abonnement Unibet Coolblue
pi_177815534
quote:
Door het terugsturen bij de grens van twee rechtse bloggers laait in het Verenigd Koninkrijk de discussie over de vrijheid van meningsuiting op. Intussen gaan stemmen op om de Russische website RT te verbieden als blijkt dat Rusland achter de zenuwgasaanval op een dubbelspion en zijn dochter zit.

De Canadese Lauren Southern en de Amerikaanse Brittany Pettibone – twee conservatieve bloggers die kritisch zijn over feminisme, islam, immigratie en politieke correctheid – melden op Twitter verontwaardigd dat hun deze week de toegang is ontzegd tot het Verenigd Koninkrijk. Critici zeggen dat de twee behoren tot Alt-Right, een nationalistische, radicaal-rechtse beweging waar ook rechts-extremisten welkom zijn. ‘De grenspolitie mag personen de toegang ontzeggen als die worden beschouwd als niet bevorderlijk voor het publieke belang,’ zegt een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken.

Verbod op interview met rechtse activist die ‘aanzet tot rassenhaat’
Volgens Pettibone – die schermt met een brief die ze zou hebben ontvangen van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken – is ze zondag tegengehouden aan de grens omdat ze de rechtse activist Tommy Robinson wilde interviewen. Robinson was woordvoerder van de English Defence League (EDL), een beweging die onder meer ageert tegen de vermeende ‘islamisering van het Westen’. In de brief staat dat het Verenigd Koninkrijk hem beschouwt als een ‘uiterst rechtse leider wiens werk en toespraken aanzetten tot rassenhaat’.

BrittPettibone twitterde op maandag 12-03-2018 om 22:26:12 To the people claiming my deportation document is fake, it’s not. Not sure why there are spelling mistakes—perhaps they didn’t care enough to proof read. This is the exact document I was given upon being denied entry to the U.K. https://t.co/j1hpJuGYTo reageer retweet
Ook wilde Pettibone haar Oostenrijkse vriend Martin Sellner filmen bij een toespraak in het Londense Hyde Park. De Amerikaanse blogger wordt in de brief ten laste gelegd dat Sellner – het gezicht van de ‘nieuw-rechtse’ Identitaire Beweging Oostenrijk (IBÖ) – pamfletten verspreidt die oproepen tot geweld. Ook Sellner kwam het Verenigd Koninkrijk niet binnen; hij werd samen met Pettibone tegengehouden op het vliegveld London Heathrow. Beiden moesten terug naar Oostenrijk.

Southern aangehouden en uitgezet vanwege ‘racisme’
Een dag later probeerde Lauren Southern via de Franse kustplaats Calais over te steken naar Engeland, maar werd daar gearresteerd door de grenspolitie. Volgens Southern gebeurde dat op grond van een wet die aanhouding en verhoor van terroristen mogelijk maakt.

Lauren_Southern twitterde op maandag 12-03-2018 om 08:36:35 Investigated me under schedule 7 (terrorism act) because of alleged racism. At least they let me identify as Pakistani on my report lol. Still being held by police. https://t.co/LhZFK2d8Jh reageer retweet
‘Op het formulier mocht ik me tenminste wel uitgeven voor Pakistaanse,’ grapte ze tijdens de aanhouding op Twitter. Daarmee verwees ze naar het kindermisbruikschandaal in de Engelse stad Telford: bendes Pakistaanse mannen zouden jonge meisjes hebben verkracht. Opmerkelijk genoeg claimt Southern dat ze het Verenigd Koninkrijk niet in mocht na beschuldigingen van racisme. Op 24 februari verspreidde ze in de Engelse stad Luton provocerende flyers over de islam en homoseksualiteit, met als titel ‘Allah is gay‘.



