abonnement Unibet Coolblue
pi_177880138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Huh? In de winterstop ging Feyenoord volgens jou nog kampioen worden omdat ze de beste selectie hadden?
je hoeft niet in herhalingen te vallen he kneusje

ik heb hier ook al een keer getiept dat ik dat inderdaad dacht op grond van de goede serie wedstrijden voor de winterstop, maar misschien werken die 2 hersencelletjes van je niet zo goed meer want dat heb je ook gelezen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:11:25 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177880148
Er is niet heel veel mis met de selectie, behoudens het ontbreken van creativiteit (en een goede keeper), maar vooral wel met het tactisch onvermogen van onze trainer. Tezamen scheelt dit 3-4 plekken.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:13:29 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177880173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je hoeft niet in herhalingen te vallen he kneusje

ik heb hier ook al een keer getiept dat ik dat inderdaad dacht op grond van de goede serie wedstrijden voor de winterstop, maar misschien werken die 2 hersencelletjes van je niet zo goed meer want dat heb je ook gelezen.
Ach kijk, je geeft gewoon toe dat je er geen kijk op hebt dus.

Dat mag ook zonder beledigende teksten en schelden hoor! ;)
pi_177883390
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach kijk, je geeft gewoon toe dat je er geen kijk op hebt dus.

Dat mag ook zonder beledigende teksten en schelden hoor! ;)
Volgens mij heb ik je ondertussen al 100 keer voor lul gezet met je debiele bullshit wat je overal loopt te tiepen

ga je moeder vervelen :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177883423
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:11 schreef fetX het volgende:
Er is niet heel veel mis met de selectie, behoudens het ontbreken van creativiteit (en een goede keeper), maar vooral wel met het tactisch onvermogen van onze trainer. Tezamen scheelt dit 3-4 plekken.
En snelheid voorin.
pi_177883468
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:11 schreef fetX het volgende:
Er is niet heel veel mis met de selectie, behoudens het ontbreken van creativiteit (en een goede keeper), maar vooral wel met het tactisch onvermogen van onze trainer. Tezamen scheelt dit 3-4 plekken.
als jij vind dat er niets mis is met de selectie is dan heb je er natuurlijk geen reet verstand van

zelfs ajax gaat met hun selectie geen kampioen worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177883592
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:11 schreef fetX het volgende:
Er is niet heel veel mis met de selectie, behoudens het ontbreken van creativiteit (en een goede keeper), maar vooral wel met het tactisch onvermogen van onze trainer. Tezamen scheelt dit 3-4 plekken.
Hoe kom je bij die 3-4 plekken? Heb je hier concrete onderbouwingen voor? Tevens, wat had jij tactisch anders gedaan dit seizoen? Waarom zou jouw tactische aanpak ervoor zorgen dat we enkele plekken hoger zouden eindigen?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 maart 2018 @ 15:16:07 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177883598
Hoor net dat een stel namaak supporters Giovanni bedreigd hebben dan ben je echt een dorpsmongool.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177883652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die 3-4 plekken? Heb je hier concrete onderbouwingen voor? Tevens, wat had jij tactisch anders gedaan dit seizoen? Waarom zou jouw tactische aanpak ervoor zorgen dat we enkele plekken hoger zouden eindigen?
Als je goed analyseert ben je zwakker geworden op de backs, hebben een aantal spelers een heel matig seizoen gehad. Jones, Toornstra, Jorgensen, El Ahmadi zijn stukken minder dan vorig jaar. Tel daarbij op de vele blessures waardoor je elke wedstrijd met een andere verdediging moest spelen en een dosis pech en arbitrale dwalingen en dan kom je uit op een 5e plek, ik verwacht Feyenoord nog wel op de 4e plek uiteindelijk en dat is qua begroting 1 plek te laag. Als je dan de beker wint ja dan moet je niet klagen achteraf.
pi_177883780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoor net dat een stel namaak supporters Giovanni bedreigd hebben dan ben je echt een dorpsmongool.
oppakken en flinke straffen geven die nep supporters
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:03:47 #211
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_177884513
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoor net dat een stel namaak supporters Giovanni bedreigd hebben dan ben je echt een dorpsmongool.
Bedreigingen via social media. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_177885358
Kappen met gezuig en gereageer op gezuig.
BFF met GGMM
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:52:32 #213
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177885974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:33 schreef DonRaja het volgende:
Kappen met gezuig en gereageer op gezuig.
Misschien moet je dan het gescheld ook even verwijderen.
pi_177898341
Matchday!!
Plek 4 terugpakken??
  zondag 18 maart 2018 @ 01:29:17 #215
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177898452
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die 3-4 plekken? Heb je hier concrete onderbouwingen voor? Tevens, wat had jij tactisch anders gedaan dit seizoen? Waarom zou jouw tactische aanpak ervoor zorgen dat we enkele plekken hoger zouden eindigen?
Die onderbouwing is een combinatie van de factoren die ik heb opgenoemd. Onze selectie is beter dan AZ en iets minder dan PSV/Ajax (vooral op basis van creativiteit op het middenveld en een keeper), maar presteert veel minder met afgrijselijk voetbal zonder enige vorm van automatismen, vooruitgang en een tactisch plan. Dat is wat mij betreft voornamelijk aan de trainer en tactiek te wijten. Je hoort hem bovendien nooit over tactiek praten in een interview. Ook niet als daar naar wordt gevraagd. Dan gaat hij er niet op in. Waarom niet? Ik vermoed, omdat dit niet zijn sterke kant is. Gio is een peoplemanager en tactisch niet sterk onderlegd.

Tactisch: Of gaan spelen met een a-typische middenvelder (gezien de mogelijkheden binnen de selectie) op het middenveld die creativiteit heeft zoals Larsson of Hansson. Heeft niet mijn voorkeur overigens. Of 5-3-2/3-5-2 waardoor je het gebrek aan creativiteit op het middenveld kan compenseren en de nadruk legt op opkomende backs. De creativiteit bij ons zit voorin (in een 3-5-2 systeem Berghuis, Jorgensen en Van Persie/Larsson daar net achter). Tapia als een van de drie centrale verdedigers (met een voetballende rol) die door kan schuiven naar het middenveld. Spelen naar je mogelijkheden, naar je krachten. Die liggen bij ons niet op het middenveld. Waar het bij Gio echter al fout gaat is dat er met geen enkel idee achter het spel wordt gevoetbald. Ze doen maar wat.

Vorig jaar werd dit mooi verbloemd door de intrinsieke overtuiging dat Feyenoord eindelijk weer kampioen kon worden; gevoed door Kuyt en peoplemanager Gio (want daar is hij wel goed in). Tactisch gezien is het spel al bijna 3 jaar ruk; op enkele uitzonderingen na.

Verder moet er ook in de selectie een en ander veranderen. Meer creativiteit en een andere keeper (die we met Bijlow in huis hebben). Echter, zo lang dit niet gebeurt moet je spelen naar je mogelijkheden. In ieder geval spelen met een idee, met een plan. Iets wat ik dit seizoen niet heb gezien.
pi_177898630
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 01:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Die onderbouwing is een combinatie van de factoren die ik heb opgenoemd. Onze selectie is beter dan AZ en iets minder dan PSV/Ajax (vooral op basis van creativiteit op het middenveld en een keeper), maar presteert veel minder met afgrijselijk voetbal zonder enige vorm van automatismen, vooruitgang en een tactisch plan. Dat is wat mij betreft voornamelijk aan de trainer en tactiek te wijten. Je hoort hem bovendien nooit over tactiek praten in een interview. Ook niet als daar naar wordt gevraagd. Dan gaat hij er niet op in. Waarom niet? Ik vermoed, omdat dit niet zijn sterke kant is. Gio is een peoplemanager en tactisch niet sterk onderlegd.

Tactisch: Of gaan spelen met een a-typische middenvelder (gezien de mogelijkheden binnen de selectie) op het middenveld die creativiteit heeft zoals Larsson of Hansson. Heeft niet mijn voorkeur overigens. Of 5-3-2/3-5-2 waardoor je het gebrek aan creativiteit op het middenveld kan compenseren en de nadruk legt op opkomende backs. De creativiteit bij ons zit voorin (in een 3-5-2 systeem Berghuis, Jorgensen en Van Persie/Larsson daar net achter). Tapia als een van de drie centrale verdedigers (met een voetballende rol) die door kan schuiven naar het middenveld. Spelen naar je mogelijkheden, naar je krachten. Die liggen bij ons niet op het middenveld. Waar het bij Gio echter al fout gaat is dat er met geen enkel idee achter het spel wordt gevoetbald. Ze doen maar wat.

