abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177885553
De Kardashian beeb:
pi_177885681
Mooie baby hoor.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 17:41:06 #28
382129 crew  Donna
pi_177887551
Chelsea (TeenMom2) is zwanger en uitgerekend in september.
pi_177905888
Eddie Redmayne en zijn vrouw zijn op 10 maart ouders geworden van zoon Luke.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_177960758
Eva Longoria









Chrissy Teigen




Jordin Sparks



America Ferrera
  donderdag 22 maart 2018 @ 11:52:02 #31
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_178008713
PSV-aanvaller Maxi Romero (19) is voor het eerst vader geworden
Maximiliano Romero vloog eerder deze week vanwege privéredenen terug naar zijn thuisland Argentinië. Nu blijkt waarom: de 19-jarige PSV-aanvaller is vader geworden van een zoon, die de naam Tahiel Benjamin heeft meegekregen.

Dat maakte Romero woensdagavond bekend op zijn Instagram-account. 'Het beste geschenk dat God me kon geven!! Ik hou van je Tahiel Benjamin', jubelt de Argentijn. Moeder en zoon maken het goed. Het is nog niet bekend wanneer Romero weer aansluit bij de selectie van de Eindhovenaren, die deze week niet in actie komen vanwege het interlandweekeinde.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_178009627
19 jaar... koop gewoon een hondje of zo.
pi_178009865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
19 jaar... koop gewoon een hondje of zo.
Mwah, sommigen zijn op hun 19e nog volwassenener dan sommigen op hun 40e.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 maart 2018 @ 18:08:49 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178016216
Voetballers hebben vaker al jong kinderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178017096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:08 schreef rubbereend het volgende:
Voetballers hebben vaker al jong kinderen
Schieten vaak raak _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178096594
Miranda Kerr is flink. Die hoeft vast niet lang meer.

pi_178111500
Michael Bublé en zijn vrouw Luisana verwachten een derde kindje

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_178127318
Het zal aan mij liggen maar pff in dat jurkje van Miranda Kerr zou ik niet durven bukken :X en de vrouw van Buble had beter een nette bh uit de kast kunnen pakken. Zo van opzij ziet dat er niet uit.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_178127461
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:08 schreef d.k. het volgende:
Het zal aan mij liggen maar pff in dat jurkje van Miranda Kerr zou ik niet durven bukken :X en de vrouw van Buble had beter een nette bh uit de kast kunnen pakken. Zo van opzij ziet dat er niet uit.
Ze heeft toch een lange jas aan, kan je prima bukken.

En van Buble, ik zou het ook niet zo dragen, aan de andere kant vind ik het een prachtige voorgevel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178127816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze heeft toch een lange jas aan, kan je prima bukken.

En van Buble, ik zou het ook niet zo dragen, aan de andere kant vind ik het een prachtige voorgevel :D
Je zou zeggen dat die jas een keer uit gaat :P
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_178127919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:33 schreef d.k. het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat die jas een keer uit gaat :P
Dat kan toch ook thuis zijn. Weten wij veel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 18:05:37 #42
382129 crew  Donna
pi_178128432
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat kan toch ook thuis zijn. Weten wij veel.
Misschien heeft ze wel hotpants eronder.
pi_178190340
https://www.ad.nl/show/ch(...)ntje-bobby~a90ce99c/

Presentatrice-actrice Chantal Janzen (39) en haar echtgenoot Marco Geeratz (45) zijn de trotse ouders van zoontje Bobby. De baby is gisteren geboren, zo maakte Janzen vanmorgen bekend bij een Instagramfoto van het kleintje. Moeder en kind maken het goed.

Bobby is de tweede zoon van het koppel. Ze hebben ook de inmiddels 9-jarige James. Het management van Chantal Janzen bevestigde het bericht van de RTL4-coryfee. ,,Ik kan er niet meer over zeggen, omdat het hier om een privé-aangelegenheid gaat'', aldus de manager. ,,Als Chantal en haar man er meer over willen zeggen, zullen ze daar zelf mee naar buiten komen.''

Chantal Janzen, die de komende tijd niet voor de camera's zal staan, en haar man worden bedolven onder de felicitaties. Hoe het jongetje eruit ziet, is nog niet duidelijk. Op de foto die ze deelde, is het hoofdje van Bobby niet te zien.

Vorig najaar verraste Janzen de Nederlandse showbizzwereld met het nieuws dat ze opnieuw in verwachting was. Chantal nam na de geboorte van haar eerste zoon James uitgebreid de tijd voor haar carrière. En aan een nieuwe zwangerschap dacht ze eigenlijk niet vanwege fysieke problemen. Een aantal jaren geleden werden onrustige cellen uit haar baarmoederhals verwijderd.

,,Toen dacht ik: Ik wil dat daar even niets gebeurt. Die schrik moest ik te boven komen." Ze wist niet waar ze het moest zoeken toen ze vorig ontdekte dat ze zwanger was. ,,Het kwam toch sneller dan we dachten'', vertelde ze. Nadat ze besefte dat het wel goed móest komen, bedaarde ze. ,,Het is je kind en daar zet je alles voor opzij.'' Een tweede kindje is 'ongelooflijk welkom', liet ze ook nog los.

Chantal en Marco kwamen elkaar in 2006 bij toeval tegen in Amsterdam. In het diepste geheim - zonder bemoeienis van familie, vrienden of pers - tastten ze hun gevoelens voor elkaar af. In december 2014 gaven de twee elkaar het jawoord in Londen. Het huwelijk werd gesloten door Paul de Leeuw. ,,Ik heb die dag eigenlijk niet zo goed meegemaakt. Ineens liep ik daar aan de arm van mijn vader'', reageerde Chantal een dag later over de huwelijksceremonie in het chique Hotel Café Royal. Hun zoontje James was bruidsjonkertje bij de plechtigheid, waar veel vrienden en collega's bij waren. Uit een eerdere relatie heeft Geeratz twee dochters: Esmée (27) en Isaa (22) en zoon Zion (18) . De voormalige levenspartner van Chantals man is voogdes van hun zoontje James en een goede vriendin van het koppel.

Ze maakte er daarna nooit een geheim van dat ze twijfelde over een tweede kind. Zo’n kleintje in haar armen wilde ze wel, maar toch. ,,James is zo goed gelukt'', vertelde ze ooit. ,,Maar er zit een soort angst bij mij. Ik moet zoiets wel helemaal voelen, anders begin ik er niet aan.'' Bovendien bezorgde haar eerste kind haar in de beginjaren flink wat slapeloze nachten. ,,Hij was gewoon wakker. En ik dus ook.’’

De RTL-presentatrice maakte in het najaar bekend dat de aanstaande baby een jongetje zou worden. Gelukkig voor zoontje James, die volgens zijn moeder absoluut geen zusje duldt. Chantal daarover: ,,Hij zei: Als het een meisje wordt, ga ik bij opa en oma wonen. Voorgoed. Dus toen zaten wij wel in de rats. Logistiek gezien zou dat lastig zijn, want mijn ouders wonen in Limburg en dan elke dag naar school in Amsterdam... Maar hij blijft bij ons wonen, want het wordt dus een jongetje.''

https://www.instagram.com/p/Bg8NzfxHg8a/?utm_source=ig_embed
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_178190866
Bobby, ik vind dat zo'n kinderlijke naam. Ik zie bij de naam Bobby geen volwassen kerel voor me in ieder geval. Bob vind ik dan wel weer leuk :)
pi_178194417
James en Bobby. Bij de ene zie ik een 60-jarige butler voor me, bij de ander een Jack Russel.

Maar leuk voor ze.
Koel en donker bewaren
pi_178194471
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 15:25 schreef Guanabana het volgende:
James en Bobby. Bij de ene zie ik een 60-jarige butler voor me, bij de ander een Jack Russel.

Maar leuk voor ze.
:D

Is wel een contrast die twee, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker vrijdag 30 maart 2018 @ 15:43:15 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178194773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 15:25 schreef Guanabana het volgende:
James en Bobby. Bij de ene zie ik een 60-jarige butler voor me, bij de ander een Jack Russel.

Maar leuk voor ze.
Haha inderdaad :D
pi_178195381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:56 schreef potjecreme het volgende:
Eva Longoria

Die begint een beetje op Patty Brard te lijken.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:37:12 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178198173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 15:25 schreef Guanabana het volgende:
James en Bobby. Bij de ene zie ik een 60-jarige butler voor me, bij de ander een Jack Russel.

Maar leuk voor ze.
Dit ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178198893
quote:
Tijl Beckand en zijn vriendin Markell Helmann krijgen samen een kindje. Dat vertelt de tv-persoonlijkheid aan RTL.
Of er een jongen of een meisje bijkomt, weet Tijl nog niet en dat hoeft hij misschien ook niet zo nodig te weten, zegt hij. Zijn vriendin is op dit moment vier maanden zwanger. Volgens RTL zijn Tijl zijn twee dochters die razend enthousiast over het nieuws: „Nu krijg ik eindelijk een broertje of zusje die ik kan pesten”, aldus het dochtertje van Tijl.
In 2012 werd Tijl voor het eerst vader van Fiene, het 7-jarige dochtertje van hem en zijn ex-vrouw Nicolette, die zelf ook al dochter Bente had, die inmiddels 12 is. Begin vorig jaar scheidde Beckand van zijn vrouw, nadat bekend werd dat hij al zes jaar lang een affaire had met zijn huidige vriendin.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')