in St. Louis Wednesday: Oh, get a load of this trade stuff I made up to outfox that fox, Justin Trudeau. I felt bad doing it to such a nice, good-looking guy. But it’s hilarious!

He is no longer bothering to pretend that governing involves a learning curve. Now he finds it’s clever to be a fabulist, concocting phony facts about the trade deficit when talking to the Canadian prime minister — one of our closest allies — or inventing a story for donors about how Japanese officials test American cars by dropping a bowling ball on their hoods from 20 feet up to see which ones dent.

The president thinks he’s navigating to his true north while the rest of the world thinks he’s headed due south.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 21:14:23 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177893205
https://www.politico.com/(...)-trump-lawyer-468723

John Dowd zei dat Trump wil dat Mueller stopt met het onderzoek. Maar later dat hij op persoonlijke titel sprak. Wat me trouwens wel vreemd lijkt voor een advocaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 21:18:39 #65
426493 crew  PippenScottie
pi_177893321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:14 schreef Ulx het volgende:
https://www.politico.com/(...)-trump-lawyer-468723

John Dowd zei dat Trump wil dat Mueller stopt met het onderzoek. Maar later dat hij op persoonlijke titel sprak. Wat me trouwens wel vreemd lijkt voor een advocaat.
Tegenwoordig betalen advocaten ook 130.000 dollar zwijggeld uit eigen zak aan een pornoster. Gewoon omdat ze hun cliënt een toffe peer vinden, niet?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 21:22:05 #66
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177893433
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Tegenwoordig betalen advocaten ook 130.000 dollar zwijggeld uit eigen zak aan een pornoster. Gewoon omdat ze hun cliënt een toffe peer vinden, niet?
Of omdat ze bang zijn dat ze opeens ontslagen worden. Of omdat ze denken dat ze met alle leugens wegkomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177893722
En ondertussen zit Mueller al flink in McCabes aantekeningen te grasduinen... maar hoe lang nog?
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 21:43:47 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177893987
Volgens mij kan een advocaat gewoon een tik op de vingers krijgen als hij onwaarheden over de client openbaar maakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 21:49:16 #69
426493 crew  PippenScottie
pi_177894119
Ik vraag me af of er een backup plan is als Sessions en Rosenstein worden ontslagen en het onderzoek van Mueller wordt stopgezet.

Ik hoop dat we er nooit achterkomen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 21:51:41 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177894179
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vraag me af of er een backup plan is als Sessions en Rosenstein worden ontslagen en het onderzoek van Mueller wordt stopgezet.

Ik hoop dat we er nooit achterkomen.
Ik hoop dan dat het Amerikaanse volk in opstand komt en hun afschuw laat blijken in de verkiezingen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 21:54:25 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177894248
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vraag me af of er een backup plan is als Sessions en Rosenstein worden ontslagen en het onderzoek van Mueller wordt stopgezet.

Ik hoop dat we er nooit achterkomen.
Ik denk een Nixon-2 scenario. Misschien een paar weken gedoe en protesten, daarna een nieuwe èn heel veel meer problemen voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:00:04 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177894368
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk een Nixon-2 scenario. Misschien een paar weken gedoe en protesten, daarna een nieuwe èn heel veel meer problemen voor Trump.
Ik ben bang van niet. Trump komt met zoveel dingen weg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:03:30 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177894442
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vraag me af of er een backup plan is als Sessions en Rosenstein worden ontslagen en het onderzoek van Mueller wordt stopgezet.

Ik hoop dat we er nooit achterkomen.
Als die ranzige warmonger en blaaskaak van een Graham nou eindelijk eens z’n wetgeving indient.... GOP :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 22:03:44 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177894447
http://thehill.com/homene(...)lify-for-his-pension

McCabe kan misschien zijn pensioen redden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177894460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. Trump komt met zoveel dingen weg.
Het probleem is ook meer de stand van zaken in het congres vandaag de dag. Er moet wel heel erg veel gebeuren willen afgevaardigden of senatoren meegaan in een impeachment vandaag de dag. Waar nog wel de nodige Republikeinen destijds meegingen in een aantal van de 'aanklachten' tegen Nixon zijn Nunes en consorten pure partisans.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 22:04:32 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177894471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. Trump komt met zoveel dingen weg.
Maar de GOP niet....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:04:53 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177894479
Kennelijk heeft Schumer te horen gekregen dat er wel republikeinen bereid zijn om in actie te komen, mocht dat gebeuren?

quote:
Schumer: 'Severe consequences' if Trump moves to shut down Mueller probe (The Hill)

Senate Minority Leader Charles Schumer (D-N.Y.) on Saturday warned of "severe consequences" if President Trump moves to shut down the special counsel's investigation into Russian interference in the 2016 election.

Schumer cited comments by Trump's personal attorney John Dowd on Saturday asking the deputy attorney general to "bring an end" to the "fraudulent" investigation he claimed was constructed to undermine the president.

"The president, the administration, and his legal team must not take any steps to curtail, interfere with, or end the special counsel's investigation or there will be severe consequences from both Democrats and Republicans," Schumer said in a statement.

Dowd called on Deputy Attorney General Rod Rosenstein to follow the "courageous example" of the FBI's internal watchdog that recommended former FBI Deputy Director Andrew McCabe be fired. Attorney General Jeff Sessions announced McCabe's firing on Friday.

The Trump attorney said in a statement obtained by The Hill that Rosenstein should "bring an end to alleged Russia Collusion investigation manufactured by McCabe’s boss [former FBI Director] James Comey based upon a fraudulent and corrupt Dossier."

Schumer, who has defended special counsel Robert Mueller against Trump's insistence that the federal probe is a "witch hunt," said Dowd's statement was "yet another indication that the first instinct of the president and his legal team is not to cooperate with Special Counsel Robert Mueller, but to undermine him at every turn."

The top Senate Democrat previously called for Congress to unite in protecting Mueller from dismissal after it was reported Trump had once ordered the special counsel to be fired.
pi_177894532
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dan dat het Amerikaanse volk in opstand komt en hun afschuw laat blijken in de verkiezingen.
Veel Republikeinen zullen in ieder geval niet al te hard dwarsliggen... wat moet je nou met een president die willekeurige handelstekorten uit zijn reet trekt en voor wie zelfs andere hardwerkende blanke christelijke Republikeinse mannen niet meer veilig zijn? (Qua werk, niet qua hun poesjes. :P )

In het WH schijnen ze zelfs de polls "Wie denk jij dat er als volgende uitvliegt?" te hebben geruild voor "Hoe lang denk je dat je zélf nog hebt?" :D
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:12:01 #79
192592 SureD1
------------------------------
pi_177894676
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:
Cambridge Analytica is door Facebook (in ieder geval tijdelijk) geblokkeerd vanwege misbruik van data:
https://trib.al/Tu7YG03

Politico had een wat uitgebreider verhaal:
http://politi.co/2FHIFJN

Ik wist niet dat dat Bannon zijn club was...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:27:06 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177895087
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het probleem is ook meer de stand van zaken in het congres vandaag de dag. Er moet wel heel erg veel gebeuren willen afgevaardigden of senatoren meegaan in een impeachment vandaag de dag. Waar nog wel de nodige Republikeinen destijds meegingen in een aantal van de 'aanklachten' tegen Nixon zijn Nunes en consorten pure partisans.
Het feit dat alleen de Republikeinen die geen re-election wensen hun mond opendoen vind ik zorgwekkend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177895888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:27 schreef livelink het volgende:

[..]

Het feit dat alleen de Republikeinen die geen re-election wensen hun mond opendoen vind ik zorgwekkend.
De hele situatie in inderdaad “zorgwekke”.

Voor een ietwat ander geluid: een vroegere FBI meneer vindt, dat Mueller moet terugtreden voor geloofwaardigheid en integriteit.
Want de ontslagen fbi mensen waren voorheen zíjn medewerkers. http://thehill.com/opinio(...)y-he-must-step-aside
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:08:14 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177896029
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

De hele situatie in inderdaad “zorgwekke”.

Voor een ietwat ander geluid: een vroegere FBI meneer vindt, dat Mueller moet terugtreden voor geloofwaardigheid en integriteit.
Want de ontslagen fbi mensen waren voorheen zíjn medewerkers. http://thehill.com/opinio(...)y-he-must-step-aside
Ik zie niet echt in wat het uitmaakt wat een willekeurige voormalige FBI agent vindt ... dat zijn er vele duizenden?! Zelfs als slechts 1 procent van hen in de Fox News propaganda-val terecht komt heb je het nog over een behoorlijk aantal individuen die een opiniestuk kunnen schrijven over de gekste dingen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-03-2018 23:13:27 ]
pi_177896194
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zie niet echt in wat het uitmaakt wat een willekeurige voormalige FBI agent vindt ... dat zijn er vele duizenden?! Zelfs als slechts 1 procent van hen in de Fox News propaganda-val terecht komt heb je het nog over een behoorlijk aantal individuen die een opiniestuk kunnen schrijven over de gekste dingen.
Eerst las ik het opiniestuk als geschreven door een trumpaanhanger: stop er maar mee.
Na nog een keer als iemand die achter Mueller staat en tegelijk aandraagt om zich terug te trekken én het team te laten doorgaan om geloofwaardig te blijven tzt als het al het onderzoek eens is afgerond.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:23:33 #84
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_177896319
quote:
Thge Guardian pakt uit:

The Cambridge Analytica Files

quote:
‘I created Steve Bannon’s psychological warfare tool’: meet the data war whistleblower

For more than a year we’ve been investigating Cambridge Analytica and its links to the Brexit Leave campaign in the UK and Team Trump in the US presidential election. Now, 28-year-old Christopher Wylie goes on the record to discuss his role in hijacking the profiles of millions of Facebook users in order to target the US electorate
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_177896634
Herinnnert U zich deze nog?

SarahHuckabee twitterde op donderdag 03-11-2016 om 20:12:34 When you're attacking FBI agents because you're under criminal investigation, you're losing https://t.co/SIoAxatCjp reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177896720
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Thge Guardian pakt uit:

The Cambridge Analytica Files

[..]

Dit leest als een thriller.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:39:11 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177896756
Hier een video met een interview van deze persoon. https://www.theguardian.c(...)ebook-profiles-video
pi_177897723
Deze ook nog maar even dan :P

Data Firm Tied to Trump Campaign Talked Business With Russians

quote:
When the Russia question came up during a hearing at the British Parliament last month, Alexander Nix did not hesitate.

“We’ve never worked in Russia,” said Mr. Nix, head of a data consulting firm that advised the Trump campaign on targeting voters.

“As far as I’m aware, we’ve never worked for a Russian company,” Mr. Nix added. “We’ve never worked with a Russian organization in Russia or any other country, and we don’t have any relationship with Russia or Russian individuals.”

But Mr. Nix’s business did have some dealings with Russian interests, according to company documents and interviews.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 00:30:27 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177897811
Weet niet zeker of deze al voorbij was gekomen:

RepAdamSchiff twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 20:16:54 Mr. President, the Committee reached no such conclusion — only Republicans. In fact, we did find evidence of collusion, despite GOP members being more interested in protecting you than learning the truth. When accusing others of lying, best not to misrepresent facts yourself. reageer retweet
Was in reactie hierop:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:11:50 As the House Intelligence Committee has concluded, there was no collusion between Russia and the Trump Campaign. As many are now finding out, however, there was tremendous leaking, lying and corruption at the highest levels of the FBI, Justice & State. #DrainTheSwamp reageer retweet
pi_177897857
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Weet niet zeker of deze al voorbij was gekomen:

RepAdamSchiff twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 20:16:54 Mr. President, the Committee reached no such conclusion — only Republicans. In fact, we did find evidence of collusion, despite GOP members being more interested in protecting you than learning the truth. When accusing others of lying, best not to misrepresent facts yourself. reageer retweet
Was in reactie hierop:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:11:50 As the House Intelligence Committee has concluded, there was no collusion between Russia and the Trump Campaign. As many are now finding out, however, there was tremendous leaking, lying and corruption at the highest levels of the FBI, Justice & State. #DrainTheSwamp reageer retweet
Nee nog niet. Duidelijk antwoord ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 00:37:55 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177897905
Schiff voor president in 2020 zou ik btw niet willen uit sluiten ... hij reageert steevast on topic en sterk, ook in live interviews... al oogt het allemaal misschien wat minder.
pi_177897960
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Schiff voor president in 2020 zou ik btw niet willen uit sluiten ... hij reageert steevast on topic en sterk, ook in live interviews... al oogt het allemaal misschien wat minder.
Hmmmm... :9
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 00:50:49 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177898062
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hmmmm... :9
Lol, ok ... :)
pi_177898399
Yups hij knijpt hem :Y

realDonaldTrump twitterde op zondag 18-03-2018 om 01:12:48 The Mueller probe should never have been started in that there was no collusion and there was no crime. It was based on fraudulent activities and a Fake Dossier paid for by Crooked Hillary and the DNC, and improperly used in FISA COURT for surveillance of my campaign. WITCH HUNT! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 01:49:31 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177898530
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
Yups hij knijpt hem :Y

realDonaldTrump twitterde op zondag 18-03-2018 om 01:12:48 The Mueller probe should never have been started in that there was no collusion and there was no crime. It was based on fraudulent activities and a Fake Dossier paid for by Crooked Hillary and the DNC, and improperly used in FISA COURT for surveillance of my campaign. WITCH HUNT! reageer retweet
/r/politics thread hierover: Trump: 'Mueller probe should never have been started' (The Hill / Reddit)
pi_177898621
Massachusetts AG Healey Launches Investigation Into Facebook, Cambridge Analytica

quote:
Massachusetts' attorney general is launching an investigation into the data-analysis firm that worked for President Donald Trump's 2016 campaign, which is facing allegations it kept inappropriately obtained user information after telling Facebook the company had deleted it.

Maura Healey announced the probe Saturday afternoon.

"Massachusetts residents deserve answers immediately from Facebook and Cambridge Analytica," Healey tweeted. "We are launching an investigation."

Facebook announced Friday that they had suspended the accounts of Strategic Communication Laboratories, including the company's political data firm, Cambridge Analytica, after a University of Cambridge psychology professor passed on an app's data that used a Facebook Login to SCL and Cambridge Analytica.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 02:12:48 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177898624
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hmmmm... :9
:D!

