abonnement Unibet Coolblue
pi_177918805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:10 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Rust in vrede. of het nou om God, Allah of iets dat niet bestaat gaat: hoe druk je er je ook om maakt, JIJ zal het niet veranderen. Hij rust in vrede. Hopelijk bestaat reïncarnatie, dan komt hij ooit weer terug, (en dan hopelijk als mens, en niet als kip of konijn,)

[..]

Als God bestaat, dan is hij niet zo kinderachtig als dit, en als h(H)ij niet bestaat maakt het geen fuck uit.
Overigens is "hemel"een metafoor, we weten hoe het universum eruit ziet, de "hemel" is hier, en G(g)od dat zijn wij, de duivel zijn wij, wij zijn een deel van de keten.

Een groot man gaat dood, en kleine geesten maken zich in godsnaam druk. 8)7 Echt niets belangrijkers te doen?
Volgens hem bestaat god of allah niet dat kan immers niet voor de BBT was er immers geen tijd om iets te creeren maar hij vind het ook geen reden om anderen te vertellen dat god niet bestaat. Zoiets zegt hij in het NGC programma creating the universe ofzoiets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_177918868
Over geloof of politiek in een kroeg praten geeft geheid ruzie.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 18 maart 2018 @ 21:58:47 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177918964
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:54 schreef john2406 het volgende:
Over geloof of politiek in een kroeg praten geeft geheid ruzie.
Op fok blijkbaar ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177919044
quote:
11s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Op fok blijkbaar ook.
Er komt geen mens aan mij hier dus wat jeukt ruzie dan?

Als men mij aangaat als een varken kom ik gewoon dubbel terug!

Wat ik wel leuk vind dat er dan iemand ABN durft te noemen maar schijnbaar niet weet waar de B voor staan doet, of die is niet beter gewend. Ja dan begrijp ik het wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2018 22:02:34 ]
pi_177921941
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die keer mag ik toch hopen als compleet mens, of als gezond mens toch?
Hij is wel als compleet mens geboren, en waarom iemand ALS krijgt weet men nog niet. Zijn kinderen en kleinkinderen hebben het in ieder geval niet, noch zijn ouders of iemand anders in zijn familie, dus erfelijkheid is tamelijk goed uitgesloten. Dus geve God of het universum of het simpele toeval dat deze geest nog eens reïncarneert in een menselijk (of hoger tot communicatie in staat) lichaam dat niet getroffen wordt door een nog onbekende oorzaak die ALS geeft.

We weten niet of God bestaat of niet, en hoe hij dan heet, we weten niet of alles is voorbeschikt of niet, (ik ga voor vrije keuze en domme fouten), en we weten niet of reïncarnatie bestaat, maar als ik mag kiezen, dan vind ik reïncarnatie de meest optimistische keuze, en dan kies ik ervoor daarin te geloven. En of God nou wel of niet bestaat: ik heb geregeld -vrij eenzijdige- gesprekken met hem, om te vertellen waar hij volgens mij zwaar de fout in gaat. En heel af en toe geeft hij weerwoord, en dan sta ik met mijn mond vol tanden te roepen: "Je bestaat helemaal niet, sukkel!"
pi_177921951
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
We weten niet of God bestaat of niet, en hoe hij dan heet, we weten niet of alles is voorbeschikt of niet, (ik ga voor vrije keuze en domme fouten), en we weten niet of reïncarnatie bestaat, maar als ik mag kiezen, dan vind ik reïncarnatie de meest optimistische keuze, en dan kies ik ervoor daarin te geloven. En of God nou wel of niet bestaat: ik heb geregeld -vrij eenzijdige- gesprekken met hem, om te vertellen waar hij volgens mij zwaar de fout in gaat. En heel af en toe geeft hij weerwoord, en dan sta ik met mijn mond vol tanden te roepen: "Je bestaat helemaal niet, sukkel!"
Leuk ik voeg nog iets toe pas als de geest volrijpt is mag die naar de hemel als niet komt die terug op de wereld? Om het volgend stadium te leren misschien?
pi_177922041
Waarom zeggen atheisten eigenlijk "rust in vrede", dat heeft toch een christelijke oorsprong? En als je gelooft dat er hierna 'niets' is, dan kun je toch ook niet rusten of vrede ervaren?
pi_177922043
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 00:40 schreef User9 het volgende:
Waarom zeggen atheisten eigenlijk "rust in vrede", dat heeft toch een christelijke oorsprong? En als je gelooft dat er hierna 'niets' is, dan kun je toch ook niet rusten of vrede ervaren?
Het is een beleefdheid, onze cultuur is nog steeds gebouwd op een christelijke fundering.
Lambo of Rekt
pi_177923976
God bestaat niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177924040
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:37 schreef superniger het volgende:
God bestaat niet.
/random
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 18:38:23 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177962968
quote:
Stephen Hawking wordt bijgezet vlak bij Isaac Newton en Charles Darwin

De as van de wereldberoemde Britse wetenschapper Stephen Hawking wordt bijgezet in de Westminster Abbey in het centrum van Londen. Zijn resten komen zo vlak bij die van Issac Newton (1643-1727) en Charles Darwin (1809-1882) te liggen, meldt de BBC.



Professor Hawking overleed 14 maart op 76-jarige leeftijd. De uitvaartplechtigheid vindt zaterdag in besloten kring in een kerk van de universiteit van Cambridge plaats. De natuurkundige woonde en werkte meer dan vijftig jaar lang in de Engelse stad. “De stad waar hij zo van hield en die zo van hem hield”, aldus zijn familie.

Westminister Abbey is koninklijk, want sinds 1066 worden de Engelse koningen daar gekroond en die trouwen er doorgaans ook. Het kerkbestuur valt direct onder de vorst. Het voormalige kloostercomplex was van de zestiende tot de negentiende eeuw een van de belangrijkste wetenschapscentra in het land. Veel van ’s werelds bekendste wetenschappers hebben er dan ook hun laatste rustplaats gevonden, zoals Isaac Newton en Charles Darwin. En binnenkort dus ook Stephen Hawking.

“Het is heel passend dat de resten van professor Hawking worden bijgezet in de abdij, bij die van vooraanstaande collega-wetenschappers”, aldus de deken van Westminster Abbey, John Hall, in een statement.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)les-darwin~a20a1641/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:56:33 #137
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_177963295
ALS sucks. Maar wat is zijn exacte doodsoorzaak?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_177963894
volkskrant twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 09:45:00 Hawking flikt een laatste kunstje: postuum artikel werpt nieuw licht op zijn universum-voorspelling https://t.co/pNqIr7Id6H reageer retweet
quote:
Hertog is verbonden aan de Katholieke Universiteit Leuven. Hij werkte begin maart nog met Hawking aan het artikel over zogeheten multiversummodellen van het heelal. Die theorie komt erop neer dat bij de oerknal niet één universum is ontstaan, maar veel meer en wellicht oneindig veel. Het artikel, dat sinds 4 maart op de natuurkundedatabank Arxiv ongecorrigeerd te lezen is, laat zien dat lang niet alle theoretische mogelijkheden ook echt een universum opleveren, zegt Hertog. Hij was begin maart nog in Cambridge om er met Hawking aan te werken.

'Het probleem van Hawkings eerdere theorie was dat er geen randvoorwaarden zijn die de oerknal richting geven. Dan is in theorie alles mogelijk, desnoods ontelbaar veel universa naast elkaar', vertelt Hertog. 'Dat heeft Stephen altijd dwarsgezeten.'

In de nieuwe paper tonen Hawking en Hertog dat het aantal mogelijkheden beperkt is. 'Het lijkt erop dat ons universum echt is wat je met dit model kunt verwachten', zegt Hertog.
https://www.volkskrant.nl(...)orspelling~a4582431/
I´m back.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 19:48:54 #139
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177964808
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Passend, dat zijn stoffelijke resten in een religieus pand worden bewaard?

Oké.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  PR en moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 20:15:05 #140
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177965749
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:56 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
ALS sucks. Maar wat is zijn exacte doodsoorzaak?
Volgens mij is de exacte doodsoorzaak (nog) niet bekend, maar de laatste jaren kon hij al niet meer goed ademhalen en zat hij 24/7 aan de beademing. Denk dat zijn organen (dus longen en hart) ook hun spierkracht waren verloren om nog voldoende te functioneren.

En dan lezend dat hij net de week ervoor een artikel over het ontstaan van een multiverse af had, denk ik dat hij eigenlijk al een tijdje tegen het einde aan zat maar het nog ff over het afmaken van dat artikel heen heeft weten te tillen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177965893
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Passend, dat zijn stoffelijke resten in een religieus pand worden bewaard?

Oké.
Charles Darwin ligt er ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')