Klinkt als een Class 66 met containers vervuilde grond naar Veendam of de lege retourtreinquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoorde net een oude diesel en er zaten wat dozen achter met Menath erop ja. Was dat hem?
Mijn frans is niet zo heel goed dus gaat dit om compleet nieuwe generatie tgv's of is het gewoon een bestelling voor meer van al bestaande tgv's?quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:10 schreef James1988 het volgende:
Bruno Le Maire, Frans minister van Economische Zaken, heeft vandaag aangekondigd dat de Franse staat eind juni een bestelling gaat plaatsen bij Alstom voor de levering van 100 nieuwe TGVs. De nieuwe generatie moet in 2022 op de sporen staan.
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Klinkt als een Class 66 met containers vervuilde grond naar Veendam of de lege retourtrein
Waarom rijdt die andere trein niet door dan?quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.
ik heb hem alleen maar gehoord, niet gezien. Maar het klonk als zoneentje uit mijn filmpje Hij moest er goed hard aan trekken denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2018 19:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beladen trein uit Ingelheim (Bij Mainz). De Menath containers gaan rechtstreeks naar de Eemshaven. De gele Bauer containers komen uit Basel en gaan naar Veendam, om vanaf daar met de vrachtwagen naar Eemshaven te gaan.
V12 tweetakt power 💪quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hem alleen maar gehoord, niet gezien. Maar het klonk als zoneentje uit mijn filmpje Hij moest er goed hard aan trekken denk ik
rijke man Hoe is het met je elleboog?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zojuist een stokoud PR uit de zomer van 2006 verbeterd. Destijds had ik een GtbV claim met een doorlooptijd van 230 dagen. Op 27 juni 2017 reed mijn aansluitende trein voor mijn neus weg, waarna een maandenlange periode van systematische middelvingers en vertraagtechnieken volgde. Gisteren is het geld alsnog gestort. Na 265 dagen. Wauw.
What's next? Coupés waar je over politiek mag praten, coupés waar je over het weer mag praten, coupés waar je over religie mag praten, coupés waar je over neuksex mag praten?quote:De vernieuwde intercity's zijn dus niet langer ingedeeld in twee, maar in drie zones: ontmoetingscoupés waar je gewoon mag praten, werk- en rustcoupés waar je zachtjes mag praten en stiltecoupés waar je je mond moet houden.
urenlang geleuter over wat Tineke laatst bij de kapper hoorde en ‘oh kijk een koe!’ valt dat onder gewoon? Geloof het wel hequote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:55 schreef FredvZ het volgende:
Wat is het verschil tussen "gewoon" en "zachtjes" praten?
Locomore had dat wel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-voor-ergernis.html
[..]
What's next? Coupés waar je over politiek mag praten, coupés waar je over het weer mag praten, coupés waar je over religie mag praten, coupés waar je over neuksex mag praten?
Ga eens iets belangrijks doen joh dwaasapen
dan wil ik ook een coupé zonder mensen die bakjes yoghurt leegschrapen of op appels knagen (ik kan niet tegen eetgeluiden )quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou graag speciale coupé's willen waar je niet met meurende troep van de Smullers naar binnen mag.
daar kunnen dan ook Smullers consumenten een plekje krijgen. En s ochtends de luidruchtige ontbijters.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil coupés waar je alleen maar mag barbecuen, bier drinken en kut roepen
Nee jij gaat niet over mijn coupés Dergelijk tweederangsvolk gaat maar lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
daar kunnen dan ook Smullers consumenten een plekje krijgen. En s ochtends de luidruchtige ontbijters.
Ik geloof dat we er bijna uit zijn
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij gaat niet over mijn coupés Dergelijk tweederangsvolk gaat maar lopen
Scheer je weg naar je eigen topic jijquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:33 schreef Piles het volgende:
Als ik dit zo lees weet ik waarom ik zo gehecht ben aan mn auto
Ja. Maar als ik ergens heen wil wil ik wel dat MIJN trein altijd voorrang boven alles krijgtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:15 schreef MTL het volgende:
Kortom: iedereen koopt gewoon z'n eigen trein met eigen interieur en personeel. Dan is iedereen tevreden
Tik ‘em aan. Lang geleden dat ik in een trein heb gezeten 🤔quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:33 schreef Piles het volgende:
Als ik dit zo lees weet ik waarom ik zo gehecht ben aan mn auto
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een coupé met een privébiertap
heb je nsr dienst dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:14 schreef MTL het volgende:
Ik zit vandaag nog in de trein. Maar ja, daar word ik voor betaald
Ja, waar kan ik daarvoor tekenen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:55 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou graag speciale coupé's willen waar je niet met meurende troep van de Smullers naar binnen mag.
Die hebben ze al ...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:24 schreef James1988 het volgende:
Ik wil een coupé waar mensen niet naast anderen gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat is voor zover ik weet een onderdelenleverancier ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag op het emplacement van de BE in Nordhorn NS1833 staan. Wordt dat een extra loc of is dat voor onderdelen?
Harlingen?quote:
Jij was erbij geloof ik...quote:
terechtquote:Op zondag 25 maart 2018 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ook goed. Ben daar dit decennium nog niet geweest geloof ik
Staat 's nachts gewoon een beveiliger bij, neem ik aan. Zoals overal in de grote steden bij festivals e.d.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
a.s. dinsdag effe met de trein naar Bijlmer Arena. moet dan langs dat arena park, waar men bezig is met de opbouw van een religieus toneelstuk. hoe lang denken jullie dat zoiets heel blijft, gezien 'Bijlmer Arena'.