Tot nu toe vind ik Schiff vrij sterk maar hij krijgt veel munitie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177898855
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef livelink het volgende:
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Gelogen tijdens een FBI ondervraging was de officiële reden, dacht ik...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177899070
Ter verduidelijking: McCabe zou volgens de Inspector General (Horowitz) gelogen hebben over zijn 'ongepaste' autorisatie in 2016 om top FBI-officials met reporters van de Wall Street Journal te laten praten over een onderzoek naar de Clinton-emails. McCabe zelf heeft daar nog niets over gezegd, vrienden en medestanders zeggen dat hij ontkent verkeerd gehandeld te hebben en het rapport daarover is nog niet openbaar gemaakt

Andrew McCabe, a Symbol of Trump’s F.B.I. Ire, Faces Possible Firing

quote:
[..]

Mr. McCabe is ensnared in an internal review that includes an examination of his decision in 2016 to allow F.B.I. officials to speak with reporters about an investigation into the Clinton Foundation. The Justice Department’s inspector general concluded that Mr. McCabe was not forthcoming during the review, according to the people briefed on the matter. That yet-to-be-released report triggered an F.B.I. disciplinary process that recommended his termination — leaving Mr. Sessions to either accept or reverse that decision.

[..]

Mr. McCabe declined to comment. His friends and allies have said that he denies any wrongdoing in his dealings with journalists or the inspector general. He stepped down in January and took a leave of absence under pressure over the looming inspector general’s report.

[..]

There are no indications that Mr. Horowitz is prepared to release a broad report this week. It is not clear why he opted to handle Mr. McCabe separately and refer him for discipline before the release of the full report. A spokesman for Mr. Horowitz has declined to comment.

Maar of het nu wel terecht is, is het punt niet eens. Het eigenlijke doel is nl. om de geloofwaardigheid van belangrijke getuigen tegen Trump in discrediet te brengen (Comey & McCabe). Want waarom is er geen onderzoek naar de (New York) FBI-agenten die informatie lekten naar de pers over de 'kwijtgeraakte' Clinton-emails (via o.a. Giuliani) ten gunste van Trump in september 2016 vlak voor de verkiezingen?

SethAbramson twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:21:35 NOTE: None of the FBI agents who illegally leaked critical investigative data to Rudy Giuliani, Jim Kallstrom, Joe DiGenova, or the fake news website "True Pundit" in October 2016 have been named, investigated, or fired. This despite the fact they tried to influence the election. reageer retweet
Nog een interessant draadje over de (schier onmogelijke) eisen die er gesteld aan een FBI-agent wb 'onbesproken gedrag' door de OPR en waarmee McCabe nu om de oren wordt geslagen:

AshaRangappa_ twitterde op zondag 18-03-2018 om 01:36:40 THREAD. As usual, @brithume has zero idea what he's talking about. To understand why many agents, and indeed even the FBI Agents Association *which is non partisan) have issues with this, you have to understand an OPR in the FBI. The bar for "misconduct" is very low. https://t.co/j1UkesRoVb reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2018 05:32:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 05:06:21 #100
323401 Kijkertje
met filter
pi_177899076
maggieNYT twitterde op zondag 18-03-2018 om 02:20:13 Soon to be in mine and @nytmike's story, Trump's lawyers recently received a list of questions from Mueller's team that the special counsel would seek answers to in an interview. Adds to the portrait of what took place today. reageer retweet
Trump Lawyer Says Special Counsel Inquiry Should Be Ended

quote:
[..]

The president's tweets, posted on a Saturday in which he remained inside the White House with no public schedule, came as Mr. Mueller is said to have sent questions to Mr. Trump's legal team as part of negotiations over an interview with the president. Mr. Mueller is seeking the interview, according to two people close to the White House, in order to ask follow-up questions, but put forward the list as a start.

[..]

Mr. Trump has increasingly expressed frustration as the special counsel investigation has shown more signs of accelerating rather than ending. His legal team has worked to keep him from firing Mr. Mueller in the past. To keep the president at bay, the lawyers -- led by the White House lawyer Ty Cobb -- told him that Mr. Mueller's investigation would be over by last December and that they would ask Mr. Mueller to put out a statement saying the president was not a target of the investigation.

But instead, Mr. Trump was livid anew this week over the Times report that Mr. Mueller had subpoenaed his corporate records, including those related to Russia, according to one person close to the White House.

The president's lawyers appear to be feeling increasingly uneasy about where they stand. This month, Mr. Trump met with a veteran Washington lawyer, Emmet T. Flood, to discuss coming on board to take over the president's dealings with Mr. Mueller's office and possibly replacing Donald F. McGahn II as White House counsel. The president's personal lawyers, Mr. Dowd and Jay Sekulow, did not know about the meeting, prompting concerns that they could be pushed aside, and potentially making them less resistant to Mr. Trump's whims about handling the inquiry.

[..]
Dat verklaart zijn opgefokte emails wel :P

Nog een draadje van Abramson (sorry Szura :6 ) over Mueller's opties mbt een interview met Trump

SethAbramson twitterde op zondag 18-03-2018 om 03:31:08 Listen: Trump's *actual* "red line" for Mueller is a subpoena.Trump will refuse to speak to Mueller and force him to issue a subpoena.A subpoena is a perjury trap for Trump, so at that point Trump will have to fire Mueller.In other words, things are coming to a head soon. reageer retweet


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2018 05:40:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 08:00:20 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177899282
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:22 schreef Kijkertje het volgende:
Yups hij knijpt hem :Y

realDonaldTrump twitterde op zondag 18-03-2018 om 01:12:48 The Mueller probe should never have been started in that there was no collusion and there was no crime. It was based on fraudulent activities and a Fake Dossier paid for by Crooked Hillary and the DNC, and improperly used in FISA COURT for surveillance of my campaign. WITCH HUNT! reageer retweet
WANHOOP!
Géén kloon van tvlxd!
pi_177899341
Mueller heeft ook niet zo lang meer lijkt het.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:07:53 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177899725
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:00 schreef Montov het volgende:
WANHOOP!
Dat mag zijn, maar vooralsnog hebben de slachtoffers van zijn machtshonger meer te wanhopen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:50:01 #104
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_177900345
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:15 schreef Klaphark het volgende:
Mueller heeft ook niet zo lang meer lijkt het.
Ik schat de man verstandig genoeg in dat hij inmiddels na al die maanden wel een goede failsafe heeft.

Hij heeft al zo veel getuigen gesproken en documenten en persoonlijke communicatie verzameld, dat hij denk ik al lang en goed beeld van de waarheid heeft.

Het gaat nu alleen om het opvullen van de ontbrekende puzzelstukjes. Een FBI onderzoek wordt pas afgesloten als de gehele tijdlijn ingevuld is.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:55:50 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177900476
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat mag zijn, maar vooralsnog hebben de slachtoffers van zijn machtshonger meer te wanhopen.
Ja precies. Het beste wat Mueller kan doen is haast maken volgens mij. Dan maar wat minder grondig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:11:48 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_177900841
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:15 schreef Klaphark het volgende:
Mueller heeft ook niet zo lang meer lijkt het.
GOP zal hem willen tegenhouden tot de midterms. Mueller onstlaan is koren op de molen van de blue tsunami. Dat is ook in het voordeel van Trump want nu kunnen de Republikeinen een impeachment nog tegenhouden maar dat is na de midterms minder zeker. Maar goed die zijn pas in november en ik gok dat Trump niet het geduld ervoor heeft. :D.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:20:26 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177901051
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
To keep the president at bay, the lawyers -- led by the White House lawyer Ty Cobb -- told him that Mr. Mueller's investigation would be over by last December and that they would ask Mr. Mueller to put out a statement saying the president was not a target of the investigation.
Komt het vaker voor dat advocaten liegen tegen hun klanten? Is dat geen grond om ze uit het ambt te zetten? Curieuze zaak...
pi_177901096
Maar mocht hij er dom genoeg voor zijn en Mueller zou zelf geen voorzorgsmaatregelen hebben getroffen, hoe gaat het verhaal dan verder? Kan een ander het dan oppakken, moeten we vanaf nul beginnen, Mueller privé verder?

Ik meen dat bij Watergate het onderzoek door een opvolger is afgerond toch?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:22:53 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_177901117
Het begint allemaal duidelijk te worden

quote:
Soon to be in mine and @nytmike's story, Trump's lawyers recently received a list of questions from Mueller's team that the special counsel would seek answers to in an interview. Adds to the portrait of what took place today.
https://twitter.com/maggieNYT/status/975180037359095808?s=20

quote:
Most people close to Trump are still doubtful he will get himself to a place of firing Mueller - he rarely does these things directly, and he’s been talked off it before - but they concede he is becoming harder to contain.
https://twitter.com/maggieNYT/status/975180037359095808?s=20

Mueller stuurt vragen naar het advocatenteam. Een van de advocaten zegt openlijk dat Mueller ontslagen moet worden, Trump begint te ranten op Twitter.

Het lijkt duidelijk uit de vragen dat Trump compleet fucked is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177902067
Lurkmode even uit :)

Een climax lijkt nu toch wel snel naderbij te komen. Muelller lijkt me een strateeg genoeg om iets achter de hand te hebben voor het moment waarop hij de Trump-clown (sorry Clumsy!) subpoena'd en Trump hem en Rosenstein gaat ontslaan.

Het Cambridge Analytics verhaal in de Guardian - wow! - wat een implicaties, inzicht en verlies van vertrouwen brengt dat in mij los zeg. Dit verhaal kan niet cynisch genoeg opgepakt worden.

De VS die - vanwege o.a. allerlei ongetwijfeld politieke motieven - information-warfare uitbesteedt aan private bedrijven en daarmee 200+ verkiezingen beinvloedhebben komt erachter dat diezelfde bedrijven niet verantwoording afleggen aan de VS maar aan geld en de politiieke motieven achter dat geld om vervolgens zelf slachtoffer te worden van dezelfde bedrijven.

En het erge is nog wel, hier gaan geen lessen uit geleerd worden. Sterker nog, mijn cynische ik denkt dat de volgende stap wel eens de stiekeme domestische inzet van huurlegers (aka, het Blackwater van alt-righter Erik Prince) zou kunnen zijn. Mercer heeft er geld genoeg voor.

En dan te denken dat redpilled en al die 'false flag'/liberal conspiracy idioten op de frontpage hiermee gelijk hebben gekregen, alleen eigelijk precies het tegenovergestelde van wat ze continue beweren. So close, yet so far away from reality...
pi_177902263
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:05 schreef cynicus het volgende:
Lurkmode even uit :)

Een climax lijkt nu toch wel snel naderbij te komen. Muelller lijkt me een strateeg genoeg om iets achter de hand te hebben voor het moment waarop hij de Trump-clown (sorry Clumsy!) subpoena'd en Trump hem en Rosenstein gaat ontslaan.

Het Cambridge Analytics verhaal in de Guardian - wow! - wat een implicaties, inzicht en verlies van vertrouwen brengt dat in mij los zeg. Dit verhaal kan niet cynisch genoeg opgepakt worden.

De VS die - vanwege o.a. allerlei ongetwijfeld politieke motieven - information-warfare uitbesteedt aan private bedrijven en daarmee 200+ verkiezingen beinvloedhebben komt erachter dat diezelfde bedrijven niet verantwoording afleggen aan de VS maar aan geld en de politiieke motieven achter dat geld om vervolgens zelf slachtoffer te worden van dezelfde bedrijven.

En het erge is nog wel, hier gaan geen lessen uit geleerd worden. Sterker nog, ik denk dat de volgende stap wel eens de stiekeme domestische inzet van huurlegers (aka, het Blackwater van alt-righter Erik Prince) zou kunnen zijn. Mercer heeft er geld genoeg voor.

En dan te denken dat redpilled en al die 'false flag'/liberal conspiracy idioten op de frontpage hiermee gelijk hebben gekregen, alleen eigelijk precies het tegenovergestelde van wat ze continue beweren. So close, yet so far away from reality...
Hoe zie je dat voor je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177902382
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
Kijk eens naar Rusland en wat daar gebeurd met tegenstanders van het regime (o.a. huurmoorden). En denk eens aan de civiele onrust die kan ontstaan als Trump Mueller ontslaat en aan de macht probeert te blijven. Beinvloeding van opinie door anonieme blackwater 'anarchisten' onder demonstranten die geweldadig optreden en daarmee protesters zwart maken. Er zijn zat scenario's te bedenken die raken aan dingen die we wel vaker zien in de wereld.
  zondag 18 maart 2018 @ 11:22:15 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177902412
Schopje BNW lijkt me. Laten we het bij de feiten houden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177902445
Wie er trouwens ook gebruik (heeft ge-) maakt van de diensten van Cambridge Analytics? Onze eigen Sjerrie Bidet :')

https://www.ftm.nl/artikelen/thierry-baudet-net-als-trump?share=1
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177902463
Het was één zin, een uistapje naar wat misschien zou kunnen gebeuren, gebaseerd op losse feiten die in de wereld al gebeuren. Negeer het maar als je het niks vindt.
  zondag 18 maart 2018 @ 11:28:04 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177902539
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Wie er trouwens ook gebruik (heeft ge-) maakt van de diensten van Cambridge Analytics? Onze eigen Sjerrie Bidet :')

https://www.ftm.nl/artikelen/thierry-baudet-net-als-trump?share=1
Er was vorige week nog een spindoctor (Jan Driessen) bij WNL die zei dat Sjerrie hiermee qua campagnes in de Champions League speelde.

Ik hoop dat na FTM ook reguliere kranten erbovenop duiken, die praktijken van onze nationale kastfacist.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177902582
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:28 schreef Szura het volgende:

[..]

Er was vorige week nog een spindoctor (Jan Driessen) bij WNL die zei dat Sjerrie hiermee qua campagnes in de Champions League speelde.

Ik hoop dat na FTM ook reguliere kranten erbovenop duiken, die praktijken van onze nationale kastfacist.
Hoho, ongemakkelijke feiten van feitenbenoemers zelf mogen niet benoemd worden. :{w
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177902973
Over feiten gesproken:
- Putin laat politieke tegenstanders vermoorden.
- Trump kijkt op tegen Putin (en andere dictators), speelt zelf openlijk met dictatoriale gedachten.
- Erik Prince en Trump zijn dik aan
- Prince/Blackwater is niet vies van huurmoorden (het is hoe de firma is ontstaan).
- Blackwater (en andere zulke firma's) treden al langer domestisch op omdat het leger dat niet mag. Zie New Orleans/Katrina.

Wat is hier BNW aan?

Hoe BNW is het vervolgens om het idee een stukje te volgen waarin Blackwater domestisch ook gaat optreden ten gunste van Trump in het geval van civiele onrust rondom Muellers ontslag? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, ik probeer te bedenken hoe (on)realistisch het idee zou kunnen zijn.
pi_177903120
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:49 schreef cynicus het volgende:
Over feiten gesproken:
- Putin laat politieke tegenstanders vermoorden.
- Trump kijkt op tegen Putin (en andere dictators), speelt zelf openlijk met dictatoriale gedachten.
- Erik Prince en Trump zijn dik aan
- Prince/Blackwater is niet vies van huurmoorden (het is hoe de firma is ontstaan).
- Blackwater (en andere zulke firma's) treden al langer domestisch op omdat het leger dat niet mag. Zie New Orleans/Katrina.

Wat is hier BNW aan?

Hoe BNW is het vervolgens om het idee een stukje te volgen waarin Blackwater domestisch ook gaat optreden in het geval van civiele onrust rondom Muellers ontslag? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, ik probeer te bedenken hoe (on)realistische het idee zou kunnen zijn.
Ik vind dat allemaal wel erg vergezocht. Dat soort wederrechtelijke handelingen in buitenlandse staten zijn van een hele andere orde dan het omleggen van politieke tegenstanders in eigen land. Obama heeft ook menige actie goedgekeurd waarbij vermeende terroristen in het buitenland zijn omgelegd.

Daarnaast kun je van Trump vinden wat je wil, maar moord of de opdracht daartoe is nou niet echt iets waar ik hem toe in staat acht.

Dus ja, wat mij betreft is dit vrij duidelijk BNW.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177903374
quote:
Daarnaast kun je van Trump vinden wat je wil, maar moord of de opdracht daartoe is nou niet echt iets waar ik hem toe in staat acht.
wie herrinnert zich nog de uistpraak: "I could shoot somebody and would not loose any voters!"? Trump uiteraard niet maar Erik Prince acht ik daar zeker wel toe in staat.

quote:
Dus ja, wat mij betreft is dit vrij duidelijk BNW.
OK, dat mag je vinden, maar ik had het in mijn posts niet alleen over het omleggen van politieke tegenstanders in de VS, dat zou wel de ergste uitkomst zijn. Lees ze nog even terug. Ik hoop uiteraard ook dat de thesis nooit waarheid wordt.

Ik zal er over ophouden. :)
pi_177903453
Ik ben benieuwd of en hoe het Cambridge Analytica verhaal invloed gaat hebben op Facebook. Duidelijk wordt dat ze op zijn minst schuldig zijn aan nalatigheid wat betreft de miljoenen gegevens die zomaar opgevist konden worden. Ze hebben hun schouders opgehaald en een professor geloofd toen deze zei dat de gegevens voor academische doeleinden werden gebruikt. Ik zie wel wat krantenkoppen verschijnen over dat het ze nat onder de oksels wordt, maar ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke gevolgen voor ze gaan zijn. Uit het stuk van de Guardian blijkt dat ze keihard gelogen hebben bij verschillende hoorzittingen, je zou toch zeggen dat ze daar niet zomaar mee wegkomen.
pi_177903554
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef cynicus het volgende:

[..]

wie herrinnert zich nog de uistpraak: "I could shoot somebody and would not loose any voters!"? Trump uiteraard niet maar Erik Prince acht ik daar zeker wel toe in staat.
Tussen een gekscherende opmerking en een daadwerkelijke moord zit een gapend gat. Ik roep ook wel eens dat ze iemand wat mij betreft voor een trein mogen gooien, maar dat meen ik dan ook niet echt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177903695
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tussen een gekscherende opmerking en een daadwerkelijke moord zit een gapend gat. Ik roep ook wel eens dat ze iemand wat mij betreft voor een trein mogen gooien, maar dat meen ik dan ook niet echt.
Uiteraard, en ik zei daarom ook dat Trump het zelf niet zou (kunnen) doen. Maar mijn ingang was dat de VS zijn information warfare heeft ge-outsourced en dat dit ze nu bijt omdat bedrijven geen verantwoording afleggen aan een land maar aan hun donor. De VS heeft ook (deels) zijn leger en huurmoordenaars ge-outsourced en dat dit ze om dezelfde reden ook zou kunnen bijten.
pi_177903869
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:56 schreef Monolith het volgende:
Dat soort wederrechtelijke handelingen in buitenlandse staten zijn van een hele andere orde dan het omleggen van politieke tegenstanders in eigen land.
Maar van opsluiten is hij niet vies. :P

"Lock 'er up! Lock 'er up! Lock 'er up!" (Terwijl een legerparade -zonder tanks- door de straten van Washington dendert en Trump de ene na de andere miljardenschuld uit zijn reet trekt die andere landen aan de VS hebben te voldoen... of anders!!1! :( )

* brokjespoes stemt "Niet BNW"
pi_177904096
Ik heb die hele shitstorm rondom Cambridge Analytica aanvankelijk niet gevolgd en nu begrijp ik er niks meer van :')

Zoals ik het begrijp was dat een bedrijfje wat op meer of minder dubieuze wijze informatie van mensen heeft zitten farmen op Facebook, en die data zou dan vervolgens door Bannon gebruikt zijn om stemmers te beinvloeden? Hoe moet ik dat zien?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177904283
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:37 schreef BlackLining het volgende:
en nu begrijp ik er niks meer van :')
Uitleg in het Nederlands (is soms wat minder verwarrend): https://www.nu.nl/interne(...)litieke-reclame.html

stukje:
quote:
Facebook schorst het bedrijf Strategic Communication Laboratories (SCL) en zijn politieke tak Cambridge Analytica. Het bedrijf stelde op basis van Facebook-data veel nauwkeurigere gebruikersprofielen op en bewaarde die veel langer dan is toegestaan.

SCL en Cambridge werkten samen met het campagneteam van Amerikaanse president Donald Trump, tijdens presidentsverkiezingen in de VS in 2016, meldt The Verge. Dankzij de data zou Trump via Facebook meer kiezers hebben weten te bereiken dan zijn rivaal Hillary Clinton.

Cambridge Analytica kreeg in 2014 een miljoeneninvestering van grote republikeinse donateur en miljardair Robert Mercer. In het bestuur van Cambridge Analytica zat Steve Bannon, later campagneleider van de presidentscampagne van de Trump.
pi_177904313
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb die hele shitstorm rondom Cambridge Analytica aanvankelijk niet gevolgd en nu begrijp ik er niks meer van :')

Zoals ik het begrijp was dat een bedrijfje wat op meer of minder dubieuze wijze informatie van mensen heeft zitten farmen op Facebook, en die data zou dan vervolgens door Bannon gebruikt zijn om stemmers te beinvloeden? Hoe moet ik dat zien?
Een bedrijf had data verkocht aan cambridge analytica, maar dat bedrijf blijkt die data onrechtmatig verkregen te hebben. Toen Cambridge daar achter kwam hebben ze het gelijk verwijderd.

https://twitter.com/CamAnalytica


Het is een broodje aap verhaal.
pi_177904331
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een bedrijf had data verkocht aan cambridge analytica, maar dat bedrijf blijkt die data onrechtmatig verkregen te hebben. Toen Cambridge daar achter kwam hebben ze het gelijk verwijderd.

https://twitter.com/CamAnalytica


Het is een broodje aap verhaal.
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk joh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177904346
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een bedrijf had data verkocht aan cambridge analytica, maar dat bedrijf blijkt die data onrechtmatig verkregen te hebben. Toen Cambridge daar achter kwam hebben ze het gelijk verwijderd.

https://twitter.com/CamAnalytica


Het is een broodje aap verhaal.
Aha, het is een broodje aap omdat het bedrijf dat zelf zegt?

Geen wonder dat je idolaat bent van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 maart 2018 @ 12:49:48 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177904392
Opiniestuk in Politico van Rand Paul, waar hij zich duidelijk uitspreekt tegen de nominatie van Gina Haspel: https://www.politico.com/(...)na-haspel-cia-217653
pi_177904486
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, het is een broodje aap omdat het bedrijf dat zelf zegt?

Geen wonder dat je idolaat bent van Trump.
Cambridge heeft op YouTube een aantal presentaties staan van hoe ze precies te werk zijn gegaan in de Ted Cruz en Trump campagnes.

De methode is bekend en ook de bron van de meeste data (RNC). Het is een broodje aap verhaal. Daarnaast is het verkrijgen van Facebook data kinderlijk simpel. Als een e-mail adres hebt van iemand kun je het Facebook account zo crawlen.
pi_177904490
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:37 schreef BlackLining het volgende:
en nu begrijp ik er niks meer van :')
en hier nog een uitermate uitgebreidere uitleg (ik was begonnen met copypasten maar het was ZO lang dat het nogal een zootje werd :P ):

Explained: What Is Cambridge Analytica And What Are They Accused Of Doing?
pi_177904578
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:54 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

en hier nog een uitermate uitgebreidere uitleg (ik was begonnen met copypasten maar het was ZO lang dat het nogal een zootje werd :P ):

Explained: What Is Cambridge Analytica And What Are They Accused Of Doing

Ja, da's super, maar tussen twee banen en een avondstudie door gaat het me allemaal net wat te snel met Oom Trump :+

Wel een beetje problematisch. Ik vind het belangrijk (ook vanuit mijn werk) om politiek grondig te volgen maar deze president maakt het wel erg lastig om een beetje bij de les te blijven. Tegen de tijd dat je de ene uitgebreide analyse doorgelezen hebt is de volgende shitstorm alweer uitgebroken :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:45 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Uitleg in het Nederlands (is soms wat minder verwarrend): https://www.nu.nl/interne(...)litieke-reclame.html

stukje:

[..]

Nederlandse bronnen zijn er ook nog natuurlijk :+

quote:
"We hebben Facebook misbruikt om miljoen profielen uit te lezen. Die informatie hebben we gebruikt om de diepste gevoelens van mensen aan te spreken", zegt voormalig Cambridge-medewerker Christopher Wylie tegen The Guardian en The New York Times. "Dat is de basis waar het hele bedrijf op gebouwd is."
Dus die hebben eigenlijk geprobeerd om een soort populistenpropaganda precies zo vorm te geven dat die inging op het punt waar mensen het meest mee zitten, en waar ze derhalve het meest vatbaar zijn voor populisme. Ik kon er vooral de vinger niet achter krijgen hoe die informatie dan leidt tot een 'social warfare tool' waar dan men aan de overkant van de plas ineens weer mee begint te gooien.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:12:09 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177904846
De wekker van kleutertje is weer gegaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177904900
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:12 schreef Szura het volgende:
De wekker van kleutertje is weer gegaan
Goh, en wat zou hij aan het kijken zijn? :D

Lijkt wel clickbait trouwens. "Wow, watch Comey lie under oath to Senator G!" :')

What happened next will shock you..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:24:41 #136
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_177905041
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:54 schreef Nintex het volgende:
Daarnaast is het verkrijgen van Facebook data kinderlijk simpel. Als een e-mail adres hebt van iemand kun je het Facebook account zo crawlen.
Dat is een non-argument natuurlijk. Een moord plegen is ook kinderlijk eenvoudig, maar dat pleit de dader in geen enkele wijze vrij.

Cambridge Analytica heeft de data doorverkocht zonder de privacy te waarborgen van de gebruikers en overtreedt de voorwaarden van Facebook.

Zo simpel is het. Ze zitten fout en hebben dat, zoals het nu lijkt, bewust gedaan.
  zondag 18 maart 2018 @ 13:54:10 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_177905570
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een bedrijf had data verkocht aan cambridge analytica, maar dat bedrijf blijkt die data onrechtmatig verkregen te hebben. Toen Cambridge daar achter kwam hebben ze het gelijk verwijderd.

https://twitter.com/CamAnalytica


Het is een broodje aap verhaal.
Volgens mij snap jij een broodje aap niet zo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_177905603
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij een broodje aap niet zo.
We zijn er hier nog steeds niet over uit of Nintex gewoon niets snapt of enkel trollt. Wel is de beste methode gewoon om hem categorisch te negeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177905614
realDonaldTrump twitterde op zondag 18-03-2018 om 13:35:42 Why does the Mueller team have 13 hardened Democrats, some big Crooked Hillary supporters, and Zero Republicans? Another Dem recently added...does anyone think this is fair? And yet, there is NO COLLUSION! reageer retweet
Hebben ze Oom Trump wel eens verteld bij welke partij Mueller zelf zit? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177905627
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

We zijn er hier nog steeds niet over uit of Nintex gewoon niets snapt of enkel trollt. Wel is de beste methode gewoon om hem categorisch te negeren.
Hij houdt het halve topic bezig met zijn drogredenen en desinformatie.
pi_177905665
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:21 schreef cynicus het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik zei daarom ook dat Trump het zelf niet zou (kunnen) doen. Maar mijn ingang was dat de VS zijn information warfare heeft ge-outsourced en dat dit ze nu bijt omdat bedrijven geen verantwoording afleggen aan een land maar aan hun donor. De VS heeft ook (deels) zijn leger en huurmoordenaars ge-outsourced en dat dit ze om dezelfde reden ook zou kunnen bijten.
Tja, laten we niet doen of de VS dat niet al decennia doet. De Contras in Nicaragua werden ook gewoon bewapend om maar iets te noemen en in de 'eigen achtertuin' zijn ook de nodige niet al te frisse operaties uitgevoerd om gunstig gestemde regimes aan de macht te krijgen of in stand te houden. Die vermeende verantwoording is ook maar beperkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:02:57 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_177905727
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

We zijn er hier nog steeds niet over uit of Nintex gewoon niets snapt of enkel trollt. Wel is de beste methode gewoon om hem categorisch te negeren.
Ik weet dat je gelijk hebt. Soms, heel soms kan hij best iets beargumenteren, en die Nintex (ondanks dat ik het vaak niet met hem eens ben) is verreweg de beste Nintex. Zelf ben ik ook niet het helderste licht hier, Hij trolt veel, maar uiteindelijk denk ik wel dat hij opzich niet trolt over zijn mening.