Southern sprak vorige week op een bijeenkomst van het Belgische Vlaams Belang, de rechts-nationalistische partij die door critici extreem-rechts wordt genoemd. Ze is in Canada en de Verenigde Staten bekend door haar gonzo-journalistiek, waarbij de journalist actief deelneemt aan de gebeurtenissen waarvan hij verslag doet. Zo begaf Southern zich diverse malen onder extreem-linkse demonstranten op universiteitscampussen om die te ‘ontmaskeren’. Binnenkort verschijnt Farmlands, haar documentaire over het groeiende aantal moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika.

Rechtse politicus eist uitleg van minister
Diverse Engelse politici zijn woest over het terugsturen van de bloggers. Janice Atkinson – lid van het Europees Parlement voor de rechtse fractie Europa van Naties en Vrijheid, waarvan ook de PVV, het Franse Front National en Alternative für Deutschland (AfD) deel uitmaken – roept minister van Binnenlandse Zaken Amber Rudd ter verantwoording. Atkinson stelde Southern voor aan Brexit-voorman Nigel Farage, met wie ze eerder samenwerkte in de eurosceptische UK Independence Party (UKIP). ‘In een vrije samenleving moeten we religie kunnen kritiseren zonder te worden verbannen,’ zei Farage maandag.

In 2009 werd ook PVV-leider Geert Wilders de toegang tot het Verenigd Koninkrijk ontzegd toen hij er zijn islam-kritische film Fitna wilde vertonen in het Parlement. Later oordeelde het Asiel en Immigratie Tribunaal in Londen dat Wilders onterecht was geweigerd.

Spion-affiare: ‘mediatoezichthouder’ overweegt verbod op Russia Today
Een andere kwestie die twijfels oproept over de persvrijheid in het Verenigd Koninkrijk is een voornemen van de Britse ‘mediatoezichthouder’ Ofcom. Als Moskou achter de zenuwgasaanval op de Russische dubbelspion Sergei Skripal en zijn dochter zit, overweegt Ofcom de licentie van de Russische website Russia Today in te trekken. In Engeland twijfelt bijna niemand meer aan de Russische betrokkenheid.

Het Kremlin reageert woest: ‘Geen enkel Brits medium zal nog in ons land werken als ze Russia Today sluiten,’ zei een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken. Rusland blijft ontkennen dat het achter de aanval op de dubbelspion zit, en beticht de Britse premier Theresa May en haar regering van pogingen om Rusland ‘in diskrediet te brengen’.
Bron: Elsevier

En hier gaat het al mis:

Critici zeggen dat de twee behoren tot Alt-Right, een nationalistische, radicaal-rechtse beweging waar ook rechts-extremisten welkom zijn.

Critici op rechts-denkende mensen moeten niet te serieus genomen worden, aangezien iedereen die niet de mening deelt van "critici" een racist, nazi of rechts-extremist is.

Daarbij snap ik niet dat rechts, welke vaak een gevolg is van andere radicale elementen in een samenleving, geweerd wordt waar de ene na de andere radicaal een platform krijgt om zijn radicale ideologie te verspreiden.

De extremisten dames in kwestie:

pi_177815593
Haatzaaiers geweerd. Ook niet-islamitische haatzaaiers worden geweerd in UK. Tenminste consistent, i.t.t. Nederland?!

Al die rechtse aanslagen zijn te herleiden naar deze "bloggers" en co.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177815637
Ja, overal in het land kent Engeland oorden als Rotherham en Telford: buitenlandse viespeuken die uit gevoelens van moslimsupremacisme blanke meisjes en vrouwen misbruiken, mishandelen en prostitueren terwijl de autoriteiten toekijken, negeren of het onder het tapijt schuiven. Deze dames, die hun mening uiten, worden bij binnenkomst opgewacht door politie. De prioriteiten zijn weer eens op orde. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_177815642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:34 schreef alilami het volgende:
Haatzaaiers geweerd. Ook niet-islamitische haatzaaiers worden geweerd in UK. Tenminste consistent, i.t.t. Nederland?!
Haatzaaiers? Omdat zij kritiek hebben om bijvoorbeeld de islam of het feminisme zijn ze haatzaaiers, hebben ze dan geen andere mening? Zijn critici op rechts dan ook geen haatzaaiers?

Tegenwoordig ben je nogal snel een haatzaaier of racist, woorden die hun kracht al enige tijd verloren hebben.
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:40:17 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177815730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:34 schreef alilami het volgende:

Al die rechtse aanslagen zijn te herleiden naar deze "bloggers" en co.
Ben je high ofzo? :X
pi_177815762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:36 schreef Oostwoud het volgende:
Ja, overal in het land kent Engeland oorden als Rotherham en Telford: buitenlandse viespeuken die uit gevoelens van moslimsupremacisme blanke meisjes en vrouwen misbruiken, mishandelen en prostitueren terwijl de autoriteiten toekijken, negeren of het onder het tapijt schuiven. Deze dames, die hun mening uiten, worden bij binnenkomst opgewacht door politie. De prioriteiten zijn weer eens op orde. :')
Als je de oorzaken niet wil/kan aanpakken dan moet je de symptomen keihard bestrijden.
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:42:20 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177815777
Die beschuldiging dat Lauren Southern een racist zou zijn, is trouwens voornamelijk gebaseerd op deze pro-LGBT postercampagne die ze in de UK organiseerde.



Jezus wat is dat wijf een neonazi. :')
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:42:58 #8
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177815786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die beschuldiging dat Lauren Southern een racist zou zijn, is trouwens voornamelijk gebaseerd op deze pro-LGBT postercampagne die ze in de UK organiseerde.

[ afbeelding ]

Jezus wat is dat wijf een neonazi. :')
Terecht dus.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:45:13 #9
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177815842
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

Terecht dus.
Leg hem eens uit.
pi_177815941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die beschuldiging dat Lauren Southern een racist zou zijn, is trouwens voornamelijk gebaseerd op deze pro-LGBT postercampagne die ze in de UK organiseerde.

[ afbeelding ]

Jezus wat is dat wijf een neonazi. :')
Eigenlijk wel een nette campagne, iets wat je ook zou verwachten van de linkse kliek uit bijvoorbeeld Amsterdam. Al zullen zij niet snel het lef hebben om de naam "Allah" in de mond te nemen. Maar ik vind hier niets verkeerds aan, moslims bewust maken dat ook homo's door Allah gecreëerd zijn.
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:49:54 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177815961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een nette campagne, iets wat je ook zou verwachten van de linkse kliek uit bijvoorbeeld Amsterdam. Al zullen zij niet snel het lef hebben om de naam "Allah" in de mond te nemen. Maar ik vind hier niets verkeerds aan, moslims bewust maken dat ook homo's door Allah gecreëerd zijn.
Ik snap ook niet in welk universum dit 'racistisch' is.
pi_177816010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet in welk universum dit 'racistisch' is.
Als dat racististh is dan zijn heel veel mensen een racist:



maar ik denk dat het verschil weer zit in de ideologie, God noemen icm. homoseksualiteit is geen probleem, Allah noemen icm. homoseksualiteit zal wel weer voor een hoop verontwaardiging en ophef hebben gezorgd, en dus volgens de deugers: racisme.
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:01:06 #13
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_177816210
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

Terecht dus.
En als de kerk weigert homohuwelijken te sluiten is het moord en brand zeker :')
O o o de dubbele moraal van de linksche kerk. Het zou bijna om te lachen zijn ware het niet zo'n ernstig onderwerp.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:02:30 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177816238
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

Terecht dus.
Ooeeee, zit er iemand aan je allahtje?

Kansloos.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177816627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die beschuldiging dat Lauren Southern een racist zou zijn, is trouwens voornamelijk gebaseerd op deze pro-LGBT postercampagne die ze in de UK organiseerde.

[ afbeelding ]

Jezus wat is dat wijf een neonazi. :')
Lijkt mij een prima campagne.

Maar ben wel benieuwd naar wat die bloggers nog meer verspreiden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177816900
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima campagne.

