abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177845209
Binnenkort op BBCFirst.
Lijkt mij een hele leuke serie. Wie gaan er nog meer kijken?

https://www.scriptgirl.nl(...)ivate-investigators/

  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 maart 2018 @ 19:52:35 #2
176766 crew  zoem
zoemt
pi_177845293
Tikje naar onze buren Films en Series.

Britse detectives zijn sowieso +1 ^O^
pi_177845346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:52 schreef zoem het volgende:
Tikje naar onze buren Films en Series.

Britse detectives zijn sowieso +1 ^O^
Okee, sorry, wist ik niet.
Ja, laat de Britten maar schuiven, wat dat betreft zijn ze bijkans onoverwinnelijk.
  zaterdag 7 april 2018 @ 15:28:41 #4
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_178365562
Leuke serie.

Net als Death In Paradise, Father Brown (remake), New Tricks en Midsommer Murders, waarvan momenteel de eerste seizoenen weer worden uitgezonden. _O_

Tot mijn schrik hebben deze series nog geen eigen topic op dit zich zelf serieus nemende forum

:{
Ja ja
pi_178608476
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:28 schreef Piebe het volgende:
Leuke serie.

Net als Death In Paradise, Father Brown (remake), New Tricks en Midsommer Murders, waarvan momenteel de eerste seizoenen weer worden uitgezonden. _O_

Tot mijn schrik hebben deze series nog geen eigen topic op dit zich zelf serieus nemende forum

:{
Oh, nog een fan van New Tricks. :*
Father Brown en Death in Paradise kijk ik ook. Zelfs de zoveelste herhalingen. Want je ziet toch steeds weer iets nieuws.

Over Shakespeare and Hathaway: als detective vind ik deze serie een beetje tegenvallen. Bij andere detectives zit ik altijd mee te raden en zit er altijd naast. Bij deze serie heb ik (tot nu toe) steeds de dader geraden in de eerste 15 minuten.
Vormgeving is heel leuk gedaan, heerlijk om dat geboortestadje van de enige echte Sjeekspier te zien. En natuurlijk de verwijzingen naar zijn werk.

Leuke hoofdrolspelers ook, hoewel ik de man iets te smoezelig vind met zijn ongeschoren hoofd en viezige bierbuik.

De humor is dan weer wel heel leuk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')