Als ik op hem reageer, moet ik dat vooral inhoudelijk doen. En dat is precies het probleem. We kunnen het inhoudelijk al behoorlijk oneens zijn met Trump en veel van zijn aanhangers, de vorm is nog vele malen erger. Dan krijg ik inderdaad de neiging terug te gaan trollen.

Toch vind ik het fijn dat hij af en toe even langs komt brullen. Stiekem wachten vel users zijn onzin af. :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_177905766
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:28 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Maar van opsluiten is hij niet vies. :P

"Lock 'er up! Lock 'er up! Lock 'er up!" (Terwijl een legerparade -zonder tanks- door de straten van Washington dendert en Trump de ene na de andere miljardenschuld uit zijn reet trekt die andere landen aan de VS hebben te voldoen... of anders!!1! :( )

* brokjespoes stemt "Niet BNW"
En in welke gevangenis zit Clinton inmiddels?
Sorry hoor, maar dit soort vage verdachtmakingen zijn van hetzelfde niveau als wat types als Nintex en Refragmental hier regelmatig posten.

Je kunt terecht bezwaar maken tegen de outsourcing van taken van leger en inlichtingendiensten aan private partijen, maar dat speelt al veel langer. W. Bush begon met Blackwater, maar ook onder Obama ging hun inzet gewoon vrolijk door:
https://www.thenation.com(...)bama-administration/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:10:29 #144
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177905859
Je kan er een TV serie van maken de Amerikaanse Verkiezingen, FBI en het Witte Huis.
Je hebt zelf Trump er niet voor nodig er is zoveel gebeurt in de achtergrond.
Ik denk zelf dat Trump maar half echt weet wat er gaande is.
pi_177905886
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, laten we niet doen of de VS dat niet al decennia doet. De Contras in Nicaragua werden ook gewoon bewapend om maar iets te noemen en in de 'eigen achtertuin' zijn ook de nodige niet al te frisse operaties uitgevoerd om gunstig gestemde regimes aan de macht te krijgen of in stand te houden. Die vermeende verantwoording is ook maar beperkt.
Ik ontken dat ofzo? Nee hoor, integendeel!
Maar er is voor de VS een verschil tussen bijv. de CIA, een overheidsinstantie, die zo'n operatie uitvoert of SCL, een commercieel bedrijf en moederbedrijf van Cambridge Analytica. De eerste is bij grondwet verboden om domestic op te treden en wordt op diverse manieren overzien. De tweede doet wat diens financiele opdrachtgever du-jour wil, punt.

Ik hoop dat je in kunt zien dat dit verschil nogal uitmaakt en dat de politieke keus (ontloping van verantwoordelijkheid) van de VS voor deze constructie flink tegen zich kan werken. Sterker nog, dat heeft het overduidelijk al gedaan. Maar net als met de atoombom: als de geest uit de fles is, probeer hem dan maar eens terug te stoppen.
pi_177905952
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:05 schreef Monolith het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort vage verdachtmakingen zijn van hetzelfde niveau als wat types als Nintex en Refragmental hier regelmatig posten.
Hoe heb jij in OrangeDotardsnaam kunnen missen dat Trump waarschijnlijk toch zijn legerparade krijgt (hoewel zonder tanks want dat kunnen de straten niet aan), de lockherup-chant nog steeds wordt aangeheven bij samenkomsten en dat Trump tegen Trudeau een compleet handelstekort heeft verzonnen? (En wat een grap, vond hij!)

"Vage verdachtmakingen"? :?
pi_177906012
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:11 schreef cynicus het volgende:

[..]

Ik ontken dat ofzo? Nee hoor, integendeel!
Maar er is voor de VS een verschil tussen bijv. de CIA, een overheidsinstantie, die zo'n operatie uitvoert of SCL, een commercieel bedrijf en moederbedrijf van Cambridge Analytica. De eerste is bij grondwet verboden om domestic op te treden en wordt op diverse manieren overzien. De tweede doet wat diens financiele opdrachtgever du-jour wil, punt.

Ik hoop dat je in kunt zien dat dit verschil nogal uitmaakt en dat de politieke keus (ontloping van verantwoordelijkheid) van de VS voor deze constructie flink tegen zich kan werken. Sterker nog, dat heeft het overduidelijk al gedaan. Maar net als met de atoombom: als de geest uit de fles is, probeer hem dan maar eens terug te stoppen.
Ach, dit is een prima omkeerbare trend hoor. Privélegers zijn nou niet bepaald een nieuw fenomeen. Met geweld optreden binnen de landsgrenzen door dat soort clubs is ook bij wet verboden. Dat valt namelijk gewoon onder het strafrecht.
Er is ook echt nul bewijs voor dat er iets dergelijks gaande zou zijn afgezien van heel verregaande speculatie die gewoon in BNW thuishoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177906059
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

En in welke gevangenis zit Clinton inmiddels?
Als gevolg van Trump's gevoel voor humor en show, of door de checks-and-balances van de VS overheid? Ik zet mijn geld in op het laatste. Ik geloof direct als Trump op zijn eerste dag tegen Sessions gezegd zou hebben: zorg dat Clinton opgesloten wordt. Maar Sessions is realistisch genoeg om dat te laten voor wat het was. Trump is sinds zijn aantreden bezig met de afbraak van dezelfde checks-and-balances met hulp van een ongeintresseerde GOP.

quote:
Je kunt terecht bezwaar maken tegen de outsourcing van taken van leger en inlichtingendiensten aan private partijen, maar dat speelt al veel langer. W. Bush begon met Blackwater, maar ook onder Obama ging hun inzet gewoon vrolijk door:
https://www.thenation.com(...)bama-administration/
Whataboutism. :)
pi_177906063
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:15 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Hoe heb jij in OrangeDotardsnaam kunnen missen dat Trump waarschijnlijk toch zijn legerparade krijgt (hoewel zonder tanks want dat kunnen de straten niet aan), de lockherup-chant nog steeds wordt aangeheven bij samenkomsten en dat Trump tegen Trudeau een compleet handelstekort heeft verzonnen? (En wat een grap, vond hij!)

"Vage verdachtmakingen"? :?
Die parade sleepte jij erbij, daar had ik het niet over. Ik zie ook geen enkele relevantie met de vraag of private partijen zouden worden ingezet voor politieke moorden binnen de landsgrenzen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177906114
Ah, volgens Trump zijn de memo's nep, uiteraard. Het begint allemaal echt too much te worden. Te veel verhaallijnen, te veel onrust, te idiote handelswijzen.
pi_177906210
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, dit is een prima omkeerbare trend hoor. Privélegers zijn nou niet bepaald een nieuw fenomeen. Met geweld optreden binnen de landsgrenzen door dat soort clubs is ook bij wet verboden. Dat valt namelijk gewoon onder het strafrecht.
Oh ja, daarom liepen zwaar bewapende Blackwater huurlingen in New Orleans, omdat geweld ook voor hun binnen de landsgrenzen verboden is.

quote:
Er is ook echt nul bewijs voor dat er iets dergelijks gaande zou zijn afgezien van heel verregaande speculatie die gewoon in BNW thuishoort.
Stropop. Doe nou niet alsof ik gezegd zou hebben dat dit nu al gaande zou zijn. :')
pi_177906317
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:20 schreef cynicus het volgende:

[..]

Als gevolg van Trump's gevoel voor humor en show, of door de checks-and-balances van de VS overheid? Ik zet mijn geld in op het laatste. Ik geloof direct als Trump op zijn eerste dag tegen Sessions gezegd zou hebben: zorg dat Clinton opgesloten wordt. Maar Sessions is realistisch genoeg om dat te laten voor wat het was.
Trump is vooral een flapuit en een showman. Het publiek wil het horen, dus hij roept het. Hij heeft tijdens de campagne 101 zaken geroepen die diametraal tegenover elkaar staan. Ik hecht nul waarde aan zijn woorden.


quote:
[..]

Whataboutism. :)
Dit wordt inmiddels net zo'n vermoeiende roepterm als "Godwin!!!". Dit is natuurlijk geen "maar hullie!!!"-argument. Dit is een argument dat aantoont dat het inzetten van private partijen om vuile klusjes in het buitenland op te knappen geen trendbreuk is of iets dat onder Trump is gestart. Jouw argument was namelijk gebaseerd op het feit dat Trump bewondering heeft voor dictators en het feit dat Blackwater geen al te frisse club is. Waarna je vervolgens doodleuk het idee poneert dat Trump wel eens even politieke tegenstanders door Blackwater uit de weg zou kunnen laten ruimen. Als je niet inziet hoe absurd een dergelijke conclusie is dan hoor je in BNW thuis in mijn ogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177906334
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:26 schreef cynicus het volgende:

[..]

Oh ja, daarom liepen zwaar bewapende Blackwater huurlingen in New Orleans, omdat geweld ook voor hun binnen de landsgrenzen verboden is.

Hoeveel mensen hebben ze daar vermoord?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177906824
Je bent nu al een paar posts lekker bezig mijn argumenten te misrepresenteren en de doelpalen te verzetten. Daag, ik heb geen zin om daar tegenin te blijven argumentern. Jij wint ^O^
  zondag 18 maart 2018 @ 15:01:08 #155
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177907141
Peiling voor de Democratische voorverkiezing:

Biden 25%
Sanders 12%
Clinton 9%
Warren 4%
Booker 4%
Harris 4%
McAuliffe 2%
Others 25%
Undecided 17%

http://www.rasmussenrepor(...)y_2018/trump_in_2020
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177907180
Trump is steeds meer losgeslagen op Twitter. Hoe extremer zijn tweets, hoe banger en onzekerder hij is. Interessant perspectief op het werk van Mueller. Wanneer komt nou dat interview?
pi_177907203
SANDERS 2020 _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2018 15:02:31 ]
pi_177907346
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:02 schreef bamibij het volgende:
SANDERS 2020 _O_
Bram, ben jij dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177907368
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:02 schreef bamibij het volgende:
SANDERS 2020 _O_
Jep Sanders/Warren 2020

Dan verliezen die oude communist en pocahontas sowieso en wint de Trump de herverkiezing op zijn sloffen. :7
pi_177907494
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jep Sanders/Warren 2020

Dan verliezen die oude communist en pocahontas sowieso en wint de Trump de herverkiezing op zijn sloffen. :7
Trump is al afgezet in 2020, of aan een hartaanval gestorven. De vraag is: wint Pence 't?
pi_177907645
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Trump is steeds meer losgeslagen op Twitter. Hoe extremer zijn tweets, hoe banger en onzekerder hij is. Interessant perspectief op het werk van Mueller. Wanneer komt nou dat interview?
tussen Mueller en Trump? Geen idee. Het eerstvolgende interessante interview wordt de 60 minutes van Daniels, aanstaande zondag.
pi_177907696
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jep Sanders/Warren 2020

Dan verliezen die oude communist en pocahontas sowieso en wint de Trump de herverkiezing op zijn sloffen. :7
Serieuze vraag. Waarom post je hier? Je bijdrages zijn altijd onzin en bedoeld om te trollen. Is dat je enige lol dan?
pi_177907712
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

tussen Mueller en Trump? Geen idee. Het eerstvolgende interessante interview wordt de 60 minutes van Daniels, aanstaande zondag.
Ze zijn in ieder geval met de voorbereiding bezig:

http://thehill.com/homene(...)-potential-interview
  zondag 18 maart 2018 @ 15:18:32 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177907721
Volgens Maggie Haberman hebben ze de losgeslagen Trump naar de golfbaan gestuurd :') :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 18 maart 2018 @ 15:19:49 #165
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177907764
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

tussen Mueller en Trump? Geen idee. Het eerstvolgende interessante interview wordt de 60 minutes van Daniels, aanstaande zondag.
Dat interview is toch niets? Wat zal Daniels nu precies zeggen? De NDA is nog steeds niet van de baan? Er is nu in ieder geval duidelijk dat Trump persoonlijk betrokken is bij zwijggeld, en een interview met Trump is veel interessanter. Ik verwacht niet dat Daniels iets gaat zeggen waardoor haar zaak zwakker wordt.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 18 maart 2018 @ 15:20:30 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177907785
Nog maar eens:

@mkraju
Lindsey Graham reiterates this to Trump when asked by @jaketapper about the potential firing of Mueller. “If he tried to do that, that would be the beginning of the end of his presidency. We are a rule-of-laws nation. “

Voor als het uiteindelijk gebeurt en de ranzige warmonger Graham stilletjes in het hoekje blijft zitten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177907874
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:19 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat interview is toch niets? Wat zal Daniels nu precies zeggen? De NDA is nog steeds niet van de baan? Er is nu in ieder geval duidelijk dat Trump persoonlijk betrokken is bij zwijggeld, en een interview met Trump is veel interessanter. Ik verwacht niet dat Daniels iets gaat zeggen waardoor haar zaak zwakker wordt.
Oh het zal vooral opgeklopte sensatie zijn hoor, maar de verwachting is dat er een paar nieuwe dingen uit voortkomen. Onder andere over bedreigingen naar Daniels toe en andere vrouwen die een soortgelijk verhaal hebben. Maar goed, in hoeverre dat impact zal hebben is nog maar de vraag.
  zondag 18 maart 2018 @ 15:27:54 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177907959
quote:
15s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, volgens Trump zijn de memo's nep, uiteraard. Het begint allemaal echt too much te worden. Te veel verhaallijnen, te veel onrust, te idiote handelswijzen.
Het kutte is dat dit allemaal heel moeilijk verfilmbaar is of je moet het in stukken opdelen.