Maar ben wel benieuwd naar wat die bloggers nog meer verspreiden.
In die brief staat (OP): "distribution of racist material in Luton". Als het gaat om de flyer wat Vader_aardbei poste vind ik het wel extreem. Persoonlijk vind ik zoiets een zeer nette actie. Het lijkt in ieder geval wel iets in die richting, maar of ze nog iets verspreid hebben lees ik nergens.
pi_177816999
Hoezo persvrijheid? Dit is wel de devaluatie van het begrip pers...
pi_177817250
jodenstreken.
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:00:55 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_177817491
Is die Lauren Southern niet degene die in Calais op zoek ging naar Syrische vluchtelingen en er maar één tegenkwam ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_177850319
Overal in de UK worden op grote schaal jonge blanke meisjes misbruikt door Pakistaanse moslims. Haatbaarden kunnen ongestoord hun haat prediken en jonge kinderen recruteren. Moslim terroristen hebben meerdere aanslagen gepleegd. Maar oh wee als je het kleinste beetje kritiek uit op moslims en de inslam. Dan ben je in de UK staatsvijand nummer 1. Als je wilt weten wie echt heerst in een land dan moet je kijken naar wie je niet mag bekritiseren.
pi_177851527
Haatbaarden en haathuizen wel toelaten/toestaan maar geen gezonde normale westerse meiden. Waar gaat het heen met het westen.
pi_177851860
Sinds wanneer zijn Bloggers deel van de pers en de persvrijheid? :')

iedere lamlul met een camera kan irritant gaan doen, stalken en een blogje beginnen, maar dat maakt je nog geen Journalist. Dan ben ik hier op FOK! ook een groot schrijver en opiniemaker. :')
pi_177852080
Net als bijvoorbeeld Zweden en Duitsland is de UK al als verloren te beschouwen.
Als het niet de radicale islam is, dan zijn het wel de overheidsdienaren die heulen met de radicale islam, alles doen ze om maar niet als "islamofoob" of racist te worden gezien.
Vroeger werden zulke mensen zonder pardon tegen de muur gezet wegens landverraad......
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:34 schreef alilami het volgende:
Haatzaaiers geweerd. Ook niet-islamitische haatzaaiers worden geweerd in UK. Tenminste consistent, i.t.t. Nederland?!

Al die rechtse aanslagen zijn te herleiden naar deze "bloggers" en co.
Je bent zelf booslim ?
Waarom zijn deze vrouwen haatzaaiers ?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 23:17 schreef Beathoven het volgende:
Sinds wanneer zijn Bloggers deel van de pers en de persvrijheid? :')

iedere lamlul met een camera kan irritant gaan doen, stalken en een blogje beginnen, maar dat maakt je nog geen Journalist. Dan ben ik hier op FOK! ook een groot schrijver en opiniemaker. :')
Je bent blijven hangen in de jaren 80 ?
Wanneer mag je jezelf volgens jou dan wel journalist noemen.
Als dagbladjournalist of op de NOS redactie een beetje ANP of Reuters berichten Copy/Pasten zeker ? 8)7
pi_177852842
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 23:25 schreef bluemoon23 het volgende:


Je bent blijven hangen in de jaren 80 ?
Nee, Journalistiek is een vak. Als jij je eigen verkoolde hompen deeg naar binnen werkt met je familie maakt dat je nog geen bakker.

quote:
Wanneer mag je jezelf volgens jou dan wel journalist noemen.
Als je bv journalistiek gestudeerd hebt en de richtlijnen met o.a. hoor en wederhoor toepast. Dan kun je wat mij betreft best wel iets moderns als een blog bijhouden, maar de meeste bloggers en vloggers zijn slechts dertien in een dozijn opiniemakers en geen journalisten. Als je werkelijk wat wil doorgeven zul je goed moeten filteren en je eigen signatuur tot 10% beperken ipv 90%

quote:
Als dagbladjournalist of op de NOS redactie een beetje ANP of Reuters berichten Copy/Pasten zeker ? 8)7
Dan werk je op de redactie, en berichten van persbureaus zijn vaak wel goed doorgelicht.
pi_177853022
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima campagne.

Maar ben wel benieuwd naar wat die bloggers nog meer verspreiden.
Een Canadese die anti-LGBT en anti-Moslim is, en pamfletten gaat verspreiden om die groepen tegen elkaar op te zetten, dat lijkt jou een prima campagne?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177853071
"you have been involved in the distribution of racist material" omdat je een flyertje (waarop het nergens überhaupt over ras gaat) hebt uitgedeeld?

De fuck gaat het heen.......
pi_177853168
Edit: nevermind

[ Bericht 98% gewijzigd door Beathoven op 16-03-2018 00:23:35 ]
pi_177853265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:05 schreef havanagila het volgende:
"you have been involved in the distribution of racist material" omdat je een flyertje (waarop het nergens überhaupt over ras gaat) hebt uitgedeeld?

De fuck gaat het heen.......
Ja, stel je voor dat Nederland bvb Duitse neo-nazi's weigerde omdat ze in de Schilderswijk pamfletten hadden uitgedeeld met "Mohammed was homo", ondertekend door "Joden Nederland".
Zou toch belachelijk zijn?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_177853381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat Nederland bvb Duitse neo-nazi's weigerde omdat ze in de Schilderswijk pamfletten hadden uitgedeeld met "Mohammed was homo", ondertekend door "Joden Nederland".
Zou toch belachelijk zijn?
Helemaal niet. Een willekeurige Canadees uitzetten voor het uitdelen van flyers met "allah is gay/trans/etc" om meer acceptatie op te wekken daarentegen wel

Puur machtsmisbruik.
pi_177853402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat Nederland bvb Duitse neo-nazi's weigerde omdat ze in de Schilderswijk pamfletten hadden uitgedeeld met "Mohammed was homo", ondertekend door "Joden Nederland".
Zou toch belachelijk zijn?
Eens, maar ik vind de termen ras, racisme, rassenhaat e.d. wel belachelijk primitief en niet werkbaar als je het over homo sapiens hebt. Turken en Marokkanen schijnen tegenwoordig in de volksmond al een apart ras te zijn en supporters van bepaalde clubs of inwoners van een stad vinden zichzelf een ras. Ook al is het laatste met een knipoog, het omlijnt die onzin wel mooi. Gooi er een platte aarde onder en je hebt wel zo ongeveer een beeld.

Gebruik dan gewoon discriminatie en aanzetten tot haat en / of buitensluiten van een groep. Het zou voor het voeren van een gezonde discussie zoveel lagen aan bagger schelen.
pi_177853424
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Eens, maar ik vind de termen ras, racisme, rassenhaat e.d. wel belachelijk primitief en niet werkbaar als je het over homo sapiens hebt. Turken en Marokkanen schijnen tegenwoordig in de volksmond al een apart ras te zijn en supporters van bepaalde clubs vinden zichzelf een ras.

Gebruik dan gewoon discriminatie en aanzetten tot haat en / of buitensluiten van een groep. Het zou voor het voeren van een gezonde discussie zoveel lagen aan bagger schelen.
Wie de keuze heeft gemaakt en op basis van wat, is ook een puntje natuurlijk. Heeft nogal de schijn van iemand bij een anti-terrorisme coördinatiepunt oid die om een politieke reden even een vinkje achter de naam van deze vrouw heeft gezet.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 00:51:36 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177853539
De UK heeft zelf de vrijheid om mensen te weigeren of niet. Het is hun grens.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel grappig dat ze DEZE mensen weigeren (en op basis van wat zwakke zwakke redenen) maar dat al die haat imams en al die Telford/Rotherham verkrachters/mensenhandelaren gewoon met open armen werden binnen gehaald.

Iets waar de UK even bij zichzelf te rade mag gaan lijkt me.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177853580
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:42 schreef havanagila het volgende:

[..]