Vorig jaar werd dit mooi verbloemd door de intrinsieke overtuiging dat Feyenoord eindelijk weer kampioen kon worden; gevoed door Kuyt en peoplemanager Gio (want daar is hij wel goed in). Tactisch gezien is het spel al bijna 3 jaar ruk; op enkele uitzonderingen na.

Verder moet er ook in de selectie een en ander veranderen. Meer creativiteit en een andere keeper (die we met Bijlow in huis hebben). Echter, zo lang dit niet gebeurt moet je spelen naar je mogelijkheden. In ieder geval spelen met een idee, met een plan. Iets wat ik dit seizoen niet heb gezien.
We moeten het niet van middenvelders hebben, dus stellen we er 5 op en dan nog een middenvelder als opkomende CV in een 3-mansverdediging terwijl je selectie overloopt van CV's?

Manmanman.gif

Gio legt zij accenten ook juist wel op opkomende backs, vandaar dat Malacia, Haps, en de laatste weken Diks ook vrij veel voorin te vinden zijn..

Ik denk dat Vilhena iets meer moet hangen, wat meer naast El Ahmadi, ipv ruimtes dichtlopend op het aanvallende middenveld, en dat zij dan beiden afwisselend opkomen vanaf die positie (meer zoals vorig jaar). Dit tezamen met een wat meer consistente basiself, kan al voldoende zijn om het elftal te laten draaien. Larssonn/RVP op 10 wil ik nog in meegaan, dan heb je denk ik ook zeker genoeg creativiteit voorin :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 18 maart 2018 @ 07:32:06 #217
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177899223
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:11 schreef fetX het volgende:
Er is niet heel veel mis met de selectie, behoudens het ontbreken van creativiteit (en een goede keeper), maar vooral wel met het tactisch onvermogen van onze trainer. Tezamen scheelt dit 3-4 plekken.
3-4 Plekken?
Je staat 5e, dus zou anders 1e of 2e hebben gestaan? Qua selecties zou ik Feyenoord als 3e inschalen.
pi_177899935
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 07:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

3-4 Plekken?
Je staat 5e, dus zou anders 1e of 2e hebben gestaan? Qua selecties zou ik Feyenoord als 3e inschalen.
qua selectie zou het niet vreemd zijn als we 1e, 2e, of 3e zouden staan. Als het elftal zou draaien dan he. Niemand had vreemd opgekeken als wij als landskampioen gewoon tweede hadden gestaan hoor. Dat we dit seizoen dramatisch spelen doet daar niets aan af.

Beetje pech met extreem veel elftalwisselingen door blessures, en verder tov vorig seizoen een veel zwakkere Jones, El Ahmadi, Toornstra en Jorgenson en dus veel wisselende CVs die allemaal fouten maken, dat is gewoon je gehele as...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177899989
Dat gio tactisch dramatisch is heb je gelijk in maar daarin mag jij hem een hand geven.
Als je met 3 verdedigers speelt (of nou je backs diep staan of dat je daadwerkelijk 5 middenvelders zet) dan moet je NOOIT(!!) ook nog ff je 3e cv doorlaten schuiven.

Tapia kan aardig ballen maar juist door zijn risico moet je er wel nog wat achter hebben staan.

Als je zo speelt dan zou je scharie (voetballend) st juste (snelheid) botje (niet in zijn huidige vorm maar daarvoor was hij die degelijke stopper) neer moeten zetten.

Met slechts 3 achter had ik vermeer ook nooit weggedaan want je keeper gaat ook belangrijk zijn in het uitkomen
pi_177900431
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:26 schreef jsuijker het volgende:
Dat gio tactisch dramatisch is heb je gelijk in maar daarin mag jij hem een hand geven.
Als je met 3 verdedigers speelt (of nou je backs diep staan of dat je daadwerkelijk 5 middenvelders zet) dan moet je NOOIT(!!) ook nog ff je 3e cv doorlaten schuiven.

Tapia kan aardig ballen maar juist door zijn risico moet je er wel nog wat achter hebben staan.

Als je zo speelt dan zou je scharie (voetballend) st juste (snelheid) botje (niet in zijn huidige vorm maar daarvoor was hij die degelijke stopper) neer moeten zetten.

Met slechts 3 achter had ik vermeer ook nooit weggedaan want je keeper gaat ook belangrijk zijn in het uitkomen
wie is er nou tactische dramatische gio of de spelers die de tactiek niet kunnen uitvoeren...

Het is makkelijk om te zeggen dat een trainer tactische er niets van kan, maar gio heeft met grote trainers gewerkt die zal wel het enige opgestoken hebben in zijn carriere kwa tactiek.

Het versschil tussen topspelers en middelmatige spelers is dat dat ze naast technische bagage ook een bepaalde tactiek kunnen uitvoeren.

Je moet er gewoon de spelers voor hebben om tactieken te kunnen uitvoeren. Als ik naar zo een toornstra kijk die alleen van rechts naar links loopt te rennen en zelfs conditioneel gewoon tekort komt met dat logge lichaam van hem ...laat staan dat deze gast tijdens de wedstrijd nog denkt aan tactische instructies die hij meekrijgt van zijn trainer.

tactiek wordt bepaald door trainers maar je moet de spelers ervoor hebben die de tactiek die ze mee krijgen ook kunnen uitvoeren in een wedstrijd.

Heel de nederlandse competitie is tactische gewoon heel erg van een laag nivo
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177901674
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Jongen dit soort teksten zijn toch schering en inslag op internet.

Dat Gio is een mongool is hier zovaak gepost.
Je bent zelf een mongool!
pi_177901777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Meer gewoon een gebrek aan kwaliteit in de selectie

Feyenoord staat gewoon op de plek waar het thuishoort dit seizoen.
De kwaliteit is dit seizoen inderdaad wat minder, maar de wil om te winnen nog veel meer, met wat meer inzet had je om de 3e plaats kunnen strijden, maar ze geloven het allemaal wel.
pi_177901879
Zwolle uit _O_
  zondag 18 maart 2018 @ 11:31:58 #224
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177902608
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:26 schreef jsuijker het volgende:
Dat gio tactisch dramatisch is heb je gelijk in maar daarin mag jij hem een hand geven.
Als je met 3 verdedigers speelt (of nou je backs diep staan of dat je daadwerkelijk 5 middenvelders zet) dan moet je NOOIT(!!) ook nog ff je 3e cv doorlaten schuiven.

Tapia kan aardig ballen maar juist door zijn risico moet je er wel nog wat achter hebben staan.

Als je zo speelt dan zou je scharie (voetballend) st juste (snelheid) botje (niet in zijn huidige vorm maar daarvoor was hij die degelijke stopper) neer moeten zetten.

Met slechts 3 achter had ik vermeer ook nooit weggedaan want je keeper gaat ook belangrijk zijn in het uitkomen
Je doet nu net alsof alles en iedereen naar voren gaat bij elke aanval en dat is natuurlijk niet het geval. Bij 4-3-3 ligt het voetballende accent veel meer op het middenveld. Dat moet je dus niet doen, want daar komt weinig uit. Beter is dan om backs op te laten stomen en je creativiteit voorin gebruiken waardoor je voetballend je middenveld wat ontlast. Ik ben er voorstander van om Berghuis en Larsson/RVP dichter op Jorgensen te laten spelen met een vrije rol. Jorgensen staat dan ook niet meer op een eiland en Berghuis en Larsson hoeven niet meer aan de lijn geplakt te staan (wat ruimte geeft aan de zijkanten).

Hoe dan ook; ik denk niet dat Gio zoiets uit zou kunnen voeren alleen al om zijn tactisch onvermogen. Het lukt bij 4-3-3 al niet om er iets van voetbal in te krijgen dus lastig om dan over te stappen naar een ander systeem, want dat gaat dan dus ook niet lukken.
pi_177902749
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof alles en iedereen naar voren gaat bij elke aanval en dat is natuurlijk niet het geval. Bij 4-3-3 ligt het voetballende accent veel meer op het middenveld. Dat moet je dus niet doen, want daar komt weinig uit. Beter is dan om backs op te laten stomen en je creativiteit voorin gebruiken waardoor je voetballend je middenveld wat ontlast. Ik ben er voorstander van om Berghuis en Larsson/RVP dichter op Jorgensen te laten spelen met een vrije rol. Jorgensen staat dan ook niet meer op een eiland en Berghuis en Larsson hoeven niet meer aan de lijn geplakt te staan (wat ruimte geeft aan de zijkanten).

Hoe dan ook; ik denk niet dat Gio zoiets uit zou kunnen voeren alleen al om zijn tactisch onvermogen. Het lukt bij 4-3-3 al niet om er iets van voetbal in te krijgen dus lastig om dan over te stappen naar een ander systeem, want dat gaat dan dus ook niet lukken.
Ga FIFA spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')