Een film als Scaramucci met ondertitel: Ten days in the White House zou nog nèt kunnen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 18 maart 2018 @ 15:30:05 #169
192592 SureD1
------------------------------
pi_177907995
Dat Cambridge Analytica verhaal is even fascinerend als beangstigend. Ik denk dat dit inderdaad consequenties voor Facebook en voor big data in het algemeen gaat hebben. In China gebeuren daar ook al minder frisse dingen mee.
  zondag 18 maart 2018 @ 15:30:28 #170
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177908004
Trump klaagt over Democraten, maar ook over de Republikeinen Comey, McCabe en Mueller. De huilbaby probeert een stok te vinden om mee te slaan, maar dit is meer full tilt.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 18 maart 2018 @ 15:31:05 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177908019
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:30 schreef Montov het volgende:
Trump klaagt over Democraten, maar ook over de Republikeinen Comey, McCabe en Mueller. De huilbaby probeert een stok te vinden om mee te slaan, maar dit is meer full tilt.
Vandaar dus dat ze hem maar een golfclub hebben gegeven voor vanmiddag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177908223
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:17 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Serieuze vraag. Waarom post je hier? Je bijdrages zijn altijd onzin en bedoeld om te trollen. Is dat je enige lol dan?
Heeft het forum daar geen "ignore user" optie voor? Want dit heerschap heeft 100% bewezen alleen maar bullshit te posten.
  zondag 18 maart 2018 @ 16:30:34 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177909638
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:40 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Heeft het forum daar geen "ignore user" optie voor? Want dit heerschap heeft 100% bewezen alleen maar bullshit te posten.
Abonnement heeft een ignore functie die voor elk device werkt. Anders plugin, maar dat werkt dacht ik niet op mobiel.
  Overall beste user 2022 zondag 18 maart 2018 @ 16:49:55 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177910060
Trump heeft weer eens last van raaskalleritis. Wat een onsamenhangende tweets weer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 maart 2018 @ 16:52:13 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_177910107
Sources contradict Sessions' testimony he opposed Russia outreach

quote:
U.S. Attorney General Jeff Sessions' testimony that he opposed a proposal for President Donald Trump's 2016 campaign team to meet with Russians has been contradicted by three people who told Reuters they have spoken about the matter to investigators with Special Counsel Robert Mueller or congressional committees.

Sessions testified before Congress in November 2017 that he "pushed back" against the proposal made by former campaign adviser George Papadopoulos at a March 31, 2016 campaign meeting. Then a senator from Alabama, Sessions chaired the meeting as head of the Trump campaign's foreign policy team.

"Yes, I pushed back," Sessions told the House Judiciary Committee on Nov. 14, when asked whether he shut down Papadopoulos' proposed outreach to Russia. Sessions has since also been interviewed by Mueller.

Three people who attended the March campaign meeting told Reuters they gave their version of events to FBI agents or congressional investigators probing Russian interference in the 2016 election. Although the accounts they provided to Reuters differed in certain respects, all threes, who declined to be identified, said Sessions had expressed no objections to Papadopoulos' idea.

However, another meeting attendee, J.D. Gordon, who was the Trump campaign's director of national security, told media outlets including Reuters in November that Sessions strongly opposed Papadopoulos' proposal and said no one should speak of it again. In response to a request for comment, Gordon said on Saturday that he stood by his statement.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177910113
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:49 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft weer eens last van raaskalleritis. Wat een onsamenhangende tweets weer.
ze zijn wel goed te volgen imho, heb wel slechtere gezien ;) Hij is gewoon kwaad en zit met het schuim op z'n bek op z'n telefoon te rammen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 18 maart 2018 @ 17:02:00 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177910392
Haha, opschepper Kushner gaat dit nog in z’n gezicht terugkrijgen:

https://www.forbes.com/si(...)-reportedly-probing/

quote:
“We found that Facebook and digital targeting were the most effective ways to reach the audiences. After the primary, we started ramping up because we knew that doing a national campaign is different than doing a primary campaign. That was when we formalized the system because we had to ramp up for digital fundraising. We brought in Cambridge Analytica. I called some of my friends from Silicon Valley who were some of the best digital marketers in the world. And I asked them how to scale this stuff. Doing it state by state is not that hard. But scaling is a very, very hard thing. They gave me a lot of their subcontractors and I built in Austin a data hub that would complement the RNC's data hub. We had about 100 people in that office, which nobody knew about, until towards the end. We used that as the nerve center that drove a lot of the deployment of our ground game resources.

"We spent a lot of time figuring out how to build a bridge between the Trump campaign and the RNC so that we could analyze the resources they had available. We found that they had a pretty good ground force that we could leverage. We used some of our best practices and some of their best practices. We kept both data operations going simultaneously—and a lot shared between them. And by doing that, we could scale to a pretty good operation."

"We played Moneyball, where we were asking, ‘Which states are will be the most cost effective—ROI per electoral vote.’ We used a lot things to get much more bang for the buck… We got rid of a lot of the political people. That's not who we hired. Our best people were mostly people who volunteered pro bono, people from the business world, people from nontraditional fields. We could squeeze the margin so that nobody was getting rich on it. And we only had people who were doing it for the right reasons, not because they wanted to go onto the next campaign, but because they felt passionately about getting Donald Trump elected."

"We ran the campaign like a business. We tried a lot of new things. We weren't afraid to make changes. We weren't afraid to fail. I found in politics is people build these big, bureaucratic machines designed not to make mistakes and not to have anyone to blame. We tried to do things very cheaply, very quickly. And if it wasn't going to work, we would kill it quickly. The media would write a quick story saying, ‘They don't know what they're doing.’ But we were just saying, ‘Look, we tried, it didn't work. Move onto the next.’"

"We did an analysis about where you spend your money. For example, a market like New Hampshire is a very, very expensive market. So your cost per vote--and thus cost per electoral vote-- is going to be substantially higher than someplace else. Take a market like Florida, we analyzed the different aspects of the state. We did our TV buying, our digital buying, our walking, our phones, all based on geographically. We asked, 'how we can get the best ROI because every vote is the same.' But some votes are more expensive to get. Some votes are less expensive to get. We were very data driven in terms of how we could always judge what the ROI was."

"It's a massive startup. We basically had to build a $400 million operation with 1,500 people operating in 50 states, in five months to then be taken apart. We started really from scratch... So you're going to make hiring mistakes... It's just problem solving, problem solving, problem solving. And making quick decisions. And then fixing things that are broken, and then scaling things that are working."

"If you're consumer product Company, you're going to look at what's your ROI, what's your cost to reach the voter. You have ten different ways that you could reach the potential consumer. You ask, 'How can I get my message to that consumer for the least amount of cost?' We did that and measured that very aggressively. But you also don't want under-touch them or over-touch them… The RNC had a lot of good methodology that they used where we started backwards and say, 'Look, to win the state of Florida, we need to get to X number of votes.’ And then we'd back up and say, ‘How many votes do we have in the bag?’ And we had two different target groups that we had to try to turn out."

"We had a very good ground game. The Democrat machine, which we were up against, is a phenomenal machine. After Obama won the first time, they basically just kept the operation in place and kept building on it, building on it, building on it. I was very impressed with the operation that they had. We didn't have the same level of resources. We didn't have the same level of institutional buildup. But what we did have was a lot of very devoted, good people who were just putting their heads down and-- and grinding and getting the work done."
LOCK HIM UP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:07:41 #178
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177910553
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:02 schreef Szura het volgende:
Haha, opschepper Kushner gaat dit nog in z’n gezicht terugkrijgen:

https://www.forbes.com/si(...)-reportedly-probing/

[..]

LOCK HIM UP
Zelfs Trumpies hebben dit nieuws al opgeschaald van nothingburger naar broodje aap. Dus er broeit iets.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 18 maart 2018 @ 18:17:38 #179
323401 Kijkertje
met filter
pi_177912359
Kushner Cos. filed false documents with NYC

quote:
When the Kushner Cos. bought three apartment buildings in a gentrifying neighborhood of Queens in 2015, most of the tenants were protected by special rules that prevent developers from pushing them out, raising rents and turning a tidy profit.

But that’s exactly what the company then run by Jared Kushner did, and with remarkable speed. Two years later, it sold all three buildings for $60 million, nearly 50 percent more than it paid.

Now a clue has emerged as to how President Donald Trump’s son-in-law’s firm was able to move so fast: The Kushner Cos. routinely filed false paperwork with the city declaring it had zero rent-regulated tenants in dozens of buildings it owned across the city when, in fact, it had hundreds.

While none of the documents during a three-year period when Kushner was CEO bore his personal signature, they provide a window into the ethics of the business empire he ran before he went on to become one of the most trusted advisers to the president of the United States.

“It’s bare-faced greed,” said Aaron Carr, founder of Housing Rights Initiative, a tenants’ rights watchdog that compiled the work permit application documents and shared them with The Associated Press. “The fact that the company was falsifying all these applications with the government shows a sordid attempt to avert accountability and get a rapid return on its investment.”

Kushner Cos. responded in a statement that it outsources the preparation of such documents to third parties that are reviewed by independent counsel, and “if mistakes or violations are identified, corrective action is taken immediately.”

“Kushner would never deny any tenant their due-process rights,” it said, adding that the company “has renovated thousands of apartments and developments with minimal complaints over the past 30 years.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 18:38:49 #180
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177912983
Die Jared is niet zo goed met papieren he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177913135
Misschien dat hij daarom zo diep in de schulden zit? Re. 666 5th ave.
  zondag 18 maart 2018 @ 18:55:51 #182
323401 Kijkertje
met filter
pi_177913481
Advocaat McCabe:

mrbromwich twitterde op zondag 18-03-2018 om 18:15:47 We will not be responding to each childish, defamatory, disgusting &false tweet by the President. The whole truth will come out in duecourse. But the tweets confirm that he has corrupted the entireprocess that led to Mr. McCabe’s termination and has rendered itillegitimate. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177914403
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:55 schreef Kijkertje het volgende:
Advocaat McCabe:

mrbromwich twitterde op zondag 18-03-2018 om 18:15:47 We will not be responding to each childish, defamatory, disgusting &false tweet by the President. The whole truth will come out in duecourse. But the tweets confirm that he has corrupted the entireprocess that led to Mr. McCabe’s termination and has rendered itillegitimate. reageer retweet
Die vent lijkt verdacht veel op Saul van Homeland. :P
pi_177914472
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die vent lijkt verdacht veel op Saul van Homeland. :P
Het vorige seizoen van Homeland heeft overigens bizar veel overeenkomsten met Cambridge / Bannon.
pi_177914823
https://www.ctvnews.ca/video?clipId=1350599&playlistId=1.3847977&binId=1.810401&playlistPageNum=1&binPageNum=1#_gus&_gucid=&_gup=twitter&_gsc=0qoM5eO

Leuk interview met Norm McDonald

quote:
11s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het vorige seizoen van Homeland heeft overigens bizar veel overeenkomsten met Cambridge / Bannon.
Meestal pakken ze een gimmick uit de actualiteit. Nu was het de Russen, vorig seizoen het hele Syrie gebeuren.
  zondag 18 maart 2018 @ 19:56:22 #186
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_177915217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef livelink het volgende:
Wat heeft McCabe misdaan dat hij een paar dagen voor zijn pensioen wordt ontslagen? Ik begrijp dit echt, echt, echt niet.
Een commissie binnen de FBI heeft Sessions geadviseerd McCabe te ontslaan wegens lekken en liegen. Terecht dus.

http://insider.foxnews.co(...)ions-did-right-thing
pi_177915266
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:56 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Een commissie binnen de FBI heeft Sessions geadviseerd McCabe te ontslaan wegens lekken en liegen. Terecht dus.

http://insider.foxnews.co(...)ions-did-right-thing
Ach ja, Fox. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177915282
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:50 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt neem ik de uitspraken van die arts een behoorlijk stuk serieuzer dan jouw bevindingen
Die arts die ook zei dat Trump 200 jaar kan worden en een inch bij zn lengte optelde, zodat hij officieel net geen obesitas heeft?
  zondag 18 maart 2018 @ 19:59:46 #189
192592 SureD1
------------------------------
pi_177915315
Je zou toch denken dat ze in St Petersburg aan de wodka zitten ivm six more years... dus iemand heeft de graveyard shift daar ;)
  Overall beste user 2022 zondag 18 maart 2018 @ 20:02:00 #190
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177915371
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:49 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Hoezo knijpt ie hem? Feitelijk juist wat hij daar zegt.
Mueller is aangesteld omdat Trump Comey ontsloeg en vervolgens doodleuk zei dat dat wegens zijn Ruslandonderzoek was.

Net zoals dit McCabeverhaal -hij is getuige in de ontslagzaak van Comey- ook in het gezicht van Trump zal ontploffen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 maart 2018 @ 20:09:05 #191
56724 Wombcat
rent wiel
pi_177915523
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan niet eens een stukje lopen op de golfbaan.
Buiten dat: het is niet dat Nixon zo onder vuur lag en uiteindelijk is opgestapt vanwege zijn gezondheid.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 zondag 18 maart 2018 @ 20:09:09 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177915525
Waarom wil Trump eigenlijk dat het onderzoek stopt? Hij is toch onschuldig?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 maart 2018 @ 20:15:31 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177915699
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:09 schreef Ulx het volgende:
Waarom wil Trump eigenlijk dat het onderzoek stopt? Hij is toch onschuldig?
Trump denkt dat je pas onderzoek naar iemand kan doen als diegene al schuldig is.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zondag 18 maart 2018 @ 20:19:38 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177915832
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:15 schreef Montov het volgende:

[..]

Trump denkt dat je pas onderzoek naar iemand kan doen als diegene al schuldig is.
En blijkbaar ook dat je het woord van de verdachte maar moet geloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 maart 2018 @ 20:22:55 #195
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177915931
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

En blijkbaar ook dat je het woord van de verdachte maar moet geloven.
Ja, Putin zei dat er geen collusion is. Heksenjacht!
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zondag 18 maart 2018 @ 20:23:08 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177915937
Waarom probeerde de republikein McCabe zijn vrouw als een soort Paard van Troje bij de Dems naar binnen te krijgen? Dat is ook verdacht. Wilde Rusland die partij ook infiltreren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 maart 2018 @ 20:25:35 #197
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_177916009
Hoe groot is de kans dat Trump Putin gaat feliciteren voor de verkiezingen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 18 maart 2018 @ 21:16:21 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177917703
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Putin gaat feliciteren voor de verkiezingen?
Je was niet de enige met die gedachte ...
RepAdamSchiff twitterde op zondag 18-03-2018 om 20:58:35 It’s easy to get 73% of the vote when you bar your "opponents" from running. After extolling life tenure for China’s Xi, will our President now congratulate Putin on his successful elimination of democratic opposition? reageer retweet
pi_177918555
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Putin gaat feliciteren voor de verkiezingen?
Dat doet Rutte toch ook altijd? :')

Alsof het Putin ene reet uit maakt wat ze hier in Europa van zijn herverkiezing vinden.
In Duitsland is er ook al jaren de keuze uit Merkel en Merkel.
pi_177918673
Was deze hier al voorbij gekomen? Derde deel in de NYT opiniereeks over nepotisme in het Witte Huis, ditmaal over Ivanka:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 22:03:40 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177919102
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:46 schreef Monolith het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? Derde deel in de NYT opiniereeks over nepotisme in het Witte Huis, ditmaal over Ivanka:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Interessant, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het presidentschap van Donald Trump uiteindelijk goed is voor de kinderen. Ik denk dat ze beter af waren (en gelukkiger) voor die tijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177919352
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Interessant, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het presidentschap van Donald Trump uiteindelijk goed is voor de kinderen. Ik denk dat ze beter af waren (en gelukkiger) voor die tijd.
Kom op zeg, niemand heeft ze gedwongen om een rol in de regering aan te nemen, het zijn geen kleuters maar volwassenen.
pi_177919532
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Interessant, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het presidentschap van Donald Trump uiteindelijk goed is voor de kinderen. Ik denk dat ze beter af waren (en gelukkiger) voor die tijd.
Dat hangt van de verdere gang van zaken in het onderzoek van Mueller. In tegenstelling tot Trump zijn zijn kinderen prima te vervolgen als er strafbare feiten worden geconstateerd.

Afgezien daarvan geeft het stuk mooi aan hoe Ivanka haar rol vooral gebruikt om haar zakelijke belangen te behartigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 22:22:17 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177919568
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hangt van de verdere gang van zaken in het onderzoek van Mueller. In tegenstelling tot Trump zijn zijn kinderen prima te vervolgen als er strafbare feiten worden geconstateerd.

Afgezien daarvan geeft het stuk mooi aan hoe Ivanka haar rol vooral gebruikt om haar zakelijke belangen te behartigen.
Ivanka zal de dans ook wel ontspringen. Donald Jr. moet zich denk ik wel zorgen maken. En Jared wellicht ook wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177919585
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Ivanka zal de dans ook wel ontspringen. Donald Jr. moet zich denk ik wel zorgen maken.
Knap dat je daar een oordeel over kunt vormen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 22:27:30 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177919668
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Knap dat je daar een oordeel over kunt vormen.
Dat ik denk dat Ivanka de dans zal ontspringen of dat Donald Jr. zich zorgen moet maken? Of allebei?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177919726
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:27 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat ik denk dat Ivanka de dans zal ontspringen of dat Donald Jr. zich zorgen moet maken? Of allebei?
Allebei. Pas als er echt iets uit het onderzoek van Mueller komt is daar iets zinnigs over te zeggen en zelfs dan zul je nog wel enige duiding van Amerikaanse juristen nodig hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177919847
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:30 schreef SureD1 het volgende:
Dat Cambridge Analytica verhaal is even fascinerend als beangstigend. Ik denk dat dit inderdaad consequenties voor Facebook en voor big data in het algemeen gaat hebben. In China gebeuren daar ook al minder frisse dingen mee.
Precies hierom heb ik nooit Facebook vertrouwd en dus ook nooit aangemeld. De gemiddelde Nederlander is panisch over de sleepwet maar zet aan de andere kant haar complete privéleven op social media. Tegenwoordig kun je inderdaad alle bronnen bij elkaar voegen en krijg ie een compleet beeld van die persoon. We zijn er ingetuind. Niks onschuldig vermaak.
pi_177919920
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:10 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Trump is al afgezet in 2020, of aan een hartaanval gestorven. De vraag is: wint Pence 't?
Las op de WaPo website dat de GOP z’n kaarten op Pruitt begint te zetten. Zijn we mooi klaar mee. Die wil qua milieuwetgeving echt terug naar de industriële revolutie.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:42:37 #210
323401 Kijkertje
met filter
pi_177920017
Cambridge Analytica scrambles to halt Channel 4 exposé

quote:
Cambridge Analytica, the data firm alleged to have used the personal information of millions of Facebook users without their knowledge in its work for Donald Trump’s election campaign, is trying to stop the broadcast of an undercover Channel 4 News report in which its chief executive talks unguardedly about its practices.

Channel 4 reporters posed as prospective clients and had a series of meetings with Cambridge Analytica that they secretly filmed — including at least one with Alexander Nix, its chief executive. Channel 4 declined to comment.

Mr Nix referred the FT to Cambridge Analytica’s spokesperson when asked if he was aware of the Channel 4 report, which is due to air this week, according to people briefed on the situation. Cambridge Analytica’s spokesman declined to comment on the undercover Channel 4 report.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 18 maart 2018 @ 22:51:06 #211
192592 SureD1
------------------------------
pi_177920232
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:34 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Precies hierom heb ik nooit Facebook vertrouwd en dus ook nooit aangemeld. De gemiddelde Nederlander is panisch over de sleepwet maar zet aan de andere kant haar complete privéleven op social media. Tegenwoordig kun je inderdaad alle bronnen bij elkaar voegen en krijg ie een compleet beeld van die persoon. We zijn er ingetuind. Niks onschuldig vermaak.
Same here, nooit Facebook gehad...maar wel whatsapp dus ik maak me geen illusies..
pi_177920302
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:51 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Same here, nooit Facebook gehad...maar wel whatsapp dus ik maak me geen illusies..
Ja daar word ook wel wat data uitgewisseld ik zie voorstellen voor vrienden langskomen uit mijn telefonische wereldje die geen vrienden hebben die mijn vrienden zijn. Er is dus geen enkele facebook link met die mensen maar wel een whatsapp link.
pi_177920370
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Ja daar word ook wel wat data uitgewisseld ik zie voorstellen voor vrienden langskomen uit mijn telefonische wereldje die geen vrienden hebben die mijn vrienden zijn. Er is dus geen enkele facebook link met die mensen maar wel een whatsapp link.
Je weet dat whatsapp is opgekocht door facebook?
pi_177922014
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je weet dat whatsapp is opgekocht door facebook?
Ja en op dat moment garandeerden ze dat er geen uitwisseling zou zijn van gegevens.
  maandag 19 maart 2018 @ 03:29:42 #215
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_177922456
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hangt van de verdere gang van zaken in het onderzoek van Mueller. In tegenstelling tot Trump zijn zijn kinderen prima te vervolgen als er strafbare feiten worden geconstateerd.

Afgezien daarvan geeft het stuk mooi aan hoe Ivanka haar rol vooral gebruikt om haar zakelijke belangen te behartigen.
Voordat Clinton gouverneur van Arkansas was hadden de Clintons het niet breed. Ze zijn nu steenrijk. Kun je je nu natuurlijk gaan afvragen waarom ze de politiek ingingen. Als je Clinton Foundation geld machine onder de loep neemt komt er veel naar boven.
  maandag 19 maart 2018 @ 03:30:37 #216
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_177922471
Trump just accused Comey of lying under oath. (He misquoted ‘Fox & Friends’ to do it.)

quote:
President Trump continued on Sunday to attack federal law enforcement agencies investigating his 2016 campaign, tweeting that former FBI director James B. Comey had “clearly” lied under oath in testimony before a Senate committee last year.

The president (not for the first time) cited “Fox & Friends” as evidence for his claim. But Trump misrepresented what was said on Sunday’s talk show — and misquoted the Senate hearing at which Comey testified.
realDonaldTrump twitterde op zondag 18-03-2018 om 13:02:31 Wow, watch Comey lie under oath to Senator G when asked “have you ever been an anonymous source...or known someone else to be an anonymous source...?” He said strongly “never, no.” He lied as shown clearly on @foxandfriends. reageer retweet
As with many of the president’s 2,400-plus erroneous statements, it will take more words to explain what Trump got wrong and why it matters than it did for him to mangle the truth.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177922481
Trump had senior staff sign nondisclosure agreements. They’re supposed to last beyond his presidency.

quote:
Back in April 2016, when the notion of Donald Trump in the White House still seemed fanciful, The Post’s Robert Costa and Bob Woodward sat down with Trump, and Costa, at one point, raised the subject of the nondisclosure agreements for employees of which the candidate was so fond.

Costa: “One thing I always wondered, are you going to make employees of the federal government sign nondisclosure agreements?”

Trump: “I think they should. . . . And I don’t know, there could be some kind of a law that you can’t do this. But when people are chosen by a man to go into government at high levels and then they leave government and they write a book about a man and say a lot of things that were really guarded and personal, I don’t like that. I mean, I’ll be honest. And people would say, oh, that’s terrible, you’re taking away his right to free speech. Well, he’s going in.”

Reader, it happened. In the early months of the administration, at the behest of now-President Trump, who was furious over leaks from within the White House, senior White House staff members were asked to, and did, sign nondisclosure agreements vowing not to reveal confidential information and exposing them to damages for any violation. Some balked at first but, pressed by then-Chief of Staff Reince Priebus and the White House Counsel’s Office, ultimately complied, concluding that the agreements would likely not be enforceable in any event.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ACLU Statement on White House Nondisclosure Agreements
quote:
President Trump reportedly had senior White House staff members sign nondisclosure agreements at the start of his administration, according The Washington Post.

Ben Wizner, director of the American Civil Liberties Union’s Speech, Privacy, and Technology Project, had this reaction:

“Public employees can’t be gagged by private agreements. These so-called NDAs are unconstitutional and unenforceable.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177923500
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:35 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Ja en op dat moment garandeerden ze dat er geen uitwisseling zou zijn van gegevens.
Ik heb nooit Whatsapp en facebook gehad. Maar omdat bijna iedereen in mijn sociale netwerk 1 van de 2 of beiden wel gebruikt en dus hun telefooncontacten ter beschikking stellen aan facebook en WA, hebben ze ook een heleboel gegevens over mij.
Radio Espantoso
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 06:08:15 #220
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177923598
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 03:29 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Voordat Clinton gouverneur van Arkansas was hadden de Clintons het niet breed. Ze zijn nu steenrijk. Kun je je nu natuurlijk gaan afvragen waarom ze de politiek ingingen. Als je Clinton Foundation geld machine onder de loep neemt komt er veel naar boven.
Je mag geen geld verdienen of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 07:15:24 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177923887
Gokje: Doodstraf voor drugsdealers gaat waarschijnlijk niet gelden voor artsen die veel te makkelijk opiaten voorschrijven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 maart 2018 @ 07:19:04 #222
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_177923895
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 06:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je mag geen geld verdienen of zo?
Eh, natuurlijk wel, maar Ivanka Trump dan toch ook? Of niet?
pi_177924222
Nee, je kledinglijn laten pluggen door dat Conway mormel mag niet. Er zijn regels.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_177924256
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 03:29 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Voordat Clinton gouverneur van Arkansas was hadden de Clintons het niet breed. Ze zijn nu steenrijk. Kun je je nu natuurlijk gaan afvragen waarom ze de politiek ingingen. Als je Clinton Foundation geld machine onder de loep neemt komt er veel naar boven.
Ach heb je weer zo'n "maar hunnie doen het ook" alt rechts jankerd :')

Overigens enig idee waarom Clinton destijds de tegenkandidaat werd van Bush? Vast niet want anders kwam je niet zo onnozel uit de hoek, de democraten achten zich destijds kansloos tegen Bush en Clinton was onbelangrijk genoeg om op te offeren dus om nu te stellen dat de rijkdom de reden was om de politiek in te gaan is wat vergezocht en daar zou je beter met redpill in BNW over kunnen gaan discussiëren.
  maandag 19 maart 2018 @ 08:17:12 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177924277
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:19 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Eh, natuurlijk wel, maar Ivanka Trump dan toch ook? Of niet?
Wat is toch die obsessie van Trump-fans met Hillary Clinton. :?

She lost, get over it!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 08:21:26 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177924321
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:19 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Eh, natuurlijk wel, maar Ivanka Trump dan toch ook? Of niet?
Die Made in China spullen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 maart 2018 @ 08:46:57 #227
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177924672
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:17 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat is toch die obsessie van Trump-fans met Hillary Clinton. :?

She lost, get over it!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:03 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Trump is geen dictator.....
Wat Trump wil, begint nu angstvallige vormen aan te nemen. Maar ik vind het een hele verdachte zaak dat zijn "regering" voor een deel wordt ingevuld door zijn familieleden. Nepotisme ten top. Dat zag je Bush of Reagan bijvoorbeeld niet flikken.

Daarom vraag ik de Trumpfans: Wil jullie een republikeinse president of het keizerrijk Trump??
Want het lijkt er verdacht veel op .
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 09:30:41 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177925406
deenatypedthis twitterde op zondag 18-03-2018 om 19:09:17 @realDonaldTrump 13 Hardened Democrats? I think that's a title of a Stormy Daniels movie. reageer retweet
:D :P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 maart 2018 @ 09:30:46 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_177925410
Wat was Nixon toch eigenlijk een lieverdje vergeleken met Dictator Don.
For great justice!
pi_177925491
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

Wat Trump wil, begint nu angstvallige vormen aan te nemen. Maar ik vind het een hele verdachte zaak dat zijn "regering" voor een deel wordt ingevuld door zijn familieleden. Nepotisme ten top. Dat zag je Bush of Reagan bijvoorbeeld niet flikken.

Daarom vraag ik de Trumpfans: Wil jullie een republikeinse president of het keizerrijk Trump??
Want het lijkt er verdacht veel op .


GEOTUS _O_

Trump Empire :7 -> Clinton Mobster state :{ -> Sanders Gulag :{w
  maandag 19 maart 2018 @ 09:42:34 #231
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177925637
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:30 schreef Q. het volgende:
Wat was Nixon toch eigenlijk een lieverdje vergeleken met Dictator Don.
Nixon was nog een echte politicus. Het punt is dat Trump overal mee weg komt omdat hij bulkt van het geld. Nixon had dit niet. En moest voor een minder vergrijp het veld ruimen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 09:44:51 #232
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177925668
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

GEOTUS _O_

Trump Empire
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177925746
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

GEOTUS _O_

Trump Empire :7 -> Clinton Mobster state :{ -> Sanders Gulag :{w
Wat moeten we toch met zulke posts. Dit is misschien leuk op de FP, maar hier heeft het geen enkel nut.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 maart 2018 @ 09:49:25 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177925759
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat moeten we toch met zulke posts. Dit is misschien leuk op de FP, maar hier heeft het geen enkel nut.
Laten we ze vooral blijven quoten!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 19 maart 2018 @ 09:54:43 #235
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177925896
https://www.politico.com/(...)blicans-fired-470062

Ik denk dat het kwartje langzaam begint te vallen daar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177927014
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:54 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)blicans-fired-470062

Ik denk dat het kwartje langzaam begint te vallen daar.
Zelfs Trey "Benghazi" Gowdy begint zindelijk te worden:
Gowdy to Trump: ‘When you are innocent … act like it’
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 maart 2018 @ 10:51:54 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177927130
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zelfs Trey "Benghazi" Gowdy begint zindelijk te worden:
Gowdy to Trump: ‘When you are innocent … act like it’
Die zit zichzelf gewoon te verkopen denk ik, volgens mij meent hij er heen reet van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 19 maart 2018 @ 11:04:14 #238
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177927404
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die zit zichzelf gewoon te verkopen denk ik, volgens mij meent hij er heen reet van.
Misschien niet, maar Hij gaat er van uit dat Trump weinig nut meer heeft voor de GOP. En daar heeft hij toch zijn toekomst aan verbonden. Over een aantal maanden komen er verkiezingen, hij denkt aan zijn positie. En Trump zit hem daar bij in de weg.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 11:04:54 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177927415
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien niet, maar Hij gaat er van uit dat Trump weinig nut meer heeft voor de GOP. En daar heeft hij toch zijn toekomst aan verbonden. Over een aantal maanden komen er verkiezingen, hij denkt aan zijn positie. En Trump zit hem daar bij in de weg.
Hij heeft al aangekondigd te stoppen ;). Met het excuus dat hij de privésector leuker vindt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177928789
Voor alle zekerheid nog een keertje over die "13 Hardened Democrats":

Bij het samenstellen van een commissie zoals die van Mueller (een Republikein én aangesteld door een Republikein) mag alleen worden geselecteerd op iemands juridische kwaliteiten. Dus niet: "Help, help, we hebben te weinig vrouwen, donkere mensen, homo's en Republikeinen... heeft iemand het nummer van Condoleezza Rice?" :D want dat MAG niet.

Als er 25 Democraten, 25 Republikeinen en 25 Onafhankelijken zijn benaderd (NB! niet expres van iedere overtuiging 25 want dat mag dus niet :P ) en alle Republikeinen zeiden "nee", dan heb je het dus maar te doen met 0 Republikeinen.

.
meer info (als iemand interesse heeft, maak ik er wel stukjes van als die er nog niet zijn):

- Fact-checking Trump’s error-filled tweetstorm about the Mueller probe (WaPo)
- Trump said Mueller’s team has ‘13 hardened Democrats.’ Here are the facts. (WaPo)
pi_177929119
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien niet, maar Hij gaat er van uit dat Trump weinig nut meer heeft voor de GOP. En daar heeft hij toch zijn toekomst aan verbonden. Over een aantal maanden komen er verkiezingen, hij denkt aan zijn positie. En Trump zit hem daar bij in de weg.
De hele reden dat Gowdy nu wel z'n mond opentrekt is omdat hij z'n functie neer gaat leggen. Hetzelfde verhaal als Flake en McCain, zijn ook bezig met hun vertrek dus durven nu meer, lijkt het. Al blijft het voornamelijk bij wat geroep zonder daadwerkelijke acties bij allen.
pi_177929158
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 03:29 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Voordat Clinton gouverneur van Arkansas was hadden de Clintons het niet breed. Ze zijn nu steenrijk. Kun je je nu natuurlijk gaan afvragen waarom ze de politiek ingingen. Als je Clinton Foundation geld machine onder de loep neemt komt er veel naar boven.
Ondertussen blijken de Kushners in gesprek te zijn geweest met Qatari's over leningen voor hun bedrijf, maar dat is minder erg dan wat Clinton heeft geflikt natuurlijk.

https://www.washingtonpos(...)tter_impression=true
pi_177929245
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:15 schreef brokjespoes het volgende:
Voor alle zekerheid nog een keertje over die "13 Hardened Democrats":

Bij het samenstellen van een commissie zoals die van Mueller (een Republikein én aangesteld door een Republikein) mag alleen worden geselecteerd op iemands juridische kwaliteiten. Dus niet: "Help, help, we hebben te weinig vrouwen, donkere mensen, homo's en Republikeinen... heeft iemand het nummer van Condoleezza Rice?" :D want dat MAG niet.

Als er 25 Democraten, 25 Republikeinen en 25 Onafhankelijken zijn benaderd (NB! niet expres van iedere overtuiging 25 want dat mag dus niet :P ) en alle Republikeinen zeiden "nee", dan heb je het dus maar te doen met 0 Republikeinen.

.
meer info (als iemand interesse heeft, maak ik er wel stukjes van als die er nog niet zijn):

- Fact-checking Trump’s error-filled tweetstorm about the Mueller probe (WaPo)
- Trump said Mueller’s team has ‘13 hardened Democrats.’ Here are the facts. (WaPo)
Mueller, Comey en McCabe zijn alledrie Republikeinen. Als Trump 'Democraten' zegt, bedoelt hij mensen die hem niet blind volgen als de zelfgekroonde koning van Amerika.
pi_177929318
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Mueller, Comey en McCabe zijn alledrie Republikeinen. Als Trump 'Democraten' zegt, bedoelt hij mensen die hem niet blind volgen als de zelfgekroonde koning van Amerika.
Jup.

Trump lijkt te denken dat democrat/republican simpelweg een kwestie is van welke personen je steunt. Zo is hij zelf ook al jaren lang heen en terug geswitcht van partij, een ideologisch principe is hem volledig vreemd. En nu gaat hij daar gewoon mee door, door iedereen die hem niet steunt een democraat of in elk geval een slechte republikein te noemen.

Wat natuurlijk extra ironisch is als je bedenkt dat Trump veel on-republikeinse standpunten heeft.
pi_177929422
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:38 schreef westwoodblvd het volgende:
Mueller, Comey en McCabe zijn alledrie Republikeinen. Als Trump 'Democraten' zegt, bedoelt hij mensen die hem niet blind volgen als de zelfgekroonde koning van Amerika.
Alleen zitten er wel degelijk 13 Democraten in de commissie ;) maar daar kunnen Mueller &co niets aan doen, hij mag dus niet eens zeggen "We hebben te veel Democraten in de commissie, we moeten er een paar ruilen tegen Republikeinen", terwijl hij heus wel snapt dat het zijn geloofwaardigheid (met name bij Repubs) beslist ten goede zou komen.

Maar ja, dat iets niet mag is voor alle Trumpdienstigen nooit echt een argument geweest. :P
pi_177929475
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:45 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Alleen zitten er wel degelijk 13 Democraten in de commissie ;) maar daar kunnen Mueller &co niets aan doen, hij mag dus niet eens zeggen "We hebben te veel Democraten in de commissie, we moeten er een paar ruilen tegen Republikeinen", terwijl hij heus wel snapt dat het zijn geloofwaardigheid (met name bij Repubs) beslist ten goede zou komen.

Maar ja, dat iets niet mag is voor alle Trumpdienstigen nooit echt een argument geweest. :P
Maar er zitten ook niet-democraten in, en donateurs van de Republikeinen (die dan gek genoeg blijkbaar geen republikein zijn, maar oké).

Blijft staan dat Mueller zelf een rechtse hardliner is en zijn medewerkers heeft gekozen om hun kwaliteiten, niet om allerlei partijpolitieke onzin.
pi_177929513
En zelfs al zou Mueller partijpolitieke onzin willen gebruiken, het is verboden. :P

meer info:
quote:
Robert S. Mueller III, who heads the team, is a longtime registered Republican. He was appointed by another Republican, Rod J. Rosenstein, whom Trump nominated as deputy attorney general. But publicly available voter registration information shows that 13 of the 17 members of Mueller's team have previously registered as Democrats, while four had no affiliation or their affiliation could not be found.

Nine of the 17 made political donations to Democrats, their contributions totaling more than $57,000. The majority came from one person, who also contributed to Republicans. Six donated to Hillary Clinton, Trump's opponent in the 2016 race.

In June, Trump tweeted that the probe was “led by some very bad and conflicted people!” and he said on Fox News that “the people that have been hired are all Hillary Clinton supporters; some of them worked for Hillary Clinton.”

The special counsel team is composed of veteran white-collar lawyers and prosecutors who are among the most respected in the legal world. They have a broad range of experience in fraud, public corruption, cyber and terrorism cases. Legal analysts have said previously that they could see no significant legal or ethical concerns with the team members' political giving, and they noted that Justice Department policies prohibit discrimination in hiring for career positions on the basis of politics.

https://www.washingtonpos(...)-here-are-the-facts/
  maandag 19 maart 2018 @ 12:50:09 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177929524
Meerdere korte analyses gezien hier over dat Trump de Republikeinen alleen maar kopzorgen bezorgt in aanloop naar de midterms, maar volgens dit stuk wordt hij de hoofdact in de campagnes:

https://www.politico.com/(...)2018-midterms-467193

Hopelijk pakt het volledig verkeerd uit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 19 maart 2018 @ 12:51:34 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177929553
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar er zitten ook niet-democraten in, en donateurs van de Republikeinen (die dan gek genoeg blijkbaar geen republikein zijn, maar oké).

Blijft staan dat Mueller zelf een rechtse hardliner is en zijn medewerkers heeft gekozen om hun kwaliteiten, niet om allerlei partijpolitieke onzin.
Klopt. De FBI is bipartisan. Als Trump Mueller gaat lozen breekt de hel los.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 12:53:06 #250
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177929583
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:50 schreef Szura het volgende:
Meerdere korte analyses gezien hier over dat Trump de Republikeinen alleen maar kopzorgen bezorgt in aanloop naar de midterms, maar volgens dit stuk wordt hij de hoofdact in de campagnes:

https://www.politico.com/(...)2018-midterms-467193

Hopelijk pakt het volledig verkeerd uit
Trump heeft verschillende casino's bankroet laten gaan. Dus heeft de GOP wel vertrouwen in dat gokje..

Hoewel..

Nu ik er over nadenk, het kan ook zo maar zijn dat ze nu van hem af willen, want de belastingbuit is binnen en ze zien geen verdere voordeeltjes aan de horizon. En willen dit doen via de senaat. Onder een meerderheid van de democraten. Dan hebben zij geen vuile handen ( als ze die niet al hebben)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177929627
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Als Trump Mueller gaat lozen breekt de hel los.
In extreme gevallen zullen de fanatiekste Republikeinse 2A-verdedigers nog spijt krijgen van hun blinde steun. :P

Want was dit nou niet precies waar het 2e Amendement voor bedoeld was? :o
pi_177929694
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Klopt. De FBI is bipartisan. Als Trump Mueller gaat lozen breekt de hel los.
Ik heb daar toch een beetje een hard hoofd in. Er zullen wel een paar Republikeinen boos worden, maar ik vrees toch dat het daarbij blijft, gezien het "party over country" gehalte van de GOP tegenwoordig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177929745
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
Er zullen wel een paar Republikeinen boos worden
Het probleem ligt volgens mij niet echt bij boze Repubs, maar bij een volksoproer van andersgezinden. ;)

Iets als de Pussy March plus de Walkout en dan keer duizend.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:02:34 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177929790
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb daar toch een beetje een hard hoofd in. Er zullen wel een paar Republikeinen boos worden, maar ik vrees toch dat het daarbij blijft, gezien het "party over country" gehalte van de GOP tegenwoordig.
Mueller is natuurlijk geen dooie vis. Op het moment dat hij in de vuurlinie ligt, zal hij best wel weer met iets op tafel komen wat hem weer in veiligheid brengt. Ik ben nog steeds van mening dat hij iets heeft gevonden. En dat Trump er alles aan doet om te voorkomen dat het bewijs daarvan openbaar wordt. Alleen al de moeite die hij er voor doet, is een verdachte zaak an sich..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 13:03:24 #255
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177929809
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:00 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het probleem ligt volgens mij niet echt bij boze Repubs, maar bij een volksoproer van andersgezinden. ;)

Iets als de Pussy March plus de Walkout en dan keer duizend.
En die lopen allemaal richting stemhokje in November.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 13:03:28 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177929811
Achtergrondartikel over de tijd van Hicks in het shithole White House:

http://nymag.com/daily/in(...)d-in-washington.html
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177929886
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Mueller is natuurlijk geen dooie vis. Op het moment dat hij in de vuurlinie ligt, zal hij best wel weer met iets op tafel komen wat hem weer in veiligheid brengt. Ik ben nog steeds van mening dat hij iets heeft gevonden. En dat Trump er alles aan doet om te voorkomen dat het bewijs daarvan openbaar wordt. Alleen al de moeite die hij er voor doet, is een verdachte zaak an sich..
Mueller kan zichzelf niet beschermen, hij is een ondergeschikte van Rosenthal (als plaatsvervanger van attorney general Sessions). Als Rosenthal hem wil ontslaan, of beter gezegd als hij daartoe gedwongen wordt door Trump, kan Mueller daar niets aan doen.

Nu is mijn stellige overtuiging dat dat Trumps ondergang zal worden, maar dat terzijde.
pi_177930070
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Mueller is natuurlijk geen dooie vis. Op het moment dat hij in de vuurlinie ligt, zal hij best wel weer met iets op tafel komen wat hem weer in veiligheid brengt. Ik ben nog steeds van mening dat hij iets heeft gevonden. En dat Trump er alles aan doet om te voorkomen dat het bewijs daarvan openbaar wordt. Alleen al de moeite die hij er voor doet, is een verdachte zaak an sich..
Het is allemaal giswerk, maar Mueller heeft rondom Manafort ook nauw samengewerkt met de attorney general van NY en Schneiderman is ook betrokken bij het onderzoek rondom Trump. Zelfs als Mueller ontslagen zou worden, kan Schneiderman nog achter hem aan gaan voor zaken waar hij niet voor gepardonneerd kan worden.
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 13:15:19 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177930093
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:03 schreef Szura het volgende:
Achtergrondartikel over de tijd van Hicks in het shithole White House:

http://nymag.com/daily/in(...)d-in-washington.html
Hicks almost left WH months before she announced her resignation: report
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:18:13 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177930161
quote:
Mja dat ‘nieuwtje’ vind ik eigenlijk niet zo interssant, het grotere geheel wel :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:20:00 #261
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177930204
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mueller kan zichzelf niet beschermen, hij is een ondergeschikte van Rosenthal (als plaatsvervanger van attorney general Sessions). Als Rosenthal hem wil ontslaan, of beter gezegd als hij daartoe gedwongen wordt door Trump, kan Mueller daar niets aan doen.

Nu is mijn stellige overtuiging dat dat Trumps ondergang zal worden, maar dat terzijde.
Mijn overtuiging is dat Trump op gegeven moment niet ten onder gaat aan een groot delict maar aan een kleintje, en wel door door een klein personage. Iets wat hij met zijn legertje juristen te nietig vind om in de gaten te houden. Al Capone hebben ze ook gekregen met belastingfraude. En Trump is vooral paniek geraakt sinds Mueller zijn geldstromen aan het analyseren is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177930272
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Mijn overtuiging is dat Trump op gegeven moment niet ten onder gaat aan een groot delict maar aan een kleintje, en wel door door een klein personage. Iets wat hij met zijn legertje juristen te nietig vind om in de gaten te houden.
Dit zeg je vaker, maar geen idee hoe je hier bij komt. Als er dingen als hoogverraad, misbruik van campagnegelden, obstruction of justice, witness tampering, liegen onder ede etcetera tot de mogelijkheden behoren gaat de president echt niet vallen om "Stormy Daniels" zoals je eerder al beweerde.

Maar we gaan het zien.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:24:26 #263
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177930319
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit zeg je vaker, maar geen idee hoe je hier bij komt. Als er dingen als hoogverraad, misbruik van campagnegelden, obstruction of justice, witness tampering, liegen onder ede etcetera tot de mogelijkheden behoren gaat de president echt niet vallen om "Stormy Daniels" zoals je eerder al beweerde.

Maar we gaan het zien.
let op mijn woorden: als je zo'n grote organisatie hebt als Trump, kun je niet al je fraude onder de mat vegen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177930381
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

let op mijn woorden: als je zo'n grote organisatie hebt als Trump, kun je niet al je fraude onder de mat vegen.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar dat wil niet zeggen dat elke fraude genoeg is om een president te laten aftreden. Het is überhaupt de vraag of hij aangeklaagd kan worden voor de meeste dingen, en voor een klein vergrijp wordt doorgaans geen juridische geschiedenis geschreven.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:26:56 #265
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177930390
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

Wat Trump wil, begint nu angstvallige vormen aan te nemen. Maar ik vind het een hele verdachte zaak dat zijn "regering" voor een deel wordt ingevuld door zijn familieleden. Nepotisme ten top. Dat zag je Bush of Reagan bijvoorbeeld niet flikken.

Daarom vraag ik de Trumpfans: Wil jullie een republikeinse president of het keizerrijk Trump??
Want het lijkt er verdacht veel op .
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:
republikeinse president
Gewoon een republikeinse president in een democratisch Amerika.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 13:33:09 #266
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177930554
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een republikeinse president in een democratisch Amerika.
Dan moet je niet bepaald gelukkig zijn met Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 13:59:33 #267
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177931278
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan moet je niet bepaald gelukkig zijn met Trump.
Hij is democratisch gekozen, de democraten hebben in 2020 weer een kans. Zo gaat dat in een democratie.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177931410
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Mijn overtuiging is dat Trump op gegeven moment niet ten onder gaat aan een groot delict maar aan een kleintje, en wel door door een klein personage. Iets wat hij met zijn legertje juristen te nietig vind om in de gaten te houden. Al Capone hebben ze ook gekregen met belastingfraude. En Trump is vooral paniek geraakt sinds Mueller zijn geldstromen aan het analyseren is.
Soms lijkt het net of je hier een (hele matige) detectiveroman aan het uitwerken bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 maart 2018 @ 14:05:32 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177931475
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Soms lijkt het net of je hier een (hele matige) detectiveroman aan het uitwerken bent.
soms is het net alsof je je leesbril verward met je slaapmasker
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 14:16:27 #270
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177931862
Leuk feitje:

pewjournalism twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 22:21:02 Top 10 countries that follow news about the U.S. closely (out of 37 countries surveyed)🇨🇦 Canada 78%🇳🇱 Netherlands 75🇯🇵 Japan 74 🇩🇪 Germany 73🇦🇺 Australia 71🇰🇷 South Korea 65🇬🇧 UK 65🇹🇿 Tanzania 62🇰🇪 Kenya 61🇲🇽 Mexico 55https://t.co/SqE8t11KUr reageer retweet
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 14:22:39 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177932080
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-03-2018 om 14:07:50 A total WITCH HUNT with massive conflicts of interest! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177932111
Omdat dit bericht aardig aansluit bij wat ik zelf doe:

Offshore Oil and Gas Operators Want Less Regulation, but Surprise Inspections Find Serious Safety Problems

Wie had dat ooit gedacht!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 maart 2018 @ 14:23:39 #273
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177932119
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-03-2018 om 14:07:50 A total WITCH HUNT with massive conflicts of interest! reageer retweet
Jaaaa, hij is weer wakker _O-

Time for a new round of self-incriminating tweets!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 14:27:18 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177932252
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jaaaa, hij is weer wakker _O-

Time for a new round of self-incriminating tweets!
Een uur geleden al.

realDonaldTrump twitterde op maandag 19-03-2018 om 13:16:40 .@seanhannity on @foxandfriends now! Great! 8:18 A.M. reageer retweet
Bedankt voor het vermelden van de tijd, dude.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 maart 2018 @ 14:32:37 #275
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177932449
His mask is truly slipping.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 19 maart 2018 @ 14:44:29 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177932828
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:32 schreef DustPuppy het volgende:
His mask is truly slipping.
Die van Hannity? Dat weten we al langer als vandaag.. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 14:46:02 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177932895
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:22 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-03-2018 om 14:07:50 A total WITCH HUNT with massive conflicts of interest! reageer retweet
hij heeft het mis, het is geen Witch hunt, maar een Grand Wizard hunt.

wel bij de les blijven, Donald! o|O
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177932962
realDonaldTrunp twitterde op maandag 19-03-2018 om 13:16:40 Lost your password? Y/N. Old password: Covfefe. New password: Ivanka1981. Retype new password: Ivanka1981. reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 14:51:20 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177933095
Fucking Moron.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177933361
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:47 schreef brokjespoes het volgende:
realDonaldTrunp twitterde op maandag 19-03-2018 om 13:16:40 Lost your password? Y/N. Old password: Covfefe. New password: Ivanka1981. Retype new password: Ivanka1981. reageer retweet
Zelf verzonnen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 maart 2018 @ 15:00:49 #281
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177933398
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zelf verzonnen?
Trump tweet generator

https://faketrumptweet.com/

maar het zou me niets verbazen of het echt is..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177933590
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump tweet generator

https://faketrumptweet.com/

maar het zou me niets verbazen of het echt is..
Op geen enkele manier nuttig voor dit topic, in ieder geval.
pi_177933714
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:59 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Hij is democratisch gekozen, de democraten hebben in 2020 weer een kans. Zo gaat dat in een democratie.
In een normale democratie wint degene die de meeste stemmen krijgt.

Een normale democratie kent overigens ook geen FPTP of districtenstelsel.

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit zeg je vaker, maar geen idee hoe je hier bij komt. Als er dingen als hoogverraad, misbruik van campagnegelden, obstruction of justice, witness tampering, liegen onder ede etcetera tot de mogelijkheden behoren gaat de president echt niet vallen om "Stormy Daniels" zoals je eerder al beweerde.

Maar we gaan het zien.
Nou ja, Clinton is ook gepakt op liegen en niet op (of onder) Monica Lewinsky. Het is maar net wat men kan opvoeren.

Ik denk overigens ook dat Mueller gelooft heeft. Collusion misschien nog niet eens, maar dat er genoeg zaken zijn rondom Trump die niet zo fris ruiken is evident. Daar komt nog bij dat hij een pathologische leugenaar is dus op het moment dat hij onder ede komt te staan is het lijkt me toch vrij snel afgelopen.

[ Bericht 46% gewijzigd door BlackLining op 19-03-2018 15:21:07 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 19 maart 2018 @ 15:19:33 #284
64792 Mryc
play me one more song
pi_177933913
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Klopt. De FBI is bipartisan. Als Trump Mueller gaat lozen breekt de hel los.
Ik heb bij zoveel dingen gedacht: "als nú de hel niet losbreekt, dan weet ik het ook niet meer", maar helaas :P
  maandag 19 maart 2018 @ 15:20:08 #285
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177933929
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In een normale democratie wint degene die de meeste stemmen krijgt.

Een normale democratie kent overigens ook geen FPTP of districtenstelsel.
Ik ben persoonlijk voor een districtenstelsel met 2 rondes, zoals in Georgia.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 15:24:18 #286
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177934027


Speciaal voor brokjespoes.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 15:31:04 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177934173
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:20 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk voor een districtenstelsel met 2 rondes, zoals in Georgia.
Ze moeten gewoon het hele kiesmannen systeem op de schop gooien, en meer stemdistricten invoeren. dan hebben ze ook geen twee rondes meer nodig. Ik heb in Atlanta zelf gezien dat er kilometers lange rijen bij de een stemlokaal in omgeving van Castleberry stonden terwijl er wel drie keer zoveel stonden in Peach street, waar de overwegend blanke upper klass zit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177934222
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:20 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk voor een districtenstelsel met 2 rondes, zoals in Georgia.
Voor presidentsverkiezingen is eigenlijk de enige goede manier de PV, het slaat eigenlijk nergens op dat sommige stemmen eigenlijk helemaal niks waard (meest duidelijk in staten als California en Texas) zijn en de president is er ook voor alle Amerikanen.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 19 maart 2018 @ 15:34:40 #289
408813 crew  trein2000
pi_177934242
Gewoon zoals in nederland ^O^
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 19 maart 2018 @ 15:35:31 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177934268
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor brokjespoes.
Hier kun je zien dat die tweet écht niet van Trump komt. Die is opvallend zwijgzaam over zijn pornoverleden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 maart 2018 @ 15:37:13 #291
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177934301
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:34 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon zoals in nederland ^O^
dan moeten ze eerst wat meer verschillende politieke partijen hebben. Het is nu net het flippen van een munt, kut of klote.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 19 maart 2018 @ 15:39:54 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177934353
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dan moeten ze eerst wat meer verschillende politieke partijen hebben. Het is nu net het flippen van een munt, kut of klote.
Die krijg je vanzelf als je geen FPTP hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177934374
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
Speciaal voor brokjespoes.
Helemaal voor mij? :@

Ach, wat lief! Ik ben echt ontroerd! O+ O+ O+
  maandag 19 maart 2018 @ 15:41:09 #294
56724 Wombcat
rent wiel
pi_177934380
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die krijg je vanzelf als je geen FPTP hebt.
Inderdaad. Zonder dat zouden b.v. de Groenen al zetels hebben.
in a crowd you lose humanity
pi_177934613
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dan moeten ze eerst wat meer verschillende politieke partijen hebben. Het is nu net het flippen van een munt, kut of klote.
Die hebben ze al wel hoor, die komen alleen niet of nauwelijks aan de bak.
Het is veel lastiger om het hele kiesstelsel om te gaan gooien. Voor zover dat al niet strijdig is met de (grond)wet in staten.
Men vergeet nog wel eens dat de VS een federatie van relatief autonome staten is en dat daar op mensen en niet zo zeer op partijen wordt gestemd (hier uiteindelijk in de basis ook, maar afgezien van voorkeursstemmen boven een bepaalde drempel heeft dat weinig effect).
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 maart 2018 @ 16:52:37 #296
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177935901
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Voor presidentsverkiezingen is eigenlijk de enige goede manier de PV, het slaat eigenlijk nergens op dat sommige stemmen eigenlijk helemaal niks waard (meest duidelijk in staten als California en Texas) zijn en de president is er ook voor alle Amerikanen.
Ik snap wel dat ze in Amerika met kiesmannen werken ipv PV.

Anders kan je winnen met alleen campagne in Florida, Californië, Texas en New York. Verder is het een federatie tussen staten.

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177936024
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 16:52 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze in Amerika met kiesmannen werken ipv PV.

Anders kan je winnen met alleen campagne in Florida, Californië, Texas en New York. Verder is het een federatie tussen staten.

[ afbeelding ]
Dat plaatje is niet echt in verhouding. Die drie staten hebben ongeveer 1/3e van de Amerikaanse bevolking, niet 3/4e.
Analoog heeft Zuid-Holland in Nederland ook meer inwoners dan pakweg de 6 kleinste provincies van Nederland, dus dat slaat ook als een lul op een drumstel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 maart 2018 @ 17:00:41 #298
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177936072
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 16:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat plaatje is niet echt in verhouding. Die drie staten hebben ongeveer 1/3e van de Amerikaanse bevolking, niet 3/4e.
Analoog heeft Zuid-Holland in Nederland ook meer inwoners dan pakweg de 6 kleinste provincies van Nederland, dus dat slaat ook als een lul op een drumstel.
Zie het nu net:

deze is beter

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:06:02 #299
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177936161
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:40 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Helemaal voor mij? :@

Ach, wat lief! Ik ben echt ontroerd! O+ O+ O+
Ik ben altijd lief :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:06:31 #300
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177936169
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:34 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon zoals in nederland ^O^
kiesdrempel van 5% in Nederland of desnoods 3% zou welkom zijn.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:06:45 #301
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177936170
einde
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')