Wie de keuze heeft gemaakt en op basis van wat, is ook een puntje natuurlijk. Heeft nogal de schijn van iemand bij een anti-terrorisme coördinatiepunt oid die om een politieke reden even een vinkje achter de naam van deze vrouw heeft gezet.
Hecht jij zoveel waarde aan bloggers? Ik heb er persoonlijk bv niet zoveel moeite mee dat men kwakzalvers niet tot het medische gilde rekent.
pi_177853659
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hecht jij zoveel waarde aan bloggers? Ik heb er persoonlijk bv niet zoveel moeite mee dat men kwakzalvers niet tot het medische gilde rekent.
Al was het een ambachtelijke lollyfabrikant. Iemand (zonder terreur achtergrond/sympathie) toegang tot een land weigeren mbv een terrorismewet en racisme op basis van de flyers in post #7 is gekkenwerk.

[ Bericht 2% gewijzigd door havanagila op 16-03-2018 01:09:51 ]
  vrijdag 16 maart 2018 @ 01:09:01 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177853723
Domme blogtrolls weren lijkt me een uitstekend idee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177853881
Nu mogen landen ineens niet zelf bepalen wie ze toelaten? Ik dacht dat dat juist een dingetje was bij extreemrechts?
pi_177853939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:32 schreef westwoodblvd het volgende:
Nu mogen landen ineens niet zelf bepalen wie ze toelaten? Ik dacht dat dat juist een dingetje was bij extreemrechts?
Zij was zelf activiste voor "stronger border controls", nu krijgt ze haar zin.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 16 maart 2018 @ 01:45:52 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177853945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zij was zelf activiste voor "stronger border controls", nu krijgt ze haar zin.
:D! Heerlijk zulke ironie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177854263
Lauren SouthernGODIN w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 05:01:55 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_177855251
bloggers weren is altijd +1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_177855677
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:D! Heerlijk zulke ironie.
De ironie zit hem juist in het feit dat een ieder mag doorlopen behalve de mensen die kritiek hebben op dat beleid. Hoezo hypocriet....
  vrijdag 16 maart 2018 @ 05:46:18 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177855706
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 05:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De ironie zit hem juist in het feit dat een ieder mag doorlopen
Dit is onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177855718
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 05:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is onzin.
https://www.google.nl/amp(...)preaching-in-britain

Een imam die te extreem is voor Pakistan is uiteraard van harte welkom in het VK.
Maar een Canadese vrouw die kritiek heeft op de Islam, immigratie en tegen het open grenzen beleid is word vast gehouden doormiddel van anti terrorisme wetgeving.
En blijkbaar vind jij dat een goede zaak.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 06:25:34 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177855788
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:51 schreef SpecialK het volgende:
De UK heeft zelf de vrijheid om mensen te weigeren of niet. Het is hun grens.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel grappig dat ze DEZE mensen weigeren (en op basis van wat zwakke zwakke redenen) maar dat al die haat imams en al die Telford/Rotherham verkrachters/mensenhandelaren gewoon met open armen werden binnen gehaald.

Iets waar de UK even bij zichzelf te rade mag gaan lijkt me.
Gaan ze niet doen, want ze vinden zichzelf helemaal deugen op deze manier.
Beetje mensen die kritisch zijn op twitter oppakken, mensen die kritisch zijn niet toelaten, mensen laten vermoorden in de bak omdat ze kritisch zijn.
Nee, de UK is zover afgegleden dat je het met moeite een democratisch land kunt noemen. Je kunt als blanke nog beter in China wonen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 16 maart 2018 @ 06:40:28 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177855814
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 05:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp(...)preaching-in-britain

Een imam die te extreem is voor Pakistan is uiteraard van harte welkom in het VK.
Dit is onwaar.

