Klinkt als een Class 66 met containers vervuilde grond naar Veendam of de lege retourtreinquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoorde net een oude diesel en er zaten wat dozen achter met Menath erop ja. Was dat hem?
Mijn frans is niet zo heel goed dus gaat dit om compleet nieuwe generatie tgv's of is het gewoon een bestelling voor meer van al bestaande tgv's?quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:10 schreef James1988 het volgende:
Bruno Le Maire, Frans minister van Economische Zaken, heeft vandaag aangekondigd dat de Franse staat eind juni een bestelling gaat plaatsen bij Alstom voor de levering van 100 nieuwe TGVs. De nieuwe generatie moet in 2022 op de sporen staan.
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Klinkt als een Class 66 met containers vervuilde grond naar Veendam of de lege retourtrein
Waarom rijdt die andere trein niet door dan?quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.
ik heb hem alleen maar gehoord, niet gezien. Maar het klonk als zoneentje uit mijn filmpje Hij moest er goed hard aan trekken denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 19:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.
V12 tweetakt power 💪quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hem alleen maar gehoord, niet gezien. Maar het klonk als zoneentje uit mijn filmpje Hij moest er goed hard aan trekken denk ik
rijke man Hoe is het met je elleboog?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zojuist een stokoud PR uit de zomer van 2006 verbeterd. Destijds had ik een GtbV claim met een doorlooptijd van 230 dagen. Op 27 juni 2017 reed mijn aansluitende trein voor mijn neus weg, waarna een maandenlange periode van systematische middelvingers en vertraagtechnieken volgde. Gisteren is het geld alsnog gestort. Na 265 dagen. Wauw.
What's next? Coupés waar je over politiek mag praten, coupés waar je over het weer mag praten, coupés waar je over religie mag praten, coupés waar je over neuksex mag praten?quote:De vernieuwde intercity's zijn dus niet langer ingedeeld in twee, maar in drie zones: ontmoetingscoupés waar je gewoon mag praten, werk- en rustcoupés waar je zachtjes mag praten en stiltecoupés waar je je mond moet houden.
urenlang geleuter over wat Tineke laatst bij de kapper hoorde en ‘oh kijk een koe!’ valt dat onder gewoon? Geloof het wel hequote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:55 schreef FredvZ het volgende:
Wat is het verschil tussen "gewoon" en "zachtjes" praten?
Locomore had dat wel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-voor-ergernis.html
[..]
What's next? Coupés waar je over politiek mag praten, coupés waar je over het weer mag praten, coupés waar je over religie mag praten, coupés waar je over neuksex mag praten?
Ga eens iets belangrijks doen joh dwaasapen
dan wil ik ook een coupé zonder mensen die bakjes yoghurt leegschrapen of op appels knagen (ik kan niet tegen eetgeluiden )quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou graag speciale coupé's willen waar je niet met meurende troep van de Smullers naar binnen mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |