abonnement Unibet Coolblue
pi_177845747
Kan de trots van Belgie en Nederland het flikken??
Waarom wel ,of waarom niet

Denk zelf dat ie 5e wordt
  Forum Admin / PR donderdag 15 maart 2018 @ 20:15:38 #2
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177845903
Ik denk dat 'ie halverwege het seizoen wordt vervangen door Kvyat
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:18:09 #3
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_177845966
Ja net als de andere 19
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:29:11 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_177846303
Alles kan. De kans is 50%.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_177846408
10 dagen dan gaan we het zien in Melbourne
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:59:19 #6
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177847164
Alles kan.

Vettel had ook WK kunnen worden vorig jaar. Bottas ook.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177847170
Lol
U MAD?
pi_177848028
ALS de Mercedes een bandvreter blijkt
ALS de Ferrari een zuipschuit is

en

ALS de Renault op volle kracht blijft werken.
.
pi_177850084
het kan , maar ik denk van niet. In theorie kan Stroll ook kampioen worden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 15 maart 2018 @ 23:13:05 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177851726
Ja, maar zoals hierboven al beschreven zitten er wel wat haken en ogen aan.

Momenteel lijkt Red Bull het tweede team te zijn. Er zullen dus wat updates voor het chassis moeten komen. Ook een motorupdate zal halverwege het seizoen nodig zijn. En de motor moet niet te vaak stuk gaan, gridstraffen zouden dit seizoen wel eens bepalend kunnen zijn.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177858004
Max kan zeker wereldkampioen worden, maar of zijn auto dat ook kan is maar de vraag. De eerste berichten zijn goed, maar de auto moet zich in Australië gaan bewijzen. Het verrotte aan deze sport is wel dat de voorspelbaarheid van het seizoen na Australië zomaar bepaald kan worden.

Daarom hoop ik echt zo, dat we een seizoen gaan krijgen waar zoveel mogelijk teams mee gaan dingen om het kampioenschap. Dat heb ik nog liever dan een dominante team, zelfs als dit RBR is.
  Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 20:03:42 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177915410
neuh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 maart 2018 @ 21:49:28 #13
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177918748
Hij wordt het wel of hij wordt het niet. 50% kans, dus. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177922119
RBR zal echt niet het beste package hebben, laat hem eerst maar eens Daniel verslaan op papier.
pi_177922295
Als de rest in bed blijft liggen....misschien.😴
Karper diem, vis van de dag
pi_177922329
Kunnen altijd. Ik denk zelf echter 4, misschien 3.
  woensdag 21 maart 2018 @ 06:01:36 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177976086
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:58 schreef Bluurgh het volgende:
RBR zal echt niet het beste package hebben, laat hem eerst maar eens Daniel verslaan op papier.
Op papier? Hij heeft hem op de baan al meerdere malen verslagen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177995329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 06:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Op papier? Hij heeft hem op de baan al meerdere malen verslagen. :)
Ja, maar dat gaat de geschiedenisboeken niet in.Vergeet niet dat dit al het vierde seizoen van Max wordt. Als hij aan het eind van het seizoen niet boven Daniel staat, dan heeft hij al bijna 3 seizoenen (minus de eerste paar races van 2016) niet van zijn teamgenoot gewonnen.

Dat is niet echt de beloning die je wil geven aan het team dat hoge verwachtingen van je heeft en je als eerste rijder ziet / wil gaan zien.

Voor je het weet zijn we 5 jaar verder, heeft Max misschien nog twee races gewonnen in een middelmatige Red Bull, elk jaar kort achter z'n teamgenoot en kiezen andere/betere teams wel voor nieuwer/jonger talent dat wel hun teamgenoot heeft verslaan.

Het blijft F1, een harde wereld waar contracten amper wat waard zijn en waar je zo aan de kant gezet wordt voor iemand anders. Dus ik denk dat dit wel het jaar is waar Max moet bewijzen wat ie waard is. Ruim voor z'n teamgenoot eindigen en het liefst een paar overwinningen. Doet ie (vooral dat eerste) niet dan zal er heel wat minder over 'm gesproken worden.

Maar ik denk wel dat 't 'm lukt ;).
pi_177998346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat de geschiedenisboeken niet in.Vergeet niet dat dit al het vierde seizoen van Max wordt. Als hij aan het eind van het seizoen niet boven Daniel staat, dan heeft hij al bijna 3 seizoenen (minus de eerste paar races van 2016) niet van zijn teamgenoot gewonnen.

Dat is niet echt de beloning die je wil geven aan het team dat hoge verwachtingen van je heeft en je als eerste rijder ziet / wil gaan zien.

Voor je het weet zijn we 5 jaar verder, heeft Max misschien nog twee races gewonnen in een middelmatige Red Bull, elk jaar kort achter z'n teamgenoot en kiezen andere/betere teams wel voor nieuwer/jonger talent dat wel hun teamgenoot heeft verslaan.

Het blijft F1, een harde wereld waar contracten amper wat waard zijn en waar je zo aan de kant gezet wordt voor iemand anders. Dus ik denk dat dit wel het jaar is waar Max moet bewijzen wat ie waard is. Ruim voor z'n teamgenoot eindigen en het liefst een paar overwinningen. Doet ie (vooral dat eerste) niet dan zal er heel wat minder over 'm gesproken worden.

Maar ik denk wel dat 't 'm lukt ;).
Eens hij moet er dit jaar wel een keer voor eindigen.
pi_178015180
Het gaat om zoveel factoren, met Max zit het goed, nu het chassis en de motor nog, we krijgen een wereld kampioen maar welk jaar is ff afwachten.
pi_178036723
ik denk dat ie 5e wordt.
pi_178052716
Ik verwacht dit jaar 3, volgend jaar 2 en dan gaat hij werken aan het record van Schumacher.
pi_178052748
Hij had zijn contract bij Red Bull niet zo snel moeten verlengen.
pi_178052950
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 09:45 schreef Mylene het volgende:
Hij had zijn contract bij Red Bull niet zo snel moeten verlengen.
Precies.. zo lang hij niet in het team zit met de snelste auto wordt Max nooit WK.
pi_178058757
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 10:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies.. zo lang hij niet in het team zit met de snelste auto wordt Max nooit WK.
Zo lang hij niet bij Mercedes zit wordt ie dus geen kampioen. En Mercedes is al een aantal jaar aan de top, dit zal betekenen dat ze uiteindelijk weer zullen terugzakken.

In 2021 verloopt zijn contract, net als die van Vettel en waarschijnlijk die van Hamilton.

Beter nu bij Red Bull zitten en misschien geluk hebben met een missertje van de rest, dan dat hij tweede viool of met een hoop gejengel bij Mercedes is met de kans op het terugzakken naar de middenmoot.

Gewoon Vettel het Ferrari team laten klaarstomen en in 2021 het van hem overnemen ;).
pi_178058927
Dit jaar zal ie tekort komen, maar ik verwacht minimaal 3 gp zeges, op de voor RBR betere banen. Daarbij nog twee handen vol podiumplekken en dan staat ie aan het eind van de rit in de top 10.
Ondertussen heeft RBR met Toro Rosso een rijdende test en ontwikkelband voor de Hondamotor, die aan het eind van het jaar de Renault voorbij is gestreefd en zich kan meten met de Ferrari.

En dan moet je niet gek opkijken als Max in 2019 de jongste kampioenooit wordt.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 16:59:56 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178059490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Bluurgh het volgende:

Ja, maar dat gaat de geschiedenisboeken niet in.Vergeet niet dat dit al het vierde seizoen van Max wordt. Als hij aan het eind van het seizoen niet boven Daniel staat, dan heeft hij al bijna 3 seizoenen (minus de eerste paar races van 2016) niet van zijn teamgenoot gewonnen.
In 2016 heeft hij wel gewonnen; hij heeft in de periode bij Red Bull meer punten bij elkaar gereden dan Ricciardo.

quote:
Dus ik denk dat dit wel het jaar is waar Max moet bewijzen wat ie waard is.
Nee, hoor. Hij heeft al bewezen wat hij kan. Nu alleen nog even omzetten in een titel.

Btw, morgen pakt hij een podium.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178059723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 16:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

In 2016 heeft hij wel gewonnen; hij heeft in de periode bij Red Bull meer punten bij elkaar gereden dan Ricciardo.

[..]

Nee, hoor. Hij heeft al bewezen wat hij kan. Nu alleen nog even omzetten in een titel.

Btw, morgen pakt hij een podium.
Dus de 191 punten die Max van Spanje tot het eind van het seizoen bij elkaar gereden heeft zijn er meer dan de 220 van Daniel in diezelfde periode?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 17:23:35 #29
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178059932
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 17:11 schreef Bluurgh het volgende:

Dus de 191 punten die Max van Spanje tot het eind van het seizoen bij elkaar gereden heeft zijn er meer dan de 220 van Daniel in diezelfde periode?
Je hebt gelijk, ik heb verkeerd geteld. Maar jij kunt het misschien niet op waarde schatten, Christian Horner kan dat gelukkig wel. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178061059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 17:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb verkeerd geteld. Maar jij kunt het misschien niet op waarde schatten, Christian Horner kan dat gelukkig wel. :)
Niet zo butthurt he Max legt het kwa punten al 2 jaar af tegen Ricciardo. Doet niks af aan zijn skills en talent maar het is wel gewoon zo.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 18:30:15 #31
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178061130
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:25 schreef Sjemmert het volgende:

Niet zo butthurt he Max legt het kwa punten al 2 jaar af tegen Ricciardo. Doet niks af aan zijn skills en talent maar het is wel gewoon zo.
Ik heb nergens last van, behalve van mensen die net 3 jaar Formule 1 kijken en roepen:" Max moet zich dit jaar toch echt bewijzen, anders vliegt hij er uit!".
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178061190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van, behalve van mensen die net 3 jaar Formule 1 kijken en roepen:" Max moet zich dit jaar toch echt bewijzen, anders vliegt hij er uit!".
Denk dat hij zich al aardig bewezen heeft maar het wordt wel weer tijd dat we dit terug gaan zien in het klassement.
pi_178061246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van, behalve van mensen die net 3 jaar Formule 1 kijken en roepen:" Max moet zich dit jaar toch echt bewijzen, anders vliegt hij er uit!".
Niet bewijzen, de opwaartse spiraal omhoog door laten gaan.

En ik zag mijn eerste race in 1993 dus ik ben heel stoer en weet alles :7 .
  zaterdag 24 maart 2018 @ 18:38:47 #34
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178061255
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:34 schreef Sjemmert het volgende:

Denk dat hij zich al aardig bewezen heeft maar het wordt wel weer tijd dat we dit terug gaan zien in het klassement.
'We'? Wie zijn 'we'? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 24 maart 2018 @ 18:39:57 #35
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178061271
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Niet zo butthurt he Max legt het kwa punten al 2 jaar af tegen Ricciardo. Doet niks af aan zijn skills en talent maar het is wel gewoon zo.
Denk dat het eerder geluk is geweest met die Reno motor die ze beide achterin hebben liggen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178061278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'We'? Wie zijn 'we'? :)
Een ieder die naar het klassement kijkt ?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 18:43:58 #37
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178061325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:38 schreef Bluurgh het volgende:

En ik zag mijn eerste race in 1993 dus ik ben heel stoer en weet alles :7 .
Dan zou je toch echt in staat moeten zijn om te kunnen zien dat Max echt heel getalenteerd is. En dat Red Bull hem niet zo maar zal laten gaan. Denk dat ze dat alleen doen als hij bv 2 jaar achter elkaar heel roekeloos en gevaarlijk zou rijden. Zo niet, dan gaan ze wel wachten. Want de kans dat hij, als Red Bull hem een competitieve auto geeft, een titel gaat binnenslepen is echt heel groot.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178061352
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dan zou je toch echt in staat moeten zijn om te kunnen zien dat Max echt heel getalenteerd is. En dat Red Bull hem niet zo maar zal laten gaan. Denk dat ze dat alleen doen als hij bv 2 jaar achter elkaar heel roekeloos en gevaarlijk zou rijden. Zo niet, dan gaan ze wel wachten. Want de kans dat hij, als Red Bull hem een competitieve auto geeft, een titel gaat binnenslepen is echt heel groot.
Volgens mij ontkent niemand dat.
pi_178061377
Mercedes is nog steeds te sterk, motor is gewoon te goed.
Hopelijk kan Honda wat regelen dit jaar dan lepelen ze hem in de RBR volgend jaar
  zaterdag 24 maart 2018 @ 18:54:32 #40
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178061501
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:45 schreef Sjemmert het volgende:

Volgens mij ontkent niemand dat.
Bluurgh suggereert het volgende:
"Voor je het weet zijn we 5 jaar verder, heeft Max misschien nog twee races gewonnen in een middelmatige Red Bull, elk jaar kort achter z'n teamgenoot en kiezen andere/betere teams wel voor nieuwer/jonger talent dat wel hun teamgenoot heeft verslaan."
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178061594
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dan zou je toch echt in staat moeten zijn om te kunnen zien dat Max echt heel getalenteerd is. En dat Red Bull hem niet zo maar zal laten gaan. Denk dat ze dat alleen doen als hij bv 2 jaar achter elkaar heel roekeloos en gevaarlijk zou rijden. Zo niet, dan gaan ze wel wachten. Want de kans dat hij, als Red Bull hem een competitieve auto geeft, een titel gaat binnenslepen is echt heel groot.
Natuurlijk wel, maar je ziet ook dat Red Bull bepaalde dingen van Max verwacht. En daar zal hij aan moeten voldoen en dat doet hij prima (kijk ook vandaag, voor Daniel gekwalificeerd).

Maar dat moet wel zo door blijven gaan. Dus aan het eind van het jaar Daniel verslaan in de kwalificatieduels en boven hem eindigen in het kampioenschap. En natuurlijk weer een race winnen (of twee).

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Bluurgh suggereert het volgende:
"Voor je het weet zijn we 5 jaar verder, heeft Max misschien nog twee races gewonnen in een middelmatige Red Bull, elk jaar kort achter z'n teamgenoot en kiezen andere/betere teams wel voor nieuwer/jonger talent dat wel hun teamgenoot heeft verslaan."
En wat is daar raar aan? In 2021 staat er vast een hele nieuwe generatie en als Max dan een beetje veldvulling is geweest dan is het helemaal niet gek dat ze dan gewoon voor iemand anders kiezen.

Kijk hoe Jos z'n carriere uitging als een nachtkaars tijdens/na 1994. En bij Max is de kans heel heel veel kleiner dat dat gaat gebeuren maar je kan het nooit uitsluiten.
pi_178061700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 18:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Bluurgh suggereert het volgende:
"Voor je het weet zijn we 5 jaar verder, heeft Max misschien nog twee races gewonnen in een middelmatige Red Bull, elk jaar kort achter z'n teamgenoot en kiezen andere/betere teams wel voor nieuwer/jonger talent dat wel hun teamgenoot heeft verslaan."
Volgens mij zegt Bluurgh niks raars. Dat Max een geweldige coureur is zullen de meeste het over eens zijn. Naar mijn mening begint hij Ricciardo al aardig te overklassen. Maar het wordt tijd dat we dat in het klassement terug gaan zien. Dat er redenen zijn waarom dat nog niet gelukt is moge duidelijk zijn. Als de betrouwbaarheid dit jaar verbeterd is verwacht ik Max ook wel ruim voor Ricciardo dit jaar.
pi_178061731
Ik vind het nog een mirakel dat Max vorig jaar 6e in het klassement is geworden met dat prul van een motor achterin.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 19:13:20 #44
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178061762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:02 schreef Bluurgh het volgende:

Natuurlijk wel, maar je ziet ook dat Red Bull bepaalde dingen van Max verwacht.
Wat dacht je van andersom: de Red Bull van begin vorig jaar was echt ruk. Ze mogen blij zijn dat Max uberhaupt is gebleven. Toen ze na de zomer de zaken een beetje op orde hadden, heeft Max echt geweldige prestaties laten zien, waaronder 2 overwinningen. Ze hebben samen een commitment en Red Bull zal net zo hard moeten leveren als Max (en Ricciardo).

quote:
En wat is daar raar aan? In 2021 staat er vast een hele nieuwe generatie en als Max dan een beetje veldvulling is geweest dan is het helemaal niet gek dat ze dan gewoon voor iemand anders kiezen.
Een 'hele nieuwe generatie'? Max is minstens zo getalenteerd als Alonso, Hamilton, Vettel. Die hebben ook niet altijd topjaren gekend en zijn toch niet vervangen door 'een nieuwe generatie'. Sterker nog, bij sommigen zouden we willen dat het wel zo was.

quote:
Kijk hoe Jos z'n carriere uitging als een nachtkaars tijdens/na 1994. En bij Max is de kans heel heel veel kleiner dat dat gaat gebeuren maar je kan het nooit uitsluiten.
Jos en Max vergelijken is ongeveer hetzelfde als Dacia en Aston Martin met elkaar vergelijken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178061827
Max heeft vorig jaar in Mexico wel aangetoond dat hij met overmacht een race kan winnen, als de techniek hem maar niet in de steek laat.

Afgezien van de start een saaie race voor hem, en zo wil je het hebben als je ooit kampioen wil worden.
pi_178061854
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:16 schreef MaGNeT het volgende:
Max heeft vorig jaar in Mexico wel aangetoond dat hij met overmacht een race kan winnen, als de techniek hem maar niet in de steek laat.

Afgezien van de start een saaie race voor hem, en zo wil je het hebben als je ooit kampioen wil worden.
Maleisië was ook fantastisch. Kan nog een saai seizoen worden als hij in de beste auto rijd :P
pi_178061920
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maleisië was ook fantastisch. Kan nog een saai seizoen worden als hij in de beste auto rijd :P
Klopt, ook mooi.

Daar moest hij er ook echt voor vechten.

Voor het publiek wel de mooiste overwinningen.

Ook als Max nooit meer een race zou winnen (wat ik betwijfel) dan heeft hij zoveel F1 records gebroken in Nederland dat het lang zal duren voor iemand het verbetert.

Sowieso de eerste Nederlander die een F1 race won.
pi_178063047
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 19:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat dacht je van andersom: de Red Bull van begin vorig jaar was echt ruk. Ze mogen blij zijn dat Max uberhaupt is gebleven. Toen ze na de zomer de zaken een beetje op orde hadden, heeft Max echt geweldige prestaties laten zien, waaronder 2 overwinningen. Ze hebben samen een commitment en Red Bull zal net zo hard moeten leveren als Max (en Ricciardo).
Waar had Max dan naartoe moeten gaan in het midden van het seizoen, de F2 ? ;) Ik denk niet dat hij zomaar even z'n contract kan laten afkopen aan het eind van het seizoen dus weinig keuze was er niet. En zoals je al zei heeft de tweede helft van het seizoen veel goed gedaan.

quote:
[..]

Een 'hele nieuwe generatie'? Max is minstens zo getalenteerd als Alonso, Hamilton, Vettel. Die hebben ook niet altijd topjaren gekend en zijn toch niet vervangen door 'een nieuwe generatie'. Sterker nog, bij sommigen zouden we willen dat het wel zo was.
Alonso, Hamilton en Vettel waren allemaal kampioen na 4 seizoenen F1. Niet helemaal eerlijk te vergelijken misschien omdat Max maar 1 seizoen singleseaters buiten de F1 heeft gedraaid maar dit is Max zijn vierde seizoen en als aan het eind van 2020 hij nog geen kampioen is dan heeft ie er al 6 seizoenen opzitten.

Dan zou ik als teambaas toch wel denken, misschien wordt 't toch tijd voor iemand anders. Of de teambaas wordt gedwongen om voor een nieuw 18 jarig talent te zoeken want 24 jarige Max met 5 overwinningen die een beetje achter z'n teamgenoot aan banjert, dat is niet meer voldoende voor de sponsoren die miljoenen in een team pompen.

quote:
[..]

Jos en Max vergelijken is ongeveer hetzelfde als Dacia en Aston Martin met elkaar vergelijken.
Zonder Jos hadden wij nu niet van Max kunnen genieten ;) (en dan heb ik het niet over dat ie z'n moeder volgeblaft heeft).

Het klinkt me soms allemaal net wat te zonnig in de oren. Max wordt wel even wereldkampioen. Als je in 2005 tegen iemand zou zeggen dat Alonso in 2018 nogsteeds 2x kampioen zou zijn dan zou hij je uitlachen. Vettel heeft 7 races gewonnen in de afgelopen vier jaar. Hamilton werd voor gek verklaard toen hij naar Mercedes ging, maar dat pakte toch even anders uit. En toen bleek het hele plaatje te kloppen.

En dat hele plaatje laten kloppen dat doe je niet 1-2-3. Dus daarom liever genieten van wat Max laat zien, want z'n carriere kan net zo goed een kopie worden van Sterling Moss.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:42:29 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178063628
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:21 schreef Bluurgh het volgende:

Waar had Max dan naartoe moeten gaan in het midden van het seizoen, de F2 ? ;)
Als hij tegen Ferrari had gezegd:"Ik kom naar jullie toe in 2019", was dat echt wel gebeurd.

quote:
Alonso, Hamilton en Vettel waren allemaal kampioen na 4 seizoenen F1.
En allemaal 'oud'. Als Max dit jaar in Sochi wereldkampioen wordt, klopt hij Vettel en Hamilton met 3 jaar en Alonso met 4 jaar.. Als hij tot het eind van het seizoen nodig heeft, klopt hij Vettel met slechts 2 jaar. :)

quote:
Dan zou ik als teambaas toch wel denken, misschien wordt 't toch tijd voor iemand anders.
Maar jij bent geen teambaas.

quote:
Het klinkt me soms allemaal net wat te zonnig in de oren.
Off je bent een azijnzeiker. :)

Al die speculaties zijn zo'n bullshit. "Als dit, dan dat, want zus en dan zo". Alsof iemand hier op FOK kan vertellen wat er in Max zijn kop omgaat. Of die van Horner. Of Mateschitz.

Het enige dat voor mij telt is dat Max een talent is. Een veel groter talent dan zijn vader. En dat hij gave dingen doet met een Formule 1 auto. Voor de rest is alles alleen maar gebakken lucht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178063990
De races waar hij heeft moeten knokken voor een podium zijn me wel het meeste waard.

Zoals in Brazilië, waar hij helemaal terugzakte door een strategische fout met de banden en zich in 14 (?) rondjes terugvocht naar het podium... die race kan ik nu weer zo uitkijken (als je de rode vlaggen skipt).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')