abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177797950
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent).
pi_177797962
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:49 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen komt Trump steeds dichter bij zijn ideale kabinet!
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:51:56 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177797993
John F. Kelly is next, vrees ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:52:06 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177797998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar ondertussen komt Trump steeds dichter bij zijn ideale kabinet!
Fine-tuned machine
Lots of energy
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177798015
Als het doen van Poetin was om de macht van de VS te ondermijnen, dan is dat hem dubbel en dwars gelukt.

Wat een puinhoop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177798032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar ondertussen komt Trump steeds dichter bij zijn ideale kabinet!
Dat zou goed kunnen want volgens mij bestaat zijn ideale kabinet enkel uit hemzelf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177798033
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:51 schreef Falco het volgende:
John F. Kelly is next, vrees ik.
Ach, die Kelly is net zo goed een eikel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177798035
Tillerson geeft over +- 10 minuten een toespraak. CNN International staat al klaar.
pi_177798047
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar ondertussen komt Trump steeds dichter bij zijn ideale kabinet!
Je bedoelt: alleen Trump en verder gewoon wat lakeien die z'n orders uitvoeren?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177798101
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je bedoelt: alleen Trump en verder gewoon wat lakeien die z'n orders uitvoeren?
Ja.
pi_177798122
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja.
"Let them eat cake"....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177798128
Op zich ook logisch om te verwachten van Trump toch. Het enige bestuursmodel wat hij kent is een familiebedrijf waarin hij alles te zeggen had.

Checks and balances zijn hem totaal vreemd. Iedereen die niet uitvoert wat hij wil wordt aan de kant geschoven of stopt er zelf maar mee.
pi_177798178
Zo maar eens effe die persco kijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177798230
Persco Tillerson hier live te zien:

pi_177798270
Overigens wel een laffe actie van Trump om het via twitter te doen. Bij Comey deed 'ie het ook al op zo'n laffe manier. En dat voor iemand die altijd heeft aangeven dat "You're fired!" roepen zijn grootste hobby is.
in a crowd you lose humanity
pi_177798325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Overigens wel een laffe actie van Trump om het via twitter te doen. Bij Comey deed 'ie het ook al op zo'n laffe manier. En dat voor iemand die altijd heeft aangeven dat "You're fired!" roepen zijn grootste hobby is.
Als je een serieuze biografie van Trump leest, dan komt daar ook een beeld uit naar voren van een man die mensen niet persoonlijk durft te ontslaan. De catchphrase was zoals bijna alles bij Trump pure marketing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 19:03:53 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177798337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Overigens wel een laffe actie van Trump om het via twitter te doen. Bij Comey deed 'ie het ook al op zo'n laffe manier. En dat voor iemand die altijd heeft aangeven dat "You're fired!" roepen zijn grootste hobby is.
Welnee. Dat kan die slappeling niet. Hij gaat huilen bij een weerwoord.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177798339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Overigens wel een laffe actie van Trump om het via twitter te doen. Bij Comey deed 'ie het ook al op zo'n laffe manier. En dat voor iemand die altijd heeft aangeven dat "You're fired!" roepen zijn grootste hobby is.
Had je anders verwacht? Tegen een onbekende niemand zoiets zeggen op tv is wel iets anders dan het in persoon zeggen tegen iemand die daadwerkelijk een functie had.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177798350
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je een serieuze biografie van Trump leest, dan komt daar ook een beeld uit naar voren van een man die mensen niet persoonlijk durft te ontslaan. De catchphrase was zoals bijna alles bij Trump pure marketing.
Nou, een gesprek met Kim wordt dan ook een succes, als hij geen nee durft te zeggen.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 19:05:57 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177798410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, een gesprek met Kim wordt dan ook een succes, als hij geen nee durft te zeggen.
Dat vrees ik ook. En na afloop een bullshitverhaal ophangen gaat ook niet werken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:09:57 #21
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177798529
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:51 schreef Falco het volgende:
John F. Kelly is next, vrees ik.
Kelly eruit, maar wie erin dan?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 19:11:16 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177798572
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:09 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Kelly eruit, maar wie erin dan?
Jared
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:12:26 #23
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177798609
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jared
Donald Trump jr :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177798668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, een gesprek met Kim wordt dan ook een succes, als hij geen nee durft te zeggen.
Ach je kent het verloop van z'n gesprekken met mensen als Turnbull, Nieto of Merkel, al denk ik niet dat het tot een gesprek tussen Trump en Kim gaat komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177798683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:12 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Donald Trump jr :)
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:16:08 #26
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177798707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach je kent het verloop van z'n gesprekken met mensen als Turnbull, Nieto of Merkel, al denk ik niet dat het tot een gesprek tussen Trump en Kim gaat komen.
Helemaal mee eens, ik denk dat Kim zich terug trekt. Die had helemaal niet verwacht dat Trump ja zou zeggen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177798715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach je kent het verloop van z'n gesprekken met mensen als Turnbull, Nieto of Merkel, al denk ik niet dat het tot een gesprek tussen Trump en Kim gaat komen.
Natuurlijk niet. Volgens mij dacht ook niemand dat. Behalve Trump zelf dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177798722
Naar mijn idee brokkelt de reputatie nu zo hard af dat het jaren gaat duren dit beleid te herstellen.. of dat überhaupt mogelijk is.. Voor mijn gevoel is de VS wereldleider af..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_177798772
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach je kent het verloop van z'n gesprekken met mensen als Turnbull, Nieto of Merkel, al denk ik niet dat het tot een gesprek tussen Trump en Kim gaat komen.
We moeten echt hopen dat het er niet van komt. Je kunt wel voorspellen hoe Trump zal reageren: hij is makkelijk onder de indruk, flapt er van alles uit wat tot conflict kan leiden, zegt bizarre dingen toe die hij niet waar kan maken en komt daar dan een paar dagen later op terug. En waarschijnlijk zegt hij nog een paar beledigende en ongeïnformeerde dingen over Noord-Korea en/of andere landen.
pi_177798833
Dat was kort.
  Moderator dinsdag 13 maart 2018 @ 19:20:35 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_177798838
Jammer, Tillerson vertelde vrijwel niks en er mogen ook geen vragen gesteld worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_177798850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:20 schreef Mike het volgende:
Jammer, Tillerson vertelde vrijwel niks en er mogen ook geen vragen gesteld worden.
Inderdaad, geen opmerkelijk woord gehoord.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 19:21:57 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177798875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar mijn idee brokkelt de reputatie nu zo hard af dat het jaren gaat duren dit beleid te herstellen.. of dat überhaupt mogelijk is.. Voor mijn gevoel is de VS wereldleider af..
Hun voorbeeldrol zijn ze kwijt. Dit is zo'n aanfluiting. Wat moet je nou met zo'n club ploerten en idioten in het Witte Huis? Moet je die respecteren of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:22:14 #34
192592 SureD1
------------------------------
pi_177798884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:20 schreef Mike het volgende:
Jammer, Tillerson vertelde vrijwel niks en er mogen ook geen vragen gesteld worden.
Ik hoorde wel een duidelijke undercurrent die tegen Trump beleid ingaat. Herhaaldelijk benadrukken van het belang van diplomatie en bondgenoten. Tillerson heeft meer ‘presidential’ in zijn pink dan dat er in die hele Trump zit...
pi_177798939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar mijn idee brokkelt de reputatie nu zo hard af dat het jaren gaat duren dit beleid te herstellen.. of dat überhaupt mogelijk is.. Voor mijn gevoel is de VS wereldleider af..
Ik denk dat dat wel meevalt. Onder Bush was het op vele fronten nog veel erger. Paar jaartjes Obama en het beeld was weer flink gekanteld.
Veel problematischer is de schade die wordt aangericht doordat veel departementen en diensten hopeloos onderbezet blijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177799045
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Onder Bush was het op vele fronten nog veel erger. Paar jaartjes Obama en het beeld was weer flink gekanteld.
Veel problematischer is de schade die wordt aangericht doordat veel departementen en diensten hopeloos onderbezet blijven.
State department onder andere is wel echt vakkundig gesloopt ja...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177799144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

We moeten echt hopen dat het er niet van komt. Je kunt wel voorspellen hoe Trump zal reageren: hij is makkelijk onder de indruk, flapt er van alles uit wat tot conflict kan leiden, zegt bizarre dingen toe die hij niet waar kan maken en komt daar dan een paar dagen later op terug. En waarschijnlijk zegt hij nog een paar beledigende en ongeïnformeerde dingen over Noord-Korea en/of andere landen.
Ik acht de kans dat zo'n gesprekje tot een serieus conflict zou leiden vrij klein. Een groter risico lijkt me dat de positie van de VS in de kwestie flink wordt ondermijnd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177799223
Ik vraag me nu af of Rex kan bevestigen nu dat oom Donald een moron is.

Hopelijk kan Rex straks nog iets positiefs kan zeggen over oom Donald, maar ik ben bang dat hij gaat zeggen dat we allemaal de bunkers maar moeten gaan opzoeken.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:38:21 #39
192592 SureD1
------------------------------
pi_177799325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:34 schreef grrrrg het volgende:
Ik vraag me nu af of Rex kan bevestigen nu dat oom Donald een moron is.

Hopelijk kan Rex straks nog iets positiefs kan zeggen over oom Donald, maar ik ben bang dat hij gaat zeggen dat we allemaal de bunkers maar moeten gaan opzoeken.
Die vibe kreeg ik wel
pi_177799335
Volgens NYT gaan er nog meer ontslagen volgen deze week, "An effort to rip off the bandaid fast on a number of fronts is likely" volgens Maggie Haberman.
pi_177799492
En wie was er in alle commotie al vergeten dat we er vanmorgen achterkwamen dat de republikijnen in het House Intelligence Committee hun onderzoek naar de Russische inmenging in de verkiezingen heeft stopgezet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177799591
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
En wie was er in alle commotie al vergeten dat we er vanmorgen achterkwamen dat de republikijnen in het House Intelligence Committee hun onderzoek naar de Russische inmenging in de verkiezingen heeft stopgezet?
Ik niet, maar eerlijk gezegd hechtte ik ook bijzonder weinig waarde aan dat 'onderzoek'. Het serieuze onderzoek wordt gedaan door de FBI.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177799645
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
En wie was er in alle commotie al vergeten dat we er vanmorgen achterkwamen dat de republikijnen in het House Intelligence Committee hun onderzoek naar de Russische inmenging in de verkiezingen heeft stopgezet?
Of dat een deel van de "afschuwelijke Europese heffingen op Amerikaanse producten" gewoon onze BTW blijkt te zijn? :D (Terwijl ze daar iets als VAT kennen, dus hoe Trump dáár heeft kunnen intrappen is me een raadsel. :? )
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:54:49 #44
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177799677
Het zou bijna vergeten worden in al het tumult, maar er zijn vandaag 2 special elections. Normaal gesproken zou je zeggen dat de republikeinen zeker zouden zijn om deze zetels te houden, maar polls geven de democraten een redelijke kans op de zetel van Pennsylvania in het House of Representatives, waarvoor de kans op zo'n 60% voor de Democraten zijn als gekeken wordt naar de odds op bv. Betfair.

Pennsylvania's 18th Congressional District
Oorzaak: Tim Murphy (R) nam ontslag nadat gerapporteerd werd dat hij een vrouw, met wie hij een buitenechtelijke relatie had, had aangespoord om abortus te plegen.
2016 verkiezing deze zetel: R won, geen tegenkandidaat
2014 verkiezing deze zetel: R won, geen tegenkandidaat
2012 verkiezing deze zetel: R 64% - 36% D
2016 presidentiële verkiezing: Trump 58.06% - 38.52% Clinton
2012 presidentiële verkiezing: Romney 57.95% - 40.99% Obama
Kandidaten: Conor Lamb (D), Rick Saccone (R), Drew Miller (L)

Tennessee State Senate District 14
Oorzaak: Jim Tracy (R) nam ontslag na benoemd te zijn door Trump op een positie in de federale overheid (US department of agriculture)
2016 verkiezing deze zetel: R 74.41% - 25.59% D
2012 verkiezing deze zetel: R won, geen tegenkandidaat
2016 presidentiële verkiezing: Trump 69.82% - 26.31% Clinton
2012 presidentiële verkiezing: Romney 66.86% - 31.65% Obama
Kandidaten: Gayle Jordan (D), Shane Reeves (R)

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-03-2018 20:16:22 ]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:01:20 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177799826
Jammer dat Tillerson geen afscheid nam met: so long, fucking moron!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:05:17 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177799935
BenjySarlin twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:12:47 EX-EXXON TEXAN EXEC REX NEXT EX-SEC reageer retweet
:X
pi_177799948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
BenjySarlin twitterde op dinsdag 13-03-2018 om 14:12:47 EX-EXXON TEXAN EXEC REX NEXT EX-SEC reageer retweet
:X
:D
pi_177799961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:53 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Of dat een deel van de "afschuwelijke Europese heffingen op Amerikaanse producten" gewoon onze BTW blijkt te zijn? :D (Terwijl ze daar iets als VAT kennen, dus hoe Trump dáár heeft kunnen intrappen is me een raadsel. :? )
De VS kent geen federale btw/VAT, als zo ongeveer het enige land ter wereld. In die zin creëert dat inderdaad een non-level playing field.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:20:21 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177800287
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, die Kelly is net zo goed een eikel.
Inderdaad. Zogenaamd de adult in the room die Trump wel even in toom zou gaan houden. Het is verdomme nog een grotere duiventil dan voorheen, Trump waste de nazi’s van Charlottesville onder zijn ogen wit en zelf veegde hij de misdaden van vrouwenmepper Porter onder het tapijt. En laten we z’n aandeel in de moslimban niet vergeten.

Fenomeen hoor die Kelly.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177800431
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Inderdaad. Zogenaamd de adult in the room die Trump wel even in toom zou gaan houden. Het is verdomme nog een grotere duiventil dan voorheen, Trump waste de nazi’s van Charlottesville onder zijn ogen wit en zelf veegde hij de misdaden van vrouwenmepper Porter onder het tapijt. En laten we z’n aandeel in de moslimban niet vergeten.

Fenomeen hoor die Kelly.
Maar de denkfout die je maakt is dat je aanneemt dat het niet veel erger zou kunnen zijn geweest zonder mensen die Trump nog enigszins in toom houden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')