http://www.theboltonnews.(...)ton___mosque_leader/
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_177855959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:26 schreef crystal_meth het volgende:
Ja, stel je voor dat Nederland bvb Duitse neo-nazi's weigerde omdat ze in de Schilderswijk pamfletten hadden uitgedeeld met "Mohammed was homo", ondertekend door "Joden Nederland".
Zou toch belachelijk zijn?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:32 schreef westwoodblvd het volgende:
Nu mogen landen ineens niet zelf bepalen wie ze toelaten? Ik dacht dat dat juist een dingetje was bij extreemrechts?
Waarom worden nu de begrippen neo-nazi en extreemrechts gebruikt ?
Dat heeft deze 2 vrouwen helemaal niets te maken :?
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 00:42 schreef havanagila het volgende:
Wie de keuze heeft gemaakt en op basis van wat, is ook een puntje natuurlijk. Heeft nogal de schijn van iemand bij een anti-terrorisme coördinatiepunt oid die om een politieke reden even een vinkje achter de naam van deze vrouw heeft gezet.
Inderdaad, daar lijkt het veel op.
"Want jij hebt kritiek op ons immigratiebeleid :( "

Met veiligheid of opruiing heeft het natuurlijk niets te maken, vooral als je kijkt naar welke figuren ze WEL binnenlaten.....

[ Bericht 0% gewijzigd door bluemoon23 op 16-03-2018 07:36:24 ]
pi_177855969
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:36 schreef Oostwoud het volgende:
Ja, overal in het land kent Engeland oorden als Rotherham en Telford: buitenlandse viespeuken die uit gevoelens van moslimsupremacisme blanke meisjes en vrouwen misbruiken, mishandelen en prostitueren terwijl de autoriteiten toekijken, negeren of het onder het tapijt schuiven. Deze dames, die hun mening uiten, worden bij binnenkomst opgewacht door politie. De prioriteiten zijn weer eens op orde. :')
Policor zijn ze iig wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177856000
Mensen die dit toejuichen. :') Die stakkers kunnen beter asiel in Noord Korea aanvragen.

Vastgezet worden voor die poster. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177856013
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Domme blogtrolls weren lijkt me een uitstekend idee.
Kunnen wij jou niet weren?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177856315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 01:01 schreef havanagila het volgende:

[..]

Al was het een ambachtelijke lollyfabrikant. Iemand (zonder terreur achtergrond/sympathie) toegang tot een land weigeren mbv een terrorismewet en racisme op basis van de flyers in post #7 is gekkenwerk.
Kom op man, bloggers zijn de spelende kinderen op een druk kantoor die je imiteren. De ene vindt dat het moet kunnen onder de pet "het is modern", de ander vindt het hinderlijk.

Bloggers kunnen persoonlijk best groeien, maar het fenomeen bloggen opzich is gewoon statisch en bijna in alle gevallen los van alle wetenschap dat het journalistieke vak met zich meebrengt. Net zoals dat je buurjongetje die in de keuken wat gaat lopen knoeien en z'n probeersels laat zien de wetenschap van het koken van een echte kok niet toepast. Het zegt niet dat hij gaandeweg zn hele leven met vallen en opstaan weleens wat punten kan leren maar ik vind die weg volgen niet zo interessant. En als mensen gaan roepen dat het weigeren van prutsers met een camera in de keuken een schande voor het koksvak is dan heb je de essentie wel zo'n beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 16-03-2018 08:15:00 ]
pi_177856389
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 08:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kom op man, bloggers zijn de spelende kinderen op een druk kantoor die je imiteren. De ene vindt dat het moet kunnen onder de pet "het is modern", de ander vindt het hinderlijk.

Bloggers kunnen persoonlijk best groeien, maar het fenomeen bloggen opzich is gewoon statisch en bijna in alle gevallen los van alle wetenschap dat het journalistieke vak met zich meebrengt. Net zoals dat je buurjongetje die in de keuken wat gaat lopen knoeien en z'n probeersels laat zien de wetenschap van het koken van een echte kok niet toepast. Het zegt niet dat hij gaandeweg zn hele leven met vallen weleens wat punten kan leren maar ik vind die weg van een amateur volgen niet zo interessant.
Wat is je punt, iedereen weigeren die je land wil toetreden die weleens een filmpje op internet heeft gezet en die niet voor een journalistiek bedrijf werkt met >5 werknemers? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')