abonnement Unibet Coolblue
pi_181455366
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je dat denkt ben je net zo sneu als Sabia. Ga je schamen kut
Och jee heb ik nu een vriendin van Sylvie boos gemaakt, nee toch zeker? :@

Je kan toch niet ontkennen dat ze in ieder geval de laatste jaren erg berekenend en enigszins geregiseerd over komt? Ik kan me nog een interview tijdens Linda's Zomerweek herinneren van een jaar of wat terug. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze op mij in ieder geval erg berekenend op me over komt. Ik kreeg er de kriebels van.
pi_181455630
Als Sylvie het gefaked zou hebben, was dat allang uitgelekt, denk ik.
Sabina is volgens mij gewoon een tikje gestoord.
pi_181464785
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Och jee heb ik nu een vriendin van Sylvie boos gemaakt, nee toch zeker? :@

Je kan toch niet ontkennen dat ze in ieder geval de laatste jaren erg berekenend en enigszins geregiseerd over komt? Ik kan me nog een interview tijdens Linda's Zomerweek herinneren van een jaar of wat terug. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze op mij in ieder geval erg berekenend op me over komt. Ik kreeg er de kriebels van.
Dat Sylvie nu berekend overkomt, heeft niet te maken met de kanker van vroeger.
Ik vind het absurd dat een ander zomaar iets gaat beweren, en dat dan gelijk er een luchtje aan komt te zitten (bij sommigen).
Ik vind dat de roeptoeter in dit geval veel harder moet worden aangepakt.
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:36:39 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181467497
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:03 schreef vencodark het volgende:
Als Sylvie het gefaked zou hebben, was dat allang uitgelekt, denk ik.
Sabina is volgens mij gewoon een tikje gestoord.
Dat. Die Sabia heeft een aantal fikse schroeven loszitten. En is imo nog steeds de grote faker met haar nepzwangerschap en convenient miskraam.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181470905
Grappig hoe mensen elkaar (media met name) klakkeloos nablaten door te stellen dat Sabia heeft gezegd dat Sylvie geen borstkanker heeft. Ze heeft gezegd dat sommige mensen ziektes faken. Uiteraard is het zeer waarschijnlijk dat ze hiermee bewust op Sylvie doelt maar ze heeft dit niet gezegd. Brieven via advocaten zijn wat voorbarig en waarschijnlijk precies wat Sabia wil. Ik zou haar compleet negeren . Ze zal vast ook nog wel zeggen dat het een algemene opmerking was...
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:23:26 #208
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_181479601
Off topic geneuzel = weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_181480577
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:23 schreef static het volgende:
Off topic geneuzel = weg.
Je hebt er één gemist boven je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181481174
Ik vind een hele hoop van Sylvie, maar het is geen fantast. Sabia, daar gaan wél alle alarmbellen van rinkelen.

Ik zou ze allebei keihard doen, dat dan weer wel.
-nee-
pi_181492416
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef Marsenal het volgende:
Dat ze dan ook een brief namens haar advocaat gestuurd zou hebben, mensen als Sylvie leven op een andere planeet, normale regels gelden daar niet, daar houd je alles onder controle. Tekenend.
Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo vreemd hoor. Op het moment dat iemand via een kanaal met veel bereik iets over mij de wereld ingooit wat ik als zeer belastend ervaar (weet ik veel, als ik profwielrenner zou zijn dat roninho aan de epo zit ofzo), zeker als dit via een geloofwaardig kanaal gaat (voordat er weer een slimmerik dit bericht gaat quoten en mij beschuldigd) dan kan ik me goed voorstellen dat ik een net briefje van een advocaat ga versturen dat er heel snel gekapt moet worden met deze onzin tot mogelijk al aanklagen wegens smaad.

Dus nee dat heeft niet zo met controlfreak en andere planeet te maken, maar meer met aanpakken van leugens die zomaar gedeeld worden (als het leugens zijn natuurlijk :-) )
pi_181495070
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:34 schreef roninho het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo vreemd hoor. Op het moment dat iemand via een kanaal met veel bereik iets over mij de wereld ingooit wat ik als zeer belastend ervaar (weet ik veel, als ik profwielrenner zou zijn dat roninho aan de epo zit ofzo), zeker als dit via een geloofwaardig kanaal gaat (voordat er weer een slimmerik dit bericht gaat quoten en mij beschuldigd) dan kan ik me goed voorstellen dat ik een net briefje van een advocaat ga versturen dat er heel snel gekapt moet worden met deze onzin tot mogelijk al aanklagen wegens smaad.

Dus nee dat heeft niet zo met controlfreak en andere planeet te maken, maar meer met aanpakken van leugens die zomaar gedeeld worden (als het leugens zijn natuurlijk :-) )
haha, ik snap je reactie maar lees het bericht nog eens. Er staat in het nieuwsbericht dat Sylvie iets namens haar advocaat stuurt ipv andersom. :P
-nee-
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:31:23 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181495191
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:34 schreef roninho het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo vreemd hoor. Op het moment dat iemand via een kanaal met veel bereik iets over mij de wereld ingooit wat ik als zeer belastend ervaar (weet ik veel, als ik profwielrenner zou zijn dat roninho aan de epo zit ofzo), zeker als dit via een geloofwaardig kanaal gaat (voordat er weer een slimmerik dit bericht gaat quoten en mij beschuldigd) dan kan ik me goed voorstellen dat ik een net briefje van een advocaat ga versturen dat er heel snel gekapt moet worden met deze onzin tot mogelijk al aanklagen wegens smaad.

Dus nee dat heeft niet zo met controlfreak en andere planeet te maken, maar meer met aanpakken van leugens die zomaar gedeeld worden (als het leugens zijn natuurlijk :-) )
Met het verschil dat het hier iemand is die geroepen heeft dat sommige mensen aan de epo zitten, en dat FOK! zich gaat afvragen of die opmerking over roninho gaat, en de Telegraaf vervolgens zegt "Dat en dat heeft die en die over roninho geroepen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181498939
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:34 schreef roninho het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo vreemd hoor. Op het moment dat iemand via een kanaal met veel bereik iets over mij de wereld ingooit wat ik als zeer belastend ervaar (weet ik veel, als ik profwielrenner zou zijn dat roninho aan de epo zit ofzo), zeker als dit via een geloofwaardig kanaal gaat (voordat er weer een slimmerik dit bericht gaat quoten en mij beschuldigd) dan kan ik me goed voorstellen dat ik een net briefje van een advocaat ga versturen dat er heel snel gekapt moet worden met deze onzin tot mogelijk al aanklagen wegens smaad.

Dus nee dat heeft niet zo met controlfreak en andere planeet te maken, maar meer met aanpakken van leugens die zomaar gedeeld worden (als het leugens zijn natuurlijk :-) )
Waar heeft Sabia dan iets belastends over Sylvie gezegd?
pi_181505107
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]

haha, ik snap je reactie maar lees het bericht nog eens. Er staat in het nieuwsbericht dat Sylvie iets namens haar advocaat stuurt ipv andersom. :P
Slecht geschreven bericht dan..zo lijkt het net of die advocaat zich verweert. Het zal eerder de advocaat die namens Sylvie een brief heeft geschreven (oftewel..Sylvie heeft VIA haar advocaat iets gestuurd en niet NAMENS...)..die journaille van tegenwoordig ook... beheersen niet eens hun moerstaal voldoende
pi_181505164
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waar heeft Sabia dan iets belastends over Sylvie gezegd?
Iets suggereren (gecombineerd met de opmerking: ik ken geen mensen die kanker hebben(gehad)) is op zijn minst dubieus..zeker als de hele goegemeente ervan uitgaat dat dat over Sylvie gaat..Saabje is geen lampje, maar zo dom is ze nu ook weer niet..eerder een geslepen kreng.
  Spellchecker maandag 27 augustus 2018 @ 20:52:45 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181505202
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:49 schreef totebel het volgende:

[..]

Slecht geschreven bericht dan ... zo lijkt het net of die advocaat zich verweert. Het zal eerder de advocaat zijn die namens Sylvie een brief heeft geschreven (oftewel ... Sylvie heeft VIA haar advocaat iets gestuurd en niet NAMENS ...) ...die dat journaille van tegenwoordig ook ... beheerst niet eens hun moerstaal voldoende.
:+
pi_181511569
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Iets suggereren (gecombineerd met de opmerking: ik ken geen mensen die kanker hebben(gehad)) is op zijn minst dubieus..zeker als de hele goegemeente ervan uitgaat dat dat over Sylvie gaat..Saabje is geen lampje, maar zo dom is ze nu ook weer niet..eerder een geslepen kreng.
Nee ik snap dat het een heel duidelijke suggestie wekt maar de media doen alsof ze de naam letterlijk in de mond nam.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:49:45 #219
163650 Greys
pi_181515454
Ze heeft eerder al gezegd dat ze niemand kent die kanker heeft gehad. Dat was ook al best een idiote opmerking/beschuldiging aan het adres van Sylvie. Dus kan me voorstellen dat dat in combinatie met deze recente uitlating wel een reden was om erop te laten reageren door een advocaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:52:38 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181515508
Sabia probeerde subtiel te dissen, alleen mist ze te veel hersencellen om subtiel te kunnen zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:53:38 #221
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181515536
Bedoelt ze niet gewoon dat ze Sylvie niet (meer) kent :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181871506
Ook sylvie's andere goede ex vriendin doet nu een opmerkelijke uitspraak over de ziekte.

Bron : het AD.

Hoewel ik sylvie echt niks vind geloof ik niet dat ze deze ziekte echt verzonnen heeft..
  donderdag 13 september 2018 @ 01:25:03 #223
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181872106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:58 schreef maaike2017 het volgende:
Ook sylvie's andere goede ex vriendin doet nu een opmerkelijke uitspraak over de ziekte.

Bron : het AD.

Hoewel ik sylvie echt niks vind geloof ik niet dat ze deze ziekte echt verzonnen heeft..
En Touriya vind ik net zo geloofwaardig als Sabia. Niet dus.
With love :*
pi_181872335
Natuurlijk heeft ze het niet verzonnen.
Sylvie is wellicht niet zo sympathiek maar ze heeft wel een gezond verstand en is intelligent.
Ze heeft nu eenmaal veel kans om jaloerse sekreten om zich heen te hebben die haar graag zien falen of gehaat zien worden.
Dan zijn roddels snel bedacht.
  donderdag 13 september 2018 @ 06:14:04 #225
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_181873269
Het is erg dat deze sekreten dit gore lef hebben, alleen maar om met hun mislukte roem zelf weer in de schijnwerpers te staan. Sylvie heeft al jaren geleden bekend gemaakt dat in haar familie het verkeerd gemuteerde gen BRCA voorkomt. Ze heeft het niet voor niets zo jong gekregen. Zo erg vind ik dit. Hoe eng Sylvie verder ook is qua persoonlijkheid, dit verdient ze niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_181873847
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 06:14 schreef Andromache het volgende:
Het is erg dat deze sekreten dit gore lef hebben, alleen maar om met hun mislukte roem zelf weer in de schijnwerpers te staan. Sylvie heeft al jaren geleden bekend gemaakt dat in haar familie het verkeerd gemuteerde gen BRCA voorkomt. Ze heeft het niet voor niets zo jong gekregen. Zo erg vind ik dit. Hoe eng Sylvie verder ook is qua persoonlijkheid, dit verdient ze niet.
Dit dus...Touriya heeft blijkbaar net als Sabia iets nodig...of dat nu geld of exposure is of alletwee...geen idee
pi_181874064
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat. Die Sabia heeft een aantal fikse schroeven loszitten. En is imo nog steeds de grote faker met haar nepzwangerschap en convenient miskraam.
Hear hear.

Sabia Engnek. :X
Niet eens de moeite waard om in te gaan op haar flauwekul over Sylvie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181874097
Trouwens: al zou je als ex-vriendinnen werkelijk overtuigd zijn dat Sylvie gelogen heeft, dan ben je nog een afgrijselijk mens dit werkelijk in de media te lopen verkondigen.
Dan ben je alle fatsoen voorbij.
Hou dit lekker voor jezelf en houd je muil. :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 09:31:26 #230
163650 Greys
pi_181874917
Ja en Rafael heeft dat hele toneelspel zogenaamd meegespeeld zeker?

Wat een walgelijke wichten die twee, Sabia en Touryia. Het blad schrijft er zelfs bij dat ze T voor die uitspraak betaald hebben. Alle fatsoen overboord want er had er weer eentje geld nodig. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 09:43:26 #231
163650 Greys
pi_181875030
Kan ze die Touryia die haar nu met naam en toenaam noemt en ervoor betaald wordt dit te zeggen nou niet gewoon eens gruwelijk aanpakken hiervoor eigenlijk? Smaad?

Die twee zijn gewoon ziekelijk jaloers dat Sylvie weer allerlei lukratieve contracten heeft afgesloten de laatste tijd en zij zelf zonder hun beroemde hubbies weinig meer zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 september 2018 @ 10:26:10 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181875577
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 02:48 schreef vencodark het volgende:
Natuurlijk heeft ze het niet verzonnen.
Sylvie is wellicht niet zo sympathiek maar ze heeft wel een gezond verstand en is intelligent.
Ze heeft nu eenmaal veel kans om jaloerse sekreten om zich heen te hebben die haar graag zien falen of gehaat zien worden.
Dan zijn roddels snel bedacht.
Precies mijn mening.

En ik geloof nooit dat Sylvie dit Damian aan zou hebben gedaan en dat Raf hierin mee zou zijn gegaan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181875626
Die Sylvie is zo leeg en eenzaam. Heb er echr medelijden mee.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 10:35:03 #234
163650 Greys
pi_181875689
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Die Sylvie is zo leeg en eenzaam. Heb er echr medelijden mee.
Ik zou tien keer liever eenzaam zijn dan in het gezelschap van dit soort "vriendinnen".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181875708
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou tien keer liever eenzaam zijn dan in het gezelschap van dit soort "vriendinnen".
Dat soort 'vriendinnen' krijgt ze omdat ze zelf net zo gek en zielig is als die vrouwen.

Treurig hoor. Heb er medelijden mee.
  donderdag 13 september 2018 @ 10:40:08 #236
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181875747
Ik heb geen medelijden met Sylvie, die dopt haar boontjes wel.
Heb eerder medelijden met haar koelkast, zo leeg en ongebruikt ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181875818
Tuurlijk kan ze voor haarzelf zorgen. Maar ze is eenzaam en sneu. Haar instelling is ziekelijk, ze lijkt wel een robot eigenlijk. Daar heb ik medelijden mee. Dan ben je een vrouw van 40 en is dat je instelling, heel bijzonder.
pi_181875853
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat soort 'vriendinnen' krijgt ze omdat ze zelf net zo gek en zielig is als die vrouwen.

Treurig hoor. Heb er medelijden mee.
hier is voor een deel wel wat voor te zeggen

ze is niet voor niks zolang bevriend geweest met deze twee, ze hadden tot een bepaald moment gemeenschappelijke interesses en persoonlijkheden

daarna is sylvie een andere weg ingeslagen en die andere twee zijn gewoon niet veranderd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 10:52:27 #239
163650 Greys
pi_181875891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tuurlijk kan ze voor haarzelf zorgen. Maar ze is eenzaam en sneu. Haar instelling is ziekelijk, ze lijkt wel een robot eigenlijk. Daar heb ik medelijden mee. Dan ben je een vrouw van 40 en is dat je instelling, heel bijzonder.
Ik had geen idee dat je haar privé kent! Wat leuk, hoe dat zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181875944
quote:
12s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:40 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen medelijden met Sylvie, die dopt haar boontjes wel.
Heb eerder medelijden met haar koelkast, zo leeg en ongebruikt ;(
Ze is weinig thuis gok ik zo. Zoals veel bekende lui staat een koelkast dan vaak leeg :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 11:04:46 #241
163650 Greys
pi_181876053
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hier is voor een deel wel wat voor te zeggen

ze is niet voor niks zolang bevriend geweest met deze twee, ze hadden tot een bepaald moment gemeenschappelijke interesses en persoonlijkheden

daarna is sylvie een andere weg ingeslagen en die andere twee zijn gewoon niet veranderd
Mwah, soms komt iemands ware aard pas jaren later naar boven, een flinke portie afgunst helpt daarbij wel. Sabia was sowieso al waardeloos als vriendin als je zonder problemen de ex van je zogenaamde bestie overneemt.

En waarom hebben ze niet jaren eerder iets gezegd over de 'fake kanker' maar pas nu ze geen aandacht meer krijgen? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 13 september 2018 @ 11:07:23 #242
70532 loveli
N
pi_181876082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tuurlijk kan ze voor haarzelf zorgen. Maar ze is eenzaam en sneu. Haar instelling is ziekelijk, ze lijkt wel een robot eigenlijk. Daar heb ik medelijden mee. Dan ben je een vrouw van 40 en is dat je instelling, heel bijzonder.
Mannen die zo leven noemen ze ambitieus en succesvol.
crap in = crap out
pi_181876084
quote:
12s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:40 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen medelijden met Sylvie, die dopt haar boontjes wel.
Heb eerder medelijden met haar koelkast, zo leeg en ongebruikt ;(
Hoe moet je nou je eigen boontjes doppen als je koelkast zo leeg is? ;(
pi_181876122
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:04 schreef Greys het volgende:

[..]


En waarom hebben ze niet jaren eerder iets gezegd over de 'fake kanker' maar pas nu ze geen aandacht meer krijgen? :')
Nou ja, Sabia heeft Sylvie nooit zo los kunne laten geloof ik. Die deed een suggestieve uitspraak en Tourya steunt weer haar vriendin daarin. Die zal we de nodige kritiek hebben gehad.
  donderdag 13 september 2018 @ 11:16:14 #245
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181876195
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe moet je nou je eigen boontjes doppen als je koelkast zo leeg is? ;(
Boontjes bewaar je niet in de koelkast :{w
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181876248
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:16 schreef MaLo het volgende:

[..]

Boontjes bewaar je niet in de koelkast :{w
Ik wel. -O-
  donderdag 13 september 2018 @ 11:39:19 #247
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181876530
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou ja, Sabia heeft Sylvie nooit zo los kunne laten geloof ik. Die deed een suggestieve uitspraak en Tourya steunt weer haar vriendin daarin. Die zal we de nodige kritiek hebben gehad.
Ik vraag me eigenlijk af waarom twee oudere vrouwen nog steeds zo lelijk doen tegen hun voormalig BFF. Alhoewel ik weet dat vergeven best iets groots kan zijn, is dat wel de beste manier om iemand los te laten. Nu zetten ze zichzelf alleen maar voor gek. Wat is de achterliggende gedachte? Wrok om hun eigen, niet van de grond gekomen carrières? Sylvie zó kapot willen maken dat al haar lucratieve contracten worden opgezegd? Of puur en alleen aandacht blijven vergaren op deze manier?

Omdertussen begin ik toch wel respect te krijgen voor Sylvie, die na haar huwelijk met Rafaël (of het nu een golddigger actie was of niet) de zaakjes goed op orde heeft qua carrière en financiën. En dat doet ze helemaal zelf. T en S zien daardoor groen van jaloezie waardoor ze debiele uitspraken doen.
With love :*
  Vis een optie? donderdag 13 september 2018 @ 11:57:21 #248
70532 loveli
N
pi_181876779
Vrouwen, krabbenmand.
crap in = crap out
pi_181876935
Deze mensen zijn allemaal mijn leeftijd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo over een ander praat. Het is gewoon puberaal gedoe _O-

Raffie zal wel met open mond van verbazing bij z’n nieuwe vrouw aan de keukentafel zitten. :P
-nee-
pi_181876990
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Deze mensen zijn allemaal mijn leeftijd, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo over een ander praat. Het is gewoon puberaal gedoe _O-

Raffie zal wel met open mond van verbazing bij z’n nieuwe vrouw aan de keukentafel zitten. :P
Nou dat blondje van Raffie heeft zelf ook een fijne manier van praten _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181877510
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat je haar privé kent! Wat leuk, hoe dat zo?
_O-
  donderdag 13 september 2018 @ 12:52:43 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181877718
Al die smerige stoephoeren die hun hele leven hebben geteerd op hun looks en nu ze de definitieve aftakeling voelen aankomen met dit soort verhalen komen om nog maar in de bladen te komen. Het is te treurig voor woorden.

#TeamSyllie
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181877795
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Mannen die zo leven noemen ze ambitieus en succesvol.
Ze is ook ambitieus en succesvol.

Maar ze is ook een leeg, fake en zielig persoon.
pi_181877846
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hier is voor een deel wel wat voor te zeggen

ze is niet voor niks zolang bevriend geweest met deze twee, ze hadden tot een bepaald moment gemeenschappelijke interesses en persoonlijkheden

daarna is sylvie een andere weg ingeslagen en die andere twee zijn gewoon niet veranderd
Tuurlijk is ze net zo. Alleen is ze gewoon stukken intelligenter dan die andere twee.
pi_181877899
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat je haar privé kent! Wat leuk, hoe dat zo?
Ik zie dat je fan van haar bent, dat is lief, maar eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd dat je niet inziet dat ze inderdaad fake is. Gemaakt. Qua uiterlijk en innerlijk. Alles is doordacht bij haar.
pi_181877914
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze is ook ambitieus en succesvol.

Maar ze is ook een leeg, fake en zielig persoon.
Je kent haar persoonlijk?
pi_181878553
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze is ook ambitieus en succesvol.

Maar ze is ook een leeg, fake en zielig persoon.
Zo kan ze wellicht overkomen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze echt zo is.
pi_181879316
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, soms komt iemands ware aard pas jaren later naar boven, een flinke portie afgunst helpt daarbij wel. Sabia was sowieso al waardeloos als vriendin als je zonder problemen de ex van je zogenaamde bestie overneemt.

En waarom hebben ze niet jaren eerder iets gezegd over de 'fake kanker' maar pas nu ze geen aandacht meer krijgen? :')
Nou inderdaad. Als een vriendin van mij zoiets zou verzinnen, zou ik haar toch echt in alle discretie aanraden hulp te zoeken. Want als je zo een ziekte verzint, ben je op een andere manier echt ziek.

En denken mensen nou echt dat iemand als Sylvie, die nogal bezig is met haar uiterlijk, voor de lol haar haren eraf haalt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:06:04 #259
163650 Greys
pi_181881062
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik zie dat je fan van haar bent, dat is lief, maar eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd dat je niet inziet dat ze inderdaad fake is. Gemaakt. Qua uiterlijk en innerlijk. Alles is doordacht bij haar.
Joehoe popje, ik doel er uiteraard op dat zowel jij als ik niet weten hoe ze achter de voordeur is. Tuurlijk is ze op Instagram en tv 'perfect', maar ik ken haar niet dus geen idee hoe ze met haar kind (in joggingbroek?) op de bank zit. En jij zo te horen wel, dus je kent haar vast een stuk beter dan wij. Keihandig om zo iemand in het topic te hebben juist. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:08:11 #260
163650 Greys
pi_181881088
Ik vergeet nooit die blik van intense afkeer van die hele tafel toen bij wat was het, Late Night? Toen Touryia daar zat te roddelen over Sylvie zat oa Johnny de Mol echt heel vies naar haar te kijken. Zo van wat ben jij voor een naar mokkel. Terecht, zo blijkt maar weer. _O- Hij zei er ook nog iets van geloof ik, toch?

Elke keer die twee wieven die het moddergooien naar Sylvie nodig hebben om überhaupt enigszins in de aandacht te blijven. Andersom zie ik Sylvie zich in de media al behoorlijk lang gewoon met haar eigen zaken bemoeien en nooit over die twee praten, maar andersom blijven ze het kennelijk toch nodig hebben. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181881123
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Joehoe popje, ik doel er uiteraard op dat zowel jij als ik niet weten hoe ze achter de voordeur is. Tuurlijk is ze op Instagram en tv 'perfect', maar ik ken haar niet dus geen idee hoe ze met haar kind (in joggingbroek?) op de bank zit. En jij zo te horen wel, dus je kent haar vast een stuk beter dan wij. Keihandig om zo iemand in het topic te hebben juist. O+
Ze zit inderdaad nooit in joggingbroek op de bank. Liever in een sexy lingeriesetje.
pi_181881209
Is ook zo. Ik vind het zo grappig dat zelfs RTL Boulevard en dat soort domme programma's haar al niet eens meer serieus nemen. :P

pi_181882153
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:43 schreef Greys het volgende:
Kan ze die Touryia die haar nu met naam en toenaam noemt en ervoor betaald wordt dit te zeggen nou niet gewoon eens gruwelijk aanpakken hiervoor eigenlijk? Smaad?
Uiteraard (laster), het wordt tijd dat ze dat doet.
pi_181882155
Artikel gelezen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 22:06:49 #265
163650 Greys
pi_181889014


[ Bericht 27% gewijzigd door Greys op 13-09-2018 22:16:23 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181890695
quote:
Mooie meid.
pi_181891414
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik vergeet nooit die blik van intense afkeer van die hele tafel toen bij wat was het, Late Night? Toen Touryia daar zat te roddelen over Sylvie zat oa Johnny de Mol echt heel vies naar haar te kijken. Zo van wat ben jij voor een naar mokkel. Terecht, zo blijkt maar weer. _O- Hij zei er ook nog iets van geloof ik, toch?

Elke keer die twee wieven die het moddergooien naar Sylvie nodig hebben om überhaupt enigszins in de aandacht te blijven. Andersom zie ik Sylvie zich in de media al behoorlijk lang gewoon met haar eigen zaken bemoeien en nooit over die twee praten, maar andersom blijven ze het kennelijk toch nodig hebben. :')
Ja, dat ie blij was dat hij al jaren geen contact meer met ze had ofzo. Touryia wilde nog even giechelig vertellen hoe ze Johnny kende.
Die blik van hem inderdaad. :D
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:38:00 #268
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_181893918
"Ik ken jullie inderdaad uit de tijd van Costa. En daarna ben ik jullie gelukkig uit het oog verloren."
Touryia: "Whatever..."

:D
pi_181893966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 06:38 schreef Gaoxing het volgende:
"Ik ken jullie inderdaad uit de tijd van Costa. En daarna ben ik jullie gelukkig uit het oog verloren."
Touryia: "Whatever..."

:D
Ohja. Touryia die dan nog even lacherig haar gezicht probeert te redden.
Zo’n type dat altijd gedacht heeft met haar uiterlijk alles te kunnen krijgen wat ze wilt.
Vreselijk mens.
pi_181894595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 06:38 schreef Gaoxing het volgende:
"Ik ken jullie inderdaad uit de tijd van Costa. En daarna ben ik jullie gelukkig uit het oog verloren."
Touryia: "Whatever..."

:D
Inderdaad. Die Touriya, Sylvie en Sabia: bijna niemand, zelfs die BN'ers, moet nog wat van ze hebben. Dat zegt wel wat :P
pi_181894947
sylvie heeft een aanklacht ingediend tegen sabia, de zender pro7 en touriya

geef haar weinig kans wb sabia en pro7, maar touriya kan alvast wat centjes bij elkaar gaan zoeken
pi_181894991
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:46 schreef JaneDoe het volgende:
sylvie heeft een aanklacht ingediend tegen sabia, de zender pro7 en touriya

geef haar weinig kans wb sabia en pro7, maar touriya kan alvast wat centjes bij elkaar gaan zoeken
Die centjes schijnt ze net verdiend te hebben. :Y
pi_181895059
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die centjes schijnt ze net verdiend te hebben. :Y
had ze die schuld van 70.000 al afbetaald dan?
pi_181895257
Bitchfight! _O_
-nee-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 09:46:54 #275
163650 Greys
pi_181895551
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:46 schreef JaneDoe het volgende:
sylvie heeft een aanklacht ingediend tegen sabia, de zender pro7 en touriya

geef haar weinig kans wb sabia en pro7, maar touriya kan alvast wat centjes bij elkaar gaan zoeken
Eindelijk. Pak ze.
Ik mis hier alleen dat blad dat Touryia betaald heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181895847
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

had ze die schuld van 70.000 al afbetaald dan?
Oh, daar weet ik dan weer niets van. :+
pi_181895899
Maar zij had borstkanker toch en had toch ook kort haar vanwege chemo's ?

"De kleine tumor werd onmiddellijk verwijderd in een kliniek in de Spaanse hoofdstad. De borstkanker verkeerde in een vroeg stadium, was niet uitgezaaid. ‘Toen ik een knobbeltje voelde, heb ik geen seconde geaarzeld om mijn huisarts in te lichten. Ik ben altijd heel alert op mijn borsten geweest. Mijn moeder, Rita, kreeg borstkanker toen ze 39 was, zoiets vergeet je niet."

Ja dus. Waarom zeggen ze dat het niet zo is? Die Sabia leek ervan overtuigd dat het niet zo is, waarom?
pi_181896042
#teamsylvie
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181896074
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar zij had borstkanker toch en had toch ook kort haar vanwege chemo's ?

"De kleine tumor werd onmiddellijk verwijderd in een kliniek in de Spaanse hoofdstad. De borstkanker verkeerde in een vroeg stadium, was niet uitgezaaid. ‘Toen ik een knobbeltje voelde, heb ik geen seconde geaarzeld om mijn huisarts in te lichten. Ik ben altijd heel alert op mijn borsten geweest. Mijn moeder, Rita, kreeg borstkanker toen ze 39 was, zoiets vergeet je niet."

Ja dus. Waarom zeggen ze dat het niet zo is? Die Sabia leek ervan overtuigd dat het niet zo is, waarom?
Ik vraag mij inderdaad wel af waar Sabia en Touryia hun verhaal op baseren.
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:26:37 #280
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_181896148
Hoera! Pak ze, Syl.

Ik heb nog een tijd begrip gehad voor Sabia. Slechte jeugd, dubieuze baantjes, akelige miskramen; daardoor raak je behoorlijk van de leg als je geen stabiele relatie hebt. Maar dit gaat veel te ver. Juridisch zal Touriya idd wel harder aan te pakken zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:32:49 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181896231
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:26 schreef Andromache het volgende:
Hoera! Pak ze, Syl.

Ik heb nog een tijd begrip gehad voor Sabia. Slechte jeugd, dubieuze baantjes, akelige miskramen; daardoor raak je behoorlijk van de leg als je geen stabiele relatie hebt. Maar dit gaat veel te ver. Juridisch zal Touriya idd wel harder aan te pakken zijn.
Plus dat je nog kon stellen dat ze bedoelde dat ze Sylvie niet meer kent (wil kennen). Maar dan moet je het verder ook niet meer over haar hebben en werkelijk doen alsof ze voor jou niet bestaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 10:34:57 #282
163650 Greys
pi_181896276
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag mij inderdaad wel af waar Sabia en Touryia hun verhaal op baseren.
Misschien denken ze dat het pas als kanker 'telt' als het helemaal uitgezaaid is. :')
"Ja haar haar viel wel uit van de chemo maar de tumor was maar klein hoor", oid. Brrrr, dit soort mensen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:36:35 #283
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_181896306
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien denken ze dat het pas als kanker 'telt' als het helemaal uitgezaaid is. :')
"Ja haar haar viel wel uit van de chemo maar de tumor was maar klein hoor", oid. Brrrr, dit soort mensen.
Oe Greys geef Hoeria nou geen munitie...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 10:37:58 #284
163650 Greys
pi_181896348
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Oe Greys geef Hoeria nou geen munitie...
Als ze dit munitie zou vinden en dat het oké is om zo te denken en in de media te bespreken is ze nog gestoorder dan ik al dacht :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181896389
Ik weet niet hoe het zit met borstkanker, maar ik ken wel iemand die jaar nadat er wat cellen waren weggenomen die mogelijk een voorstadium van kanker konden zijn helemaal in de drama mode ging ‘ik had baarmoederhalskanker en nu genezen ‘.

Ik denk echter niet dat S. alleen voor de show haar haar had afgeknipt, daar is ze te veel een prinsesje voor
pi_181896460
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag mij inderdaad wel af waar Sabia en Touryia hun verhaal op baseren.
Ben ik heel benieuwd naar!

Die Touriya heeft gezegd: Sylvie maakt het groter dan het was. Ofzo. Misschien bedoelt ze daarmee dat Sylvie een preventieve chemokuur heeft ondergaan, want de kanker was toen al weg - maar ze heeft het voor de zekerheid toch gedaan.

Maar dat ze dat voor de zekerheid deed lijkt me best logisch. Je wil toch gezond zijn? :P

En al ZOU het niet waar zijn of gelogen of groter gemaakt of whatever: dat ga je toch niet in de media verkondigen? :{ Dat is hetzelfde dat Sabia misschien heeft gelogen over een miskraam. Hoeft allemaal niet in de media met zo'n wijzend vingertje. Het laat alleen maar zien dat iemand in bescherming moet worden genomen als iemand over zulke zaken liegt. En hulp nodig heeft..

Maar dat ben ik...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 10:46:57 #287
163650 Greys
pi_181896511
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met borstkanker, maar ik ken wel iemand die jaar nadat er wat cellen waren weggenomen die mogelijk een voorstadium van kanker konden zijn helemaal in de drama mode ging ‘ik had baarmoederhalskanker en nu genezen ‘.

Ik denk echter niet dat S. alleen voor de show haar haar had afgeknipt, daar is ze te veel een prinsesje voor
En de chemo en operatie er bij verzonnen? En haar man en vrienden het verhaal compleet mee laten spelen?
Dat er überhaupt mensen mee gaan twijfelen door die enge wichten. Kan je nagaan wat ze ermee bereiken. Ik hoop dat ze ze voor elke cent uitmelkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 14-09-2018 10:53:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:50:30 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181896552
Nah, ik denk echt niet dat dat destijds verzonnen was.
Ik denk ook dat het niet zinvol is dat soort nonsens hier te gaan zitten voeden, want google pakt dat soort termen wel op en mensen nemen niet de moeite door te klikken, dus met dit geneuzel erover wordt het op de lange termijn alleen maar iets wat steeds meer ter discussie staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 10:52:39 #289
163650 Greys
pi_181896572
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ben ik heel benieuwd naar!

Die Touriya heeft gezegd: Sylvie maakt het groter dan het was. Ofzo. Misschien bedoelt ze daarmee dat Sylvie een preventieve chemokuur heeft ondergaan, want de kanker was toen al weg - maar ze heeft het voor de zekerheid toch gedaan.

Maar dat ze dat voor de zekerheid deed lijkt me best logisch. Je wil toch gezond zijn? :P

En al ZOU het niet waar zijn of gelogen of groter gemaakt of whatever: dat ga je toch niet in de media verkondigen? :{ Dat is hetzelfde dat Sabia misschien heeft gelogen over een miskraam. Hoeft allemaal niet in de media met zo'n wijzend vingertje. Het laat alleen maar zien dat iemand in bescherming moet worden genomen als iemand over zulke zaken liegt. En hulp nodig heeft..

Maar dat ben ik...
Van chemo word je sowieso vaak hondsberoerd. Dus om dan over zo iemand te zeggen 'nah zo ziek was ze niet hoor' is echt van een gestoord niveau.

Sylvie ging ook gewoon door met haar werk, etc. Tis niet dat ze zelf deed alsof ze op sterven lag.

Kan je je voorstellen dat je je over zoiets ook nog moet gaan verdedigen. Lijkt me serieus gruwelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 14-09-2018 11:25:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181896580
Het staat al ter discussie natuurlijk, volk kijkt Boulevard en Shownieuws en daar is het uitvoerig besproken.
pi_181896624
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Van chemo word je sowieso vaak hondsberoerd. Dus om dan over zo iemand te zeggen 'nah zo ziek was ze niet hoor' is echt van een gestoord niveau. Sylvie ging ook gewoon sterk door met haar werk, etc.

Kan je je voorstellen dat je je over zoiets moet gaan verdedigen. Lijkt me serieus gruwelijk.
Tsja, klopt. Van Sabia is duidelijk dat zij vindt dat Sylvie heeft gelogen over de ziekte. Onnodig om te zeggen en als je het zegt, zeg dan meteen waarom je dat vindt.

Het zijn allemaal ziekelijke, kinderachtige vrouwen vind ik.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 11:03:33 #292
163650 Greys
pi_181896678
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Tsja, klopt. Van Sabia is duidelijk dat zij vindt dat Sylvie heeft gelogen over de ziekte. Onnodig om te zeggen en als je het zegt, zeg dan meteen waarom je dat vindt.

Het zijn allemaal ziekelijke, kinderachtige vrouwen vind ik.
Ik heb Sylvie volgens mij nog nooit zelf dingen over Sabia of Touryia zien roepen. Tis altijd andersom. Wat je er verder ook van vindt van haar, ze is geen openbare moddergooier. Ook niet naar Rafael en hij ook niet naar haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181896866
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb Sylvie volgens mij nog nooit zelf dingen over Sabia of Touryia zien roepen. Tis altijd andersom. Wat je er verder ook van vindt van haar, ze is geen openbare moddergooier. Ook niet naar Rafael en hij ook niet naar haar.
Volgens mij wel. Niet over haar ex idd. Ik vind het alledrie enge vrouwen en begrijp volkomen waarom ze best friends waren.
pi_181898640
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik vergeet nooit die blik van intense afkeer van die hele tafel toen bij wat was het, Late Night? Toen Touryia daar zat te roddelen over Sylvie zat oa Johnny de Mol echt heel vies naar haar te kijken. Zo van wat ben jij voor een naar mokkel. Terecht, zo blijkt maar weer. _O- Hij zei er ook nog iets van geloof ik, toch?

Elke keer die twee wieven die het moddergooien naar Sylvie nodig hebben om überhaupt enigszins in de aandacht te blijven. Andersom zie ik Sylvie zich in de media al behoorlijk lang gewoon met haar eigen zaken bemoeien en nooit over die twee praten, maar andersom blijven ze het kennelijk toch nodig hebben. :')
laatste 30 seconden.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181898774
Mensen doen heel spastisch over kanker...dat wil dus zeggen: de omgeving. Ik heb kanker gehad, ik vertel het eigenlijk nooit, want de eerste vraag die je altijd krijgt is: wat voor soort kanker? Uit een door wellustige sensatiezucht.

Als je dan vertelt dat de tumor goedaardig was, maar levensbedreigend omdat ie a: heel groot was En b: vitale organen begon te verdrukken, is de volgende opmerking: oh dus je had niet echt kanker.

Dat had ik wel, niet volgens mijzelf, maar volgens de artsen. Het is voor mij, zelfs jaren na dato al op zijn minst heel vermoeiend en kwetsend om op zo'n incidentele onwetende te moeten reageren, laat staan als het breeduit uitgemeten wordt in de pers en je je 10 jaar nadat je de ziekte hebt gehad gedwongen moet zien om je te verdedigen.

En over verzinnen gesproken.... hoe zat dat ook alweer met Sabia zelf?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 13:24:18 #296
163650 Greys
pi_181898813
Als zelfs Ome Evert vindt dat Sylvie gelijk heeft en de rechtzaken met 2 vingers in de neus gaat winnen omdat ie zelf de doktersverklaringen heeft gezien.. :+

https://www.telegraaf.nl/(...)-doktersverklaringen

De geëiste schadevergoedingen gaan naar een goed doel in Duitsland inzake kanker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:48:10 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181899178
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:24 schreef Greys het volgende:
Als zelfs Ome Evert vindt dat Sylvie gelijk heeft en de rechtzaken met 2 vingers in de neus gaat winnen omdat ie zelf de doktersverklaringen heeft gezien.. :+

https://www.telegraaf.nl/(...)-doktersverklaringen

De geëiste schadevergoedingen gaan naar een goed doel in Duitsland inzake kanker.
Mooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181899290
quote:
Nou, de Beau Monde knokploeg staat achter je, Syl!
Go hard or go home
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:58:36 #299
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181899306
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi.
Respect richting Sylvie groeit zo weer. Mooi dat dat bedrag gedoneerd wordt.
With love :*
pi_181899345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:21 schreef totebel het volgende:
Uit een door wellustige sensatiezucht.

Dit vind ik wel een rare aanname. Zegt denk ik ook meer iets over jezelf dan over een ander. Sowieso is het invullen van andermans gedachten niet heel handig, 9 vd 10x zit je hartstikke mis.
Go hard or go home
pi_181899367
Wat gaar dat ze er advocaten op heeft gezet. Net als dat haar management een relatie verbreekt. Kan ze überhaupt wel iets zelf afhandelen?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')