abonnement Unibet Coolblue
pi_177875706
Oliebollenbakker bestelde aardbeien, Emil nam extra broodje en dan ook nog met tonijn, veel later volgde plaatje van Emil in zijn worstelbroek, zo niet sexy.

Rienk maakte met mes en hout mooie schaakstukken om te verkopen, maar dat mocht niet van Febo.

Niet veel later mochten de kleuterarmbandjes van Charlotte wel. En toen kwam het designer merk Chably. ;)
pi_177882809
Als verslaafde Robert weer was teruggekomen. Dat had spectaculaire beelden opgeleverd: drama!
pi_177894952
quote:
Leuk topic. ^O^

Dit vind ik ook wel het mooiste moment in Utopia.
Sowieso het hele 1ste jaar was toch wel het leukst.
pi_177903062
quote:
Prachtig moment dit O+
Get a grip.
pi_177904023
Een utopia met marjet is geen utopia. ;(
Bovenstaand bericht is een column.
pi_177922483
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_177924686
Maar ook de invulling door de bewoners, zoals Nicolien dat deed.In mijn ogen de meest echte utopiaan.
Bij de start van Utopia zag ik idyllische plek voor me. Zelfvoorzienend en 's avonds kampvuren met gitaarmuziek, buiten eten, en heel veel leuke dingen voor o.a. gehandicapten, ponyrijden, bbq of andere leuke buitenactiviteiten.

Ik snap ook dat het dan niet veel langer dan een paar maanden op de buis was geweest, omdat het dan waarschijnlijk dodelijk saai was geworden :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Is-It-Heaven op 19-03-2018 09:35:36 ]
Get a grip.
pi_177927968
Het had inderdaad mooi kunnen zijn, en bij de eerste lichting zaten genoeg inwoners met leuke ideeën om er daadwerkelijk een origineel project van te kunnen maken, maar het werd al snel duidelijk dat dat niet de richting was waar de programmamakers op zaten te wachten. Verder was het terein ook te beperkt. Eigenlijk ging het al verkeerd toen LaurA boven RuuT werd verkozen.
pi_177930019
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:37 schreef Stranger het volgende:
Het had inderdaad mooi kunnen zijn, en bij de eerste lichting zaten genoeg inwoners met leuke ideeën om er daadwerkelijk een origineel project van te kunnen maken, maar het werd al snel duidelijk dat dat niet de richting was waar de programmamakers op zaten te wachten. Verder was het terein ook te beperkt. Eigenlijk ging het al verkeerd toen LaurA boven RuuT werd verkozen.
Voor mij ging het al fout toen Lindy naar huis ging :'(
Bovenstaand bericht is een column.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')