abonnement Unibet Coolblue
pi_177814817
Vroeger hadden we de zogenaamde melkertbaan. Een gesubsidieerde baan zodat een onrendabel persoon toch lekker bezig kon zijn, een prima oplossing. Tegenwoordig zijn Melkertbanen afgeschaft en noemen we dan stadswacht, wagenbegeleider of verkeersregelaar.

Ik heb echt nog nooit een verkeersregelaar gezien die niet overbodig was, of de doorstroming bevorderde. De verkeersregelaar die onlangs op zuid bij de maastunnel stond spande echt de kroon, deze meneer is echt zo dom als een aardappel en heeft de situatie echt volledig laten escaleren en een miniinfarct veroorzaakt. Terwijl het met 1 simpel hek op te lossen was:


Hierboven de siuatie. Bij punt A splitst de weg zich. Linksaf is de maastunnel in, rechtdoor is richting Tarwewijk. Nu bleek de maastunnel die dag afgesloten te zijn. Logisch zou dan zijn om de twee rijstroken linksaf af te sluiten zodat je alleen maar rechtdoor of rechtsaf kunt. Nee, dat was te ver doorgedacht. In plaats daarvan laten ze eerst iedereen in de file staan voor linksaf (je weet immers nog niet dat de tunnel dicht is, daar kom je na een half uur file pas achter). De hele blauwe golflijn is file. De verkeersregelaar staat op het punt waar de rode en de blauwe pijl kruisen. Nou let op.
Het verkeer vanaf de S102 stuurt hij tegen het verkeer in (rode pijl die de blauwe kruist). Dat verkeer kan slecht weg, dus daar ontstaat file. Door die file kan het verkeer van de blauw pijl niet rijden, daar ontstaat dus een enorme file, zie de golflijn. Kun je er dan eindelijk doorheen glippen, stuit je op de verkeersregelaar die je weer terugstuurt via de S102, zodat je weer uitkomt bij punt X, en je weer opnieuw in de file mag aansluiten , ditmaal om rechtdoor te gaan.

Intussen probeert verkeer wat in de blauwe file staat via stoepjes en vluchtheuvels op de S120 te komen, zie de rode pijl. Wat in combinatie met het verkeer dat teruggestuurd wordt weer voor file op de S120 zorgt. Daar staat helemaal file tot aan de Maashaven.

Al met al een grote chaos die te voorkomen is met een hek en zonder verkeersregelaar. Het is niet de eerste keer dat ik die gasten het alleen maar erger zie maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177814915
Laatst een keer gehad dat er ergens een brug was afgesloten voor verkeer, alleen stond dat verder nergens aangegeven. Dus ik fiets over die brug, komt er zo'n sjappie in zo'n geel vest op me af, dat ik absoluut niet over de brug mag en om moet fietsen.
"Ja, en die auto's dan die wel gewoon over de brug gaan?"
"Ja, die kan ik niet tegenhouden he."

Echt wtf :')__________
pi_177814978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Laatst een keer gehad dat er ergens een brug was afgesloten voor verkeer, alleen stond dat verder nergens aangegeven. Dus ik fiets over die brug, komt er zo'n sjappie in zo'n geel vest op me af, dat ik absoluut niet over de brug mag en om moet fietsen.
"Ja, en die auto's dan die wel gewoon over de brug gaan?"
"Ja, die kan ik niet tegenhouden he."

Echt wtf :')__________
Het is gewoon werkverschaffing. Ik negeer ze ook zoveel mogelijk.

Bij mij in de buurt waren laatst de verkeerslichten buiten werking. Daar staat dan 24 uur per dag een verkeersregelaar, terwijl daar op een dinsdagnacht tussen 1:00 en 4:00 nauwelijks verkeer rijdt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177815072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is gewoon werkverschaffing. Ik negeer ze ook zoveel mogelijk.

Bij mij in de buurt waren laatst de verkeerslichten buiten werking. Daar staat dan 24 uur per dag een verkeersregelaar, terwijl daar op een dinsdagnacht tussen 1:00 en 4:00 nauwelijks verkeer rijdt.
Ik ook, ik ben toen gewoon over het autogedeelte verder gefietst. Riep hij me nog na dat er aan de andere kant van de brug een collega stond en dat die me een bekeuring zou geven :')____________________________________________
pi_177815133
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:13 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ook, ik ben toen gewoon over het autogedeelte verder gefietst. Riep hij me nog na dat er aan de andere kant van de brug een collega stond en dat die me een bekeuring zou geven :')____________________________________________
Dat mogen die gasten volgens mij niet eens :')

Ik heb zo vaak meegemaakt dat ze op een kruispunt staan, "verkeer regelen" en dat ze heel de tijd 1 verkeersstroom vergeten, op een gegeven moment loopt de frustratie zo hoog op dat iedereen gewoon gaat rijden en die gasten volledig negeert. Sta je dan met je oranje hesje en rood aangelopen kop, terwijl iedereen schijt aan je heeft terwijl jij dacht dat je eindelijk autoriteit had.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177815432
Paint clickbait topic :( :(
pi_177815535
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Paint clickbait topic :( :(
Flaming and gaming..
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:40:53 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177815747
De grote vraag in een PAINT topic.... Was Halbe erbij?
And so is the past
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:05:05 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177816300
Ze waren hier laatst overal in de buurt lichtjes in de grond aan het boren bij zebrapaden en daardoor werd er ook een en ander aan verkeer omgeleid maar die deden het prima.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177816317
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2018 13:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De grote vraag in een PAINT topic.... Was Halbe erbij?
Als je goed zoekt zie je hem staan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177816372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ze waren hier laatst overal in de buurt lichtjes in de grond aan het boren bij zebrapaden en daardoor werd er ook een en ander aan verkeer omgeleid maar die deden het prima.
Als de situatie niet te complex is kun je bij toeval iemand treffen die het snapt. Er hoeft maar 1 complicerende factor bij te komen (parallelweg, tram, verkeersplein etc) en die gasten snappen er helemaal niks meer van.

Logisch, want als ze in staat waren complexe zaken te begrijpen en aan te sturen stonden ze niet op straat het verkeer te regelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:09:04 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177816392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als de situatie niet te complex is kun je bij toeval iemand treffen die het snapt. Er hoeft maar 1 complicerende factor bij te komen (parallelweg, tram, verkeersplein etc) en die gasten snappen er helemaal niks meer van.

Logisch, want als ze in staat waren complexe zaken te begrijpen en aan te sturen stonden ze niet op straat het verkeer te regelen.
Ja, daar heb je wel een goed punt.
Maar ja ook de dommen moeten brood op de plank krijgen. Wel jammer dat ze daarmee veel mensen dwars zitten...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177817602
Ooit gegeten bij Asian Fusion (rechts onderin de foto) ik geeft het 3 sterren. Gewoon een typische wok chinees.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')