abonnement Unibet Coolblue
pi_177849437
Hey beste mensen,

wat is een interessant onderwerp dat nog niet zoveel aan bod is geweest?
pi_177849646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 22:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Hey beste mensen,

wat is een interessant onderwerp dat nog niet zoveel aan bod is geweest?
Het ontstaan van bewustzijn is nog niet zoveel besproken.. misschien dat libertarisch hier wat ideëen over heeft? :+
pi_177849945
heroïne
Conscience do cost.
  donderdag 15 maart 2018 @ 22:37:28 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177850439
Dat het bewustzijn van de mens zo ver is geëvolueerd dat we het bestaan in twijfel kunnen trekken
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177859909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 22:22 schreef ems. het volgende:
heroïne
Altijd een heerlijke drug gevonden.

Persoonlijk heb ik het al ruim vijftien jaar niet meer gebruikt (sowieso alle hard drugs) maar in mijn jong volwassen tijd was heroïne mijn favoriete drug.

Je blijft er relatief normaal bij. Goed gedoseerd kun je er uitstekend op functioneren zonder dat de ander iets door heeft. (goed je pupillen zien er wat kleiner uit maar dat zien de meeste niet)

Ik heb zelfs ooit les gegeven na het roken van een paar puntjes heroïne via zo'n folie. Echt, super relax. :)

Met cocaïne heb ik altijd veel minder gehad. Net als bij alcohol een veel te ont remmende factor.

Heroïne werd in de jaren negentig al beschouwd als een looser drug. Het viel niet in smaak bij andere drugsgebruikers die meer gingen op de pillen en de coke. Daarmee is heroïne (net als de straat junk) als drug een beetje verdwenen.

Goed, ik was een uitzondering op de regel want de verslavingsfactor kan bij heroïne groot zijn. Was ik vooral een gelegenheidsgebruiker, ooit geïntroduceerd bij anderen leidde dat echt tot een hardnekkige verslaving. Tot en met het spuiten van heroïne toe. Echt shocking. Dus ik raad het verslavingsgevoelige mensen niet aan.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 12:07:34 #6
66825 Reya
Fier Wallon
pi_177860556
Dit biedt geen basis voor een vruchtbare discussie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')