abonnement Unibet Coolblue
pi_177869233
Welkom in de immer vrolijke Relaties SC

SPOILER: Vreetmeet Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177869305
Hehe, eindelijk weer een oke-TT
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gezelligheid, en grootouders zijn terug van anderhalve maand vakantie, dus ze worden verwelkomd met een etentje. :P
Als het niet door gaat geeft het ook niet, want was er afgelopen week ook al en komende week moet ik er weer heen om op zusje te passen na operatie.
Anderhalve maand wauw! Waar zijn ze heen geweest? En wat voor operatie als ik zo vrij mag zijn?

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou morgen eigenlijk gaan bowlen met een groep vrienden.
Beterschap, hoop dat het niet escaleert, maar dat je opknapt :*
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:44:53 #4
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_177869356
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_177869376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
Voetbal of een andere sport?
pi_177869382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:42 schreef Scary_Mary het volgende:
Ze laten jullie in de kou staan _O- Op het Mediapark? Wat houdt zo een dag in?

Jup, rond het Mediapark. :Y Het begint rond 12:00 uur. Dan is het meer verzamelen, om te beginnen met de meet en Greet met de kandidaten, daarna het vragenvuur, veiling van items uit het seizoen (jokers, molboekjes en zo) met de opbrengst voor het goede doel, een tweede keer 'n Greet.

Ondertussen kun je op het terrein merchandise zooi kopen, experiences doen. Vorig jaar had je dat je kon meedoen met de schietbaan (ze waren toen in Oregon dus Amerikaans thema) en dit jaar kondigen ze aan geen hoogtevrees te hebben. Want er was een tokkelopdracht dit seizoen. Dus je kunt tijdens de meet en greet met kandidaten op de foto, handtekening scoren, praatje maken. Genoeg mensen van het wie is de mol forum spreek je zo in het echt. Na afloop ga ik ook met tig molfans eten in Hilversum.
mag het weten
pi_177869392
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Respect met dit weer man, brr. Wat voor concert?
Dik pak aan, niks aan de hand :P

Geen idee nog, moet even kijken wat er in de buurt allemaal is.
pi_177869393
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
Hoorde dat veel sportwedstrijden vanwege het weer afgelast zijn.
pi_177869410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
cheerleader?
Baby darling doll face honey
pi_177869414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Anderhalve maand wauw! Waar zijn ze heen geweest? En wat voor operatie als ik zo vrij mag zijn?

[..]

Beterschap, hoop dat het niet escaleert, maar dat je opknapt :*
Tenerife. :D
Lekker overwinteren, hadden ze wel verdiend.
En trommelvlies herstel, lichte operatie, maar omdat het zo kwetsbaar is mag ze in het herstel niet veel doen.
pi_177869432
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, rond het Mediapark. :Y Het begint rond 12:00 uur. Dan is het meer verzamelen, om te beginnen met de meet en Greet met de kandidaten, daarna het vragenvuur, veiling van items uit het seizoen (jokers, molboekjes en zo) met de opbrengst voor het goede doel, een tweede keer 'n Greet.

Ondertussen kun je op het terrein merchandise zooi kopen, experiences doen. Vorig jaar had je dat je kon meedoen met de schietbaan (ze waren toen in Oregon dus Amerikaans thema) en dit jaar kondigen ze aan geen hoogtevrees te hebben. Want er was een tokkelopdracht dit seizoen. Dus je kunt tijdens de meet en greet met kandidaten op de foto, handtekening scoren, praatje maken. Genoeg mensen van het wie is de mol forum spreek je zo in het echt. Na afloop ga ik ook met tig molfans eten in Hilversum.
Leuk als je dat zo met z'n allen kan delen O+ Weet je al waar jullie gaan eten?
pi_177869447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dik pak aan, niks aan de hand :P

Geen idee nog, moet even kijken wat er in de buurt allemaal is.
Moet er niet aan denken met dit weer, dik pak of niet :P
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:49:07 #13
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_177869451
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Voetbal of een andere sport?
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

cheerleader?
Ga ik liever niet op in omdat het heel snel heel herkenbaar wordt.

En nee, geen cheerleader haha...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_177869453
Morgen heb ik een drukke dag. Ik moet naar de wolwinkel, huishouden en bezig met mijn pronkrol en tekenhuiswerk in de ochtend en dan komt er 's middags een vriendin. Ik heb er zin in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:49:27 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_177869458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
Rode Kruis hulpverlener?
pi_177869473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen heb ik een drukke dag. Ik moet naar de wolwinkel, huishouden en bezig met mijn pronkrol en tekenhuiswerk in de ochtend en dan komt er 's middags een vriendin. Ik heb er zin in
Klinkt leuk. O+
Wat is een pronkrol? :@
pi_177869474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tenerife. :D
Lekker overwinteren, hadden ze wel verdiend.
En trommelvlies herstel, lichte operatie, maar omdat het zo kwetsbaar is mag ze in het herstel niet veel doen.
Lekker zon happen O+ Oh gelukkig niet zo ernstig. Lief dat je langs gaat dan en hopelijk zal alles voorspoedig verlopen!
pi_177869479
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
Las net dat er wedstrijden worden geannuleerd wegens de kou: https://nos.nl/artikel/22(...)oetballers-vrij.html
pi_177869491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

[..]

Ga ik liever niet op in omdat het heel snel heel herkenbaar wordt.

En nee, geen cheerleader haha...
Begrijpelijk, in ieder geval veel plezier en fijne wedstrijd toegewenst!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:50:49 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_177869494
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Rode Kruis hulpverlener?
Nope. Heb wel mijn EHBO-diploma al 13 jr, maar dit is verenigingsgebonden.

Wat niet uitsluit dat - mocht er wat drastisch gebeuren - ik alsnog eerste hulp verleen natuurlijk. Maar kans is zeer klein dat zoiets gebeurt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_177869499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen heb ik een drukke dag. Ik moet naar de wolwinkel, huishouden en bezig met mijn pronkrol en tekenhuiswerk in de ochtend en dan komt er 's middags een vriendin. Ik heb er zin in
Klinkt zeker druk ja. Wat voor wol ga je naar kijken en wat is een pronkrol?
pi_177869507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dik pak aan, niks aan de hand :P

Geen idee nog, moet even kijken wat er in de buurt allemaal is.
Heb je een drysuit? of gewoon een 6/4 wetsuit?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:51:40 #23
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_177869517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:50 schreef STING het volgende:

[..]

Las net dat er wedstrijden worden geannuleerd wegens de kou: https://nos.nl/artikel/22(...)oetballers-vrij.html
Klopt, maar ik heb in principe weinig met de jeugd te maken.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_177869531
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Leuk als je dat zo met z'n allen kan delen O+ Weet je al waar jullie gaan eten?
Ja, in een restaurant op het terrein geloof ik. Was vorig jaar wel gezellig om zo na te tafelen. :Y http://eetcafepandje.nl
mag het weten
pi_177869532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:51 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb in principe weinig met de jeugd te maken.
Ah, ok.
pi_177869573
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, in een restaurant op het terrein geloof ik. Was vorig jaar wel gezellig om zo na te tafelen. :Y
Op het terrein ja? Wist niet dat ze die afgezien van de bedrijfskantine's en dat ene koffietentje hadden. En soms foodtrucks bij evenementen. In ieder geval jij ook veel plezier toegewenst :)
pi_177869591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen bij een uitwedstrijd aanwezig zijn ivm vrijwilligerswerk (nee ben geen trainer).
Die van mijn dochter is afgelast vanwege het weer
pi_177869610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen heb ik een drukke dag. Ik moet naar de wolwinkel, huishouden en bezig met mijn pronkrol en tekenhuiswerk in de ochtend en dan komt er 's middags een vriendin. Ik heb er zin in
Drukke dag ja weer
pi_177869611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klinkt leuk. O+
Wat is een pronkrol? :@
Ik hele lange doek (opgerold) met alle steekjes en patronen die je kunt haken (in mijn geval) of kan breienof borduren. Dus eigenlijk een rol waarmee je kunt pronken met je vaardigheid. Ik ben lid geworden van wat clubjes en verenigingen. En de pronkrolclub komt eens per maand samen en dan krijg je vijf steken mee als huiswerk. Elk steekje/patroontje doe je ongeveer 10~20 cm. Compleet zinloos waarschijnlijk en waarschijnlijk stom, maar ik heb er veel plezier van. Ik leer een boel nieuwe dingen bij. Weer eens wat anders kan knuffeltjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Op het terrein ja? Wist niet dat ze die afgezien van de bedrijfskantine's en dat ene koffietentje hadden. En soms foodtrucks bij evenementen. In ieder geval jij ook veel plezier toegewenst :)
Of net van het terrein af. Iig dichtbij http://eetcafepandje.nl

Ze hebben wel wat het en der verspreid staan. Vorig jaar wat typisch Amerikaanse roodtrucks, ben benieuwd naar een seizoen in Georgië wat er morgen staat :P

Welke weekendplannen heb jij? *O*
mag het weten
pi_177869633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt zeker druk ja. Wat voor wol ga je naar kijken en wat is een pronkrol?
Ik ga kijken voor wol voor een omslagdoek. Een vriendin van me heeft me hele mooie Iranese wol (hand geverfd en gesponnen) gegeven, alleen het is net te weinig. Dus even kijken voor wat moois erbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869644
Ik vond Elvi d'r definitie van een pronkrol wel mooi. _O-
pi_177869649
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Drukke dag ja weer
Heerlijk :)
Dinsdag heb ik weer tijd voor mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik hele lange doek (opgerold) met alle steekjes en patronen die je kunt haken (in mijn geval) of kan breienof borduren. Dus eigenlijk een rol waarmee je kunt pronken met je vaardigheid. Ik ben lid geworden van wat clubjes en verenigingen. En de pronkrolclub komt eens per maand samen en dan krijg je vijf steken mee als huiswerk. Elk steekje/patroontje doe je ongeveer 10~20 cm. Compleet zinloos waarschijnlijk en waarschijnlijk stom, maar ik heb er veel plezier van. Ik leer een boel nieuwe dingen bij. Weer eens wat anders kan knuffeltjes
Oh dat klinkt leuk. :D
Beetje je repertoire uitbreiden.
pi_177869658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vond Elvi d'r definitie van een pronkrol wel mooi. _O-
Ik ook :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:57:51 #36
47102 Elvi
miemkwien
pi_177869664
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vond Elvi d'r definitie van een pronkrol wel mooi. _O-
Fijn dat het indruk heeft gemaakt _O-
pi_177869669
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Fijn dat het indruk heeft gemaakt _O-
:D
pi_177869683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh dat klinkt leuk. :D
Beetje je repertoire uitbreiden.
Ja en ik vind het stiekem ook wel leuk om ermee op te scheppen :@ Even heel arrogant gezegd, ik kan best wel een beetje haken, dus dat is wel leuk om tentoon te spreiden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 19:58:31 #39
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177869687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vond Elvi d'r definitie van een pronkrol wel mooi. _O-
Pronkrol bedazzelen.
🐙
pi_177869700
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Pronkrol bedazzelen.
Edelsteentje in de navel plakken en beetje glitters er omheen.
pi_177869705
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Of net van het terrein af. Iig dichtbij http://eetcafepandje.nl

Ze hebben wel wat het en der verspreid staan. Vorig jaar wat typisch Amerikaanse roodtrucks, ben benieuwd naar een seizoen in Georgië wat er morgen staat :P

Welke weekendplannen heb jij? *O*
Het oude Studio 13, klein tentje dat Pandje :P In Den Haag en in Amsterdam kun je Georgisch eten :9~

Morgenavond weer kaasfondue thuis en zondag een beetje huisvrouwen. Drukke week gehad, dus maar even chillen enzo..
pi_177869706
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:50 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nope. Heb wel mijn EHBO-diploma al 13 jr, maar dit is verenigingsgebonden.

Wat niet uitsluit dat - mocht er wat drastisch gebeuren - ik alsnog eerste hulp verleen natuurlijk. Maar kans is zeer klein dat zoiets gebeurt.
Denk dat mijn EHBO diploma al een jaar of 10 verlopen is. Zelfde verhaal voor de BHV + reanimatiecursus.
pi_177869711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heerlijk :)
Dinsdag heb ik weer tijd voor mezelf
Ja vind ook fijn om van alles te doen, weer druk weekend met vriend, maandag naar de tandarts :X :X :X , dinsdag langs de boer en weer voer halen en woensdag naar Duitsland. Altijd fijn als er iets op programma staat
pi_177869723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ga kijken voor wol voor een omslagdoek. Een vriendin van me heeft me hele mooie Iranese wol (hand geverfd en gesponnen) gegeven, alleen het is net te weinig. Dus even kijken voor wat moois erbij
Oh dat klinkt gaaf! Benieuwd naar wat voor moois je daarmee gaat maken en de pronkrol klinkt ook erg leuk *O*
pi_177869740
Zou lot nog op date zijn geweest vandaag?
pi_177869749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja vind ook fijn om van alles te doen, weer druk weekend met vriend, maandag naar de tandarts :X :X :X , dinsdag langs de boer en weer voer halen en woensdag naar Duitsland. Altijd fijn als er iets op programma staat
Oooh dat klinkt allemaal ook goed. Sterkte bij de tandarts

(hier morgen visite, zondag vriendjelief, maandag psycholoog en dat gaat een pittig gesprek worden, en dan van dinsdag tot en met vrijdag even niks. Jammer dat het schilderen niet doorgaat ivm het stemmen. Onze ruimte is dan een stemlokaal)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh dat klinkt gaaf! Benieuwd naar wat voor moois je daarmee gaat maken en de pronkrol klinkt ook erg leuk *O*
Het is geen bijzonder patroon voor die omslagdoek.Ik wil de wol in eren houden en niet afleiding met ingewikkelde steekjes.
Ik ben met de pronkrol met een freaky moeilijk steekje bezig. Ben blij als ik door kan naar de volgende (maar ach, nog maar vijf cm te gaan)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869784
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oooh dat klinkt allemaal ook goed. Sterkte bij de tandarts

(hier morgen visite, zondag vriendjelief, maandag psycholoog en dat gaat een pittig gesprek worden, en dan van dinsdag tot en met vrijdag even niks. Jammer dat het schilderen niet doorgaat ivm het stemmen. Onze ruimte is dan een stemlokaal)
Ja altijd dolle pret bij de tandarts, heb altijd het gevoel dat op de dag zelf mijn hele gebit los zit, al mijn facings proberen weg te rennen, er gaten in zitten zo groot als de Grand Canyon, alles doet zeer en dan pas als hij zegt dat het goed is, dan is alles in 1x over.
pi_177869785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het oude Studio 13, klein tentje dat Pandje :P In Den Haag en in Amsterdam kun je Georgisch eten :9~

Morgenavond weer kaasfondue thuis en zondag een beetje huisvrouwen. Drukke week gehad, dus maar even chillen enzo..
Zeker klein ja. Vorig jaar was het zo druk dat er meer mensen van onze groep moesten staan _O- Maar toen hadden we nog geen reservering geplaatst.

Kaasfondue :9 en dagje huisvrouwen is niks mis mee. Zondag rustdag dit dat. Ideaal om even helemaal niks te moeten doen :Y
mag het weten
pi_177869815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is geen bijzonder patroon voor die omslagdoek.Ik wil de wol in eren houden en niet afleiding met ingewikkelde steekjes.
Ik ben met de pronkrol met een freaky moeilijk steekje bezig. Ben blij als ik door kan naar de volgende (maar ach, nog maar vijf cm te gaan)
Respect the wool! Ook wel fijn zo een rol, met zulke afwisseling is het minder snel sleur denk ik
pi_177869837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja altijd dolle pret bij de tandarts, heb altijd het gevoel dat op de dag zelf mijn hele gebit los zit, al mijn facings proberen weg te rennen, er gaten in zitten zo groot als de Grand Canyon, alles doet zeer en dan pas als hij zegt dat het goed is, dan is alles in 1x over.
Dat ken ik :@ ik zal voor je duimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177869844
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zeker klein ja. Vorig jaar was het zo druk dat er meer mensen van onze groep moesten staan _O- Maar toen hadden we nog geen reservering geplaatst.

Kaasfondue :9 en dagje huisvrouwen is niks mis mee. Zondag rustdag dit dat. Ideaal om even helemaal niks te moeten doen :Y
Passen ze hun menu ook op de Moldag aan of wat ze serveren ze er überhaupt? Zo klein dat reserveren wel handig is ja :P

Niks doen was leuk geweest, maar helaas -O- Maar goed, wel kaasfondue *O*
pi_177869872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Respect the wool! Ook wel fijn zo een rol, met zulke afwisseling is het minder snel sleur denk ik
Naja.. eens wat anders dan knuffeltjes (al heb ik daar ook wat projecten van liggen). Gewoon een beetje afwisselen. Alleen ik mag even niks nieuws beginnen.Ik moet nog een cactus afmaken die bijna klaar is (letterlijk nog een bloemetje). een kip (vraag me niet waarom) een deken die ik telkens uitstel, een omslagdoek en de pronkrol. Nu ik dit zo typ schaam ik me een beetje. Morgenochtend maar flink bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:09:12 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_177869894
Hee tong80 is terug.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:10:00 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_177869915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:09 schreef Elvi het volgende:
Hee tong80 is terug.
Was hij weg dan?
For great justice!
pi_177869916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja.. eens wat anders dan knuffeltjes (al heb ik daar ook wat projecten van liggen). Gewoon een beetje afwisselen. Alleen ik mag even niks nieuws beginnen.Ik moet nog een cactus afmaken die bijna klaar is (letterlijk nog een bloemetje). een kip (vraag me niet waarom) een deken die ik telkens uitstel, een omslagdoek en de pronkrol. Nu ik dit zo typ schaam ik me een beetje. Morgenochtend maar flink bezig
Schamen voor wat? You make us look lazy :P Kip is prima op tijd voor Pasen, niet?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:10:13 #57
47102 Elvi
miemkwien
pi_177869918
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Was hij weg dan?
Ja. Heel afscheidstopic en alles.
pi_177870000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:09 schreef Elvi het volgende:
Hee tong80 is terug.
Verrassend.
pi_177870004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Heel afscheidstopic en alles.
Gewoon gelijk accounts door de shredder halen wanneer dat gedaan wordt.
pi_177870010
Vin hoe gaat het met je crypto
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:15:27 #61
141482 Q.
JurassiQ
pi_177870022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Heel afscheidstopic en alles.
Ik heb hem niet gemist. :7
For great justice!
pi_177870042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Vin hoe gaat het met je crypto
Bergafwaarts ;(
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 20:16:48 #63
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177870050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Vin hoe gaat het met je crypto
🐙
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:16:56 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_177870055
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Bergafwaarts ;(
Bijna failliet! *O*
For great justice!
pi_177870066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Schamen voor wat? You make us look lazy :P Kip is prima op tijd voor Pasen, niet?
Nee, gewoon omdat hij heel schattig is :@
En ik vergat het monstertje te noemen...
Ik heb letterlijk eelt op de bovenkant van mijn vinger waar het garen overheen gaat :@ en mijn handen zitten altijd onder de lijm/verf/ecoline/inkt. :P Beetje kinderlijk van geest oid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177870082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:09 schreef Elvi het volgende:
Hee tong80 is terug.
Zelfs ik weet wie dat is :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177870088
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Bijna failliet! *O*
Nee joh, nog steeds winst
pi_177870110
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-

Moest hardop lachen.
pi_177870116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat hij heel schattig is :@
En ik vergat het monstertje te noemen...
Ik heb letterlijk eelt op de bovenkant van mijn vinger waar het garen overheen gaat :@ en mijn handen zitten altijd onder de lijm/verf/ecoline/inkt. :P Beetje kinderlijk van geest oid
Niks mis mee :s)
pi_177870167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niks mis mee :s)
Jij bent lief :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177870199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jij bent lief :*
Ik moet wel, want ik koester mijn innerlijke kind ook. En ik kan niet zo goed wegrennen, dus ja :P
pi_177870218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik moet wel, want ik koester mijn innerlijke kind ook. En ik kan niet zo goed wegrennen, dus ja :P
Hahahaha, herkenbaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177870332
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken met dit weer, dik pak of niet :P
Heerlijk juist *O*
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:26:48 #74
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_177870344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb ik van Dqod.
Ik sta echt bekend om de verkeerde dingen eh
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_177870354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb je een drysuit? of gewoon een 6/4 wetsuit?
Heb een drysuit maar ook een goede 5/4 met onderpakkie. Denk dat ik die drysuit niet eens nodig heb morgen.
pi_177870358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Passen ze hun menu ook op de Moldag aan of wat ze serveren ze er überhaupt? Zo klein dat reserveren wel handig is ja :P

Niks doen was leuk geweest, maar helaas -O- Maar goed, wel kaasfondue *O*
Ik denk het niet: http://eetcafepandje.nl/avondkaart maar wie weet haha

Oh, huishouden aan kant enzo? Kaasfondue ze iig :Y)
mag het weten
pi_177870462
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik denk het niet: http://eetcafepandje.nl/avondkaart maar wie weet haha

Oh, huishouden aan kant enzo? Kaasfondue ze iig :Y)
Dat is uitgebreider dan verwacht :D Nee, loop een beetje achter door de drukke week, dus vandaar. En dank je wel. Jij ook alvast veel plezier en eet smakelijk toegewenst!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:48:29 #78
47102 Elvi
miemkwien
pi_177870865
Deze gasten zien eruit als 2 Sims met heel veel mods _O-

pi_177870937
23 jaar geleden zat ik bij een concert van Take That.
Tap tap tap
pi_177871010
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:48 schreef Elvi het volgende:
Deze gasten zien eruit als 2 Sims met heel veel mods _O-

[ afbeelding ]
Ze zien eruit als een stel ontzettende nichten. :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177871018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:51 schreef CherryLips het volgende:
23 jaar geleden zat ik bij een concert van Take That.
Als bakvisje!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:05:54 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177871271
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:26 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik sta echt bekend om de verkeerde dingen eh
Sorry.
Heb wel eens geprobeerd fapje er op te zetten, maar lukte niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177871626
:O
pi_177871643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
:O
*plop* :9
pi_177871670
Ik wil slapennnn
pi_177871685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:25 schreef Myraela het volgende:
Ik wil slapennnn
Ga dan O+
pi_177871696
Ik ga zo ook maar denk ik.
pi_177871747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga dan O+
Ik ben nog aan het werk.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:29:03 #89
47102 Elvi
miemkwien
pi_177871760
Wat een saai gedoe ;( dan zet ik netflix maar weer aan :P Brooklyn 99 *O*
pi_177871761
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het werk.
Op dit tijdstip? ;(
pi_177871796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op dit tijdstip? ;(
Ja, ik had een poosje een best fijn rooster met bijna alleen dagdiensten. Maar nu heb ik weer 4 avonddiensten en 2 dagdiensten.
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 21:30:47 #92
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177871802
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:29 schreef Elvi het volgende:
Wat een saai gedoe ;(
Title of your sex tape.
🐙
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:31:41 #93
47102 Elvi
miemkwien
pi_177871823
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Title of your sex tape.
_O-

Mooi ingehaakt :P
pi_177871851
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Title of your sex tape.
_O-
  vrijdag 16 maart 2018 @ 21:33:56 #95
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_177871863
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry.
Heb wel eens geprobeerd fapje er op te zetten, maar lukte niet.
Begrijpelijk. De dag dat ik een sopje op genki genki zou zetten is de dag dat ik mijn levensrecht verlies :$
Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_177871911
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik had een poosje een best fijn rooster met bijna alleen dagdiensten. Maar nu heb ik weer 4 avonddiensten en 2 dagdiensten.
Bleh ;(
pi_177871948
Ik heb stiekem helemaal geen zin in visite morgen :@ Deze week was al zo druk en vol. Ik wil rust :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177871957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb stiekem helemaal geen zin in visite morgen :@ Deze week was al zo druk en vol. Ik wil rust :@
Dan zeg je toch af.
pi_177871983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan zeg je toch af.
Nee, dat kan ik niet maken en als ze er is, dan is het vast leuk.
Morgen gewoon vroeg opstaan zodat ik nog even tijd voor mezelf heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177872123
Ik ga maar eens slapen denk ik :@
pi_177872147
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik :@
Welterusten :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177872162
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een andere lease-auto. Allemaal niet zo simpel als ik dacht.
pi_177872236
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een andere lease-auto. Allemaal niet zo simpel als ik dacht.
Kost altijd weer duur financieel geld.
pi_177872303
Ik heb altijd hele doorsnee leasebakken gereden, dan heb je er financieel nog wat aan en in de file sta je ook stil met je dikke 5-serie.
pi_177872428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kost altijd weer duur financieel geld.
Dat kost het me nu ook al; en een eigen auto kopen zit er nu even niet in voor me.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb altijd hele doorsnee leasebakken gereden, dan heb je er financieel nog wat aan en in de file sta je ook stil met je dikke 5-serie.
Liefste neem ik er een over met 7% bijtelling. Heb nu een aanbod voor een Volvo V60, maar die vind ik eigenlijk te groot. Ben aan het zoeken naar een Golf GTE maar lees er niet altijd even goede verhalen over.
pi_177872551
Ben te dom voor mijn scriptie. Wat een struggles.
pi_177872583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat kost het me nu ook al; en een eigen auto kopen zit er nu even niet in voor me.

[..]

Liefste neem ik er een over met 7% bijtelling. Heb nu een aanbod voor een Volvo V60, maar die vind ik eigenlijk te groot. Ben aan het zoeken naar een Golf GTE maar lees er niet altijd even goede verhalen over.
Zelf geen ervaring met een GTE, een collega heeft er een en die is tevreden begrijp ik.

Over ieder model lees je slechte verhalen, niemand kruipt het internet op om te melden dat alles werkt zoals je verwacht.
pi_177872596
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ben te dom voor mijn scriptie. Wat een struggles.
Verkeerde account Lot.
pi_177872651
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:08 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Verkeerde account Lot.
Ik staar al twee uur naar dezelfde wikipedia pagina. ;(
pi_177872654
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring met een GTE, een collega heeft er een en die is tevreden begrijp ik.

Over ieder model lees je slechte verhalen, niemand kruipt het internet op om te melden dat alles werkt zoals je verwacht.
Ik ga morgen nog even kijken. De GTE is op dit moment het voordeligste voor mij als ik die tot 2020 kan rijden; daarna maar kijken wat dan de mogelijkheden zijn.

Heb een collega met een GTE dus zal die even polsen en even stukje rijden.
pi_177872953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kost altijd weer duur financieel geld.
Mijn ogen doen pijn ;(
pi_177872975
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik staar al twee uur naar dezelfde wikipedia pagina. ;(
Welke Wikipedia pagina? :D
pi_177872987
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Welke Wikipedia pagina? :D
https://en.wikipedia.org/wiki/Conjugate_gradient_method

Deze

Maar ik ga maar gewoon naar bed :')
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:33:08 #114
47102 Elvi
miemkwien
pi_177873027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Conjugate_gradient_method

Deze

Maar ik ga maar gewoon naar bed :')
Gatverdamme ik kan niet geloven dat je me dit liet zien op een vrijdagavond -O-
pi_177873053
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gatverdamme ik kan niet geloven dat je me dit liet zien op een vrijdagavond -O-
Je klikte zelf. :(
pi_177873084
Ik ga het niet eens proberen.
Tap tap tap
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:37:12 #117
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ben te dom voor mijn scriptie. Wat een struggles.
Fuck scripties.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177873101
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mijn ogen doen pijn ;(
ruilen? :')
pi_177873106
Ik moet hier een kort, begrijpelijk stukje over schrijven.
Hoe dan. :'(
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:38:24 #120
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873117
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring met een GTE, een collega heeft er een en die is tevreden begrijp ik.

Over ieder model lees je slechte verhalen, niemand kruipt het internet op om te melden dat alles werkt zoals je verwacht.
Ik kom hier altijd speciaal om te melden dat Air z'n pik het nog steeds boven verwachting doet anders.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:39:19 #121
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873130
Ik stopte met lezen bij 'con'...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177873134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Conjugate_gradient_method

Deze

Maar ik ga maar gewoon naar bed :')
Veeg mij maar op _O-


Truste :*
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:39:47 #123
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet hier een kort, begrijpelijk stukje over schrijven.
Hoe dan. :'(
Gewoon random woorden weglaten. Er is toch niemand die het begrijpt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177873143
Er is een reden dat ik niet meer wilde programmeren. Dit soort shit.
pi_177873150
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Gewoon random woorden weglaten. Er is toch niemand die het begrijpt.
:D
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:40:58 #126
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873157
Oh, en fuck Magnus en Eduard :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:41:01 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_177873158
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet hier een kort, begrijpelijk stukje over schrijven.
Hoe dan. :'(
Wikipedia omzetten naar Simple English en dan Google translate?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:41:49 #128
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873169
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
Er is een reden dat ik niet meer wilde programmeren. Dit soort shit.
En ik altijd maar denken dat jij een nep-FOK!-nerd bent... Image shattered... ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177873177
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wikipedia omzetten naar Simple English en dan Google translate?
:D
Ach, waarom ook niet, toch niemand die het leest
pi_177873181
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En ik altijd maar denken dat jij een nep-FOK!-nerd bent... Image shattered... ;(
Ik ben nog wel maagd als dat helpt.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:43:24 #131
47102 Elvi
miemkwien
pi_177873193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:D
Ach, waarom ook niet, toch niemand die het leest
Ik was een luie student :@
pi_177873203
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik was een luie student :@
Ik niet, anders was ik al wel klaar geweest. ;(
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:44:17 #133
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873208
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:42 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik ben nog wel maagd als dat helpt.
Nee, te laat...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:44:45 #134
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177873221
Ik kijk nu naar The Keepers. This world is so fucked up ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177873222
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ruilen? :')
Graag, maar weet je het zeker? :')

Je krijgt dan namelijk wel het hele pakket (pijn in mijn mond door de tandarts en pijn omdat een gaatje niet helemaal goed gevuld is, pijn in mijn schouders door een dubbele schouderluxatie een paar maanden terug en pijn in al mijn gewrichten omdat het weer koud en vochtig is)
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 22:49:55 #136
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873304
Kreeg ineens deze pop-up:



🐙
pi_177873330
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Kreeg ineens deze pop-up:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
🤣
pi_177873332
Mensen die hoarden op hun pc. :')
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 22:52:39 #139
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die hoarden op hun pc. :')
To be fair, m'n eigen pc is beter opgeruimd.
🐙
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:57:37 #140
47102 Elvi
miemkwien
pi_177873434
Oh die popup is geen spam?
pi_177873437
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Conjugate_gradient_method

Deze

Maar ik ga maar gewoon naar bed :')
Ik ben de weg kwijt nu
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 23:00:45 #142
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:57 schreef Elvi het volgende:
Oh die popup is geen spam?
Nee. Maar afgezien van wat oude photoshopbestandjes op het bureaublad valt dit ook wel mee. Hij is gewoon sloom omdat geen ssd.
🐙
pi_177873513
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik kom hier altijd speciaal om te melden dat Air z'n pik het nog steeds boven verwachting doet anders.
Ik durf niet naar je verwachtingen te vragen.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:04:36 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_177873569
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Kreeg ineens deze pop-up:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Windows. :')
For great justice!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:04:50 #145
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_177873578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die hoarden op hun pc. :')
Beter voedsel in je lijf hoarden idd :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_177873619
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:04 schreef Dqod het volgende:

[..]

Beter voedsel in je lijf hoarden idd :$
Oh ik kan wel een halve big op nu volgens mij. :$
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:09:07 #147
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_177873661
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ik kan wel een halve big op nu volgens mij. :$
Nu je t zegt :9
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:10:01 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_177873676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ik kan wel een halve big op nu volgens mij. :$
Of een goede, stevige worst. :7
For great justice!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:11:40 #149
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_177873721
Even kracht bijzetten met gifs
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 23:12:40 #150
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873741
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Windows. :')
Als ik de harde schijf wil vervangen door een ssd heb ik één schroevendraaier nodig. Niet zuignappen, spatels, plectrums, hete pittenzakjes en drie propriëtaire bitjes.
🐙
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:15:20 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_177873784
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:12 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Als ik de harde schijf wil vervangen door een ssd heb ik één schroevendraaier nodig. Niet zuignappen, spatels, plectrums, hete pittenzakjes en drie propriëtaire bitjes.
:D _O-
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 23:16:25 #152
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873804
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

:D _O-
Ik overdrijf niet eens. Als je een iMac hebt waarbij het scherm gelijmd zit ben je de lul.
🐙
pi_177873877
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

:D _O-
Ik zag vandaag nog een mooie voor je: change designer :')
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 23:21:59 #154
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:20 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik zag vandaag nog een mooie voor je: change designer :')
🐙
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:24:54 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_177873929
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:16 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet eens. Als je een iMac hebt waarbij het scherm gelijmd zit ben je de lul.
iMac. O+

Dan koop je toch gewoon een nieuwe iMac? :7
For great justice!
  Designer vrijdag 16 maart 2018 @ 23:27:31 #156
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177873972
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:24 schreef Q. het volgende:

[..]

iMac. O+

Dan koop je toch gewoon een nieuwe iMac? :7
Consumeerderen.
🐙
pi_177874079
Shoppen O+
Geld uitgeven O+
Tap tap tap
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:34:22 #158
47102 Elvi
miemkwien
pi_177874094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:20 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik zag vandaag nog een mooie voor je: change designer :')
Oooeeeh die is wel mooi ja :Y
pi_177874338
NS: gekozen aankomsttijd 13:00
Aankomsttijd resultaten: 10:50
Tap tap tap
pi_177874342
Blijft interessant.
Tap tap tap
pi_177874669
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Windows. :')


:')
pi_177875097
lalalabier
A mind with a heart of it's own
pi_177875824
Papapasparood :+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_177876272
Kraanwater, jeweetog!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 17 maart 2018 @ 06:30:04 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177876662
Watership down, lang geleden dat ik die gezien heb.

Oh, en wat een kutweer :(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177876673
Veels te vroeg wakker :(

Maarja sliep ook al om 10 uur ofzo :{
pi_177876697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 06:30 schreef Samzz het volgende:
Watership down, lang geleden dat ik die gezien heb.

Oh, en wat een kutweer :(.
Beiden goed om depressief van te worden. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876743
Ik sliep pas om 1 uur ofzo. ;(
Tap tap tap
pi_177876753
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik sliep pas om 1 uur ofzo. ;(
Dan zou ik me fijn nog eens omdraaien en verder pitten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876764
Moet over een half uur door de sneeuw gaan crossen naar een vriend van me om daar in huis te gaan klussen. Ze hebben geen verwarming op dit moment dus warm zal het er ook niet zijn met deze wind.
pi_177876824
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan zou ik me fijn nog eens omdraaien en verder pitten.
Ik ben de hele week al vroeg wakker. Snap er geen zak van.
Tap tap tap
pi_177876844
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben de hele week al vroeg wakker. Snap er geen zak van.
Werkritme *O*
pi_177876856
Dan gaat m'n wekker niet zo vroeg hoor.
Tap tap tap
  zaterdag 17 maart 2018 @ 07:55:01 #174
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177876864
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Werkritme *O*
Bejaarden hebben minder slaap nodig *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177876868
Goedemorgen snoepjes
pi_177876879
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bejaarden hebben minder slaap nodig *O*
Ik durfde het niet te zeggen, was wel het eerste waar ik aan dacht. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 17 maart 2018 @ 07:59:11 #177
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177876886
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik durfde het niet te zeggen, was wel het eerste waar ik aan dacht. :@
Ze is afgelopen week verjaard, dus dat kán geen toeval zijn.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177876888


Wat is het koud buiten, brrrr vandaag blijf ik gewoon binnen
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 08:00:15 #179
186611 Haags
pi_177876890
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
pi_177876895
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bejaarden hebben minder slaap nodig *O*
;(
Tap tap tap
pi_177876898
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ze is afgelopen week verjaard, dus dat kán geen toeval zijn.
Verjaren, dat klinkt echt alsof ik over datum ben.
Tap tap tap
pi_177876899
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ze is afgelopen week verjaard, dus dat kán geen toeval zijn.
Gisteren zat ze hier ook al herinneringen op te halen 'van 23 jaar geleden', ook geen goed teken... :N
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876906
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Verjaren, dat klinkt echt alsof ik over datum ben.
Dan zou je stinken en verzuurd moeten zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:04:12 #184
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177876909
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gisteren zat ze hier ook al herinneringen op te halen 'van 23 jaar geleden', ook geen goed teken... :N
Toen alles nog beter was enzo.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:04:38 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177876912
Bwehe, kak wat koud :'). Net met de honden wezen lopen, maar we waren het snel zat.

Nu op de bank maar. Veel beter.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177876914
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan zou je stinken en verzuurd moeten zijn.
Check ;(
Tap tap tap
pi_177876921
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:04 schreef Samzz het volgende:
Bwehe, kak wat koud :'). Net met de honden wezen lopen, maar we waren het snel zat.

Nu op de bank maar. Veel beter.
Vrouwtje was het zat bedoel je.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876923
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:04 schreef Samzz het volgende:
Bwehe, kak wat koud :'). Net met de honden wezen lopen, maar we waren het snel zat.

Nu op de bank maar. Veel beter.
Vreselijk he, van de week was het hier nog 16 graden.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:06:13 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177876925
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vrouwtje was het zat bedoel je.
Ja ik zei toch we :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:06:45 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177876929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Vreselijk he, van de week was het hier nog 16 graden.
Gisteren was het 14 graden, nu is de gevoelstemperatuur min 10 :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177876933
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gisteren was het 14 graden, nu is de gevoelstemperatuur min 10 :').
Nederland is wel een heel vreemd land qua weer
pi_177876948
Brrrr... mijn huis is maar tien graden. Hopelijk is de kachel een beetje snel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177876952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:04 schreef Samzz het volgende:
Bwehe, kak wat koud :'). Net met de honden wezen lopen, maar we waren het snel zat.

Nu op de bank maar. Veel beter.
Als het zo koud is dan neem ik de oude dikkerd niet eens mee, gaat ie al na 100 meter tegenstrijdig doen :’)

En het gebeurd vaker dat ie aan het wandelen is met harman/ harman ex/ hondenuitlaatster dat ie het dan zat is en denkt:”fuck it!” En dan loopt ie gewoon naar huis :’)

Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt mja :’)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_177876958
Ik draai me nog een keer om, toch te ziek om iets te kunnen ondernemen vandaag. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876964
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Als het zo koud is dan neem ik de oude dikkerd niet eens mee, gaat ie al na 100 meter tegenstrijdig doen :’)

En het gebeurd vaker dat ie aan het wandelen is met harman/ harman ex/ hondenuitlaatster dat ie het dan zat is en denkt:”fuck it!” En dan loopt ie gewoon naar huis :’)

Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt mja :’)
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177876966
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik draai me nog een keer om, toch te ziek om iets te kunnen ondernemen vandaag. :')
Ow wat vervelend... beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:13:53 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177876973
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan zou ik me fijn nog eens omdraaien en verder pitten.
Bioritme is a bitch ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 08:14:23 #198
186611 Haags
pi_177876978
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik draai me nog een keer om, toch te ziek om iets te kunnen ondernemen vandaag. :')
beterschap
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:15:05 #199
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177876984
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Als het zo koud is dan neem ik de oude dikkerd niet eens mee, gaat ie al na 100 meter tegenstrijdig doen :’)

En het gebeurd vaker dat ie aan het wandelen is met harman/ harman ex/ hondenuitlaatster dat ie het dan zat is en denkt:”fuck it!” En dan loopt ie gewoon naar huis :’)

Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt mja :’)
Ik heb niks met honden, maar dit klinkt wel als een baas 8-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177876987
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

_O-
Dat ie nog niet onder een auto is gekomen is knap :’)! Hoewel hij best een slim hondje is en dus denk ik wel weet dat ie even naar links en rechts moet kijken...

:D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:15:39 #201
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177876991
Ziek zijn in het weekend ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177876992
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb niks met honden, maar dit klinkt wel als een baas 8-)
Gaat ie gewoon voor de deur zitten _O-!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 08:17:34 #203
186611 Haags
pi_177877004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Ziek zijn in het weekend ;(
hey buuf
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:19:14 #204
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177877015
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hey buuf
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:19:27 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_177877018
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 07:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben de hele week al vroeg wakker. Snap er geen zak van.
Bejaard. *O*
For great justice!
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 08:20:48 #206
186611 Haags
pi_177877029
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:19 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
xD
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:22:22 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877046
De lach van Jimmy Carr is wel erg aanwezig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177877053


Oohhh ik zou wel zo eentje willen, leuk voor erbij
pi_177877066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Oohhh ik zou wel zo eentje willen, leuk voor erbij
Ik probeer vriendjelief al twee jaar te overtuigen dat hij er een als huisdier moet nemen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877079
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Graag, maar weet je het zeker? :')

Je krijgt dan namelijk wel het hele pakket (pijn in mijn mond door de tandarts en pijn omdat een gaatje niet helemaal goed gevuld is, pijn in mijn schouders door een dubbele schouderluxatie een paar maanden terug en pijn in al mijn gewrichten omdat het weer koud en vochtig is)
Hmm laat maar. -O- ;(
pi_177877080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik probeer vriendjelief al twee jaar te overtuigen dat hij er een als huisdier moet nemen ;)
Is toch zooo schattig, en ze zijn leuk met andere dieren

pi_177877081
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:22 schreef Samzz het volgende:
De lach van Jimmy Carr is wel erg aanwezig.
_O_

Tevens goedemorgen O+
pi_177877088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Is toch zooo schattig, en ze zijn leuk met andere dieren

[ afbeelding ]
Gezien hij een kamer van hooguit vijftien vierkante meter heeft, gok ik dat het niet gaat gebeuren ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877101
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gezien hij een kamer van hooguit vijftien vierkante meter heeft, gok ik dat het niet gaat gebeuren ;)
Denk dat mijn vriend helemaal gek zou worden als ik ineens zeg, kijk schatje Tadaaaa!!!!
pi_177877103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Denk dat mijn vriend helemaal gek zou worden als ik ineens zeg, kijk schatje Tadaaaa!!!!
Hahahaha, gewoon doen ;) met zoveel cavia's valt het echt niet op hoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, gewoon doen ;) met zoveel cavia's valt het echt niet op hoor
Ja net zoiets als met kleding en schoenen, die had ik al
pi_177877118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja net zoiets als met kleding en schoenen, die had ik al
Daarom :) Ik zie geen probleem en dan kom ik gewoon bij je langs om de reuze en kleine cavia's te knuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877123
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daarom :) Ik zie geen probleem en dan kom ik gewoon bij je langs om de reuze en kleine cavia's te knuffelen
Zouden die trouwens ook fluiten? Hmmm eens even opzoeken
pi_177877127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zouden die trouwens ook fluiten? Hmmm eens even opzoeken
Ik hoop het niet, dan zou ik nooit meer ophouden met knuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:32:49 #220
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877134
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

hey buuf
Kom je voor een kopje suiker? :9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dan zou ik nooit meer ophouden met knuffelen

Klinkt wel heel apart
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:33:24 #222
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877143
Wat is dat? Een wombat?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]


Klinkt wel heel apart
O+

Hebben ze buiten hun formaat eigenlijk ook nog nadelen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O+

Hebben ze buiten hun formaat eigenlijk ook nog nadelen?
Weet ik niet, ze zijn wel erg grappig, ach hier hebben altijd honden gelopen met de rug zo hoog als de eet tafel dus zo'n bovenmaatse cavia moet ook een makkie zijn.
pi_177877172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Weet ik niet, ze zijn wel erg grappig, ach hier hebben altijd honden gelopen met de rug zo hoog als de eet tafel dus zo'n bovenmaatse cavia moet ook een makkie zijn.
Ik ben al bezig met het verzinnen van namen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:37:56 #226
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O+

Hebben ze buiten hun formaat eigenlijk ook nog nadelen?
Ik vermoed dat ze vreselijk meuren.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met het verzinnen van namen
Heb wel gezegd als ik ooit een teckel koop, dan noem ik hem Mr Weenie.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:41:04 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877197
Eeeen het sneeuwt :').

Mijn collega heeft zo een buitenrit, whehe.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:41:54 #229
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877202
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:41 schreef Samzz het volgende:
Eeeen het sneeuwt :').

Mijn collega heeft zo een buitenrit, whehe.
Hier opgestaan met wat kwaknes sneeuw her en der O+

Gelukkig hoef ik niet langdurig naar buiten :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877214
Ik ben blij dat de wandelclub volgende week is en niet dit weekend :X
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:44:45 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877224
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hier opgestaan met wat kwaknes sneeuw her en der O+

Gelukkig hoef ik niet langdurig naar buiten :P
Kwaknes :@?

Ik ben nu wel blij dat ik de boodschappen al binnen heb.

Zin in chocolade nu :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 08:45:52 #232
186611 Haags
pi_177877238
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kom je voor een kopje suiker? :9
goed idee
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:51:35 #233
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877282
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kwaknes :@?

Ik ben nu wel blij dat ik de boodschappen al binnen heb.

Zin in chocolade nu :').
Kwakjes :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:52:20 #234
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877285
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

goed idee
Neem je de rest van de boodschappen ook even mee? *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877361
Halve sneeuwstorm hier en ik ga zo met de auto weg :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:04:06 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877386
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:01 schreef ArTiC het volgende:
Halve sneeuwstorm hier en ik ga zo met de auto weg :')
Succes *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177877390
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:01 schreef ArTiC het volgende:
Halve sneeuwstorm hier en ik ga zo met de auto weg :')
Doe voorzichtig :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O+

Hebben ze buiten hun formaat eigenlijk ook nog nadelen?
Als ze dezelfde darmwerking hebben als cavia's dan blijf je stront scheppen.

Die capibara's in de Apenheul O+
Tap tap tap
pi_177877508
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:22 schreef Samzz het volgende:
De lach van Jimmy Carr is wel erg aanwezig.
Ik ga weer naar z'n show later dit jaar *O*
Tap tap tap
pi_177877523
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ze dezelfde darmwerking hebben als cavia's dan blijf je stront scheppen.

Die capibara's in de Apenheul O+
Ik heb geen verstand van knaagdieren, maar ik schat in dat ze veel poepen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:21:28 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877544
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ga weer naar z'n show later dit jaar *O*
Gaaf :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177877552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van knaagdieren, maar ik schat in dat ze veel poepen
Maar konijnen kun je nog een beetje trainen dat ze op de kattenbak gaan of het in 1 hoek doen. Cavia's niet. Al heb ik er nu eentje die in stapeltjes kakt en meestal in dezelfde hoek, van die Blair Witch-stapeltjes, en daar heb ik nu een kattenbak met houtkorrels neergezet.
Tap tap tap
pi_177877554
Jimmy Carr _O_
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:23:56 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177877570
Volgens mij hebben cavia's van voor niet door dat ze kakken van achter.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177877579
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar konijnen kun je nog een beetje trainen dat ze op de kattenbak gaan of het in 1 hoek doen. Cavia's niet. Al heb ik er nu eentje die in stapeltjes kakt en meestal in dezelfde hoek, van die Blair Witch-stapeltjes, en daar heb ik nu een kattenbak met houtkorrels neergezet.
Hm... groter is niet per definitie slimmer... nog een reden waarom vriendjelief er een moet nemen en niet ik ;) O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Designer zaterdag 17 maart 2018 @ 09:40:16 #246
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177877777
klik om te spelen
🐙
pi_177877806
Heerlijk Japans gegeten gisteren :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177877841
quote:
O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:44:41 #249
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177877843
Daar gaan we weer: wat eten we vanavond?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177877845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:42 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk Japans gegeten gisteren :9
O+
pi_177877854
*O* goedemorgen *O*
pi_177877869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:45 schreef Lot88 het volgende:
*O* goedemorgen *O*
Hoihoi
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177877875
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou lot nog op date zijn geweest vandaag?
:@ ja
pi_177877885
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik staar al twee uur naar dezelfde wikipedia pagina. ;(
welkom in mijn wereld -O- :*
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:47:38 #255
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177877890
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:
:@ ja
Verslag! *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177877900
Wachten op mijn nieuwe kast :O
En daarna nog weer even naar bed denk ik. Beetje brak :')
A mind with a heart of it's own
pi_177877908
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:

[..]

:@ ja
ijsje gegeten?
pi_177877909
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

O+
Lot O+

Hoe was je date? :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177877932
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Verslag! *O*
er was koffie, hij drinkt koffie zwart. Ik met een kuub melk. Gepraat, was leuk. Of ik mee ging vandaag naar een of andere voetbalwedstrijd met hem en zijn vrienden want hij heeft 2 seizoenskaarten, gezegd dat ik dat vandaag nog wat te snel vond nu gaan we morgen weer afspreken :s)
pi_177877981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

er was koffie, hij drinkt koffie zwart. Ik met een kuub melk. Gepraat, was leuk. Of ik mee ging vandaag naar een of andere voetbalwedstrijd met hem en zijn vrienden want hij heeft 2 seizoenskaarten, gezegd dat ik dat vandaag nog wat te snel vond nu gaan we morgen weer afspreken :s)
_O-
O+
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 09:53:56 #261
45833 crew  Fogel
pi_177877992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

er was koffie, hij drinkt koffie zwart. Ik met een kuub melk. Gepraat, was leuk. Of ik mee ging vandaag naar een of andere voetbalwedstrijd met hem en zijn vrienden want hij heeft 2 seizoenskaarten, gezegd dat ik dat vandaag nog wat te snel vond nu gaan we morgen weer afspreken :s)
*G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:53:59 #262
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177877993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:50 schreef Lot88 het volgende:
er was koffie, hij drinkt koffie zwart. Ik met een kuub melk. Gepraat, was leuk. Of ik mee ging vandaag naar een of andere voetbalwedstrijd met hem en zijn vrienden want hij heeft 2 seizoenskaarten, gezegd dat ik dat vandaag nog wat te snel vond nu gaan we morgen weer afspreken :s)
Leuk :Y
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177877995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-
O+
Hij weet dat ik niets met voetbal heb :@
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:54:40 #264
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
_O-
O+
Stomme wijven met hun hard-to-get ook altijd. :(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878008
Voetbal -O- Mensen die seizoenskaarten voor voetbal hebben :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177878011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

er was koffie, hij drinkt koffie zwart. Ik met een kuub melk. Gepraat, was leuk. Of ik mee ging vandaag naar een of andere voetbalwedstrijd met hem en zijn vrienden want hij heeft 2 seizoenskaarten, gezegd dat ik dat vandaag nog wat te snel vond nu gaan we morgen weer afspreken :s)
direct de volgende dag afspreken, kan je beter blijven slapen. :Y
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:55:17 #267
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef Barbusse het volgende:
Voetbal -O- Mensen die seizoenskaarten voor voetbal hebben :')
Brood en spelen, jeweetz.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878020
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Stomme wijven met hun hard-to-get ook altijd. :(
Kuthoeren, allemaal :(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:55:42 #269
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177878022
*O* :W
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177878023
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Stomme wijven met hun hard-to-get ook altijd. :(
noh -O-
pi_177878025
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef m1st1g het volgende:

[..]

direct de volgende dag afspreken, kan je beter blijven slapen. :Y
Dat is nou juist niet de bedoeling voor de verandering.
pi_177878038
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Brood en spelen, jeweetz.
Goed dat je het zegt. Even ontbijten. Daarna even neuken denk ik :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177878043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef TaMieke het volgende:
*O* :W
moggug :W
pi_177878047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef TaMieke het volgende:
*O* :W
Het is TaMieke :* *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177878056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef Barbusse het volgende:
Voetbal -O- Mensen die seizoenskaarten voor voetbal hebben :')
gelukkig speelt hij zelf geen voetbal dat hij dan zo graag naar dat domme spel kijkt daar zet ik me dan wel overheen O-)
pi_177878060
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef m1st1g het volgende:

[..]

direct de volgende dag afspreken, kan je beter blijven slapen. :Y
Dat mag niet van Dino en Barb :@
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 09:58:08 #277
186611 Haags
pi_177878063
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

gelukkig speelt hij zelf geen voetbal dat hij dan zo graag naar dat domme spel kijkt daar zet ik me dan wel overheen O-)
lotje, hoe gaat het?
Zonder wrijving geen glans
pi_177878066
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef m1st1g het volgende:

[..]

direct de volgende dag afspreken, kan je beter blijven slapen. :Y
Je schreef batsen verkeerd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177878067
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is nou juist niet de bedoeling voor de verandering.
_O- O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:58:39 #280
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:57 schreef Lot88 het volgende:
gelukkig speelt hij zelf geen voetbal dat hij dan zo graag naar dat domme spel kijkt daar zet ik me dan wel overheen O-)
Zou 'm appen om te kijken of hij vanavond liever naar jou toe komt ipv naar voetbal te gaan. Als hij echt van je houdt, dan doet hij dat.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878076
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

lotje, hoe gaat het?
Haagsje, goed met u? :*
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 09:59:11 #282
186611 Haags
pi_177878081
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Haagsje, goed met u? :*
lekker :)
Zonder wrijving geen glans
pi_177878082
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zou 'm appen om te kijken of hij vanavond liever naar jou toe komt ipv naar voetbal te gaan. Als hij echt van je houdt, dan doet hij dat.
_O-
pi_177878090
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zou 'm appen om te kijken of hij vanavond liever naar jou toe komt ipv naar voetbal te gaan. Als hij echt van je houdt, dan doet hij dat.
Hij wilde na het voetballen de kroeg in maar gaat nu niet omdat hij morgen met mij afgesproken heeft...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:59:39 #285
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878092
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
Dat mag niet van Dino en Barb :@
Ging dat neuken in een steegje nog een beetje met sneeuw en gevoelstemperatuur van -10 graden? :o
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878101
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat mag niet van Dino en Barb :@
*vingertje wijst "Nee, Lot. Dat willen we niet hebben!"

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177878104
Zo, op naar de wolwinkel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177878110
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ging dat neuken in een steegje nog een beetje met sneeuw en gevoelstemperatuur van -10 graden? :o
Ik heb mij aan de eerste date zonder seks gehouden ja }:| Was al moeilijk genoeg.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:00:29 #289
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878111
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:59 schreef Lot88 het volgende:
Hij wilde na het voetballen de kroeg in maar gaat nu niet omdat hij morgen met mij afgesproken heeft...
Ik lees net dat je een watje aan de haak heb geslagen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878115
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat mag niet van Dino en Barb :@
vraag jij toestemming dan. 8)7
pi_177878117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef Barbusse het volgende:
Voetbal -O- Mensen die seizoenskaarten voor voetbal hebben :')
Ja bah, mensen met een hobby :r
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:00:59 #292
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177878119
Zit nu al onder de plak :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177878121
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik lees net dat je een watje aan de haak heb geslagen.
:')
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:01:28 #294
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878126
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:00 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb mij aan de eerste date zonder seks gehouden ja }:| Was al moeilijk genoeg.
Nu al tochtig voor morgen. :9~
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878133
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nu al tochtig voor morgen lees ik. :9~
eergister al
pi_177878134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hij wilde na het voetballen de kroeg in maar gaat nu niet omdat hij morgen met mij afgesproken heeft...
Ok. Met andere woorden: als hij naar de kroeg gaat zuipt hij zichzelf een dilerium en heeft een kater die minimaal een volle dag duurt. Leuk om te weten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 10:01:58 #297
45833 crew  Fogel
pi_177878136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hij wilde na het voetballen de kroeg in maar gaat nu niet omdat hij morgen met mij afgesproken heeft...
En na het voetbal overtuigen zijn voetbalvrienden hem een (‘ja, echt maar een en dan naar huis’) om mee te gaan en dan vind je hem kotsend op je stoep om 4u O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:02:12 #298
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_177878140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:01 schreef Lot88 het volgende:
eergister al
Ja, dank voor de leuke appjes nog toen. :9
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_177878150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

eergister al
als dat geen batsen wordt
pi_177878151
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok. Met andere woorden: als hij naar de kroeg gaat zuipt hij zichzelf een dilerium en heeft een kater die minimaal een volle dag duurt. Leuk om te weten.
:D dat komt wel overeen met mijn uitgaan :@
pi_177878153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

eergister al
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')