abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177807536
Ik vind het maar niks.
De jacht op onze portemonnee wordt gecontinueerd.

https://www.nu.nl/binnenl(...)omobilist-filmt.html
pi_177807558
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177807583
Overigens vind ik dit een ontwikkeling die absoluut toe te juichen is, omdat mensen gewoon niet in staat zijn om te appen en rijden tegelijk. Het is echt te gevaarlijk, vele malen gevaarlijker dan te hard rijden of bellen achter het stuur, omdat niet alleen de aandacht, maar ook de blik niet meer bij het verkeer is. De pakkans is nu echter te klein om mensen er echt van te weerhouden. De pakkans wordt groter en dat is in dit geval positief.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177807597
Voorkomen lijkt me dan ook belangrijker dan betrappen/beboeten.
pi_177807606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:23 schreef havanagila het volgende:
Voorkomen lijkt me dan ook belangrijker dan betrappen/beboeten.
Hoe dan? :D

Je kan appen in het algemeen niet verbieden. Je kan niet zomaar zeggen dat mobieltjes die harder gaan dan twintig kilometer per uur niet meer kunnen appen, want dan benadeel je alle bijrijders en OV-gangers. En iedereen denkt dat ongelukken zijn voorbehouden aan andere weggebruikers.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177807619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens vind ik dit een ontwikkeling die absoluut toe te juichen is, omdat mensen gewoon niet in staat zijn om te appen en rijden tegelijk. Het is echt te gevaarlijk, vele malen gevaarlijker dan te hard rijden of bellen achter het stuur, omdat niet alleen de aandacht, maar ook de blik niet meer bij het verkeer is. De pakkans is nu echter te klein om mensen er echt van te weerhouden. De pakkans wordt groter en dat is in dit geval positief.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een paar keer gedaan heb en het is echt heel gevaarlijk. Het instellen van je navigatie tijdens het rijden is ook heel gevaarlijk. Gewoon auto aan de kant zetten.
  Spellchecker woensdag 14 maart 2018 @ 07:31:25 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177809618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens vind ik dit een ontwikkeling die absoluut toe te juichen is, omdat mensen gewoon niet in staat zijn om te appen en rijden tegelijk. Het is echt te gevaarlijk, vele malen gevaarlijker dan te hard rijden of bellen achter het stuur, omdat niet alleen de aandacht, maar ook de blik niet meer bij het verkeer is. De pakkans is nu echter te klein om mensen er echt van te weerhouden. De pakkans wordt groter en dat is in dit geval positief.
Mee eens.
pi_177809756
Terechte maatregel, je bent gewoon dom als je dat doet.
Ik niet en heb sowieso de schurft aan social media.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 14 maart 2018 @ 08:18:23 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_177810098
Goed plan, ik zie ze regelmatig op de weg, van die debielen met dat ding in de hand achter het stuur.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')