Ik denk de combinatie van mist en Niet Actief Beveiligde Overwegen. Dan is dat namelijk verplicht.quote:Op maandag 26 maart 2018 08:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn collega vraagt waarom treinen in de richting van Zutphen vanuit Goor zo vaak toeteren onderweg tegenwoordig. Heeft hier iemand enig idee?
Oost Europese machinisten?quote:Op maandag 26 maart 2018 08:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn collega vraagt waarom treinen in de richting van Zutphen vanuit Goor zo vaak toeteren onderweg tegenwoordig. Heeft hier iemand enig idee?
Ik heb even een betrouwbare bron geraadpleegd:quote:Op maandag 26 maart 2018 08:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn collega vraagt waarom treinen in de richting van Zutphen vanuit Goor zo vaak toeteren onderweg tegenwoordig. Heeft hier iemand enig idee?
quote:Laatste tijd veel baanwerkers ook in groenvoorziening met kappen enzo. Vaak even een seintje geven dat je eraan komt. Of gewoon de dagelijkse typhoon beproeving. Nog een specifiek tijdstip?
En ´elezná Ruda betekent dan weer min of meer hetzelfde als Eisenstein.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:22 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
waarvan de Tsjechische zijde overigens ´elezná Ruda-Al¸bětín genoemd wordt. De Duitsers spreken voor wat het Tsjechische deel betreft over Böhmisch Eisenstein trouwens.
En uiteraard de dagelijkse typhoon test.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb even een betrouwbare bron geraadpleegd:
[..]
Volgens mijn reisgids destijds, was ´elezná Ruda vooral vermaard om zijn hoeren.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En ´elezná Ruda betekent dan weer min of meer hetzelfde als Eisenstein.
Leuke foto en verhaal
Indien 's nachts en vlakbij station Goor dan zou ik het moeten kunnen horen vanaf mijn balkonquote:Op maandag 26 maart 2018 14:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vooral 's nachts! En het is nog niet zo heel lang. Even verifiëren.
Melkfabriek heeft geen balkons toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Indien 's nachts en vlakbij station Goor dan zou ik het moeten kunnen horen vanaf mijn balkon
Daar heb je ook geen balkon nodig. Iedereen zit op een bankje bierkrat buitenquote:Op maandag 26 maart 2018 23:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Melkfabriek heeft geen balkons toch?
Dit is vanuit de Schoolstraat.
Allemaal de schuld van greavy dus.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb even een betrouwbare bron geraadpleegd:
[..]
Ik heb het er morgen tijdens de koffiepauze wel even over. Niks mooiers as de tente in!quote:Op maandag 26 maart 2018 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen balkon nodig. Iedereen zit op een bankje bierkrat buiten
Maar hoe laat beginnen ze te tetteren? En is het alleen het stukje Goor richting Zutphen (De Meene) of ook eerder?
Dat tentfeest duurt nog een paar maanden Maar ik heb net niks kunnen horen. Vroegâh, toen de Plan U nog reed, kon je ze van ver horen voorbijrazen.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb het er morgen tijdens de koffiepauze wel even over. Niks mooiers as de tente in!
ze hebben het verkeerde stukje dikgedrukt Ze falen keihard en ze snappen het zelf niet eens.quote:Le train est à +50min de retard en raison de l'horloge du local SNCF restée à l'heure d'hiver et non de la responsabilité individuelle.
Wat een retards.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze hebben het verkeerde stukje dikgedrukt Ze falen keihard en ze snappen het zelf niet eens.
Doet mij denken aan ProRail die enkele jaren geleden de grap had dat ze de wissels op zomertijd zetten. In Amersfoort was die dag prompt een grote wisselstoringquote:Op dinsdag 27 maart 2018 07:40 schreef James1988 het volgende:
Opmerkelijke reden voor vertraging van een TER: de zomertijd.
Die foto's heb ik nog wel ergens. Dat was vermakelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet mij denken aan ProRail die enkele jaren geleden de grap had dat ze de wissels op zomertijd zetten. In Amersfoort was die dag prompt een grote wisselstoring
Een rondje is niet echt te maken, maar een bezoekje aan Brenner mag niet ontbreken natuurlijk. Ook de lijn naar Scharnitz is wel een leuke.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 20:59 schreef MCH het volgende:
Iemand nog een aanrader voor een leuk rondje einfach rausticket vanaf Innsbruck?
quote:Deze ochtend rijdt voor het eerst een trein over de noordelijkste spoorverbinding van ons land. Vanaf 08:52 uur rijdt de trein van Roodeschool naar Eemshaven.
Dus hoe meer treinen er gaan rijden, hoe minder treinen er kunnen rijdenquote:Doordat er in april nog meer treinen op de hogesnelheidslijn gaan rijden, blijft de HSL last houden van vertragingen en uitval, meldt de NS.
Juridisch heb je weer eens geen poot om op te staan aangezien het HSA-bod en exploitatie niet meer van toepassing is maar er heeft een onderhandse gunning plaatsgevonden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:54 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, de NS heeft mij helemaal niet nodig om zichzelf belachelijk te maken. Commentaar verder op de bekende groengekleurde website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |